Du befindest dich auf einer für Suchmaschinen optimierten Archive-Page!
Check diesen Beitrag auf unserer richtiger Page in schönem Design unter : RW41 Beat wird von LKB verkratzt

LKB
14.09.2004, 14:16
So, dä Beat han i eifach müässä chlauä. (Gruess an RW41:D )

Leider häts ganz äs fieses Ruschä geh, i han aber nöd usegfundä wiso!!

Beat vom RW41 + Chratzer vom LKB =

LKB
14.09.2004, 14:20
... und s glichä no mit äm nä Beat vom Spenza

S Ruschä isch au do immer no druff...

SCREWD
14.09.2004, 14:24
hehehe geile siech......schöni crabs und chirps hesch drin...gfallt mr guet die 2 teils...nur, das scheiss rusch isch :no: zem kotze.......

aber sunnst.......

B.R.A.V.O. bravo bravo bravo bravo

LKB
15.09.2004, 09:54
Merci SCREWD...
S Ruschä isch ganz übel. Aber du möstisch mol gseh, wiä ich amel diä Sachä ufnimm.:D Da isch äs wunder, dass da überhaupt funktionniert!!

So, und süsch getraut sich niemert meh zum was däzue schribä?

Brooknow
15.09.2004, 10:00
ey ich chum dänn es .php file über wänni das abelad! wa isch das bzw. wie chanis losä??

SCREWD
15.09.2004, 10:03
:D erklär mr emol genau wie du das machsch??

also ich suug di instrumentals abe, burns uff e RW *g* cd, gang ins rüümli und lad das züügs uff d hd druff....de räst machi denn mit em COOL EDIT PRO....denn lösch ich d RW cd wieder und cha wieder neus züügs hole.....

dolle sachen zum selbabastln

LKB
15.09.2004, 10:11
@ Hans Nötig: Wieso äs .php? Probiersch mol mit rechte Mausklick, Speichern unter, aber eigentlich sötts scho funktionnierte?!?

@SCREWD: Ich brenn dä Beat uf CDR (Kei Geld für CD RW *g*) Denn chlau i d Stereo Alag vo minerä Mueter mit integriertem MD Recorder. Denn nimm i dä Schisch uf MD uf. Denn lauf i mit dä Stereo Alag zu mim PC, tues uf d HD. Denn tuen is in Adobe Audition und han zmol äs uhuere Ruschä druf:D --> fertig

Brooknow
15.09.2004, 10:17
kei ahnig dass isch ja mini frag xi... aber ich chas weder diräkt losä no als mp3 abspechere

LKB
15.09.2004, 10:22
Original geschrieben von Hans Nötig
kei ahnig dass isch ja mini frag xi... aber ich chas weder diräkt losä no als mp3 abspechere
Denn tuets mir leid. Bi mir funktionnierts und bim SCREWD au. Kei ahnig was los isch.
Probiersch es s nöchscht mol wieder. Aber isch lieb vo dir, dass äs versuecht häsch:knutsch

SCREWD
15.09.2004, 10:23
LKB.....hmmmmmmmm und wieso uff MD?? hesch jo scho d CD........???

LKB
15.09.2004, 10:29
Original geschrieben von SCREWD
LKB.....hmmmmmmmm und wieso uff MD?? hesch jo scho d CD........???
Jo, aber ich mues jo denn dä Beat (uf CD) laufä loh, damit ich chan drüber Cutte. Und wel min PC nöd grad nebetdra stoht, muen i zersch uf MD. Isch da z kompliziert? Oder machi was falsch? Also ich glaub "eifacher" gohts i mim Fall nöd...
(Aber bald hani äs Rümli und denn gits äs Studio!!:handclap: )

Brooknow
15.09.2004, 10:31
jez hanis mann, eifach s'php file umbenänne uf mp3!! bin leider kein dj xpert aber isch gnueg losbar und suuber kratzt für mich, seitmer meh zue uf em rw41 als uf em andere mit em rasco!! fetti sach... au di beide beats sind geil

LKB
15.09.2004, 10:51
Dankä Hans Nötig. gfallt mer, dass es dir gfallt...
Schön, dass usegfundä häsch, dass i dä Rasco inekratzt han:) au wenns dir weniger guet gfallt..

SCREWD
15.09.2004, 11:02
Original geschrieben von DJ LKB
Jo, aber ich mues jo denn dä Beat (uf CD) laufä loh, damit ich chan drüber Cutte. Und wel min PC nöd grad nebetdra stoht, muen i zersch uf MD. Isch da z kompliziert? Oder machi was falsch? Also ich glaub "eifacher" gohts i mim Fall nöd...
(Aber bald hani äs Rümli und denn gits äs Studio!!:handclap: )

jo nei, machsch glaub sicher nüt falsch, usser dass es bitz gaggi tönt *g* aber easy.........

bald hesch es rüümli seisch? :-) sunnst chunnsch emol als überbrückig zu uns ;)

cheerz

radaya
15.09.2004, 11:27
mir gfallts...
aber da rusche halt..was sölls ;)

I.C.S.
16.09.2004, 18:00
fett :dance: :dance: :dance: