Du befindest dich auf einer für Suchmaschinen optimierten Archive-Page!
Check diesen Beitrag auf unserer richtiger Page in schönem Design unter : TAZ - Zum Glück

reezer
06.10.2006, 12:48
auf der startseite gibt es news zum album und natürlich auch die snippets. das teil erscheint nächsten freitag!

botho!bonobo
06.10.2006, 13:23
cool. wird gekauft. was steht bei nation als nächstes auf dem programm?

reezer
06.10.2006, 13:29
checkst du meine signatur bezüglich upcoming releases :-)

und dann gemäss 20min von heute im nächsten jahr scheinbar noch neues seven album...

und dann munkelt man, shape hätte sein teil auch bald ready...

und dazwischen kommt auch nochmals was schönes... aber alles der reihe nach, jetzt mal zuerst TAZ, Aman und Black Tiger rein ziehen :-)

PapaBeer
06.10.2006, 13:34
Original geschrieben von reezer
...und dann munkelt man, shape hätte sein teil auch bald ready...

:blingblin :blingblin :blingblin

one8seven
06.10.2006, 13:40
i mach mer denn grad morn es bild dävo i dä grabä - han das vergnügä zum mit dä jungs spielä und i freu mi anderscht; aman isch ganz dick und taz - do muess i nix däzuä segä. hoff i bechum morn scho hörprobä bi erem konzert!d'featsches sind au hert!germany, curse, baze, greis,...

tafs......was willsch meh. 8ti bahnhof...für mi immer no was vom beschtä was dä ch-rap z'bütä het.

doppelD
06.10.2006, 13:50
Original geschrieben von one8seven

tafs......was willsch meh. 8ti bahnhof...für mi immer no was vom beschtä was dä ch-rap z'bütä het.

alte ich säg dir was mä mehr will. SHAPE wo schiens morn au am start wird sie:) hehehe das wird die herte.

und so zur info für all: 19.01.07 chunt am shape si album
(isch uf jedä vo ihm so ahkündigt worde)

one8seven
06.10.2006, 13:54
Original geschrieben von doppelD
alte ich säg dir was mä mehr will. SHAPE wo schiens morn au am start wird sie:) hehehe das wird die herte.

shape isch natürlich au sehr hert wiä übrigens dä poet (chunt vo em au mol was?!?) - i bechum morn so schiints diä voll ladig:blingblin

vvk lauft nöd guet - hüt aber im 20min en halb siitigä bricht...mol luegä...und jo, er chönd bi üs pennä!imä bett sogar (usser du willsch uf em bodä mützä:brille: :D )

reezer
06.10.2006, 14:03
(isch uf jedä vo ihm so ahkündigt worde) [/B]

jep, das kann ich dem fall auch so bestätigen, wenn das eh schon raus ist!

doppelD
06.10.2006, 14:34
Original geschrieben von one8seven
shape isch natürlich au sehr hert wiä übrigens dä poet (chunt vo em au mol was?!?) - i bechum morn so schiints diä voll ladig:blingblin

vvk lauft nöd guet - hüt aber im 20min en halb siitigä bricht...mol luegä...und jo, er chönd bi üs pennä!imä bett sogar (usser du willsch uf em bodä mützä:brille: :D )

jo homie, morn gits würklich ä ladig baselbeatsfinest für st.galle:D

und vo wäge po weiss ich nüt genaus, aber chunt sicher au no was chleins bis ultimativ... ;)

jo das isch jo voll geil. den sind ich und min homie am start.

one8seven
06.10.2006, 14:36
jo homie, morn gits würklich ä ladig baselbeatsfinest für st.galle:D

und vo wäge po weiss ich nüt genaus, aber chunt sicher au no was chleins bis ultimativ... ;)

jo das isch jo voll geil. den sind ich und min homie am start.

check pm!

kewl - do freu i mi!

burkinafaso
06.10.2006, 14:48
Aiiit - da TAZ und da Shape...

snub
06.10.2006, 14:57
Yeah! Froimi huere druff. Wird vo Nation eigentlich nüüt uf Vinyl prässt?

