Du befindest dich auf einer für Suchmaschinen optimierten Archive-Page!
Check diesen Beitrag auf unserer richtiger Page in schönem Design unter : Narrafreiheit vo Breitbild

gimma
23.04.2004, 11:33
Saletti mitanand...

in letschter ziit khönd rapper jo nuno ufmerksamkeit errega wenns nation music dissend... das muas aber nid si!!!
d'lösig für all lüüt wo rap MIT flow, MIT style, MIT musikalität und MIT humor schätzend, khunnt dia täg!
D'khurer band BREITBILD hät soeba ihres Debut Album NARRAFREIHEIT usageh und die platta hät mis ultimative Gimma-freshness-güatesiigel! Mit featurings vo Luut und Tüütli, Ali de Bengali und minara Wenigkeit kunnts zudem au grad no igfahra. Super Songs, wirkli SONGS und nid sona heraklatschts gebrüll wia dä gimma ;-)
Und wer d'bauers.ch-boygroup no will live xeh checkt ihri page für d'dates (www.breitbild.com) oder bauers.ch... sie werdend au in eurer nöchi uftaucha, sie sind mit dr Sektion Kuchikäschtli unterwegs....
Und as Video, produziart vom Da_Mos wird au bald uf eurem Liablingssender usgstrahlt!!!
Kaufa, kinder, kaufa!!!

rm
23.04.2004, 11:42
die platte chunt sicher dick, ämel die liedär wo bi bounce gloffe sind, findi hammer innovatif und mal widdr chli öppis neus.

gäbed liäbi ;)

FLINN
23.04.2004, 12:29
jaaaaaou kaufet das züügs isch de hammer chuuuuuuuuuuuuur böööööööööööööööööörnt. ganz geile ganz geil und checket sie unbedingt live us.

danke für speis und piar:cheers: am samstig hoff ha no guet g'hosted has nämli nüm so gseh:friday:

props
:yourock: :band: :dj:

rotzlöffel
23.04.2004, 14:13
wo wird mehr die platte chöne bezieh??
tönt endlich widermol nocheme guete ch rap teil!!

cheers

FLINN
23.04.2004, 14:15
Original geschrieben von rotzlöffel
wo wird mehr die platte chöne bezieh??
tönt endlich widermol nocheme guete ch rap teil!!

cheers

WWW.BAUERS.CH UNTER MARKTPLATZ

HAMMER SCHIEBE

rotzlöffel
23.04.2004, 14:16
oki has gfundä....:D
:kiffer:

prophet
23.04.2004, 14:21
gits die ernschthaft nur uf cd?
vinyl?

gimma
23.04.2004, 16:27
Original geschrieben von prophet
gits die ernschthaft nur uf cd?
vinyl?

nönö au vinyl

R.T.
23.04.2004, 16:40
aight!
wo bechuntmes de uf vinyl
und wie gsehts mitem obk shish us?

prophet
23.04.2004, 16:45
Original geschrieben von gimma
nönö au vinyl jo wo?

big_samy
25.04.2004, 21:07
heis di jungs ächt so druf? oder hets vo däm album irgendwo snippets? dir säget zwar aui äs sig geil, aber i ha oft ä angeri vorschtellig vo flow aus vili!

Grüeni
25.04.2004, 21:28
I säga nu: kaufa, kaufa kaufa!! :no:
As lohnt sich echt! Vum erschta Träck bis zum allerletschta, und es sind immer hin 18 an dr Zahl!!

Narrafreiheit isch dr absoluti Oberbörner!! :bolognais

nico
25.04.2004, 22:00
aso ich han si mir gescht au bschtellt. ich freu mich scho wenn ich sie dihigh han!!!
:banana:

wurschtli
25.04.2004, 22:32
mini frag au scho sitt langem: wooo bliibts vinyl??

guru
25.04.2004, 23:23
Original geschrieben von wurschtli
mini frag au scho sitt langem: wooo bliibts vinyl??

hend's geschter i de schüür usegrührt gha!! leider hani keis verwütscht!!chunnt sicher no!!!

