Du befindest dich auf einer für Suchmaschinen optimierten Archive-Page!
Check diesen Beitrag auf unserer richtiger Page in schönem Design unter : Pickyourshoes Bestellung

snub
12.10.2006, 12:44
Hey

Ich werde nächstens mal bei pickyourshoes Schuhe bestellen, und um das Porto zu vermindern könnten wir vielleicht eine Sammelbestellung machen, eine Person habe ich schon, Suche also noch 1-2 andere die auch interessiert wären... Bitte PM an mich!

snub
13.10.2006, 10:25
Nöd so schüüch! :p

Und fallser irgendwie mini Tel.-Nr. oder so wännd zums 'absichere' eifach es PM. :)

Bones
13.10.2006, 10:27
Hehe, ja du wohnsch glaub nid so am gliche Eckä. Und Geld han i ebä im Moment au nid so locker susch bini a Sneaks immer intressiert. :)

Rick Flair
13.10.2006, 10:34
ey bones bwoy,

mir wohned glaub shco eher im gliiche ecke...würsch in nöchster ziit au binere bstellig mitmache? sehr wahrschinlich uf pickyourshoes.com

Nina
13.10.2006, 10:40
wenn muesches wüsse? denn luegi nemli mal na gnau obi was "bruche" :D

Bones
13.10.2006, 10:46
Ciao ciao rick

Ja voll mir wohned nächer. Chömmer leasy mal mache.

Hmm ja damn it, i bin debi mol. hehe
Mer gönd sich ja nid jedä Tag was. :)

Ähm ja pickyourshoes isch easy. I weiss eh nur na susch da vintagekicks aber det isch ja a fasch alles usverkauft.

Denn lueg i mal chli gnauer im Shop.

Rick Flair
13.10.2006, 10:54
häsch recht,mer gönnt sich ja susch nie was...also ich muess au nomel bitz go umeluege,schriebsch eifach wänn was gfunde häsch...dänn chanis evtl. am suntig ordere oder so...

subtile
13.10.2006, 11:06
und wo wohned ihr so ungefähr?

Dr.Houmi
13.10.2006, 11:08
bwuaw krass. d schual bi vintagekicks sind aber schüüch türer als bi pickyourshoes :bluepunk:

isch jo andersch, zahlend iar im ernscht 350höbel für es päärli schual?! :o

also i wär vilicht au no derbi, aber gäbts nich auno anderi shops im glicha priisverhältnis? ...shetti zwar schu au es päärli uf pickyourshoes womi raiza würd :)

wiatüür chämts schlussendlich mit versand und allem binema schuah für 79dollar?

peace

Bones
13.10.2006, 11:10
Jep easy machi.

Hüt Abig han i Zit zum gründlich gucke.
Schrib drs denn.

Het scho paar ganz schnicki Sache aber s'meischt wird mer leider nid chöne leischte...

Jeah geile Siech. :D

Bones
13.10.2006, 11:32
Original geschrieben von Dr.Houmi
wiatüür chämts schlussendlich mit versand und allem binema schuah für 79dollar?

Hmm ja chan mer gnau nid säge.
Versandkoschtä sind 30$ was sich ja aber biz ufteilt went zämebstellsch und denn chunt eifach na CHer Mwst. druf und na bizli Zollgebühre.

Also 3 Lüt bstelled 30$/3= 10$
Mwst 7.6% vo 79 $ = 6$
Zoll gebühre sind so total 10-15 Fr.

also macht das über dä Dumä so 100$ x 1.3 = 130.- Fr.

Dr.Houmi
13.10.2006, 11:47
ey bones!

merci für dia genaui uskunft:)

130 schtutz würd no im rahma ligga, aber i bruch jetz aigentlich gar nid unbedingt schuah... min lohn goht für konzert allai schu fascht druff :D

aber eba, das mit da versandrkoschta zollgebühra etc isch ainawäg wüssenswärt! mässi, digga! ;)

snub
13.10.2006, 12:35
Original geschrieben von Bones
Hmm ja chan mer gnau nid säge.
Versandkoschtä sind 30$ was sich ja aber biz ufteilt went zämebstellsch und denn chunt eifach na CHer Mwst. druf und na bizli Zollgebühre.

Also 3 Lüt bstelled 30$/3= 10$
Mwst 7.6% vo 79 $ = 6$
Zoll gebühre sind so total 10-15 Fr.

also macht das über dä Dumä so 100$ x 1.3 = 130.- Fr.

Jawoll, obwohl wänn's z'vill sind isches glaubs vom Zoll her no gfährlich.
Und wie wemmers eigentlich wägem verteile mache? Ich han's so dänkt das ich's eifach bstelle, ihr überwiised mir s'Gäld und ich schicks oi wiiter, oder?

are-p
13.10.2006, 12:54
bwuaw krass. d schual bi vintagekicks sind aber schüüch türer als bi pickyourshoes :bluepunk:

isch jo andersch, zahlend iar im ernscht 350höbel für es päärli schual?! :o

vintagekicks isch jo glaub au dr online-store vom flightclub in NYC und LA. und dä verkauft halt nur "exclusive/limited" kicks...

edit: aber s'het jo immer widr au mol "normali" kicks (also vom priis her), also im glicha priisrahma wia uf pickyourshoes, aifach nit soo viel. isch jo aber au nit d'spezialität vo flightclub.

Dr.Houmi
13.10.2006, 13:11
Original geschrieben von are-p
vintagekicks isch jo glaub au dr online-store vom flightclub in NYC und LA. und dä verkauft halt nur "exclusive/limited" kicks...

edit: aber s'het jo immer widr au mol "normali" kicks (also vom priis her), also im glicha priisrahma wia uf pickyourshoes, aifach nit soo viel. isch jo aber au nit d'spezialität vo flightclub.

jo wenn das so isch... ;)

han bis jetzt ainawäg no kai klamotta us da schtaata bschtellt, gang mi denn glaub eh direkt go idecka wenni im früahlig noch ny gang :p

piranha
13.10.2006, 15:30
fersh!zwor voll kei käsch aber i gon grad mol gu luagaö..

langt mäntig au no? relativ stres mit schaffa..weiss nit öpi drzua kuma hüt!

sus luagsch dän am mo mol pM!

are-p
13.10.2006, 15:46
jo wenn das so isch... ;)

han bis jetzt ainawäg no kai klamotta us da schtaata bschtellt, gang mi denn glaub eh direkt go idecka wenni im früahlig noch ny gang :p

hehe, so mach is nögscht wucha ;)

snub
16.10.2006, 10:03
Und?

Brain
16.10.2006, 10:46
porto isch nid 30 sondern 35$ fürs erschte paar + 5$ für jedes wiiteri...

und zoll hannich no nie müesse zahle bi pickyourshoes...