Du befindest dich auf einer für Suchmaschinen optimierten Archive-Page!
Check diesen Beitrag auf unserer richtiger Page in schönem Design unter : Churze BEAT vo mir

oli_mc
13.09.2004, 20:03
Ig ha scho lenger ke nöie Beat vo mir meh postet, me het haut nid immer Ziit... jetz isches aber wider mou sowiit:

olimc Beat downloaden (http://www.k-web.ch/sound/olimc_beat.mp3) (1250 KB, Time: 0:53)

Churzes Feedback isch natürlech immer erwünscht! Wenn öpper gärn meh mit em Beat wet aafoh', eifach bi mir mäude.

Peace

MCneil
13.09.2004, 20:13
isch rächt gwöhnigsbedürftig! Weiss nid, chani nid viu drzue säge wöui nid so viu verstah vom produce...het zwar no sone gheimnissvoui Stimmig aber cha nid so viu drmit afa! Trotzdäm cha keni grobe Schnitzer drususeghöre:)

gängschter
14.09.2004, 14:42
...isch mal was ganz anders...

hald chli intro style...weiss ned obs so gedänkt isch

greezn

oli_mc
15.09.2004, 22:01
Original geschrieben von gängschter
Re: het was orientalischs...
...isch mal was ganz anders...

hald chli intro style...weiss ned obs so gedänkt isch

greezn
Das mit em Orientalische stimmt, d'Lead-Samples chöme ursprünglech vore türkische Platte, eifach jetz neu mit viu Delay-Effekt uusgstattet.

Dr churz Beat chönt me durchus aus Intro bruuche, aber ou e Usbou zum ne ganze Track isch möglech... im Momänt ligt är eifach mou uf mire Festplatte ume...

Peace

Stylebock
15.09.2004, 22:23
fresh fresh...miar gfallts, findi ganz geil mit am orientialischa..und jo het öppis düsters und mysteriöses...props!!

scope
15.09.2004, 22:56
bassline fäut. süsch super.

oli_mc
18.09.2004, 15:14
Merci für d'Props!
Das mit dr Bassline isch chly so ne Sach. Ig ha scho e Bass iibout, ir Gstautig vore geile Bassline bini aber mit em Fruity älei chly iigschränkt. So isch dr Bass haut eher im Hintergrund, ou wäg dr Gfahr vore Überstüürig hani d'Bassline biz zrüggschruubt.

Peace

diggy
18.09.2004, 16:03
hey das tönt doch scho rächt nät. fende du setzisch dini sämpels am rechtige ort ond met em delay wäisch au omzgö. speziell querflöte fendi cool so uf die lenge ond de rächte boxe verteilt :-)

gruess diggy :dance:

oli_mc
23.09.2004, 22:02
diggy, merci für d'Komplimänt!
so, es letschts Mou: *push*

Peace

?mysterious?
23.09.2004, 23:10
ich dacht ich bin im östlichen asien...

nett nett :hippie: