Du befindest dich auf einer für Suchmaschinen optimierten Archive-Page!
Check diesen Beitrag auf unserer richtiger Page in schönem Design unter : än namä...

CMD
16.09.2004, 14:14
ciao zämä!

di eintä oder anderä händ bestimmt scho vo derä sogenanntä "most newcomer plattform" ghört... das isch äs projäkt, wo mir vo cmd records zämä mitäm most machäd und di ganz sach isch momentan grad i der entstehigsphasä...

dä grund für mis schriibä: mir suächäd no än guätä namä für diä plattform und händ dänkt, di zuäkünftigä benutzer vo derä plattform chönntäd doch bi der namänsgebig chli mitschaffä...

wer hät än guätä namä für das projäkt?

all kreativä chöpf chönd mal chli studierä und iri beschtä ideeä imänä email a d adrässä cmd@cmdrecords.ch schickä. dä beschti namä wird dän am schluss au brucht! iisändeschluss für vorschläg isch dä nächscht mäntig, dä 20. septämber....

wer no me infos zu derä plattform will/brucht, cha entweder da (http://www.aight-genossen.ch/forum/showthread.php?s=&threadid=3491) go naaläsä oder er gat uf www.cmdrecords.ch oder uf www.most.ch . deet sött ales wüssenswertig zfindä sii!

mir froiäd ois über zahlriichi beteiligung!

cmd

deefac
16.09.2004, 16:49
überleg dr doch säuber a name:confused:

Irgendeis
16.09.2004, 17:03
...ha nur mal no welä sägä, dass ich das ganzi ä super Sach find!!! Ich wünsch eui ganz vill erfolg!

Zur Namesgebig: Heisst dänn das nöd scho Most Newcommer plattform!?! Find i ei'ch nöd schlächt! Suscht überlegi au mal...viellicht chunt ja öpis.

CMD Records
16.09.2004, 17:29
Original geschrieben von Irgendeis
...ha nur mal no welä sägä, dass ich das ganzi ä super Sach find!!! Ich wünsch eui ganz vill erfolg!

zersch mal merci! ich hoff, s lauft guät aa...
Original geschrieben von Irgendeis

Zur Namesgebig: Heisst dänn das nöd scho Most Newcommer plattform!?! Find i ei'ch nöd schlächt! Suscht überlegi au mal...viellicht chunt ja öpis.

Most Newcomer Plattform isch nur mal än provisorischä namä, ich find än au nöd schlächt, aber er isch nonig so originell... wän bis am mäntig än besserä namä uftaucht, nämämer dä besser, susch wirds warschindlich bi der "Most Newcomer Plattform" bliibä!

@deefac: wänd kä bock häsch, än namä z kreiärä, muäsch ja nöd...

mc rassko
16.09.2004, 17:35
underground project:D

CMD Records
16.09.2004, 17:43
Original geschrieben von mc rassko

das isch ä cooli idee :)

magebrot_jimmy
16.09.2004, 17:54
Original geschrieben von CMD
ciao zämä!

di eintä oder anderä händ bestimmt scho vo derä sogenanntä "most newcomer plattform" ghört... das isch äs projäkt, wo mir vo cmd records zämä mitäm most machäd und di ganz sach isch momentan grad i der entstehigsphasä...

dä grund für mis schriibä: mir suächäd no än guätä namä für diä plattform und händ dänkt, di zuäkünftigä benutzer vo derä plattform chönntäd doch bi der namänsgebig chli mitschaffä...

wer hät än guätä namä für das projäkt?

all kreativä chöpf chönd mal chli studierä und iri beschtä ideeä imänä email a d adrässä cmd@cmdrecords.ch schickä. dä beschti namä wird dän am schluss au brucht! iisändeschluss für vorschläg isch dä nächscht mäntig, dä 20. septämber....

wer no me infos zu derä plattform will/brucht, cha entweder da (http://www.aight-genossen.ch/forum/showthread.php?s=&threadid=3491) go naaläsä oder er gat uf www.cmdrecords.ch oder uf www.most.ch . deet sött ales wüssenswertig zfindä sii!

mir froiäd ois über zahlriichi beteiligung!

cmd

wie wärs mit "flop"?

Aurel
16.09.2004, 17:56
Original geschrieben von magebrot_jimmy
wie wärs mit "flop"?
wieso? hesch dich au scho agmeldet?