Aurel
26.04.2004, 11:55
han die type gester au met l&t und sk in de schüür gseh. recht dick cho. ziehmer die schiibe wohl au no...

Grüeni
26.04.2004, 12:06
In dr Schüür sind denn aber nu 2 vu 4 Mc's gsi...

rotzlöffel
26.04.2004, 12:08
jo, defintiv dr oberkracher das album...
eifach ei geile track jagt dr nächst wo den no fettr isch...
wider mol es album wo me MUESS chaufe!
:birthday: :schubidoo

Aurel
26.04.2004, 12:12
Original geschrieben von Grüeni
In dr Schüür sind denn aber nu 2 vu 4 Mc's gsi...

ja, das hends ja au gseid. aber hed glangt, d'schüür z'rocke.

Grüeni
26.04.2004, 12:31
Original geschrieben von Aurel
ja, das hends ja au gseid. aber hed glangt, d'schüür z'rocke.

Jo das muasch du nit miar säga, säb waiss i denk schu lang :D

nico
27.04.2004, 13:03
das album isch echt mega geil!! würklich abwechsligsriich, mir gfallts huerrä guet!!!

piisens

PigNigg
28.04.2004, 11:21
Hey Leuddde

also i finda das Album us folgenda Gründ eifach super DiCk!! :bolognais
1. Sehr abwechsligsrich
2. Spezielli Reims (textlich sehr frisch)
3. kai 08/15 Rap sondern 16:9er Rap ;) (breit halt=>1)
4. dr Album Nama "Narrafreiheit" isch definitiv Programm
5. a steigerig zur EP "Statischt" (falls dia öppert kennt!?) obwohl das teil au scho geil gsi isch
6. miner Meinig no händs dr Beschti CH-MC in ihrer Crew (kai nama)
7. Breitbild wird mit dem Album dia ganz schwizer Hip Hop szena Rocka :yourock: do bini überzügt davo.

also wer das teil nit kauft isch selber dschuld. ma/frau verpasst öppis!!! :dance: :blingblin

Also kaufa!!!!!!!!!!!¨das isch en Befehl!!!!!!

Gruzz Nigg

nico
28.04.2004, 11:26
WORD!!!!!
:bouncecro

EphToDaRhyme
28.04.2004, 12:01
Hans mer wellä zieh im Musik Hug.. Die Deppä händs nöd gha und händ nödmal gwüsst wär sie sind.. Muesi halt wieder ufs Internet zrugg griife :)

nico
28.04.2004, 12:09
Original geschrieben von EphToDaRhyme
Hans mer wellä zieh im Musik Hug.. Die Deppä händs nöd gha und händ nödmal gwüsst wär sie sind.. Muesi halt wieder ufs Internet zrugg griife :)

he he das chan ich mir vorstellä die chömit doch nid drus :p
aber drum gits jo hiphopstore.ch und bauers.ch übrigens hends gschriebe das es uf vinyl jetzt denn au söll geh! ;)

EphToDaRhyme
28.04.2004, 12:15
Original geschrieben von nico
he he das chan ich mir vorstellä die chömit doch nid drus :p
aber drum gits jo hiphopstore.ch und bauers.ch übrigens hends gschriebe das es uf vinyl jetzt denn au söll geh! ;)

Hihi ja weisch de Kolleg wott wäg de Raggae CD's immer döte ane.. Denn hani dänkt ich chönt mer grad im gliiche Breitbild chaufe.. Nix da..

nico
28.04.2004, 12:29
jo gsehsch wenns es aständigs sortiment gha hettet den hettetz a dir no umsatz gmacht!! :D

Herr Gamus
28.04.2004, 12:33
Sit ich die Truppe letscht Johr mol live gseh han in Arosa wart ich scho ufs Album, nochdem d'EP definitiv au gfägät het.
Jetzt isch d'Ziit wohl cho, uf 3 Kebebs mit Getränk verzichte und de Kapitalfluss id Graubündnär Berga umzleita. Aber das machi gern. :D

sian
28.04.2004, 12:45
6. miner Meinig no händs dr Beschti CH-MC in ihrer Crew (kai nama)

nei chum jetz cha doch nöd sie dass du das so gsesch?

ja äbe dini meinig...

kei nama aka tom?

hmmm strubi asicht mann...

