Du befindest dich auf einer für Suchmaschinen optimierten Archive-Page!
Check diesen Beitrag auf unserer richtiger Page in schönem Design unter : Fraue und Hip Hop

VinniePaz
11.12.2006, 19:12
Heute habe ich per Zufall so eine Sendung entdeckt,aufjedenfall lustig:D
Glaube es war auf DRS1..Wiederholung heute im 22.00.

Reinhören lohnt sich:D

Irgendeis
11.12.2006, 19:44
was isch n da so lustig dra??
ich has ehrlich gseiht rächt interessant gfunde, bis uf de eint odr andr schuss näbäduse!
finds z.B. sehr cool händs no e luana interviewt und d mad madam. und ich, wo etz ja au scho sit übr 10 jahr i de hiphop-szene vrchehr, cha grundsätzlich sägä, dass ich villes vom gseihte sehr ähnlich erläbt han/erläbä und gseh..

abr alles i allem cool machsch extra es thema uf ;)

Da no de link wo mrs mit real-player cha lose (http://www.drs.ch/index.cfm?gbAction=ECCC4AE7-A122-4A2E-8CCA9BC4A22162CF&CategoryNodeID=5831AA39-9789-4299-81DBD59DCB078B04&prg=DRS2&sendegefaess=Reflexe&szm=programm%2Freflexe&szmcha=drs2)

sKiiLkiLL
11.12.2006, 19:52
in wie fern isch den die sendih soo lustig gxi??
i weli richtig isch es den gange..
fraue und hip hop isch es grosses thema..

Lady Raquel
11.12.2006, 19:58
mann, das ganze getue um fraue im hiphop :rolleyes:

i mein wenns e frau drufhet und würklich was macht, denn het sie eher en vorteil gägänüber männer... und wenn sie wie e schlampe umelauft, denn mues sie sich au nöd beklage, wenn sie bitch gnennt wird...
fraue söled sich nöd di ganz ziit froge, wie und isch da guet und wie findedos, sondern mache was wönd.

sKiiLkiLL
11.12.2006, 20:04
wieso mueme dier kacke immer hinderfroge??
i cha au froge männer und hip hop passt den da?
man chunnt doch echt ned druf ahh..
hip hop isch für frau und maa sgit kain underschiid...

Lady Raquel
11.12.2006, 20:08
bisch nöd du die xi wo de thread gschribe het, ladies die sprayen? soviel zum thema "die kacke hinderfrage"...

VinniePaz
11.12.2006, 20:12
Klar ischs interessant gsy, suscht hättis gar nid glost.
Aber di Psychologin mengisch liecht übertribe und vorauem isch gad aus i Schublade gsteckt worde (hett so tönt aus würd jede Maa s'scheisse finde oder eifach toleriere und ke Respekt drfür ha, wi ou di Arte z rappe vo Fraue..eifach so 2-3 Schublade und fertig)

VinniePaz
11.12.2006, 20:15
Original geschrieben von sKiiLkiLL
wieso mueme dier kacke immer hinderfroge??
i cha au froge männer und hip hop passt den da?
man chunnt doch echt ned druf ahh..
hip hop isch für frau und maa sgit kain underschiid...

Du hesch nid Unrecht, aber es wird augemein nid so denkt, drumm isch o guet wird drüber gredt.
Du chasch ebe nid vo dir uf Angeri schliesse.
Das wo du schribsch isch dis Wunschdenke, nid Realität.

sKiiLkiLL
11.12.2006, 20:18
Original geschrieben von *Dragon*
Du hesch nid Unrecht, aber es wird augemein nid so denkt, drumm isch o guet wird drüber gredt.
Du chasch ebe nid vo dir uf Angeri schliesse.
Das wo du schribsch isch dis Wunschdenke, nid Realität.

ja hesch scho recht.... aber mir chön jo mol afange so denkä..

VinniePaz
11.12.2006, 20:21
Original geschrieben von sKiiLkiLL
ja hesch scho recht.... aber mir chön jo mol afange so denkä..

Bi da gar nid angerer Meinig..
Mir gfaue männleche Stimme uf Beats meistens besser, gitt aber sicher ou Usnahme u augemein isch mirs doch scheissegau, cha vo mir us o e Zwitter rappe houptsach es tönt guet:D

G.U.R.U
11.12.2006, 20:24
inhautlich stimmts grössteteus scho minere meinig nache
ha eifach chli problem demit we me us hiphop ä wisseschaft macht bzw versuecht zmache.

das mit de schublade stimmt haut scho, aber das äuä ender wiu si nid ä würkleche bezug zu däm het sonderns nur wisseschaftlich betrachtet

sKiiLkiLL
11.12.2006, 20:28
Original geschrieben von G.U.R.U
inhautlich stimmts grössteteus scho minere meinig nache
ha eifach chli problem demit we me us hiphop ä wisseschaft macht bzw versuecht zmache.

das mit de schublade stimmt haut scho, aber das äuä ender wiu si nid ä würkleche bezug zu däm het sonderns nur wisseschaftlich betrachtet

nai also ich gxe hiphop sicher ned als wüsseschaft den da passt gar ned..hiphop chasch du ned erforsche oder studiere es isch eifach do...

G.U.R.U
11.12.2006, 20:31
ja mini meinig

cemon
11.12.2006, 20:43
ich wart immerno uf en male/female emcee combo mit re stärchi wo nur fraue händ und mitre credibility wie sie momentan nur männer bechömed.

cemon
11.12.2006, 20:49
mir isch au no en name i gfalle:

schnäge und piller (no hate)

oh green world
11.12.2006, 20:59
ay ay ay, bevor all diä threads eröffnet worde sind über frauä und hiphop, frauä und graffiti, frauä und turntableism han i gar nöd gwüsst das da so ä riisä problem isch, das ich ä frau bin und hip hop los/liäb/läb

:rolleyes: meh lernt dezue

cemon
11.12.2006, 21:03
JETZT MAL EHRLICH:

Wie vill rapper hätted gar ned erscht demit a gfange, wenn's ned au weg de Fraue wär?

think about

A zum D
11.12.2006, 21:05
i find dä bricht im radio chli än witz. wenns scho über sones kontroverses thema was mached denn heteds mindestens au no 1 ma us dä szene sölle befroge. und di ganz sendig wird n art eifach drüber klagt, dass fraue nöd akzeptiert sind und schlecht behandlet werded. und mä merkt halt au dass dä radiomoderator und sini psychologin (diä zwor no eher) nöd viel ahnig vo hiphop hend und eifach so di übliche böse wörter wiä bitch und pussy als frauefeindlich agsehnd.

i han überhaupt nüt gege fraue wo rapped und überhaupt i dä hiphop szene aktiv sind, i find da sogar geil. i mein, ä frau wo din flash für diä musig bzw. szene chan teile, wa wöttsch meh?!
aber i mues au sägä, i han no kei einzige frau ghört ufem gliche level wiä di bessere männliche acts rappe. fiva mc isch di einzig womi bis jetzt gflasht hät, und dött au meh vo dä text, als vom rappe (flow, stimm etc). und d'fraue sötted wiä d'mad madam seit eifach lieber mol was mache, als sich z'beklage. i bin scho überzügt, dass ä frau wo würkli was druf hät au akzeptiert oder sogar abgfiiret wird vo dä manne i dä szene.

und s'wird jo no agsproche dases fraue teilwies liechter hend, wills fraue sind, und diä anna wo au befrogt wird isch für mich so eini. i mein diä isch 19 und hät jetzt äs album chöne ufneh, aber sie rappt echt schlecht findi. kei ahnig, vilicht hät sie easy text, aber rein flowtechnisch und reimmässig isches würkli schlecht. wenn än typ so wür reime würer usglacht werde...

Cereal Killa
11.12.2006, 21:16
also han mer das jetzt innezoge hans eigentlich no recht interessant gfunde.. mal so spaar wort zghoere vode girls us de szene.. zum sound oeb typ oder frau.. es muess mich flashe und den isches geile sound.. abr allgemein zum de lyrics wo da vom luda und so gredt wird.. vo dem her isch d schwitzer under anderem au die dütsch szene extrem beiiflusst.. fruehner hets im schwitzer rap ehner lüüt gäh wo lyrisches grappt hend fun tracks gmacht hend oder hald zum es konkrets bispiil znenne über weed grappt.. huet mached viil street shit vorallem au dütschland abr au schwiitz (wenmer so verglicht en eizi eiz miteme bushido etc), das zeigt mir scho chli en iifluss vo de staate..was noed heisst dasich noed gern streetscheiss han.. ich lose momentan uschlüsslich so sache also scho ehner vo de staat abr han das jetzt eifach mal welle id rundi schmeisse..

peace

oh green world
11.12.2006, 21:18
Original geschrieben von A zum D
und d'fraue sötted wiä d'mad madam seit eifach lieber mol was mache, als sich z'beklage. i bin scho überzügt, dass ä frau wo würkli was druf hät au akzeptiert oder sogar abgfiiret wird vo dä manne i dä szene.

danke!

keymel
11.12.2006, 21:30
tja, am beschte nid sini ziit uf aight verplempere und klugscheissere ,sondern was mache...maenner wie fraue....that s what it is ..und vo waege hip hop lebe...hahaha...scho guet.....

cemon
11.12.2006, 21:33
findi au, lebed ned hiphop, lönd hiphop durch üch läbe

sorry für d'comments, ich mängisch mini täg

keymel
11.12.2006, 21:44
jeabba bebba...

Irgendeis
11.12.2006, 21:53
Original geschrieben von A zum D
i find dä bricht im radio chli än witz. wenns scho über sones kontroverses thema was mached denn heteds mindestens au no 1 ma us dä szene sölle befroge.

da gib ich dir absolut rächt..

und di ganz sendig wird n art eifach drüber klagt, dass fraue nöd akzeptiert sind und schlecht behandlet werded

da nöd :D ich find d madmadam und d luana verzelled objektiv was bi ine so gange isch.

zu de anna gib i der wiedr rächt..lol

zu de psychologische analyse lol.. muss i ehrli zuegeh, das ich mich, als sälber aktivi, scho chli gspieglet gseh han i gwüssne muster wo da beschriebe worde sind vo dere tantä.

naja mags etz da nöd z tot rede abr für mich isch es scho e sehr interessants thema woni oft drübr nahdänk..viellicht will i sälbr aktivi female bin.. abr ja... gah jetz go rappere :) tschö

keymel
11.12.2006, 22:02
man sorry aber ihr hend ja grad gar nid gschnallt um was es da gaht...es gaht um eusi gsellschaft und nid um maenner und & oder fraue, aber hauptsach au no sin senf dezue geh obwohl mer gar nuet y sege hed..hauptsach aktuell sii und debii sii und als oberchecker ueberecho , darum gahts doch da ,genau ebe uf aaaaaaiiiighhht...

tschoesssss

A zum D
11.12.2006, 22:14
Original geschrieben von Irgendeis

da nöd :D ich find d madmadam und d luana verzelled objektiv was bi ine so gange isch.

jo stimmt scho, aber eifach so als gsamtidruck isches mir halt bliebe (liit worschinlich meh am moderator und dä froge)