CMD Records
16.09.2004, 17:59
Original geschrieben von Aurel
:D zum glück nonig, susch müästemer wükli dää namä nää ;)

deefac
16.09.2004, 18:04
Original geschrieben von CMD Records

@deefac: wänd kä bock häsch, än namä z kreiärä, muäsch ja nöd...

nei machi o nid, aber dafür hani di thriid pusht

magebrot_jimmy
16.09.2004, 18:08
Original geschrieben von Aurel

der pfiffige aurel, oder: primarschul-pausenhof-schlagfertigkeit trifft auf sekundenwitz-niveau

Aurel
16.09.2004, 18:09
Original geschrieben von magebrot_jimmy
der witzige aurel, oder: primarschul-pausenhof-schlagfertigkeit meets sekundenwitz-niveau

junge, du wirst mit den eigenen waffen geschlagen. tja... niveauanpassung sagt man dem...

Phôe
16.09.2004, 18:14
so fertig etz met umebeefe, gäbed gschider paar vorschläg!

BigBoon
16.09.2004, 18:28
Gib en Figg uf NewComer Platformä und Lüt wo ihri Nämä nöd sälbär usefindät!

Early80s
16.09.2004, 19:03
Original geschrieben von BigBoon
Gib en Figg uf NewComer Platformä und Lüt wo ihri Nämä nöd sälbär usefindät!

hehe:D Bin da gleicher Meinung...

Goldchüschtä Ghetto Starz...wie wärs dämit ?:whogivesa

snub
16.09.2004, 19:46
Mhuahhaa.. ihr schind scho gschtraafti kreature.. wänns eu doch so gäg de schtrich gaht, poschtet doch eifach nüüt.. =S
Er suecht en name, und nöd eui ergüss über realness oder was au immer..

CMD Records
17.09.2004, 08:45
Original geschrieben von Phôe
so fertig etz met umebeefe, gäbed gschider paar vorschläg!

word....

übrigens @deefac: merci für dis pushä ;) wotsch nomal... wär cool :D

subtile
17.09.2004, 09:05
book-a-rookie.com

Wryter24
17.09.2004, 10:18
ich gibbe zwei figgs und es hurra für de Jonas hoffentlich mumer als ACT ned en 5 Sitige Vertrag Unterschriebe das mer derf en Mp3 ufelade

Pablo Escobar
17.09.2004, 11:12
ich ha grad kei blasse was für ä name

ABER most newcomer platform tönt abartig BESCHISSE jungs!! mini meinig....

wie wärs mit:

W.G.N.I.H.T.H.O.B.W.D.E.K.A.N.B.Y.C.H.U. GmbH

WE-GOT-NO-IDEA-HOW-TO-HANDLE-OUR-BIZNESS-WE-DONT-EVEN-KNOW-A-NAME-BUT-YOU-CAN-HIRE-US GmbH

no viel glück mit namä sueche

CMD Records
17.09.2004, 11:23
Original geschrieben von Pablo Escobar

WE-GOT-NO-IDEA-HOW-TO-HANDLE-OUR-BIZNESS-WE-DONT-EVEN-KNOW-A-NAME-BUT-YOU-CAN-HIRE-US GmbH

um das gats nöd! mer händ eifach dänkt, mer chöntäd di zuäkünftigä benutzer grad i dä namensfindigsprozäss iibeziä!

luägämer mal was chunnt!

Pablo Escobar
17.09.2004, 11:26
Original geschrieben von CMD Records
um das gats nöd! mer händ eifach dänkt, mer chöntäd di zuäkünftigä benutzer grad i dä namensfindigsprozäss iibeziä!

luägämer mal was chunnt!

just jokin...:p

Cwik
17.09.2004, 11:27
www.most-wanted.ch

Cwik
17.09.2004, 11:28
das gits scho!!!! sorry!!!

Irgendeis
17.09.2004, 11:33
ach schiissäd uf all diä...di sind nur niidisch! Ich weiss wiä schwer das isch, än passendä name z'findä und sich dänn festzlegä! Schlussändlich söll dä eim langi Zyt begleitä und isch au än wichtigä Punkt für Corporate Identity.

Mached euäs Ding!

Ich wür än Dütschä bezw. schwiizerdütschä Name wählä, aber ha leider kein Vorschlag.

Big_Chili
17.09.2004, 22:26
Haha, Goldchüschte GhettoStarz, MUAHA:D de isch hammer early;)...Ja, gell, es sind alli nidisch, isch doch immer so wämers "gschafftt" hät, gell? ...haha peinlich.

ahja ps. "Gib en Figg uf NewComer Platformä und Lüt wo ihri Nämä nöd sälbär usefindät!"

Fletsch
17.09.2004, 22:42
Da ine git Lüüt die gäbed scho uf alles en Figg! Ich wünsche oi würklich das ihr i Zuekunft nöd ernsthafti psychischi Problem bechömed vo luuter uf alles en figg gäh und nüt me guet finde ;)

Ich han leider kein Vorschlag aber das ihr Näme zämeträged isch voll easy. Hoffed mer s chunt was gschids use!

CMD Records
18.09.2004, 14:47
Original geschrieben von Cwik
www.most-wanted.ch

das isch ä geili idee! schaad, existiert scho sonä siitä....

@mr. escobar: dän isch guät :)

@irgendeis: merci für din support... ja, öpis schwizerdütschäs wär sicher guät, mal luägä, was no ales zämä chunt. s wär warschindlich au sinnvoll, wän "most" drin vorchämt, wel mä nachwievor über www.most.ch wird druff cho!

@herr chilli: wär hät devo gredt öpis gschafft z ha? ich bemüäh mich nur um än namä für diä platform, aight?

dän hoffich, mer findäd no än schlauä namä und allnä lüüt wo uf ales än figg gänd, wünsch ich, das äm fletsch sini prophezeiigä nöd wahr wärdäd ;)

bye

oli_mc
18.09.2004, 20:31
Original geschrieben von mc rassko

na ja, ig würd "underground" mit "independent" usduusche.
independent project
independent music platform
ium - independent urban music
...
etc.

Peace

Wryter24
18.09.2004, 21:01
ich gib en figg uf de fletsch :D :D :D
na mini psychischi Problem sind scho recht fortgschritte

EphToDaRhyme
19.09.2004, 01:22
Jetzt weiss ich wieso ich da fascht kei Biträg meh schriibe.. Es paar da ine sötted luege, dass' vor luuter Dräck schriibe nöd im eigne Sumpf versinked.. Überlegeds mal..

magebrot_jimmy
19.09.2004, 02:36
Original geschrieben von oli_mc
na ja, ig würd "underground" mit "independent" usduusche.

super idee.

Big_Chili
19.09.2004, 05:59
Gibb au en figg uf de fletsch und de epdhdhdarhyme! Und ja, ich han psychischi problem:D

fanatik mc
19.09.2004, 23:02
Find ich persönlich guet das es überhauopt Projekt
wiä diä git.Chlinä Tiip bim Name suechä; Kauf dr en
Latain-Dudä(oder so öpis i dem still), dert gfinsch Wörter, diä sind zum Teil
weich wiä dis chüssi aber sie tönet eifach boombig und
suscht www.google.ch oder bi ebay(quatsch)!

evt. nämä:
SLEgaas
meisfäld (meis=lärm, checksch...)
kolloppo
NOnac
GTRazza(tönt zwar wiä es auto)
Septos
bachofä:)
dä nama mory wär jetzt widr frei...
släng gäng
easypudders

ProjektohneNamen

grüsse meine Mamma.

aCe^
19.09.2004, 23:14
näi jungs dae name isch guet wo dr am ahfang kah haen ich mein vieli kenne dae jeze scho so also : D

PS: Erste Post salü zaemme

Pablo Escobar
20.09.2004, 08:43
Original geschrieben von fanatik mc

evt. nämä:
SLEgaas
kolloppo
NOnac
GTRazza(tönt zwar wiä es auto)
Septos
bachofä:)
dä nama mory wär jetzt widr frei...
släng gäng
easypudders

ProjektohneNamen

das isch jo dr gröschti bullshit wo ich je gläse ha do inne, die näme....DAMN fanatische shisch

JackSpliff
20.09.2004, 13:01
wie wärs den mitere abkürzig?
zb. MNP Most Newcommer platform?
oder MMR Most Music Records
oder oder suscht e abkürzig?
Peace u Greetz
:rasta: :hippie:

Sewi
20.09.2004, 17:53
Original geschrieben von Big_Chili
Gibb au en figg uf de fletsch und de epdhdhdarhyme! Und ja, ich han psychischi problem:D

Damn du regsch mi uf!

Yo yo chum mit is Ghetto, Mann! Uuuhhhh... wie krass! :auslachen:
Chreis 9, Muthafucka! Wiä gföhrlich! :stupid:
Ich glaub det gangi nüm ohni mini Muetter a de Hand hi. :D

Wryter24
20.09.2004, 19:54
scho sevi? woher chunsch den du us wellem kreis?:D

Big_Chili
20.09.2004, 21:15
Sevi, du bisch en gluschtige, wens sowieso nöd verstah chasch wil d'bedingige bi dir sowiso nöd geh sind, dän versuechs gar nöd, aight? und ja, wo wohnsch?

ps. also ich lauf eigentlich scho mit dinere mueter ade hand immer ume:D

pps. gell,aber peace und love undso und ja uon lof:hippie:

annes-thropo
20.09.2004, 22:47
Original geschrieben von fanatik mc

hehe, de isch aber echt guet...

Highnz
20.09.2004, 23:17
oder e metafferefür gar nüt, wie "zelt der nüsse" oder so öbbis.
oder "most - jetzt oder nie".