Du befindest dich auf einer für Suchmaschinen optimierten Archive-Page!
Check diesen Beitrag auf unserer richtiger Page in schönem Design unter : zitat 1 und 2

smooth
15.09.2004, 15:30
send früher mini lieblingstrack gsi, und weiss bes heut ned wer das esch...vellecht cha mer öppert hälfe...

zitat 1: ich ha en joint i minere rächte hand, all mini sorge i d höll verbannt...(weiss ich nüm meh, slieb got über fernseh und gwalt....

und s 2. zitat:

min nochbar esch en bullesau, er hät es hässlichs vieh zur frau, und seinzig geile i sim läbe, esch parkzettel a d schiebe chläbe cha ich s ganze lieb meh oder weniger nach johre immerno uswändig....got hlat um e bullesau, s lieb heisst glaubs au so...

merci für d info...

reezer
15.09.2004, 15:34
Original geschrieben von smooth
[B]send früher mini lieblingstrack gsi, und weiss bes heut ned wer das esch...vellecht cha mer öppert hälfe...

zitat 1: ich ha en joint i minere rächte hand, all mini sorge i d höll verbannt...(weiss ich nüm meh, slieb got über fernseh und gwalt....

fresh stuff 3... isch doch diä crew gsi wo dä spooman däbi gsi isch... adrenalin / asprini oder so... money honey heisst glaubs dä tracks... alles ohni gewähr... aber definitiv fresh stuff 3

min nochbar esch en bullesau, er hät es hässlichs vieh zur frau, und seinzig geile i sim läbe, esch parkzettel a d schiebe chläbe cha ich s ganze lieb meh oder weniger nach johre immerno uswändig....got hlat um e bullesau, s lieb heisst glaubs au so...

fresh stuff 4... chunt glaubs grad nachäm track "susi" vom ekr... weiss au nümm grad uswändig vo wem dä isch!

smooth
15.09.2004, 15:40
sehr schön.....das cha guet si..ha nämli die fresh stuff cd au mol gha..also sehrwahrscheinlich immerno, aber eifach vergässe und verstaubt...aber komisch esch es doch, ha de stuff immer uf tape glost, frog mi chli wieso, wenn ich das au uf cd gha hätti...fresh stuff..dete esch jo au no das nazilied druff, und das de rägewald werd stärbe und und....

schief, aber easy, check das mol us...chönt au wake up si...durenand pur, aber uf em rechtige wäg...

reezer
15.09.2004, 15:45
Original geschrieben von smooth
sehr schön.....das cha guet si..ha nämli die fresh stuff cd au mol gha..also sehrwahrscheinlich immerno, aber eifach vergässe und verstaubt...aber komisch esch es doch, ha de stuff immer uf tape glost, frog mi chli wieso, wenn ich das au uf cd gha hätti...fresh stuff..dete esch jo au no das nazilied druff, und das de rägewald werd stärbe und und....

nazilied? vo wem?
rägewald lied isch deht au druf.. ja... und no suscht so paar lustigi sachä...

schief, aber easy, check das mol us...chönt au wake up si...durenand pur, aber uf em rechtige wäg...

nei nei... definitiv nöd wake up... diä beidä tracks sind garantiert fresh stuff 3 resp. 4... eifach bi dä crews und titel bin ich mir unsicher...

smooth
15.09.2004, 15:50
ah ok, denn esch jo voll easy....denn fend ich das locker use..danke....chasch schlüsse...