PigNigg
28.04.2004, 13:03
nei chum jetz cha doch nöd sie dass du das so gsesch?

ja äbe dini meinig...

kei nama aka tom?

hmmm strubi asicht mann...

was? das sie dr bescht ch-rapper händ! jo o.k. vilicht nit grad dr bescht, aber sicher in da top 5! :)

wenn unbedingt en nama wetsch: Hyphen a.k.a Claudio Candinas. warum: los ds album und du weisch warum? das söll uf kai fall heissa das dia andera schlecht(im gegateil, dia truppa ergänzt sich super...) sind oder das mini meinig nur uf dem album abgstüzt isch!!! dr hyphen kann eifach alles (raptechnisch) i han dia jungs scho x mol khört und kenna si. i losa au anders ch-zeugs, drum mini "strub asicht" zum thema besCHt rapper.

vilicht isch jetzt klar wasi knau meina!

En guata!

technician
03.05.2004, 18:26
khur siddy im huus ?

hue jo isch echt a geili schiiba wo dia typa uf d bei gstellt hend .plattataufi isch phat gsi. wia isches an dr bauersnight (jona SG) so gsi weiss das öppert ?

piiiis !
schöna obig
gruass an piggnigg

Thom Krause
24.05.2004, 01:54
so i hans endlich au amol do inagschafft.
danka für dia feedbacks und in da nögschta wucha gits sogar no a zückerli. luagend doch aifach a bitz viva.
gruass thom krause

#ChRüSiMüSi#
24.05.2004, 02:15
Ja wenn das Thema ez gad aktuell isch gibi au no min Sänf däzue=)
HaMMer hehe.. cha nöme ufhöre lose =)
Abgseh vo dem RS lied [sorrry jungs=)] isch die CD es Sahnetörtli wo mer unbedingt sött i sim Chüelschrank ha =)

Chaufed das Ding *smile*

rm
24.05.2004, 14:08
ich finds rs lied na okey, teggschd schtimmt scho...
dresscode safari und club meff burned extrem.

too stoned
24.05.2004, 18:31
s'RS lied find i au ned so de hammer aber suscht isch die CD de absoluti Börner!!! Wiiter so jungs,hoff s'git no meh breitbild-stuff!!!

Hampelmaa
25.05.2004, 10:08
aight,würklich de böörner....
hans mer geschter grad zoge und bi total begeischtäräd...

thieu
25.05.2004, 19:16
Original geschrieben von to stoned
s'RS lied find i au ned so de hammer aber suscht isch die CD de absoluti Börner!!! Wiiter so jungs,hoff s'git no meh breitbild-stuff!!!

Ey Liit was heit er gäge z RS Lied! Finne das ganz cool, der Beat isch so dernäbe, wie dass me uberhöipt ind RS soll! :wtf: (Gottseidank UT)

Nei di CD isch wirklich eppis vam derbschte wan i iner Schwiiz scho kehrt hä. Grosses Kino!

Aber Favourites sind:

Liäblingsliäder, fröje & Biär
Mik
Safari

too stoned
25.05.2004, 20:16
Original geschrieben von thieu
Ey Liit was heit er gäge z RS Lied! Finne das ganz cool, der Beat isch so dernäbe, wie dass me uberhöipt ind RS soll! :wtf: (Gottseidank UT)

Nei di CD isch wirklich eppis vam derbschte wan i iner Schwiiz scho kehrt hä. Grosses Kino!

