Du befindest dich auf einer für Suchmaschinen optimierten Archive-Page!
Check diesen Beitrag auf unserer richtiger Page in schönem Design unter : Zensur im Internet

boesbueb
14.09.2004, 19:38
Wenn soviel zensuriert/moderiert wird wie do.
Denn cha ni nur no drischloo........
was isch los?
Sin Moderatore Götter und mir religiös????????

hobgoblin
14.09.2004, 19:44
be met dem au ned iiverstande. aber was wotsch mache... erschiti schret zo machtzentralisierig --> mer muess sech sogar sini meinig lo diktiere... dämlech.

sprechsch secher das griot-deng a, weiss ned was do no alles abglofe esch aber för mech ergendwie onverständlech d'schliessig vo threads ond bannig vo aktive lüüt:mad:

boesbueb
14.09.2004, 19:46
no nu so denn
Sölle doch alli wo sich wies tele züri über dä 'hinterhältigi aschlag' entsetze emoll e paar bucks spände, dass die lüüt wo in düäne strosse läbe muen au e video in ihrer schtross mache chönnet.
Dr Bligg het dört nüt z'sueche, anderi au.
Die chline proviteur wie de Bligg und vieli anderi au, sölle sich emoll überlegge, dass es villicht nümm so easy isch immer uffem acker vo de andere z'ärnte.
Und was söll eigentlich das gutschwizerische entsetze über d'die böse buebe. Ich kenn vili die hättet nit nur e paar Tönder gschosse.
Keep it real bedütet au dass sich die lüüt wo was zäge hänn emoll säged wohär si chömmed.
und nit
dass irgend eine wo z'tüüf mit sim chopf im arsch vo sim A&R gschteckt isch, die tolli marketingidee vome mediemonopol koppletiert miteme staatliche berughigstool, wie die antisälbschmordkampagne, no me Biz will mache.
Uff dütsch gseit:
Jede wo sälbschtmord macht het rächt,
will är isch so gwaltlos wie ihr bürgersöhnli, will er nit das kaputt macht, was ihn kaputt macht.
ich bi allerdings uff der andere site, mach gärn kaputt was mi kaputt macht.
Und zum Bligg sim schwäre Schicksal als TelezüriTerroropfer, ebizeli wirds scho realer do, kä 'anythings goes' me, de Yuppies und proviteure eis uff die vollgfrässeni frässi.....

go on Kreis 5/4
schlucket eusi eier, ihr verrecket dra, will er nie glaubt hännd, dass nit alles frei zum verchauf und zur verwärtig isch........

hobgoblin
14.09.2004, 19:50
Original geschrieben von boesbueb

will är isch so gwaltlos wie ihr bürgersöhnli, will er nit das kaputt macht, was ihn kaputt macht.

heilige siech!:bluepunk: herts gschötz aber rächt hesch ond wie!

boesbueb
14.09.2004, 19:55
machtzentralisierig?????

vo aightgenossen?
(jo scho schtoht jo im name und dorum ischs programm)

aber wie sölle die, wo nit die typisch schwizerischi meinig hänn sich wehre???????
emoll abe-hacke, mailbombe, oder an dr slangnacht oder so wo alli ufftauche am schlips nä?????

Chraensch Lee
14.09.2004, 19:56
Ich kenn vili die hättet nit nur e paar Tönder gschosse.

Die hettet wahrschindli au beträchtlich weniger im Chopf :rolleyes:

boesbueb
14.09.2004, 19:58
Original geschrieben von Chraensch Lee
Die hettet wahrschindli au beträchtlich weniger im Chopf :rolleyes:

naja, was meinsch hirnmasse?? oder wüsse????

samee
14.09.2004, 20:00
check eifach das...

vo hiphop.ch, vom lukee, sait glaubs zimmlich alles.

folgender text wurde 4 mal im forum von den aightgenossen gepostet und jedes mal innerhalb einer minute vom inhaber des forums wieder gelöscht! was meint ihr dazu?

titel: LUKEE sagt CIAO!

genossinnen und genossen,

dr christoph blocher foht sini rede zum schwingerfescht au immer eso ah, i glaub dasch träffend do uff aight.

es isch zyt zum abschied neh - ei für alli moll. i weiss, bi schomoll vom rücktritt zruggträtte, diesmoll isch mi entscheid nüme verrutschbar. i ha d'schnauze voll, verlier vill zvill zyt und närve - usserdäm fehlt dr respäkt do inne, i has nümme nötig mi vo 16-jährige ahpisse zloh, au nid vomene 22-jährige wo so tuet als wärer grad 13 worde.

dr thread vom kalmoo het mer zdänke geh, willer verdamminomol rächt het. es goht do inne nid um dä rap woni lieb. es goht um macht und vorallem au um machtmissbruch. und genau so gohts ums anonym disse, irgendwelich looser wärde hinter nicknames zu de harte mackers, 13 jährigi blüemli-rapper zu gangstas und zwüschduure wird e maa zur frau. ganz abgseh dervo isch e virtuelli plattform sehr ungeignet für die urbani subkultur hiphop, wos in erschter linie um AKTIONE goht (piece mole, track uffneh, move bringe, scratche) - alles was do passiert (bis uffs abelade vo neue Tracks) het nix mit dere kultur ztue - genau so wie EURE blüemli-rap. dasch o.k. wenn ihr das mached und liebed, hani au gmacht und au gliebt - nur miend ihr die andere facette vom rap afo respektiere und ihr miend au afo respektiere, dass EURE blüemli-rap lediglich e form vo rap isch wo WOHLSTANDS-KINDER betriebe und nur in dr CH existiert und do uff aight-genosse sogar dominiert. egal ob CARMEN FENK oder MUNDARTISTEN, sie spiele in dr glieche liga. rap isch ebbe doch meh als e flow uff beat, rap isch nid videoclip und internet. rap isch rebellion, uffstand, asozial & stross.

secondos, imigranten, knastbriedere & stroffälligi triffsch sälte im internet und wenn, denn ganz sicher nid do. genau für die isch aber rap meh als e biz second hand poesie uff beats. genau die sin mir wichtiger als e paar schwizer wichtigtuer. genau die mache die kultur spannend - genau für die stoht griot a.k.a brewz bana r.v. und lukee larsson ih. genau die kaufe em griot sini sache. genau um die wird ich mich ab sofort kümmere...sie häns verdient und obwohl die meischte vo ihne in eurne auge dumm sind - begriffe sie um was es goht.

ich möcht euch allne www.nocode.ch & www.on-fire.ch ans härz lege, dört gits alles was ihr bruchet. wär will wüsse was bi 105 dope abgoht dä schriebt mer e mail uff dope@105.ch, denn gits all wuche e newsletter, mit dr ahkündigung vo dr nägschte show. uff www.hiphop.ch wird in kürze ebefalls jedi sändig separat ahkündigt.

i häts euch lieber persönligg mitteilt, aber dr reezie het mi account gsperrt, bevori ha chöne! är isch der meinig i heig zvill spam in sim forum betriebe...mached euch doch sälber e bild, ihr wärdet sehr schnäll merke, dass nid spam s'problem isch. an dere stell chanis euch jo saage: dr reezer isch vor e paar wuche freiwillig uffd chnü vorem griot. ja isch so. het dr reezie sälber au do ins forum gschriebe "willer bsoffe gsie isch" - isch jo klar, dört liggt em reezie sie problem mitem griot. dr reezie het mi kurz vor mim rausschmiss no als "sau blöde" bezeichnet...vermuetlich wäg sim argumentationsplus. mit däm hets sichs dr reezie au no bi mir verspielt, mer mien nüm diskutiere, au nid bimene kaffi, är het jo ganz sicher nüt miteme "sau blöde" typ zbespräche. übrigens het dä sau blödi typ eins vode erolgriechschte reggae-soundsystems in dr schwiz, managt dr bescht ch-rapper, produziert und moderiert die meischtghörti rap-show in dr schwiz, isch head of music bi radio 105....etc.etc...

oder anderscht ussdruggt: 95% vo de posts und threads do inne sin fürd füx. 95% prozänt bestoht uss nonsense, siehe z.b. sämtlichi posts von mc rasko. und au die knapp 5000 vom aurel sin nid unbedingt alli sinnvoll. trotzdäm het dr reazie gmeint är mies nur mi sperre..., anderi dörfe im forum ohni problem über schwuli und lesbe här zieh.

dr reazie het au welle dr beef zwüsche griot und rennie abespiele, het em 20 minute verzellt, dass das nid ind medie mues...bedankt sich aber keini 5h spöter bi mir fürd gratispromo. dr reazie schliesst alli threads in sache griot usserd eine mitem titel "figg dr mory" - klar schriebt är mir denn im nochhinein är heig ussgrächnet dä "überseh". kurz: DR REAZIE ENTSCHEIDET DRÜBER, was ihr do inne dörfet schriebe und was nid. IHR chöned dervo ussgoh, dasser problem bechömed wenn ihr gäge nation-artists schiessed...ansunschte miend ihr nüt befürchte, ihr dörfet euch au gegesittig d'mueter beleidige - au denn wird e thread nid gschlosse - obwohl sich dr reazie im 20 minuten mite wort «Das Diskussions-Niveau war unter aller Sau. Hier soll die Musik zur Sprache kommen.» zitiere losst...alles klar?

damit mir uns richtig verstön: dasch kei problem zwüsche mir und nation, dasch e problem zwüsche mir undem florian.

wenn das jetzt e bitz frustriert oder so tönt, denn miend ihr euch nid um mi sorge. es ghört alles zum plan. nägscht johr wüssed ihr wieso ich das do schrieb. i lächle schulterzuckend bi dere ganze aglägeheit und dr reazie schafft mer mit sine moves ind händ. dangge digge.

übrigens: uff lukee@on-fire.ch chöne alli ihri wichtige sache loswärde - i freu mi über post vo euch. anonyms wird nid beantwortet!

"You shouldn´t throw stones if you sit in the glas house, and if you have a glas chin you should watch your mouth!"

plaka plaka

Lukee Larsson a.k.a Make Shit Happen a.k.a Bob Beamon a.k.a Back Shit Up

ps: griot a.k.a brewz bana r.v. game over tourstart: morgen samstag, rampe bubikon! http://www.kultur-rampe.ch/index_2.htm
[/b]

http://www.hiphop.ch/forum/viewtopic.php?t=1563

[Kampf(V)ilbe]
14.09.2004, 20:12
daaamn jetz foht das mafia-züügs wieder ah :hmmm:

samee
14.09.2004, 20:14
Original geschrieben von [Kampf(V)ilbe]
daaamn jetz foht das mafia-züügs wieder ah :hmmm:

genau

hobgoblin
14.09.2004, 20:21
und das, meine damen und herren, ist auch gut so.

boesbueb
14.09.2004, 20:40
Ma, baah,
kampfzüügs,
bischen hippie?
das isch hiphop culture!
aber zensur isch s'gegeteil, villicht wännd eus e paar gschtudierti, besserschwätzer ihri linie uffdrucke,
aber will si meinet öppis söll nit öffentlich wärde und e bizeli macht als mod/admin hänn,
chönnet si no lang nit eifach usehakke was ihne nit passt.
Zensur isch Zensur.

lueg emoll a was do alles wäg chunnt.
Sicher au bald dä Thread.......
was bliibt denn für die übrig wo nümme ine dörfe?
Es Asylantelager uffem chältischte Bärg?
e präventivi Abwiisig mit schläg????
E bann uff dr Ip, s'muul verbiete uffem HipHopKanal?
Sinds Nazis gsi? Oder schtöret si nur euri heili 'fridlichi' Schwizerwält???

mc rassko
14.09.2004, 20:41
:confused:

boesbueb
14.09.2004, 20:54
mc rassko,
was meint din abgföckte smiley?
Heschau e meinig???

Escobar
14.09.2004, 21:21
glaubs ne...1010 posts und nonie gschafft...leischtig...
@topic: WORD!

thieu
14.09.2004, 22:01
So wenn i jetz der scheiss immer wider lese...

1. Wird im Lebe immer und uberall eppis zensiärt, falsch wiitergleitet und nit alli chämend zum Wort!

2. Gitz immer nu jemand wo nu me Macht hät, und in der Hinsicht dini Meinig cha unnerdrücke.

3. Isch das doch scheissegal ob jemand dem Bligg en Tunder aschiässt, und ersch recht SCHEISS-EGAL wenn jemand nu meh gmacht hätti wenn, will das Wort wenn kenne wer ja alli!

4. Hei wer der Abschiid vam Lukee jetz gseh.

5. Das me di Üsgartete Griot freds löscht isch nit mal schlecht, will EINE DISKUSSION zum dem Thema längt bi wiitem! De brüächts nit 10 und in alle schriibend immer nu di gliiche Liit immer di gliich festgfahre Meinig dri!

6. Wenn ihr aight so scheisse finnet de süächet cha doch es anners Forum?
Und we^nn das gäge ewi Istellig geit, ja de halt, aber durch das, das me immer ewig viel Liit nervt, wird me halt de Üsgschlosse!!!!!! Siigs bi aight oder üs der gschelschaft. (und ich meine mit Gschellschaft öi Freundeskreis oder Crews...)

Bitte uberlegget hin und wider mal es bitzjii

Aurel
14.09.2004, 22:47
lüüt, wo kein blaze hend, sölled sich am beschte chli zrugghalte und ned loh blende vo andere medie...

Dr. Dr. Nörgle
14.09.2004, 23:27
[B
Die chline proviteur wie de Bligg und vieli anderi au, sölle sich emoll überlegge, dass es villicht nümm so easy isch immer uffem acker vo de andere z'ärnte.

Ich kenn vili die hättet nit nur e paar Tönder gschosse.

wie die antisälbschmordkampagne, no me Biz will mache.
[/B]

-uf was sölles erntä? friss selber scheisse. so öpis unüberleits. tschuldigung.

-zu da tönder: jo, die schüssend well dr bligg as video dreht? oha. intelligenzopfer. niidisch?

-biz mit selbschtmord: d'kapagne wird trait dur öpper wo me kennt... das erreicht lüüt. das bringts.

drum: egal was dr lukee seit, egal was basler do poste, egal welle hass plötzli ufbraut: öi gohts nur um niid... yepa:

eure artist kriagt nid gnue respekt, weller umahonkt?

eures dumme undifferenziarte gefluache wird zensiart?

eura thread woner nur für dumms züüg bruucht händ wird gsperrt?

euri oldschool szene isch tot und kratzt khei sau meh?

eures quartier isch nuno kulisse?

I GLAUB IAR SIND ALL SELBER SCHULD WELLER NUR REDEND, REDEND, REDEND UND NIX DEGEGE TUEND!

meinigsfreiheit heisst nid verbreitig vo dummheit und faschismus
oldschool hät nüt met geburtsdatum z'tue
herkunft isch es label aber khei qualität

rede isch silber, hiphop isch gold

Stylebock
15.09.2004, 01:36
hmmm...was isch nur wieder los?

gits nur ein Rap uf dära Welt?
ai Schicht vur Menschheit wo na döf usüaba?
isch alles was nit usara Grossstadt kunnt Blüemli-Rap? ( dr dümmst Usdruck in dem Forum )

mit da 95 Prozent muass i am Lukee zuastimma, do het er recht...bi dem Punkt amol...das mim Spam isch a zwaiti Sach...aber eigentlich völlig näbasächlich und unwichtig...

"Oldschool-Headz" wend Respekt? hend na alli wo sich so betiteln verdiant? wird nur g'hatet us Niid und Iifersucht?
Hauptsach weiss jeda alles besser, andari Meiniga werden nit akzeptiert...

Kids wo lustig sind wenns "Thunder" uf Rapper schüssen wo Videos drehen...alli findens cool und würens au macha? hallo wo simmer? wenn föhmer a üs gägasitig z'verschüssa will mr üsa Sound nit geil finden? oder anand dissen? kunnts so wiit? i hoffs amol nit...

isch üs allna bewusst dass as Läba inara 300'000-Iwohner-Stadt anders isch als inra 30'000-Iwohner-Stadt...aber schlussendlich het jeda dia glicha Recht,egal in was...
wenn nur dia Lüt rappa würend wo vu da "Strossa" sind wür i's mol recht langwiilig finda...mein, kenn au niamerd wo ds Läba lang nur Mobb Deep und M.O.P. lost (z.B.)

Toleranz...das vermissi do dinna...nit nur do,au allgemein, aber uf dära Site ischs krass...eba wohrschinlich will ma au kai Bild vornadra het und niamerd weiss wer ma isch, denn kama jo uf alles schissa...:rolleyes:

schisst aifach a bitz wenn immer gwüssi Lüt andri wend belehra oder sogar bekehra in gwüsser Hinsicht, ihri Meinig ufdränga...Disskussiona sind immer guat, do artats aifach immer wieder uus, will spaar Persona aifach vu Grund uf alles besser wüssen...

sorry für dä Biitrag, isch scho spot aber han mi grad wiedermol könna bitz ufrega...

-reda isch Silber, schwiga Gold und rappa isch Platin-

Big_Chili
15.09.2004, 03:21
Dr. Nörgle, isch ja heavy dini meinig, aber söttsch mal dich i di ander site versetze zum au de standpunkt mal chli verstah...wenn das schaffsch bravo, wenn nöd, dänn sötsch lieber still si astatt mit züg umeschmeisse und allne niid und ifersucht etc azhänke.

ya know what i mean?

Big_Chili
15.09.2004, 03:26
Ahja SlangRover, no ei sach, ich weiss es isch jez x-mal vorcho. es gaht nöd um de sogenannti "blüemlirap" und d'berechtigung vo dem, meh chans mache, es isch vollkomme ok, akzeptiert etc...aber was de "strass" starch missfallt, isch wenn den sogenannti "blüemlirapper" chömet und strass disset, dlüt döt als witz und fake, und ihre rap als unechts gelabber bezeichnet, das isch de springendi Punkt! Um das gahts, die lüt fühlet sich dän verarscht wenn eine ("vom land") chumt und seit, ja du bisch fake und alles was du seisch isch fake und gits gar nöd...Verstahsch? Suscht los(et) mal S.T.R.A.S.S. vom Eki, ich glaub das isch die bescht antwort wo meh chan geh...

min no recht nette bitrag dezue

keep it circle 9

Pleschen
15.09.2004, 08:09
Original geschrieben von thieu
So wenn i jetz der scheiss immer wider lese...

1. Wird im Lebe immer und uberall eppis zensiärt, falsch wiitergleitet und nit alli chämend zum Wort!

2. Gitz immer nu jemand wo nu me Macht hät, und in der Hinsicht dini Meinig cha unnerdrücke.

3. Isch das doch scheissegal ob jemand dem Bligg en Tunder aschiässt, und ersch recht SCHEISS-EGAL wenn jemand nu meh gmacht hätti wenn, will das Wort wenn kenne wer ja alli!

4. Hei wer der Abschiid vam Lukee jetz gseh.

5. Das me di Üsgartete Griot freds löscht isch nit mal schlecht, will EINE DISKUSSION zum dem Thema längt bi wiitem! De brüächts nit 10 und in alle schriibend immer nu di gliiche Liit immer di gliich festgfahre Meinig dri!

6. Wenn ihr aight so scheisse finnet de süächet cha doch es anners Forum?
Und we^nn das gäge ewi Istellig geit, ja de halt, aber durch das, das me immer ewig viel Liit nervt, wird me halt de Üsgschlosse!!!!!! Siigs bi aight oder üs der gschelschaft. (und ich meine mit Gschellschaft öi Freundeskreis oder Crews...)

Bitte uberlegget hin und wider mal es bitzjii

:yourock: yeah jetzt hani dene öi mal chäne brüche und es soll ja dini meinige understütze da schi zimlich nah an minera isch...alli gschnallt...hehe

piis

sin
15.09.2004, 08:20
Es ist ist nicht deine Schuld das die Welt so beschissen ist, Aber es wird zu deiner schuld wenn du nichts dagegen unternimmst!!!

Beatnik
15.09.2004, 10:55
Original geschrieben von samee
check eifach das...

vo hiphop.ch, vom lukee, sait glaubs zimmlich alles.

http://www.hiphop.ch/forum/viewtopic.php?t=1563

Nöd miin Beef, he he:D

Aber was ich witzig finde, das jetzt es paar uf hiphop.ch über sAight abhatet, he he!

Reezer, e Stellignam vo dir wär mal no cool! Du verstecksch dich ja suscht nöd bi so Threads!

Aber ebe, nöd miin Beef:D

Dr. Dr. Nörgle
15.09.2004, 12:05
Original geschrieben von Big_Chili
was de "strass" starch missfallt, isch wenn den sogenannti "blüemlirapper" chömet und strass disset, dlüt döt als witz und fake, und ihre rap als unechts gelabber bezeichnet,

i glaub des het niemer gmacht. i kenn eina wo dr mory disst hät, na als schauspieler tituliert und xait hät "as git khai streets in dr schwiiz"....

und gmeint häter das bezoge uf dia peinlichi wortschöpfig "stross" zu "streets" (vgl. peinliche anglizismen)...

as wär absurd wenn en ehemols obdachlosa ex-junkie wür behaupta as gäb khai stross. das isch dä herr nämli. und jo ich mein dä g...a !

i glaub dia sogenannt stross isch pisst xi, well all sich drüber totglacht händ.

golfius
15.09.2004, 12:27
guu-läää-wey-wey-wey-wey-wey-wey-wey-wey-güüülllll *sing*

Tensionstate
15.09.2004, 12:32
:lastweek: :lastweek: :lastweek: :lastweek: :lastweek:

Stylebock
15.09.2004, 13:04
Ahja SlangRover, no ei sach, ich weiss es isch jez x-mal vorcho. es gaht nöd um de sogenannti "blüemlirap" und d'berechtigung vo dem, meh chans mache, es isch vollkomme ok, akzeptiert etc...aber was de "strass" starch missfallt, isch wenn den sogenannti "blüemlirapper" chömet und strass disset, dlüt döt als witz und fake, und ihre rap als unechts gelabber bezeichnet, das isch de springendi Punkt! Um das gahts, die lüt fühlet sich dän verarscht wenn eine ("vom land") chumt und seit, ja du bisch fake und alles was du seisch isch fake und gits gar nöd...Verstahsch? Suscht los(et) mal S.T.R.A.S.S. vom Eki, ich glaub das isch die bescht antwort wo meh chan geh...

min no recht nette bitrag dezue

keep it circle 9

nur scho das "wenn sogenannti *Blüemlirapper*" ...
dä Usdruck kann sich jeda sus aswo hi stecka...

das wo du meinsch isch aifach as Battle gsi, döt isch zerst vu da *harta* Jungs gschossa worda, dr erst Track het aifach dr Gimma gmacht...und isch jo klar dass ma döt disst imna Battle...

find eifach zviel Lüt wo in ZH/Basel und so ufgwachsa sind hend a riesa Meinig vu sich und glauben dass nur sie scheisse duragmacht hend...mann dä Dreck gits au in Chur, miar hends nit immer würklich schön kha do, au jetz zum Teil no nit...i leb nit unter dr Bruck und bin kai Sozialfall...aber einiges schlechts Züg hani au scho miterlebt, sölli nur no über das rappa?

und nai, EKR los i nit...gfallt mr persönlich nit, vilicht los i mol ds Liad bi Glägaheit...aber a Antwort wirds jo nit sie, eher aifach sini Meinig...

Big_Chili
15.09.2004, 13:04
Nörgle: Das hät niemert gmacht ussert em gimma? wo lebsch den du? und um de gimma gahts da aber sowieso nöd, es gaht um all die gentlemans wo ihre clips vor puurehöf machet und dän so scheiss uselönd...denk mal gnauer drüber nah;)

Wryter24
15.09.2004, 13:07
ich stahnd uf Blümlisex :D

Stylebock
15.09.2004, 13:08
Nörgle: Das hät niemert gmacht ussert em gimma? wo lebsch den du? und um de gimma gahts da aber sowieso nöd, es gaht um all die gentlemans wo ihre clips vor puurehöf machet und dän so scheiss uselönd...denk mal gnauer drüber nah;)

wia isch denn dr Mory/Rennie Beef entstanda`? glaub kuum dass dr Rennie agfanga het...

Big_Chili
15.09.2004, 13:13
Slangrover: Du verdrehsch jez eifach verschiedeni ussagene und bügsch dir das so wie dus gern häsch: es gaht nöd drum das es alli in chur schön händ und in zh/basel alli schlecht. Du musch au nöd über dis härte läbe oder wasweissich rappe...es gaht drum das wenn du über "blüemli" rapsch uf "blüemlibeats", dann isch das super, aber sötsch den nöd alles andre in frag stelle und bezwifle nur wil du die ander site nöd kensch...und ja,nur wil du us chur bisch oder döt wohnsch heisst das nlöd das du "blüemlirap" machsch,also musch di nöd so aggrife fühle...hoff du begrifsch endli wasi meine, es gaht nöd nur um das battle, sondern um ebe lüt i clips vor puurehöf wo vorne dra stönd und säget: yeah, das isch richtige Schwizer rap, und nur das! Und ja, SCHWIZER rap isch für mich sowieso de dümmscht begriff...aber naja das isch e anderi sach... also keep it circle 9

Big_Chili
15.09.2004, 13:16
Ahja Slangrover, einzelni bischpil usepicke und dän: ja gsehsch! gell so isch das gsi...sorry aber das isch mir zu tüf, han nur welle das min standpunkt verstahsch, und ich ha mir au mühe geh dini zverstah, für e chindische, da isch so gsi-döt isch so gsi-diskussion hani leider kei zit, vorallem au kei nerve das übers internett zdiskutiere...

Big_Chili
15.09.2004, 13:18
Entweder begrifsch was ich meine, oderhalt nöd...

ahja no öpis, ekr sötisch doch lieber nöd lose, ich glaub du hätsch mühe das au zverstah...

also bin dussss...schöjne tag no!

Stylebock
15.09.2004, 13:20
nai denn verstohn i's würklich nit...wer rappt denn über "Blüemlibeats" sini "Blüemliraps" und behauptat das? in wellem Clip?

kindischi Disskussion? du weisch es jo eh besser, wieso gisch di denn uf mis Niveau aba?

keep it Wiesatalstross

Stylebock
15.09.2004, 13:22
Entweder begrifsch was ich meine, oderhalt nöd...

ahja no öpis, ekr sötisch doch lieber nöd lose, ich glaub du hätsch mühe das au zverstah...

also bin dussss...schöjne tag no!

scho jo, wür EKR sicher nit verstoh...nai...was hesch du zGfühl? Obermacker do? i begrif scho was du meinsch, isch dr glich Standpunkt wia jeda ander wo in dia Richtig schüsst ufgriffa het...

diar au an schöna Tag

Chraensch Lee
15.09.2004, 13:36
So, han scho lang nüme mini Meinig postet...

Aso ich han au no nie eine gseh behaupte imene Videoclip sin Buurehoof seg real und alls andere nid... de einzig woni kenn wo jemals öpis geg das strasse ding gsiet hett isch wükli de gimma. Ich glaub eifach die "Streets" Cheibe wennd di ander site nid richtig aluege (zum ez s'argument vom chilli mal uf di ander site dreiä), sondern finded eifach blüemliräp = gay und stelled sich denn über die und meined ihres ding seg s'einzig wahre... faschismus nenn ich das, wemmer anderne d'dasisberechtigung wett entzieh wills andersch sind... aber so wiit wetti da ez nid ga.

aber ebe, ich find beides geil, ob streeträp oder blüemlishit, Ekr oder Gimma, ussert de Mory gfalltmer nid so, aba das tuet nüt zur sach;)

PS: Di beste sind immer die wo öppis seged und wenns di andere nid begriffed sind immer di andere di dumme (vilich chan de ja eifach nid erchläre), easy iistelig, so bringtmers wiit ;)

xXel
15.09.2004, 13:53
hallo zäme... ha das ganze züg mau düregläse... weis jo nit was genau abgange ish.. aber wenn das ganze züg shtimmt wär e shtöuignahm vom reezie (wie vom beatnik erwähnt.. glaubs emu) nit shlächt.. aber reezie: e shtöuignahm, ke fuuli usred..;) wüu i finge dases shlimmers git um öpper vore community (was das miner meinig noch ish) uszshliesse.. meine es git lüt wo gägesitig d öutere beleidige.. und das fingi de sho rächt niveaulos.. aber jo

piis

reezer
15.09.2004, 13:57
Original geschrieben von Beatnik
Reezer, e Stellignam vo dir wär mal no cool! Du verstecksch dich ja suscht nöd bi so Threads!

nein, ich werde dazu keine stellungsnahme mehr abgeben. das ganze nimmt formen an mit denen ich nichts zu tun haben will. ich habe mich persönlich für eine gute lösung stark gemacht in diesem konflikt - scheinbar will man das aber gar nicht. also lass ich es auch bleiben mich überhaupt noch irgendwie zu diesem thema zu äussern.

allgemein zu zensur: grundsätzlich wird hier sehr sehr wenig zensiert verglichen mit anderen foren (ob hiphop oder nicht, egal). das die schlissung aller griot / rennie / gimma threads die richtige lösung war, bin ich nach wie vor überzeugt... schliessung ist auch nicht mit zensur zu vergleichen, die beiträg sind ja immer noch im archive und für jeden zugänglich - eine diskussion wird deshalb geschlossen wenn das "thema" ausgelutscht ist oder nicht mehr sinnvoll diskutiert wird. das dies der fall war, hat wohl jeder selbst gemerkt.
das arrgument auf "meinungsfreiheit" das hin und wieder auftaucht ist lächerlich... "meinungsfreiheit" besteht in der schweiz per gesetzt tatsächlich, ich wüsste aber nicht in welchem artikel verankert ist, dass dies auf aightgenossen.ch passieren muss / soll oder was weiss ich... und eben, jeder darf seine meinung äussern, es gibt halt hier einfach par anstandsregeln die es einzuhalten gilt....

zu den paar nasen die das forum wechseln und glauben sie könnten irgendwie über meinen persönlichen beef zwischen lukee mitreden und einmischen... schön, tut das wenn euch das spass macht... ich frage mich einfach bisschen wie überhaupt ihr etwas persönliches beurteilen könnt zu dem ihr die hintergründe nicht oder nur einseitig kennt.... und das noch über s'internet... ist mir wirklich ziemlich egal... aber schön gibts auch im hiphop.ch forum mal eine diskussion mit mehr als 20 beiträgen....

ganz abgesehen davon glaube ich, gibt es auch viele user die es schätzen das es hier wieder bisschen ruhiger ist... aber die melden sich in solchen threads gar nie oder nicht zu wort weil sie gar kein bock auf diese "beeferei" haben...

snouby
15.09.2004, 14:05
"griot isch so hart - i figg dä beat
punks meine indr schwiz gits kei streets"

"s.t.r.o doppel s - deht muesch druff sie -
ussert wennd en vogel besch"

ABER AUCH:

"bis jeda Ice Cube - Verschnitt unter miina Kuufa liit.
I brings klassischer als Friscoraketa oder Stuufaschnitt!
Miini usprägta Text hän Extremitäta wia Händ und Füass
Im Gegasatz zu euna Missgeburta. Tschernobyl loht grüassa!
Jo, all iar coola Räpper fahren an ächt dicka Mercedes.
I bliib do liaber ufem Laufanda und dichta per pedes." SK

"und bitte kumm mir nieme vo wega streetz,
falls es du nonig gmerkt hesch mory - willkomme in dr schwiz"

Beatnik
15.09.2004, 14:06
Original geschrieben von reezer
aber schön gibts auch im hiphop.ch forum mal eine diskussion mit mehr als 20 beiträgen....

:D :D :D :D

snouby
15.09.2004, 14:15
"Drumm bnutz i Üabig und kai Chrysler als miis Fortbewegigsmittel.
Und was Pimps machen intressiart mi nid – wia Sportärgebnis Kiffer."

rennie

soll ich noch weitersuchen oder reichts?

snouby
15.09.2004, 14:17
Original geschrieben von reezer
nein, ich werde dazu keine stellungsnahme mehr abgeben. das ganze nimmt formen an mit denen ich nichts zu tun haben will. ich habe mich persönlich für eine gute lösung stark gemacht in diesem konflikt - scheinbar will man das aber gar nicht. also lass ich es auch bleiben mich überhaupt noch irgendwie zu diesem thema zu äussern.

hö hö hö,

nein, keine stellungsnahme - dann aber eine halbe seite text....

erinnert mich an rennie, nein ich gehe nicht auf griots diss ein - dann aber...

Stylebock
15.09.2004, 14:18
Original geschrieben von snouby
"Drumm bnutz i Üabig und kai Chrysler als miis Fortbewegigsmittel.
Und was Pimps machen intressiart mi nid – wia Sportärgebnis Kiffer."

rennie

soll ich noch weitersuchen oder reichts?

sorry aber find jetz nit dass er dia Lüt aspricht wo aifach über ihri "Stross" rappen, eher Lüt wo's übertriibend...

aber wia gsait, jedem sini Meinig...i mag do au nüt meh schriba eigentlich...miar losend Rennie und Gimma, iar Griot und EK und alli hends wieder guat, aight?

peace

Toratelli
15.09.2004, 14:19
höhöhö wenn du mal lesen würdest, was dann kommt, dann müsstest du nicht so viel schreiben. höhöhö

Chraensch Lee
15.09.2004, 14:21
Ha gar nid gwüsst das de Griot Chrysler fahrt :D

Chli wiit hergholt die Zitat...

snouby
15.09.2004, 14:22
was ich noch vergessen habe:

www.nocode.ch!

www.hiphopremainz.ch!

DIESEN SAMSTAG IN DER ELEMENT BAR FRAUENFELDEN:

GRIOT A.K.A BREWZ BANA R.V.! GAME OVER TOUR!

mit DJ Sweap, Wicht & Lukee Larsson!

PLAKKA PLAKKA BREWZ BANA!

Aurel
15.09.2004, 14:23

www.nocode.ch!

www.hiphopremainz.ch!

hahaha... er bleibt dran.

Beatnik
15.09.2004, 14:24

www.nocode.ch!

www.hiphopremainz.ch!

Ha Ha Ha, jetzt verputzt mich dänn.....he he

Irgendeis
15.09.2004, 14:38
z'erscht mal sorry an boesbueb das ich nüt zu dä Zensur im Internet sägä...diä Diskussion hät sich i nä anderi Richtig entwicklet...
ich ha mich noniä weder im Internet oder i suschtigä Diskussionä zum Buurä-Städtler-Thema güssärät will ich s ei'ch für völligä nonsence ghaltä han! Aber irgendwie han ich doch gspannt diä teils hitzigä Diskussionä gläsä und mit glost und wet jetzt mal min Chäs däzuä geh, au wänn jetzt liächt zämähangslos zu dä vorhergehendä iträg.

Ich läb jetzt 23 jahr z'Züri im chreis 4. Ich ha Junkies und Dealers vor dä Huustür, bi immer mal wieder offä für äs schwätzli mit minä prostituirtä Nachbärinnä, bi mit 14ni bis hüt immerwieder vo grusigä saberndä Freiär aghauä wordä, ha chlikriminelli-schwiizer-wie-usländer Kollegas, bi im Knast gsi (und das dänn chli länger als 24 h), ha scho des öffteren d'Frässi poliert becho, ha scho Toti gseh (und dänn nöd mis Grossi im Sarg R.i.F.) sowiiterundsofort....so what!?!

Ich bi Schwizerin, mini Muetter isch Bündnerin, bi blond und blauäugig, ha immer alles gha woni mir cha wünschä, han ä gueti Bildig dörfä gnüssä, ha seriösi schwizer-und-usländer fründä, schaffä hert - 40 % agstellti - 80 % sälbständig, wohnä inärä schönä altbau Wohnig, liäbä d' Bergä wiä au d'Stadt, nimmä kei herti Drogä, würd niä meh so schlimmi Sachä machä wiä ni si gmacht han, mach mit minärä Crew positivi Musig - sprich vo Gsellschaftskritik bis äs-chunt-scho-guet-theoriä, tralitrala...so what!?!

Mir isch än Gordo aka FatStyle än begriff, ich losä gern bösäbuebä zuä, ich losä gern friede-freude-eierkuchen-lyrics, ich bi offä für chlini "Fubu-Gangsters" us minärä nachbarschaft wänns mit mir redä wänd - wiä au für (fascht) jedä anderi Mänsch!

Was will ich ei'ch mit dem sägä!?! - I dä Schwiiz i dä Schwiiz daa simmer dihei...idä Bergä und streets gits ä kei!?! Nei! Hiphop isch ä urbani Bewegig...richtig! Aber mir läbäd i dä schwiiz und i dä schwiiz gits wunderschöni Bergä und äs git little-big-cities und überall Mänschä! Hiphop isch uf dä ganzä Erdchuglä presänt und äs isch s'rächt vom Peter wi au vom Muhammed z'rappä. Rap isch da zum us äm Läbä verzehlä, zum sini Message duräz'geh, "Märli" erfindä...was au immer, i dä Kunst sind eim kei Gränzä gsetzt.
Viellicht cha mä sich nöd mit allnä Rapper oder Lyrics identifiziärä, aber isch äs nöd au interessant anderi Perspektivä zgseh!?!

Ich wünschti mir vo ALLNE meh toleranz! Sigäds jetz di igfleischtä-driisgjährigä-"pioniärä" oder di-naivä-neugirigä-no unwüssändä-jungäschnuufer! Sind doch mal chli offner, chli toleranter, respektieräd änand! Akzeptieräd euäs und am gegenüber sis Alter, sis Wüssä oder Unwüssä, d' Entwicklig wo s'Läbä bringt...ach ihr wüssäd was i mein...mä cha sich s'läbä au schwerer machä als äs isch!

So-luft-dussä!

Stylebock
15.09.2004, 14:41

www.nocode.ch!

www.hiphopremainz.ch!

hmm dia Schriftwiis kunnt mr mega bekannt vor...und ds Thema und Inhalt au...:D

Radical
15.09.2004, 14:45
Original geschrieben von Irgendeis
z'erscht mal sorry an boesbueb das ich nüt zu dä Zensur im Internet sägä...diä Diskussion hät sich i nä anderi Richtig entwicklet...
ich ha mich noniä weder im Internet oder i suschtigä Diskussionä zum Buurä-Städtler-Thema güssärät will ich s ei'ch für völligä nonsence ghaltä han! Aber irgendwie han ich doch gspannt diä teils hitzigä Diskussionä gläsä und mit glost und wet jetzt mal min Chäs däzuä geh, au wänn jetzt liächt zämähangslos zu dä vorhergehendä iträg.

Ich läb jetzt 23 jahr z'Züri im chreis 4. Ich ha Junkies und Dealers vor dä Huustür, bi immer mal wieder offä für äs schwätzli mit minä prostituirtä Nachbärinnä, bi mit 14ni bis hüt immerwieder vo grusigä saberndä Freiär aghauä wordä, ha chlikriminelli-schwiizer-wie-usländer Kollegas, bi im Knast gsi (und das dänn chli länger als 24 h), ha scho des öffteren d'Frässi poliert becho, ha scho Toti gseh (und dänn nöd mis Grossi im Sarg R.i.F.) sowiiterundsofort....so what!?!

Ich bi Schwizerin, mini Muetter isch Bündnerin, bi blond und blauäugig, ha immer alles gha woni mir cha wünschä, han ä gueti Bildig dörfä gnüssä, ha seriösi schwizer-und-usländer fründä, schaffä hert - 40 % agstellti - 80 % sälbständig, wohnä inärä schönä altbau Wohnig, liäbä d' Bergä wiä au d'Stadt, nimmä kei herti Drogä, würd niä meh so schlimmi Sachä machä wiä ni si gmacht han, mach mit minärä Crew positivi Musig - sprich vo Gsellschaftskritik bis äs-chunt-scho-guet-theoriä, tralitrala...so what!?!

Mir isch än Gordo aka FatStyle än begriff, ich losä gern bösäbuebä zuä, ich losä gern friede-freude-eierkuchen-lyrics, ich bi offä für chlini "Fubu-Gangsters" us minärä nachbarschaft wänns mit mir redä wänd - wiä au für (fascht) jedä anderi Mänsch!

Was will ich ei'ch mit dem sägä!?! - I dä Schwiiz i dä Schwiiz daa simmer dihei...idä Bergä und streets gits ä kei!?! Nei! Hiphop isch ä urbani Bewegig...richtig! Aber mir läbäd i dä schwiiz und i dä schwiiz gits wunderschöni Bergä und äs git little-big-cities und überall Mänschä! Hiphop isch uf dä ganzä Erdchuglä presänt und äs isch s'rächt vom Peter wi au vom Muhammed z'rappä. Rap isch da zum us äm Läbä verzehlä, zum sini Message duräz'geh, "Märli" erfindä...was au immer, i dä Kunst sind eim kei Gränzä gsetzt.
Viellicht cha mä sich nöd mit allnä Rapper oder Lyrics identifiziärä, aber isch äs nöd au interessant anderi Perspektivä zgseh!?!

Ich wünschti mir vo ALLNE meh toleranz! Sigäds jetz di igfleischtä-driisgjährigä-"pioniärä" oder di-naivä-neugirigä-no unwüssändä-jungäschnuufer! Sind doch mal chli offner, chli toleranter, respektieräd änand! Akzeptieräd euäs und am gegenüber sis Alter, sis Wüssä oder Unwüssä, d' Entwicklig wo s'Läbä bringt...ach ihr wüssäd was i mein...mä cha sich s'läbä au schwerer machä als äs isch!

So-luft-dussä!
:iloveyou:
:yourock: du bringsches ufe Punkt...das isch allgemein z Problem. Ich verwütsch mich amigs au hin und wider bim schubladisierä...aber versueches nöd z mache,.

poetical
15.09.2004, 15:04

MERCI!!! Isch genau das wo fäut. Schön ufe Punkt bracht.

mhmm
15.09.2004, 15:38
hmmm, aber genau das gfallt miar so an HH.
es isch nitt sona huara arschchrüücher szena, sondern ma seit anand wo dr hammer hängt und das eim ds züügs vum andara ufd nüss goht. und genau das findi macht eba genau de blüamli rap, das de das nitt ha wett. irgendwia und so und hmmm, hjo:D
i hass das halt immr liab und tolerant z sii mitanand. ma söll sich ruhig mol biz apissa, was sölls, ma söll denn abr au nitt nochträgend siii, den ischs foll issiiii.

breach
15.09.2004, 15:52

So-luft-dussä!

http://www.my-smileys.de/smileys1/roflmao.gif

Goldküste Kids mached uf Langstrass Veterane...das isch Internet und Aightgenossen vo sinere beste Siite. Danke, ha so glached, dass de grau Tag wieder schön isch. Nächscht mal weniger a Clichées vergriffe, dänn tönts viellich glaubwürdiger:D

Irgendeis
15.09.2004, 16:07
Original geschrieben von breach
http://www.my-smileys.de/smileys1/roflmao.gif

Goldküste Kids mached uf Langstrass Veterane...das isch Internet und Aightgenossen vo sinere beste Siite. Danke, ha so glached, dass de grau Tag wieder schön isch. Nächscht mal weniger a Clichées vergriffe, dänn tönts viellich glaubwürdiger:D

Ja, gäll isch scho fascht nöd zum glaubä für öper wo das nöd kännt!

:blumen:

breach
15.09.2004, 16:11
Ja, gäll isch scho fascht nöd zum glaubä für öper wo das nöd kännt!

:blumen:

nee mit Traumwälte vo Kids kenni mi echt nöd us:brille:

Irgendeis
15.09.2004, 16:21
Original geschrieben von mhmm
hmmm, aber genau das gfallt miar so an HH.
es isch nitt sona huara arschchrüücher szena, sondern ma seit anand wo dr hammer hängt und das eim ds züügs vum andara ufd nüss goht. und genau das findi macht eba genau de blüamli rap, das de das nitt ha wett. irgendwia und so und hmmm, hjo:D
i hass das halt immr liab und tolerant z sii mitanand. ma söll sich ruhig mol biz apissa, was sölls, ma söll denn abr au nitt nochträgend siii, den ischs foll issiiii.

Ich find das hät nüt mit Hiphop z'tue sondern mit persönlichkeit.
Ich find au nöd das torenz ä üsserig vo dä eignä Meinig usschlüüst!
Ich z.B. ha da chli us mim Läbä verzehlt und aber glichzytig mini Meinig, adressiert a all wo da hitzig diskutieräd, güsseret! Aber si müend nachher ja nöd gliicher Meinig si wi ich!
ehrlich si findi guet, aber mä mues ja wäg dem än andärä Mänsch nöd grad "bekehrä welä", oder!?!

Toratelli
15.09.2004, 16:26
Original geschrieben von breach
nee mit Traumwälte vo Kids kenni mi echt nöd us:brille:

mit 23 ischme nidemau me ä teeny auso o kes kiddi me.

resp: no aues guete zum geburi im nachhinein @ irgendeis

Chraensch Lee
15.09.2004, 16:28
Original geschrieben von Toratelli
mit 23 ischme nidemau me ä teeny auso o kes kiddi me.

er meint wahrschindli sich selber mit kiddie ;)

breach
15.09.2004, 16:29
mhm :rolleyes:

Irgendeis
15.09.2004, 16:34
Original geschrieben von Toratelli

Heee, danke!!!

boesbueb
02.10.2004, 18:27
zum erkläre, ich bi dr Bösbueb Nr 9, (viele dank an das liebe internetkaffi, wo sone Agebot macht, sich chönne gescheit uff 8Gen z'üssere, ohni grad sin zugang gschperrt z becho).

Aber zum Thema zrugg,
do isch vorhär grad en typ gse, (au am Kaffi chauffe hehe) wo glaub zimmli viel mit dr zh und basler szene ztue het, mit graffiti und breakdance.
dä het ummegfluecht wäge der agenda vom 8gen.

dä het öppe eso gseit:
"jetzt schribt dä scheiss(reez)er anne 'swiss hiphop' (http://www.aightgenossen.ch/index.php/m=events/id=1394)
zunere Party wo vo 12 Räpper genau 2 sonen scheissschwizerpass hänn, und das nach däre verschissene abstimmig" und witer, "irgendwenn supporte die scheiss nationalischte no nazi räp, nur will si nit zugäh wänn, dass de räp kei Gränze kennt"

Das het mer eigentlich no iglüchtet,
Isch das kei Zensur (oder wenigstens verfälschig) wennme e Party zunere 'Schwizer Party' macht, wo eigentlich nur sogenannti 'nit'schwizer uffträttet?
Ich glaub der einzigi mit ch pass isch dr EKR an däre Party und dä präsentiert jo dört gemäss ZüriTipp d'räpper vo der Zukunft.
Nochdämms 8gen jo verschlammpt hänn, irgendöppis z'mache wo eusi ibürgerig viellicht möglich gmacht hätt, sölle si wenigschtens e bizeli acht gä mit so zügs. und suscht isch jo hütt no slangnacht und dört isch dä mit de grosse brülle, wo d'lüüt usem forum kickt au present...... mir chönne jo emoll lieb froge, was do los isch.
Oder wäge hütt zobe em Dynamic Duo an dr slangnacht und so,
grad emoll schnäll für sini eigene nationprodukt wärbig mache, will all die Ärsch wie Bligg, DyDuo, Kukikäschtli kacke in de hose hänn um and slangnacht z'goh????
mer gsehnd eus alli hütt zobig, ich ha ghört d' security vo der slangnacht het au kei schwizerpass......

boesbueb
02.10.2004, 18:41
hesch eigentlich rächt zitiert, aber 8gencommunity will jo nur me toleranz solangs ihres bizness nid schtört, zudäm luegt dä scheiss eh kei reale me a.
suufe mer no es bier bevor mer unseri tshis bim tanze nass mache. rap-music isch au party, nit nur stiers prinzipierite.
dr reezi söll eifach au emoll zit ha sich sin schtock usem arsch d'zieh.
also löhnd en au läbe, aber bitte nit me......

Big_Chili
03.10.2004, 18:51
Word an boesbueb, lüchtet i das mit de schwizerpäss,da chamer würkli nur no flueche...

.kerYjameS
03.10.2004, 18:55
no nu so denn
Sölle doch alli wo sich wies tele züri über dä 'hinterhältigi aschlag' entsetze emoll e paar bucks spände, dass die lüüt wo in düäne strosse läbe muen au e video in ihrer schtross mache chönnet.
Dr Bligg het dört nüt z'sueche, anderi au.
Und was söll eigentlich das gutschwizerische entsetze über d'die böse buebe. Ich kenn vili die hättet nit nur e paar Tönder gschosse.
Keep it real bedütet au dass sich die lüüt wo was zäge hänn emoll säged wohär si chömmed.
und nit
dass irgend eine wo z'tüüf mit sim chopf im arsch vo sim A&R gschteckt isch, die tolli marketingidee vome mediemonopol koppletiert miteme staatliche berughigstool, wie die antisälbschmordkampagne, no me Biz will mache.
Uff dütsch gseit:
ich bi allerdings uff der andere site, mach gärn kaputt was mi kaputt macht.
Und zum Bligg sim schwäre Schicksal als TelezüriTerroropfer, ebizeli wirds scho realer do, kä 'anythings goes' me, de Yuppies und proviteure eis uff die vollgfrässeni frässi.....

go on Kreis 5/4
schlucket eusi eier, ihr verrecket dra, will er nie glaubt hännd, dass nit alles frei zum verchauf und zur verwärtig isch........

um was gseits ? :blingblin

Spitfire
03.10.2004, 19:04
Zensure macht doch eifach ke sinn denn dür zensure werde vili meinige nid a döffentlichkeit zuegla..... wo zum teil sher hiufrich wäre...:o :o

:dance: