Du befindest dich auf einer für Suchmaschinen optimierten Archive-Page!
Check diesen Beitrag auf unserer richtiger Page in schönem Design unter : einige sachen zum verticken...

eliAz
21.09.2004, 17:46
schaut doch mal DA (http://cgi6.ebay.ch/ws/eBayISAPI.dll?ViewSellersOtherItems&userid=*eliaz*&include=0&since=-1&sort=3&rows=50) rein. hab einige platten, cd's und games zu fairen Preisen zum verkaufen.

peAz

Early80s
22.09.2004, 18:54
Du wötsch mer nöd säge die Afrika Bambaataa - Death Mix uf Winley säg d'Erstprässig...? :D ;)
immer no in Shrink Wrap...Naja...Reprint isch vo de orig. sehr schwer z'underscheide...;)

Al Bana
22.09.2004, 18:58
ja het no easy Züg drunter aber i bi pleite vrfiggt! und ja müässt me da biete oder würdsch da zu däm priis vrchoufe wo agäh isch( für d'aightgnosse) ?

peace

lucianeri
22.09.2004, 19:42
sorre albaner, aber glaubes chum das die zu dem priis bechunsch, schliesslich sinds bi ebay druf, da chaners nöd eifach wider use näh. aber vilich häsch glück und wen sich nöd all verchaufed... was schnurii da eigenlich. :p
¨
verfiggt. büüted nöd! ich han bote.. :p

Al Bana
22.09.2004, 19:44
Original geschrieben von lucianeri
sorre albaner, aber glaubes chum das die zu dem priis bechunsch, schliesslich sinds bi ebay druf, da chaners nöd eifach wider use näh. aber vilich häsch glück und wen sich nöd all verchaufed... was schnurii da eigenlich. :p
¨
verfiggt. büüted nöd! ich han bote.. :p

hehe viu spass drmit - ja ok du hesch rächt, nur ä frag gsi

Memo an mich: Zuerst denken, dann sprechen!

peace

eliAz
23.09.2004, 11:51
Original geschrieben von Early80s
Du wötsch mer nöd säge die Afrika Bambaataa - Death Mix uf Winley säg d'Erstprässig...? :D ;)
immer no in Shrink Wrap...Naja...Reprint isch vo de orig. sehr schwer z'underscheide...;)

Wia meinsch das?

Soviel i weiss isches a erschpressig. Aber weisch du woni das gnau noluega chan? dia kritzel uf da platta weiss i leider nid was heissen... Aber es isch glaub würkli an erschtpressig!

greAz

eliAz
23.09.2004, 12:11
Original geschrieben von Albaner
ja het no easy Züg drunter aber i bi pleite vrfiggt! und ja müässt me da biete oder würdsch da zu däm priis vrchoufe wo agäh isch( für d'aightgnosse) ?

peace

yo...

falls sich nid alles bi ebay verchauft het chasch di jo per pm melda. mir findet sicher as arrangement...

greAz

scope
23.09.2004, 12:17
i wett

Jigmastas feat. Guru
PMD - straight from da heart
bootcampclick - ice skate

faus dä shit uf ebay nid los wirsch. aber i möcht zersch pris wüsse. würd uf eBay biete wweni agmäudet wär

eliAz
07.10.2004, 16:42
die Sachen die nicht aufs erste Mal verkauft wurden sind nun wieder online (http://cgi6.ebay.ch/ws/eBayISAPI.dll?ViewSellersOtherItems&userid=*eliaz*&include=0&since=-1&sort=3&rows=50) !!

Bietet was das Zeugs hält!

greAz

eliAz
07.10.2004, 18:03
Original geschrieben von eliAz
die Sachen die nicht aufs erste Mal verkauft wurden sind nun wieder online (http://cgi6.ebay.ch/ws/eBayISAPI.dll?ViewSellersOtherItems&userid=*eliaz*&include=0&since=-1&sort=3&rows=50) !!

Bietet was das Zeugs hält!

greAz

push it!

eliAz
09.10.2004, 13:04
Original geschrieben von eliAz
push it!

und glei nomol!