Du befindest dich auf einer für Suchmaschinen optimierten Archive-Page!
Check diesen Beitrag auf unserer richtiger Page in schönem Design unter : Talib Kweli - the beautiful struggle...


reezer
21.09.2004, 14:16
gehöre zu den glücklichen die das album schon haben...
ein super hammer teil, könnt ihr euch alle drauf freuen!

ein MUSS album für jeden... wer das teil am montag im briefkasten haben will, checkt http://www.hiphopstore.ch/product_info.php?products_id=6059

Toratelli
21.09.2004, 14:20
wie siehts mit vinyl aus? kommt das auch noch?

reezer
21.09.2004, 14:40
Original geschrieben von Toratelli
wie siehts mit vinyl aus? kommt das auch noch?

jaja, kommt bestimmt noch...
nur bisschen geduld!

TD#7
21.09.2004, 15:04
ich glaubs nicht...Ich will es doch auch!!!

28.sebtember...kweli...the beautiful struggle...I try (to wait) ;) ... :dance: Wie ist der Track mit common? und sonst - was für highlights hat es zu bieten? er ist die nummer eins!

Jigga
21.09.2004, 15:11
chum reezer, use mitä sproch... wer het produziert? features?
talib one of the best yet...:dance: :dance: :dance: :dance:

Moongod
21.09.2004, 15:52
Original geschrieben von reezer
gehöre zu den glücklichen die das album schon haben...
ein super hammer teil, könnt ihr euch alle drauf freuen!

ein MUSS album für jeden... wer das teil am montag im briefkasten haben will, checkt http://www.hiphopstore.ch/product_info.php?products_id=6059

habs auch schon bestellt, hoffe, es wird besser als "quality"!!!!

Escobar
21.09.2004, 18:46
shiaat! bi denn im lager...am mändi fahremer...schissi...weiss öpper, öbs ir länk e platteshop het?

hobgoblin
21.09.2004, 19:46
Original geschrieben von MC Brot
shiaat! bi denn im lager...am mändi fahremer...schissi...weiss öpper, öbs ir länk e platteshop het?

besch anschiinend en riisefan wenn ned chasch es paar täg warte:D aber die cd muess ech mer au ergendwie bsorge

Al Bana
21.09.2004, 19:52
cha ja eig. nummä ä burner wärde wenn dr mi fraget, bi gspannt druf - mini finanzielli laag erloubts mr nid so luxusgüeter wi cd's ( für mi eig. es überlebensguet aber äb) im momänt z'choufe, hoffe es findet säch öppis im internet

peace

Beatnik
21.09.2004, 20:25
Original geschrieben von Moongod
habs auch schon bestellt, hoffe, es wird besser als "quality"!!!!

Besser?? He He, also Quality war ja wohl ein Geniales Album!!

Da müsste ja das neue Album eine ÜberBOMBE werden, he he:D

Escobar
21.09.2004, 20:50
wird es auch...
@hobgoblin:
jo, bi scho e riisefan, aber i däm lager bliibt s'intellektuelle nivaeu zimlech flach...de bruuchi e alternative...und das isch ebe min discman und evtl. die bombeplatte...mini negel si scho ganz abgchauet;)

Lartscho
21.09.2004, 21:18
*in einkaufszettel eintrag*


ehm ja wär scho bündig wes ds vorhärigä album schlaht :D

Essaywhuman?!?
21.09.2004, 21:50
ha vor rund 2 mönät di ungmixt version abezogä..scho döt hend mi tracks extrem gflasht..isch halt kweli-style..dä typ experimentier mit verschiedänä sounds, nur dä common topt ihn do no..isch dä einti track immer no so därb gitarrälastig?
uf jedä fall muss ich das teil jetzt grad go bstellä..und uf dä 11.10......uhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh
peazo

Escobar
21.09.2004, 22:04
@essay: mos def oda?:) das wird es guets quartau

Moongod
22.09.2004, 09:11
Original geschrieben von Beatnik
Besser?? He He, also Quality war ja wohl ein Geniales Album!!

Da müsste ja das neue Album eine ÜberBOMBE werden, he he:D

also, ich fand "quality" bis auf 2 tracks recht langweilig!!!

smooth
22.09.2004, 09:15
fand eifach das erste album der hammer...2 album war schon auch nocht guet, aber lange nicht so guet wie das erste...

TD#7
22.09.2004, 09:47
auch ich halte "the train of tough" für das bisher beste album von kweli. kweli & hi-tek in perfektion! ...und das auf über 20 tracks! african dream...love language...for women...move somethin'...the blast...too late...eternalist...good morning....und noch viele tracks mehr machten dieses album zu einem meilenstein der hiphop-geschichte! ...

"my name is in the middle of e-kweli-ty..."
quality welches vor knapp 2 jahren an meinem geburstag erschien begeisterte mich aber genau so...es ist anders aber nicht schlechter...verschiedene produzenten...kein hi-tek. mit get by enthält es meinen absoluten lieblingstrack...shock body...good to you...won't you stay...joy feat. mos def...alles hitverdächtig. the proud sorgte regelmässig für gänsehautfeeling...und zudem ist quality das einzige album, welches ich mir 2x zugelegt habe, weil ich es einmal verloren habe...das heisst schon was ;) ...also ich bin überzeugt das mich "the beautiful struggle" vollends überzeugen wird (wie sollte es auch anders sein bei diesen producern und DIESEM MC!) und hoffe noch immer kweli auch einmal in europa live zu sehen!

Radical
22.09.2004, 09:57
Original geschrieben von TD#7
und hoffe noch immer kweli auch einmal in europa live zu sehen!

hab ich halt :D am Splash letztes Jahr :hippie: :dance: :dance:

ich bin auch äusserst gespannt auf das neue Album....warte allerdings, bis es auf Vinyl draussen ist....juhuu...mein Favorit MC aus den Staaten droppt endlich was neues...

reezer
22.09.2004, 10:03
Original geschrieben von Jigga
chum reezer, use mitä sproch... wer het produziert? features?
talib one of the best yet...:dance: :dance: :dance: :dance:

1. going hard / prod. by charlemagne
2. back up offa me / prod. by hi-tek
3. broken glass / prod. by neptunes
4. We know feat. faith evans / prod by supa dave west
5. A Game / prod. by antwan "amadeus" thompson
6. i try feat. mary j. blige / prod. by kanye west
7. around my way feat. john legend / prod by charlemagne
8. we got the beat feat. res / prod by dirty swift & bruce waynne
9. work it out / prod by hi-tek
10. ghetto show feat. common & anthony hamilton / prod by supa dave west
11. black girl pain / prod by. dirty swift & bruce waynne
12. never been in love / prod by. just blaze
13. beautiful struggle / prod by hi-tek

so, das wärs

kevp
22.09.2004, 10:56
Original geschrieben von Radical
hab ich halt :D am Splash letztes Jahr :hippie: :dance: :dance:


also ich hab den kweli im 2002 gesehen... :hmmm:

Radical
22.09.2004, 10:58
Original geschrieben von kevp
also ich hab den kweli im 2002 gesehen... :hmmm:

oh, war das im 02? naja, auf jeden Fall am Splash...war die letzten 4 Jahre alle da...(ausser 04)von dem her...aber war für mich auf alle Fälle damals der Höhepunkt...:blingblin :blingblin

TD#7
22.09.2004, 11:07
Zum Glück hab ich ihn schon mal in New York zusammen mit Mos Def gesehen... :cool:

diken
22.09.2004, 11:44
ja dieses hammer kweli showcase werd ich wohl nie mehr vergessen...

afu, royce, beatnuts, non phixion....

Lartscho
22.09.2004, 21:34
3. broken glass / prod. by neptunes
6. i try feat. mary j. blige / prod. by kanye west
4. We know feat. faith evans / prod by supa dave west
12. never been in love / prod by. just blaze


uf die bini gspannt

4132
23.09.2004, 12:05
1. Black Star - Hammer Album

2. rain of Thought - überalbum

3. Quality - ABAARTIGS album

4. ICH BRUCH DAS ALBUM - anthony hamilton isch im momänt au überall presänt...sehr positiv...

Highnz
23.09.2004, 12:11
Original geschrieben von Moongod
also, ich fand "quality" bis auf 2 tracks recht langweilig!!!

hä? losisch süsch nume miami bass oder jungle?

Highnz
23.09.2004, 12:18
das album hani vor emne haube johr mou ous promo abeglade. i muess säge mi hets ufe erschd aahieb nid überzügt (bi no verwöhnt gsi vom quality)
bi intensiverem lose hets mer när vou afo gfaue. mi lieblingstrack ufem aubum isch "our business". ufem nöie heisst das lied gloubs "what we have is real". smuuuuuufe ish.
my talib favourite blibt aber d'reflection eternal. das isch langi zit 24/7 rotiert...

Moongod
24.09.2004, 09:15
Original geschrieben von Highnz
hä? losisch süsch nume miami bass oder jungle?

wenn du das jetzt noch in deutsch hinkriegst, kann ich dir sogar darauf antworten!!!! :D ;)

reezer
27.09.2004, 12:13
Original geschrieben von Toratelli
wie siehts mit vinyl aus? kommt das auch noch?

vinyl ist jetzt auch im store:
http://www.hiphopstore.ch/advanced_search_result.php?keywords=talib+beautiful

Aurel
27.09.2004, 12:15
ich muss dem dennis recht geben, auch ich fand "quality" kein meisterwerk, hatte da einiges mehr erwartet nach dem grandiosen "train of thought"... aber jetzt muss ich mir schnellstens "the beautiful struggle" holen... die produzenten-liste klingt nicht schlecht...

Essaywhuman?!?
27.09.2004, 19:51
hans grad au no kauft...:D

frage:!!!!!!!!!!!!!!!!rawkus!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

irgendwer het mir i dem board mol welä verzapfä rawkus segi konkurs, aus und vorbei..was gsehn ich jetzt aber wenn ich struggle hinä gnau aluegä?!?!?!?!!?!?!?!?!??!?!

für infos wird dankt...hoff nämlich immer no insgeheim uf soundbombing 4!

thanks

essay

PS: jo, 11.10. - might mos - new danger (sit em konzert lauft mir immer no ein beat noch, bring dä cheib nümä us em schädel :headbang: )

jayRon
27.09.2004, 20:59
känn süscht eigetli no nüt vom talib kweli
aber bis uf 3 tr$cks hät mir bi sim neuä album
eigetli alles recht guet gfalle
bis mär schwer am überlegä öb ich's nöd au no
zieh sött...:hmmm:

mc rassko
27.09.2004, 21:30
huere phätts album

4132
28.09.2004, 18:08
rawkus isch doch scho lang pleite...

wägedem kash du jo trotzdäm no s Zeiche hinte uf dini cede drufmache...

has album jetzt au...erste idruck isch hammer!!!!

ha mi gege africa raps us senegal,mali und gambia entschiide und d Kweli kauft...het mi überzügt...

genaui meinig folgt spöter....

jayRon
28.09.2004, 18:53
ha mär das album hüt agost undbis uf 2 träcks wo mär überhaupt nöd gfalled und 2 träcks woni solala finde
fahrt dä rescht i wiä ä bombe i minä ohrä

fazit: gah mär das werk morgn go chaufe! :dance:

obwohl das diä wuche dänn diä 4 cd wär....

Telson
28.09.2004, 18:57
damn jayron scho die 4. :eek: investier nöd so vill mann:wtf: :echtschwu

kevp
28.09.2004, 19:06
mir gefallen die 'neueren' beats nicht so, aber der kweli ist für mich 'one of the best yet'...

rawkus ging wirklich pleite, aber die marke gibt's eben schon noch...

jayRon
28.09.2004, 19:10
Original geschrieben von Telson
damn jayron scho die 4. :eek: investier nöd so vill mann:wtf: :echtschwu


tja, ich rauch nicht, kiff nicht, trink nicht viel, geh selten in clubs...