PS: "Ziitä änderä" vo TAFS mitem Shape und em Poet isch eis vo minä lieblings CH-Lieder... :)

Sound Provider
06.10.2006, 15:11

mein gott, hab jetzt schon 'n ständer.

reezer
06.10.2006, 15:30
checkt auch den myspace von taz... gibt dort tracks vom album in ganzer länge

@snub: vinyl herzustellen ist leider meistens in grosses verlust geschäft. aber wir sind ja nicht die einzigen. gibt leider immer immer weniger stuff auf vinyl...

doppelD
06.10.2006, 15:34
aber wir sind ja nicht die einzigen. gibt leider immer immer weniger stuff auf vinyl...

kein wunder bei all den geräten die es gib wie z.B numark final-scratch und und und... sie sind ja schon geil diese geräte, nur eine derbe konkurenz zum vinyl...

takeover
06.10.2006, 16:10

:) :) :) :) :)

M.O.
06.10.2006, 16:33
...chunt no s'Album vom Ämoh und Dragon Sky (MODS) uf Nation usä. Weiss nöd wär die chrankä Siechä sind aber gseht - und tönt - fett, hehehe.

Meh uf www.rap.ch

Peace!
M

snub
07.10.2006, 12:31
kein wunder bei all den geräten die es gib wie z.B numark final-scratch und und und... sie sind ja schon geil diese geräte, nur eine derbe konkurenz zum vinyl...

Hehe ja scho, aber wänni d'Wahl han chaufimer lieber s'Vinyl, häsch wenigschtens öppis "idä Hand" in Ziitä vo MP3 und so... ;)

Naja Album wird so oder so bstellt!

one8seven
09.10.2006, 13:14
samschtig isch hammer gsi - shape isch au no mitemä chlinä case am start gsi - unglaublich....dä flow isch eifach andersch - aber das isch jo nünt neus.

taz und aman het klassiker brocht (8ti bahnhof leider verhängt zum bringä=()....denn noh solo shit - am taz sis album, do bin i mer sicher, wird e grossi sach!
live hends mi absolut überzogä und erem ruef als diä beschtä live mc's sinds voll und ganz gerecht wordä.

go TAZ!

reezer
12.10.2006, 11:06
Original geschrieben von botho!bonobo
was steht bei nation als nächstes auf dem programm?

checkst du meine signatur jetzt nochmals... unterdessen ist alles fix :)

und nicht vergessen: ab morgen steht TAZ in den läden!

reezer
12.10.2006, 18:01
videoclip "sturm" feat. fabio:
http://video.google.de/videoplay?docid=-3925242844630477216

und hier die ausführliche review:
http://www.aightgenossen.ch/index.php/m=cdreview/id=952

strikk
13.10.2006, 13:40
videoclip "sturm" feat. fabio:
http://video.google.de/videoplay?docid=-3925242844630477216[/url]
find ich en zimli koolä track. dä sturm, ja sicher...!

"alli wi strikk - riised nüüt"...haha, ja klar.

clauster
13.10.2006, 16:37
hammerschibe!!! do rappt eine usem härze! flasht mich extrem! mini favorites sind sturm, home und di besti zit.
chaufet euch das teil!

Tony Bless
13.10.2006, 19:41
5 von 5 punkten? hmm...
wirklich gute lyrics, ein gesundes album, aber zu vollkorn für meinen geschmack. 8ti bahnhof rules

guru one
13.10.2006, 19:45
Toppts s' Introspektion?:confused: Muess mer die Schibe morn go zieh.

Biz
13.10.2006, 21:55
votet auf der Blick Website für den Song von TAZ.
mit 2 Klicks ists getan:

1. Klick: http://www.blick.ch/showbiz/artikel46919

ATOYOT
14.10.2006, 11:50
Findes es rächt guet Album, vorallem in Sache Beats isch es besser als Introspektion, (liet jo ou scho es paar jährli zrugg) vo de Texte här fählt für mich e chli d Lockerheit wo bi Introspektion scho no derbi isch xsi. Dä Curse ifluss ghört mer halt scho chli use, mer persönlech gfallt das nid so und drum würd ich sägä schlächter als em AMan sis und z Introspektions Album.

Was isch eigentlech mit em Greis los, isch er iz ou sone huere R'n'B-Sänger worde???

FreddieFuxx
14.10.2006, 11:59
Errinneret mich irgendwie a "Boom" (taz,greis,claud,curse)

Isch aber echt en hammergeile Track :blingblin

mod
14.10.2006, 12:15
also i dene beide myspace tracks werded d zeigfinger chli vell ghobe :/

hampe
14.10.2006, 14:39
Ich finds es sehr guets album. Vo de beats und vo de text übetriffts Introspektion. De dauerndi Curse Verglich findi nöd unbedingt grechtfertigt, nur will beid über ähnlichi Theme rapped, chammers nöd in gliche huet ine due..
Für mich isch "Zum Glück" eis vo de beste albe i dem jahr oder au allgemein. 5 pünkt sind grechtfertigt.

eh-dr
14.10.2006, 17:53
"di besti zyt".. dä beat :blingblin
da wirds eim ja richtig warm ums härz..

dOpe
14.10.2006, 19:15
also hammers hüt zoge und isch ächt dr absoluti hammer das album, mit betonmelancholie und juli/november ghört die schiibe ächt zu de beste albene siit laaaaanger ziit !
minni fav. tracks

so eifach (hehe isch halt an dr plattetaufi live au brutal abgange "es isch so eifach SO SO EIFACH" :D)

Sturm (herbe refrain guete text geile beat)

Home (gäääänsehuut stimmig:-) )

Alles gueti

die best ziit

nüt wo mi abezieht (dr absoluti ufsteller track mit emene abartige refrain! für mi best track ufem album)

bis alles wiiter blüeht (live brutal abgange)

ich find scho me spürt de curse ifluss sehr, da ich curse aber au dr hammer find, find ich das voll positiv :D
ufjedefall e jääse kontrast zum aman sim album wo eher bouncig partymässig orientiert isch..

EDIT
AAIGHT 100. bitrag :D

botho!bonobo
14.10.2006, 19:22
schön, schön, schön!

i letschter ziit macht rap us de schwiz wieder so richtig, richtig spass.

paar ganz gueti albe releasd worde das jahr!

"s ross isch im chüelschrank und de rescht im wohnzimmer - aber isch ja nur es ross, aja und din charre isch im arsch"

haha - yeah

dOpe
14.10.2006, 19:24
schön, schön, schön!

WORD

ATOYOT
15.10.2006, 12:34
Original geschrieben von dOpe
ufjedefall e jääse kontrast zum aman sim album wo eher bouncig partymässig orientiert isch..

Dr Aman xseht das andersch!!! Imene Radiointerview het er xseit, dass das sini persönlechi Platte sigi, und er uf dere nid so uf Party het mache welle.
Da xseht mer nur, was er unter Party verstoht und das erklärt doch ou es bizzli wiso TAFS uf dr bühni so abgeit.

Luc
16.10.2006, 17:37
s'nüe taz burnt zwar nid extrem, isch aber chli eini vo de beschte platte siit greis-eis oder sk-dorfgschichta... i sache text und flow isch är andersch druff, eine vo de beschte mc's i de schwiiz ever! wär am claud sini beats kennt, weiss au, was s'album musikalisch z'biete hed - nur schad, dass de dimos "nur" 2 beats für das album produziert hed, hät no eine, zwei meh vertreit...
chaufe und gniesse - rapsoul vom feinschte! öppis vom beschte!

Biz
17.10.2006, 12:12
Auf www.tafs.ch schreibt TAZ persönlich über Entstehung und Hintergründe der einzelnen Songs:

checkt:
http://forum.tafs.ch/viewforum.php?f=11

Sehr interessant! :brille:

sly saloon
17.10.2006, 12:13
-> de samstig: TAFS im La Luna

www.damndan.ch

Boogieblind
17.10.2006, 14:42
schön, schön, schön!

paar ganz gueti albe releasd worde das jahr!

das chasch aber luut sägä!:yeah:

Carl Funkster
17.10.2006, 16:40
TAZ interview ab sofort im BOUNCE-Loopstream uf www.bounce.virus.ch;)

One

guru one
18.10.2006, 21:15
Im Gegesatz zum Aman, hett mich am Taz sis Album, alles andere als enttüscht:)

Sound Provider
13.11.2006, 09:47
also habs jetzt auch gut durchgehört. vorfreude war gross. nach super aman-album sowieso...
auch taz' scheibe ist ziemlich gelungen. aber claud-beats gehen mir persönlich nach einer weile auf den wecker. und zu langsam, zu nachdenklich. war auf "introspektion" noch nicht so extrem. dimos gefällt mir halt besser als claud.
trotzdem... "die besti ziit" ist ne riesen hymne, geht unter die haut.
und album als ganzes bereicherung für ch-szene.