Du befindest dich auf einer für Suchmaschinen optimierten Archive-Page!
Check diesen Beitrag auf unserer richtiger Page in schönem Design unter : Takeover

LIV
29.09.2006, 12:44
alli reden vu Takeover hier, Takeover da

wieso?

was isch für eu denn as Takeover?

hm?

Jollepath
29.09.2006, 12:48
de AG übernimmt dänk ...check http://www.ag-takeover.ch

das sind ned meh als machtspieli...

d szene bliibt offe bis ich chume ;)

KAY PROBLEM
29.09.2006, 12:48
alli rede drvo du machsches, so gsehts us.

die andere könne mini mueter overtake und ihre hund rule. ich schick denn dr wayn vorbi.

ok schluss mit lustig für heute, ich geh fressen und blingbling shoppen an dr langstross. kunnsch mit?

LIV
29.09.2006, 13:34
Original geschrieben von Jollepath
de AG übernimmt dänk ...check http://www.ag-takeover.ch

das sind ned meh als machtspieli...

d szene bliibt offe bis ich chume ;)

ja aber was xehnder unter Takeover?

as Takeover isch a Komplett-Übernahm...

find's aifach recht witzig...au in DE isch's jo sit 2 johr oder so voll so...

Jollepath
29.09.2006, 13:36
Original geschrieben von LIV
ja aber was xehnder unter Takeover?

as Takeover isch a Komplett-Übernahm...

find's aifach recht witzig...au in DE isch's jo sit 2 johr oder so voll so...

böööh bi ned debi bi ihne...sind nur homies vo mir ;)

kei ahnig...s gfühl ha sie heged en monopolstellig im ch-rap nacher...:eek: :p

nei finds au chli strange...

Gigu
29.09.2006, 13:38
alli reden vu Takeover hier, Takeover da

wieso?

was isch für eu denn as Takeover?

hm?

Hoi

Weisch, das isch dr neu "ich-red-mein-Projekt-schon-tot-bevor-es-überhaupt-released-ist"-Style...

Kennsch dä nid??? :D Heh, de bisch aber nid "up-2-date" :D

Du, anderi Frag: Bisch du am Samsti mitäm Fred (vo Bärn) am Battle gsi? :D

Gruss

LIV
29.09.2006, 13:41
Original geschrieben von Gigu
Hoi

Weisch, das isch dr neu "ich-red-mein-Projekt-schon-tot-bevor-es-überhaupt-released-ist"-Style...

Kennsch dä nid??? :D Heh, de bisch aber nid "up-2-date" :D

Du, anderi Frag: Bisch du am Samsti mitäm Fred (vo Bärn) am Battle gsi? :D

Gruss

doch dä kenni, i mach's jo au :D

äh nit direkt mim Fred, aber er isch au xi mit Jungs vu miar...au scho bi ihna am ufneh xi hehe

Gigu
29.09.2006, 13:50

..."der Mann verstht mich" :D :D Nenei, ke Seich...

äh nit direkt mim Fred, aber er isch au xi mit Jungs vu miar...au scho bi ihna am ufneh xi hehe

Yes, ha's ghört... Di Jung hei drum am Aafang ou bi mir im Studio gsoundät. Dr Fred chunnt öppä diä no cho Tipps und Plugins abholä... :D

LIV
29.09.2006, 13:54
..."der Mann verstht mich" :D :D Nenei, ke Seich...

eba...nix über verfrühte promo, natürlich absichtlich ;)

Yes, ha's ghört... Di Jung hei drum am Aafang ou bi mir im Studio gsoundät. Dr Fred chunnt öppä diä no cho Tipps und Plugins abholä... :D

hehe...dia khömen guat...machen sehr geili beats...gohn eh wieder mol vrbi...

zollikon oder so isch's jo? ;)

Gigu
29.09.2006, 14:03

..."der Mann versteht mich"... :D :D Nenei, ke Seich...

