Du befindest dich auf einer für Suchmaschinen optimierten Archive-Page!
Check diesen Beitrag auf unserer richtiger Page in schönem Design unter : Neui -->Schüüchi Training Files

Beatnik
14.09.2004, 00:49
Soooo, ich han ja scho lang nüüt me inepostet, wird wider mal Ziiit!

Sitt knapp 3Mönet nüme richtig a dä Turntables gsi, und leider au nö chli zvill gsoffe zum was aständigs anebringe! Userdem zwenig gSchlafe und en stränge Tag gha, he he, söll alles kei entschuldigung sii!

Aber han dänkt ich gib mal wider es Läbenszeiche, obwohl in nächster Ziit sicher nöd vill wird cho, mer sind grad chli eus im "neue" und "erste" Studio chli am Iirichte, alles no Baustell, aber wenigstens stöhnd dTurntables scho mal!:D

Also, nöd zvill erwarte isch nur es chlises Trainings File, plus obe genannti Faktore...gitt no vill zum Trainiere, packed mers ah, und bis zu ganz dicke Files müend er hald bis is 2005 chli Geduld ha!

So fertig das Gelaber.....da diä 2 Files!

PS: Cool das da wenisgtes es "paar" amigs Files innehaued, anderi hends anschiinend nöd nötig, getraued sich nöd, findet sich zschaad für da oder chönd hald eifach nur labere und sälber nüüt zeige!

Egal, mir hend euse Fun da, wiiter so!;)

Beatnik
14.09.2004, 00:52
Damit das ganze chli Dynamischer wird, no es File Nummere 2!

Evtl. post ich mal wider was, aber ebe, Trainig und so chunt jetzt zersch mal wider! *out*

spenzasequenza
14.09.2004, 01:44
de beat vom trainingsfile 1 isch ja total killer!
mahnn.... was isch das? das ding isch ächt geil...

Beatnik
14.09.2004, 10:11
Original geschrieben von spenzasequenza
de beat vom trainingsfile 1 isch ja total killer!
mahnn.... was isch das? das ding isch ächt geil...

He He, ja dä Beat isch würklich geil!! Aber wer dä Produzänt isch chan där jetzt nöd säge!

Isch uf dä Q-Bert Vinyl - Needletrashers Alpha

Cyclone
14.09.2004, 11:31
:dj: :bolognais

:kiffer:

LKB
14.09.2004, 13:09
Jo, i wör sägä, bisch öpä uf glicher Stufä, wiä ich.
Drum chan i däzue nur sägä :yourock:
Nei, also d Cuts chömät recht fresh, zimlich suber und so.

Ich find aber dä 2. Beat vil geiler, wiä dä erscht:D

Beatnik
14.09.2004, 13:13
Original geschrieben von DJ LKB
Jo, i wör sägä, bisch öpä uf glicher Stufä, wiä ich.
Drum chan i däzue nur sägä :yourock:
Nei, also d Cuts chömät recht fresh, zimlich suber und so.

Ich find aber dä 2. Beat vil geiler, wiä dä erscht:D

Ich uf dä gliiche Stufe wie du, also wenn ich dini Cuts ghöre und mini dänn bisch mer scho es paar Schritt vorus, vor allem was dä Flow und Variatione agaht! Aber ich fühl mich jetzt mal geehrt:cool:

Merci uf jedefall für diin Comment!

Und wäg em Beat, ja dä erst isch hald irgendwie Speziell, müestisch ihn mal uf dä Boxe ghöre mit vollem Bass, dä fägget det no meh, hr hr hr! Aber ich find au beidi Beat s dope, wär ja au nöd lustig über en beat Cutte wo entweder nöd Dick oder nüüt speziells isch:D

@Cyclone, he he, was machsch du wider für e Fasnacht, he he! Isch hütt uf di 8i guet?

