Du befindest dich auf einer für Suchmaschinen optimierten Archive-Page!
Check diesen Beitrag auf unserer richtiger Page in schönem Design unter : LKBeat - scho wieder was neus

LKB
15.09.2004, 11:06
I han wieder mol äs Beatli gmacht.
Und zum erschtä Mol han i no ä Umfrog gmacht, hehe.

SCREWD
15.09.2004, 11:21
mir gfallt'r, aber e kind will ich nid grad vo dir - dörfsch götti sih vo mim kind :cool:

spenzasequenza
15.09.2004, 11:33
hööö darfi dene remixe??? ds piano isch extreeeem fett im fall, juckt mi grad richtig, isch no einiges drin wome vil besser chännti mache! *g hö hesch mer mal di samples? wär enorm fett!

LKB
15.09.2004, 11:44
Original geschrieben von spenzasequenza
hööö darfi dene remixe??? ds piano isch extreeeem fett im fall, juckt mi grad richtig, isch no einiges drin wome vil besser chännti mache! *g hö hesch mer mal di samples? wär enorm fett!
Du bisch en geilä Siech! "Do isch no einiges drin wome vil besser chännti mache!" Du bisch glaub au scho chli länger däbi, bim Beatli baschtlä.
Da ich aber eh en Beat vo dir klaut und verscratcht han *g*,

Do chasch s Original abeladä.

spenzasequenza
15.09.2004, 11:57
whaaas du samplesch duke ellington? majestätsbeleidigung??
hehe...

LKB
15.09.2004, 12:07
whaaas du samplesch duke ellington? majestätsbeleidigung??
hehe...
Ich samplä, wa mi grad flasht! Und du machsch jetzt denn au grad majestätsbeleidigung, wennt än "remix" vo mim Beat willsch machä, hehe...

lizzle mizzle
15.09.2004, 19:50
scho easy muan...aber au ich wott keis chind vo dir...ussert du gsehsch verdammt guet us und bisch riich:D
haha...

LKB
22.09.2004, 15:12

Yo Spenza, jetzt muesch aber scho zeigä, dass au würklich än vil besserä Beat chasch machä, wiä ich...
Zeigs mer!!

wichtlprinz
23.09.2004, 13:33
hehe hey digg!!

hehe das hani ez no nie ghört... :D würrklich geil!

hahaha miin reschpäkt häsch :D ich finds oberfresh

gröl mi kaputt..... :D weiss nöd wiso.. aber de fläsht :dance: :dance: :dance: :dance:

:brille: :D

LKB
23.09.2004, 13:42
Original geschrieben von wichtlprinz
gröl mi kaputt..... :D weiss nöd wiso.. aber de fläsht :dance: :dance: :dance: :dance:

:brille: :D
hehe, wohrschinli grölsch di kaputt, wel äs paar :kiffer: zvil graucht häsch. aber merci für din respekt.:D
S isch immer schön z ghörä dass min Schisch öppertem gfallt.

wichtlprinz
23.09.2004, 20:02
hehe nei nei das ishc nöd de grund... :D

ich finden würklcih abartig guet!

iceripperin
23.09.2004, 21:16
isch scho no isi, aber ich stah ebe uf deftigi beats :)

LKB
23.09.2004, 21:20
hehe, dankä wichtlprinz. mä chan mini beats also au ohni grass guet findä:D :D

thanx iceripperin: naja, jedem das seine, ich stoh eher chli uf gechillte beats. deftigi beats sind aber au geil..

spenzasequenza
24.09.2004, 02:07
yiiiaaauuu!

soo, diini duke ellington piano line hets eifach in sich! *g
ha mal wider nit chänne d finger derva lah et voilà:

www.gantlihof.ch/SOUND/tracks/dukebeatinterlude.mp3

är hüpft ä biz meh, und ishc ä biz jazziger, und het jetz der viiiiiil geiler schluss als diine!! *g check çaaa!!
ha grad freid dra

und wieso isch me verdammt nomal immer nur am aabe ab de 11e kreativ?? isch nit so gsund mit der ziit... janu...
grüässundso

spenzasequenza
24.09.2004, 15:47
ischer sooo schlimm??

SCREWD
24.09.2004, 15:56
*lol*

yo spenza........hahahaha sooooooooooo geil....vorallem de schluss........hahahahaha vo wo hesch das?? ich bi fast verreckt vor lache...sooooooooo härzig - hesch das sälber gsunge ;) eh nid.......isch uff irgend ere platte oder?? zu geil.......und de beat isch sowieso geil, scho e anders level als em LKB sini, wobi ich em LKB si shit au geil find.......

cheeeeeeeeeeerz

spenzasequenza
24.09.2004, 16:03
isch uf ere ep va irgendsome abgspacetu koreaner nujazzer druf.... di heint scho es egg ab di siächa... *g

LAN
24.09.2004, 16:10
LKBbeat findi geil, kopfnick-beat aber brücht scho e rächt spezielle MC, spenzabeat isch huere chillig ^^ aber irgendwie chunnt mer dert d Snare schreg ine. isch teilwis näbedran, ds gfaut mer nidso.

beides fett!

LKB
24.09.2004, 16:57
Yo Spenza: Also dis Teil würd ich eher als Jazz betrachte. S isch sicher ganz geil wordä! Dini Drums gfallet mir aber nöd so. S isch eifach öppis ganz anders: du häsch jenäs instrument däzue gspilt und i han eigentlich nur chli a dä samples umegschnipplet und no bass und drums...fertig

like LAN said: beides geil.

Peace

spenzasequenza
24.09.2004, 19:29
ja schtimmt scho, isch ganz eppis anners gworde schlussändlich *g ich ha mit der piano line agfange, und denn eifach wiitergibaschtlet und so wiiter... *g

und ja, d snares sind schreeg, und das isch absichtlich so, immer ei takt lang uf 2 und 4 und denn wider ei takt lang uf äbe genau en 16tl vor 2 und 4 das hinkt wiä sau ! abär ich weiss nit, obis numal so machti, het mi der momänt grad gfläscht... hehe...

aber zum druber rappe geit ganz siicher diini version besser !

konfus
25.09.2004, 11:22
jou, isch no fett! wied drumms gsetzt häsch gfallt mer, mitem sampling wirds mer chli z'nervös mit dä zyt, aber suscht n1

unique
25.09.2004, 11:40
komplimänt a beidi! ech fend aber zom rhyme eignet sech de LKB beat scho besser!:D wörd natürlech met beidne go, aber es henkt werklech rächt deftig, ond do mis musiggfühl das ned so harmonisch fent :D wärs no schwär zom flowe! aber äbe: phääätti idee! chond voll chillig!