Du befindest dich auf einer für Suchmaschinen optimierten Archive-Page!
Check diesen Beitrag auf unserer richtiger Page in schönem Design unter : writerstorys

Moruk_one
24.09.2004, 01:27
hallo yungz

isch mer grad no e feddi ide in chopf gschdige:

mer chönnted ja da sone thred ufmache, womer ois gägäsiitig so writerstorys verzelled. so wi im backspin amel. das lisi immer u gärn. chönntemer so vo actions vezelle wommer fasch catsht worde wäred, natüli ohni name und ort und so z nänne.

wär doch aight? wäann öpper debii wär, chönnti morn mal mini erscht story vo hütznacht droppe. aight?

peace:kiffer:

mark faloon
24.09.2004, 01:36
ok. ich bin mol male gsii, denn isch polizei kho, bin ich voll abseckle am gsii. denn han ich voll dosä am bull kopf gworfa. er hett gsait: halt! ich schüssä! ich bin voll abgseckled.

Moruk_one
24.09.2004, 01:48
@mark fall um:

ezz mosch denn eifach bremse bürschdli. susch segi em writer24 oder em uaz er söll dich banne.
ich merk genau dassdmi willsch verarsche. so lüt wie dich bruuchz daine NÖD, kapiert?

also verschwind und verschtekk dich hinteer dine büecher!!!

fü dich gids kais peace!!!

mark faloon
24.09.2004, 02:37
Original geschrieben von Moruk_one
@mark fall um:

ezz mosch denn eifach bremse bürschdli. susch segi em writer24 oder em uaz er söll dich banne.
ich merk genau dassdmi willsch verarsche. so lüt wie dich bruuchz daine NÖD, kapiert?

also verschwind und verschtekk dich hinteer dine büecher!!!

fü dich gids kais peace!!!

waaas büacher? writer24 uaz? gangster! i bin gangster.
fick mi nid mit dim thread, woni sogare scheiss nomool uff di schisssi sogar reagiar, scheisse.

ps. writer24 wenn t das liisisch : DU hesch hiphop soo wenig kapiart wia dini schwöschter. fucku.

peaci.

t0aster
24.09.2004, 02:55
Original geschrieben von mark faloon
i bin gangster.

:respect: :stupid:

mark faloon
24.09.2004, 04:27
Original geschrieben von t0aster

Mat22
24.09.2004, 04:49
waiss nööd, aber de mark faloon isch glaub scho recht gangster. er hett emmel mini schwöö gfickt.

[kayoz]
24.09.2004, 07:21
@so lüt wie dich bruuchz daine NÖD, kapiert?

genau so wenig wie dech...eigentlech chönnted ehr grad beidi metenand abmarschiere...:tschüüs:

K
24.09.2004, 08:29
lol
de mark faloon isch emel schlau gnueg um üch alne zäme uf d schue schissee :D
geile siech hrhrhr

SCREWD
24.09.2004, 09:05
Original geschrieben von mark faloon
ok. ich bin mol male gsii, denn isch polizei kho, bin ich voll abseckle am gsii. denn han ich voll dosä am bull kopf gworfa. er hett gsait: halt! ich schüssä! ich bin voll abgseckled.

hehehehehe

geile siech mark.....

Moruk_one
24.09.2004, 10:48
Original geschrieben von t0aster

bravo chani da nur säge!!

dä toaster isch eine vo de wenige wo na dä durchblick im graffiti het.

und @kayozzz: du bisch au en sälte fruschtrierte cheib. mach doch mal en thred uf mit dine sorge und problem (aber bitte nöd im graff board:D ) anstatt immer nur z mozze und z hate. bisch nämli kän dräkk besser als de mark fallus

Mora
24.09.2004, 11:28
also, bin je ned so viel im graffiti board ine,
aber de bitrag vo wege scheiss bschiisär (mit Ä) het mich den doch azoge.
also, d idee wär ja geil vo dem fred, aber nach grad mal es paar posts isch scho wieder klar, dass us dem nix wird, sondern nur en gegesitigi afiggerei.
klar wird jede thread gschlosse, wenn jede sich grad dumm agfiggt fühlt und denn blöd umegit.

SCREWD
24.09.2004, 11:38
bravo chani da nur säge!!

dä toaster isch eine vo de wenige wo na dä durchblick im graffiti het.

und @kayozzz: du bisch au en sälte fruschtrierte cheib. mach doch mal en thred uf mit dine sorge und problem (aber bitte nöd im graff board:D ) anstatt immer nur z mozze und z hate. bisch nämli kän dräkk besser als de mark fallus

klick emol obe uff de "suchen" button und gib emol KAYOZ ih....sind glaub paar sketches vo ihm druff........

und denn schrib das nomol do ane

[kayoz]
24.09.2004, 12:43
ech säg nor: :nuggi: :driver: :furz: :wixer2: :coolsmoke :muchacho: :beissen: :zahnweh: :schirm: :drink:

und das ist mein scheiss ernst :D

Moruk_one
24.09.2004, 13:45
Original geschrieben von SCREWD
klick emol obe uff de "suchen" button und gib emol KAYOZ ih....sind glaub paar sketches vo ihm druff........

und denn schrib das nomol do ane

also ich schribz nomal: KAYOZ SUUGT!

muahaha sini sketsches sind ya voll börnerz!!!:p :( :p

aightsz
24.09.2004, 16:33
finde ds en huere gueti idee. de ustusch fählt filne i de szene und genau für so öpis sötis doch e sones board gä. ich han nur ei story, si isch nöd so krass aber ich verzell si trotzdem mal. bin mal am dose chaufe gsi ineme do it yourself lade. isch de verkäufer cho und hät welä wüsse wiso ich die bruchä, han dän eifach gseit zum velo umsprütze.. er häts voll easy gno, obwohl, s wär ja komisch miteme ganze sixpack es velo z sprütze..;) easy, hauptsach si händ mi nöd catcht

SCREWD
24.09.2004, 16:49
ich bi mol im coop so kriide go kaufe so mehrfarbigi...und denn hani uff de bode öbbis kritzlet, denn isch öbbere cho und hett gseit, är holt d polizei.....mein gott bin ich dört wäggsecklet......huiiiiiiii.........ha ganz weichi knüh kha, aber ich ha gwüsst, dass ich mit dere tat jetzt geil gsih bi.....isch vor so ere garage gsih.....bi aber leider nid fertig worde, naja.....ich has aber durezooge........krieg scho s härzrase, wenn ich zruggdänk.........geils feeling gsih.......

aightsz
24.09.2004, 16:50
ich bi mol im coop so kriide go kaufe so mehrfarbigi...und denn hani uff de bode öbbis kritzlet, denn isch öbbere cho und hett gseit, är holt d polizei.....mein gott bin ich dört wäggsecklet......huiiiiiiii.........ha ganz weichi knüh kha, aber ich ha gwüsst, dass ich mit dere tat jetzt geil gsih bi.....isch vor so ere garage gsih.....bi aber leider nid fertig worde, naja.....ich has aber durezooge........krieg scho s härzrase, wenn ich zruggdänk.........geils feeling gsih.......

:confused: :confused: :confused: :confused: :confused:

Phôe
24.09.2004, 17:08
yeah s rockt ja mal wider voll!

mech nämts ja mal wunder wer da sini frässe au ohni monitor vorem grind so wiit chan uffrisse!!??

aightsz
24.09.2004, 17:09
Original geschrieben von Phôe
yeah s rockt ja mal wider voll!

mech nämts ja mal wunder wer da sini frässe au ohni monitor vorem grind so wiit chan uffrisse!!??

dä phoe häts glaub immernonig tscheggt. da gahts um STORIES !!!!! also los, nöd nörgle sondern verzellä

Moruk_one
24.09.2004, 17:11

Shiit man, dubisch ja voll de toy

Phôe
24.09.2004, 17:14
Original geschrieben von aightsz
finde ds en huere gueti idee. de ustusch fählt filne i de szene und genau für so öpis sötis doch e sones board gä. ich han nur ei story, si isch nöd so krass aber ich verzell si trotzdem mal. bin mal am dose chaufe gsi ineme do it yourself lade. isch de verkäufer cho und hät welä wüsse wiso ich die bruchä, han dän eifach gseit zum velo umsprütze.. er häts voll easy gno, obwohl, s wär ja komisch miteme ganze sixpack es velo z sprütze..;) easy, hauptsach si händ mi nöd catcht

ha ha *LOL*da hesch aber verdammt schwein gha du!!*g* ech chuf mini cans abe au immer ide migro und det hends sogar überwachigscams....de hani ame au huerre adrenalinschüüb!

Phôe
24.09.2004, 17:35
Original geschrieben von aightsz
dä phoe häts glaub immernonig tscheggt. da gahts um STORIES !!!!! also los, nöd nörgle sondern verzellä

du ech glaub de phôe hed e chli meh tscheggt als du, büebli, denn ech fend ned das es nötig isch das ich so würmlis wie der vo mine actions verzelle, ämu secher ned im internet und ufere siite wos alles nur 13jährigi milchsuger hed,capiche?!!!

und ez, fürobe, weekend, ghostface!

Käny
24.09.2004, 18:19
ech ha a no en gschecht:

ech be vo dihei abgschleche so öppe em 2 ide nacht. d mueter ond dä vatter händ gschloffe. esch huere donkel gse. mini mission esch gseh, en oberembrach, dem kaff wo ech wohn, en action z möche. ha welle eusi boshaltestell chle "verschönere":D er wössed was ech mein. ech ha dihei en fette sticker gmalt, han öppe 2 wuche deför brocht.
ech be bewaffnet gse met ere stormmaske, kompass, nachtsechtgrät, :kiffer: ond em sticker.
be dä boshalti han ech denn d stormmaske agleit ond met em nachtsechtgrät omeglugt. da esch plötzlech os em nüt en auto cho ond hät vor mer gstoppt. denn ben ech voll abgsecklet ond han no men sticker verlore. han voll panik ka ond ben dihei weder dorchs feischter inne. ben fascht gstorbe, aber han krass schwein ka.

set dem ben ech vell vorsechteger.

MCneil
24.09.2004, 18:27

Shit...wi geits dr itze mann? hesch di wider erhout?! Du bisch mr no e gangster! Da gseht dir wider was dr Screwd füre strube siech isch! Bi schwär beidruckt...ächt! hoffentlech chömed dir bulle nid uf dschliche!
RESPECT

:hmmm: :D

nafackler
24.09.2004, 18:36
Original geschrieben von Käny
ech ha a no en gschecht:

ech be vo dihei abgschleche so öppe em 2 ide nacht. d mueter ond dä vatter händ gschloffe. esch huere donkel gse. mini mission esch gseh, en oberembrach, dem kaff wo ech wohn, en action z möche. ha welle eusi boshaltestell chle "verschönere":D er wössed was ech mein. ech ha dihei en fette sticker gmalt, han öppe 2 wuche deför brocht.
ech be bewaffnet gse met ere stormmaske, kompass, nachtsechtgrät, :kiffer: ond em sticker.
be dä boshalti han ech denn d stormmaske agleit ond met em nachtsechtgrät omeglugt. da esch plötzlech os em nüt en auto cho ond hät vor mer gstoppt. denn ben ech voll abgsecklet ond han no men sticker verlore. han voll panik ka ond ben dihei weder dorchs feischter inne. ben fascht gstorbe, aber han krass schwein ka.

set dem ben ech vell vorsechteger.
also eis mues mer tfl jo loh. sie händ eh bländendi fantasie und ich bin immerwieder überrast... wenns würkleck kei chinder sind, dänn sind eifach zlang dihei ghockt odaer sind uf irgendemene tripp hange bliibe :wc::bounzi::wurm::blumen:

SCREWD
24.09.2004, 18:36
merci MCNEIL...die ganz aktion hani in basel gstartet es isch so ca. 22.00 zoobe gsih no krässer isch, dass ich eigentlich am halb 10 hätt sölle dehäi sih aber so hart wie ich bi hani druff gschisse, yeah... und jo s goht mr scho wieder bitz besser, aber ebbe, huere krass gsih....chasch dr jo öbbe vorstelle wie das isch? ich bi gsecklet und gsecklet und gsecklet und ha nie ruckwärts gluegt.......irgendwenn emol bini dänn in Luzern gsih...puhhhhhhhh........denn hani no de letsti zug verpasst.....maiiiiiiiiiiiiii hett das ärger dehäi gäh....aber easy, ich nimms locker....cha viel istecke weisch ;)

aahhhhh jooooooo, ich ha no e kriide drbi kha und während em seckle hani no an so ere huusmuure so e wälledruffgmolt....sicher öbbe 100m...voll demolition....hehehe

