Du befindest dich auf einer für Suchmaschinen optimierten Archive-Page!
Check diesen Beitrag auf unserer richtiger Page in schönem Design unter : battle.mp3 (D12 cuts)

säccu
23.09.2004, 11:41
ziends mol ine..
wer wott döf au sin senf dezue abgeh :blingblin

battle.mp3 (D12 cuts) (http://www.flash-cinema.com/private/sonic/assozional/samples/battle.mp3)

info:
kick n' snare sind gsamplet vom song: Git Up (D12)
..und scratches sind ned vo mir

WeeD
23.09.2004, 11:51
loses daheim

SCREWD
23.09.2004, 12:04
dönt scheisse........sorry........was söll dä mist???

s hett leider kei "sehr schlecht" gäh, dorum hani halt nur "schlecht" gvotet

LKB
23.09.2004, 12:08
:wtf: :wtf: :wtf: :wtf: :wtf: :wtf: :wtf:

Da isch jo wohl ä verarschig, oder? Also wenn du das ernst meinsch, denn wör i zersch nomol äs johr oder so üebe und denn wieder mol äs file postä...

säccu
23.09.2004, 12:20
@SCREWD & DJ LKB

*lol* gsänder genau das isch de grund werum i be mim letschte post gschrebe han: uf kritik gebi en fegg

i meine wenn der no wördet schriebe was genau scheisse isch chönti velech no öpis demet afoh..

so chani halt nur öber euch lache und freud ha wender euch nöchscht mol weder ufreget wel mer euchi sog. "kritik" am arsch verbie goht :kiffer:

PhrazeFive
23.09.2004, 12:56
Original geschrieben von säccu
@SCREWD & DJ LKB

*lol* gsänder genau das isch de grund werum i be mim letschte post gschrebe han: uf kritik gebi en fegg

i meine wenn der no wördet schriebe was genau scheisse isch chönti velech no öpis demet afoh..

so chani halt nur öber euch lache und freud ha wender euch nöchscht mol weder ufreget wel mer euchi sog. "kritik" am arsch verbie goht :kiffer: es isch ja eifach nüd ussert chli schlecht abgmischts schlagzüüg?

säccu
23.09.2004, 13:03
Original geschrieben von Pingu
es isch ja eifach nüd ussert chli schlecht abgmischts schlagzüüg?
1. hani de beat wäred de arbetsziet met eme chopfhörer e eim ohr baschtlet.... also abgmischt isch do gar nix

2. kennt öbber vo euch de originalsong "Git Up" ? det isch praktisch au nur abgmischts schlagzüg und i fend es tönt rächt fett, also chamer niemer vo euch ageh dass de beat wörkli esooooo fucked up isch, sorry

PhrazeFive
23.09.2004, 13:05
1. hani de beat wäred de arbetsziet met eme chopfhörer e eim ohr baschtlet.... also abgmischt isch do gar nix

2. de originalsong "Git Up" ghört? det dönt s schlagzüg ämu ned vel andersch, also chamer niemer vo euch ageh dass de beat wörkli esooooo fucked up isch, sorry 2. Also wenn s'orginal au so tönt dänn guet nacht...
Es isch echt nüd wert!

wichtlprinz
23.09.2004, 13:22
de beat würkli esooooo fucked up!

kick bäss ine! e melodie... eifach öpis wo de scheiss ufpupt!... sorry ich finden lahm...

-melodie
-bass

und dänn posten nomal....

p0iz

säccu
23.09.2004, 13:39
Original geschrieben von wichtlprinz
de beat würkli esooooo fucked up!

kick bäss ine! e melodie... eifach öpis wo de scheiss ufpupt!... sorry ich finden lahm...

