Du befindest dich auf einer für Suchmaschinen optimierten Archive-Page!
Check diesen Beitrag auf unserer richtiger Page in schönem Design unter : DYNAMIC DUO PLATTENTAUFE

SCREWD
16.09.2004, 12:10
es isch bald sowiit, nur no 2 mol schlöfele und denn ab in d Kaserne (Basel)

SA 18.09.04

Plattetaufi DYNAMIC DUO "VENE, VIDI, VICI"

Support:

ALEN, ZAKO, DEF CUT, SOUNDKOLONEE, DJ JONES, DJ PHILISTER (isch zwar nid uff em flyer druff aber är wird ebefalls euri öhrli musikalisch verwöhne) & sunnst no so e stricher wos nid wärt isch, erwähnt z wärde hehehe

be there or be square (tönt so cool, yeah) hehe

cutastrov
16.09.2004, 13:23
ronflronfl > waisch Du öbs no Tickets git?

drosselbart
16.09.2004, 14:00
i hoffä jo schwärschtens dases no tickets git!!!????

subtile
16.09.2004, 15:23
Ha mi scho gfrogt dass es no kei thread zu däm git...

Freu mi wine chleine Schuelbueb uf das Konzert!!!
Es wird so deftig!!!

Tix lige natürlich scho dehei :D

:kopfnicke :kopfnicke :kopfnicke :kopfnicke
:drink: :kiffer: :headbang: :rasta: :hammer:

Bi letscht wuche go tix im roxy hole und es het no e sau bündel gha... abr ich würds trotzdem no im vvk hole...

:bouncecro

SCREWD
16.09.2004, 15:27
Original geschrieben von cutastrov
ronflronfl > waisch Du öbs no Tickets git?

hmmmmm...........ich ha kai blasse imfall :eek:

subtile
16.09.2004, 15:29
Dr Urs im Roxy chader das sicher säge :p
061 261 91 90

Odr dr ticketcorner

Greeetz

drosselbart
16.09.2004, 15:29
es muess eifach no obä-tickets ha schüsch het mis läbä kei sinn meh:bluepunk:

cutastrov
16.09.2004, 16:10
Es git no! allerdings kani si nit reserviere.

Mol luege, velliecht klappts jo doch no..

Cheers

SCREWD
17.09.2004, 09:10
BACK 2 THA TOP :)

händr "alli" scho euri tickets ????

subtile
17.09.2004, 09:18
SCREWD, du pusher :p

drosselbart
17.09.2004, 09:33
dämfau muesi uf d'abekasse hoffä!

Pablo Escobar
17.09.2004, 09:37
hey subtile-hoe

kann ich dir jetzt ei ticket abkaufe oder bisch scho usverkauft??:bluepunk:

peaze

subtile
17.09.2004, 10:10
eh eins isch reserviert für di... aber tix gits nur gege cash, sunscht lauft gar nüt :D

SCREWD
17.09.2004, 16:30
ihr bechömmet au alli e unterschrift vo mir, ohni scheiss mann :D

jä jä, jetzt hett de screwdy staralüre *lol* naawwwww just kidding.......eifach bitz back to the top und so verstohsch ???

drosselbart
17.09.2004, 16:45
wenn gad so guet druf bisch schickmr doch zwöi tickets du gluschtmachendä scrwed...

SCREWD
17.09.2004, 17:06
wenn ich tickets hätt, denn würd ich dir sofort schicke, liebe drosselbart, aber ich bi do leider machtlos.......sorry :(

SCREWD
18.09.2004, 16:32
so, no paar stündli und denn gohts ab....

sindr scho nervös?? hehehe

samee
18.09.2004, 16:35
Original geschrieben von SCREWD
so, no paar stündli und denn gohts ab....

sindr scho nervös?? hehehe

jo und wie...:p :hippie:

SCREWD
18.09.2004, 17:24
samee :) guet so..........

ich gang jetzt go platte parat mache, machet euch uff öbbis gfasst....es wärde einigi classcis am start sih....heheheh

c y'all there

zeelium
18.09.2004, 20:54
yeah, ha mär geschtär au no 3 tix chönä bsorgä (hät no 11 stück bim ticketcorner gha :eek: ). wird sicher geili sach. nach äm konzert isch no afterparty, odär? wär leiht dört alläs uf?

RSE
19.09.2004, 13:55
Alen fresh, Zako genial!!
Soundkolonee ok, Poet stark...

Dynamic Duo schlicht sensationell! Nur kam mir die Qualität der Tontechnik (Boxen etc...) nicht so gut rüber, schade! Shape ist die unbestrittene #1 für mich...

I'm off,RSE

Pimpinella
19.09.2004, 14:28
ha a nech dänkt.. :(

sicher huere abgange!?

aLeXa
19.09.2004, 14:52
jo eh wars geil...
nur haben dynamic duo zuviel bei der plattentaufe zuviel zwischendruch geredet für meinen geschmack ich bin mehr für music-non-stop auch wenns plattentaufe is ;-)
screwd sollte noch bitz an den übergängen feilen hehe ne aber im grossen und ganzen haben sich die 24 stutz (!!) auf jeden gelohnt...
und nächsten freitag rockt nico suave basel weiter....

4132
19.09.2004, 15:45
Laso mi hets sicher gfalsht...dr Spooman hät nit tuusigmol miesse erwähne das basler gaili siacha sin...

das mir alli vo dr gliche Wält sin, het warsch. jede gwüsst, aber dr Luzärnsatz isch an däm Obe villicht eifach bitz unabrocht gsi...nichtsdestotrotz..."buuuuuuuuuuuhhhhh"

Dr Shape UND dr Spoo hän überzügt...BEIDI als gruppe und zämme mitem Def, classics hän au nit gfehlt...s gerede isch unnötig gsi, aber wer würds nit mache alexa??

Def Cut an de regler e Klass für sich...

und was mi am meiste gflasht het...isch dr Zako gsi...

Energie uf dr Bühni, geili Beats, Mimmo Digita, gueti teggscht und am schluss no dr freestyle ganz geil...

Soundkollonee natürlich wie immer...sin live immer geil..

:p

zeelium
19.09.2004, 16:34
dynamic duo isch geil gsi. chli schlächt abgmischt halt, abär hät trotzdem burnt. persönlich is mär au ä chli zvil larifari zwüschädurä gsi.

srewd: du bisch ächt än geilä turntablist und häsch au derbi platte däbi gha, aber uflegä chasch definitiv nöd (oder häsch geschtär eifach än schlechtä tag gha?). wänn überhaupt übergäng gmacht häsch, dänn händs meischtäns nöd gstummä und so sehr i gwüssi tracks au gliäbt ha, nach 3min wärdäts eifach langwilig anärä party. isch nöd bös gmeint oder so, mär wüssät ja all, wo dini sterchi lieht:)

lou
19.09.2004, 16:34
aso i has herrlich gfundä!!!!shett grad passt mit dä tracks, aber easy und vogelfrei hättä si fasch no miässä bringä!!!!si si grad richtig abgangä, jos gschnurr halt ammä chli zuviel,aber süsch heisis tippotoppo gmacht!!!
gar nid gflasht hei mi diä soundkolonee typä, für mi eifach nach wie vor ä zwoitklassigä tafsverschnitt, wo huärrä unprofessionel gwürkt hett(v.a diä pannä und denn behauptä si no dr support vo verbalisation wo jo uss sissach chunnt sigg voll ussem wb-tal,i weiss jo nid........), aber süsch herrlich gsi!!!dr zako und dr po und so hani leider verpasst, aber glich widdermoll ä ächt fetti seschn!!!

lou
19.09.2004, 16:36
ah jo dr screwd!!!hani leider nümm chönnä gseh, aber mir wüssä alli dass er nur dört gsi isch will er billiger isch as ä ventilatorschtänder, und das hett är aso super gmacht,wiäner diä luft transportiert hett,wältklass...........:D

drosselbart
19.09.2004, 16:55
man i has verhanget und es isch so wiäs tönt rächt pflegig gseh - wuähhh:bluepunk:

hets o freestyles gäh nächär?

lou
19.09.2004, 17:05
sehr gediegäni freestyles zwüschdrinn!!!v.a dr shape hett widder alles wägbörnt!!

drosselbart
19.09.2004, 17:13
jo merci itz schisstmi no meh a!!! fuck!!

dr shape brönnt aues abe, das isch mr scho klar, aues, eifach aues ir schwiz!

SCREWD
19.09.2004, 17:41
Original geschrieben von zeelium
dynamic duo isch geil gsi. chli schlächt abgmischt halt, abär hät trotzdem burnt. persönlich is mär au ä chli zvil larifari zwüschädurä gsi.

srewd: du bisch ächt än geilä turntablist und häsch au derbi platte däbi gha, aber uflegä chasch definitiv nöd (oder häsch geschtär eifach än schlechtä tag gha?). wänn überhaupt übergäng gmacht häsch, dänn händs meischtäns nöd gstummä und so sehr i gwüssi tracks au gliäbt ha, nach 3min wärdäts eifach langwilig anärä party. isch nöd bös gmeint oder so, mär wüssät ja all, wo dini sterchi lieht:)

stelligsnahm:

hehehe jo, isch würklich nid so mi tag gsih, aber öbbis möcht ich no zu minere misere sage....

ich ha scho paar promille intus kha, d monitore hän mini ohre wäggfäggt, bi eifach nid so rächt mit em def sim mischpult klar cho, jo i weiss, billigi usrede, aber so isch es gsih....aber übergäng mache chan eigentlich scho und normalerwiis wächsle ich sicher au no spötistens 2 minute de track, aber ebbe, mit dem mixer hani ächt müeh kha - und nei, ich bi kei PARTY DJ.....liggt sehrwohrschinlich au dra, dass mir d ROUTINE fählt....egal...im ganze isch es aber trotzdem e fette oobe gsih....

gruess an alli die wo cho sin

SCREWD
19.09.2004, 18:01
Original geschrieben von lou
ah jo dr screwd!!!hani leider nümm chönnä gseh, aber mir wüssä alli dass er nur dört gsi isch will er billiger isch as ä ventilatorschtänder, und das hett är aso super gmacht,wiäner diä luft transportiert hett,wältklass...........:D

hehehe danke mann.....jo isch jo sauna-style gsih dört inne und dä ventilator isch off gsih, denn hani halt dänkt, ich mach mol öbbis sinnvolls - nid wohr *g*

samee
19.09.2004, 18:06
vool easy konzärt gsy, het mer alles gfalle...hehe

...und plötzligg isch irgend sone siech an mir verbi gloffe, und eifach zämme gsackt, und het sich nümm bewegt, ha gmaint dä isch abkrazt...

subtile
20.09.2004, 11:37
DEFTIGE OBE GSI!!!

Also vom Konzert her hani alli geil gfunde, d vorguppene hän grockt und Dynamic Duo hän zu Tode gflasht...

Afterparty isch halt nüm so das Wahre gsi... sin wahrschinlich scho alli zmüed gsi zum rocke :D

sly saloon
20.09.2004, 11:55
Original geschrieben von subtile
DEFTIGE OBE GSI!!!

Also vom Konzert her hani alli geil gfunde, d vorguppene hän grockt und Dynamic Duo hän zu Tode gflasht...

Afterparty isch halt nüm so das Wahre gsi... sin wahrschinlich scho alli zmüed gsi zum rocke :D

wer hats noch nicht gesehn , wer will nochmal?

de fritig (24.9) sind die dynamische zwei au no ide ostschwiz am stacht!

und zwor im festzelt bim la luna areal z wiifelde im thurgau!

:dance: :dance: :dance: :dance:

RSE
20.09.2004, 12:11
Hehe

Shape: "Ich bi zwar im Baselbiet ufgwachse, aber bi jo scho fsacht luzärner"

Menge: "Pfuiiiiiiiiiiiiiii (Pfiffe und Buhruffe kreuzen sich)

Hehe...do heschen:cool:

drosselbart
20.09.2004, 14:03
hehe, dr shape isch u blibt ä boselbieter-wieter!

geenyus
20.09.2004, 14:41
e wirklich fetts konzärt, aber brutal mies abgmischt, wirklich unter aller sau ich froog mi wirklich mängisch wie das möglich isch das meh so beschisse kha mische. es wär mr jo glich wenns sone elsi-jam wär, aber nid bi 24.- obekasse...

jäjä, dr patton im x-tra hets richtig gmacht, die hän dä siech so hart disst, herrlich. isch zwa sicher verdamt schwirig gsi bi däne zwai d mics abmische, aber für irgend öbbis bekunnsch jo gäld.

aber wieso ich aigentlich ha welle schribe, ich bi denn so gege die 3, halb 4i hai und bi mit dr fründin ihre pfäfferspray go hole, denn findet die an dr tür en nid grad und maint so zum spass "wänder das drfür" und nimmt e kuchimässer mit ere 30cm klinge füre...
tja, anschinend gits lüt mit eme 2cm schwanz wo do mien sache kompensiere, e derb truurigi szene...

jojo, däm simmer zum glück nid begägnet, är isch jo no dinne gsi fröhlich am s tanzbai schwinge, oder was au immer dä dört gmacht het, aber was sich gwüssi lüt dängge, oder ebe nid...

trotzdäm, fette obe gsi!!!

peace

subtile
20.09.2004, 14:43
sie hän gseit sie würde usser dr taufte no platte verteile... isch aber denn vrgässe gange :o

SCREWD
20.09.2004, 15:10
Original geschrieben von geenyus

aber wieso ich aigentlich ha welle schribe, ich bi denn so gege die 3, halb 4i hai und bi mit dr fründin ihre pfäfferspray go hole, denn findet die an dr tür en nid grad und maint so zum spass "wänder das drfür" und nimmt e kuchimässer mit ere 30cm klinge füre...
tja, anschinend gits lüt mit eme 2cm schwanz wo do mien sache kompensiere, e derb truurigi szene...

jojo, däm simmer zum glück nid begägnet, är isch jo no dinne gsi fröhlich am s tanzbai schwinge, oder was au immer dä dört gmacht het, aber was sich gwüssi lüt dängge, oder ebe nid...

sorry, aber lies das nomol.....

ich chumm voll nid druss was du eigentlich meinsch??????

4132
20.09.2004, 15:22
Original geschrieben von geenyus
es wär mr jo glich wenns sone elsi-jam wär, aber nid bi 24.- obekasse...

hehe...elsie-jam...

:D

so schlimm ischs au nit abgmischt gsi..

s het eifach zwüscheduure bitz gstört, ha mi aber sunst nit gross dra gstört...

"fussballgewalt"

geenyus
20.09.2004, 15:26
wennde ine kunsch durchsueche si di und näme dr denn gwüssi sache ab, denn kriegsch e nümmerli und si leges in sone plastikbox wo dört stoht.
wennde wider use gohsch kriegsch es wider, wie e garderobe, mr hän welle dr spray go hole, si het ihn gsuecht und nid grad gfunde, oder hett villicht welle luschtig si und hett denn gmaint mr könne jo sunsch das mässer ha...

oder was verstohsch nid??

tuet mr laid, isch scho rächt unverständlich gschribe...
bi ebe no e bitzeli näb de schue, grad mittag kha... :D

SCREWD
20.09.2004, 15:36
achsoooooooooo :-) ok, jetzt hanis verstande.......voll hart dass sie dä überhaupt innegloh hän...

ich ha ebbe zerst vertande, dass du mit dinere fründin dehäi gsih bisch und sie hett de pfäfferspray nid gfunde hett :D

jo, scho trurigi sach.......

tja

geenyus
20.09.2004, 15:52
:D
jää, denn isch das wirklich e bitz unverständlich, vor allem au das mi de 2 cm... :eek:

jo, es isch mr denn au nid grad ganz eso wohl gsi, aber wie gsait, dä hett sich jo no dinn befunde und wennde so gsehsch was sunsch eso bi de bulle umstoht wo uf dr stroos beschlagnahmt worde isch sottsch di aigentlich nid wundere...
aber so aine würd glaub wirklich nid ihne lo, für sackmässer khasch jo no e erklärig finde aber für e kuchi mässer... :hmmm:

aber trotzdäm, e obe wome gärn dra zruggdänggt... :rolleyes:

peace

drosselbart
20.09.2004, 15:54
das mitem mässer isch scho truurig! serh truurig sogar, aber es isch haut eifach eso!

fingä d'kasernä immer bis itz serh gediegä, aber o womer si go absolute beginner luegä oder jeru hets vorusä guet abgmieschet, das isch denn strub zur sach gange...

eifach schaad, nüt angers..

i däm sinn peace

pussyrider
20.09.2004, 19:29
Original geschrieben von SCREWD
stelligsnahm:

hehehe jo, isch würklich nid so mi tag gsih, aber öbbis möcht ich no zu minere misere sage....

ich ha scho paar promille intus kha, d monitore hän mini ohre wäggfäggt, bi eifach nid so rächt mit em def sim mischpult klar cho, jo i weiss, billigi usrede, aber so isch es gsih....aber übergäng mache chan eigentlich scho und normalerwiis wächsle ich sicher au no spötistens 2 minute de track, aber ebbe, mit dem mixer hani ächt müeh kha - und nei, ich bi kei PARTY DJ.....liggt sehrwohrschinlich au dra, dass mir d ROUTINE fählt....egal...im ganze isch es aber trotzdem e fette oobe gsih....

gruess an alli die wo cho sin

Muahmuahmuahmuah

tralala tralala!

clown!

SCREWD
21.09.2004, 00:10
merci kasperli..........

http://www.aight-genossen.ch/forum/attachment.php?s=&postid=144811

:clown:

cutastrov
21.09.2004, 11:57
Original geschrieben von pussyrider
Muahmuahmuahmuah

tralala tralala!

clown!

Wär isch ächtscch dä pussyrider?? mich frog......

isch das nit dr 2. nick.... vo.......

know what i'm sayin?

Aurel
21.09.2004, 12:01
Original geschrieben von cutastrov
Wär isch ächtscch dä pussyrider?? mich frog......

isch das nit dr 2. nick.... vo.......

know what i'm sayin?

obwohl er die gliichi ip hed, ischers ageblich ned..:rolleyes:

SCREWD
21.09.2004, 12:35
????????????????????????

die 2. vo wäm ?????