Du befindest dich auf einer für Suchmaschinen optimierten Archive-Page!
Check diesen Beitrag auf unserer richtiger Page in schönem Design unter : G-Mo - Burdorfer Hip-Hop

Lartscho
18.09.2004, 17:07
AAAAAAAAAAAIGHT!

First Webtrack vom WeeD aka G-Mo.
Ganze track ufgno @ Beatbone Records
Beat: D12 - 40' Oz
Rap: G-Mo

AAAAAAIGHT CHEGGET Dä shit us u gäbet feeeeeedbäääääck

Link:

www.3-4-0-0.ch/34er/sounds/G-mo-BurgdorferHipHop.mp3

Lartscho
18.09.2004, 22:26
*push*

Low-Flex
18.09.2004, 23:29
Oh yess baby !!

My Homie checkt dä scheiss wi kene !!

G-Mo Go and fuck all these TOYS outside !!!

PROPZ HOMIE

a di angere: Checket dä kack !!

peeace

Lartscho
19.09.2004, 00:30
*push*

P-Flow
19.09.2004, 00:57
zum voratwäg nä.. singe chasch uberhöipt nit :D

Also: der refrain gfallt mer nit.. der rap chunt aber dernah nu so gmietli dri, chännti miner meinig nah nu meh energii und power hä. der beat isch klaut? schad.. beatz klaue, tssss.. ich freg mich immer wider, wie me mime giklaute beat ufe track chat stolz sii... so het der track eifach nit der gliich charakter wie mime eigende beat. und das kehrt me..

Dämon
19.09.2004, 04:18
sorry, aber ähm... isch nid so das wahre! aber wünsche dir vüuuuu glück bim sturm uf platz eis vo de ch-charts!!

:stonehit: :shooter: :echtschwu :vogler: :gun: :asshole: :stupid: :magic:

player
19.09.2004, 12:43
Find i no geil.

Dämon weiss nid was hesch. abr bewis doch as besser bisch.
Ha di au scho ghört.

Low-Flex
19.09.2004, 13:11
push this:brotherho

reezer
19.09.2004, 13:39
Original geschrieben von Lartscho
*push*

stop this bullshit... wenns niemand interessiert, dann interessierts niemanden... klar?

Dämon
19.09.2004, 14:58
Original geschrieben von player
Find i no geil.

Dämon weiss nid was hesch. abr bewis doch as besser bisch.
Ha di au scho ghört.

ha nid xeit, dass ig besser bi oder so. aber wenn eine räppt wie är d schwizercharts wot stürme, findi das rächt arm.

wo hesch de du mi scho ghört?

aber ebe, JEDEM DAS SEINE!

peace und blüemli
:hippie:

Low-Flex
19.09.2004, 15:16
@Reezer oha chli mitem fautsche bei ufgstange ?!?! Wenn mä si Homie wot pushe macht mä grad Bullshit ?!?! ts fuck off sägi da mau.

@Dämon scho mau überleit, dasers nid gaaaanz ä sooo ärnscht meint ????

peace

Casto
19.09.2004, 15:33
Original geschrieben von Psycoflow
zum voratwäg nä.. singe chasch uberhöipt nit :D

Also: der refrain gfallt mer nit.. der rap chunt aber dernah nu so gmietli dri, chännti miner meinig nah nu meh energii und power hä. der beat isch klaut? schad.. beatz klaue, tssss.. ich freg mich immer wider, wie me mime giklaute beat ufe track chat stolz sii... so het der track eifach nit der gliich charakter wie mime eigende beat. und das kehrt me..

ähm.. lies doch mal de ersta biitrag in dem thema vom lartscho. da gsesch ja wohl eidütig, dass er gschriba hät das de beat vo d12 - 40' Oz isch. nennsch du so öpis klaua..:hmmm:

Dämon
19.09.2004, 20:40
Original geschrieben von Low-Flex
@Reezer oha chli mitem fautsche bei ufgstange ?!?! Wenn mä si Homie wot pushe macht mä grad Bullshit ?!?! ts fuck off sägi da mau.