Aber Favourites sind:

Liäblingsliäder, fröje & Biär
Mik
Safari

jo,de text isch scho voll easy aber de beat huere struub...

mark faloon
26.05.2004, 16:28
yeah, breitbild.
i finds fascht scho soo guat wia dia 7964 irgendöppispropaganda ...

nai, im ernscht, bin stolz uf mini bauers.

... hyphen, bisch gad au online, grad gseh ...

bätschmändoo
28.05.2004, 17:22
CD isch geschter itroffe...

Hmmm, mis Fazit:
-Definitiv öppis nöis
-d'Beats z.T extrem quer und luschtig
-extrem abwäschligsrich
-Woni dr Liedtitel "RS 246" gseh ha, het's mi verputzt. I ha di glichi Kack-RS letscht Jahr im Summer über mi lah ergah...

Mues das no gnauer lose. Isch so dr erscht Idruck woni ha...

Stylebock
29.05.2004, 11:46
also Jungs...jetzt mol richtig...Vali, Phlegma, Hyphen, Krause, Corrado, Jäger, Lou...dicki Props an alli...isch a mega guats Album, sehr abwechslichsriich, mit viel Ironie und Witz, aber au mit Ernst...as kunnt sehr guat...

dr RS - Track isch voll witzig...dr Beat isch recht strub, aber das macht na no viel besser...vor allem will das Liad in Sargans miar gwidmat worda isch, gell Vali :D

min Favourite isch eigentlich fast immer no "Kraftakt"...mega heftiga Track, Hüahnerhuut garantiart...

Freu mi scho uf da nöchsti Gig...

äh jo Hyphen..."gimmer as Phone" :p

freestyle-girl
31.05.2004, 16:44
mega fett!!!:handclap: :handclap: :handclap:

vomeizomvogel
10.06.2004, 21:30
Da esch eis vo de geilschte CH-Rap albe woni jeh ghöhrt ha. Flasht mi weg wiä scho lang kei CD me. Wer mr vorallem huere positiv uufgfalle esch esch de Hyphen. zu geilä Flow ond en geile Wortwitz.

Wiiter so

Peace

mc rassko
10.06.2004, 21:55
phätti cede!!!:dance:

Thom Krause
16.06.2004, 15:33
nai ehrlich isch schön wenn üsi cede so villna lüüt gfallt.
was mi aber no interessiara würr isch, kunnt denn z'video au guat a oder nit. gäbend doch a paar feedbacks. danka

gruass thom krause

Nina
16.06.2004, 15:36
Original geschrieben von Thom Krause
was mi aber no interessiara würr isch, kunnt denn z'video au guat a oder nit. gäbend doch a paar feedbacks. danka

gruass thom krause

da gits en spezielle thread thom

http://www.aight-genossen.ch/forum/showthread.php?s=&threadid=4448&perpage=20&pagenumber=1

nina

StimpeKutz
17.06.2004, 14:44
Da album esch echt de burner, müend mol es ohr voll neh. The unstoppable swiss Hip Hop got a new highlight. :kiffer:

Äffli
17.06.2004, 14:52
Original geschrieben von StimpeKutz
Da album esch echt de burner, müend mol es ohr voll neh. The unstoppable swiss Hip Hop got a new highlight. :kiffer:

jo jo das kunnt denn bi mir au emol a

*freu*:D

deefac
17.06.2004, 15:02

gruass thom krause

i ha de clip geschter s erschte mal gseh, isch no rächt guet gmacht so aber echli langwilig vo mir us gseh, hätts besser gfunde we ihr eifach so dur chur gloffe wäret oder so

el_CANone
17.06.2004, 15:21
hmm, also ha no nie was vo breitbild ghört u au nix gseh, wot da nid übere sound urteile. aber woni die page bi go aaluege, uf dr frontsitte, jungs mir bruched ungerstützig, wählet üses video uf viva...isch n das nötig?
frage mi langsam wases mit däm viva kakk a sich het.guete sound lauft ja döt würklech nid..
so zügs löscht mr irgendwie aubes grad ab, woni ne doch eich wett en chance gä is mini plattesammlig ufgno z wärde;) naja

