Du befindest dich auf einer für Suchmaschinen optimierten Archive-Page!
Check diesen Beitrag auf unserer richtiger Page in schönem Design unter : Weles fended ehr s beschte G-Unit Albom?

young_gaddi
23.09.2004, 02:49
yo aights

ech ha me scho lang gfögt, weläs ächts s beschte (also s tightischte) albom vo G-unit esch....weles send oii favoritz?

ech glob am tony yayo ses albom werd alles burne...

ben doss

Arkez
23.09.2004, 09:09
huere müll :wtf:

Arkez
23.09.2004, 09:11
:topicsuck

:gun: :gun: :bouncecro :shooter:

Toratelli
23.09.2004, 09:13
i ha keis vo denne u wirdemer o keis choufe

Dämon
23.09.2004, 09:16
ähm... sorriii...

:wtf: :gun: :stupid: :charhit: :wixer: :wixer2: :hammer: :schlecht :wixer3: :schwulisa

smooth
23.09.2004, 09:26
send doch alii mega geil, und die wo hate, send nur neidisch...:rolleyes: wär so die typisch antwort druf...:wtf:

Arkez
23.09.2004, 09:28
young_gaddi = P.I.M.P.E.L

subtile
23.09.2004, 09:30
http://www.it.canterbury.ac.nz/department/people/graphics/WayneVanDerMeys.jpg

Lartscho
23.09.2004, 09:38
kes *kotz*

Kush
23.09.2004, 09:53
das mit fett bling bling ufem cover.....ey jo man ey, dä het auimmer wie krassers sixpack und wie mieh schusswunde.... wird au immerwie dümmer hanis gfühl... scheiss produk^t

scope
23.09.2004, 09:57
g-unit - beg for mercy fingi dope.

50 cent - get rich or die tryin fingi aues killerbeats.

und het ou paar gueti tracks...

lloyd banks fingi rapmässig rächt guet.

ja... auso d'beats si meistens rächt derb. aber wenn eminem und dre red spyda scott storch und hi-tek hinger de regler si isch das o kes wunger.

diken
23.09.2004, 09:58
the game ghört eh ned zur g-unit crew oder?!

YouSuck
23.09.2004, 09:58
Die Sucked alli....

scope
23.09.2004, 10:04
Original geschrieben von diken
the game ghört eh ned zur g-unit crew oder?!

mou isch sit neuem derbii. dr G.A.M.E. isch rächt guet fingi.

gunner
23.09.2004, 11:52
findä alli relativ un-"tight" (wi du so schöön seisch). ;) beatmässig gfalltmr ab und zuä no öpis.
fertig.

Jigga
23.09.2004, 12:03
Original geschrieben von scope
g-unit - beg for mercy fingi dope.

50 cent - get rich or die tryin fingi aues killerbeats.

und het ou paar gueti tracks...

lloyd banks fingi rapmässig rächt guet.

ja... auso d'beats si meistens rächt derb. aber wenn eminem und dre red spyda scott storch und hi-tek hinger de regler si isch das o kes wunger.

wääh scope, du bisch jo voll bilige komerz loser und vivalueger! tss

nai, also ich bin do eigentlich glicher meinig...:brille:

scope
23.09.2004, 12:28
Original geschrieben von Jigga
wääh scope, du bisch jo voll bilige komerz loser und vivalueger!

i ha do kes problem. viva luegeni praktisch nie.

aber lug beg for mercy wär instrumental es bombe-album.

d'raps gfaue mer nume vom Lloyd. On Fire vo sim aubum mitem eminem beat isch jo wohl e angeri äbeni aus der meist staandart-underground-unkommerz shit

Arkez
23.09.2004, 12:41
wen wider mal sone abstimmig machsch:

lueg das mer au chan igä:

de ganz müll isch scheisse und suckt wie sau, huere gängschter bling bling dreck. :cool:

LKB
23.09.2004, 12:55
sorry junge, G-Unit isch jo echt grad dä gröscht müll wos überhaupt git. also chauf dir doch am beschtä gar keis album vo dänä ultra hartä gangsters!

Arkez
23.09.2004, 12:59
Original geschrieben von DJ LKB
sorry junge, G-Unit isch jo echt grad dä gröscht müll wos überhaupt git. also chauf dir doch am beschtä gar keis album vo dänä ultra hartä gangsters!

WORD

nik
23.09.2004, 13:06
...am beste gohsch und machsch di zur hoe für die krasse g-unit's...

trottel...oder zum irgendeine vo euch zitiere:

geh nun, bub! :p

Aurel
23.09.2004, 13:11
falsch. er ghört nur zum g-unit label, ned zur crew... aber sis album wird de dre produziere und ich bin extreeem gspannt...

söscht... g-unit album flashtmi immer no recht... fifty album isch ned schlecht. die andere solos kenni z'wenig, um sie z'beurteile.
ich säg nur... "g-unit in this bitch right thurr!" :D

Moruk_one
23.09.2004, 13:14
aso ich finds thight das öpper mal das thema ufgriift, woni doch scho ägstra en 50 cent avater gmacht ha.

aso mini mainig isch: doupä shit. props a all fu g-unit.

amel händs mer zwar chli zvill so bling bling sache aa, so goldchetteli und soo, aber susch stylets ebe scho krass ab.

rapmässig findi de tony de fettischt, aber de 50 macht die dickschtä beatz.

peace und ich bi au duss

Aurel
23.09.2004, 13:41
fifty? beats? hani was verpasst?

LKB
23.09.2004, 13:46
Original geschrieben von Aurel
Da isch mir äbä au dur dä chopf gangä..hehe

Dä 50 Cent chan nünt dafür, dass er so gueti beats hät!

xXel
23.09.2004, 13:47

es git lüt wo shit behaupte aber ish glich... zum thema: beats meinshtens oberhammer, technish naja und inhautlech :hmmm: :hmmm:

aDidoN
23.09.2004, 14:01
e angeri äbeni aus der meist staandart-underground-unkommerz shit

:stupid:

aso ig finge aui aubä uu kool...

:rolleyes:

YouSuck
23.09.2004, 14:09
Original geschrieben von Moruk_one

aber de 50 macht die dickschtä beatz.

soso...die dickstä beats... de 50....?!?!?
:hmmm:

meinsch du vilicht au das de Eminem de DJ vom 50 isch???

tbo187
23.09.2004, 14:22
am 50i sis findi am beschte. warum häsch "the game" & dä "tony yayo" d'ine, händ doch no gar kei lps released!?
lloyd banks & young buck findi xtrem enttüschend, d'beats sind fasch immer gliich und eifach boring.
schad, dä ufem "beg 4 mercy" hani die beide no guet gfunde.

p.s.: the game, isch keis g-unit member:brille:!

Aurel
23.09.2004, 17:17
Da isch mir äbä au dur dä chopf gangä..hehe

Dä 50 Cent chan nünt dafür, dass er so gueti beats hät!

schlechte mc ischer ja scho ned. und das mit de beats hed bi ihm immer ghau. ob jetzt dre und em oder damals premo und buckwild...

young_gaddi
23.09.2004, 17:21
ok, es stemmt, dä tony yayo ond de game händ no gar kes albom doss, aber es chonnt...und all ehr mongoheads werdet The Game schono känelerne...
Ech verston sowieso ned, wiso das da s paar so am g-unit hate send, wells gad am meiste abruumed em rap-game oder was? Was esch de onderschied zo mobb deep oder em lil flip, ossert das g-unit geileri beats hett? Oder losed ehr tuntene alli eh nor so r 'n' b?????? :confused:

peace, g's up hoes down

reezer
23.09.2004, 17:24

17.Januar- The Game- NWA Vol. 1

nei, game isch minäs wüssens nöd bi g-unit... chan sie das er irgendwiä via g-unit usächunt aber dä isch eigentlich keis member vo denä...
the game isch am dre sin neuä schützling us compton und wird vom dre härt pusht werdä... luut insider isch dä so super tight das viil glaubät dä chönt hertär abgah als eminem und 50 wo si mit ihrnä albenä cho sind... wir werden sehen... spannend tönt es alle mal... album kommt am 17.1.04

scope
23.09.2004, 17:28
Original geschrieben von reezer
17.Januar- The Game- NWA Vol. 1

nei, game isch minäs wüssens nöd bi g-unit... chan sie das er irgendwiä via g-unit usächunt aber dä isch eigentlich keis member vo denä...
the game isch am dre sin neuä schützling us compton und wird vom dre härt pusht werdä... luut insider isch dä so super tight das viil glaubät dä chönt hertär abgah als eminem und 50 wo si mit ihrnä albenä cho sind... wir werden sehen... spannend tönt es alle mal... album kommt am 17.1.04

also äuä eher 17.01.05 hehe

aber Game het es mixtape, und dä siech flowt hert wie sau. und wener vom dre produziert wird, chas scho fasch nume guet cho. und dä het würklech talänt. freue mi.