Ja, diä Jungs hei bevor sie säch "säubständig" gmacht hei o bi mir im Studio gsoundät... Dr Fred chunnt aubä no chly cho Tipps und Plugins holä zu mir... :D

DaMasta
29.09.2006, 14:05
Probiers mal mit Gemütlichkeit,
mit Ruhe und Gemütlichkeit
jagst du den Alltag und die Sorgen weg,
und wenn du stets gemütlich bist
und etwas appetitlich ist
dann nimm es dir egal von welchem Fleck!

... juhui! :D

LIV
29.09.2006, 14:08
..."der Mann versteht mich"... :D :D Nenei, ke Seich...

Ja, diä Jungs hei bevor sie säch "säubständig" gmacht hei o bi mir im Studio gsoundät... Dr Fred chunnt aubä no chly cho Tipps und Plugins holä zu mir... :D

absichtlich 2mol dr glich itrag? :D

D-Glay
29.09.2006, 14:15
Also e "Takeover" wird miner Meinig nah ufd Verchäuf bezoge. Sprich ich übernimm jetz de Markt. Ales anderi wär subjektiv drumm wirds wohl uf das uselaufe. :)

Gast
29.09.2006, 14:37
takeover? SCHO WIDR??? !!!!! gopf iz veruumi de mini wiisi fahne aube gar nüm.. het ja ke sinn...

Gigu
29.09.2006, 14:37
eba...nix über verfrühte promo, natürlich absichtlich ;)

:p Business, man...

hehe...dia khömen guat...machen sehr geili beats...gohn eh wieder mol vrbi...
zollikon oder so isch's jo? ;)

Du meinsch Zollikofen... :D Aight, gib doch mau Bscheid wenn dä mau wieder z'Bärn bisch. Ha mis Studio diräkt näbäm HB a.k.a. würd dr de bi derä Glägähei äs "Aagebot" machä... :D Business, man...

absichtlich 2mol dr glich itrag? :D

Nei i ha äs PC-Problem... :D

LIV
29.09.2006, 14:38
:p Business, man...

Du meinsch Zollikofen... :D Aight, gib doch mau Bscheid wenn dä mau wieder z'Bärn bisch. Ha mis Studio diräkt näbäm HB a.k.a. würd dr de bi derä Glägähei äs "Aagebot" machä... :D Business, man...

Nei i ha äs PC-Problem... :D

denn schick ma infos per pm, damit i bscheid geh kann...

...sus muassi in bern mim laptop n wireless hotpoint suacha,uf aight, pm sc hriba und warta bis online bisch

:D

Gigu
29.09.2006, 14:54
denn schick ma infos per pm, damit i bscheid geh kann...

...sus muassi in bern mim laptop n wireless hotpoint suacha,uf aight, pm sc hriba und warta bis online bisch

Aight, PM isch verschickt... :p

dabu lego
29.09.2006, 15:58
takeover...brrrrrrrrrrrrraaaaaaa.....booooooooooooooooooooooooooooooooooooooo ooom..............tschieaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa....:D

pandura
29.09.2006, 16:09
aso de geilscht takeover isch i de signatur vom tommy:

FULLSCALE TAKEOVER 2006 - EUROCRACK bitch!
HERTÄ ZWIBACK, ds chasch du nid biissä

ich find das uu huere luschtig,und das mein i voll im ärnscht!!
ich chum zwar überhaupt nöd drus,aber es isch killer!!

evensteven
29.09.2006, 16:21
mann, das isch s'gliche mit 'ich bin back'

vor 2 jahr am splash sind alli dütsche uf bühni cho mit de ussag 'ich bin back'.

mir händ eifach glachet und eus gfröged, wo denn ali gsi sind. hrhrhr

subtile
29.09.2006, 16:30
eifach e modeerschinig

"wir übernehmen das game" und so witer

Drama
29.09.2006, 16:35
ich glaube das einzige wort das ich noch nie in nem track gesagt habe war "takeover" :D

DaMasta
29.09.2006, 16:42
fuck off!

häs sho gebrücht, wier hei sogar e trek...

und s ish mer glich!

stah derzüe, aber wennermi fräged wiso wer de trek gmacht hei müessi leider mit ma schulterzucke antworte.... :S :( :D

dr uflätig Dée
29.09.2006, 16:47
Takeover heisst, u itz loset guet zue; IG u schüsch niemmer;) übernimme itz das Game,
1tens: I übernimme dr Markt, will heissen, nomeno MINI Releases wärde gchouft, da alles angere nur no e vrschwindend chline Marktateil bechunnt.
inkl. fifty n co. ..hehe..
2tens: I übernimme z Bizz, will heissen, aui CEOs müesse zersch MI frage ob si die und die Crew dürfe signe oder die und die Schibe dörfe release.
3tens: I übernimm d Shows, wöu d Lüüt nomeno a mini Konzärt chöme
4tens: I übernimm dr ganz anger Scheiss, will heissen, dir choufet aui mini Merchandize Produkte so dass unterbezahlti Chinder Überstunge müesse mache
5tens: ja I übernimm ou öii Bitches, aber nur vo Fall zu Fall, si müesse schön si u ne bis i Haus näh.

DAS ISCH *TAKEOVER*
sit dr ready drfür?
Schad isch nur das, i 1tens keni releases ha, 2tens das i nid gsignt bi, 3tens das i fang eis einzigs Konzärt mit mire Crew ha gäh, 4tens i ha keni Kaländer vo mir wi teu angeri
5tens, das öii Ladyeez eh scho vor mim Huus zäutlä..hehe
aber bis denn loset mini Tracks no gratis uf myspace: www.myspace.com/druflat

...GAMEOVER-TAKEOVER-/
sippe im RANGE-ROVER, xehsch bi mir dis BABE BLOWE...

läckdumir!
29.09.2006, 22:37
ich finds cool mit dä takeovers.. alli mached eis und dänn neutralisiered sie sich gägesiitig, wil ja all eis mached und scho isch wieder alles normal, däfür hät mer en album name oder chan am afang vo jedem track säge "Jetzt ist Takeover, XXX übernimmt das Game, brrrraaa usw."
ich finds ä freshi sach..:D

drAe9idius
29.09.2006, 22:44
sovil Takeover, ich han angscht, will wänn all alls übernämed, ischs ja ganz anderscht... vor allem will jedi alls übernimmt, hät dänn ja jedä und dänn wäissi halt nüm, wer mi hät... ich find, es paar übernämed sich da zimli

mQ_2Bn
29.09.2006, 22:59
Original geschrieben von drAe9idius
ich find, es paar übernämed sich da zimli

wööööörd..
hani ou grad wöue sägä...

Gigu
30.09.2006, 13:09
Original geschrieben von drAe9idius
sovil Takeover, ich han angscht, will wänn all alls übernämed, ischs ja ganz anderscht... vor allem will jedi alls übernimmt, hät dänn ja jedä und dänn wäissi halt nüm, wer mi hät... ich find, es paar übernämed sich da zimli

:D :handclap: :banana: :headbang: :yourock: :lol:

Gigu
30.09.2006, 13:14
Original geschrieben von dabu lego
takeover...brrrrrrrrrrrrraaaaaaa.....booooooooooooooooooooooooooooooooooooooo ooom..............tschieaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa....:D

Yeah, yeah! Äs wird FANTASTIC! :dance:

mod
02.10.2006, 17:13
zersch de aargau nacher d'schwiz putos..

one8seven
02.10.2006, 17:47
ich will gar nöd overtakä ndso - das isch doch für dä arsch - i machs nochem motto;

alles gueti chunt vo obä - i chum vo dunä.

das langet mer völlig:eek:

trotzdem;
bräääääääääääääääääääää-braaaaaaaaaaaaaaaa-und-klick-k^lack-klick-klack-boooooooooooooooooooooooooom:D

Gigu
02.10.2006, 18:17
Original geschrieben von one8seven
ich will gar nöd overtakä ndso - das isch doch für dä arsch - i machs nochem motto;

alles gueti chunt vo obä - i chum vo dunä.

das langet mer völlig:eek:

trotzdem;
bräääääääääääääääääääää-braaaaaaaaaaaaaaaa-und-klick-k^lack-klick-klack-boooooooooooooooooooooooooom:D

:D Das isch ja wou dr Hammer!!! Geilä Siäch! :D

dabu lego
03.10.2006, 01:48
Yeah, yeah! Äs wird FANTASTIC! :dance:

genau...

und dänn machts brrrrrrrrrrrrrrraaaaaaaaaaaaaaaaaaaa und boooooooooooooooooooooooommmmmmmmmmmmmmmm und wooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooor

...scho geil, so lang ufd taschtä zdruckä! :dance:

Gigu
03.10.2006, 10:22
Original geschrieben von dabu lego
genau...

und dänn machts brrrrrrrrrrrrrrraaaaaaaaaaaaaaaaaaaa und boooooooooooooooooooooooommmmmmmmmmmmmmmm und wooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooor

...scho geil, so lang ufd taschtä zdruckä! :dance:

Yes, oder ou: tik tik tik Boooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooo oooooooooooooooooooooooooooooooooooooooommmmmmmmmmmmmmm für's Alboooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooo oooooooooooooooooooooooommmmmm, YO! Ok, aight, yes, plakaplaka klackklackklack, brrrrrääääääättttttt pitttttttttt

OK? :p

DeeFly
03.10.2006, 11:01
wämmer grad bi so supper usdrück sind, was söll das eigentlich mit dem voll schwule "No Homo"?????

müänd jezt all i ihrne sätz sägä das si nöd gay sind oder wiä muemer das verstah??

"Hey Hans geile siäch (no Homo), häsch ja rächt frisch usgse geschter (no Homo), mir händs ja na mega luschtig gha (no Homo)...

VOLL HOMO das ganze...

Gigu
03.10.2006, 11:41
Original geschrieben von DeeFly
wämmer grad bi so supper usdrück sind, was söll das eigentlich mit dem voll schwule "No Homo"?????

müänd jezt all i ihrne sätz sägä das si nöd gay sind oder wiä muemer das verstah??

"Hey Hans geile siäch (no Homo), häsch ja rächt frisch usgse geschter (no Homo), mir händs ja na mega luschtig gha (no Homo)...

VOLL HOMO das ganze...

Weisch, i dänkä dass das "Schwulä-gedisse" ou zum aktuellä Trend ghört.... Isch erstunläch, wenns um äs Asyl-Gsetz geit, gunpä au vo dä Dächer, aber i dr "Homo-Frag" si plötzläch aui wieder konservativ und diskriminieränd!
"Aber hey, das isch dänk nid z'gliichä..." :rolleyes:

one8seven
03.10.2006, 12:08
Weisch, i dänkä dass das "Schwulä-gedisse" ou zum aktuellä Trend ghört.... Isch erstunläch, wenns um äs Asyl-Gsetz geit, gunpä au vo dä Dächer, aber i dr "Homo-Frag" si plötzläch aui wieder konservativ und diskriminieränd!

weisch, glichgschlächtlich orientierti sind au kei menschä, sondern tier - drum müänd als sach behandlet werdä - en homosexuellä abschloh sött als sachbeschädigung durä goh und sowieso; homosexualität isch e chranket und nur ibildig vo denä lüüt. alli muetter- und vaterkomplex am start.

hauptsach mer het uferä schwachä randgruppä umäknüpplet - i wür mol gern wüssä, wer vo dä grossä im hiphop-biz schwul isch - denn würet d'weltä vo so einigä zämäbrchä.

sozial si und sozial si isch en wiitä unterschied:rolleyes:

guetä biitrag vo der! muess jo mol gseit si!

EDIT; HAN VERGESSÄ ZUM SEGÄ, DASS ALI SCHWULÄ PÄDO SIND. NATÜRLICH!:wtf: :rolleyes:

Sound Provider
03.10.2006, 12:13

gleichzusetzen ist es nicht. aber stimmt, in der "homo-frage" bin ich sehr konservativ eingestellt. kann's mir nicht mal erklären. aber es kann mich auch niemand mit argumenten umstimmen, no chance. no homo. :rolleyes:

klingt blöd, is aber so.

emm
03.10.2006, 12:18
No krasser: wenn's ums Asylgsetz gohd, sind alli plötzlich für en Sekunde conscious, oder tüend zumindest so... Und nochethäne manifestiered's wieder de Take Over Boom No Homo.

mod
03.10.2006, 12:22
dänked mal metaphorisch ;(

emm
03.10.2006, 12:31
Original geschrieben von mod
dänked mal metaphorisch ;(

? Bezüglich was?

Falls Du No Homo meinsch: ich han dodemit weniger de (alleged) Schwulehass gmeint, meh s Missverhältnis zwösche (Fake) Consciousness und (ächtem) Takeover-Gschnorr.

mod
03.10.2006, 12:37
nei ned no homo ;)

eher de begriff takeover ( siehe meine signatur) da de threadersteller warschinli au mich gmeint het

one8seven
03.10.2006, 12:39
nei ned no homo ;)

eher de begriff takeover ( siehe meine signatur) da de threadersteller warschinli au mich gmeint het

e frog; wenn aargau denn alles overtaked het, münd mer denn alli wissi sockä aleggä und rüäbli apflanzä:confused: :brille:

:bluepunk:

mod
03.10.2006, 12:41
scheiss vorurteil ;D

zersch wird iz eifach mal de aargau öbernah, nacher luege mer witer :)

emm
03.10.2006, 12:48
nei ned no homo ;)

Ach sooooo!:D No homo!:D

Nei, ich finde eigentlich die Takeover-Gschicht no witzig, solang ned JEDE das IMMER seit ond verwändet, well ebe, soscht geht's so vell Regierigswächsel, dass s allne trümmlig wird!:D

Ich find meh die fake Consciousness vo de Kiddies lustig - plötzlich hend alli en Ahnig vo de wichtige Sache, aber söscht konzentriered sie sich of de Takeover!:D

Gigu
03.10.2006, 14:09
Original geschrieben von Sound Provider
gleichzusetzen ist es nicht. aber stimmt, in der "homo-frage" bin ich sehr konservativ eingestellt. kann's mir nicht mal erklären. aber es kann mich auch niemand mit argumenten umstimmen, no chance. no homo. :rolleyes:

klingt blöd, is aber so.

I weiss äs tönt jetz huärä blöd, aber chönnt das mit gwüssä "Ängst" z'tüä ha? Kennsch du öpper wo "Homo" isch?

Weisch i chönnt mr diä Form vo "sexueller Orientierig" ou nid vorsteuä für mi, aber hinter au denä Sachä steckt immerno ä Mönsch (if you know what i mean)

Aber hey, nobody is perfect :p Wott ja jetz nid "Moralapostel" spielä...

KAY PROBLEM
04.10.2006, 18:07
http://liv-music.ch/takeover/takeover.png

takeover
04.10.2006, 19:28
Original geschrieben von emm
Ach sooooo!:D No homo!:D

Nei, ich finde eigentlich die Takeover-Gschicht no witzig, solang ned JEDE das IMMER seit ond verwändet, well ebe, soscht geht's so vell Regierigswächsel, dass s allne trümmlig wird!:D

Ich find meh die fake Consciousness vo de Kiddies lustig - plötzlich hend alli en Ahnig vo de wichtige Sache, aber söscht konzentriered sie sich of de Takeover!:D

TAKEOVER

grüen isch mini lieblingsfarb, im fall...