iergendwo muess ich ja au s'geld loswerdä und es laster ha :D

übrigens, chaufi d'kewli mit emenä guetschii, diä eint isch vom koleg und hät numä 10 stutz kostest und diä dritt hani müessä chaufe will ich bi däm scheiss NSB no bis im summer 2005 mitglied bin. schlussendlich diä viert isch vom wyclef und das isch bi mir pflicht...

so what!?

aber zruck zum topic: mir gfalled diä schneller beats nöd so. wiä zum bsp. 'we got the beat' oder 'work it out'

COMANCO
28.09.2004, 19:14
Es gibt da ein paar Beats die mag ich gar nicht. Sie gehören zur Kategorie "das erste Mal reinhören und gleich ausfahren"! Ein paar von diesen Beats gefallen besser nach mehrmaligem Reinhören, treffen aber meinen Geschmack nicht! Zu Hi-Tek: "back up offa me" ist ein anständiger Beat, "work it out" ist wahnsinnig anspruchsvoll produziert :rolleyes: und "beautiful struggle" trifft meinen Geschmack. Das Gesamtwerk überzeugt mich bis anhin nicht, dies ist insofern schade weil mich alle Vorgänger-Alben in Verbindung mit Talib direkt überzeugt haben. .....und nicht vergessen, dies ist mein erster Eindruck und meine Meinung basiert auf der Tatsache dass man ein Werk erst nach mind. 2 Wochen beurteilen kann wenn man es an mind. 10 verschiedenen Orten gehört hat.

etheba
28.09.2004, 20:08
hallo

cha mir mau öpper bitte sägä weles album mit "train of thought" gmeint isch?
ha nämläch no niä drvo ghört...
isch nid äch reflection etarnal gmeint?

thx

COMANCO
28.09.2004, 20:41
He da oben....hast du das Cover schon mal genau angesehen? Dann erübrigt sich deine Frage.....peace!

kevp
28.09.2004, 20:41
wenn du das reflection eternal album cover genau anschaust, siehst du den schriftzug 'train of thought'. man kann sich streiten, wie das album heisst... (es heisst reflection eternal).:D

COMANCO
28.09.2004, 20:42
Korrekt. :D

etheba
28.09.2004, 20:50
merci!

jo ds cover hani scho gseh, ha aber dänkt viläch gäbs no nes album woni nid kennä... :confused:

naja, isch äbä doch nid so... guet :)

aso zum nöiä album:
i dänkä es wird rächt fett!
ha afang around my way u back up offa me ghört (hasä aus 12")

gli choufimers de zämä mitem nöiä mos def, wird sicher o geil!

zersch gniessi no fanta4 - viel

Aurel
29.09.2004, 08:25
Original geschrieben von etheba
hallo

cha mir mau öpper bitte sägä weles album mit "train of thought" gmeint isch?
ha nämläch no niä drvo ghört...
isch nid äch reflection etarnal gmeint?

thx

also eigentlich isch ja reflection eternal de crew-name, wenn ich das richtig verstand... aber isch au egal...

hamer s'album geschter inezoge. hedmi echt ned enttüscht. finds no cool, wie sich produzänte wie neptunes oder k. west am kweli sim style apassed... nur vom hi-tek hätti chli meh erwartet, vorallem nach dem mir sini beats uf shady sehr gfalle hend... aber das album wär au ohni beats de tod... :D
jetzt wartemer ufe mighty mos def..

smooth
29.09.2004, 12:27
Original geschrieben von Aurel
also eigentlich isch ja reflection eternal de crew-name, wenn ich das richtig verstand... aber isch au egal...



esch vollkomme richtig...

und jo, ich ha afang s mixtape vom kweli, het au dete scho es paar ned so geili beats druff...werden sehen

jayRon
02.10.2004, 12:55
damn!

das album isch ja, nebet dem vom KanYe West, eis vo dä edelschtä das jahr!
:blingblin :dance: :D :handclap: :banana: :bolognais :bounce:

Escobar
02.10.2004, 13:01
genau! mi fav: we know

soulbrother
02.10.2004, 13:23
naja, oms of de ponkt z brenge:

reflection eternal = talib kweli + hi tek
s 1. ond eidütig s beschte albom heisst train of thought (meilenstein des conscious rap)
s 2. wo jo denne nömme vom hi tek produziert esch (quality) esch es solids ond rächt schtarchs albom...
s 3. secher es esch no talib ond er bliibt eine vo de geilschte mc's, kei frog, aber es tätscht mi beatmässig nor beschränkt...schad aber wohr...
chaufe werdis secher, aber i glaube es get keis albom me, wo so lang of em plattetäller liit wie train of thought...

secher esch es cool, dass de kweli, wie zom biischpel au de common, de la, d roots osw. neus zügs usprobiere ond improvisiere ond so, aber s alte reflection eternal zügs esch untopable...dorom hoffi ergendeinisch of es albom wo back to the kweli-roots-mässig esch...
ponkt.

destrobuck
07.10.2004, 15:13
er isch min held dr talib, hammmer hert ds album

Danielsson
07.10.2004, 15:32
Ds Aubum brönnt so richtig, isch eifach Kweli Style, entweder dö gfaut eim oder äbe nid!

Mir gfaut voraum dr Track 6 I Try feat. Mary J. Blige, isch ganz fettä Beat!:dance:

Danke Talib für die fetti CD...

...the beautiful struggle...hehe :p

struubiskillz
07.10.2004, 15:38
Original geschrieben von Danielsson
Ds Aubum brönnt so richtig, isch eifach Kweli Style, entweder dö gfaut eim oder äbe nid!

Mir gfaut voraum dr Track 6 I Try feat. Mary J. Blige, isch ganz fettä Beat!:dance:

Danke Talib für die fetti CD...

...the beautiful struggle...hehe :p
jo track 6 isc hfett, aber au track 4 voll smooth halt voll geil!!! jo und suscnht es fetts album ber minerä meinig noch biz kurz, irgendwie isch immer grad widr fertig wennis afang loos ;)
üsser d beat vom 5 findi alles guet bis geil!!

JayJay
07.10.2004, 16:41
isch wük äs hammer album, sicher unger dä top 3 vo denä albene wo 2004 si usecho!!!

Unger dä erschte paar lieder, 1-6, si eifach aues nur hammer-songs!!!!

und gägs endi vor CD wirds o nomau rächt hammermässig!!!

wär das nid chouft.... däm chame nüm häufe!!!! ;)

Danielsson
07.10.2004, 16:43
Original geschrieben von struubiskillz
jo track 6 isc hfett, aber au track 4 voll smooth halt voll geil!!! jo und suscnht es fetts album ber minerä meinig noch biz kurz, irgendwie isch immer grad widr fertig wennis afang loos ;)
üsser d beat vom 5 findi alles guet bis geil!!

Hehe Word, dr Track 5 isch ja zum drvo secklä, dä abgfuckt Beat...ganz gruusig!!!

PervertedMonk
07.10.2004, 20:53
hab ich was mit meinen augen??? ihr findet das neue album von talib kweli gut????? ich habe es ja nicht gekauft, habe aber in jeden track reingehört und es ist echt nicht zum aushalten! absolut schlecht! vergesst kweli und freut euch aufs mos def album: das rockt im wahrsten sinne des wortes! kweli kenn ich ab jetzt an nicht mehr... ich würde sagen die grösste enttäschung in diesem jahr!

wurschtli
07.10.2004, 20:59
...siech!! ich penner han s immer nannig ...

muen das morn endere... :D

Leon
07.10.2004, 21:42
Ich find s Album au voll nöd so en bruner, es hät es paar tracks wo ächt fettn sind! Aber eidütig meh Tracks vo ächt scheisse sind!
Nach minere meinig sicher nöd eis vo de beste Albene das JAHR! nene

JayJay
08.10.2004, 09:13
Original geschrieben von PervertedMonk
hab ich was mit meinen augen??? ihr findet das neue album von talib kweli gut????? ich habe es ja nicht gekauft, habe aber in jeden track reingehört und es ist echt nicht zum aushalten! absolut schlecht! vergesst kweli und freut euch aufs mos def album: das rockt im wahrsten sinne des wortes! kweli kenn ich ab jetzt an nicht mehr... ich würde sagen die grösste enttäschung in diesem jahr!


wär so ä kommentar zu som nä album schribt.. naja!!!

keine ahnung!!!

du bisch äuä so ä konservative hip-hop head, wo nie ä veränderig wot... aues mues geng glich si wie die vordere albene... huärä idiot du!!! easy, lassi so lüt wie di!!!!