SCREWD
15.09.2004, 07:48
näi, beatnik........das chunnt scho, wenn halt no mehr würdsch trainiere, so jede tag 1-2 stündli, denn bini sicher dass du in spötistens eim johr e flüssigere flow und mehr variatione chasch dribringe.....
also s' 2. file findi an gwüsser stelle zimmlich fresh....

wiiter so

cheerz

LKB
15.09.2004, 09:58
Original geschrieben von SCREWD
näi, beatnik........das chunnt scho, wenn halt no mehr würdsch trainiere, so jede tag 1-2 stündli, denn bini sicher dass du in spötistens eim johr e flüssigere flow und mehr variatione chasch dribringe.....
also s' 2. file findi an gwüsser stelle zimmlich fresh....

wiiter so

cheerz
Jedä Tag zwei Stund? Und das äs ganzes Johr lang? I glaub denn gsehnd mir dä Beatnik nöchsts Johr a dä DMC Finals...

I glaub so viel han i no niä güebt. Es bringt eh nur denn was, wenns eim au no Spass macht...

Beatnik
15.09.2004, 10:21
Original geschrieben von DJ LKB
Jedä Tag zwei Stund? Und das äs ganzes Johr lang? I glaub denn gsehnd mir dä Beatnik nöchsts Johr a dä DMC Finals...

He He, vilicht isch das ja miis Ziel:D

@Screwd
He He, jep Training Training.....that's the key! Und natürlich mues es eim Spass mache!!

Greetz

Paul Schall
15.09.2004, 18:05
han mer s'zweite file abeglade...häsch d'cuts bewusst so lieslig ufgnoh?;)...isch sicher no verbesserigsfähig, aber isch ja immer relativ, wieviel mer chan, wött üebe...würd ev. d'platte chli weniger loslah, denn gits nochli meh dynamik und kontrolle...susch eifach wie immer drabliebe und practise...salut

Beatnik
15.09.2004, 18:23
Original geschrieben von Paul Schall
han mer s'zweite file abeglade...häsch d'cuts bewusst so lieslig ufgnoh?;)...isch sicher no verbesserigsfähig, aber isch ja immer relativ, wieviel mer chan, wött üebe...würd ev. d'platte chli weniger loslah, denn gits nochli meh dynamik und kontrolle...susch eifach wie immer drabliebe und practise...salut

Aight, merci für Tipps und Kritik! Ja das mit em loslah, wie sau nöd, isch so e Macke vo mir wo cih sitt minä Afäng mache, mängisch isch es zum dä Drive hole, aber es verlüürt doch amigs dä Flow, weis was dmeinsch! Ja ich bin wie obe beschribe nöd grad 100% Fit gsi, und verbesserigswürdig isch es uf jedefall!
Wenn ich mal gnueg Pennt han und nüüt gsoffe han Stell ich mal es File inne wo ich mir chli meh müeh gibä, will besser chan ichs eigetlich scho!

Isch ja meh so e Art läbenszeiche, was wär ich für en Moderator vom Dj Board, wenn ich sälber nu 1x im Jahr es File poste:D

Cyclone
15.09.2004, 18:28
Original geschrieben von Beatnik
Wenn ich mal gnueg Pennt han und nüüt gsoffe han Stell ich mal es File inne wo ich mir chli meh müeh gibä, will besser chan ichs eigetlich scho!

hehe de zuestand gits doch bi dir gar niemeh :hmmm: :p :D

Beatnik
16.09.2004, 11:39
Original geschrieben von Cyclone
hehe de zuestand gits doch bi dir gar niemeh :hmmm: :p :D

Ha Ha, und jetzt meinsch bisch witzig:D

Du wot nöd mal es File fertig schaffsch wäg em msn ;)

He He, greetz :cool:

Asahi One
16.09.2004, 19:10
isch scho recht eazy... suuberi sach :yourock:
hett aber sicher au na üebig nötig.

Ja das mit em los la isch so e sach, das han i selber au und das scho sit i agfange han... ich bin huere dra das abzgwöne.

Ich weiss nid, ich find 1-2std isch scho e gueti Ziit zum üebe.. nimm er au Ziit so ca. 1.30std
Ich denke anderi Lüüt wod a DMC unzo gönd dönd sicher sauviil Trainiere... ganze Set und das zeugs

Beatnik
26.09.2004, 23:10
Mal wider was chliises, mer wänd ja chli aktiv bliibe da:D

Es bitzeli Scratch Training, hans chli chillig gno, hr hr

Beatnik
26.09.2004, 23:14
Und da no chli Backspin Training, mit Herzige "Juggle" Versüech:cool: