Du befindest dich auf einer für Suchmaschinen optimierten Archive-Page!
Check diesen Beitrag auf unserer richtiger Page in schönem Design unter : Dank em Rap i mir drin

Sewi
16.09.2004, 23:44
Sali zämme!

Ich han da über en Beat vom Eminem es Lied gschriebe. Ziänds eu inne!

Meinige wäred gfrögt...

Aber haters müend gar nöd afange.

Sewi
16.09.2004, 23:45
Hey dä scheiss funktioniert nöd!!! verdammt!!!

Chönd dä thread schlüsse. min compi isch im arsch!!!

sonix
18.09.2004, 09:47
Original geschrieben von Sevi
Chönd dä thread schlüsse. min compi isch im arsch!!!

de zieh ne wiedr usse, du grusige :confused:

hobgoblin
18.09.2004, 10:33
hahaha sonix du hesch mech höt am morge scho zom zwiotemol zom lache broocht. geds dech au em tascheformat ond batterie betrebe den chönt mer sech a jedem ort amüsiere:D

sonix
18.09.2004, 10:48
Original geschrieben von hobgoblin
hahaha sonix du hesch mech höt am morge scho zom zwiotemol zom lache broocht. geds dech au em tascheformat ond batterie betrebe den chönt mer sech a jedem ort amüsiere:D

ha akkubetrieb, hesch es ladegrät ?! ;)

hobgoblin
18.09.2004, 10:53
jo ha scho. wenn's ned wörd passe, denn chauf ech mer halt no es neus, das esches mer wärt. geds au en änglischi version fo der. denn hätt d'änglischlehrerin no freud...

sonix
18.09.2004, 10:59
Original geschrieben von hobgoblin
jo ha scho. wenn's ned wörd passe, denn chauf ech mer halt no es neus, das esches mer wärt. geds au en änglischi version fo der. denn hätt d'änglischlehrerin no freud...

ja für mi brüchts ebe speeeschääl-akkuladegrät, ha öppe 3 inputs ;) bi mir chasch sogar türkish us sprach wähla! sogar tetris isch spielbaar uf mir, we mi humor usgeit für paar minute (crash) oder so.. :D

hobgoblin
18.09.2004, 11:07
törkisch!? passt perfekt. das chasi näb änglisch, dütsch spanisch, italiänisch, russisch ond latein nonig:D werd mers no öberlege:D

so fertig domm gschnoret.