PervertedMonk
08.10.2004, 11:40
Original geschrieben von JayJay
wär so ä kommentar zu som nä album schribt.. naja!!!

keine ahnung!!!

du bisch äuä so ä konservative hip-hop head, wo nie ä veränderig wot... aues mues geng glich si wie die vordere albene... huärä idiot du!!! easy, lassi so lüt wie di!!!!

hm... nein ich glaube ich bin sehr offen für neues! aber das neue teil von talib kweli ist nun halt wirklich langweilig! es wäre tatsächlich besser gewesen, wenn er bei quality geblieben wäre oder etwas rockigeres, abstrakteres oder was weiss ich vorgezogen hätte...aber diese neue richtung ist - meiner meinung nach - ein rückschritt...

diken
08.10.2004, 11:53
Original geschrieben von JayJay
isch wük äs hammer album, sicher unger dä top 3 vo denä albene wo 2004 si usecho!!!

:hmmm: :hmmm:

JADAKISS - Kiss of Death
ERICK SERMON - Chilltown NY
KANYE WEST - College Dropout
METHOD MAN - Tical 0: The Prequel

scho 4 US-Albe wo mi meh flashed... obwohl ich de Kweli zu mini favourite MC's zelle!

kevp
08.10.2004, 11:57
mighty mos. bin cd jetzt grad am durelose und es flasht...

JayJay
08.10.2004, 12:16
ig weis nid, was dir aui mit däm college dropout vom kanye west heit!!!!

ig schlafe fasch i, weni das album lose....

mit äm jada und em meth sim album bini iverstande... si o rächt der hammer gsi!!

PervertedMonk
08.10.2004, 13:25
Original geschrieben von kevp
mighty mos. bin cd jetzt grad am durelose und es flasht...
WORD!!!!!!

diken
08.10.2004, 13:27
Original geschrieben von JayJay
ig weis nid, was dir aui mit däm college dropout vom kanye west heit!!!!

ig schlafe fasch i, weni das album lose....

mit äm jada und em meth sim album bini iverstande... si o rächt der hammer gsi!!

du easy. im prinzip muess da eh jede sälber wüsse!
ich be halt eifach es birebitz enttüscht vom kweli album. nach em mixtape hani mer chly meh versproche. aber schlächt ischs sicher ned!

diken
08.10.2004, 13:30
Original geschrieben von kevp
mighty mos. bin cd jetzt grad am durelose und es flasht...

und wie bidde chunnt mer jetz scho zum new danger teil?!

http://www.hiphopsite.com/images/ITEMS/mosdef-newdanger.jpg

FicDic
08.10.2004, 13:45
blablabla...

s'mixtape isch scho geil gsi, und wänn er jetzt namal alläs übärarbeität hät und s'mixtape nümm s'glichä isch wiä s'album, dänn wird's doch eh dä hammär

und alläs andärä isch gschmackssach:p

JayJay
08.10.2004, 14:09
Original geschrieben von diken
und wie bidde chunnt mer jetz scho zum new danger teil?!

http://www.hiphopsite.com/images/ITEMS/mosdef-newdanger.jpg


aso ig has bi www.cede.ch bstellt und äs isch hüt im briefchaschte gsi!!!!

bi cede.ch bechunnt me eh no vieu d'cd bevor si idä läde isch... aso nid vieu vorher, vilech so 1-2 tag...

#ChRüSiMüSi#
08.10.2004, 16:45
oh das album staht au i mim cd regal.. super sach..gfallt mer

struubiskillz
08.10.2004, 16:50
macht mos def dört meh ein uf part yrap oder deepä?! ha noni drigloost!!

jayRon
08.10.2004, 19:10
Original geschrieben von struubiskillz
macht mos def dört meh ein uf part yrap oder deepä?! ha noni drigloost!!


ha glesä er sägi under d'blues-sänger gange...

