Du befindest dich auf einer für Suchmaschinen optimierten Archive-Page!
Check diesen Beitrag auf unserer richtiger Page in schönem Design unter : Was bedütät eui hip hop?

kObra
23.11.2006, 15:27
Hey zäme

Schriebe im Momänt gad mini SVA-Arbät und i däre mümmer ä chlieni Umfrag mache.
Mis Thema isch Hip Hop mit Haupthema Rap
Wär Froh würed es paar iri Meinig da ineschriebe dasi es paar vergliech han was d'lüt so dänked. D'antworte münd nöd zu lang sie...

MC's:

Wiso händer afange rhyme?

Mit was händer agfangä? (battles/freestyle/textä...)

Allgemein für all

Was bedütät eu dä Hip-Hop?

Wie händer s'gfühl hät sich dä Hip Hop entwicklet? (positiv/negativ)

thx

boogie girl
23.11.2006, 15:42
- MEHR ALS NUR EIN JOB, GRÖSSER ALS GOTT, FREI VON ALLEN GESETZEN, DAS IST FÜR MICH HIPHOP
Ich Lebe für HipHop…

boogie girl
23.11.2006, 15:46
ehm hiphop isch für mich wie xeit mis läbe, isch befreiig vom alltag, find immer was i dem umfassende thema wo mich strahle laht obs mer schlächt guet oder weiss ich wie gaht, beruigt mi wenni ufgwüehlt bin, macht mi wach wenni churz vorm ischlafe bin und nomal es isch eifach mis läbe...
und öber sich entwickled hät? klar heter sich entwcikled im positive wie im negative git en huufe schrott hützutags aber au villes wo der huere eis inebrännt wens losisch, s chasich nüt eifach nöd entwickle..

one8seven
23.11.2006, 15:54
i chan der nöd erklärä warum - es isch vor vielä johr über mi hercho - es het mi gfundä und niä meh los loh - es het mi sowiit fasziniert, dass i mi entschlossä han zum das aktiv mitgstaltä und bin so über's breake und molä zum rappä cho. es het mi bis hüt nöd los loh und fasziniert mi täglich.

i chans nöd beschriebä - aber es het mi vor rund 15johr in bann zogä. vielich hebet das es lebä - vielich isch es morn verbi...das weiss i nöd. doch hüt isch en guetä tag und d'faszination no do.

tönt scheiss - trifft aber in etwa so zuä - i chan sachä wo uf gfühl basieret nöd beschriebä - es isch faszination, en bann, en weg, e liäbi und trotzdem au oft e lascht.

boogie girl
23.11.2006, 16:04
Original geschrieben von one8seven
i chan der nöd erklärä warum - es isch vor vielä johr über mi hercho - es het mi gfundä und niä meh los loh - es het mi sowiit fasziniert, dass i mi entschlossä han zum das aktiv mitgstaltä und bin so über's breake und molä zum rappä cho. es het mi bis hüt nöd los loh und fasziniert mi täglich.

i chans nöd beschriebä - aber es het mi vor rund 15johr in bann zogä. vielich hebet das es lebä - vielich isch es morn verbi...das weiss i nöd. doch hüt isch en guetä tag und d'faszination no do.

tönt scheiss - trifft aber in etwa so zuä - i chan sachä wo uf gfühl basieret nöd beschriebä - es isch faszination, en bann, en weg, e liäbi und trotzdem au oft e lascht.

sehr schöön wüki beschribe chamers nöd aber has versuecht:)
one love-

Clay-N
23.11.2006, 17:18
one8seven word

P ' nis
23.11.2006, 17:32
Für mi isch hi hop a lebens i stellig:kiffer:

Aber leider entwickelt sich das ganza nur zu anra reihna Geld maschina.(negativ)
Was frühaner no real gsi isch het hüt fascht kai bedütig meh.:hmmm:

Mis fazit was einmal war wird nie mehr sein.

:mad:

snub
23.11.2006, 17:37
Original geschrieben von one8seven

also churz zämmegfasst: punks frontä und bitches phegglä. word.

Palarï
23.11.2006, 17:43
Original geschrieben von P ' nis
Mis fazit was einmal war wird nie mehr sein.

:mad:

da isch sicher so, nur d'frag isch doch au, öbs dass denn mues? es cha doch genau so guet e neui chance sii, därä kultur e neui richtig z'geh...

also, ich mue säge, ich bi vorallem durs tanze "drübergstolperet". wenn irgend en guete track ghörsch, sorry, mit chopfnicke fangts aah, und hört denn wie im one8seven sim fall mit breake uuf! i därä musig isch für mich afach härz däbii... e gueti ziit hah, mit dä jungs gmeinsam was mache, au als uusglich zum alltag!

drumm, wie rap's frau völlig richtig seit:

one love

kiMe.
23.11.2006, 18:14
HipHop berrüehrt eifach mini Seele!

ONOZ
23.11.2006, 18:24
hmm.. hiphop isch eifach gschisse.

boogie girl
23.11.2006, 18:28
Original geschrieben von ONOZ

"eifach" hmm sehr usbildeti meinig gratuliere^^

kiMe.
23.11.2006, 18:28
Original geschrieben von ONOZ

hehe...:rolleyes:

hey vll. interessiert öpper dini Meinig!

ONOZ
23.11.2006, 18:30
Original geschrieben von kiMe.
hehe...:rolleyes:

hey vll. interessiert öpper dini Meinig!
ich hoffes schwer ned.
ey tüend chli easy da :)

[/IRONIE]

ONOZ
23.11.2006, 18:32
Original geschrieben von Rap's Frau.
ehm hiphop isch für mich wie xeit mis läbe, isch befreiig vom alltag, find immer was i dem umfassende thema wo mich strahle laht obs mer schlächt guet oder weiss ich wie gaht, beruigt mi wenni ufgwüehlt bin, macht mi wach wenni churz vorm ischlafe bin und nomal es isch eifach mis läbe...
und öber sich entwickled hät? klar heter sich entwcikled im positive wie im negative git en huufe schrott hützutags aber au villes wo der huere eis inebrännt wens losisch, s chasich nüt eifach nöd entwickle..
:wtf:

kObra
03.12.2006, 12:42
thx a die wo mer scho antowort gä händ?

no meh meinige?

KAY PROBLEM
03.12.2006, 14:17
hip hop ischvorem pc hocke und behinderti im aight forum disse.

keep it real!

wackeltante
04.12.2006, 12:07
Original geschrieben von KAY PROBLEM
hip hop ischvorem pc hocke und behinderti im aight forum disse.

keep it real!

du hast hip hop verstanden! http://ugly.plzdiekthxbye.net/small/s108.gif

kObra
04.12.2006, 18:19
*push*