Du befindest dich auf einer für Suchmaschinen optimierten Archive-Page!
Check diesen Beitrag auf unserer richtiger Page in schönem Design unter : Mixwell Clothing?!

Beatnik
13.09.2004, 15:59
Ich sueche en ladä i dä Schwiiz oder Düütschland, wo Mixwell Clothing hett! Chan natürlich au e www Adresse sii!

Nei, es sind kei Klamotte vom Dj Mixwell, sondern voneme Designer us LA!!

Han bim Google nüüt gfunde...aber evtl. weis ja öpper da inne was ich meine, und wo ichs finde!! Sucht mues ich in US Shops go luege, aber ich han echt kei Bock extrae Kreditkarte zmache!!

Soulclap
23.09.2004, 15:30
Bruchsch kei Kredit Chartä...git ou money order mit Postal Cash...choschtet 12.- für d überwisig u isch 100% sicher. Ha ou scho Mixwell & LRG(<- Quality 100mal besser als Mixwell) bsteut us NYC(Ja I weiss Mixwell isch LA...).

Bi Turntablelab.com isch es rächt easy...letscht mal hani für 3 Shirts 9$ Porto zahlt. U Giantpeach.com het iz ou Mixwell iz sortiment ufgnoh...u chli ä grösseri uswahl(anderi) als bi TTlab. Da diä Shirts meischtens um diä 22$ si zausch wenniger als für "irgend" es marke shirt ir schwiz...wo nid mal "Fundamentals of Hip Hop Los Angeles" druff steit :D

Für mis erschtä Mixwell Shirt hani z Tokyo no 70.- zaut ka!!!

Soulclap
23.09.2004, 15:40
Hiä no es Pic vom ...em.. DJ Mixwell us Dütschland;) :

http://www.mixwellusa.com/store/newlounge/gallery/images/robswift.jpg

(^o^)/\(^o^)

Beatnik
25.09.2004, 08:10
Original geschrieben von Soulclap
Bruchsch kei Kredit Chartä...git ou money order mit Postal Cash...choschtet 12.- für d überwisig u isch 100% sicher. Ha ou scho Mixwell & LRG(<- Quality 100mal besser als Mixwell) bsteut us NYC(Ja I weiss Mixwell isch LA...).

Bi Turntablelab.com isch es rächt easy...letscht mal hani für 3 Shirts 9$ Porto zahlt. U Giantpeach.com het iz ou Mixwell iz sortiment ufgnoh...u chli ä grösseri uswahl(anderi) als bi TTlab. Da diä Shirts meischtens um diä 22$ si zausch wenniger als für "irgend" es marke shirt ir schwiz...wo nid mal "Fundamentals of Hip Hop Los Angeles" druff steit :D

Für mis erschtä Mixwell Shirt hani z Tokyo no 70.- zaut ka!!!

Muchos Gracias SoulClap

Ich han amigs gar kei Ziit zum im Netzt gross umeluege!;)

Und dä Dj Mixwell:D Ich au geil, hr hr hr