Du befindest dich auf einer für Suchmaschinen optimierten Archive-Page!
Check diesen Beitrag auf unserer richtiger Page in schönem Design unter : nelly verkauft wie blöd

Aurel
16.09.2004, 14:16
klar, man kann sich über nelly streiten, aber folgende nachricht erfreut mich irgendwie, gönne es ihm...

"Nelly: "Sweat" und "Suit" an der Spitze der Billboard-Charts

Nellys Album-Projekt scheint aufzugehen. Nach Berichten in amerikanischen Medien werden seine am selben Tag releasten Alben "Sweat" und "Suit" in der nächsten Woche mit jeweils weit über 400.000 verkauften Einheiten auf die ersten beiden Plätze in die amerikanischen Billboardcharts einsteigen. Auch die Singles "My Place" und "Flap your Wings" sind weiterhin hoch in den Single-Charts platziert.
"Sweat" und "Suit" featuren Christina Aguilera, Fat Joe, Missy, Lil' Flip, Snoop Dogg, Ronald Isley, Anthony Hamilton und Country star Tim McGraw. Derweil arbeitet Nelly schon an seinem nächsten Projekt, einem Remake des 74er Burt Reynold Klassikers "The longest Yard.""

jetzt noch ne frage. dass mobb deep drauf sind, weiss ich. aber stimmt das, dass alchemist einen track für eines der beiden albe produziert hat?

reezer
16.09.2004, 14:22
Original geschrieben von Aurel

jetzt noch ne frage. dass mobb deep drauf sind, weiss ich. aber stimmt das, dass alchemist einen track für eines der beiden albe produziert hat?

der track mit mobb deep ist von alchemist produziert... ist auf sweat drauf!

drosselbart
16.09.2004, 14:24
nelly ist mir so etwas von scheissegal! sucka!

diken
16.09.2004, 14:27
nachforschungen ergaben:

alchemist hat beat nr. 11 auf dem sweat album (blaues cover)produziert. name des dings: "playa"

werds mir heud abend mal anhören gehn,

Aurel
16.09.2004, 14:29
Original geschrieben von reezer
der track mit mobb deep ist von alchemist produziert... ist auf sweat drauf!
ok danke für die auskunft.
die sollen den track auf maxi droppen, hehe... das album ist mir wohl zu schade. aber werd's mir trotzdem mal ohne vorurteile anhören, oder zumindest probieren... :D

subtile
16.09.2004, 14:31
nomeh stutz für dr nelly ... :rolleyes:

easy, denn setzt er sich schneller zur rueh :p

Mora
16.09.2004, 14:47
hehe, isch scho geldmacherei. statt es doppelalbum eifach 2 einzelni usezgäh. uf jede fall chan er sich nacher pflästeri für de ganzi körper uf lebenszit leischte. hihi

Fletsch
16.09.2004, 16:34
Scho krass was de Typ für Erfolg hät! Ich chan's eifach nöd verstah wie Lüüt vo dem Sound chönd begeisteret si..! hehe
Das jetzt nödmal will er de Gangster usehänkt..eifach so de Sound isch ohni jegliche agnehmi Melodie.. :D

Aber trotzdem Huet ab hä!

nik
16.09.2004, 16:57
Original geschrieben von Mora
hehe, isch scho geldmacherei. statt es doppelalbum eifach 2 einzelni usezgäh. uf jede fall chan er sich nacher pflästeri für de ganzi körper uf lebenszit leischte. hihi

WOOOOOOOOOOOOOOOORD UP!!!! hahahahaha...der war gut :p

the fouler
16.09.2004, 19:17
haha dä pfläschterli nelly söll zu sim mami... dä wixxxer!

rm
16.09.2004, 19:20
nelly isch definitiv eine vo de schlechtischte rapper, das isch kei kunscht das isch bullshit....

und zu de verchaufszahle, uf jede fall kennt er sich im businnes uus, finds andersiehts wemmer zwei scheissigi album macht mit nur jewiels öppe 11 tracks druf....

ende.

rm
16.09.2004, 19:21
Original geschrieben von jaz-o
nelly isch definitiv eine vo de schlechtischte rapper, das isch kei kunscht das isch bullshit....

und zu de verchaufszahle, uf jede fall kennt er sich im businnes uus, finds andersiehts wemmer zwei scheissigi album macht mit nur jewiels öppe 11 tracks druf, e zimmlichi frächheit.

ende.

Phôe
16.09.2004, 19:22
ohne vorurteile anhören, oder zumindest probieren... :D

mösstmer aso derb eine asuffe um das OHNI VORURTEIl z lose!

aDidoN
16.09.2004, 19:36
klar, man kann sich über nelly streiten, aber folgende nachricht erfreut mich irgendwie, gönne es ihm...

spass:rolleyes: hi bi hüt nid "ganz" objektiv sweat ga lose:o isch ds schläääächt:rolleyes: chönnt sich mau öber aus nellyfan aute( ig weiss isch schwer :D ) u mir erklärä was a sire musik guet isch:p u ds mit de 2 albä isch ja wou ober biuig! 2 albä mit je nur 12 tracks chönt jede angere ou:eek: aber zum glück isch es ja nid gäutmacherei:rolleyes: was no kool:p wär gsi wenn er ufem sweat es wisses u ufem suit es schwarzes bebepfläschterli hät uf gstickt :D

giele u modis blibet dem tüfuszüg fern:D

:hippie:

Proof
16.09.2004, 19:38
Original geschrieben von jaz-o

und zu de verchaufszahle, uf jede fall kennt er sich im businnes uus, finds andersiehts wemmer zwei scheissigi album macht mit nur jewiels öppe 11 tracks druf....

ende.

er het aber meh geld als mir all zämme. und usserdem chunnt er vo St. Louis :D

mc rassko
16.09.2004, 20:17
nelly isch scheisse!!!

[Kampf(V)ilbe]
16.09.2004, 20:24
lol das isch nöd din ernscht aurel... du willsch üs doch do jetzt verarscha

am nelly de erfolg gönna, do chunt mir wieder sini definition us der "bravo" in sinn

"im hiphop gohts do drum wer die geilschta bitches am set het" :rolleyes:

sorry für so lüüt han i kei respekt

nelly i gib en figg druff :wtf:

Stinkyfingaz
16.09.2004, 20:36
Und das mit sim Label hetts mer endgültig abglöscht!

Lartscho
16.09.2004, 21:02
iz hetter sicher gd widrr es chötteli meh chönnä choufe

Early80s
16.09.2004, 21:08
Nelly ist der Inbegriff von Wackness...
Wer sin Scheiss chauft isch nöd ganz 100...und schwul no dezue...!
ä Schand das dä Alchemist än Beat für de Sucker hergit...

Aurel
16.09.2004, 23:42
Original geschrieben von [Kampf(V)ilbe]
lol das isch nöd din ernscht aurel... du willsch üs doch do jetzt verarscha

am nelly de erfolg gönna, do chunt mir wieder sini definition us der "bravo" in sinn

"im hiphop gohts do drum wer die geilschta bitches am set het" :rolleyes:

sorry für so lüüt han i kei respekt

nelly i gib en figg druff :wtf:

nei ich meins ernscht... ich find ihn au hundslausig... kenn sini erschte beide albe ned, usser grad die sache, wo halt duurend im radio und tv laufed... aber wenn da alchemist und mobb deep am start sind, muessmers scho mal alose... aber logisch, nur wegeme alc-joint wirdmer die schiibe ned chaufe...
aber wie gseid, mach das nah und setz zwei albe gliichziitig a d'spitze vo de charts. klar, ich han eigentlich au anderi ziel und träum und ich verstoh de typ ned. trotzdem findis scho no irgendwie erstuundlich weg dene je 400'000 verchaufte schiibe i einere woche!

Beatnik
17.09.2004, 06:30
trotzdem findis scho no irgendwie erstuundlich weg dene je 400'000 verchaufte schiibe i einere woche!

Was erstunt dich dra?? Dä Nelly hett sich in Amerika rächt en Name gmacht!! Ich han mal en Live Bricht gseh, da isch dä Nelly in en Club mit 1000 Headz drinn, und wo dä <Clubbsitzer uf Bühne isch, hett er gseit "Nelly is here" und alli sind usgflipped, und das obwohl er nöd mal uf dBühni isch zum Rocke!! Sorry das isch doch krank!

Also ich gönns ihm überhaupt nöd, will 2 Album mit wenig Tracks druff, sorry was gaht?? Und Beats und Gäst für es Album chan mer sich locker kaufe wenn mer gnueg Cash hett, das isch kei Kunst meh!

Aber wenn es paar Lüüt würklich freud hend a dem Sound isch das dene ihres Problem, uf Charts gib ich eigentlich en fick, und Cash macheds det äne ja sowiso, also für was ufrege!

drosselbart
17.09.2004, 08:41
Original geschrieben von aDidoN
spass:rolleyes: hi bi hüt nid "ganz" objektiv sweat ga lose:o isch ds schläääächt:rolleyes: chönnt sich mau öber aus nellyfan aute( ig weiss isch schwer :D ) u mir erklärä was a sire musik guet isch:p u ds mit de 2 albä isch ja wou ober biuig! 2 albä mit je nur 12 tracks chönt jede angere ou:eek: aber zum glück isch es ja nid gäutmacherei:rolleyes: was no kool:p wär gsi wenn er ufem sweat es wisses u ufem suit es schwarzes bebepfläschterli hät uf gstickt :D

giele u modis blibet dem tüfuszüg fern:D

:hippie:

hehe, tüfuszüg - geilä siech!

Soulclap
17.09.2004, 13:19
Diä 2 Albä si ou duss:

http://images.amazon.com/images/P/B0002IQJVO.01.LZZZZZZZ.jpg

http://images.amazon.com/images/P/B00028FYNI.01.LZZZZZZZ.jpg

aber mir chöi natürlech ou em Nelly Gratulierä!

Aurel
17.09.2004, 13:28
ghost isch übrigens nächscht friitig mit sinere theodore unit i de rote fabrik... hellyeah...

Pleschen
17.09.2004, 13:33
Original geschrieben von Soulclap
Diä 2 Albä si ou duss:

http://images.amazon.com/images/P/B0002IQJVO.01.LZZZZZZZ.jpg

http://images.amazon.com/images/P/B00028FYNI.01.LZZZZZZZ.jpg

aber mir chöi natürlech ou em Nelly Gratulierä!

der wiis kopf bim erste cover passt voll nid rein...hehe (mittilings)

piis

Soulclap
17.09.2004, 13:38
...defür passä d Soul Samples perfekt zu dä illä Lyrics u versetzä eim zrügg id mid 90`s wos weder Nelly no "Suit" & "Sweat" het gä.

pay credits where credits are due!

scope
17.09.2004, 13:42
isch si würklech guet SOULCLAP?

ou so chli technisch gueti raps?

Soulclap
17.09.2004, 13:52
"This ain't a gimmick, for me to get on
Do an R&B remix with P. Diddy and R. Kelly
I don't know those motherfuckers
You see me in the club, high poster"

Auso I finds öppis vom beschte sit langem...vorallem wülls würklech nid nach 2004 tönt. D Samples si no so dräckig das es teilwis knischtert u dr Mef isch ou derbi. U när hets ou no so a minimalistischä "Agro" Beat, ir art vom däm wo dr Lord Finesse für Show n proove vo pitch black, wo ou fürä 97`Freestyle vom Big L isch brucht wordä, druff.

Muesch umbedingt mau ga losä!

Z Prince Po natürlech ou...Danger Mouse+Madlib...Vorallem Fall Back buurnet alles!

sonix
20.09.2004, 12:32
Original geschrieben von Early80s
Nelly ist der Inbegriff von Wackness...
Wer sin Scheiss chauft isch nöd ganz 100...und schwul no dezue...!
ä Schand das dä Alchemist än Beat für de Sucker hergit...

hützutags wird mit allem gmischlit alchemist beat über nelly räpps isch nolang nid s'strübste feat.!

4132
20.09.2004, 14:26
GIB E FIGG UFE NELLY...

SOELL DOCH SINi SCHWULE UFGUESS VRKAUFE WO ER WILL...

MY PLACE ISCH INETWA S SCHLIMMSCHTE WONI VO DAEM LOSER JE GHOERT HA UND FLAP YOUR WINGS GRAD DRHINTER....

nelly is a sellout nelly is a sellout...what's a sellout???

Al Bana
20.09.2004, 14:29
Original geschrieben von Beatnik
Was erstunt dich dra?? Dä Nelly hett sich in Amerika rächt en Name gmacht!! Ich han mal en Live Bricht gseh, da isch dä Nelly in en Club mit 1000 Headz drinn, und wo dä <Clubbsitzer uf Bühne isch, hett er gseit "Nelly is here" und alli sind usgflipped, und das obwohl er nöd mal uf dBühni isch zum Rocke!! Sorry das isch doch krank!

Also ich gönns ihm überhaupt nöd, will 2 Album mit wenig Tracks druff, sorry was gaht?? Und Beats und Gäst für es Album chan mer sich locker kaufe wenn mer gnueg Cash hett, das isch kei Kunst meh!

Aber wenn es paar Lüüt würklich freud hend a dem Sound isch das dene ihres Problem, uf Charts gib ich eigentlich en fick, und Cash macheds det äne ja sowiso, also für was ufrege!

i ha gwüsst das eine ähnläch wi i dänkt über das: Beatnik Wööööööööööörd

Pablo Escobar
20.09.2004, 14:37
NELLY isch genau so ne artist, wo ich für kei track gäld würd usgeh, höchstens für d'interneträchnig fürs KAZAA oder soulseek :D isch zwar respektlos aber dä nelly isch e fette hübi wo e vollkomme falsches bild vo hiphop uf alli kiddies projeziert. ich find jo au das tracks downloade scheisse isch, und das d'musikindustrie an arsch goht durch das, aber schiebet nellys geldmaschinerie kei money in arsch, dä brucht nit meh...und denn bringt er no 2 albe glichziitig uf e markt, kennsch moneymakin at his best???? ich has no nie glost, wirds nie lose und ich wirds glaub überläbe ohni dä shit zlose...und just

FUCK NELLY

ParaMC
20.09.2004, 18:47
Niä :)...für diä Pussy isch mer sogar d Downloadzit ds schad...bi im Plattäladä 2 min ga drilosä (okee...chli lenger), aber äs isch dermassä trurig gsi, dasi mer när grad überleit ha, dasi so nümm cha witerläbä und mi irgendwo ha wüuä ga ds tod rouchä...dä siäch verkörperet itz würkläch dä hütig "Hip-Hop" woni so hassä...wüus gopfertammi eifach ke Hip-Hop bzw. Rap me isch!!!!!!!!!!!!