Du befindest dich auf einer für Suchmaschinen optimierten Archive-Page!
Check diesen Beitrag auf unserer richtiger Page in schönem Design unter : Untergrund

Lügner
03.11.2003, 15:44
Ha ha ha ha ... han grad es schlagend Argumänt gfunde wieso de Untergrund ruuled ! (Ladies möged mir verzeihe...isch nur en schäbige Joke)

Also immer schön dunä bliibä. he he he

Lü.

Chraensch Lee
03.11.2003, 15:50
LOL, de Lügner uf Gäg Trip.

katensky
03.11.2003, 16:05
hahaha... merci villmal, jetzt weissi wenigstens wieso ich lose wasi lose... :D

rockz

Pleschen
03.11.2003, 16:05
:D

@lügner: das hät d Marilyn Monroe au scho müesse erfahre, wo de underground so en wind gmacht hät dases ihre z röckli uh blasse hät! :)

piis Pleschen

Beatnik
03.11.2003, 16:08
Original geschrieben von Lügner
Ha ha ha ha ... han grad es schlagend Argumänt gfunde wieso de Untergrund ruuled ! (Ladies möged mir verzeihe...isch nur en schäbige Joke)

Also immer schön dunä bliibä. he he he

Lü.

Isch Underground also en Fetisch??

Lügner
03.11.2003, 16:08
Ha ha ha ...pleschen true true .... Das sind di fettä Bäss! Ja ja ...bizzis mit röckli better watch out bi wellem Musigrüümli sie verbiilaufed ...ha ha ha

Pleschen
03.11.2003, 16:17
ufwind isch immer guet und ich bruch jetzt mal ufwind zum goposte und zum caffi mache! "hüere lehrlingsjob"

piis Pleschen

Chraensch Lee
03.11.2003, 16:19
Hehe, gang grad mal go Plattä poschte zum Chli Wind i euses Soundrüümli z'bringe, obwohl mer im erste stock sind, naja, vilicht laufed ja d'schniggas im handstand am fenster verbi...

2handz
03.11.2003, 16:24
tzzz...und ich ha emmer gmeint underground het chli öppis schmutzigs...aber i anderem Sinn..hehe:wixer3:

Lügner
03.11.2003, 16:27
Yo beatnik ....

Da une gseesch, was ächte fetisch isch ... wänn überhaupt erkännsch, wasses isch ....he he he ... Fuck Finalscratch !

Lü.

Pleschen
03.11.2003, 17:09
@ lügner: sött me da inner spieglig öbis erkänne oder meinsch du de komisch platte spieler oder was das isch?erklärung bitte (au uf das turni bezoge)!

piis

2handz
03.11.2003, 17:11
Dasch aber ned de Penis, Womer chan CD inetue und de cha Scratche oder???:wtf:

Lügner
03.11.2003, 17:13
nüüt spiegelig .... de Billig-Joke isch obe ...ha ha ... nei ich meine genau de Törn ..."oder was das isch" ... Das isch nämmli en MK2 womer chann mit CDs, DVDs, MP3 und WAVs etc. scratche und ufleggä ... Japaner wieder ...ha ha ... voll krass ... nimmsch per mik schnäll es: "Pleschen isch de geilscht MC" uf und dänn chasch grad demit scratche ... abgsee vo 1000 andere geile fiitschers .... gang mal uf de Techniks Homesite go luege ...zvill ...ha ha ...halt ebe de volli Audio-Fetisch ...ha ha ha

2handz
03.11.2003, 17:16
Ou das wönsch ich mir vom Papi uf d Wiehnachte!!!:stupid: :charhit: :soap: :echtschwu

Chraensch Lee
03.11.2003, 17:17
nüüt spiegelig .... de Billig-Joke isch obe ...ha ha ... nei ich meine genau de Törn ..."oder was das isch" ... Das isch nämmli en MK2 womer chann mit CDs, DVDs, MP3 und WAVs etc. scratche und ufleggä ... Japaner wieder ...ha ha ... voll krass ... nimmsch per mik schnäll es: "Pleschen isch de geilscht MC" uf und dänn chasch grad demit scratche ... abgsee vo 1000 andere geile fiitschers .... gang mal uf de Techniks Homesite go luege ...zvill ...ha ha ...halt ebe de volli Audio-Fetisch ...ha ha ha

Faaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaag, so es teil brüchti au. :blingblin

Radical
03.11.2003, 17:30
Und so chan au bald dini und sini und jedi chli Schwöschter skrätsche.....isch ja villicht luschtig für Producer, und für die DJ's, wo ihres eigenä Züggs wänd aner Party spillä, aber ebä, ich finds eher truurig.....

Pleschen
03.11.2003, 17:34

merci merci aber ich chan nöd rappe, ich dj ötzi:bluepunk: !

das wird sicher di billige Video DJ's freue jetzt chönts entlich mal en richtige übergang mache und mit em video scratche!

also es FinalScratch Turntable vo Technics wenni dich richtig verstande han!

isch ja voll de japser *insider*

piis Pleschen

Pleschen
03.11.2003, 17:36
Original geschrieben von Radical
Und so chan au bald dini und sini und jedi chli Schwöschter skrätsche.....isch ja villicht luschtig für Producer, und für die DJ's, wo ihres eigenä Züggs wänd aner Party spillä, aber ebä, ich finds eher truurig.....

find ich au, da chani au mis fertig gmischt Set voner stund ufts Notebook gheie und's anner party aschlüsse!

@alli sparende partyorganisatore : so chame spare!*lol*

piis Pleschen

Beatnik
03.11.2003, 17:43
Yo beatnik ....

Da une gseesch, was ächte fetisch isch ... wänn überhaupt erkännsch, wasses isch ....he he he ... Fuck Finalscratch !

Lü.

Technik ist schon ein Fetisch, aber das Ding hatt mit zuviele Knöpfe...brauch ich da die Finger überhaupt noch?? oder ist das Teil auch schon mit Voice Commander??

Chraensch Lee
03.11.2003, 17:58
Jungs, das ishc d'Zuekunft, so leids mer tuet. Wahrshcindli hend all MPC2000 Produzente vor 10 jahr au all plötzli gfunde wos Sequencer und Synthies ufem PC geh hett das seg s'hinderletshct und zerstöri alles und bald chöni au en Chindergarte Beats mache.

Aber ebe, Gschicht widerholt sich, und all Innovative werded zersch mal usbuuht und gsteiniget...

Pleschen
03.11.2003, 18:05
Original geschrieben von Beatnik
Technik ist schon ein Fetisch, aber das Ding hatt mit zuviele Knöpfe...brauch ich da die Finger überhaupt noch?? oder ist das Teil auch schon mit Voice Commander??

wenn ja, chasch ja vo deheime üflegge *lol*
müesch gar nimme an dine üftritt gah!

schöne abig zäme piis pleschen

dela
03.11.2003, 18:24
yoyoyo lügner...bitte s'eb studio mit so fraue füllä..ich han vill platz...also im ruum...

dela (schlampe united)

ge!hans
03.11.2003, 18:28
neui sache muesch usprobiere.
das bütet mindestens ein abbig maximali befriedigung.
nachher chasch ja wieder in untergrund go schlampe dunne bhalte.
darum, quanta kosta de realtime dublate chaste????

zungekuss.
marlyn

peäs: wie heisst das teil genau, wot go googlenaniere, lechz, sabber.

Pleschen
03.11.2003, 21:59
Original geschrieben von ge!hans

peäs: wie heisst das teil genau, wot go googlenaniere, lechz, sabber.

ge! sött me das rückwärts lässe:kiffer:

:dance:

piis pleschen

Beatnik
03.11.2003, 22:36
Original geschrieben von Chraensch Lee
Jungs, das ishc d'Zuekunft, so leids mer tuet. Wahrshcindli hend all MPC2000 Produzente vor 10 jahr au all plötzli gfunde wos Sequencer und Synthies ufem PC geh hett das seg s'hinderletshct und zerstöri alles und bald chöni au en Chindergarte Beats mache.