Äffli
17.06.2004, 15:26
Original geschrieben von el_CANone
hmm, also ha no nie was vo breitbild ghört u au nix gseh, wot da nid übere sound urteile. aber woni die page bi go aaluege, uf dr frontsitte, jungs mir bruched ungerstützig, wählet üses video uf viva...isch n das nötig?
frage mi langsam wases mit däm viva kakk a sich het.guete sound lauft ja döt würklech nid..

frogsch emol dä (http://www.aight-genossen.ch/forum/private.php?s=&action=newmessage&userid=883) do;)

nico
17.06.2004, 15:27
Original geschrieben von el_CANone
so zügs löscht mr irgendwie aubes grad ab, woni ne doch eich wett en chance gä is mini plattesammlig ufgno z wärde;) naja

chauf pladdä los dri und si wird dir gfallä! ob viva hi oder her! :headbang:

ApFeLsChOrLe
17.06.2004, 15:36
hammer diä cd au grad bestellt!! hoffe ich werde nid entüscht! ;)

pussyrider
25.06.2004, 16:05
Original geschrieben von gimma
Saletti mitanand...

in letschter ziit khönd rapper jo nuno ufmerksamkeit errega wenns nation music dissend... das muas aber nid si!!!
d'lösig für all lüüt wo rap MIT flow, MIT style, MIT musikalität und MIT humor schätzend, khunnt dia täg!
D'khurer band BREITBILD hät soeba ihres Debut Album NARRAFREIHEIT usageh und die platta hät mis ultimative Gimma-freshness-güatesiigel! Mit featurings vo Luut und Tüütli, Ali de Bengali und minara Wenigkeit kunnts zudem au grad no igfahra. Super Songs, wirkli SONGS und nid sona heraklatschts gebrüll wia dä gimma ;-)
Und wer d'bauers.ch-boygroup no will live xeh checkt ihri page für d'dates (www.breitbild.com) oder bauers.ch... sie werdend au in eurer nöchi uftaucha, sie sind mit dr Sektion Kuchikäschtli unterwegs....
Und as Video, produziart vom Da_Mos wird au bald uf eurem Liablingssender usgstrahlt!!!
Kaufa, kinder, kaufa!!!

hani mir ahglost und jetzt aus video gseh:

- billige abkupferung von tausendmal gehörtem (z.B. "one mic" von nas, "mikrofonform" von kinderzimmerproductions etc.)
- verchrampft.
- kei ussag.
- piinlich uff "hart" gmacht.
- lächerlich.

git mier überhaupt nüd.
langwilig.

sorry aber wenn das sölle "Super Songs" si denn isch rap am ändi.

phukk_all
25.06.2004, 16:27
pussyrider... verstah di nid, wetti o nid.

mini meinig: ganz guets aubum, nid ganz optimali wahl vom träck fürs video...

breitbild isch deffinitiv me aus respektable rap (scho nur de hyphen)

globi S.
25.06.2004, 19:00
so mis statement darf onid fählä.
hamr di platte letscht wuchä mau kouft u enttüscht bini hingä u vorä nid.
i finge ds aubum beinhautet viu verschidnigi lieder chli vo jedr sortä öbbis.
nätti flows u zum teu o huärrä luschtix züüx.
sichr eis vodä top 5 ch-aubä ds jahr wenn dr mi fragät.
clip uf viva fingi nid geil abr s geit ja umä sound u dä isch hammer.
so u no für di pussyrider:los zersch dr sound u duä när urteilä drüber,obs uf viva louft odr nid isch mir schäissegau.
peace

gimma
27.06.2004, 02:54
Original geschrieben von pussyrider
hani mir ahglost und jetzt aus video gseh:

