Du befindest dich auf einer für Suchmaschinen optimierten Archive-Page!
Check diesen Beitrag auf unserer richtiger Page in schönem Design unter : 24.9. Dynamic Duo etc. im Festzelt!

sly saloon
23.09.2004, 10:34
*shameless plug alert*

damndan.ch presents

FR. 24.9 (jo morn!): Dynamic Duo, Def Cut , Dakra Sunz, P Ceegal, DJ L Henny

Sa. 25.9 (jo übermorn): DJs High Time, Rees, Masta J, Vogal, Agli Digital

de plausch findet imene fette festzelt in WEINFELDEN statt. es isch bim la luna/dosbach areal uf de wiese, döt i de industrie hene (wemmer vo industrie rede chan). het parkplatz. isch au mit wegwiser usgschilderet, me gsehts aber au vo de stross. chömed verbi, wenner a de WEGA sind oder au sus!

PEACE me seht sich morn!

:dance: :dance: :dance: :dance: :dance:

SCREWD
23.09.2004, 11:51
ey sly.......sag emol, bisch du bi damndan????

sly saloon
23.09.2004, 11:59
Original geschrieben von SCREWD
ey sly.......sag emol, bisch du bi damndan????

nei nei screwd, ich bin immer fan blibe;)
finds eifach läss , das öpper öppis organisiert im true gau..heheh...

sägs bitte nöd am reezer, sus döfi nüme umespamme:)

SCREWD
23.09.2004, 12:14
:hmmm: du machsch eifach bitz promo demfall :D dasch au guet.........go on *g*

cheerz und villicht bis morn

Pimpinella
23.09.2004, 12:37
ben scho immer schlächt gsi ir geografie..
drum...

wo isch WEINFELDEN ???

so mehr richtig züri? oder so eher winterthur oder sogar st. Galle oder grad uf diesere site.. so bern luzern oder so?

jo es isch donnschtig und ich mag nit viel dänke..
drum sägets mer ! :hippie:

sly saloon
23.09.2004, 12:46
Original geschrieben von Pimpinella
drum...

wo isch WEINFELDEN ???

so mehr richtig züri? oder so eher winterthur oder sogar st. Galle oder grad uf diesere site.. so bern luzern oder so?

http://www.frohsinn-weinfelden.ch/jpg_site/pl_thur.jpg

meh so zwüsched frauefeld und st.galle...heheh see?

Arkez
23.09.2004, 12:47
Original geschrieben von Pimpinella
drum...

wo isch WEINFELDEN ???

weedfälde isch wend mitem zug vo züri nach romanshorn* fahrsch gad nach frauefeld. mitem auto gad öppe 10 min. vo frauefeld.

*falls romanshorn nöd kennsch: das isch gad am bodesee nebet dütschland, det wo mit de fähre chasch nach fridrichshafe fahre.

LKB
23.09.2004, 13:01
ah da isch jo scho morn. i han irgendwiä kei geld zum au cho. wievil chostät denn dä schisch?

Pimpinella
23.09.2004, 14:35
Merci für die Wägbeschribige!!

Muess leider feststelle dass es viiiiiiiiiel z'wit isch vo be mer :(

Wünsche nech uf dem wäg

viel spass und so :D

Don-Philippo
23.09.2004, 21:33
Ich bin debii! Choschtet glaub so 15 Sutz...nöd so viel, normal halt...
Ich has Dynamische Duo scho im La Luna gse, sind recht deftig abgange! D'Alag isch leider nöd so de Bringer gsi und d Boxe sind am Bode vor de Lüüt gstande aber im Fäschtzält wir eh ales andersch...froi mi etz scho!

Al Bana
23.09.2004, 22:09
bi leider nid drbii! abr im oktober chani diä sieche ändläch ga lose! finde z'nöie aubum scho rächt hert und fett, has zwar no nid so glost - abr für ch hip-hop ischs würkläch huere geil!

sly saloon
24.09.2004, 11:56
jojo, s wetter suget, a de wega gits nur mage brot und lausigi ritschuel. was mache, wenmer trotzedem party wet?

na klar! amm damndan sis festzelt abchecke!

bis hüt obig, let's go!

kevp
27.09.2004, 17:56
hät chli wenig lüt gha, hani ghört... wie isch d'show gsi?

sly saloon
27.09.2004, 18:22
Original geschrieben von kevp
hät chli wenig lüt gha, hani ghört... wie isch d'show gsi?

jo isch schad gsi das so wenig cho sind, guet wenn i ghört ha das am ghostface hundert chosind, denn relativiert sich s wieder.

d show isch geil gsi! de spoo isch trotz schlüsselbeibruch woner vor paar tag erlitte het so guet as got abgange, de shape isch au super druff gsi, het vile freestyles kickt und sus gueti lune verbreitet. de defcut het sich erst vonere grippe erholt , aber trotzdem nochem gig no ufgleit bis au die hinderletzte verreist sind! dem sägi professionelli istellig und mer hets ne agseh, das für de shit lebed. super set gsi, neui lieder vo de veni vidi vici, aber au classic shit! BIG UP a die dynamische und an def cut!

peace