Du befindest dich auf einer für Suchmaschinen optimierten Archive-Page!
Check diesen Beitrag auf unserer richtiger Page in schönem Design unter : Sch*iss Bschiisser

Moruk_one
24.09.2004, 01:19
Läkk du mir am tschööpli

jetz hani denn d nase voll, chummi doch grad vom täge hei, und denn so öppis: all biitrög woni mitvefolgt ha und woni öppis het welä inseschriibe sind vo dem satans-bschiiser gschlosse worde. findi echt gemein und dekonstruktiv.

ich säg nur. ich lah mi nöd underkriege und f*ck da bschiizer!!!!!!!

2bschiiser: weisch, irgendwänn isch gnueg hoi dunne, vorallem mit somene blöde avater wie du häsch.

mark faloon
24.09.2004, 01:23
de bschisser isch aifach kain g! voll waich.
isch jetzt de bschisser de g?! oder waas?!

Moruk_one
24.09.2004, 01:31
Original geschrieben von mark faloon
de bschisser isch aifach kain g! voll waich.
isch jetzt de bschisser de g?! oder waas?!

was fasslisch du da vo g's... de bschiiser isch g*y, susch würer nöd jedä tight biitrag zur sou mache, debii häter eh nonie sälber gwritet.

so. das hät müese use.

jetz muesi min fruscht go uselah.

mark faloon
24.09.2004, 01:41
du au!

Schtibä
24.09.2004, 07:59
ich will nöd stritä oder ähnlichs. aber diä letschtä threads händ nüt wichtigs drin gha über 5 sitä :hmmm:
und än tip zu dim eigne schutz..ich wür nöd is forum schribä das go male bisch und au nöd das täggsch und überhaupt. naja..mach s beste drus.

Bschiisär
24.09.2004, 08:38
ich han nur druff gwarted bis sich einä aagriffä fühlt, du's schlüssä vodä threads..

gimmer en guetä grund, wiäso mer si wieder söll öffnä, und ich wirds mer aaluegä..aber bis jetzt isch i allnä gschlossnä threads nur müll gschribä wordä..hehe..

ich lahn au din "fick bschiisär-thread" extra am läbe..hehe..

piis..

DJG
24.09.2004, 08:39
Original geschrieben von Schtibä
ich will nöd stritä oder ähnlichs. aber diä letschtä threads händ nüt wichtigs drin gha über 5 sitä :hmmm:

da bini voll dinere meinig...
das graffiti forum isch i de letschte mönet so de bach ab gange... hani no nie gseh... eifach nur es sceiss umegespame... kei normali konstruktivi, biiträg... findi rächt schad... de einzig tread wo villicht no es bitz normal isch (weiss es nöd...) isch da de battle tread... hät mi nie gross interessiert was drinstaht aber i nimms ah das es na öpis isch...
ich würd säge nämed eui finger usem arsch und fanged wieder ah öpis uf normalem niveau z schriibe, sust würdi säge das das forum gli mal gschlosse wird... will so häts ächt kei sinn...

gruezz djg

PS: wänner umbedingt go späme wänd... dänn gönd doch ines off topic und mached en tread uf wo nur det gspamt wird...

Pablo Escobar
24.09.2004, 08:46
Original geschrieben von Bschiisär
ich han nur druff gwarted bis sich einä aagriffä fühlt, du's schlüssä vodä threads..

gimmer en guetä grund, wiäso mer si wieder söll öffnä, und ich wirds mer aaluegä..aber bis jetzt isch i allnä gschlossnä threads nur müll gschribä wordä..hehe..

piis..

Fame-Geile!:D

Vitamin A
24.09.2004, 08:54

piis..

hey bschiiiser mich nimmt mal wunder wiso usgrechnet du de graffiti-abteil moderiersch? ich chänt au min arsch druff verwtte das no nie mitere can anere wand gstande bisch ussert villicht im eigete gartehuus :ätschbäts

Bschiisär
24.09.2004, 08:58
Original geschrieben von Vitamin A
hey bschiiiser mich nimmt mal wunder wiso usgrechnet du de graffiti-abteil moderiersch? ich chänt au min arsch druff verwtte das no nie mitere can anere wand gstande bisch ussert villicht im eigete gartehuus :ätschbäts

Da häsch du verdammt nomal rächt! Ich moderieren sit geschter wil:

1. wird zvill scheiss gschribä!
2. isch dä UAZ zwenig da!

@ PabloEscobar: Stimmt!!! :D

Vitamin A
24.09.2004, 09:44
Da häsch du verdammt nomal rächt! Ich moderieren sit geschter wil:

1. wird zvill scheiss gschribä!
2. isch dä UAZ zwenig da!

@ PabloEscobar: Stimmt!!! :D

Die Gründ findi extrem überzüügend. wenn du devo ja eh kei ahnig hesch was wilsch den degege mache das zvill scheiss gschriebe wird? und will de uaz zwenig da isch.. mann das board gaht eifach immer meh de bachab.. sorry aber d graffiti section würded er gschieder schlüsse, isch ja lächerlich so.

Bschiisär
24.09.2004, 09:49
Ich gsehn diis Problem nöd ganz, Vitamin A..

ich chan zwüsched Fat und Skinny-Cap unterscheidä und sicherlich chan ich au usänand haltä, ob imenä thread nur scheiss gschribä wird, oder obs um ernschti diskussionä gaht. Lug, ich mischä mich sicherlich nöd i diskussionä i, wos würklich um graffiti gaht..aber Threads wo 1. numä zuägspammt werdäd und 2. nütmeh mit em eigentlichä Thread-Thema ztuä händ, werdäd eifach gschlossä.

Und vodem här, gsehn ich eifach nöd, wo diis problem liit. falls du findsch, ich han en thread zu unrächt gschlossä, dänn schriibmer doch ä pm, gibmer en plausiblä, guetä grund und er isch innerhalb vo nödmal foif minuutä wieder offä!

dänk drüber nah..

subtile
24.09.2004, 09:51
Genau du pöse pöse scheiss bschiiser du :p

er isch mod du nid... that's life

Vitamin A
24.09.2004, 09:52
Ich gsehn diis Problem nöd ganz, Vitamin A..

ich chan zwüsched Fat und Skinny-Cap unterscheidä und sicherlich chan ich au usänand haltä, ob imenä thread nur scheiss gschribä wird, oder obs um ernschti diskussionä gaht. Lug, ich mischä mich sicherlich nöd i diskussionä i, wos würklich um graffiti gaht..aber Threads wo 1. numä zuägspammt werdäd und 2. nütmeh mit em eigentlichä Thread-Thema ztuä händ, werdäd eifach gschlossä.

Und vodem här, gsehn ich eifach nöd, wo diis problem liit. falls du findsch, ich han en thread zu unrächt gschlossä, dänn schriibmer doch ä pm, gibmer en plausiblä, guetä grund und er isch innerhalb vo nödmal foif minuutä wieder offä!

dänk drüber nah..

es gaht mir debi nöd um threads wo du gschlosse hesch. lueg ich seg numme, wenner so wiiter mached chunt das eifach nöd guet und wenn du das problem nöd wilsch igseh duets mer leid.

reezer
24.09.2004, 10:05
es gaht mir debi nöd um threads wo du gschlosse hesch. lueg ich seg numme, wenner so wiiter mached chunt das eifach nöd guet und wenn du das problem nöd wilsch igseh duets mer leid.

säg doch konkret was dir problem isch bitte... wänns dir nöd um diä threads gaht wo gschlossä wordä sind, um was gahts dir dänn?
dä bschiisär hät lediglich threads gschlossä wo unter aller sau gsi sind... zudem häts da wieder paar hohli nasänä umä wo defintiv z'vill lallät für imänä forum!

Vitamin A
24.09.2004, 10:08
Original geschrieben von reezer
säg doch konkret was dir problem isch bitte... wänns dir nöd um diä threads gaht wo gschlossä wordä sind, um was gahts dir dänn?
dä bschiisär hät lediglich threads gschlossä wo unter aller sau gsi sind... zudem häts da wieder paar hohli nasänä umä wo defintiv z'vill lallät für imänä forum!

hans am reezer per pm mitteilt

reezer
24.09.2004, 10:23
hans am reezer per pm mitteilt

also bis jetzt ist nichts gekommen bei mir!

Vitamin A
24.09.2004, 10:24
Original geschrieben von reezer
also bis jetzt ist nichts gekommen bei mir!

shit sorry ich mein han am bschiiser e pm gschriebe..

Aurel
24.09.2004, 10:48
halt deine fresse. man reezer, wieso hast du diese würste noch nicht gebannt? sollte einfach ignoriert werden...

Original geschrieben von Moruk_one
Läkk du mir am tschööpli

jetz hani denn d nase voll, chummi doch grad vom täge hei, und denn so öppis: all biitrög woni mitvefolgt ha und woni öppis het welä inseschriibe sind vo dem satans-bschiiser gschlosse worde. findi echt gemein und dekonstruktiv.

ich säg nur. ich lah mi nöd underkriege und f*ck da bschiizer!!!!!!!

2bschiiser: weisch, irgendwänn isch gnueg hoi dunne, vorallem mit somene blöde avater wie du häsch.