Aber ebe, Gschicht widerholt sich, und all Innovative werded zersch mal usbuuht und gsteiniget...

han ja ned gseit das Ding seg "Shit", aber wenn mer scho vo Innovation redät......
Dä Plattespieler chan mer eifach nöd ersetze, oder wärum gits no Mixtapes i dä Ziit vo Mp3, SuperaudioCD, DVD etc.???

Mixtapes sind eifach "Old School" und ghöred zum Hip Hop!!
Genau wie Plattespieler!!! Aber gäge neus Spiiilzüüg hend mer sicher nüt!

Körmit
03.11.2003, 23:55
Dä Plattespieler chan mer eifach nöd ersetze, oder wärum gits no Mixtapes i dä Ziit vo Mp3, SuperaudioCD, DVD etc.???

Zum se uff e Pladdespieler z legge???
:hmmm: :hmmm: :hmmm: :hmmm:

:D:D:D:D:D

strikk
04.11.2003, 00:27
vor alläm dvd's scratche mues härt cho...:D
aso ich persönlich scratch zu minä beats nuna
oldschool jackass usem '00, wännd weisch wasi mein...:D

robbin' rood
04.11.2003, 01:45
lü!

dini adrässä bitte...jetzt weiss i ändlich wasi friitig zoobä mach!

Pleschen
04.11.2003, 10:13
Original geschrieben von robbin' rood
lü!

dini adrässä bitte...jetzt weiss i ändlich wasi friitig zoobä mach!

das wüsse mer doch jetzt alli, mir göhnd am fritig zum
lü! und luget eus d girls vo une a!

piis

Bänkler
04.11.2003, 10:29
yo yo Lü! ... Bankson hett grad mol dini definition von keep it dunde erblickt... he he! absolut relevants argument. Erinneret au d'Buchhaltigsabteilig mol wieder dra, was das ganze söll...

Lügner
05.11.2003, 15:15
Scho oder .... ich mein ... söll emal öppert behaupte nur alli di Kommerz-Hopper hebed di geile Bitches ... mir händ sogar no de richtig Blickwinkel .... he he

und no propz a de mitem "Im Handstand am Musigruum verbiilauf" ...ha ha ha ha...voll dHerti !

Aurel
05.11.2003, 15:20
*verschobe*

tysha
05.11.2003, 19:04
hmm??... ihr verbindet au immer sache mitenandn..
fetish..jajaj.. gäll lügner...

mini blaue sneakers sind jettz im schrank....
han neui... han der sie welle zeige..aber han di ja verpasst am drs3 fäscht!! :(

und im undergound bini au scho gsi..hahah rächt imene laaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaange gang... ganz niedrig...hahah

.. ach ja... wer ned drud chonnt was ich do jetzt gschriebe han.. isch egal

stimps
05.11.2003, 19:09
immer unadura.. :) jaja..

tysha
05.11.2003, 19:13
Original geschrieben von stimps
immer unadura.. :) jaja..

sosos immer under mir... machsch gern hä!?!

Soulclap
05.11.2003, 19:14

Wiso seit mä ir Schwiz geng jedem SL-1200/10 "MK2"? Seisch dä Vestax mixer ou geng 05pro, ou wenns ä 07ner isch? Es git 10000 elektronischi Grät mit dr bezeichnig MK XY...

http://panasonic.jp/technics/img/tec_im1.gif

EphToDaRhyme
05.11.2003, 19:52
Hehehe geilä Joke *gg*

Wägem Bild vom Technics: Mir langet min Pioneer CDJ 1000

VJP
11.11.2003, 17:17
autsch

Klibe
10.12.2003, 12:02
Yo beatnik ....

Lü.

Chönntsch mal en Lingg machä zu meh infos, bitte!
Wo gits dänn das Teil z chaufä? Was choscht's?

Märci für d'info!

PSKZ der II.
30.01.2006, 13:37
haha
*Push* :D