Du befindest dich auf einer für Suchmaschinen optimierten Archive-Page!
Check diesen Beitrag auf unserer richtiger Page in schönem Design unter : ch rap mag?

drAe9idius
09.12.2006, 15:59
Sail zämä

Wäiss nöd, wiä ihrs gsehnd, abr wo ds Chapter pläite gangä isch, han ichs huärä schad gfundä. Ohni das Mag mal zläsä, ich has äifach schad gfundä, dass sonä Plattform idr Schwiz schins käi Zuäkunft hät.

Und etz hani welä wüssä, geehrti Aightgenossä, wiä müäst das Mag usgseh, dass ihr dra Interässi heted?

Ich red etz nöd vom Pris, lönd das mal wäg.

Ich red vom Inhalt, also was alls drzuäghört, ich redä vilicht au vom Atäil Werbig, äifach vo so Sachä wiä Interviews, Reviews, Gigs und so Züg.
Und wiä heted ihr das am liäbschtä, so Newsletter mässig per mail, es PDF, wo ihr äimal im Monat odr so chönd go downloadä odr liäbr druckt im Briäfchaschtä?

Ich wott äifach wüssä, uf was ihr Wert leged bi somnä Mag.
Odr überhaupt käi Interässi? Wänn ja, wieso nöd?

LIV
09.12.2006, 16:02
verrecksch, grad gester bim sterneis drüber gredat hehe

most < ds besta xi, so was sölls wieder geh!

drAe9idius
09.12.2006, 16:06
Original geschrieben von LIV
verrecksch, grad gester bim sterneis drüber gredat hehe

most < ds besta xi, so was sölls wieder geh!

guät, merci, wer mer hilfrich, wer ds Most nöd vor miner Zit gsi:( was hät der dra so passt?

und überhaupt, wieso gits das Ding nüm?

cemon
09.12.2006, 16:11
und wie wärs mit mne ch hiphop mag?

z.B. es aightgenosse heftli, chchchchchch

nei, im ernscht, es CH HIPHOP Heftli mit Poster ndso und natürlich mit mne Vinyl als Biilag und i jedere Usgab en Siite mit Break moves als dumekino zum dehei nache mache.

NIMM DE SARKASSMUSS UND DAS *ICH HAN WELLÄ WITZIG SI* US MIM BIITRAG USE UND LISS ES NO EINISCH!

schläppr
09.12.2006, 16:12
aso word wingi vedammt dick. und das giz jo no.

per internet findi gaggi, am beschtä print. s'wichtigscht isch, dases guät gschribä und guät glayoutet isch.

aber ich chamer nöd vorstellä, das sones mag wür rentiärä ehrlich xeit. d'print fixchoschtä sind sehr höch und d'kunkurrenz brotal.
han miteme gschpana au über das gret...und hasem usgschwätzt ;)

LIV
09.12.2006, 16:12
kli, überall kriagt, ind hosatäscha passt, viel infos dinna, guat gschriba...

wieso nüm...guati frog...weiss es gar nit...

drAe9idius
09.12.2006, 16:16
Original geschrieben von cemon
und wie wärs mit mne ch hiphop mag?

z.B. es aightgenosse heftli, chchchchchch

nei, im ernscht, es CH HIPHOP Heftli mit Poster ndso und natürlich mit mne Vinyl als Biilag und i jedere Usgab en Siite mit Break moves als dumekino zum dehei nache mache.

NIMM DE SARKASSMUSS UND DAS *ICH HAN WELLÄ WITZIG SI* US MIM BIITRAG USE UND LISS ES NO EINISCH!

ich ghör dr Sarkasmus scho usä, käi Angscht;)

abr mal ernscht:
wäiss nöd, wiä ihrs gsehsch, abr ich wür a dr Nütralität vomnä Aightgenossä Mag zwiflä...

quasoozl
09.12.2006, 16:17
mach eifach juice för schwiz;)

cd reviews
newcomers
interviews
städt vorstelle (naja gehds halt ned so veli)...
lay-out so wie lodown:blingblin
cd wär huere fresh (ich ben en idealist ond träumer)
eigentlich hani jo nüd neus gseid aber
mer fallt ehrlichgseid au nüd bessers i...

ech fendes eifach schwerig ide schwiiz
well es hed 1. ned sone grosse absatzmarkt
ond 2. zvell sproche...

druckt wär scho fresh, esch eifach
tüür ond so.

drAe9idius
09.12.2006, 16:18
Original geschrieben von schläppr
aso word wingi vedammt dick. und das giz jo no.

per internet findi gaggi, am beschtä print. s'wichtigscht isch, dases guät gschribä und guät glayoutet isch.

aber ich chamer nöd vorstellä, das sones mag wür rentiärä ehrlich xeit. d'print fixchoschtä sind sehr höch und d'kunkurrenz brotal.
han miteme gschpana au über das gret...und hasem usgschwätzt ;)

das gsehni ebä öpä glich, abr genau wäg dr Finaziärig muäs mä am Afang doch ufs Net setzä... wers dänn sonä schlimmä Kompromiss? Du säisch ja sälbr, dass Layout und Inhalt wichtig sind, und äigentli sött das ja au ds Wichtigschtä si, odr nöd?
abr he, wiä mäinsch, dKonkuränz seg brutal?

drAe9idius
09.12.2006, 16:23
Original geschrieben von quasoozl
mach eifach juice för schwiz;)

cd reviews
newcomers
interviews
städt vorstelle (naja gehds halt ned so veli)...
lay-out so wie lodown:blingblin
cd wär huere fresh (ich ben en idealist ond träumer)
eigentlich hani jo nüd neus gseid aber
mer fallt ehrlichgseid au nüd bessers i...

ech fendes eifach schwerig ide schwiiz
well es hed 1. ned sone grosse absatzmarkt
ond 2. zvell sproche...

druckt wär scho fresh, esch eifach
tüür ond so.

juice Schwiz... klar, sofort, äifach mit Regionaltäil und so... ich wer drbi.
Nur wird us dem nüt.
sust gib der zimli rächt, das mit dr CD wer dänn äifach öpis für schpäter, wänn mer sich scho chli etabliärt hät und äim dArtists au gern was zuäschicked.
Dr Absatzmarkt... lönd doch das mal wäg, vorläufig. Und wäg dä Schprachä, wänn mä grösser isch, chönt mä immer no en Regionaltäil machä... ansunschtä chönt mä ja au Bricht i verschidenä Schprachä inäneh, würs doch umso interessant machä, wännd mich fragsch.

OK, ich gseh, erschtens isch ds Interässi da und zwäitens dr Wunsch nachrä Printversion, gsehni das richtig?

cemon
09.12.2006, 16:28
es CH HipHop Mag - zu teuer?

chani jetzt echt ned mitrede, ob das realisierbar isch, aber es gid sicherlich intressente wo gern en Annonce schalte würded. Aber es muess meh als nur RAPäPäPäPä dine ha. D'lüüt wönd informiert werdä. Es gid ned numme rap, es gid au en KULTUR. Es gid Künstler wo en Plattform bruuched, wo Analphabete ned zuegänglich gmacht werde söll.

-> MOST-Format findi en super Idee, passt i jedi gs-äss täsche, wemmer BAGGIES a häd :O)

-> es muess en Verastaltigskalender dinne ha

-> und bilder vo chick's in baggies und Bikini-Oberteil - nei, vergiss das wider

schläppr
09.12.2006, 16:29
Original geschrieben von drAe9idius
das gsehni ebä öpä glich, abr genau wäg dr Finaziärig muäs mä am Afang doch ufs Net setzä... wers dänn sonä schlimmä Kompromiss? Du säisch ja sälbr, dass Layout und Inhalt wichtig sind, und äigentli sött das ja au ds Wichtigschtä si, odr nöd?
abr he, wiä mäinsch, dKonkuränz seg brutal?

vumerusxee musches gratis machä, süsch häsch kä chance, well dkiösk nemed diä aunöd aifach so is sortiment usw. und es git scho öppä ai million gratis heftli und villi sind auschowider iigangä.

wenns numä im netz isch, denn so wiä das:
http://www3.visions-weekly.de/epaper/
findi tick gmacht (isch d'onlineusgob vumänä tüschä musikheftli wo all monet usächunnt.)
aber grad für finanziärig här xeeni schwarz, wenns numä virtuell isch. klar häsch chlini chöschtä...aber äs zalltder au niämert öppis fürd werbig, wenndi niämert kennt.

schläppr
09.12.2006, 16:32
juice Schwiz... klar, sofort, äifach mit Regionaltäil und so... ich wer drbi.
Nur wird us dem nüt.
sust gib der zimli rächt, das mit dr CD wer dänn äifach öpis für schpäter, wänn mer sich scho chli etabliärt hät und äim dArtists au gern was zuäschicked.
Dr Absatzmarkt... lönd doch das mal wäg, vorläufig. Und wäg dä Schprachä, wänn mä grösser isch, chönt mä immer no en Regionaltäil machä... ansunschtä chönt mä ja au Bricht i verschidenä Schprachä inäneh, würs doch umso interessant machä, wännd mich fragsch.

OK, ich gseh, erschtens isch ds Interässi da und zwäitens dr Wunsch nachrä Printversion, gsehni das richtig?

aso cd brucht niämert me hütt. well du bruchsch eh än internetuftritt. und denn chasches au aifach dött zum abäladä drufstellä, villicht gad mit cover und allem.
und mehrsprochig wörmer grad wirder usem chopf schloh.

quasoozl
för mech mosses ned onbedingt drockt si
pdf esch au easy chamer jo denn au sälber
drocke:D sehr wechtig fendi dases guet
gschriebe esch ned so wie do amigs bi
de reviews... wärbig eschmer glich, eifach
ned meh wärbig als söschtige inhalt

Shin
Wenn das ned kommerziell gmacht wird und für irgendwie 5.- verchauft wird (abo oder so) wirds finanziell ned so es problem si

Halt eifach wenn die wos mached nüt wend verdiene selbstverständlich :D

drAe9idius
09.12.2006, 16:33
es CH HipHop Mag - zu teuer?

chani jetzt echt ned mitrede, ob das realisierbar isch, aber es gid sicherlich intressente wo gern en Annonce schalte würded. Aber es muess meh als nur RAPäPäPäPä dine ha. D'lüüt wönd informiert werdä. Es gid ned numme rap, es gid au en KULTUR. Es gid Künstler wo en Plattform bruuched, wo Analphabete ned zuegänglich gmacht werde söll.

-> MOST-Format findi en super Idee, passt i jedi gs-äss täsche, wemmer BAGGIES a häd :O)

-> es muess en Verastaltigskalender dinne ha

-> und bilder vo chick's in baggies und Bikini-Oberteil - nei, vergiss das wider

dur Werbig chönt mä sicher chli Gäld machä, sofern ds Mass schtimmt, würs sicher au niämert schtörä, dänki au. Da wer ich persönlich etz au nöd drgägä, ich mäinä, Werbig ghört zum Alltag und solangs im Mag um Rap und nöd nur Werbig gaht...
und sicher, mä wür au en Täil zur Kultur biträgä bzw. diä so es Schtuck wit publik machä. Vo dem her also positiv.
Veraschtaltigskaländer ghört für mich etz au drzuä, bi grösserä Konzert fändi au ä Party-Review gäil...
abr he, etz muäsch mer hälfä, weles Format hät ds Most gha?

quasoozl
09.12.2006, 16:34
aso cd brucht niämert me hütt. well du bruchsch eh än internetuftritt. und denn chasches au aifach dött zum abäladä drufstellä, villicht gad mit cover und allem.

abelade fendi gueti idee, esch au
realistischer! mehrsprochig esch z
kompliziert, do hesch scho rächt

cemon
09.12.2006, 16:35
Most isch so DIN-A5 gsi und du häsch dich chönne a melde und denn isch es dir in unregelmässige abständ hei gschickt wordä.

Werbig isch voll eazee, en head wott sich au alegge, en homie wott au wüsse wellä wo mer musig chan CHAUFE!

schläppr
09.12.2006, 16:35
most hätt a6 gha. aso öppä 12x16cm.

cemon
09.12.2006, 16:36
also d'blätter sind A5 - und denn tuesch es einisch falte - nur demit mer eus verstönd.

drAe9idius
09.12.2006, 16:40

merci fürä link, gseht würkli guät us, so öpis wer natürli wünscheswert.

Ok, ich gseh, dLüt händ da verschideni Prioritätä gsetzt... di äintä wännds per pdf, di anderä druckt, disi im netz... da müäst mä dänn wohl äifach alls abütä. Crossmarketing dänn au für Werbig, wer sicher praktisch, soferns zu Werbig chämt.
Das mitem Netz statt dr CD dönt au vil besser, ich mäinä, wännd printä muäsch, bisch sicher froh, wännd nöd au no CDs prässä muäsch...
merci schläppr

und etz fragi mal das: Wer vo üch wer beräit, öpis bizträgä? Ahand vo dä Ussagä brüchts uf jedä Fall mal Lüt, wo diä War schribed, derigs wos gschalted (Polygrafä und sust derig, wo das gern mached) und no Lüt, wo luäged, dass diä Dinger unders Volk chömed. Wer wer beräit, zhälfä?

schläppr
09.12.2006, 16:40
also d'blätter sind A5 - und denn tuesch es einisch falte - nur demit mer eus verstönd.

aka A6 ;)

drAe9idius
09.12.2006, 16:42
Most isch so DIN-A5 gsi und du häsch dich chönne a melde und denn isch es dir in unregelmässige abständ hei gschickt wordä.

Werbig isch voll eazee, en head wott sich au alegge, en homie wott au wüsse wellä wo mer musig chan CHAUFE!

super, merci für dInfo

dänk mer au, dass das Format rächt praktisch wer. Ich bin au sonen Typ, wo liäbr Tabloid Zitigä list, vo dem her:D
Und ja, gad ds Bischpil mit dä Chläidr isch sehr idrücklich, das passt uf jedä Fall.... (nöd wiä dr Quelle-Banner, wo bi mir gad blinkt...;) )

SCREWD
09.12.2006, 16:44
Original geschrieben von Shin
Wenn das ned kommerziell gmacht wird und für irgendwie 5.- verchauft wird (abo oder so) wirds finanziell ned so es problem si

Halt eifach wenn die wos mached nüt wend verdiene selbstverständlich :D

wie nüt verdiene? weisch wieviel zyt das brucht, weisch was das für e arbeit isch? wie zahlsch dis ässe?

cemon
09.12.2006, 16:45
Designe lasch es vo lüüt wo kei Geld händ und öpis mit Farbe möched
-> also zum Biespiil vo Kunschtstudente chchchch

Schriibe lasch es vo lüüt wo kei Geld und kei Fründe händ
-> also zum Biespiil vo Journalistikstudente chchchch

Drucke lasch es mit Geld vo de Migros (Kulturprozent) oder ähnlichem.

Most Fritzlis sind au da im Board, früener oder spöter wird dr scho eine schriibe.

@schläpper ja (ha ned wellä umefigge), ich han mängisch s'maas ned so chchchchch

quasoozl
09.12.2006, 16:45

Wer wer beräit, zhälfä? [/B]

be en sehr zueverlässige "fählerfinder"...
ha au no es guets gfühl för sproch ond stil ond so well ech deheime hochdütsch rede.

cemon
09.12.2006, 16:48
gah mal bi Adecco verbi, ob dette en HipHopper verfüegbar isch die sind chronisch arbetslos.

chchchchch

scheisse ich bin hüt so luschtig - nei

drAe9idius
09.12.2006, 16:51
Original geschrieben von quasoozl
be en sehr zueverlässige "fählerfinder"...
ha au no es guets gfühl för sproch ond stil ond so well ech deheime hochdütsch rede.

hehe, "fählerfinder", dörfsch dr Lektor si:p ;) bin ebä au so äinä, drzuä anä schaffi no bi dr Zitig, sisch immer widr luschtig, wänni öpis gfindä:D merci uf jedä Fall fürs Mäldä

Designe lasch es vo lüüt wo kei Geld händ und öpis mit Farbe möched
-> also zum Biespiil vo Kunschtstudente chchchch

Schriibe lasch es vo lüüt wo kei Geld und kei Fründe händ
-> also zum Biespiil vo Journalistikstudente chchchch

han mer ebä au scho dänkt... diä Lüt chönted das dänn au als Referänz ageh und so, wieso nöd!
Und sowieso, dLüt sötted Liäbi für de Schäiss ha, sust chaschs gad vergässä...

und das mitem Kulturprozänt, das wer natürli dr hammer, so Zuäschlüss wered sicher gad am Schtart sehr hilfrich

|GECKOO SIEGEL|
09.12.2006, 16:51
drAe9idius lösch din postigang damnd :p

drAe9idius
09.12.2006, 16:53
Original geschrieben von |GECKOO SIEGEL|
drAe9idius lösch din postigang damnd :p

ohh shit, merci für dInfo:D heti glaubs scho huärä lang mal widr nötig gha...

Schurk
09.12.2006, 17:00
guet das ihr das seged, s chapter schuldet mir no 40.- und i han bis hüt no nönd gseh!!! i scheiss eigentlich uf diä 40.- aber wenns ned e mol händ chöne mitteile das konkurs gange sind den muen i s fascht betriebe!!!!

cemon
09.12.2006, 17:03
tue ned so Wrecked Industries schulded mir 4'500.-- und das isch kei witz.

R.I.P Wrecked - jetzt bisch würklich kabutt

Schurk
09.12.2006, 17:04
tue ned so Wrecked Industries schulded mir 4'500.-- und das isch kei witz.

R.I.P Wrecked - jetzt bisch würklich kabutt

4500.- den gang und hol das geld!!!

cemon
09.12.2006, 17:06
wie wärs wemmer alli gönd - zrugg zum topic.

drAe9idius
09.12.2006, 17:11
Original geschrieben von Schurk
4500.- den gang und hol das geld!!!

he Schurk, wieso häsch ds Chapter überhaup abonniärt? was hät der dra gfallä? Was müäst machä usser gmachti Schuldä zruggzahlä, dassd widr es Abo abschlüssisch?:D

Schurk
09.12.2006, 17:14
he Schurk, wieso häsch ds Chapter überhaup abonniärt? was hät der dra gfallä? Was müäst machä usser gmachti Schuldä zruggzahlä, dassd widr es Abo abschlüssisch?:D

scheiss uf diä 40.- isch scho lang her...

i denk i wörd kei abo me abschlüssä wiel i kei ch-rap me los...aber wenn das mag international wär wörd i glaub am afang ischer mol es abo mache!!!

drAe9idius
09.12.2006, 17:16
scheiss uf diä 40.- isch scho lang her...

i denk i wörd kei abo me abschlüssä wiel i kei ch-rap me los...aber wenn das mag international wär wörd i glaub am afang ischer mol es abo mache!!!

du schlüssisch es Abo ab, nur will ds Mag international isch?

Schurk
09.12.2006, 17:20
du schlüssisch es Abo ab, nur will ds Mag international isch?

ne fallsch usdruckt... i wör eher es abo abschlüsse wenn das mag nöd nur öber ch-rap wör schr. was wohrschindlich eh nöd dä fall wird si...

drAe9idius
09.12.2006, 17:30
ne fallsch usdruckt... i wör eher es abo abschlüsse wenn das mag nöd nur öber ch-rap wör schr. was wohrschindlich eh nöd dä fall wird si...

ah, ok, verschtani.

das dönt, als hetsch du dJuice odr sowas aboniärt, wänni das richtig usäghörä. Was gfallt dir genau a dem?

und allgemäin etz, ich dänk mir, wänn sich es CH Rap mag chönt haltä idr Schwiz, wür das dChancä sicher au vergrösserä für es internationals mag us dr Schwiz...

Schurk
09.12.2006, 18:13
ah, ok, verschtani.

das dönt, als hetsch du dJuice odr sowas aboniärt, wänni das richtig usäghörä. Was gfallt dir genau a dem?

und allgemäin etz, ich dänk mir, wänn sich es CH Rap mag chönt haltä idr Schwiz, wür das dChancä sicher au vergrösserä für es internationals mag us dr Schwiz...

ne hans ned abonniert!!!

jo voll

drAe9idius
09.12.2006, 18:44
Und etz hani welä wüssä, geehrti Aightgenossä, wiä müäst das Mag usgseh, dass ihr dra Interässi heted?

wieso gits ds Most nüm?

erschtens isch ds Interässi da und zwäitens dr Wunsch nachrä Printversion, gsehni das richtig?

Wer vo üch wer beräit, öpis bizträgä? Ahand vo dä Ussagä brüchts uf jedä Fall mal Lüt, wo diä War schribed, derigs wos gschalted (Polygrafä und sust derig, wo das gern mached) und no Lüt, wo luäged, dass diä Dinger unders Volk chömed. Wer wer beräit, zhälfä?

schläppr
09.12.2006, 21:47
häsch das mol aagluägät?

so as aafang fändi das interessant, bi interesse chasch immerno print go. (ich as computer-analphabet han natürli kan plan, wiö ufwendig dass das isch. aber ächt guät gmacht, gad mit dä videos dinn und so. wöri mol uscheggä, chönntmä eiszueis fürä ch-rap-magazin überneh.

hans w.
09.12.2006, 22:51

mangels sponsoren und inserenten nehme ich mal schwer an.

MFDY
10.12.2006, 00:54
cmd hät doch fohrig schotter :D

drAe9idius
10.12.2006, 11:43
häsch das mol aagluägät?

so as aafang fändi das interessant, bi interesse chasch immerno print go. (ich as computer-analphabet han natürli kan plan, wiö ufwendig dass das isch. aber ächt guät gmacht, gad mit dä videos dinn und so. wöri mol uscheggä, chönntmä eiszueis fürä ch-rap-magazin überneh.

das wer ganz sicher interessant, abr di erscht Usgab müäst mä us finanziellä und sicher au organisatorischä Gründ schlichtwäg per PDF machä, würi mal sägä. Bi äinerä Usgab chöntsch dr Kern erkännä, obs sich lohnt odr nöd, so Sachä wiä diä Page wered dänn für schpäter abr sicher meh als en Entwurf wert, da gibi dir rächt. Usserd natürli mä wür näbed dä Lüt, wo sich sust betäiliged, zum erschtmal es PDF machä, gad no en Informatiker odr Designer gfindä, wo das parallel drzuä wür machä. Abr ich dänk mir, so Schpezialischtä gfindsch höchschtens dänn, wännd mit dä erschtä Usgabä dir scho en chlinerä Namä gmacht häsch und dLüt gsehnd, wora si sind, qualitativ etz.

Original geschrieben von hans w. mangels sponsoren und inserenten nehme ich mal schwer an.[/B]

das hani mir au dänkt... drum müäst mä ja mitmä PDF afangä, will am Afang schtigt sicher no kän Inseränt i, drum häsch ds Gäld au nöd gad für so Züg.

Original geschrieben von MFDY cmd hät doch fohrig schotter [/B]

:D wäiss nöd, ob das scho langed... abgseh drvo wür ich persönlich etz käs Agebot vomnä Sponsor aneh, wänn das dNütralität vom Mag wür beiflussä...

und, wott sich widr mal öpert mäldä, wo eventuell öpis zumnä Mag chönt biträgä? Muäs nüt konkrets si, nur Interässi, uf das mä schpäter under Umschtänd chönt zruggcho... es verpflichted sich niämert

dabu lego
10.12.2006, 12:07

1. Immer weniger Firme sind bereit xi zum öppis z'zahlä.

2. Mir händ nöd wellä Gäld verlangä däfür!

3. Irgändwiä isches verbii xi zu däm Ziitpunkt. Luft duss.

Aber: ich han scho paar mal dänkt....wieder mal sonäs Mag machä, wär scho geil!

Aber ich glaub nöd, dass jetzt viel meh Werbe-Partner würsch findä...

drAe9idius
10.12.2006, 12:16
Original geschrieben von dabu lego
1. Immer weniger Frime sind bereit xi zum öppis z'zahlä.

2. Mir händ nöd wellä Gäld verlangä däfür!

3. Irgändwiä isches verbii xi zu däm Ziitpunkt. Luft duss.

Aber: ich han scho paar mal dänkt....wieder mal sonäs Mag machä, wär scho geil!

Aber ich lguab nöd, dass jetzt viel meh Werbe-Partner würsch findä...

das wird wohl niä äifach si, so duräzziäh. ich find huärä schad, dass es äim so schwer gmacht wird, wänn mäs doch guät mäint...

dabu lego
10.12.2006, 12:24
guät gmeint isch s'gegeteil vo guät...

boogie girl
10.12.2006, 12:30
[i]und, wott sich widr mal öpert mäldä, wo eventuell öpis zumnä Mag chönt biträgä? Muäs nüt konkrets si, nur Interässi, uf das mä schpäter under Umschtänd chönt zruggcho... es verpflichted sich niämert [/B]

jo aso wenn was z stand chunt chamer mi sicher ispanne han eh förig ziit:D

drAe9idius
10.12.2006, 21:42
anderi Mäinigä?

hans w.
10.12.2006, 21:48
andere frage...

warum reanimiert ihr nicht das most, ihr neuen motivierten leute. das wäre wohl das beste. macht ein jahr probephase oder so... 4 ausgaben? das müsste hinzukriegen sein.

meldet euch doch mal bei den leuten dort...

bevor man mit einem neuen neuen mag alle grundarbeit nochmal machen muss...

aber etwas anderes noch: ich glaube nicht, dass man hier auf aightgenossen leute suchen sollte für das projekt, mit verlaub. da gibt es andere kompetenzzentren.

cemon
10.12.2006, 21:52
s'isch bim defibriliere verbrennt...piiiiiiiiiiiiiiip

drAe9idius
10.12.2006, 22:10
s'isch bim defibriliere verbrennt...piiiiiiiiiiiiiiip

:fallfromc genau, erschti Hilf hät au nüt meh bracht...

näi säich, sisch äigentli so: ich han no niä es most gläsä, wofür ich mich au sehr schämä... es isch vor miner Zit gsi... und drum beschäftigä ich mich
erscht sit dem Thread mit dem Thema. (wänn mir übrigens mal öpert es Most het, weri sehr froh drum;)) . Und ich känn diä Lüt au nöd. Ich wäiss nur,
dr ehemalig Chef-Redakteur fänds schön, wänns widr mal es Mag gäbt. Ich wäiss au nöd, ob mä das äifach so widr ufgriffä chönt... ich mäin, das chasch
sicher nöd 1:1 überneh... und dLüt, wo det gschaffed händ, so hani mir sägä la, heged nüt sicher au käi Zit meh für so Gschpäss. Sich det mal mäldä chan
abr sicher nöd schadä, merci fürä Tipp.

Wägem Lüt suächä für so öpis uf aight... aso ds Feetback bis etz isch scho mal rächt positiv. öpert, glaubs dr Cemon, hät gschribä, ich söll doch mal bi
dr Adecco odr bi dä Hochschuälä und so go luägä, das wer sicher au käi schlächti Idee. Uf aight zfragä hät für mich abr au dr Vortäil, dass sich da Lüt mäldet,
so würkli "Liäbi für dSach" händ, aso derig, wo sich würkli interessiäred, meh no wägem CH Rap als wäg dä Journalistischä odr Gschtalterischä Fähigkäitä. Ich mäin
mä chan käs CH Rap Mag usäbringä mit Lüt, wo sälbr nöd so öpis losed. Und ich find nach wiä vor ds Interässi für Thematik wichtiger als schlussändlich ds Talänt für dArbäit.

edit: sorry Cemon, abr din Avatar isch wiblich gsi:D

cemon
10.12.2006, 23:05
yo d'cemon isch kei frau gsehd aber trotzdem guet us, ich bin en avatare und suscht nada.

...und ja es mag à la MOST wär en ideali plattform...ich weiss da gitz richtig kompetenti lüüt, wo uf dem board underwegs sind.

Understützed en gueti idee und gänd hiphop en chance. Stell dr vor villi kenned hiphop nur us de massemedie, händ s'gfühl mir sind alles Kriminelli Potchöpf oni Zuekunftsperspektive. Ufklärig tued not. Es gid wohl nüüd Politischer's als HipHop oder gömmer alli a d'sTreetparade???

drAe9idius
10.12.2006, 23:11

Understützed en gueti idee und gänd hiphop en chance. Stell dr vor villi kenned hiphop nur us de massemedie, händ s'gfühl mir sind alles Kriminelli Potchöpf oni Zuekunftsperspektive. Ufklärig tued not. Es gid wohl nüüd Politischer's als HipHop oder gömmer alli a d'sTreetparade???

gsehni glich. Odr vil känned au nur dMCs, wo überä Bildschirm flimmered... au käs representativs Bild... also los Lüt, ab id Arbäit, dUfklärigsarbäit, "si duät not";)

strangek
10.12.2006, 23:28
Sail zämä

Wäiss nöd, wiä ihrs gsehnd, abr wo ds Chapter pläite gangä isch, han ichs huärä schad gfundä. Ohni das Mag mal zläsä, ich has äifach schad gfundä, dass sonä Plattform idr Schwiz schins käi Zuäkunft hät.

Ich red etz nöd vom Pris, lönd das mal wäg.

Ich red vom Inhalt, also was alls drzuäghört, ich redä vilicht au vom Atäil Werbig, äifach vo so Sachä wiä Interviews, Reviews, Gigs und so Züg.
Und wiä heted ihr das am liäbschtä, so Newsletter mässig per mail, es PDF, wo ihr äimal im Monat odr so chönd go downloadä odr liäbr druckt im Briäfchaschtä?

Ich wott äifach wüssä, uf was ihr Wert leged bi somnä Mag.

hammer homie...ich würs mega geil gfinde...de ufwand isch halt sicher riisig zum sowas ufd bei z stelle aber ich weiss dasses du schaffe würsch...ich denke emal was im net ufzstelle wär schomal als afang guet und denn mal was z drucke ganz fett...und natürli nur über ch-rap so eis wär ganz geil eifach vo ganz jung bis ganz alt...MEGA FETT...wenn mer no meh ifallt schribi no:D

dabu lego
11.12.2006, 15:49
Ein Mag nur mit Schweizer Rap, kannste du vergessen. 1. ist das langweilig (es gibt doch nicht wirklich mehr als 15 Topacts, die auch mehr Leute interessieren als nur deine Mutter).
2. Kriegst du dann noch weniger Inserenten, als wenn du international fährst.
3. Würde mich persönlich immer auch Deutscher, Französicher und Amerikanischer Rap interessieren. Gerade vielleicht die Künstler oder Projekte, die sonst nicht so beleuchtet werden in der Presse. Also fernab von Nas, 50, Game, Jay-Z und Diddy....

Das Most wieder aufbauen, finde ich eine schlechte Idee. Lieber etwas eigenes, neues, junges aufbauen!

Sound Provider
11.12.2006, 16:06
naja... reines ch-mag würde mich nicht interessieren, ganz ehrlich. und geht wohl vielen ähnlich.

ein internationales... nun, es gibt schon viele gute ausländische mags. allerdings fand ich zb chapter oder damals auch more eigentlich ziemlich gut. und die paar seiten über schweizer szene waren auch noch zu verkraften (bzw. hab ich mich damals noch mehr beschäftigt hehe)... :D

aber eben... anscheinend lohnt es sich nicht.

jill
11.12.2006, 16:18
dur Werbig chönt mä sicher chli Gäld machä, sofern ds Mass schtimmt, würs sicher au niämert schtörä, dänki au. Da wer ich persönlich etz au nöd drgägä, ich mäinä, Werbig ghört zum Alltag und solangs im Mag um Rap und nöd nur Werbig gaht...

eh wür werbig niemer störe..ich chauf mer au jede monat s pleasure und das het meh werbig drin als was anders...aber denn xehsch au was (ii dem fall) für neui boarder-wear duss isch undso... :)

also mich störts eigentli nöd..finds aber besser wenn d werbig was mitem thema vom mag z due het.....

aber ich wür säge d CH-hiphop szene isch doch eifach z chly das mer es mag chan realisiere und das au rendiert..... denn würi eher es mag mache über hiphop allgemein....

cemon
11.12.2006, 16:29
so chli und phät wies mostheftli da zu mals.

...und ebe, au parties sötted ine, schicksch fotografe verbi, machsch es portal, wie du gschribe häsch cross irgendwas, bringsch die neuschte graffs schwiizwiit...sprayer wönd fame...und ebe das duume kino zum selber breake wär de hammer...du weisch wie ich's meine Ideä sind manigfalltig.

zMz
11.12.2006, 16:46
Sail zämä

Wäiss nöd, wiä ihrs gsehnd, abr wo ds Chapter pläite gangä isch, han ichs huärä schad gfundä. [.....]Ich wott äifach wüssä, uf was ihr Wert leged bi somnä Mag.

luägsch imm alti most oder more, diä sind guät xi...

adieu

cemon
11.12.2006, 16:49
ebe, er hät drumm keis Most, ich hoff de dabu hät em öpis gschickt.

drAe9idius
11.12.2006, 21:02
Original geschrieben von zMz
luägsch imm alti most oder more, diä sind guät xi...

adieu

:( sehnlichscht uf dr Suäch... wännd mer aso es wiähnachtsgschänkli wotsch machä...;) :D

bin würkli am luägä, nimmt mi au sehr wunder, abr gfinds so nöd... muäs glaubs mal bim Dabu verbiluägä mit dr Skimaskä:D

drAe9idius
13.12.2006, 20:11
wer wott mir etz es Most zuäschickä?

7-Siech
13.12.2006, 20:27
wer wott mir etz es Most zuäschickä?

schriib mär ä pm mit dinere adrässe, dänn schick i dir es exemplar.. sött irgendwo no en stapel ha...

drAe9idius
19.12.2006, 20:10
Most-Format isch definitiv praktisch.... das müästs dänn si, käi Frag... was mäint mä sust so?

Ferdinand Vogel
19.12.2006, 20:21
boah weisch wie scheisse langwilig sone heftli wür werde! unglaublich!

drAe9idius
19.12.2006, 23:06
Original geschrieben von Otakson II
boah weisch wie scheisse langwilig sone heftli wür werde! unglaublich!

säg du mers, honk

und was machts gad schäisse? ds Format? Und was fürä Luschtigä bisch überhaupt, dassd mäinsch, swird langwilig? scho mal was vo mir gläsä?

Ferdinand Vogel
19.12.2006, 23:25
nimms easy, het nüt mit dir ztue! weiss gar nöd was da für e mag söll werde.

find d'ch hip hop szene eifach voll langwilig...

drAe9idius
20.12.2006, 00:50
nimms easy, het nüt mit dir ztue! weiss gar nöd was da für e mag söll werde.

ach so... ok, sorry, han gmäint, du wellsch das Mag im Vornheräin scho schlächtredä... wänn öpert natürli überhaupt nöd uf CH Rap schtaht, wird ihn au ds Mag nöd überzügä chönä, klar... nüt für Uguät

Deimos
20.12.2006, 01:11

unrecht hätter nöd...
mer chönt pro jahr 4 usgabe mache und hät demit gnueg platz für all aläss, all wichtige crews represente und de rescht

im nächschte jahr chasches denn wiederhole...

schwiizer rap isch nöd grad DAS ergiebige thema schlechthin, vorallem wenn mer neutral bliibe will

grundgedanke isch super, aber i de machbarkeit & langziitprognose unrealistisch...
was meinsch warum all ch hiphop mags igange sind?

Ferdinand Vogel
20.12.2006, 16:37
sorry min kommentar isch biz unnötig gsi...

aber denke dasses zwenig lüüt git wo das würkli interessiert, dass sich die ganz gschicht lohnt. usserdem chasch der recht viel infos vo aightgenossen.ch hole...

boogie girl
20.12.2006, 16:43
aso es wer ja au meh öpis womer us de liebi zur sach ez ebe mache würd und gröschteteils sicher mit ch rapszene aber mer müsst auno anders drineh- klar rendiere tuetz uf sicher nöd und klar chamer sich t infos im internet hole aber es heftli ide hand z ha oder dihei spricht sicher au es paar lüüt ah wemers den so mache würd.. ich wer uf jedefall sicher debi han doch eh nüt z tue.-:kiffer:

drAe9idius
20.12.2006, 19:30
Original geschrieben von Rap's Frau.
aso es wer ja au meh öpis womer us de liebi zur sach ez ebe mache würd und gröschteteils sicher mit ch rapszene aber mer müsst auno anders drineh- klar rendiere tuetz uf sicher nöd und klar chamer sich t infos im internet hole aber es heftli ide hand z ha oder dihei spricht sicher au es paar lüüt ah wemers den so mache würd.. ich wer uf jedefall sicher debi han doch eh nüt z tue.-:kiffer:

säisch du ganz rächt... und usserdem würs paarnä vilicht nöd schlächt duä, widr mal öpis zläsä, schtatt schtändig im Netz zhangä:D ;) (wer sich betroffä fühlt, dörf mir es Pony uf dWiähnacht schänkä)

boogie girl
20.12.2006, 19:41
säisch du ganz rächt... und usserdem würs paarnä vilicht nöd schlächt duä, widr mal öpis zläsä, schtatt schtändig im Netz zhangä:D ;) (wer sich betroffä fühlt, dörf mir es Pony uf dWiähnacht schänkä)

eh don juan aka el cheffe check dini mails mal- und bisch du dir sicher das du platz hesch für zahlrichi ponys?! ;)

drAe9idius
20.12.2006, 19:54
Original geschrieben von Rap's Frau.
eh don juan aka el cheffe check dini mails mal- und bisch du dir sicher das du platz hesch für zahlrichi ponys?! ;)

hanen Pferdemetzger-Homie und Money on my mind:D

apropos, geschter en Grafiker troffä, hät Gfallä gfundä a miner Idee...

was mäinsch Rap sini Frau, ds Most Format und all zwäi Monat ä Usgab?

boogie girl
20.12.2006, 19:56
hanen Pferdemetzger-Homie und Money on my mind:D

apropos, geschter en Grafiker troffä, hät Gfallä gfundä a miner Idee...

was mäinsch Rap sini Frau, ds Most Format und all zwäi Monat ä Usgab?

haha..!
ja eh gaht klar bini debi, wend lieb bisch und miich nöd als gango bezeichnisch gibi gern paar stunde ane defür:D

|GECKOO SIEGEL|
13.01.2007, 14:00
newsss?

deuxlunes
13.01.2007, 14:12
@ drAe9idius:
ds Most Format und all zwäi Monat ä Usgab?

gueti sach!;) ..solangs keis 0-8-1-5-pro-blingbling werbe mag git!:D

@ drAe9idius: und usserdem würs paarnä vilicht nöd schlächt duä, widr mal öpis zläsä, schtatt schtändig im Netz zhangä ....

... häsch dis Pony übercho?

@ jill: also mich störts eigentli nöd..finds aber besser wenn d werbig was mitem thema vom mag z due het.....

word!

drAe9idius
13.01.2007, 14:55
Original geschrieben von |GECKOO SIEGEL|
newsss?

Bin a dr Most-Analysä;) würkli schad, gits das nüm. Frag mi abr, ob mä das Mag mit CH Rap au voll bringt... bi 2 Monat inkl. Reviews, Interviews, Konzert war usw. gsehts zwar guät us. Muäs umbedingt mal konzepiärä, würs dänn glaubs au postä, wänni mal en Entwurf het, falls das öpert chratzt

Original geschrieben von deuxlunes
@ drAe9idius:
ds Most Format und all zwäi Monat ä Usgab?

gueti sach!;) ..solangs keis 0-8-1-5-pro-blingbling werbe mag git!:D

@ drAe9idius: und usserdem würs paarnä vilicht nöd schlächt duä, widr mal öpis zläsä, schtatt schtändig im Netz zhangä ....

... häsch dis Pony übercho?

@ jill: also mich störts eigentli nöd..finds aber besser wenn d werbig was mitem thema vom mag z due het.....

word!

- Most format und all 2 Monat, so würs höchschtwahrschinli am Afang usgseh, drzuä di erscht Usgab ganz sicher pdf, für schpäter hoffi, mir chönd uf print umschtellä. Wäg Werbig... ich schtürz mi i käi Uchöschtä und verlang das au vo niämertem, vo dem her wirds erscht realisiärt, wänns sich uszahlt.

- und blingbling werbig... sonä gucci bitch wer doch au nöd schlächt, odr?:D abr es Werbe-mag würs under mir sicher nöd geh. ich han offni Ohrä für Werbe-Zämäarbäitä, abr probiärä, ds Wesentlichä nöd us dä Augä zverlürä, käi Angscht.

- widr mal was zläsä, wod nöd ufem Bildschirm schtah häsch, wür dä äintä definitiv guät duä:D (ich zehl mich übrigens drzuä...), vor allem abr findi, es Rap mag müäst hützutag ä Zuäkunft ha! abr ebä, alls Organisationsfrag, wiä so oft im Läbä...

und dä Ponys gahts guät, merci, wird nur langsam problematisch wägem Platz, es chunt jedä Tag äis drzuä:D

and now, dont push, just ask questions;)

drAe9idius
17.01.2007, 23:29
wiä gsehts us mit Lüt, wo gern schribed?

drAe9idius
04.03.2007, 19:57
wiä gsehts mittlerwil mitem Interässi us?

PAD
04.03.2007, 20:06
PM!

God's a Record
04.03.2007, 20:36
ch rap mag ich nöd lose

drAe9idius
04.03.2007, 20:41
Original geschrieben von God's a Record
ch rap mag ich nöd lose

und läsä?

@Patrick: merci