Du befindest dich auf einer für Suchmaschinen optimierten Archive-Page!
Check diesen Beitrag auf unserer richtiger Page in schönem Design unter : chleider bem mole (praktisch vs. style)

freeziyeTFL
21.09.2004, 21:24
ech fendes no wichtig das mer mal chönd öber chleider diskutiere. uf was setzed ir so? vinded ihr es sötti praktisch si oder stylish? und kännt öpr shops i de region vo zöri womer chan wryter-chleider chaufe?

ech han uf all fäll mal all namens-schilder woni i de chleider igneit gha han (macht mini mueter immer wäg em verlüre in lager:rolleyes: ) entfernt, well wänd öpis verlürsch im yard esch es ja voll de scheiss..

Al Bana
21.09.2004, 21:39
I würd säge "chacun sa mafia" jedem si scheiss!

lueg doch das es bi dir stimmt

freeziyeTFL
21.09.2004, 21:43
und ech würd säge "a quoi ca rhyme, j ai rien- je vie une vie d chien".

aber ech fende ebe s esch nid jedem sini sach. also ja, uf en art scho, abr s wär doch cool wän alli das öpe glich würded handhabe well dän chönt mer d erfahrige ustusche underenand. ähm , tja, weis chume jetzt grad gar nüm gnau drus was ech han welä säge. abr ebä, öii meinig interessiert mech.

--NOTE--
21.09.2004, 21:59
writer chleider??? was isch denn das? han ich öbis verpasst? äs gid nit "dä" writer!

c&a hed no geili hömmli :)

Early80s
21.09.2004, 22:28
ja C&A, H&M und PKZ und ABM sind ja ursprünglich Writercrews gsi...wo sich spöter i Kleiderchettä gwandled händ, wo's halt z'alt worde sind zum spraye...
d'Old Schooler schlechthin...
Top Kleider händs, vorrallem dunkli Writerchleider aber au tighty Hawai-Hömmli...

freeziyeTFL
21.09.2004, 22:36
danke für öiri mäldige, aber ech fends no interessant es paar ernstgmeinti mäldige z ha. "verarsche chan ech mech o sälber" hät en mc mal gseit ofeme freestyle-battle ond er het verdammt rächt gha... tschegged?

Wryter24
21.09.2004, 22:43
was sind den da für lager so erziehigslager wie zu ddr ziite cha dis mami ned so es wholecarkostüm neie fändi jeze no stylisch :D :D

naja aber jeze zu winterziite würd ich wenn ich dich währ am mami ihri strumpfhose go chlaue macht sich au no recht stylisch bim backjump :p

C&A het würkli no stylischi Hawaihemdli

und immer schön Viva und Mtv luege

freeziyeTFL
21.09.2004, 22:45
Original geschrieben von Wryter24
was sind den da für lager so erziehigslager wie zu ddr ziite cha dis mami ned so es wholecarkostüm neie fändi jeze no stylisch :D :D

naja aber jeze zu winterziite würd ich wenn ich dich währ am mami ihri strumpfhose go chlaue macht sich au no recht stylisch bim backjump :p

C&A het würkli no stylischi Hawaihemdli

und immer schön Viva und Mtv luege

das mit de strumphose hani au scho überleit. oder ich schmink mich wi de wryter, lan mer en schnauz wachse am arsch ond brüele dasi 3mal im knast gsi bin. wryterli, besch ned luschtig, das esch en ernstmeinte thread, ned für so haters we dech dänkt.

Wryter24
21.09.2004, 22:53
hm umso tragischer das du sowas ernstmeinsch und uf die ander siete verzehlsch was für wholecars rocker ihr seit von wegen london berlin blabalabla eine wo sowas mohlt frogt ned so en scheiss und über dini beleidigunge chanich nur lache weisch chline bub do stand ich drüber bis zu mir rauf ists noch ein steiler weg leg dich zerst mit den kleinen Fischen im Ozean an.

freeziyeTFL
21.09.2004, 22:55
hm umso tragischer das du sowas ernstmeinsch und uf die ander siete verzehlsch was für wholecars rocker ihr seit von wegen london berlin blabalabla eine wo sowas mohlt frogt ned so en scheiss und über dini beleidigunge chanich nur lache weisch chline bub do stand ich drüber bis zu mir rauf ists noch ein steiler weg leg dich zerst mit den kleinen Fischen im Ozean an.

ok, mit de fisch das machech. ond drü mal fegge lon ich mech au hihihi;) . aber dörf ech denn au säge ech seg hert ond s seg z vill uf em spiel? peace wryter, besch men king.

freeziyeTFL
21.09.2004, 22:58
hey wryter, ech han no wele säge das ech s mega fies und bleed fende das du so hatisch. ech fend ja au fett was du machsch, dän chasch du eus ja au chli props gä. of interrail hemmer uhuere grockt, ech mach bald en thread

annes-thropo
21.09.2004, 23:06

da sägi nur aight...

Wryter24
21.09.2004, 23:07
frezzie ich gib niemertem eifach so respekt ich han min respekt i 10 Johr ufbaue. respekt isch ned ebbis wo mer gschenkt kriegt das isch eppis womer hart defür schaffe muss! Und wenn dir die müh würdsch mache zum wenigger zbrabble und es bitzeli meh zlese den hetisch scho lang gfunde noch was du suschsch hanich scho alles mol beantwortet under mim zweite a.k.a Name do inne

too stoned
21.09.2004, 23:30
neeiiiiiii...TFL isch zrug :bluepunk: :bluepunk: :bluepunk:

Al Bana
21.09.2004, 23:40
frezzie ich gib niemertem eifach so respekt ich han min respekt i 10 Johr ufbaue. respekt isch ned ebbis wo mer gschenkt kriegt das isch eppis womer hart defür schaffe muss! Und wenn dir die müh würdsch mache zum wenigger zbrabble und es bitzeli meh zlese den hetisch scho lang gfunde noch was du suschsch hanich scho alles mol beantwortet under mim zweite a.k.a Name do inne

uuuuu das mit em respect gfaut mr, WORD!!!

konker
22.09.2004, 11:10
ah mann, also wenn ne wholecar wetsch mache, denn wuesch di natürli au steilisch aazieh, ich mein es gaht ja ned dass di nacher d'bulle figged, und du schlecht uusgsehsch...
zu de namens schildli, frög doch dini mueter ob si dir ned chen en falsche name ine schriibe... nacher hesch du d'bulle gfiggt... denn isches volll cool...
d'strmpfhose isch ned so praktisch well si immer biist, wenns aahesch...

hawai hemmli rocked, sind aber nur für ercht reali kings mit fette probz und respekt en masse

maX
22.09.2004, 11:36
Original geschrieben von Early80s
ja C&A, H&M und PKZ und ABM sind ja ursprünglich Writercrews gsi...wo sich spöter i Kleiderchettä gwandled händ, wo's halt z'alt worde sind zum spraye...
Top Kleider händs, vorrallem dunkli Writerchleider aber au tighty Hawai-Hömmli...

Muhahahha... :D

freeziyeTFL
22.09.2004, 12:58

wryter, ei frog no: fendsch du das di nöie turnschue vo nike und so besser geeignet send för legal oder illegal male? ech fend se gsend huere geil us und sind au huere bequem. aber de scheiss esch das wahrschinlich di andre writers ned so cool fended. well ech han s gfühl i de szene esches ehner agseh wänn mer chle abgfuckt sich stylt. aber ebä, eigentlech chunts ned druf a wie mer sech aleit, sondern was mer macht, stimmt scho. interessiert mech eifach was ihr so zu dem thema meined.
und das mit de 10 jahr fend ech grad chli krass formuliert. das wörd ja heisse dass du über 500 stutz wahrschenlech scho usgä häsch allei för d cans ond das fänd ech voll öbertribe !

struubiskillz
22.09.2004, 13:08
Original geschrieben von freeziyeTFL
wryter, ei frog no: fendsch du das di nöie turnschue vo nike und so besser geeignet send för legal oder illegal male? ech fend se gsend huere geil us und sind au huere bequem. aber de scheiss esch das wahrschinlich di andre writers ned so cool fended. well ech han s gfühl i de szene esches ehner agseh wänn mer chle abgfuckt sich stylt. aber ebä, eigentlech chunts ned druf a wie mer sech aleit, sondern was mer macht, stimmt scho. interessiert mech eifach was ihr so zu dem thema meined.
und das mit de 10 jahr fend ech grad chli krass formuliert. das wörd ja heisse dass du über 500 stutz wahrschenlech scho usgä häsch allei för d cans ond das fänd ech voll öbertribe !

halt mol dr laade du fotze, jedä mongi do inn weiss das dä das nid ernst gmeint hesch!! wenndä nüt bessers zdueh hesch als spamme denn gang ufs wc und spiel mit din schnäbeli...sucker!!! pffff

Mora
22.09.2004, 13:14
also 500.- isch no zimlich wenigs für cans.
vorallem für cans in 10 jahr. wenn er sie ned grackt het wird er wohl scho viel meh geld usgäh ha.

und zu diner frag wäg de chleider, naja, ech male zwar ned, aber ech würd etz mal ganz ernschthaft säge:
isch das wichtig, wie mer usgseht, wenn mer malet?
s beschte isch doch wenn mer möglist unuffällig sprich dunkel agleit isch und die sache wo mer trägt, bequem sind, bewegigsfreiheit lönd und praktisch sind.

ech zieh zum snowboarde au ned mini jeans a, obwohl ech die schöner und bequemer finde.
mal so als input vo mir.

[kayoz]
22.09.2004, 13:14
ech schwör uf leggins...chasch mega guet vo de bulle wägseckle, als wenn so hiphop-schwanzkraul-hose onder em arsch ahättsch...also send mini erfahrige :brille:

struubiskillz
22.09.2004, 13:16
Original geschrieben von Mora
also 500.- isch no zimlich wenigs für cans.
vorallem für cans in 10 jahr. wenn er sie ned grackt het wird er wohl scho viel meh geld usgäh ha.

und zu diner frag wäg de chleider, naja, ech male zwar ned, aber ech würd etz mal ganz ernschthaft säge:
isch das wichtig, wie mer usgseht, wenn mer malet?
s beschte isch doch wenn mer möglist unuffällig sprich dunkel agleit isch und die sache wo mer trägt, bequem sind, bewegigsfreiheit lönd und praktisch sind.

ech zieh zum snowboarde au ned mini jeans a, obwohl ech die schöner und bequemer finde.
mal so als input vo mir.

und du bisch no dümmer und gohsch uf das no ih!!!

sin
22.09.2004, 13:26
ig verkleide mi immer us clown oder us star Wars Figur... so ha ig ä maske anne(scho nur d maske isch coooool wöu ja dr sido ou ä maske anne het und är isch ja im momänt dr heud drum bini ou im trend)isch ja nid schlimm wenn nid so viu bewegigsfreiheit hesch wäg em kostüm!

weisch houptsach du gsehsch guet us im yard faus mau anderi sprayer chömä de wüssä si nähr grad a ds isch dr XY het huere style wiä är sech aleit isch ja schliesslech ou viu wichtiger aus ds wo de mausch! oder tüsch i mi wryter?
:p

am beschtä leisch ou grad dini neuschtä und schönschtä ussgangs schuä a (am beschtä schue ohni bändlä het am meischtä stil) chasch zwar nid drmit renne aber isch doch glich ..

ah ja ganz vergässä damit vou ober krass übere chunnsch muesch dr no es paar glöckli ad hosä nähiä(so wiä d hippies)
ds chunnt huere geil ... nähr chasch go TFL spraye und bisch glich dr heud wöu so g stylet bisch go spraye ou wenn dis biud no so TOOOOOOYYYY mässsig isch

asteriscsme
22.09.2004, 13:35

:auslachen :auslachen :auslachen

geilo....die krassen ABM's aus zh gegen die Newcomer PKZ's (warn alles fuuuuuurcchtttbare einwanderer!!) :D

Early80s
22.09.2004, 14:18
Ihr sind doch all Toys...
Suscht wüsstet Ihr das real kings Schueh im DOSEbach chaufed...I han ghört die sponsored gueti Writer...Will Spraydose -> Dosebach isch ja au gueti Promo für de Lade...Also pack dis Blackbook und gahn in Dosebach , verlang de Filialleiter und red mal mit Ihm über en Sponsorvertrag...chasch ja nüt verlüüre...!

Dosebach rockt...! No Doubt Hommboyys !

freeziyeTFL
22.09.2004, 14:30
ok, esch widr mal foll mongomässig was do abgoht. reezer odr UAZ , chöndr de thread bitte schlüsse. han welä mit de aight-dögz diskutiere, abr mr werd ja nor verarscht. also, bitte schlüsse de thread.

S"weed"y
22.09.2004, 14:35
jede hett sine style scheiss uf marke...

greez S"weed"y
:kiffer:

cool tschäy
22.09.2004, 14:48

ja die dumme mongo sprayertipps im forum werdet vo dir sie. vo wegemit nachsicht grät go bombere und so. du machsch under dim aka name die gliche schriibfehler...huarrruurr

ich wett mit dir du hesch na nie en whoulecar gmacht na nie...

sin
22.09.2004, 15:37
du mongobilli TFL KING of TOY

dummi frag dummi antwort ..... was de söttisch alege wenn ir NACHT usä geisch go spotzä isch ja wohl klarer aus CH-Leitigswassser! ds weiss doch öppä jedä ou dr gröscht möchtegärn pimp vo McMusik weisses

[kayoz]
22.09.2004, 16:00
Suscht wüsstet Ihr das real kings Schueh im DOSEbach chaufed...

:lol: yeah, ond zom sis fresh piece nach getaner arbet z'fötele nor kameras vo CANon bruuche :D

Mora
22.09.2004, 16:10
Original geschrieben von struubiskillz
und du bisch no dümmer und gohsch uf das no ih!!!

viel gschider bisch du ja ned wenn du dich über das ufregsch.

BigBoon
22.09.2004, 16:42
*looooool*

freeziyeTFL
22.09.2004, 17:16
Original geschrieben von sin
du mongobilli TFL KING of TOY

dummi frag dummi antwort ..... was de söttisch alege wenn ir NACHT usä geisch go spotzä isch ja wohl klarer aus CH-Leitigswassser! ds weiss doch öppä jedä ou dr gröscht möchtegärn pimp vo McMusik weisses

@ schwul sin: ech ben halt no nid sonen guete mc we du ond drum findsch es velecht blöd das ech nonig weiss weli markene onter de graffers hip sind. würsch gscheder de nöie chli tips gä anstatt eifach schribä s seg e bledi frag. machsch der s chli eifach findi.

mark faloon
22.09.2004, 19:01
... also zum write (ich unterscheida jo wryta und spraya "legal" "illegal") leg i so adidas-trainer ah und zum spraya (legal) as t-shirt. aber so illegal write liit eh nüm so drin, siit ich viva-vj bin ...

isch no schaad, jetz han ich mir in 10 joor all de respekt erarbeitet ... wryter24 tzzzzzzzz.

asteriscsme
22.09.2004, 20:48
@ schwul sin: ech ben halt no nid sonen guete mc we du ond drum findsch es velecht blöd das ech nonig weiss weli markene onter de graffers hip sind. würsch gscheder de nöie chli tips gä anstatt eifach schribä s seg e bledi frag. machsch der s chli eifach findi.

was hat sprayen mit mceen zu tun???
:confused: :confused:
was? wer? wie? hä? samma du Affe hast du das gefühl dass man derber "underground mc" sein muss um zu wissen dass man NACHTS um NICHT GESEHEN zu werden AM BESTEN SCHWARZ anzieht???
*ugauga* (<-fack.....wieso gibts kein affensmiley?!?)

Ich würd übrigens eher behaupten DU machst es uns einfach- mit solchen Fragen kanns nur Anfickereien hageln :brille:

Wryter24
22.09.2004, 21:09
Original geschrieben von cool tschäy
ja die dumme mongo sprayertipps im forum werdet vo dir sie. vo wegemit nachsicht grät go bombere und so. du machsch under dim aka name die gliche schriibfehler...huarrruurr

ich wett mit dir du hesch na nie en whoulecar gmacht na nie...

stimmt du bisch min hero und stimmt mit de rechtschriebregelig haltis ned so krass schisst mich au ah für jede vo eu idiote en dude usezhohle ich schrieb so wien ich rede aber das thema hend mir jeze au scho 1000 moll duregnoh zeig mir einen schweizerdeutsch sprachduden und ich fange an richtig zu schreiben hm fallt mer grad ih es git gar kei rechtschribe regelig für schwizzer also wer schreibt hier falsch? Und wer bestimmt was richtig ist?
und ich gang go mole und ned go bombere muschi.
Uebrigens nach wie vor mis molerische könne liet immer no im gheime das du immer no ned zume battle gschafft hesch schwanzlutscher ab is kämmerli ich hoffe din papi vergwaltigt dich hüt wiedermol muhahaha

Wryter24
22.09.2004, 21:12
uebrigens mark fallon du mongochopf komm mal hinter deinem pupertären pseudo hervor. Auser gross reden nix gewesen de gimma het sicher wieder mol lust dich in arsch zficke musch ned trurig si

sonix
22.09.2004, 21:12
stimmt du bisch min hero und stimmt mit de rechtschriebregelig haltis ned so krass schisst mich au ah für jede vo eu idiote en dude usezhohle ich schrieb so wien ich rede aber das thema hend mir jeze au scho 1000 moll duregnoh zeig mir einen schweizerdeutsch sprachduden und ich fange an richtig zu schreiben hm fallt mer grad ih es git gar kei rechtschribe regelig für schwizzer also wer schreibt hier falsch? Und wer bestimmt was richtig ist?
und ich gang go mole und ned go bombere muschi.
Uebrigens nach wie vor mis molerische könne liet immer no im gheime das du immer no ned zume battle gschafft hesch schwanzlutscher ab is kämmerli ich hoffe din papi vergwaltigt dich hüt wiedermol muhahaha

scho, z'meiste was vorgschriebe isch, isch falsch gschriebe.!

Wryter24
22.09.2004, 21:14
muahah das wundert mich jo ned de sonix luegt au wieder mol usem löchli usse ich muss langsam e liste erstelle chamers fängs nümme merke wieviel arschlöcher uf dene Forums git bisch au scho 15 worde?:D

sonix
22.09.2004, 21:16
muahah das wundert mich jo ned de sonix luegt au wieder mol usem löchli usse ich muss langsam e liste erstelle chamers fängs nümme merke wieviel arschlöcher uf dene Forums git bisch au scho 15 worde?:D

jo scho und us mine snoopy-söckli gwachse..! wo liegt dis problem ?!

Wryter24
22.09.2004, 21:18
ich han doch kei problem mir gohts wie immer super und amusier mich deftigs ab nilpene wie eu bliebet doch nochli ich fühl mich grad so wohl :D

sonix
22.09.2004, 21:20
ich han doch kei problem mir gohts wie immer super und amusier mich deftigs ab nilpene wie eu bliebet doch nochli ich fühl mich grad so wohl :D

cha dir nid ganz folge, hesch was us'zsetze weni dim vorhärig biitrag zuestimm!... egal! liis dir gärn no es gschichtli vor..

Wryter24
22.09.2004, 21:23
hm han das anderscht verstande aber egal bin villicht grad so im schwung gsi ned so ernst neh tuschmer aber glich was vorlese?:p

sonix
22.09.2004, 21:25
hm han das anderscht verstande aber egal bin villicht grad so im schwung gsi ned so ernst neh tuschmer aber glich was vorlese?:p

was für vorliebinä hesch ?! (uf d'gschicht bezoge, shust giz wieder es missvrständnis..):p

cool tschäy
22.09.2004, 21:29
neiii stop

so derfs nüm wiitergah! sind lieb zunenand. together we are strong! kämpfed mir gmeinsam gege die graui welt. ansatt eus da gegesitig da ine aahmache.

also peace undnümä striitäää.

bitte wryter 24 bisch du bi einere vo dene crew vom thread 'best crew in town'???

Wryter24
22.09.2004, 21:33
cool tschäy verpiss dich us dem Forum du bisch en Loser en versager uf voller Linie chasch all dini Jungz mitneh den chönder denand schwänzli ribeli so lauft das nix friede für das musch zu de mcs doinne die sind immer so uf Blümlisex us

Wryter24
22.09.2004, 21:34
sonix so Biene maia find ich doch scho recht cool aber min ultimate favorite isch scho de Benjamin Blümchen de isch recht clever do chönnt ebbe no eine do inne was lerne vo dem:D

sha
22.09.2004, 21:35
bitte wryter 24 bisch du bi einere vo dene crew vom thread 'best crew in town'???

mäinsch, das, wen er das wär, das do enne omeverzelle wörd?

aber was interessiersch di för so öppis? kämpf gäg de graui alltag ond gang dine bulleposte go bombe...

cool tschäy
22.09.2004, 21:41
cool tschäy verpiss dich us dem Forum du bisch en Loser en versager uf voller Linie chasch all dini Jungz mitneh den chönder denand schwänzli ribeli so lauft das nix friede für das musch zu de mcs doinne die sind immer so uf Blümlisex us

du bisch ja scho en gemeine hagel.
und so gruusigs züüg muesch da nöd schriibe im forum, du säuniggel!!!!!

kum ich han welle en BJ BAttle mache, du loosisch. nöd ich. am sunntig namitag muessi bravoTV luege da kann ich nöd cho go male....

Early80s
22.09.2004, 21:42
chum nümme drus...:confused:

Wer isch da VIVA Moderator? Wer treit Snoopy Socke? Wer laht sich vom Gimma ficke? Wer ist Benjamin Blümchen?...argghhhh :mad: :cool:

Early80s
22.09.2004, 21:43
du bisch ja scho en gemeine hagel.
und so gruusigs züüg muesch da nöd schriibe im forum, du säuniggel!!!!!

kum ich han welle en BJ BAttle mache, du loosisch. nöd ich. am sunntig namitag muessi bravoTV luege da kann ich nöd cho go male....

ahhhh aha hahaha Sälte so glached....:D :D :D :D :D :D :D :D :D

cool tschäy
22.09.2004, 21:47
de wryter sitzt jetzt sicher grad im dunklä zimmer mit sturmmaske am cömpi und em nachsichtgrät uffem kopf.... damit en ja niemmer erkännt em internet...

denn die polizei schläft nicht...sagte der herr kommissar zum wryter beim 3. mal...

huarrr huarrr

Stylefile
22.09.2004, 21:49
Sonix mer chöntisch de Top Roman "Was passiert mit Aightgenossen die nur Scheisse pousten" verzähle!!!

Bitte :D

Early80s
22.09.2004, 21:56
SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAMSPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAMSPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAMSPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAMSPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAMSPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAMSPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAMSPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAMSPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAMSPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAMSPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAMSPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAMSPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAMSPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAMSPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAMSPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAMSPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAMSPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAMSPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAMSPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAMSPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAMSPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAMSPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAMSPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAMSPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAMSPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAMSPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAMSPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAMSPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAMSPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAMSPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAMSPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAMSPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAMSPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM

cool tschäy
22.09.2004, 21:57
was meinsch mit späm??

Early80s
22.09.2004, 21:58
SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAMSPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAMSPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAMSPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAMSPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAMSPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAMSPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAMSPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAMSPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAMSPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAMSPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAMSPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAMSPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAMSPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAMSPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAMSPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAMSPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAMSPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAMSPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAMSPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAMSPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAMSPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAMSPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAMSPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAMSPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAMSPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAMSPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAMSPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAMSPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAMSPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAMSPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAMSPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAMSPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAMSPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAMSPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAMSPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAMSPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAMSPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAMSPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAMSPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAMSPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAMSPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAMSPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAMSPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAMSPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAMSPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAMSPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAMSPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAMSPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAMSPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM
SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAMSPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAMSPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAMSPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAMSPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAMSPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAMSPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAMSPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAMSPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAMSPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAMSPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAMSPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAMSPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAMSPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAMSPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAMSPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAMSPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAMSPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAMSPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM
Da gaht ja no mehh....LOL

Early80s
22.09.2004, 21:59
ISCH MIN ILLEGALE BOMBERER-NAME !

SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAMSPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAMSPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAMSPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAMSPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAMSPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAMSPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAMSPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAMSPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAMSPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAMSPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAMSPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAMSPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAMSPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAMSPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAMSPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAMSPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAMSPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAMSPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAMSPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAMSPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAMSPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAMSPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAMSPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAMSPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAMSPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAMSPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAMSPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAMSPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAMSPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAMSPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAMSPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAMSPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAMSPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAMSPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAMSPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAMSPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAMSPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAMSPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAMSPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAMSPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAMSPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAMSPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAMSPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAMSPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAMSPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAMSPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAMSPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAMSPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAMSPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAMSPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAMSPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAMSPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAMSPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAMSPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAMSPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAMSPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAMSPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAMSPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAMSPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAMSPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAMSPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAMSPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAMSPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAMSPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAMSPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAMSPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAMSPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAMSPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAMSPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAMSPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAMSPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAMSPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAMSPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAMSPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAMSPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAMSPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAMSPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAMSPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAMSPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAMSPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAMSPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAMSPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAMSPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAMSPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAMSPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAMSPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAMSPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAMSPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAMSPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAMSPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAMSPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAMSPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAMSPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAMSPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAMSPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAMSPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAMSPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAMSPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAMSPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAMSPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAMSPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAMSPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAMSPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAMSPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAMSPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAMSPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAMSPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAMSPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAMSPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAMSPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAMSPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAMSPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAMSPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAMSPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAMSPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAMSPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAMSPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAMSPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAMSPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAMSPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAMSPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAMSPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAMSPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAMSPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAMSPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAMSPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAMSPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAMSPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAMSPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAMSPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAMSPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAMSPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAMSPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAMSPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAMSPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAMSPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAMSPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAMSPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAMSPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAMSPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAMSPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAMSPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAMSPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAMSPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAMSPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAMSPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAMSPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAMSPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAMSPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAMSPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAMSPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAMSPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAMSPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAMSPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAMSPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAMSPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAMSPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAMSPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAMSPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAMSPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAMSPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAMSPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM

Phôe
22.09.2004, 22:19
de wryter sitzt jetzt sicher grad im dunklä zimmer mit sturmmaske am cömpi und em nachsichtgrät uffem kopf.... damit en ja niemmer erkännt em internet...

denn die polizei schläft nicht...sagte der herr kommissar zum wryter beim 3. mal...

huarrr huarrr

:yourock: :yourock: :yourock: :yourock:

cool tschäy
22.09.2004, 22:24
spam sind na kooli letterz...

Early80s
22.09.2004, 22:29
SPAM

mhmm
22.09.2004, 23:59
Original geschrieben von asteriscsme
was hat sprayen mit mceen zu tun???
:confused: :confused:
was? wer? wie? hä? samma du Affe hast du das gefühl dass man derber "underground mc" sein muss um zu wissen dass man NACHTS um NICHT GESEHEN zu werden AM BESTEN SCHWARZ anzieht???
*ugauga* (<-fack.....wieso gibts kein affensmiley?!?)

Ich würd übrigens eher behaupten DU machst es uns einfach- mit solchen Fragen kanns nur Anfickereien hageln :brille:

am beschte isch also schwarz?? haha, denn legg du schwarz aaa. hoho und du dissisch andri si heged kei ahnik? MUAHHAHAHAHAHAHAHAHAH.

verpiss dich ok? schwarz, chch tztztztz. schamal dusse xsi nachem 10i?

Wryter24
23.09.2004, 00:37
so chinde ziit zum is bett goh für eu de cool tschäy und sini schwule kollege sind eh scho am penne das ellai zeigt scho wie aktiv die Lüüt sind ussertem Early,Kayoz und Budspencer halt ich vom reste do inne ned würkli viel usert blablabla und schön Bravo tv luege und vomme backjumpbattle troime was das au immer für e art vo battle setti si ich wett entlich mol fakte gseh vo dir und süscht gang mitem schnäbbi go spiele

Ich setze 200Fr Kopfgeld aus für Adressdate vo de gsamte TFLCrew . Isch das kriminell? muss mal ein paar Hausbesuche erledigen

Muahah immer wieder mal neus ausprobieren

mark faloon
23.09.2004, 02:09
uebrigens mark fallon du mongochopf komm mal hinter deinem pupertären pseudo hervor. Auser gross reden nix gewesen de gimma het sicher wieder mol lust dich in arsch zficke musch ned trurig si

calm down, hesch recht isch pseudodym, isch aifach min hiphop-name, wia wryter24 oder soo ... voll pupertär!
aber loos mol wia Du redsch ... arsch ficke schnäbi ribla und soo ...
redt ma soo im na hiphop-forum? du mit dina 10 joor hiphop-erfahrig und soo. giftigi art. schaad, bisch sicher an super-typ suscht ...

young_gaddi
23.09.2004, 02:36
yo wryter! besch fett? ech ben o zrogg vo enterrail. Do meinsch mech o mit "sine schwule kollege"??! Ech ben emfall ned schwul, ond weso wettsch d adresse vo de anderne? Ech chönntis mal fröge, velecht sägedse mer ond ech geb der se, kes problem....för was bruchsch es? Gohts om yards?
ps. esch 200 fr. für 1 adresse oder 2? broch em moment ebä chle schtotz...
see ya peace

[kayoz]
23.09.2004, 08:53
om mol en niveaugrächte, sennlose biiträg vo minere siite iz'wärfe:

"Gebrauchte Kondome zu verkaufen!!!
10 Stück, getragene Pariser der Marke Crest billig zu verkaufen.
Alle fast wie neu, nur ein bis zwei mal getragen, ansonten in top Zustand.
Zwei haben einen leichten Schmutzfilm auf der Aussenseite und eines hat einen kleinen Riss im Reservoir, was aber die Funktionalität keineswegs beeinträchtig.
Alle Kondome können noch mindestens 5 Mal gebraucht werden (macht nach adam riese 50 mal pimpern)...

10 Kondome in einwandfreiem Zustand (ausgewaschen und luftgetrocknet) zu einem unverbindlichen Preisangebot von CHF 14.90.

Interessenten privat melden!!!

annes-thropo
23.09.2004, 10:47
Original geschrieben von young_gaddi
yo wryter! besch fett? ech ben o zrogg vo enterrail. Do meinsch mech o mit "sine schwule kollege"??! Ech ben emfall ned schwul, ond weso wettsch d adresse vo de anderne? Ech chönntis mal fröge, velecht sägedse mer ond ech geb der se, kes problem....för was bruchsch es? Gohts om yards?
ps. esch 200 fr. für 1 adresse oder 2? broch em moment ebä chle schtotz...
see ya peace

tststststs, du bisch also echt en vollidiot... stimmt, es gaht um yards, du bisch intelligent, momoll, sehr intelligent....:stupid: :nuggi:

cool tschäy
23.09.2004, 10:55
so chinde ziit zum is bett goh für eu de cool tschäy und sini schwule kollege sind eh scho am penne das ellai zeigt scho wie aktiv die Lüüt sind ussertem Early,Kayoz und Budspencer halt ich vom reste do inne ned würkli viel usert blablabla und schön Bravo tv luege und vomme backjumpbattle troime was das au immer für e art vo battle setti si ich wett entlich mol fakte gseh vo dir und süscht gang mitem schnäbbi go spiele

Ich setze 200Fr Kopfgeld aus für Adressdate vo de gsamte TFLCrew . Isch das kriminell? muss mal ein paar Hausbesuche erledigen

Muahah immer wieder mal neus ausprobieren

finde dass gruusig das de wryter muess immer vo junge buebe sine schnäbeli rede und so. bisch du so en glüschltler vo sich da im forum ume triibt....

Phôe
23.09.2004, 11:02
Original geschrieben von [kayoz]
om mol en niveaugrächte, sennlose biiträg vo minere siite iz'wärfe:

"Gebrauchte Kondome zu verkaufen!!!
10 Stück, getragene Pariser der Marke Crest billig zu verkaufen.
Alle fast wie neu, nur ein bis zwei mal getragen, ansonten in top Zustand.
Zwei haben einen leichten Schmutzfilm auf der Aussenseite und eines hat einen kleinen Riss im Reservoir, was aber die Funktionalität keineswegs beeinträchtig.
Alle Kondome können noch mindestens 5 Mal gebraucht werden (macht nach adam riese 50 mal pimpern)...

10 Kondome in einwandfreiem Zustand (ausgewaschen und luftgetrocknet) zu einem unverbindlichen Preisangebot von CHF 14.90.

Interessenten privat melden!!!

:lol: schpennsch da so züügs dene kiddies ga azbiete, s länged ja scho wie verdorbe das si scho send!etz gönd sich denn no ga "famebiatches" ufgable ouweeee!!

who wants to fuck with TFL??
I`m gonna fuck you mad biatch, all of ya tfl-suckerzz!

tzzzz...:p

Wryter24
23.09.2004, 12:31
mark fallon schomol gmerkt ich pass mich diverse individie do inne ah dumm labern nix können komischerwiis fühlet sich den ufzmohl all die individie gnervt wonioch demit nochäffe aber die 300 Fr sind todesernst für die ganzi Crew jetzt ist aus gelabert

Moruk_one
23.09.2004, 14:17
isch no interessant uf was für themen ihr abschweifed, debii gaaz doch um chleider, die ultimatifscht möglichkaight, style an tag (aso tag, nöd tag:D )z leggä

zum na min zenf dezue zgee: bim wryte (aso bombe) tueni amel mini chleider farblich em peace apasse. so gsseht mer d farb uf de chleider nöd, was ja vill lüt als sprayer oder wryter verratet. aso wenni es grüens peace rockä, legi halt irgendwelchi grüentön aa.
drum mali au meischtens dunkli bilder. wills wär ja blöd wennimi wür hell aleggä i de nacht. und dunkli farbe chömed sowiso böser.:kiffer:

aber bi de schue luegi voll nöd druf. det legi halt mini nike sneakers aa, wils fett abstylet und bevori die 1. lines zie tueni so chlini plastiksekkli vo de migros drüber.

wür mi übrigens über es paar mee ernschti biiträg froie. het aifach zvill haterz da ine und jedes thema artet irgendwie uus.

peace

Cerberus
23.09.2004, 14:56
Ok am beschte gömer vo unge nach obe:
-mir vö a mit de Sparvarstar Schue am beschte in schwarz mit Neonstreife dasme nang ir gruppe nid verlürt.
-De d Hose sette am beschte farblech ufd schue abstimmt si und nid z wit abehange wägem drufstoh. Am beschte stopft me se id Socke. TIPP: wie scho gseit worde isch sett me drunger Leggins dräge de schloht bim springe dr Sack nid zfescht ad bei.
-S t-Shirt oder s oberteili sett am beschte es wisses Ungerlibli si wöu süsch gseht me jo nüm das e HipHopper bisch
-Und aus funky Linepainter (damit ou würklech funky bisch) empfili dir drzue e Bootsy Collins Nachtsichtbrüue und e grosse Bierchrueghuet
Tipp: empfähle dunkli Farbe trotz em Ungerlibli, die mache nämlech schlank!
.... style vs. function what the fuck??

young_gaddi
23.09.2004, 17:34
ech han mer för de wenter sonen montana-wenter jagge chouft, esch schono wechtig wenn ime yard besch wos schnee het!! aber sosch fendes chle öbertrebe sich gross z style, en stormmaske langet doch

Mat22
23.09.2004, 18:48
ich han mal a de fasnacht unter all dene verchleidete lüüt so tue als wüür ich spraye. es hättis niamert gmerkt!
und wenn scho, bisch ja verchleidet wie alli!
peace

?mysterious?
23.09.2004, 19:11
ich säge nume eis: baggypants plus strumpfhosen :kiffer:

nei im ernscht, muesch pimp chleider choufe...

PervertedMonk
23.09.2004, 19:19
verarsche chan ech mech o sälber
das glaub ich dir sofort... :ätschbäts

Early80s
23.09.2004, 19:23
Strumpfhosen Strumpfhosen Strumpfhosen Strumpfhosen Strumpfhosen Strumpfhosen Strumpfhosen Strumpfhosen Strumpfhosen Strumpfhosen
Strumpfhosen Strumpfhosen Strumpfhosen Strumpfhosen Strumpfhosen Strumpfhosen Strumpfhosen Strumpfhosen Strumpfhosen StrumpfhosenStrumpfhosen Strumpfhosen Strumpfhosen Strumpfhosen Strumpfhosen Strumpfhosen Strumpfhosen Strumpfhosen Strumpfhosen StrumpfhosenStrumpfhosen Strumpfhosen Strumpfhosen Strumpfhosen Strumpfhosen Strumpfhosen Strumpfhosen Strumpfhosen Strumpfhosen StrumpfhosenStrumpfhosen Strumpfhosen Strumpfhosen Strumpfhosen Strumpfhosen Strumpfhosen Strumpfhosen Strumpfhosen Strumpfhosen StrumpfhosenStrumpfhosen Strumpfhosen Strumpfhosen Strumpfhosen Strumpfhosen Strumpfhosen Strumpfhosen Strumpfhosen Strumpfhosen StrumpfhosenStrumpfhosen Strumpfhosen Strumpfhosen Strumpfhosen Strumpfhosen Strumpfhosen Strumpfhosen Strumpfhosen Strumpfhosen StrumpfhosenStrumpfhosen Strumpfhosen Strumpfhosen Strumpfhosen Strumpfhosen Strumpfhosen Strumpfhosen Strumpfhosen Strumpfhosen StrumpfhosenStrumpfhosen Strumpfhosen Strumpfhosen Strumpfhosen Strumpfhosen Strumpfhosen Strumpfhosen Strumpfhosen Strumpfhosen StrumpfhosenStrumpfhosen Strumpfhosen Strumpfhosen Strumpfhosen Strumpfhosen Strumpfhosen Strumpfhosen Strumpfhosen Strumpfhosen StrumpfhosenStrumpfhosen Strumpfhosen Strumpfhosen Strumpfhosen Strumpfhosen Strumpfhosen Strumpfhosen Strumpfhosen Strumpfhosen StrumpfhosenStrumpfhosen Strumpfhosen Strumpfhosen Strumpfhosen Strumpfhosen Strumpfhosen Strumpfhosen Strumpfhosen Strumpfhosen StrumpfhosenStrumpfhosen Strumpfhosen Strumpfhosen Strumpfhosen Strumpfhosen Strumpfhosen Strumpfhosen Strumpfhosen Strumpfhosen StrumpfhosenStrumpfhosen Strumpfhosen Strumpfhosen Strumpfhosen Strumpfhosen Strumpfhosen Strumpfhosen Strumpfhosen Strumpfhosen StrumpfhosenStrumpfhosen Strumpfhosen Strumpfhosen Strumpfhosen Strumpfhosen Strumpfhosen Strumpfhosen Strumpfhosen Strumpfhosen StrumpfhosenStrumpfhosen Strumpfhosen Strumpfhosen Strumpfhosen Strumpfhosen Strumpfhosen Strumpfhosen Strumpfhosen Strumpfhosen StrumpfhosenStrumpfhosen Strumpfhosen Strumpfhosen Strumpfhosen Strumpfhosen Strumpfhosen Strumpfhosen Strumpfhosen Strumpfhosen StrumpfhosenStrumpfhosen Strumpfhosen Strumpfhosen Strumpfhosen Strumpfhosen Strumpfhosen Strumpfhosen Strumpfhosen Strumpfhosen StrumpfhosenStrumpfhosen Strumpfhosen Strumpfhosen Strumpfhosen Strumpfhosen Strumpfhosen Strumpfhosen Strumpfhosen Strumpfhosen StrumpfhosenStrumpfhosen Strumpfhosen Strumpfhosen Strumpfhosen Strumpfhosen Strumpfhosen Strumpfhosen Strumpfhosen Strumpfhosen StrumpfhosenStrumpfhosen Strumpfhosen Strumpfhosen Strumpfhosen Strumpfhosen Strumpfhosen Strumpfhosen Strumpfhosen Strumpfhosen StrumpfhosenStrumpfhosen Strumpfhosen Strumpfhosen Strumpfhosen Strumpfhosen Strumpfhosen Strumpfhosen Strumpfhosen Strumpfhosen StrumpfhosenStrumpfhosen Strumpfhosen Strumpfhosen Strumpfhosen Strumpfhosen Strumpfhosen Strumpfhosen Strumpfhosen Strumpfhosen StrumpfhosenStrumpfhosen Strumpfhosen Strumpfhosen Strumpfhosen Strumpfhosen Strumpfhosen Strumpfhosen Strumpfhosen Strumpfhosen StrumpfhosenStrumpfhosen Strumpfhosen Strumpfhosen Strumpfhosen Strumpfhosen Strumpfhosen Strumpfhosen Strumpfhosen Strumpfhosen StrumpfhosenStrumpfhosen Strumpfhosen Strumpfhosen Strumpfhosen Strumpfhosen Strumpfhosen Strumpfhosen Strumpfhosen Strumpfhosen StrumpfhosenStrumpfhosen Strumpfhosen Strumpfhosen Strumpfhosen Strumpfhosen Strumpfhosen Strumpfhosen Strumpfhosen Strumpfhosen StrumpfhosenStrumpfhosen Strumpfhosen Strumpfhosen Strumpfhosen Strumpfhosen Strumpfhosen Strumpfhosen Strumpfhosen Strumpfhosen StrumpfhosenStrumpfhosen Strumpfhosen Strumpfhosen Strumpfhosen Strumpfhosen Strumpfhosen Strumpfhosen Strumpfhosen Strumpfhosen StrumpfhosenStrumpfhosen Strumpfhosen Strumpfhosen Strumpfhosen Strumpfhosen Strumpfhosen Strumpfhosen Strumpfhosen Strumpfhosen StrumpfhosenStrumpfhosen Strumpfhosen Strumpfhosen Strumpfhosen Strumpfhosen Strumpfhosen Strumpfhosen Strumpfhosen Strumpfhosen StrumpfhosenStrumpfhosen Strumpfhosen Strumpfhosen Strumpfhosen Strumpfhosen Strumpfhosen Strumpfhosen Strumpfhosen Strumpfhosen StrumpfhosenStrumpfhosen Strumpfhosen Strumpfhosen Strumpfhosen Strumpfhosen Strumpfhosen Strumpfhosen Strumpfhosen Strumpfhosen StrumpfhosenStrumpfhosen Strumpfhosen Strumpfhosen Strumpfhosen Strumpfhosen Strumpfhosen Strumpfhosen Strumpfhosen Strumpfhosen StrumpfhosenStrumpfhosen Strumpfhosen Strumpfhosen Strumpfhosen Strumpfhosen Strumpfhosen Strumpfhosen Strumpfhosen Strumpfhosen StrumpfhosenStrumpfhosen Strumpfhosen Strumpfhosen Strumpfhosen Strumpfhosen Strumpfhosen Strumpfhosen Strumpfhosen Strumpfhosen StrumpfhosenStrumpfhosen Strumpfhosen Strumpfhosen Strumpfhosen Strumpfhosen Strumpfhosen Strumpfhosen Strumpfhosen Strumpfhosen StrumpfhosenStrumpfhosen Strumpfhosen Strumpfhosen Strumpfhosen Strumpfhosen Strumpfhosen Strumpfhosen Strumpfhosen Strumpfhosen StrumpfhosenStrumpfhosen Strumpfhosen Strumpfhosen Strumpfhosen Strumpfhosen Strumpfhosen Strumpfhosen Strumpfhosen Strumpfhosen StrumpfhosenStrumpfhosen Strumpfhosen Strumpfhosen Strumpfhosen Strumpfhosen Strumpfhosen Strumpfhosen Strumpfhosen Strumpfhosen StrumpfhosenStrumpfhosen Strumpfhosen Strumpfhosen Strumpfhosen Strumpfhosen Strumpfhosen Strumpfhosen Strumpfhosen Strumpfhosen StrumpfhosenStrumpfhosen Strumpfhosen Strumpfhosen Strumpfhosen Strumpfhosen Strumpfhosen Strumpfhosen Strumpfhosen Strumpfhosen StrumpfhosenStrumpfhosen Strumpfhosen Strumpfhosen Strumpfhosen Strumpfhosen Strumpfhosen Strumpfhosen Strumpfhosen Strumpfhosen StrumpfhosenStrumpfhosen Strumpfhosen Strumpfhosen Strumpfhosen Strumpfhosen Strumpfhosen Strumpfhosen Strumpfhosen Strumpfhosen StrumpfhosenStrumpfhosen Strumpfhosen Strumpfhosen Strumpfhosen Strumpfhosen Strumpfhosen Strumpfhosen Strumpfhosen Strumpfhosen StrumpfhosenStrumpfhosen Strumpfhosen Strumpfhosen Strumpfhosen Strumpfhosen Strumpfhosen Strumpfhosen Strumpfhosen Strumpfhosen StrumpfhosenStrumpfhosen Strumpfhosen Strumpfhosen Strumpfhosen Strumpfhosen Strumpfhosen Strumpfhosen Strumpfhosen Strumpfhosen StrumpfhosenStrumpfhosen Strumpfhosen Strumpfhosen Strumpfhosen Strumpfhosen Strumpfhosen Strumpfhosen Strumpfhosen Strumpfhosen StrumpfhosenStrumpfhosen Strumpfhosen Strumpfhosen Strumpfhosen Strumpfhosen Strumpfhosen Strumpfhosen Strumpfhosen Strumpfhosen StrumpfhosenStrumpfhosen Strumpfhosen Strumpfhosen Strumpfhosen Strumpfhosen Strumpfhosen Strumpfhosen Strumpfhosen Strumpfhosen StrumpfhosenStrumpfhosen Strumpfhosen Strumpfhosen Strumpfhosen Strumpfhosen Strumpfhosen Strumpfhosen Strumpfhosen Strumpfhosen StrumpfhosenStrumpfhosen Strumpfhosen Strumpfhosen Strumpfhosen Strumpfhosen Strumpfhosen Strumpfhosen Strumpfhosen Strumpfhosen StrumpfhosenStrumpfhosen Strumpfhosen Strumpfhosen Strumpfhosen Strumpfhosen Strumpfhosen Strumpfhosen Strumpfhosen Strumpfhosen StrumpfhosenStrumpfhosen Strumpfhosen Strumpfhosen Strumpfhosen Strumpfhosen Strumpfhosen Strumpfhosen Strumpfhosen Strumpfhosen StrumpfhosenStrumpfhosen Strumpfhosen Strumpfhosen Strumpfhosen Strumpfhosen Strumpfhosen Strumpfhosen Strumpfhosen Strumpfhosen StrumpfhosenStrumpfhosen Strumpfhosen Strumpfhosen Strumpfhosen Strumpfhosen Strumpfhosen Strumpfhosen Strumpfhosen Strumpfhosen StrumpfhosenStrumpfhosen Strumpfhosen Strumpfhosen Strumpfhosen Strumpfhosen Strumpfhosen Strumpfhosen Strumpfhosen Strumpfhosen StrumpfhosenStrumpfhosen Strumpfhosen Strumpfhosen Strumpfhosen Strumpfhosen Strumpfhosen Strumpfhosen Strumpfhosen Strumpfhosen StrumpfhosenStrumpfhosen Strumpfhosen Strumpfhosen Strumpfhosen Strumpfhosen Strumpfhosen Strumpfhosen Strumpfhosen Strumpfhosen StrumpfhosenStrumpfhosen Strumpfhosen Strumpfhosen Strumpfhosen Strumpfhosen Strumpfhosen Strumpfhosen Strumpfhosen Strumpfhosen StrumpfhosenStrumpfhosen Strumpfhosen Strumpfhosen Strumpfhosen Strumpfhosen Strumpfhosen Strumpfhosen Strumpfhosen Strumpfhosen StrumpfhosenStrumpfhosen Strumpfhosen Strumpfhosen Strumpfhosen Strumpfhosen Strumpfhosen Strumpfhosen Strumpfhosen Strumpfhosen StrumpfhosenStrumpfhosen Strumpfhosen Strumpfhosen Strumpfhosen Strumpfhosen Strumpfhosen Strumpfhosen Strumpfhosen Strumpfhosen StrumpfhosenStrumpfhosen Strumpfhosen Strumpfhosen Strumpfhosen Strumpfhosen Strumpfhosen Strumpfhosen Strumpfhosen Strumpfhosen StrumpfhosenStrumpfhosen Strumpfhosen Strumpfhosen Strumpfhosen Strumpfhosen Strumpfhosen Strumpfhosen Strumpfhosen Strumpfhosen StrumpfhosenStrumpfhosen Strumpfhosen Strumpfhosen Strumpfhosen Strumpfhosen Strumpfhosen Strumpfhosen Strumpfhosen Strumpfhosen StrumpfhosenStrumpfhosen Strumpfhosen Strumpfhosen Strumpfhosen Strumpfhosen Strumpfhosen Strumpfhosen Strumpfhosen Strumpfhosen StrumpfhosenStrumpfhosen Strumpfhosen Strumpfhosen Strumpfhosen Strumpfhosen Strumpfhosen Strumpfhosen Strumpfhosen Strumpfhosen StrumpfhosenStrumpfhosen Strumpfhosen Strumpfhosen Strumpfhosen Strumpfhosen Strumpfhosen Strumpfhosen Strumpfhosen Strumpfhosen StrumpfhosenStrumpfhosen Strumpfhosen Strumpfhosen Strumpfhosen Strumpfhosen Strumpfhosen Strumpfhosen Strumpfhosen Strumpfhosen StrumpfhosenStrumpfhosen Strumpfhosen Strumpfhosen Strumpfhosen Strumpfhosen Strumpfhosen Strumpfhosen Strumpfhosen Strumpfhosen StrumpfhosenStrumpfhosen Strumpfhosen Strumpfhosen Strumpfhosen Strumpfhosen Strumpfhosen Strumpfhosen Strumpfhosen Strumpfhosen StrumpfhosenStrumpfhosen Strumpfhosen Strumpfhosen Strumpfhosen Strumpfhosen Strumpfhosen Strumpfhosen Strumpfhosen Strumpfhosen StrumpfhosenStrumpfhosen Strumpfhosen Strumpfhosen Strumpfhosen Strumpfhosen Strumpfhosen Strumpfhosen Strumpfhosen Strumpfhosen StrumpfhosenStrumpfhosen Strumpfhosen Strumpfhosen Strumpfhosen Strumpfhosen Strumpfhosen Strumpfhosen Strumpfhosen Strumpfhosen StrumpfhosenStrumpfhosen Strumpfhosen Strumpfhosen Strumpfhosen Strumpfhosen Strumpfhosen Strumpfhosen Strumpfhosen Strumpfhosen StrumpfhosenStrumpfhosen Strumpfhosen Strumpfhosen Strumpfhosen Strumpfhosen Strumpfhosen Strumpfhosen Strumpfhosen Strumpfhosen StrumpfhosenStrumpfhosen Strumpfhosen Strumpfhosen Strumpfhosen Strumpfhosen Strumpfhosen Strumpfhosen Strumpfhosen Strumpfhosen StrumpfhosenStrumpfhosen Strumpfhosen Strumpfhosen Strumpfhosen Strumpfhosen Strumpfhosen Strumpfhosen Strumpfhosen Strumpfhosen StrumpfhosenStrumpfhosen Strumpfhosen Strumpfhosen Strumpfhosen Strumpfhosen Strumpfhosen Strumpfhosen Strumpfhosen Strumpfhosen StrumpfhosenStrumpfhosen Strumpfhosen Strumpfhosen Strumpfhosen Strumpfhosen Strumpfhosen Strumpfhosen Strumpfhosen Strumpfhosen StrumpfhosenStrumpfhosen Strumpfhosen Strumpfhosen Strumpfhosen Strumpfhosen Strumpfhosen Strumpfhosen Strumpfhosen Strumpfhosen StrumpfhosenStrumpfhosen Strumpfhosen Strumpfhosen Strumpfhosen Strumpfhosen Strumpfhosen Strumpfhosen Strumpfhosen Strumpfhosen StrumpfhosenStrumpfhosen Strumpfhosen Strumpfhosen Strumpfhosen Strumpfhosen Strumpfhosen Strumpfhosen Strumpfhosen Strumpfhosen StrumpfhosenStrumpfhosen Strumpfhosen Strumpfhosen Strumpfhosen Strumpfhosen Strumpfhosen Strumpfhosen Strumpfhosen Strumpfhosen StrumpfhosenStrumpfhosen Strumpfhosen Strumpfhosen Strumpfhosen Strumpfhosen Strumpfhosen Strumpfhosen Strumpfhosen Strumpfhosen StrumpfhosenStrumpfhosen Strumpfhosen Strumpfhosen Strumpfhosen Strumpfhosen Strumpfhosen Strumpfhosen Strumpfhosen Strumpfhosen StrumpfhosenStrumpfhosen Strumpfhosen Strumpfhosen Strumpfhosen Strumpfhosen Strumpfhosen Strumpfhosen Strumpfhosen Strumpfhosen StrumpfhosenStrumpfhosen Strumpfhosen Strumpfhosen Strumpfhosen Strumpfhosen Strumpfhosen Strumpfhosen Strumpfhosen Strumpfhosen StrumpfhosenStrumpfhosen Strumpfhosen Strumpfhosen Strumpfhosen Strumpfhosen Strumpfhosen Strumpfhosen Strumpfhosen Strumpfhosen StrumpfhosenStrumpfhosen Strumpfhosen Strumpfhosen Strumpfhosen Strumpfhosen Strumpfhosen Strumpfhosen Strumpfhosen Strumpfhosen StrumpfhosenStrumpfhosen Strumpfhosen Strumpfhosen Strumpfhosen Strumpfhosen Strumpfhosen Strumpfhosen Strumpfhosen Strumpfhosen StrumpfhosenStrumpfhosen Strumpfhosen Strumpfhosen Strumpfhosen Strumpfhosen Strumpfhosen Strumpfhosen Strumpfhosen Strumpfhosen StrumpfhosenStrumpfhosen Strumpfhosen Strumpfhosen Strumpfhosen Strumpfhosen Strumpfhosen Strumpfhosen Strumpfhosen Strumpfhosen StrumpfhosenStrumpfhosen Strumpfhosen Strumpfhosen Strumpfhosen Strumpfhosen Strumpfhosen Strumpfhosen Strumpfhosen Strumpfhosen StrumpfhosenStrumpfhosen Strumpfhosen Strumpfhosen Strumpfhosen Strumpfhosen Strumpfhosen Strumpfhosen Strumpfhosen Strumpfhosen StrumpfhosenStrumpfhosen Strumpfhosen Strumpfhosen Strumpfhosen Strumpfhosen Strumpfhosen Strumpfhosen Strumpfhosen Strumpfhosen StrumpfhosenStrumpfhosen Strumpfhosen Strumpfhosen Strumpfhosen Strumpfhosen Strumpfhosen Strumpfhosen Strumpfhosen Strumpfhosen StrumpfhosenStrumpfhosen Strumpfhosen Strumpfhosen Strumpfhosen Strumpfhosen Strumpfhosen Strumpfhosen Strumpfhosen Strumpfhosen StrumpfhosenStrumpfhosen Strumpfhosen Strumpfhosen Strumpfhosen Strumpfhosen Strumpfhosen Strumpfhosen Strumpfhosen Strumpfhosen StrumpfhosenStrumpfhosen Strumpfhosen Strumpfhosen Strumpfhosen Strumpfhosen Strumpfhosen Strumpfhosen Strumpfhosen Strumpfhosen StrumpfhosenStrumpfhosen Strumpfhosen Strumpfhosen Strumpfhosen Strumpfhosen Strumpfhosen Strumpfhosen Strumpfhosen Strumpfhosen StrumpfhosenStrumpfhosen Strumpfhosen Strumpfhosen Strumpfhosen Strumpfhosen Strumpfhosen Strumpfhosen Strumpfhosen Strumpfhosen StrumpfhosenStrumpfhosen Strumpfhosen Strumpfhosen Strumpfhosen Strumpfhosen Strumpfhosen Strumpfhosen Strumpfhosen Strumpfhosen StrumpfhosenStrumpfhosen Strumpfhosen Strumpfhosen Strumpfhosen Strumpfhosen Strumpfhosen Strumpfhosen Strumpfhosen Strumpfhosen StrumpfhosenStrumpfhosen Strumpfhosen Strumpfhosen Strumpfhosen Strumpfhosen Strumpfhosen Strumpfhosen Strumpfhosen Strumpfhosen StrumpfhosenStrumpfhosen Strumpfhosen Strumpfhosen Strumpfhosen Strumpfhosen Strumpfhosen Strumpfhosen Strumpfhosen Strumpfhosen StrumpfhosenStrumpfhosen Strumpfhosen Strumpfhosen Strumpfhosen Strumpfhosen Strumpfhosen Strumpfhosen Strumpfhosen Strumpfhosen StrumpfhosenStrumpfhosen Strumpfhosen Strumpfhosen Strumpfhosen Strumpfhosen Strumpfhosen Strumpfhosen Strumpfhosen Strumpfhosen StrumpfhosenStrumpfhosen Strumpfhosen Strumpfhosen Strumpfhosen Strumpfhosen Strumpfhosen Strumpfhosen Strumpfhosen Strumpfhosen StrumpfhosenStrumpfhosen Strumpfhosen Strumpfhosen Strumpfhosen Strumpfhosen Strumpfhosen Strumpfhosen Strumpfhosen Strumpfhosen StrumpfhosenStrumpfhosen Strumpfhosen Strumpfhosen Strumpfhosen Strumpfhosen Strumpfhosen Strumpfhosen Strumpfhosen Strumpfhosen Strumpfhosen

?mysterious?
23.09.2004, 19:37
ähm, spam?

Early80s
23.09.2004, 19:41
Nein Schnellschreib- 10 Fingersystem Kurs im Migroz !
Mein Eintrag ist nicht unsinniger als all die anderen...!

annes-thropo
23.09.2004, 19:44
Original geschrieben von ?mysterious?
ähm, spam?

jap, spam, de early seits, so gsehnd ab jetzt mini biiträg au us, i scho scheiss freds

SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAMSPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAMSPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAMSPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAMSPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAMSPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAMSPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAMSPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAMSPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAMSPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAMSPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAMSPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAMSPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAMSPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAMSPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAMSPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAMSPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAMSPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAMSPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAMSPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAMSPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAMSPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAMSPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAMSPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAMSPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAMSPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAMSPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAMSPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAMSPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAMSPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAMSPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAMSPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAMSPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAMSPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAMSPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAMSPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAMSPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAMSPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAMSPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAMSPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAMSPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAMSPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAMSPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAMSPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAMSPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAMSPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAMSPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAMSPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAMSPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAMSPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAMSPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAMSPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAMSPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAMSPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAMSPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAMSPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAMSPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAMSPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAMSPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAMSPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAMSPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAMSPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAMSPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAMSPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAMSPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAMSPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAMSPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAMSPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAMSPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAMSPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAMSPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAMSPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAMSPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAMSPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAMSPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAMSPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAMSPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAMSPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAMSPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAMSPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAMSPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAMSPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAMSPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAMSPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAMSPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAMSPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAMSPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAMSPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAMSPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAMSPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAMSPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAMSPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAMSPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAMSPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAMSPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAMSPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAMSPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAMSPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAMSPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAMSPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAMSPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAMSPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAMSPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAMSPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAMSPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAMSPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAMSPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAMSPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAMSPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAMSPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAMSPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAMSPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAMSPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAMSPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAMSPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAMSPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAMSPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAMSPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAMSPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAMSPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAMSPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAMSPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAMSPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAMSPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAMSPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAMSPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAMSPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAMSPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAMSPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAMSPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAMSPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAMSPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAMSPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAMSPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAMSPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAMSPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAMSPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAMSPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAMSPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAMSPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAMSPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAMSPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAMSPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAMSPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAMSPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAMSPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAMSPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAMSPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAMSPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAMSPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAMSPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAMSPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAMSPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAMSPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAMSPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAMSPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAMSPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAMSPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAMSPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAMSPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAMSPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAMSPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAMSPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM

?mysterious?
23.09.2004, 23:12
süpa, spam isch ganz in ordnig

Bschiisär
23.09.2004, 23:32
geschlossen weil nur noch gespammt wurde!

Falls Fragen: PM an Mich!