MCneil
23.09.2004, 17:28
Original geschrieben von young_gaddi
ok, es stemmt, dä tony yayo ond de game händ no gar kes albom doss, aber es chonnt...und all ehr mongoheads werdet The Game schono känelerne...
Ech verston sowieso ned, wiso das da s paar so am g-unit hate send, wells gad am meiste abruumed em rap-game oder was? Was esch de onderschied zo mobb deep oder em lil flip, ossert das g-unit geileri beats hett? Oder losed ehr tuntene alli eh nor so r 'n' b?????? :confused:

peace, g's up hoes down

Jawohl mir si aues r`n`b Freaks wöu mir nüt mit gggggggggggggggggggggggiunit chöi afa! U mob deep und dr lil flip si di zwe einzige wo schüsch no chli räppe u di finge mr o scheisse u drum lose mr numeno beyonce und co.!!!!!!:confused: :hmmm:

sonix
23.09.2004, 17:36

peace, g's up hoes down

:gun: weiche siech..

young_gaddi
23.09.2004, 17:38
@mc o'neal: ech han m.o.b.b. deep ond lil f.l.i.p gschrebe, wells o g's send...drom. hater.

xXel
23.09.2004, 17:55
@mc o'neal: ech han m.o.b.b. deep ond lil f.l.i.p gschrebe, wells o g's send...drom. hater.

gang zu dine g's und vershon üs bitte :wtf:

Mat22
23.09.2004, 18:14
also, ich han z tony yayo album. finds recht g!

c-moo
23.09.2004, 18:50
alles nur ne riesen...
http://www.motorradfreunde-holzhausen.de/elefant.jpg
mehr gibts nicht zu sagen...

young_gaddi
23.09.2004, 18:56
DO SPASTA BUT I DONT CARE

http://www.utamu.com/images/uhhuh.jpg

Cwik
23.09.2004, 19:09
Yo an alli "rucksack", "oldskool", "ich hass alles was im fernseh chunt", "ich hate alli bling-bling künschtler" hiphopers det use....checket s'erscht mal de game und chömed dänn wieder go diskutiere.
ich han "westside story" scho uf 12' und es burnet deftig mitemä fette aber simple dre beat. Aight! Ufwache mir sind nömä i de endi 90er!!! ZzzZzzzzZzzzz. Y'all sleeping or what!

Aurel
23.09.2004, 19:27
Original geschrieben von Cwik
Yo an alli "rucksack", "oldskool", "ich hass alles was im fernseh chunt", "ich hate alli bling-bling künschtler" hiphopers det use....checket s'erscht mal de game und chömed dänn wieder go diskutiere.
ich han "westside story" scho uf 12' und es burnet deftig mitemä fette aber simple dre beat. Aight! Ufwache mir sind nömä i de endi 90er!!! ZzzZzzzzZzzzz. Y'all sleeping or what!

danke cwik, du nimmschmer d'wort usem muul...

Hektor
23.09.2004, 19:27

Aight! bin au mol eine vo dene gsi, irgendwenn isches mer denn eifach mal langwilig worde immer nur de glich shit z'lose. shit jetzt ned negativ gmeint, aber s'meischte isch ebe doch ned soo tight wie ihr alli denked. produktionstechnisch isch all das wo ihr als "kommerz" und "gangstershit" bezeichned ebe doch einiges besser als das "underground" und "realhiphopzüg". ich chotze langsam wänni so pseudo "underground-realshit" ghöre! ned dasi alles wo ned berüehmt isch scheisse find, aber ich fühle mich scho gnueg igschränkt idem ich wenig anderi musikstil als hiphop lose, denn muesi mi ned au no im hiphopbereich ischränke la!
und wer behauptet, dass g-unit inhaltlich die derbschte sind? wenn ich geile inhalt will lose, denn los ich talib kweli oder common, aber es bitzli abwechslig mues au si und es isch nur peinlich, wänn mer sich zerscht mues go informiere, was real oder ned real isch. das wort existiert doch gar ned oder het für jede sini eigeni bedütig.
uf jede fall schlüss ich mich em cwik nur a und säg dass ihr zerscht mal ufs neue game album sölled warte und sini maxi westside story (feat g-unit!!!) sölled chaufe!

Stylefile
23.09.2004, 19:28
Jedem das seine, vom Flow her isch de Young Buck ganz klar de Leader vode G unit!!!

Hektor
23.09.2004, 19:32
ich finde s'geilschte g-unit album immer no "get rich or die tryin" vom 50, eifach will so vill vom dre produziert worde isch und de 50 die chance gnutzt het. darum freui mi au so derb ufem game sis neue album, de dre wird scho defür sorge dasses d'massstäb nomol ei stufe höcher setzt. alli albe wo de dre produziert hett sind bisher eimalig worde (snoop, king-t, xzibit, eminem, 50 cent,...game)! DRE IS THE KING!!!!!

.kerYjameS
23.09.2004, 19:35
beats si geil d lüt si schwul

LKB
23.09.2004, 19:50
Lil Flip isch dä glich scheiss wiä g-unit und rnb losät mir sicher nöd, wel das isch no schlimmer. i glaub du kennsch halt eifach kei anderä rap. aber da isch au guet, gits so lüüt wiä du..:D

fReEMaN
23.09.2004, 19:55
für mich isch g-unit eigentli zmeischta nur müll!

drosselbart
23.09.2004, 20:52
i fingä s'geilschtä g-unit abum keis! und zwar gar keis! g-unit stoht i für diä nöii mainstream-hip-hop-bewegigä - damn suckaz...

reezer
23.09.2004, 20:55
also äuä eher 17.01.05 hehe

ja klar... sorry!

Escobar
23.09.2004, 21:00

peace, g's up hoes down

was mensch mit abruume? gäud? bitches? groupies?

ärmlech...

Original geschrieben von young_gaddi @mc o'neal: ech han m.o.b.b. deep ond lil f.l.i.p gschrebe, wells o g's send...drom. hater.

spast, was isch e gangschter?

reezer
23.09.2004, 21:05
... chan eu ja scho bitzli verstah...

trotzdem würd ich d'müüler nöd so voll näh...

vier US-NO.1 Albenä i knapp bitzli meh als eim jahr müänd au z'erscht no gschlagä werdä!!!!

drosselbart
23.09.2004, 21:14
@reezer: 1. fingi g-unit wäg däm glich scheisse! 2. vo wäm sie diä ächt aui kouft wordä diä plattänä? 3. i bi ä realischt u kei hater
:D :D

peace

Al Bana
23.09.2004, 21:40
di chöi doch au gar nüt!! schiss zämmä gwürflete huufe! di wüsse au nid was hip-hop bzw. gangsta style isch - fuck it!!!

und lloyd banks sini frässe - di macht mi eifach agressiv! zum driischlaa eifach

fuck 'em all!

EDIT: aaaah i gloub i giibe keni biiträg meh - so ne schöni zahl! 666 rockt! :D

LKB
23.09.2004, 21:44
i han diä no niä geil gfundä, wo z oberscht i dä charts stönd.
vier n1 albä sind vilicht scho schwirig z schlo.

aber än madlib schloh, wo all 2 mönät ä neus album usebringt isch au schwirig, oder? Do sind halt nöd alli glicher asicht. Ich losä lieber di geilä "realä" sachä, diä, wos nöd nötig händ zum di ganz zit über bitches, geld, blingbling, guns und so z rappä.

[Kampf(V)ilbe]
23.09.2004, 21:49
uff... scheisse ich find es paar sacha vo g-unit au geil, bin i jetzt nümma so REAL wie ihr? :eek:

i bi langsam au leid zum immer dia glich scheisse z'ghöra vo all de haters. Es gfallt einem, oder es gfallt einem nöd! losend halt öpis anders und nehmend eura wald usem arsch

Ajo vom game wird ma in zuekunft glaub no mega viel ghöra.. bin recht gspannt druf

el capitan
23.09.2004, 21:56
wäg dä text undem inhalt muesch au nöd go g-unit lose.aber es isch eifach krasse sound und mit dene allne produzente mueses eifach geili tracks geh!

und das "gangster"-image chasch logisch nöd allzu ernst neh!aber uf das luegi au nöd würkli.hauptsach dä sound isch geil.

greez

LKB
23.09.2004, 21:59
Original geschrieben von [Kampf(V)ilbe]
uff... scheisse ich find es paar sacha vo g-unit au geil, bin i jetzt nümma so REAL wie ihr? :eek:

i bi langsam au leid zum immer dia glich scheisse z'ghöra vo all de haters. Es gfallt einem, oder es gfallt einem nöd! losend halt öpis anders und nehmend eura wald usem arsch

Ajo vom game wird ma in zuekunft glaub no mega viel ghöra.. bin recht gspannt druf
Nei isch scho guet, du bisch trotzdem no real. Mir isch da glich, wenn du au paar sachä easy findsch. Ich finds eifach recht scheisse, wel ihri text meegaa sinnlos sind. drum isch äs nünt für mich.

Aber du häsch jo dä Madlib als Benutzerbild, also gang i mol dävo us, dass du scho au ä rechti ahnig häsch vo musig (Vilicht nöd nur vo Hip Hop...)

[Kampf(V)ilbe]
23.09.2004, 22:02
Nei isch scho guet, du bisch trotzdem no real. Mir isch da glich, wenn du au paar sachä easy findsch. Ich finds eifach recht scheisse, wel ihri text meegaa sinnlos sind. drum isch äs nünt für mich.

Aber du häsch jo dä Madlib als Benutzerbild, also gang i mol dävo us, dass du scho au ä rechti ahnig häsch vo musig (Vilicht nöd nur vo Hip Hop...)

das ist korrekt alter! :D

zuegeh i chönt mir g-unit aunöd dia ganz ziit inahaua... aber als abwechslig chunts eba glich no guet

und jo madlib isch immerno gott, meh gits nöd z'säga

Al Bana
23.09.2004, 22:02
Original geschrieben von el capitan
wäg dä text undem inhalt muesch au nöd go g-unit lose.aber es isch eifach krasse sound und mit dene allne produzente mueses eifach geili tracks geh!

und das "gangster"-image chasch logisch nöd allzu ernst neh!aber uf das luegi au nöd würkli.hauptsach dä sound isch geil.

greez

me chas so aluege - odr äbä o nid: weisch 's isch so, das wo i de charts louft gfaut ja irgendwie jedem chli, ohrwurm mässig und so - und wenn öppis 100x am tag im fernseh gsehsch, im radio losich , usw de loufts dr nache - aber vo däm scheiss distanzier i mi klar!

i bruuch no mini musigg drzue, u nid so scheiss wo jede lost, und ds drumum isch huere wichtig bim ne künstler! das isch doch z'gliiche bi aggroberlin, wos unter de juice läser vrbreitet isch gsi hanis nid so schlimm gfunde - es si gliich lüüt wo hip-hop lose und so - aber nach em "mein block" clip hani müässä säge schiss druff! i wott mi ja nid über anderi steue - aber uf das wo 12 jährigi wannabeez stöö wott i nid lose, u g-unit isch ja wouh dr gliich kack!

bim lose vo get rich or die tryin' isch mr würk nur eis lied huere geil cho, vorauem wägem beat: IF I CAN'T - u ds isch scho aues zu g-unit

fuck lloyd banks!

[Kampf(V)ilbe]
23.09.2004, 22:09
Original geschrieben von Albaner
me chas so aluege - odr äbä o nid: weisch 's isch so, das wo i de charts louft gfaut ja irgendwie jedem chli, ohrwurm mässig und so - und wenn öppis 100x am tag im fernseh gsehsch, im radio losich , usw de loufts dr nache - aber vo däm scheiss distanzier i mi klar!

i bruuch no mini musigg drzue, u nid so scheiss wo jede lost, und ds drumum isch huere wichtig bim ne künstler! das isch doch z'gliiche bi aggroberlin, wos unter de juice läser vrbreitet isch gsi hanis nid so schlimm gfunde - es si gliich lüüt wo hip-hop lose und so - aber nach em "mein block" clip hani müässä säge schiss druff! i wott mi ja nid über anderi steue - aber uf das wo 12 jährigi wannabeez stöö wott i nid lose, u g-unit isch ja wouh dr gliich kack!

!

dia istellig vo: es isch geil bis es alli kennend han i au gnueg lang ka, aber irgendwenn han is ufgeh, es isch eifach a chindschi istellig... find i

ma lost das wo einem gfallt und ehrlich gseit schiss i denn uf das wo dia andera au geil findend oder denkend

drum dia 2 mittlera füra

buka

Al Bana
23.09.2004, 22:14
di 2 mittlere für di bitch! dä thread isch ja eh sinnlos - figg uf g-unit! diskussione si eh sinnlos wüu jede sini meinig het - darum: vrgässets

PS nid vrgässe, LLOYD BANKS ISCH DR GRÖSCHT FURZ-MC AR OSTKÜSTE

LKB
23.09.2004, 22:16
Original geschrieben von [Kampf(V)ilbe]
und jo madlib isch immerno gott, meh gits nöd z'säga
word!!!

madlib rocks, jaylib rocks, madvillain rocks, quasimoto rocks, ynq rocks, shades of blue rocks, lootpack rocks, dj rels rocks, stones throw records rock!!!

ma lost das wo einem gfallt und ehrlich gseit schiss i denn uf das wo dia andera au geil findend oder denkend
nomol word! söll jedä eifach losä, was ihm gfallt. wenn i alles wör scheisse findä, wo kommerz isch, denn dörft i jo nöd mol meh busta rhymes oder method man losä.:D das wär trurig..
mä sött aber au nöd eifach öppis geil findä, wels alli anderä geil findät!!

reezer
23.09.2004, 22:36

bim lose vo get rich or die tryin' isch mr würk nur eis lied huere geil cho, vorauem wägem beat: IF I CAN'T - u ds isch scho aues zu g-unit

fuck lloyd banks!

findi genau di weichst istellig vo allnä...

wär g-unit jetzt nöd so bekannt und nöd ständig i dä charts und ohr-wurm mässig unter wägx, wärsch wahrschinlich dä erst wo 24 stund am tag mit g-unit im kopfhörer würd umälaufä... aber jetzt kännäts au di 12 jährigä und dänn losisches nümm... das isch doch peinlich, oder?

das isch genau s'glich wiä damals mit WU... alli händ WU glost und WU sind götter gsi mitäm 36th chamber album... und dänn isch WU-forever und dä ganz merchandise scheiss cho... jedä 12-jährig hät wu-schuäh, wu-shirts und was weiss ich gha und dänn isch WU für rächt langi ziit wäck gsi bi dä ruck-sack-hiphöppsler... und hüt? hüt sinds wieder real well ihr chleider liniä am dahin "serbelä" isch...

ich bin ja ah eher dä wo uf rap mit inhalt oder sinn staht und das cooler findet... aber ehrlich gseit chan ich mich je länger je weniger mit all denä lüüt us dem umfäld identifizierä... mit rucksack as konzert, wänn mäglich no i dä birckästöck oder dä bob marley schuäh, s'bier grad sälbär mit näh und stämpel fälschä. d'fründinn kauft ihri kleider im "fizzer" oder suschtämä vergammeltä "secondhand"-shop..... sorry, aber dä lifestyle isch unter dessä au so härt wäck und usglutscht das ich än nümm gseh chan - würklich, da chunt mir s'kotzä... und das non-stoppä gehatä vo all denä lüt gägä alles wo meh als 50 einheitä verkauft hät... isch zum hühlä... sind kein dräck besser als dä g-unit-wu-tang-gangstär wo am HB umä hängät und meint er heg dä hiphop mitäm löffel gfrässä... es isch würklich genau s'glichä, eifach di umgekehrt richtig!

jungs, klar, abschnitt obä isch übertriebä und überspitzt, aber teils gar nöd so wit wäg vo dä realität...

Herr Gamus
23.09.2004, 22:48
Öppisch schlecht mache goht eifacher als zu öppsiem stoh, das isch scho immer so gsi. Aber ich frog mich langsam öbs hüt nöd eifach zu vill Lüt git wo eifach (zu) fruschtriert sind und irgendwo iren Fruscht ablönd?
Genau das Gehate isch doch e Reaktion zum sich selber z'definiere, sich selber abzgrenze, sich selber iizrede was bsundrigs sii. Angscht vor em normals sii, Angsch devor, i de Gsellschafts als 0815-Normalo underzgoh. Chasch dich degege wehre - mit "Yo you hoe' - blos mir eis ich bin em Pimp" wie au mit "Fuck George Bush, und gib mir de Filzer zum de Stempfel fälsche.".

Wie de Reezer gseit het - chasch trotz komplett entgegergsetzter Polig unter gliicher Perspektive betrachte.

Aber gnueg Gefasel und Blub, was ich eigentlich han welle sege: Ich find G-Unit scheisse. :D

Aber he, ich weiss dass ich die scheisse find - aber au dass das wohl niemert wird interessiere. Und drum isch mirs eignetlich au egal ob die jetzt 50'000'000 Fans hend und täglich uf VIVA laufet - solangs nid vo Sony gsponsoret bi de neggschte Impfig gad injiziert wird, chan ich dem jo us em Weg go.

Und jetzt en schöne Obig allersiits. Lueget zu Eu und nid z'tüüf is Glas. :rolleyes: :D

Cwik
24.09.2004, 00:05
ich bin ja ah eher dä wo uf rap mit inhalt oder sinn staht und das cooler findet... aber ehrlich gseit chan ich mich je länger je weniger mit all denä lüüt us dem umfäld identifizierä... mit rucksack as konzert, wänn mäglich no i dä birckästöck oder dä bob marley schuäh, s'bier grad sälbär mit näh und stämpel fälschä. d'fründinn kauft ihri kleider im "fizzer" oder suschtämä vergammeltä "secondhand"-shop..... sorry, aber dä lifestyle isch unter dessä au so härt wäck und usglutscht das ich än nümm gseh chan - würklich, da chunt mir s'kotzä... und das non-stoppä gehatä vo all denä lüt gägä alles wo meh als 50 einheitä verkauft hät... isch zum hühlä... sind kein dräck besser als dä g-unit-wu-tang-gangstär wo am HB umä hängät und meint er heg dä hiphop mitäm löffel gfrässä... es isch würklich genau s'glichä, eifach di umgekehrt richtig!

jungs, klar, abschnitt obä isch übertriebä und überspitzt, aber teils gar nöd so wit wäg vo dä realität... [/B]

villicht scho es bitz übertriibe gschriibe aber reezer ich cha nur sägä ich voll dinere meinig. aber ich glaub dass isch ebe au will mer älter sind e anderi generation sind. meinsch nöd? ich los uf jedefall au gern concious rap aber find weg dem nöd all kommerz sache grad scheisse. die neu generation isch eifach wüetiger als mir dass gsi sind und hatet immer alles abe sobalds erfolg hat. de don corleone hats no guet beschriibe im interview und da merkt mer eifach dass er älter und riifer isch. Wieso gsehnd all immer d'fehler und d'schlechti siite vo öppertem oder oppisem? Immer hate, dass isch scheisse, de isch mongo....fuck de, fick die! S'internet isch e hammer erfindig gsi aber amal chunts mer scho huere strnge ihne wenn ich ebe gnau so diskussion verfolgä und merk wie viil hass ume isch. und a all die lüüt...jungs chillet gnüsset s'lebe und machet mal öppis kreativs anstaat grad de ganz tag vor em pc hocke. 1luv.

t0aster
24.09.2004, 00:15
naja mir fläsht haut eifach ihrä sound vouu nit und ihres verhautä no viuu weniger....und irgendwelchi gängsterrzzz wo mit g-unit t shirtzz dürd ciddé loufä udi ds 2. ds nacht am 4i wemä älei u futzzdruff ish wei cho usnäh fläshämr no viu weniger. abr i findezz legitim we deu leutzz sä sheisse findä und dä angerä fläsht dr sound, jedem das seine.....eifach di gängsterzzz hiä ir schwiiz müästä ni sii....

:hippie:

t0aster
24.09.2004, 00:30
[B
jungs, klar, abschnitt obä isch übertriebä und überspitzt, aber teils gar nöd so wit wäg vo dä realität... [/B]

findezz meh aus überspitzt und dss mitr realität ish wou o seeeehr wiit häär ghout...... mit rucksack und birkästöck muahmuahmuah aber lüüt mit rugi und birkästöck heimi no niä grundlos dumm agfiggt im gägäsatz zudä "bahnhof gängsterzz"....aso, i wür meinä liäber meh vodä rugi siächä aus no meh wo numä ufz uffiggä, umäplaya und posä us si... vodäm häär chani derä glichstellig wohl üüüberhoupt ni zuästimmä....

reezer
24.09.2004, 00:34
Original geschrieben von t0aster
naja mir fläsht haut eifach ihrä sound vouu nit und ihres verhautä no viuu weniger....und irgendwelchi gängsterrzzz wo mit g-unit t shirtzz dürd ciddé loufä udi ds 2. ds nacht am 4i wemä älei u futzzdruff ish wei cho usnäh fläshämr no viu weniger. abr i findezz legitim we deu leutzz sä sheisse findä und dä angerä fläsht dr sound, jedem das seine.....eifach di gängsterzzz hiä ir schwiiz müästä ni sii....

:hippie:

drum losisch du ja au necro... hahahaha.... ich verreck...

t0aster
24.09.2004, 00:42
ke grund gad z verrecke...naja soviu ig weiss wohnt necro o nit ir schwiiz, und naja öb eim dr sound odr d iiistelig vorä person fläsht ish ja wou immr no n untershiid..... abr bi mir steit dr sound immr no definitiv a 1. steu, und mit g-unit sound chani gar nix afa... und au wo sägä g-unit sig sheizze si ja eeeeh huerä rugi-birkästöck höbsherzz wo di ganz ziit sägä:"figg auezz wo idä chartz ish" abr i findä eifach da machsh drs chli z eifach...osho mau überleit dss deunä leutzz dä sound eifach ni fläsht?

reezer
24.09.2004, 01:10
ke grund gad z verrecke...naja soviu ig weiss wohnt necro o nit ir schwiiz,[quote]
klar häsch du rächt... g-unit chömät us kappelä am albis, und compton isch doch das kaff in appäzäll, oder?
du bisch än geilä siäch, echt...

[quote]und naja öb eim dr sound odr d iiistelig vorä person fläsht ish ja wou immr no n untershiid.....

naja, also wänn di d'istellig vom nerco ufä ernsthafti art und wiis, ehrlich und moralisch meh flasht und zuäseit, dänn weiss ich nöd was mir dir los isch... wänns du eifach als joke und geils entertainment aluägsch, ok
aber wieso machsch das bi g-unit nöd?

osho mau überleit dss deunä leutzz dä sound eifach ni fläsht? [/B]

gägä das han ich niä öppis gseit. wänn öppertem dä sound nöd zuä seit, OK...
was ich aber lächerlich find, isch wänn mär nachher als grund ninnt afang z'hate, lüüt verurteilä wo dä sound vellicht cool findet etc etc... ich mein, wenn ich sound nöd cool find, dänn find ichs nöd cool und bis eifach ruhig... wiä mär aber uf d'idee chunt deswägä zum biespiel da im forum en "4-zielä-ich-diss-dä-50ty-au-no-gschwind-tastatur-freebattle-rap" uf peinliche art und wies dä öffentlichkeit zuägänglich z'machä, frög ich mich ehrlich gseit schon ganz gewaltig... lönd's doch eifach bliebä, was händ ihr dävo wänn ihr diä lüt blöd hatet?

t0aster
24.09.2004, 01:29
naja, also wänn di d'istellig vom nerco ufä ernsthafti art und wiis, ehrlich und moralisch meh flasht und zuäseit, dänn weiss ich nöd was mir dir los isch... wänns du eifach als joke und geils entertainment aluägsch, ok
aber wieso machsch das bi g-unit nöd?

gägä das han ich niä öppis gseit. wänn öppertem dä sound nöd zuä seit, OK...
was ich aber lächerlich find, isch wänn mär nachher als grund ninnt afang z'hate, lüüt verurteilä wo dä sound vellicht cool findet etc etc... ich mein, wenn ich sound nöd cool find, dänn find ichs nöd cool und bis eifach ruhig... wiä mär aber uf d'idee chunt deswägä zum biespiel da im forum en "4-zielä-ich-diss-dä-50ty-au-no-gschwind-tastatur-freebattle-rap" uf peinliche art und wies dä öffentlichkeit zuägänglich z'machä, frög ich mich ehrlich gseit schon ganz gewaltig... lönd's doch eifach bliebä, was händ ihr dävo wänn ihr diä lüt blöd hatet?
1.hehe hani xeit mir flääsht dss ding vom necro?! i ha xeit dr sound fläshtmr und fertig..ja natürlich chamä dss us joke anguggn abr wini shomau gshribä ha: necro sound fläshtmr, g-unit nii. (pungt)

2.naja mini ussag ish ja genau xi: mir fläsht bir g-unit wedr de sound no wiäsi zu dämm ganzä ding stöh und ha drmit eigetlich nur mau wöuä klar machä dsss ni au lüüt wo sägä i find g-unit nid kuuhl drmit wei sägä: "i findä sheizze dss ihrä sound populär ish uuund uuund uund" dsses haut eifach o lüüt git wo dr sound ni kuuhl findä findi ganz normal.... ha o niä AU lüüt verurteilt wo d g-unit izzy findet aber s gitt ä gwüssi spezies unter denä wo iig persönlich eifach anderzz angerä aus izzy findä und chamr o ni vorsteuä dss du diä izzy findish...

reezer
24.09.2004, 01:43
ha o niä AU lüüt verurteilt wo d g-unit izzy findet aber s gitt ä gwüssi spezies unter denä wo iig persönlich eifach anderzz angerä aus izzy findä und chamr o ni vorsteuä dss du diä izzy findish... [/B]

naja, eben... ich weiss wirklich nicht... ich war jetzt zwei mal am g-unit konzert... einmal schon länger her einfach 50 in ZH und erst gerade kürzlich in genf... habe in beiden fällen eigentlich keine un-izzy-mässige erfahrung mit irgendwelchen spezies gemacht...

kann es sein das die spezien die du meinst evtl. ein ganz allgemeines problem unserer gesallschaft sind und kaum direkt mit 50 und der unit in verbindung zu bringen sind? ich glaube doch schon eher...

Aurel
24.09.2004, 01:44
Original geschrieben von MC Brot
was mensch mit abruume? gäud? bitches? groupies?

ärmlech...

spast, was isch e gangschter?

muhaha... hesch au nüt degäge, wenn chli geld bechonnsch, für das wo du gern machsch oder? und weg de bitches... entweder bisch schwul oder eifach niidisch, well du keini bechonnsch... weiss ja ned.

und die wo immer no behauptet, sie wüssed ned was hip hop sig... haha... losed mal albe wie "guess who's back" vom fifty oder die alte young buck schiibe... denn redemer wiiter.

cheers

Al Bana
24.09.2004, 01:44
1.hehe hani xeit mir flääsht dss ding vom necro?! i ha xeit dr sound fläshtmr und fertig..ja natürlich chamä dss us joke anguggn abr wini shomau gshribä ha: necro sound fläshtmr, g-unit nii. (pungt)

2.naja mini ussag ish ja genau xi: mir fläsht bir g-unit wedr de sound no wiäsi zu dämm ganzä ding stöh und ha drmit eigetlich nur mau wöuä klar machä dsss ni au lüüt wo sägä i find g-unit nid kuuhl drmit wei sägä: "i findä sheizze dss ihrä sound populär ish uuund uuund uund" dsses haut eifach o lüüt git wo dr sound ni kuuhl findä findi ganz normal.... ha o niä AU lüüt verurteilt wo d g-unit izzy findet aber s gitt ä gwüssi spezies unter denä wo iig persönlich eifach anderzz angerä aus izzy findä und chamr o ni vorsteuä dss du diä izzy findish...

@ toaster: weisch sorry aber du machschs dr o sehr eifach mit dim vraugemeine vore "usländer gänggggggstaz" ... drmit chönntsch o mi meine z.b. , owbou i nie lüüt afigge oder am bahnhof häng chönntsch mi o drzue zeue, scho nur wägem uussehe, auso ja pass eifach uuf wi du lüüt i ne schublade stecksch ( ke drohig, sondern ä tipp!!)

@ reezer: du dissisch o rächt viu lüüt, aber ja teilwiis begründet und argumentiert, was i ok fing

@ au: es geit hie um g-unit und mi fläsht ds züg nid, es chömme viu faktore zämmä wi z.b.

1. 50 cent het eifach di beschte ussegläse vo sire gägend, ohni z'kenne odr so, so ne art boygroup im räp, wos nid um persönlächkeit oder style geit - eifach wär sire meinig na guet rhymt - u ds isch nid mi style, i has lieber wenn säch gruppe biude dür ne fründschaft - eifach glichi ziu, u nid das jede spitz isch uf sini solokarriere und cash money

2. das mit em "kommerz" isch sicher o ä grund, me chas aluege wi mes wott, i staa eifach definitiv nid uf so sache!

3. lloyd banks es tuet mr ja o leid, aber dä siech regt mi uuf, dä chas mire meinig na nid - so ne siech stresst mi eifach und wenn i g-unit ghör hani eifach ä huere abneigig gäg dä shit

t0aster
24.09.2004, 01:51
naja, eben... ich weiss wirklich nicht... ich war jetzt zwei mal am g-unit konzert... einmal schon länger her einfach 50 in ZH und erst gerade kürzlich in genf... habe in beiden fällen eigentlich keine un-izzy-mässige erfahrung mit irgendwelchen spezies gemacht...

kann es sein das die spezien die du meinst evtl. ein ganz allgemeines problem unserer gesallschaft sind und kaum direkt mit 50 und der unit in verbindung zu bringen sind? ich glaube doch schon eher...

ha o ni z gfüähl dss denä peopz s konzert 50 stutz wärt wäär, wes d cd für 20 stutz im ex-libris git, abr lömrs hett wou ke sinn da drüber z stürmä.... ja ish guet möglich dss si ni diräkt mit 50 i verbindig ds bringä sind, versteckä sich haut eher hinter sim gehabe....

t0aster
24.09.2004, 01:55
albaner bräms mau: i ha gar niä ds wort usländer-gängsterzz is muul(odr id finger) gnoh. gängsterzz ja. abr usländer gängsterrz wou gad vou nit. auso untersteu mir keni sachä woni ni gshribä ha. usserdämm hani ja diä ganzi ziit differneziert u xeit i findä ni au lüüt sheizze wo dss losä eifach n chlinä teil regt mi uuf. auso lis znöchsht mau gnauer bevor so sheizze postish...

mark faloon
24.09.2004, 02:45
albaner bräms mau: i ha gar niä ds wort usländer-gängsterzz is muul(odr id finger) gnoh. gängsterzz ja. abr usländer gängsterrz wou gad vou nit. auso untersteu mir keni sachä woni ni gshribä ha. usserdämm hani ja diä ganzi ziit differneziert u xeit i findä ni au lüüt sheizze wo dss losä eifach n chlinä teil regt mi uuf. auso lis znöchsht mau gnauer bevor so sheizze postish...

mongo.

t0aster
24.09.2004, 03:45
Original geschrieben von mark faloon
mongo.

mongo.

mark faloon
24.09.2004, 03:53
mongo.

… mongo.

Cwik
24.09.2004, 09:15
Lil Flip isch dä glich scheiss wiä g-unit und rnb losät mir sicher nöd, wel das isch no schlimmer. i glaub du kennsch halt eifach kei anderä rap. aber da isch au guet, gits so lüüt wiä du..:D

Yo LKB wer meinsch mit derä ussag? Oder wie meinsch das genau?

scope
24.09.2004, 09:18
reezer und aurel verträtte hie mini meinig guet.

i ha aube o wöue sound lose wo nid jede kennt. aber was bringts? de losisch när dilated peoples nüme, wöus uf Viva i de charts isch (worst comes to worst)... und dsch fette sound und i wot fette sound. wes viu lüt super finge ischsmer glich.

aber albaner, was losisch de du für musig wo nid jede kennt?

so zimlech aui rappers u producers us amerika hei es Video wo ou einisch uf uf Viva gloffe.

G-Unit fingi haut guet wägem Lloyd und de Beats.

und mir söu itz mou eine erkläre werum G-Unit soooo schlecht isch i sine ouge.

flaboflash
24.09.2004, 10:07
die meiste do hatet g-unit und co. aber keine schriebt en richtige grund deför! "bling-bling", "gangster-scheisse" esch das en grond? d'beats send meistens übelst fett ond s'fifty album esch secher meh als glonge...

sly saloon
24.09.2004, 10:15
Original geschrieben von flaboflash
die meiste do hatet g-unit und co. aber keine schriebt en richtige grund deför! "bling-bling", "gangster-scheisse" esch das en grond? d'beats send meistens übelst fett ond s'fifty album esch secher meh als glonge...

true, jo hated doch shit eifach nur well s erfolgrich isch. do gseht mer wiedermol wie viel die meiste vom game schnalled... :rolleyes:

Aurel
24.09.2004, 10:32
mongo.

luegsch chli, söscht locksch de liebe faloon us der reserve, lol...

smooth
24.09.2004, 11:04
findi genau di weichst istellig vo allnä...

jungs, klar, abschnitt obä isch übertriebä und überspitzt, aber teils gar nöd so wit wäg vo dä realität...

na ja..fend ich rächt en föregi ussag...zum afang, fühl ich mech agsproche, be wohl genau so eine wie du dänksch, met rucksack, immer im ecke, fend vell scheisse und und und...

also lueg, nehm rucksack met, für radio und für bier vorem konzert...ich gange vell in usgang, reise a alli ort i de ch zum geili konzert gseh, sprich bruche vell geld, wo ich ned han...darum spar ich wo ich cha, und ha würklich kei lust bier z chaufe i de tonimolkerei für 8 fr trink ich lieber 2 bier vorhär, und cha derfür nächscht woche weder an es konzertdas met de kleider esch eifach nur blöd fend ich...wenn du s geld hesch für marke chleider und der das gfallt, schön für dech, de chauf die hose, wo de method man usebringt und gseh geil us...het halt au met geld z tue...:rolleyes:

das met de ganstarhate, esch glaubs en phase wo fast jede maol duremacht, ha die au mol ghasst, heut aber nüm, so lang sie mech in frede lönd und ned stresse, ha ich kei problem dermit...gang jo schliesslich wägem künschter an es konzert und ned wäg de lüt, also was regt euch das uf....

zudem send so veralgemeinerungen verdammt scheisse, oder nei, genau, jede met em tuch ufem kopf esch aggro, kifft und prüglet hure vell...und jede schwarze esch en drogehändler, und alli rucksacktype hate und schmuggle sich gratis ine..also bitte..:wtf:

tbo187
24.09.2004, 11:06
Original geschrieben von Mat22
also, ich han z tony yayo album. finds recht g!

tony yayo hät doch no keis album dusse, hämmer ja gad vorane besproche:hmmm:!

reezer
24.09.2004, 11:17
Original geschrieben von smooth
na ja..fend ich rächt en föregi ussag...zum afang, fühl ich mech agsproche, be wohl genau so eine wie du dänksch, met rucksack, immer im ecke, fend vell scheisse und und und...

also lueg, nehm rucksack met, für radio und für bier vorem konzert...ich gange vell in usgang, reise a alli ort i de ch zum geili konzert gseh, sprich bruche vell geld, wo ich ned han...darum spar ich wo ich cha, und ha würklich kei lust bier z chaufe i de tonimolkerei für 8 fr trink ich lieber 2 bier vorhär, und cha derfür nächscht woche weder an es konzertdas met de kleider esch eifach nur blöd fend ich...wenn du s geld hesch für marke chleider und der das gfallt, schön für dech, de chauf die hose, wo de method man usebringt und gseh geil us...het halt au met geld z tue...:rolleyes:

wie schon gesagt... ich habe es absichtlich überspitz formuliert... es geht nicht darum das ich etwas gegen leute mit meinen genannten klischees habe... im gegenteil, ich kenne sie selbst all zu gut... ich sehe aber nicht ganz ein wieso das viel leute auf welche diese klischees zu treffen ständig gegen das "bling bling"-lager haten müssen...

zudem send so veralgemeinerungen verdammt scheisse, oder nei, genau, jede met em tuch ufem kopf esch aggro, kifft und prüglet hure vell...und jede schwarze esch en drogehändler, und alli rucksacktype hate und schmuggle sich gratis ine..also bitte..:wtf:

ich han niä gseit, das jedä rucksacktype so druf isch... ich han nur mal genau s'glich gmacht wiä viili rucksack-type und eifach blöd verallgemeinärät... eifach i dä ander richtig... vellicht hin und wieder au zwüschät dä ziilä läsä!

smooth
24.09.2004, 11:28
der meiste grund dafür ist, kenn ich auch meiner zeit als grosser hater:D : also, was kann ein 50 cent denn besser als sagen wir talib kweli? bessere raps? wohl kaum, bessere beats wohl kaum...also, wieso sollte 50 cent soverdammt viel geld verdienen? rock ein jeru nicht 1000 mal mehr als en typ usem 50 sent lager, wo d stimme eifachso langwilig tönt...und so witer...das send so die froge wo sech so en "hater" überleit...zum teil halt scho en gedanke wert...

zudem gets au lüt, wo sich johrelang für d szene abrackeret, aber au ned gneu respekt und natürli au geld bechont...tja, das send so die sache...

en witere grund esch doch au, das die "kommerzrapper" sich ergendwie au immer kopiere...text über fraue und ghetto vell fraue und autos im video, derzu no en geile r'n'b tusse und de hit esch perfekt...

young_gaddi
24.09.2004, 15:10
ech han gar ned ali antworte gläse, die meiste send eh :echtschwu ond off-topic, vo mer us chamer de thread o schlüsse, s hett globs zvell toys da...¨
wenn eine met madvillian, necro ond so züg chonnt, esch er eh am falsche ort da. S got om GGGGGGGGGGGGGGG-UNIT!!!!!!!!! Hey händer de noi g-unit schue scho zoge? ech be ned sicher obi de wiis söll zie (chle sellout well de jedä hät) oder de schwarz....

peace, ben doss

Daym
24.09.2004, 16:01
Wei$ ja nöd, aber dr Sound fläsht mer überhoupt nit, isch für mi chli zbillig. aber chill, jede het sini eigeti perspektiv vo migrosbuget-albume. es paar mau dürlöcheret uscho isch me dr Gängsterrrr......machi o mau weni chli ca$H bruche.

G..GGG...-Unit! :kiffer:

flaboflash
24.09.2004, 16:12
Original geschrieben von Daym
Wei$ ja nöd, aber dr Sound fläsht mer überhoupt nit, isch für mi chli zbillig. aber chill, jede het sini eigeti perspektiv vo migrosbuget-albume. es paar mau dürlöcheret uscho isch me dr Gängsterrrr......machi o mau weni chli ca$H bruche.

G..GGG...-Unit! :kiffer:

wieso billig?

subtile
24.09.2004, 16:31
yeah und wenni alli g unit albe ha ... denn chaufi grad no die hose :rolleyes: :

http://www.b0g.org/wsnm/uploads/Jeans7.jpg

Rexpect fürd beatz und alles, teilwis gits sogar no e geile track vo dene abr dr ganz scheiss wo drmit repräsentiert wird isch eifach dumm. Gs, Hoes und Bling Bling fuck that!

scope
24.09.2004, 16:43
flaboflash: ha witer obe o gschribe werum sis aui hate. ke einzigi antwort.

tja.

Dj Riddla
24.09.2004, 17:15
So gibä o mau mi senf drzue.(De gits mau chli meh biträg vo mir:D)(:whogivesa)

auso muess sägä das i mit niemerem vo dr g(ay)-unit öppis cha afa...
für mi persöhnlich, het weder dr fiffty, no dr lloyd banks no süsch eine vo denä, öpis änlichs wie ne flow...

ds leidischtä finge i momentan dr track vom lloyd banks, gloubä heisst fire(dä wo uf viva louft) muess sägä das er dert u huerrä grotteschlecht rappt(da het ja mis grosi meh flow:D). für mi isch das eifach öpis vom schlechtischtä, wo ir letschtä zit releast worde isch. (näbä twista schissi)
vorauem het er gloub mau im ne interview gseit das er sich bi sim aubum speziell müeh het gä das er e guete flow druff het...

bi früecher o ä mega grosse kommerzstuff hater xi, spiut ir zwüschä zit aber eigentlich keh grossi roue meh für mi(heisst aber nid das mir dä stuff gfaut, isch haut meischtens so das die tracks speziell druf usgrichtet si, megä vill cash drmit ds mache(isch ja eigentlich o verständlich)u das meh haut si stuff dr zue wot chönä verchoufe(clothes, blingbling schmuck usw).
zusätzlich präsentierts äs verfäutschts biud vom hiphop(bitches,cash,cars, gangsterimage usw.), vorauem für die wo sich haut nid so drmit befasse...

freut mi aube umso meh, we i mau ä clip gseh wot nid glich wie jeder anger isch(z.b promoe clip isch ja o uf viva gloffe, isch aber ir zwüschä zit o unger gange. isch haut nid das wo d masse wot gse)

easy so viu zu minere meinig(isch müglich das gwüssi sache wo i gschribä ha nid so viu sinn ergä, isch haut scho fasch weekend ;))

peace out

young_gaddi
25.09.2004, 06:06
"zusätzlich präsentierts äs verfäutschts biud vom hiphop(bitches,cash,cars, gangsterimage usw.), vorauem für die wo sich haut nid so drmit befasse..."

weso seisch verfältschs bild? fendsch cars ned geil? ond weil marke hett dene hose? vefell feggsch? besch schwul?

ech gang ga
:driver:

ride on

Sss-tAnneMan
25.09.2004, 10:15
G-Unit, wes wot lose sous. mir ziemlich egau. Aber I mim Kaff gits es paar Lüt wo eifach aus kopiere vo G-Unit. Viellecht nit grad die bschte Vorbilder, sech eifach zVerschiesse. aber sch0 güet......Ghettogiällä bringes scho;)

Daym
25.09.2004, 10:25
Wieso Billig....

Chame sone Räp guet finge, wemes nit us Räp cha aluege.
Het doch nume e Stouewärt vo KRASS si u geilfinge vo 0815.
Isch für mi persönlich zBillig, mini meinig u villecht teilwis isches für angeri nit so. Ihri Sach....

Aurel
25.09.2004, 19:28
Original geschrieben von Daym
Wieso Billig....

Chame sone Räp guet finge, wemes nit us Räp cha aluege.
Het doch nume e Stouewärt vo KRASS si u geilfinge vo 0815.
Isch für mi persönlich zBillig, mini meinig u villecht teilwis isches für angeri nit so. Ihri Sach....

a de verchaufszahle ah, chamer so rap guet finde, ja...

und de fifty kei flow? muhahaha... jede mc flowt uf sini eiget art, de einte gfallts, de andere ned. aber de fifty isch flowmässig versierter als no vell indie-mc's, wo da im forum hochgelobt werded...

aDidoN
25.09.2004, 19:41
Hey händer de noi g-unit schue scho zoge? ech be ned sicher obi de wiis söll zie (chle sellout well de jedä hät) oder de schwarz....

chouf dr gschider ä:nuggi:...:D

mc rassko
25.09.2004, 20:11
:topicsuck g-unit isch scheisse!!!

Foxhound
27.09.2004, 01:25
mir gfaut g-unit nid...

i kenne ehrlech xeit g unit u diä super-"gangsters" (obwous ihne bländent geit) gar nid drum wott i mis muu nid zwit ufrissä!
doch was i bis izä ghört u xeh ha gfaut mr nid, wiu vo mire sicht här sie kenni skillz hei u beat mässig isches ganz u gar nid mini sach... ud ihstellig fing i ou sehr niveaulos...
das isch mini meinig... es git lüt diä heiss haut gärn...

i verstah d'haters... sie wei sech nid wiä sang am meer füehlä! dr hip hop het sech gspautet u das isch vo eire sicht här sehr trurig... ig persöndlech bevorzugä ä eigetä einzigartigä stiu z'entwicklä...
was angeri dänke isch mr ehrlech xeit egau...
ig ize finge das d'verwirklichig vom troum dr ungergang vom hip hop isch... ämu das woner mau isch xi...

drum a aune indies: supportet eui underground-faves drmit si witerhin exischtierä u euch z'läbe versüessä!

ir rarität ligt dr wärt!

i'm out! peace...

Sss-tAnneMan
27.09.2004, 09:37
Dr HipHOp het sech sicher nit gspalte...doch gits ungerschiede vom Gschmach. Es paar finge G-Unit no cool u angeri nit. isch doch ganz normau. Mir gfauts ja o nit grad, aber chill...!!!! D`Amis si scho immer chli Xtremer druf gsi, isch nume frag obs em Faut oder nit. u säubscht dört gits ungerschiede....

FicDic
27.09.2004, 09:56
G-Unit isch derbä scheiss... find diä soooo gschissä... abär egal... äs git eis geils liäd... on fire odär wiä das au immär heissä mag... uf jedä fall hät das än hertä beat... dadadadaaa dadadadaaa ... on fire dadadadaa dadadadaaa

ya'll know what I mean?

sin
27.09.2004, 10:30
wo isch dr knpof "es isch scheisse und diä hei nid verdient z läbä"?

Aurel
27.09.2004, 10:57
Original geschrieben von sin
wo isch dr knpof "es isch scheisse und diä hei nid verdient z läbä"?

weiser spruch!:rolleyes:

Dj Riddla
27.09.2004, 13:03
@young-gaggi

weso seisch verfältschs bild? fendsch cars ned geil? ond weil marke hett dene hose? vefell feggsch? besch schwul?

wiso äch verfältschs bild...mongo,mä xet scho das du niw würklich ahnig hesch hä?
was hei cars,bitches u blingbling shit mit rap oder hiphop z tüe?Gar nüt!

Marke vo mine hose: Migrosbudget
U d gründ wiso us prinzip keni "hiphop" marke chleider chpufe
1. sicher nid wiu die irgend ä rapper het/oder d marke vomene rapper isch
2. wius risegrosi werbelogos druff het
3. wiu si viu ds tüür si

Was het das mit schwul ds tüe, das i nid i jedem clip irgendwelchi nuttene wot gseh? figge gnue du pseudo möchtegärn hoseschisser pimp, aber du äuä nid wiu du wosch ja bitches i de clips gseh....
u iz muesch de öppä mau chli brämse mit dine scheiss komentare...

sin
27.09.2004, 13:16
@young-gaggi

kouf dr doch es porno viedo..oder gang mau uf google und gib "Bitch oder nutte oder Sexföteli(hihihi so es schmutzigs wort:bluepunk: darf me ds überhoupt sägä bi so viu minderjährigä) i und nähr hesch gnuä material zum eis heblä statt d frouä i de clips us wixxvorlag z bruchä bis am 12i warte das d sex telefon wärbigä chömä? denn hesch ämu nid immer am 50ty sini frässä wo es arsch verdeckt!

Bones
27.09.2004, 17:27
Wider mal unnötig vil Scheiss i dem Forum.
Da wird am Afang gfraget welles ihr s'bescht G-Unit Album findet. Da frag ich mich eifach wiso jetzt alli G-Unit Hater münd ieschribe, dass es scheisse findet.
Chans irgendwie nid sie!!! Scheiss haterei immer.
Also mir gfalled es paar Sache und es paar Sache nid so, aber s'geilscht Album isch nid uf de Lischte. -> Beg for mercy

Danielsson
27.09.2004, 17:32
Muäss säge bi nid seeeeehr begeisteret vo G-Unit, doch dr Lloyd Banks rappt no fresh, on fire und i'm so fly, si scho recht derb!
Aber süsch, naja...de scho lieber dr EKO :lol: :hmmm:

Al Bana
27.09.2004, 17:33
Original geschrieben von Bones
Wider mal unnötig vil Scheiss i dem Forum.
Da wird am Afang gfraget welles ihr s'bescht G-Unit Album findet. Da frag ich mich eifach wiso jetzt alli G-Unit Hater münd ieschribe, dass es scheisse findet.
Chans irgendwie nid sie!!! Scheiss haterei immer.
Also mir gfalled es paar Sache und es paar Sache nid so, aber s'geilscht Album isch nid uf de Lischte. -> Beg for mercy

ah chumm, es isch eifach genau so provokativ wi dri schribe " oh nelly het ja 2 aube uf einisch ussebracht, das find i so toll, das är grad dopplet soviu gäud vrdient, drfür d qualität um 200% abnimmt"

g unit suckt eifach, und live si si o so beschisse und arrogant wi uf ihrne clips ( geneva arena) - i bi SICHER NID GSI, aber eini woni kenne und säch vorem konzärt no aus fan bezeichnet het

peace I'm out

Bones
27.09.2004, 17:45
ah chumm, es isch eifach genau so provokativ wi dri schribe " oh nelly het ja 2 aube uf einisch ussebracht, das find i so toll, das är grad dopplet soviu gäud vrdient, drfür d qualität um 200% abnimmt"

g unit suckt eifach, und live si si o so beschisse und arrogant wi uf ihrne clips ( geneva arena) - i bi SICHER NID GSI, aber eini woni kenne und säch vorem konzärt no aus fan bezeichnet het

peace I'm out

Ja klar isches Scheisse, dass bi denä Rapper hauptsächlich ums Geld gaht. Das gseh ich au so. Schlussendlich ischs aber immer Gschmacksach vom Hörer, was er guet findet und was nid und Gschmäcker sind halt verschide, da chan mer nix ändere.
Und will jetzt da es paar Lüt ineschribed "G-Unit isch Scheisse" wird dass d'G-Unit Fans au nid grad bekehrä. Wot demit eigentli säge, dass mer die Lüt eifach söll lose lah, wenns nä gfallt und sich nid immer grad mit antsympatiä muess i mischä.
Und es gaht i dem Forum nun mal eifach nid drum ob irgend öper G-Unit Scheisse findt, sondern ebe welles s'coolschte Album isch.

Al Bana
27.09.2004, 22:32
Original geschrieben von Bones
Ja klar isches Scheisse, dass bi denä Rapper hauptsächlich ums Geld gaht. Das gseh ich au so. Schlussendlich ischs aber immer Gschmacksach vom Hörer, was er guet findet und was nid und Gschmäcker sind halt verschide, da chan mer nix ändere.
Und will jetzt da es paar Lüt ineschribed "G-Unit isch Scheisse" wird dass d'G-Unit Fans au nid grad bekehrä. Wot demit eigentli säge, dass mer die Lüt eifach söll lose lah, wenns nä gfallt und sich nid immer grad mit antsympatiä muess i mischä.
Und es gaht i dem Forum nun mal eifach nid drum ob irgend öper G-Unit Scheisse findt, sondern ebe welles s'coolschte Album isch.

ja da gib dr rächt und zwar 100%, wirde mi bemüäh nid grad aus z'kritisiere/hate ... aber übr gschmack laat säch ja bekanntläch (nid) la striite

samee
27.09.2004, 22:53
poppin' them thangs isch wohl e abartige track.

too stoned
27.09.2004, 23:22
ich finde de baet vo "if i can't" derb geil!!!suscht isch 50i&Co scho ned so mis ding aber vo de beats her gfallts mer zum teil no easy...

Aurel
28.09.2004, 00:15
Original geschrieben von samee
poppin' them thangs isch wohl e abartige track.

"all the gangsters around and my whole crew... nigga what!"
:D

zurziit au bi eus mächtig uf heavy rotation... ich well ändlech das game-album...

Brooknow
28.09.2004, 12:13
...yonug bukk sis album isch für mich s'beste bis jez, ufs game freui mi = higher und westside story burned man

Beatstar
30.09.2004, 11:20
an alli haters: ziehned euch mol es paar mixtapes ine und bitte hend D'FRäSSE!

Cwik
01.10.2004, 16:46
"ich well ändlech das game-album..."

ja chasch di druf freue!!! han scho es paar sache ghört und es burnt!

Aurel
01.10.2004, 16:51
ja chasch di druf freue!!! han scho es paar sache ghört und es burnt!

ja ich kenn eifach "higher" (dre at its best) und die yukmoth disses und no paar sache us mixtapes... darum freumi ja so... hehe...

nise
01.10.2004, 18:21
http://www.isavedagain.com/auctionphoto/078415071.jpg
50 rappe isch dr hertischt...

es git so viel gueti musig, mir blibt gar kei zyt die gangsters hate...

PsyKez
02.10.2004, 01:50
am fifty sis gfallt miär am beschte. obwohl young buck hani no garnid khört :/

manondacorner
05.10.2004, 16:26
mir gfallts lloyd banks am beschte.
ich find esch hammer flow ou wenn das do paar andersch xend.
chonnt ou druff aa uf wa me wert leit aber hey die doppelrhymes send jedefalls hammer.
go mer ez de wahrschinli no e mixxtape vo ehm go zie.
mou luege öb er scho dört droff so geil esch.

aber ou young buck isch recht fresh. de :kiffer:

Biggie
05.10.2004, 16:34
Best G-Unit Album... hmm.. 50 Cent Instrumentals! 50 Tracks! hahaha.. obwohl dases nid viu mit 50 u co z tüä het... schüsch aues bullshit.. aber ha ä vision gha.. lloyd wird dr erscht si wo G-Unit verlaht.. wächslet.. oder so.. was o immer... är hätt z potenzial ohni da ungerem 50 z dienä.. söu nid heissä daser mer passt...