Du befindest dich auf einer für Suchmaschinen optimierten Archive-Page!
Check diesen Beitrag auf unserer richtiger Page in schönem Design unter : kuti mc!

sagmäu
18.09.2004, 01:56
kuti mc - revolutionäres genie oder minderwertiger pisser?

kuti mc - dr mc wo am mc-battle z'bärn am meischtä isch usbuuhet worde

kuti mc - dr maa oni skills oder flow? eis muess mä ihm laa: kenä stylet wiä är!!!!!

ig hane emu itz härz gschlosse mit sirä riisä sunnebröuä, sirä näselndä stimm und sim non-rhyme-style...:D

nei im ärnscht! wär zum tüüfu isch das? vo wo chunnt är? het är scho mau öppis usebraacht? wi lang isch är scho derbii? was wott är üüs mitteilä? isch das wonär macht überhoupt rap oder isches numä resultat vomnä immensä säubschthass?

mo'
18.09.2004, 02:13
auso aus ersts wott i festhaute, dass i eigetlech nid befugt bi "über angeri" z schribe woni nid persönlech kenne, es tuet mer leid weni hie unwahri informatione verbreite.
aber da dr kutti doch zimlech polarisiert u zT zu unrächt verruefe isch, gseh nis aus nötig, ihn probiere z "erkläre".

dr kutti isch vo bremgarte, het no nüt usebracht (auso im musikbereich). het aber a diverse slam poetry-contests mit erfoug mitgmischt.

wie lang er scho aktiv isch: ke ahnig.

är wott mitteile, dass we "mir" (aka die hütige heads) üs ärnscht nä, mir eifach nume lächerlech si u dermasse ungloubwürdig erschine, dass me das ganze - o we me nume spärlech mit humor beschänkt isch - würklech nume cha belächle.

bezeichne cha mes aus wack-rap-satire.

t0aster
18.09.2004, 02:18
i findä dr kutti lustigä siech. Gitt gnue wo auezz viu z ärnst nähmä und über nixx chöi lachä, dr kutti verarst diä eifach...hehe abr 0815 isher uf ke fau :p

sagmäu
18.09.2004, 02:24
Original geschrieben von t0aster
hehe abr 0815 isher uf ke fau :p

genau! bisch am battle gsi? är so: "ey yo du gfausch mer no/ und dini schuä di gfauä mer no" numä so... bi fasch vor galerii gheit... burnt!

t0aster
18.09.2004, 02:29
ja i bi fash verreckt yuri gäg kutti und so ussagenä "hei i chönnt fash di papi si, du hesh no nimau schamhaar" ja i ha o fashd nümm chönnä, und aui hei pfiffä, abr i ha gjublet :D

=mQ=
18.09.2004, 02:30
öhm chliini korrektur dr kutti hett scho mau öppis uusebracht..

nit wük bekannt aber s featuring uufere EP vo "yedi"

und sii pulli giz im lay up ir bärner autstadt =)

är isch vorhär scho mau im bierhübeli xi aus vorgruppe vo wurzu 5 oder so glubs... isch ou rächt uusbuhe worde aber mir flasht er no , vorauem hetter ä hammertrack gmacht über siis tote meersöili.

t0aster
18.09.2004, 02:32
ja är ish oft bidä round table knights im vorprogram mit sirä "mc kutti yow show" hehe

sagmäu
18.09.2004, 02:35
ja i bi fash verreckt yuri gäg kutti und so ussagenä "hei i chönnt fash di papi si, du hesh no nimau schamhaar" ja i ha o fashd nümm chönnä, und aui hei pfiffä, abr i ha gjublet :D

ja! u nähr so zum publikum: "ig chönnt vo öich aune dr papi si!" zu hert... dr einzig rapper wo vom baze isch ufgforderet no ä bonus z'gä *glucks* u dr ganz saau am buhä... herrlech *schnief*:D

sagmäu
18.09.2004, 02:37

t0aster
18.09.2004, 02:37
naja i findenä lustig, ishmr o egau we au sägä "ööö dä siech ish so wäck" mir fläshter. und itz ish shlafenszit

n8:hippie:

Tonik
18.09.2004, 04:37
Kutti...i finge di Khüder...wie nüt, numä weniger

ParaMC
18.09.2004, 05:04
Dr Kutti isch REAL!!!! Dir heit eifach ke Plan!!! Göt mau uf Chicago äs Battle ga gwinnä p0nkS :D

Lartscho
18.09.2004, 09:59
i findä dr kutti lustigä siech. Gitt gnue wo auezz viu z ärnst nähmä und über nixx chöi lachä, dr kutti verarst diä eifach...hehe abr 0815 isher uf ke fau :p

wörd

und d bröuä si eifach dr hammer xi :D

t0aster
18.09.2004, 16:36
Original geschrieben von Lartscho
wörd

und d bröuä si eifach dr hammer xi :D

hehe I know :cool: :cool: :cool: :cool: :cool:

:kiffer:

Badrock2
18.09.2004, 18:17
http://www.kuttimc.com

scope
18.09.2004, 18:34
Tonik: du seisches.

Kutti MC isch whack. er isch lustig aber whack. respekt für ihn daser sech getrout sech so lächerlech z'mache. aber so eine amne MC Battle wos um Skillz u Flowz und Herti geit u so... tja.

i bi dä wo äuä am lütischtä pfiffe het.

t0aster
18.09.2004, 18:38
Original geschrieben von scope

i bi dä wo äuä am lütischtä pfiffe het.

naja s hett äuä o niämer wss anders erwartet vo dir....

bätschmändoo
18.09.2004, 18:45
Channer überhoupt rappe? Auso, jetz so normau. Hettne scho öpper ertappt?
Übrigens: Är isch nid bide Wurzle Vorband gsi, sondern glaubs bi Blumentopf oder SK einisch... Nid?

köbi
18.09.2004, 18:50
wonermer am meiste isch igfahre, denn woner gloubs miter bigzis im dachstock isch gsi (bimer nüm sicher öb dr ort u dr uftritt stimmt).
da heter es lied über sis tote meersöili bracht u i bi fasch vrrekkt. är het gloubs gnue haters, abr di heis eifach au nid gschnaut, är nimmt sich u di angere o nid so ärnscht, auso ischer fouglech dr chilligscht siech vor wäut...

"kutti mc - king of realness" dä titu seit doch eigentlech aus...

scope
18.09.2004, 19:24
naja s hett äuä o niämer wss anders erwartet vo dir....

:hmmm: whutup? i gloube eher das niemer vo mir öbis erwartet.

ws genau wetsch mir mit dere ussag säge?

popel
18.09.2004, 20:13
yo, das isch würkli en geilä siech, he he he... unique, sind würkli geili teggscht, kei frag!

stichwort slam poetry-szene isch ja scho gfalle, det kännt mer in...

und uf de e.p. vo dä mad madame "eichle & mösä" isch er au druff...

und öppä so vor vier jahr isch er under em name "jürg halter & takthalter" ufträte...
meh weiss ich au nöd, müend halt wieter beobachte und siini arbet gnüüesä!!!

piiise und gnüüsed s'wucheänd...

Don-Philippo
18.09.2004, 20:14
Ich denk, s'Publikum het voll nöd demit grächnet, das etz no eine mit Poetry-Freestyles hinefüre chunnt... Är häts sicher Lyrisch voll druff, aber d'Frog isch, ob das anes Freestyle-Battle passt.

PhrazeFive
18.09.2004, 20:40
d'frag isch eifach ob öpert en guete MC isch nur will er provoziert und polarisiert...
Er isch speziell und er isch andersch, aber nur will er ums verrecke alles andersch macht, find ich isch er no lang nöd guet... Bsunders als "MC"...
Ironie isch ja da und so, aber öper wo es geils ironischs buech schriebt über d'hh-szene, isch ja au no kein geile MC...?