- billige abkupferung von tausendmal gehörtem (z.B. "one mic" von nas, "mikrofonform" von kinderzimmerproductions etc.)
-----und was bitte hät das mit dem z'tua, schlauberger? söttsch vilicht au mol uf dr inhalt losa statt nur dr titel lesa... i han z'gfühl du häsch one mic vom nas gar nid verstanda....
- verchrampft.
-----das mag so uf di wirka. optisch mags sogar zuatreffa. mach du mol dis erschta video :-)
- kei ussag.
-----jo hallo? sölli jetzt mit era liischta kho vo liader "ohni ussag"? mer kämten grad spontan one mic und mikrofonform in sinn... ts.
- piinlich uff "hart" gmacht.
-----was isch hart und was piinlich? das isch dini empfindig, kama nid ändera.
- lächerlich.
-----das isch dini meinig.

git mier überhaupt nüd.
langwilig.
-----sägs doch direkt :-)

sorry aber wenn das sölle "Super Songs" si denn isch rap am ändi.
-----mer redend do vo einem song. wo miar im übriga au nid gfallt. aber du söttsch di eifach mol us dinem windeli usabegeh und dr shit nebadrah mol in aller ruah aluaga. isch au brun, aber schmöckt anders. und in dera windla häts sehr verschideni aroma. vo deftig bis süass. muasch nur mol dini gschmacksnerva loh goh. ;-)

aber au an gruass an di

eoz
30.06.2004, 23:30
also...i find das album ganz geil....vor allem gimmer as mic, gimmer liabi und dwelt isch schön!!!:)

poschtet das album und losed ie!!!

Styliztikk
01.07.2004, 00:25
also gimmer as mic eschs s einzige woni känn, ond vo mer uus gseh esch das ganz eifach en track wo be de masse achonnt, ech han nach em 2te lose nomme no langwiilig gfonde. Zom en track guet betitle bruchts be mer scho meh......well e dem track werd so vell scheiss verzellt bzw sennloses züüg. Esch halt en track wo secher wörd live abgoh, aber äbe meh ned. Esch aber i mine auge halts manko vo de meischte crews, be 4 mc s e einere crew esch es halt fascht onmöglech, öppis senvolls usezloh, wenn de track ned 10min lang söll wärde!
aber en platz e de charts verdiäneds halt scho, well de track halt abgoht, ond das esch halt au öppis!
Ech werd au mol s album alose....

Horni MC
01.07.2004, 01:29
:kiffbounc das safari findi viel bessär als das vo dä töpf:hippie:

b.flex
01.07.2004, 18:04
echt ä hammer album
beats sind voll geil und text huere witzig
checkets us :D es lohnt sich zum chaufe

piis

"=*sCaR*="
01.07.2004, 18:08
breitbild het jo scho emmr börnt!au scho früenr abr eaz,,
sneue album esch eifach huere loschtig vorallm abr da esch jo au guet so ned?tja schad esch da weekend züri fäscht,,sösch wördi es flem massiv und mr die jungz mol rechtig inezieh,,eazeaz send jo au am frauefeld grockt,,

peace`n`weed

Thom Krause
02.07.2004, 15:14
hey wenn ans zürifäscht gosch erläbsch üs au no uf dr bühni. miar machend z'feat. mit luut+tüütli und mit sk. im felm spilen miar erscht am 17. juli

das aifach zur info

gruass thom krause

hermanndes
06.07.2004, 10:07
muess au sagä, wirklich es hammer album! flasht mi jedä track, vom 1 bis zum 18! ganz geil!!!!!:wixer3: :respect: :bounce: :hiphop: :dj: :kopfnicke :dildo: das so näbä bi...

"=*sCaR*="
06.07.2004, 10:42
hey wenn ans zürifäscht gosch erläbsch üs au no uf dr bühni. miar machend z'feat. mit luut+tüütli und mit sk. im felm spilen miar erscht am 17. juli

das aifach zur info

gruass thom krause

oi messi,, und mier werend fassch letscht week-end es flem BRAVO, jo mer hend üch scho metbecho am züri fäscht,,und wie emmr ,,"PROPZ"
am 17te?!jo da chönti klappe,,