Du befindest dich auf einer für Suchmaschinen optimierten Archive-Page!
Check diesen Beitrag auf unserer richtiger Page in schönem Design unter : MC Poet

Omniprod
13.09.2004, 17:07
Hi

Weiss jemand von euch ob Poet mal eine EP oder ein Album rausgebracht hat??
Hab vor langer langer Zeit mal einen Track auf Virus von ihm gehört.
Wär nett wenn mir da jemand weiterhelfen könnte.

Gruss Omni

lou
13.09.2004, 17:19
dr po hett no niä was ussäkickt, sondern nummä herrlichi features uff usserwehltä sachä gmacht!!!!
aber vilich chunnt irgendwenn mol was...................
wer herrlich, und isch übrigens geilä siäch,hett eifach zvill ztuäh gah mit wb-tal records und dämm ganzä züüg......

gimma
13.09.2004, 17:38
Original geschrieben von lou
dr po hett no niä was ussäkickt, sondern nummä herrlichi features uff usserwehltä sachä gmacht!!!!

hä? und was bitte isch d'exklusiv EP xi? as feature???

also MC Poet und DJ Dimos: Exklusiv.

aber leider vergriffa.

gunner
13.09.2004, 17:47
ein "exklusivtrack" findsch no ufm tape zweierleier vodä dj's holiday & dwarf... übärämä beat vo outkast. tönt ächt früsch!

wänsmr rächt isch... :hmmm: :D

lou
13.09.2004, 17:56
hä? und was bitte isch d'exklusiv EP xi? as feature???

vergässä, hesch rächt!!!!!aber das isch halt alles leider ussverchauft, genau wiä homework vom dimos(für mi näbem def cut einä vo dä beschtä producer i dä schwiiz)
glücklich wer sä hett!!!!!!!!!!

lou
13.09.2004, 17:58
übrigens:"ich renn ussem huus durä gang entlang,schützäschtroos 6, suächä freiä platz i dr waldäburgerbahn, jedä morgä das gschwätz, alti sittä schtärbä langsam..........................................."
eifach herrlich!!!!

Omniprod
13.09.2004, 18:49
Ich denkä die bescht Platte isch Chill vo dä AOH Fam.
Schad das mer die Poet-EP nüm chan chaufe...

r3t4iL
13.09.2004, 21:29
suech nach freie plätz wers gsi ^^:p

hesch
14.09.2004, 21:06
Original geschrieben von gunner
ein "exklusivtrack" findsch no ufm tape zweierleier vodä dj's holiday & dwarf

zweierleier isch eifach fett:dance: chani immer wider mal ab und zue füreneh und lose... und au de track vom aman isch hammer...

Aurel
14.09.2004, 22:43
"exklusiv" suechi scho saulang, gfindsch absolut nienet, im gegesatz zu "homework"... gfindsch scho, wenn sie wörklech wellsch...

aber...
Original geschrieben von lou
übrigens:"ich renn ussem huus durä gang entlang,schützäschtroos 6, suächä freiä platz i dr waldäburgerbahn, jedä morgä das gschwätz, alti sittä schtärbä langsam..........................................."
eifach herrlich!!!!

ich bin jetzt au nömm sicher... aber isch das ned taf squad? wenn's mir recht isch, isch das die erschti line vom a-man uf "andersits" (homework-ep)... aber chanmi au tüüsche...

gunner
15.09.2004, 10:35
Original geschrieben von hesch
zweierleier isch eifach fett:dance: chani immer wider mal ab und zue füreneh und lose... und au de track vom aman isch hammer...

rächt häsch! :D

(und sonän gedigänä track mit 'panflötäbeat' flasht mich au andersch! aha, isch ja offtopic... sorry.)