Escobar
08.10.2004, 19:33
nei, nei und nomou nei!
ha hüt grad luscht ufne CD gha,d'mueter isch guet gluunt gsi und het mer gäud gäh, bi i lade und hamer d'max herre kouft, när het mi doch mis schlächte gwüsse blogt, aber ha nid gwüsst wiso...und jetz weisis...daamn...i bruuche die! scho nume wägem cover! jojo...brönnise haut bisi wider chli kohle ha..:rolleyes:

PervertedMonk
09.10.2004, 11:12
die max herre ist aber auch sehr gut!

wer das album noch nicht hat und es dennoch hören will -> auf vh1.com gibts das ganze album ungeschnitten zum reinhören...

soulbrother
09.10.2004, 11:28
du verurteilsch de kweli em einte biitrag ond lobsch de max herre em andere...
em bezog of dech esch mer alles klar...
heb de schlette ond gang is popforum go dikutiere...

Escobar
09.10.2004, 11:48
@soulbrother und jayjay:
dir sit doch die gröschte deppe! nume wüu dir das aubum bombe finget, muesses doch dr monk nid au, oder? är het haut nid dr glich hiphop-gschmack wie dir! und däm seitme one love?

@monk:
s'max herre gfaut mer nid so, finde reagge(odr wie au immer) zum göögge...jedem das seine...

bi jetz am mos def streame...und es isch eifach MOS DEF, füürt wider mau es fürwärch vo musik ufem höchschte niveau ab, au wenns nid hiphop isch, aber me merkt, es isch mos def! HAMMER! (und überhaupt nid z'vergliiche mitem kweli, das si zwöi verschidnigi wäute, jedi für sich grossartig)


EDIT: sunshine isch jo zu hert!

MCneil
09.10.2004, 12:18
Original geschrieben von PervertedMonk
hm... nein ich glaube ich bin sehr offen für neues! aber das neue teil von talib kweli ist nun halt wirklich langweilig! es wäre tatsächlich besser gewesen, wenn er bei quality geblieben wäre oder etwas rockigeres, abstrakteres oder was weiss ich vorgezogen hätte...aber diese neue richtung ist - meiner meinung nach - ein rückschritt...

WORD!! di schibe isch nun würklech nid wahnsinnig geil! Absolut ke abwächslig drinne, ussert dä mit dr Mary J. Blige, dä fingi no fett....

Escobar
09.10.2004, 12:32
das mit dr abwächsligslosigkeit chaschem bim beschte wiue nid vorwärfe, weder textlech no musikalisch...

kevp
09.10.2004, 12:32
Original geschrieben von JayJay
aso ig has bi www.cede.ch bstellt und äs isch hüt im briefchaschte gsi!!!!

bi cede.ch bechunnt me eh no vieu d'cd bevor si idä läde isch... aso nid vieu vorher, vilech so 1-2 tag...

genau das hani au gmacht... :D

MCneil
09.10.2004, 13:16
Original geschrieben von soulbrother
du verurteilsch de kweli em einte biitrag ond lobsch de max herre em andere...
em bezog of dech esch mer alles klar...
heb de schlette ond gang is popforum go dikutiere...
:hmmm: :hmmm: :lol:

PervertedMonk
09.10.2004, 13:17
Original geschrieben von soulbrother
du verurteilsch de kweli em einte biitrag ond lobsch de max herre em andere...
em bezog of dech esch mer alles klar...
heb de schlette ond gang is popforum go dikutiere...
sorry, aber ich schaffe es nicht, deinen gedanken zu folgen: ja, ich finde das neue album von max herre sehr gut, und ja, ich finde das neue kweli album schlecht... wo liegt problem? und by the way: was ist pop?

JayJay
11.10.2004, 09:10
Original geschrieben von MC Brot
@soulbrother und jayjay:
dir sit doch die gröschte deppe! nume wüu dir das aubum bombe finget, muesses doch dr monk nid au, oder? är het haut nid dr glich hiphop-gschmack wie dir! und däm seitme one love?

EDIT: sunshine isch jo zu hert!


was geit bi dir... lis doch zersch der ganz threat bevor so ä scheiss fasch afa verzeuä!!!

Shut up, biatch!

Danielsson
12.10.2004, 17:15
Original geschrieben von JayJay
was geit bi dir... lis doch zersch der ganz threat bevor so ä scheiss fasch afa verzeuä!!!

Shut up, biatch!

He chömet abä...nämets easy...:p

Schriebet jetzt hie lieber inä was dir vom neuä Talib Kweli ALbum hautet, thx!


piiis

COMANCO
20.10.2004, 21:32
Original geschrieben von COMANCO
Es gibt da ein paar Beats die mag ich gar nicht. Sie gehören zur Kategorie "das erste Mal reinhören und gleich ausfahren"! Ein paar von diesen Beats gefallen besser nach mehrmaligem Reinhören, treffen aber meinen Geschmack nicht! Zu Hi-Tek: "back up offa me" ist ein anständiger Beat, "work it out" ist wahnsinnig anspruchsvoll produziert :rolleyes: und "beautiful struggle" trifft meinen Geschmack. Das Gesamtwerk überzeugt mich bis anhin nicht, dies ist insofern schade weil mich alle Vorgänger-Alben in Verbindung mit Talib direkt überzeugt haben. .....und nicht vergessen, dies ist mein erster Eindruck und meine Meinung basiert auf der Tatsache dass man ein Werk erst nach mind. 2 Wochen beurteilen kann wenn man es an mind. 10 verschiedenen Orten gehört hat.

So, nun habe ichs mir richtig reingezogen doch mein zweiter Eindruck ist leider ähnlich wie mein erster. Ich bin enttäuscht, aber nicht schockiert! Habe mehr erwartet und weniger gekriegt! Textlich OK, beattechnisch nicht durchgehend mein Geschmack!

JayJay
29.10.2004, 14:37
29.10.2004 Talib Kweli - ist Beastie Boys Support in Basel!!!!

Wow, das ist ja ein Ding. Das "Beastie Boys"-Konzert vom 17.12.2004 ist sowieso schon längst ausverkauft, aber nun werden die Tickets definitiv nochmals an Wert gewinnen. Denn was zuerst nicht für möglich gehalten wurde, ist jetzt offiziell bestätigt worden. Talib Kweli wird die Beastie Boys bei ihrem Konzert in der Basler St. Jakobs Halle am 17. Dezember supporten. Mit seinem neuen Album “The Beautiful Struggle“ hat er es wieder Mal allen gezeigt, dass er zu den Besten gehört. Also, bewahrt die Tickets an einem sicheren Ort auf... und alle die keines haben: das ist nun wirklich bitter!




Verdammt, ig wot tickets für ds konzert!!!

warum macht dä nid säuber eis?

reezer
29.10.2004, 14:47
Original geschrieben von JayJay
29.10.2004 Talib Kweli - ist Beastie Boys Support in Basel!!!!

Wow, das ist ja ein Ding. Das "Beastie Boys"-Konzert vom 17.12.2004 ist sowieso schon längst ausverkauft, aber nun werden die Tickets definitiv nochmals an Wert gewinnen. Denn was zuerst nicht für möglich gehalten wurde, ist jetzt offiziell bestätigt worden. Talib Kweli wird die Beastie Boys bei ihrem Konzert in der Basler St. Jakobs Halle am 17. Dezember supporten. Mit seinem neuen Album “The Beautiful Struggle“ hat er es wieder Mal allen gezeigt, dass er zu den Besten gehört. Also, bewahrt die Tickets an einem sicheren Ort auf... und alle die keines haben: das ist nun wirklich bitter!




Verdammt, ig wot tickets für ds konzert!!!

warum macht dä nid säuber eis?

git en eigenä thread zu dem thema... luäg im "ausgang"-board... tickets findsch nur no via www.ricardo.ch
deht häts aber no einigi!