Du befindest dich auf einer für Suchmaschinen optimierten Archive-Page!
Check diesen Beitrag auf unserer richtiger Page in schönem Design unter : another jazz beat

LKB
21.09.2004, 12:16
1 x Klavier
1 x Klarinette
1 x Trompete
1 x Bass
1 x Drums
alläs zämä is fruity loops und in Adobe Audition...
...und scho isch dä neu Beat fertig

Leider isch 1 Minutä eifach huere churz, aber naja, losät dä Beat halt selber mol a und gebät euen Senf däzue!!

SCREWD
21.09.2004, 12:30
dönt fresh.........mol was anderes.....

cheerz

kevp
21.09.2004, 12:45
finde den beat also auch nicht schlecht! vielleicht noch etwas abgehackte parts, aber das kommt sicher gut...

LKB
21.09.2004, 14:21
tnx screwd

tnx kevp: jo parts sind vilicht scho chli abghackt. dä beat goht eigentlich au 3.50 min. und i han irgendwiä alles mösä uf 1min komprimiärä. aber dankä fürs feedback.

xXel
21.09.2004, 17:21
tönt abartig gmüetlech.. aber döu parts si würklech verdami abghakkt ... i würds fash besser finge wenn die usgshpüut wäre
aber süsh easy sach

piisli

DiggNsagg
22.09.2004, 09:46
Ja wäer en friedliche Beat. Umbedingt fertig mache. ¨
ebbe schad isch er na zu verhackt und 0-mixed. aber chund guet. .

Cheers

LKB
22.09.2004, 12:30
Yo dankä jungs für eures feedback. leider weiss i nöd genau, was ihr denn meinät mit däm "abghackt".:o
Wo isch denn dä beat abghackt und wiä meinät ihr das?

xXel
22.09.2004, 14:04
Original geschrieben von DJ LKB
Yo dankä jungs für eures feedback. leider weiss i nöd genau, was ihr denn meinät mit däm "abghackt".:o
Wo isch denn dä beat abghackt und wiä meinät ihr das?

nit der beat ish abghakkt sondern samples dervo.. aso kenne mi nit so us i dem züx und chaders au nur probiere z beshribe.. es foht jo so zimlech lislig a und de chöme jo die tön ine die fingi eifach abghackt... hoffe weish wasi meine:D

LKB
22.09.2004, 15:53
Original geschrieben von xXel
nit der beat ish abghakkt sondern samples dervo.. aso kenne mi nit so us i dem züx und chaders au nur probiere z beshribe.. es foht jo so zimlech lislig a und de chöme jo die tön ine die fingi eifach abghackt... hoffe weish wasi meine:D
Yo, ich dankä dir xXel, jetzt weiss i glaub, was ihr meinät... Ich werd mich drum bemühä, dass es besser wird:D

Mi flashts zwor eigentlich no, wenns so abghackt übere chunt. Am Afang und ganz am Schluss werdät jo d Samples denn ganz usgspilt. I versuäch eifach bitz abwechslig drizbringä.

Peeeees out

FicDic
23.09.2004, 14:43
min musiglehrär hett mär früänär ämäl gseit, dass das GUGGÄMUSIG isch...

nei im ernscht.. hät extremi disharmoniä dinnä... findä das chli komisch... isch deshalb au nöd soo soo min gschmack...

und mal ä frag. wiä möchäd iär eigäntlich diä drums? nämädär eifach äs sample wo einä schlagzüg spillt und tüänd das chli värschnäflä odär tüänd är diä beats sälbär setzä? s'nähmt mi no wundär

LKB
23.09.2004, 14:48
also disharmoniä ghör ich do keini. aber wenns dir nöd gfallt, denn gfallt dir eifach nöd und das isch au easy so.:D

Also ich mach d Drums mit äm Fruity Loops, d.h. ich tuen d Beats selber setzä. Da macht au vil meh Spass als scho fertigi Drums z chlauä..

xXel
23.09.2004, 18:00
Original geschrieben von DJ LKB
also disharmoniä ghör ich do keini. aber wenns dir nöd gfallt, denn gfallt dir eifach nöd und das isch au easy so.:D

Also ich mach d Drums mit äm Fruity Loops, d.h. ich tuen d Beats selber setzä. Da macht au vil meh Spass als scho fertigi Drums z chlauä..

finge au nit dases unharmonish klingt.. aber das cheibe agghackte:p... wenns veränderish shtöushs no mau ine.. würd mi wunger nä wies mit usklingte tön würd inecho... piiiiis