@Dämon scho mau überleit, dasers nid gaaaanz ä sooo ärnscht meint ????

peace

isiiii... wot jo au niemer afigge! peace

WeeD
20.09.2004, 09:05
mersi erstmau für di jungs wo sech d müe hei gno gliich es feedback ds schribe!

aber ds chöi doch wou nid aui si odr?

poetical
20.09.2004, 09:18
Hmm was söui säge...auso textlech isch's vou nid mi Wäut. Vom rappe här chönt's effektiv meh Power vertrage. Vorauem grad bi somne Representer Ding. Vo de Rhymes här git's eigentlech nid viu usdssetzte, dr Flow chönt auerdings no chli meh on point u überzügter cho. Dünkt's mi itz. Aber äbe isch ä subjektivi Meinig.
Isch uf guete Wäge, aber sicher no usbou- u verbesserigsfähig.

SCREWD
20.09.2004, 11:08
jo also do chan ich mich eigentlich nur no em poet sinere meinig aschliesse.......aber sind gueti asätz drin...

WeeD
20.09.2004, 14:27
ok giele mersi fürs feedback wirdemer d kritik ds härze nä..... s chunt sicher wieder öpis me..... a ja mi produzänt het ds file iz nomau nöi gmasteret u s sigi schiins viu besser.. tja bini säuber gspannt ;)

piiiis

I.C.S.
20.09.2004, 18:12
de refrain tönt schrottig.. ansüschten isch de flow verbesserigswürdig, d`mischig isch au noni sooo toll. de räscht isch gschmacksach.

Low-Flex
21.09.2004, 23:02
push

Rahiis
22.09.2004, 09:31
hei homie!

auso mini meinig zu däm track isch.....

hehe.. aight homie..du weisch ja das ig es
tight finde! wobi stimmigsschwankige hesch,
aber was flow und text betrifft, tight!word!

und ig dänkä mau, es wird no einiges a start
sii.. you know whut i mean? :D

sägä nume, dr sprung macht d'chatz :D

DiggNsagg
22.09.2004, 10:14
:hippie: WHAS SOLL DENN D12 SEEIN? -"Diss ein Dutzend??"

:p nee, jetzt mal im ernst...

no , :eek: weme en fremde beat nimmmt, -und denn na en bekannte isch das halt immer so en sach. Will denn automatisch scho en gwüsse Stil vom original mitchunt...
-egal ob rap, flow odr the ganz commercial style. Weisch wasi meine?
Finde soertig versuech eigentli nur cool wenns irgendwie ironisch odr sarkastisch sind. Aber ernst gmeint hani meistens müeh damit.
Und wie auscho gsait; mier selber macht halt sone track ned so freud wie zumne eigne beat..

wennscho inhaltlich uf dere linie farsch, hätti chli me power/aggresivität im ryhme erwartet. - rupf speed

yes , :kiffer: dä dialekt gfallt mer - top! -gschmackssach halt...

gueti ansätz, : präsenz vom mc isch guet, -chli mee pepp, please. ( -rupf speed)

And nimm ned alles so ernscht...

Cheers

WeeD
22.09.2004, 12:32
ok ä nöi gmasteriti version isch bereit!!!

hiä! Klickä (http://www.beatbonerecords.com/g-mo/burgdorfhiphop.zip )

G.R.Ö
22.09.2004, 19:31
also mir chunt das ganze ebe scho chli "Homi" mässig vor(ernscht gmeint)!!!!! wänn's het sölle witzig gmeint sie dänn muesch das glaub namal imene andere track probiere!!!!

und ps: wänn scho irgend en beat nimmsch dänn sicher nöd vo D12
es git so vill unbekannti geili hiphoper uf dä wält aber bi de meischte gaht hiphop ebe nur vo Dr.Dre bis 50 cent und das isch ebe schad!!!!!!!! piis out