-melodie
-bass

und dänn posten nomal....

p0iz
endli mol normali kritik...
i fend me cha gar kei kritik zumene beat geh well jede emmer en andere gschmack het.

di meischte do enne mache emmer so 0815 tracks wo eifach de meischte lüt gfallt, durum kassieres de au vel gueti kritik und meined si sege voll d chefe do enne.

dummerwies chan sogar ich als "kei ahnig vo music business" guy behaupte dass mer genau die lüt e 10 johr emmerno e dem forum werd fend well si met erem shit eifach ned wieter chömed.

i de höttige ziet fendi sött mer eifach us de masse usestäche (i behaupte nid das ich das mach) demet mers zu öpisem bringt (siehe aggro berlin).

säccu
23.09.2004, 14:29
2. Also wenn s'orginal au so tönt dänn guet nacht...
Es isch echt nüd wert!
naja, eminem und D12 sind jo eh noobs... du wirschs wösse :hmmm:

scope
23.09.2004, 14:49
schlagzüg vo hiphoptracks sample isch für d'füchs.

i wirdes evtl. doheime mou lose.... schiss gsperrti downloads i däm fukkin büro.

Chraensch Lee
23.09.2004, 14:53
tönt überhaupt nid nach Git Up findi, de Git Up Beat isch überhert und das da leider me seicht. chli en minimalischte beat aber so überschlächt wie villi seged findi das ez nid, ha scho schlimmers ghört...

MacKah
23.09.2004, 14:53
irgendwie chli öpis techno mässigs dinne, also yungs nit zvill pille hintere gheie :D muahaha

SCREWD
23.09.2004, 14:54
also, ich versuech emol konstruktiv z bliibe, was mir eigentlich bi dir arrogante pisser zimmlich schwer fallt...

das wo du do postet hesch, sind nur DRUMS....fertig...was söll me drzue no sage??? z.b. super die snares sind voll wild und so öbbis hört me nur sälte und es flasht mi voll wäg???? willsch lieber so öbbis läse? scho, gäll...aber ebbe, s isch eifach nüt bsunders, villicht mag das für dich jo geil, denn isch jo guet, wenns dir gfallt.....me sött jo eigetnlich au nur das mache wo eim sälber gfallt....

vo wäge: "di meischte do enne mache emmer so 0815 tracks wo eifach de meischte lüt gfallt, durum kassieres de au vel gueti kritik und meined si sege voll d chefe do enne."

do fühl ich mi zwar nid agsproche, weil ich au lediglich nur mi SHIT mach, egal öbs öbberem jetzt gfallt oder nid... aber was isch für dich e 0815 track?

"dummerwies chan sogar ich als "kei ahnig vo music business" guy behaupte dass mer genau die lüt e 10 johr emmerno e dem forum werd fend well si met erem shit eifach ned wieter chömed."

tja......easy, au wenn me die in 10 johre immerno do inne höre wird, denn sinds wennigstens REAL blibe.....hehehe

und aggro berlin macht nur dört wiiter wo KOOL SAVAS uffkhört hett....und so wies usgseht (ASSOZIONAL??), versuechsch DU au no uff dä zug z springe, aber är isch scho lang abgfahre...

ich hoff ich bi gnueg konstruktiv bliibe.....

säccu
23.09.2004, 15:43
Original geschrieben von Chraensch Lee
tönt überhaupt nid nach Git Up findi, de Git Up Beat isch überhert und das da leider me seicht. chli en minimalischte beat aber so überschlächt wie villi seged findi das ez nid, ha scho schlimmers ghört...
ebe das findi au...
ja genaugliech wie git up tönt er natürli scho ned (isch jo au absicht) i ha nur demet welle säge dass er grundlegend gseh ned vel andersch isch und er durum gar ned so huere schlächt cha si..

aber ebe leider hend di meischte peepz do enne ere arsch gstopft met vorurteil und müend sech no zämerisse demet si öberhaupt fähig sind, kritik för öbber zschriebe..

@screwd
junge langsam hani erbarme mit dir *lol*... du seisch i bene arrogannte pisser blabla aber gaffsch mine posts noche wie en läufige hund pfffff

för öpis stoht em forum näbem thread de name vo dem wone ufgmacht het. also wend snöchscht mol: "säccu" lesisch denn mach doch eifach en wiete boge drum ume, erspar dir dini nerve und mir mini wertvoll ziet

SCREWD
23.09.2004, 15:47
warum söll ich e booge drum mache? ich finds amüsant, dasch e guete zytvertriib....

edit:

junge??? mache mr jetzt rolletuusch???

säccu
23.09.2004, 15:53
Original geschrieben von SCREWD
warum söll ich e booge drum mache? ich finds amüsant, dasch e guete zytvertriib....
jo ebe, gesch jo no selber zue dass nur underhaltig suechsch.. längeder dokterspele nöm? :blingblin

PhrazeFive
23.09.2004, 15:58
jo ebe, gesch jo no selber zue dass nur underhaltig suechsch.. längeder dokterspeli met dim papi nöm? :blingblin Sorry - was du uselahsch isch armseelig bis an aschlag...
Du stellsch ihn anne, willsch wüsse was lüt devo haltet, aber brüellsch wenns en nöd übertight findet...
Bring doch so en beat ane Battle-session mit und lueg wie dich e ganzi halle uslacht?

nur will irgendöper irgenden ähnliche beat gmacht hät nur viel viel geiler, isch dine no lang nöd geil...
ich chan au jazz sample, achli drums und bass dezue und de beat isch trotzdem kein premo beat...
din horizont: > <

SCREWD
23.09.2004, 16:02
hani jemols öbbis anders behauptet???

ich finds aber immer härzig, dass wenn me nüm wiiter weiss s mami oder de papi ins spiel näh muess....:rolleyes:

aber das änderet nüt an de tatsach, dass dis züüg nid flasht........

dörfsch sunnst emol zu uns in d schuel cho und bitz style "lehrne".......wobii, mit sowenig talänt...weiss nid öb das was bringt.......

MCneil
23.09.2004, 16:05
Hei chum lönd ne i Rueh...er cha mit kritik nid umgah! Dasch ds einzige wome cha säge! ganz armselige thread!:no:

säccu
23.09.2004, 16:26
Sorry - was du uselahsch isch armseelig bis an aschlag...
Du stellsch ihn anne, willsch wüsse was lüt devo haltet, aber brüellsch wenns en nöd übertight findet...
wenn öbber normali kritik schriebt ohni blöd azfigge schriebi au normal zrugg (siehe wichtlprinz)
met alne andere muesi gar ned gross diskutiere... ussert si meine si müese mi blöd afigge de chunt logischerwies au öppis zrugg. und wenn die denn es problem hend wenich eri muetter fegg mönds halt zersch lere iestecke und ned nur usteile..

PhrazeFive
23.09.2004, 16:33
es isch ja eifach nüd ussert chli schlecht abgmischts schlagzüüg?

2. kennt öbber vo euch de originalsong "Git Up" ? det isch praktisch au nur abgmischts schlagzüg und i fend es tönt rächt fett, also chamer niemer vo euch ageh dass de beat wörkli esooooo fucked up isch, sorry

DAS WAR OBJEKTIV...
Es IST nur schlagzeug

UND

Es IST schlecht abgemischt...

und du hast dich dafür gleich gerechtfertigt und mich angegriffen...

SCREWD
23.09.2004, 16:34
....wenn me nüm anderst wiiter weiss, muess me sich scho so wehre, isch klar.....

prophet
23.09.2004, 16:37
hogg doch zerscht dihei ane duä de beat überarbeite... nimmsch en besser uf(qualität isch unter aller sau) duäsch en nomol überarbeite und denn chunnsch vilicht au chli besseri kritik über...
chunnt mer so vor alls hegsch eifach mol d'drumline gmacht und kei idee für wiiters und suächsch do ine noch idee :D

nei sorry isch ets vilicht chli z'böös gsi :D

sonix
23.09.2004, 16:42
ziends mol ine..
wer wott döf au sin senf dezue abgeh :blingblin

battle.mp3 (D12 cuts) (http://www.flash-cinema.com/private/sonic/assozional/samples/battle.mp3)

info:
kick n' snare sind gsamplet vom song: Git Up (D12)
..und scratches sind ned vo mir

grauähaft... aber he, hit druf ä text u vermarks, de chani no s'zitli wiittr lache..!

säccu
23.09.2004, 16:46
Original geschrieben von prophet
hogg doch zerscht dihei ane duä de beat überarbeite... nimmsch en besser uf(qualität isch unter aller sau) duäsch en nomol überarbeite und denn chunnsch vilicht au chli besseri kritik über...
chunnt mer so vor alls hegsch eifach mol d'drumline gmacht und kei idee für wiiters und suächsch do ine noch idee :D

nei sorry isch ets vilicht chli z'böös gsi :D
nei isch voll easy...
met so kritik chani öpis afoh... me het de sample recht guet gfalle und i ha denkt ich lad en grad mol churz ufe.. (em chopfhörer tönts velech au chli andersch... da isch no nix mastering etc.)
e paar lüt do enn hend sicher shco anders ghört vo mir udn wösse dasi au meh als nur "schlagzüg beats" chan mache.

i finds eifach scheisse dass do enn sovel umegfigget wird statt enand gegesietig wieterzhälfe.. easy, ich nem di paar kritike woni öpis demet chan afoh uf und versuechs nöchscht mol besser zmache..

SCREWD
23.09.2004, 16:49
jo easy..........ich ha erst jetzt grad e file vo dir gfunde.........

sorry adrian.......gäll, tuet mr leid, du machsch das scho guet :D

http://www.aightgenossen.ch/forum/attachment.php?s=&postid=159974

säccu
23.09.2004, 17:00
Original geschrieben von SCREWD
jo easy..........ich ha erst jetzt grad e file vo dir gfunde.........

sorry adrian.......gäll, tuet mr leid, du machsch das scho guet :D

http://www.aightgenossen.ch/forum/attachment.php?s=&postid=159974
wer au emmer das isch..
ha leider ke ziet gha zum fertiglose... aber chaschs mer jo a de nöchschte chenderchreppe vorspele ;)

P-Flow
23.09.2004, 20:03
isch das der allererscht entwurf vam beat? so tönt bi mier gwöhnli an beat, weni gat 2 min dra bi gsi und scho mal an grobe entwurf vane drums ha!

mann, woo bliibunt melodie und an bass wa figgt?

LAN
23.09.2004, 20:15
gfaut mer nid, ischmer z nervös, aso mi düecht ds schlagzüg überlade.

und wi scho gseit... i findes chli wenig, o fürne minimalistische beat, nimm doch mau no es sample dri.

chuebueb
23.09.2004, 21:03
So chli Schlaagzüüg ;-)

Übrigens no chli off topic: Falls Assozional etwas mit assozial zu tun hat, muss ich jemanden entäuschen: Das schreibt sich nämlich mit einem "s": asozial. Falls auch noch jemand wissen will, was das heisst:
http://de.wikipedia.org/wiki/Asozial

Falls damit jedoch die Anspielung auf "ass" gemeint ist, passt das auch zu den Texten.assozional esch zrugg und weder do
bereit dini scheiss familie z verschlo
du missgeburt inzucht weisch was bisch?
uf knöi mul uf mann chum machs mer französisch!

assozional schiebt diner schwöschter de fenger
feggt di nutte zwösche eri geile denger
du hesch doch de spenner du schwule penner
meinsch dezue no du segsch voll de frauekenner

assozional isch das was d frau vo höt brucht
besser als e täsche echli gäld oder magersucht
chömed zu euis me händ platz för alli
wer mer ned passt schecki hei oder verhaui

assozional [yeah!] assozional [yeah!] assozional [yeah!]
proportional und international fegge mer dich anal [yeah!]
assozional [yeah!] assozional [yeah!] assozional [yeah!]
proportional und international fegge mer dich anal [yeah!]
Yeah.

mc rassko
23.09.2004, 21:26
sorry tönt aber ech scheisse

säccu
24.09.2004, 07:30
Original geschrieben von chuebueb
So chli Schlaagzüüg ;-)

Übrigens no chli off topic: Falls Assozional etwas mit assozial zu tun hat, muss ich jemanden entäuschen: Das schreibt sich nämlich mit einem "s": asozial. Falls auch noch jemand wissen will, was das heisst:
http://de.wikipedia.org/wiki/Asozial

Falls damit jedoch die Anspielung auf "ass" gemeint ist, passt das auch zu den Texten.
Yeah.
*lol* weder noch..

?mysterious?
24.09.2004, 17:07
nach dem ich das ganze ha dure glese chani numme eis säge:

chindergarte:rolleyes:

Hortkind
29.09.2004, 11:10
Also zumindest habe ich das D12-Sample rausgehört.

@Säccu: Diese Fassung ist zu roh(zu leise auch... manchmal kann ja Lautstärke einiges retten;-)), um hier etwas Konstruktives erwarten zu können.

Supremedjgm
29.09.2004, 11:37
STREET PARADE UND LOVE PARADE RULEZ

Hei, du bisch hie im nä hip Hop Forum !!!

muesch äuä uf www.ravegenossen.ch

PEACE

M.Y.T.H.
03.10.2004, 16:34
tönt echli wine kaputi maschine:D

MCrobidog
03.10.2004, 17:35
Wänn kei Kritik verträgsch mach kein thread uf!

LiL-T
03.10.2004, 17:53
HeY jetz aber ächt..

wieso müend ihr immer öpper abedmache? gebed doch normali kritik. dänn würd er sich au nöd uufrege wenn lüüt mit ihm normal schnurre würdet. jede hät mal chli ahgfange ;)
also ja ich find de beat au nöd grad geil, aber ebä wänn mal frei häsch würd ich diheime anehocke und dra echli wiitermache. echli meldoie, geile bass und so weiter.
dann chunts sicher no guet. Jedefalls lahn dich nöd abemache und mach wiiter so. Mit de ziit wirsch sicher besser.

peace:hippie:

unique
04.10.2004, 11:09
aso was ech s wetzigschte fende: wenn ergend öbber mol en schlächte track inestellt send sofort alli haters am start ond dä thread werd eifach voll gschrebe met beschessne ondkonstruktivem scheiss! sorry aber so esches! ond wenn mol öbber en track inestellt vo ächt phätt esch, intressierts kei sau! (oder ömu vell weniger) well denn hed jede angst öbbis dezue z säge weler eigendlech gar ke ahnig hed, ond dromm gar ke konstuktivi kritik cha abgä! es god ned alli a, aber die pimps wo eifach nomol d meinig schriibed wos vo de anderne gläse hend! shut up! uf das chammer do ächt verzechte!:rolleyes:

säccu
13.10.2004, 11:06
Original geschrieben von unique
aso was ech s wetzigschte fende: wenn ergend öbber mol en schlächte track inestellt send sofort alli haters am start ond dä thread werd eifach voll gschrebe met beschessne ondkonstruktivem scheiss! sorry aber so esches! ond wenn mol öbber en track inestellt vo ächt phätt esch, intressierts kei sau! (oder ömu vell weniger) well denn hed jede angst öbbis dezue z säge weler eigendlech gar ke ahnig hed, ond dromm gar ke konstuktivi kritik cha abgä! es god ned alli a, aber die pimps wo eifach nomol d meinig schriibed wos vo de anderne gläse hend! shut up! uf das chammer do ächt verzechte!:rolleyes:
het öpis..

el`echo
13.10.2004, 13:10
ey sorry mann.... aber tönt echt chli mies. i find ds ghört eher do inä :wc:

finds chli zu trancig.. wenn i ehrlich bin..

...out

wichtlprinz
14.10.2004, 15:07
wie gseit... überarbeiten, oder häsch scho überarbeitet??

oder häsch no meh shice uf lager? irgendöpis cools womer au öpis demit chan afange? (ez nöd falsch verstah)

p0iz

und ich gibe em unique rächt... de begriff hater beschtens zämegfasst!