PervertedMonk
24.09.2004, 20:51
die witze hier werden ja immer besser...

was ich aber nicht verstehe: diejenigen, die immerzu verlangen, dass man keine scheisse labert und gefälligst ernst und "auf hohem niveau" diskutiert lassen gerade die grösste scheisse raus! und kommt mir nicht mit dem blöde-frage-blöde-antwort-spruch, denn falls ihr es wirklich für eine blöde frage haltet (dann nähme es mich aber mal wunder, wer von euch das buch von odem auch blöd findet) dann ist es das beste, wenn ihr einfach nicht darauf eingeht! wir wissen ja, wo das hinführt mit den blöden antworten -> wirklich blöde fragen, rumgedisse etc.

aDidoN
24.09.2004, 21:02
zillschte wo ig mau ha dürä gä isch...IG u ä kolleg hei mit gäuber chridä nöimä fussgängerstreife härä zeichnet wo garkenä wär gsi!!!:bluepunk: ds vergiss ig äuä niä!!! u zchlaaaschä a dr ganzä sach isch gsi deu hei gmeint sig eine:blingblin :dance: jaja ds si no zite gsi...

konfus
24.09.2004, 21:18
letschthin bini eis go top-to-bottom äs throwup go bombe und dä writer-homie us dä crew hät än bubble bufft und dänn händ sokos äs ganze yard gsmasht und dänn isch voll dä battle entstande zwüsched rookie-toys und king-taggers.
jo, isch ä trurigi gschicht, aber wükli so passiert....

young_gaddi
25.09.2004, 04:59
shet, tönt no krass....aber was meinsch met "d bolle hend de yard gsmasht"? meinsch crosst?

Moruk_one
25.09.2004, 12:58
Original geschrieben von kOnfus
letschthin bini eis go top-to-bottom äs throwup go bombe und dä writer-homie us dä crew hät än bubble bufft und dänn händ sokos äs ganze yard gsmasht und dänn isch voll dä battle entstande zwüsched rookie-toys und king-taggers.
jo, isch ä trurigi gschicht, aber wükli so passiert....

herti storie! han zersch mal müse mis lexikon checkä, du schmeissisch ja mit szeneuusdrück nur so um dich!:kiffer:

Early80s
25.09.2004, 14:25
ahaahhaaa:D

Was han I jetzt welle säge..? ahh jaa....

STRUMPFHOSEN !STRUMPFHOSEN !STRUMPFHOSEN !STRUMPFHOSEN !STRUMPFHOSEN !STRUMPFHOSEN !STRUMPFHOSEN !STRUMPFHOSEN !STRUMPFHOSEN !STRUMPFHOSEN !STRUMPFHOSEN !STRUMPFHOSEN !STRUMPFHOSEN !STRUMPFHOSEN !STRUMPFHOSEN !STRUMPFHOSEN !STRUMPFHOSEN !STRUMPFHOSEN !STRUMPFHOSEN !STRUMPFHOSEN !STRUMPFHOSEN !STRUMPFHOSEN !STRUMPFHOSEN !STRUMPFHOSEN !STRUMPFHOSEN !STRUMPFHOSEN !STRUMPFHOSEN !STRUMPFHOSEN !STRUMPFHOSEN !STRUMPFHOSEN !STRUMPFHOSEN !STRUMPFHOSEN !STRUMPFHOSEN !STRUMPFHOSEN !STRUMPFHOSEN !STRUMPFHOSEN !STRUMPFHOSEN !STRUMPFHOSEN !STRUMPFHOSEN !STRUMPFHOSEN !STRUMPFHOSEN !STRUMPFHOSEN !STRUMPFHOSEN !STRUMPFHOSEN !
STRUMPFHOSEN !STRUMPFHOSEN !STRUMPFHOSEN !STRUMPFHOSEN !STRUMPFHOSEN !STRUMPFHOSEN !STRUMPFHOSEN !STRUMPFHOSEN !STRUMPFHOSEN !STRUMPFHOSEN !STRUMPFHOSEN !STRUMPFHOSEN !STRUMPFHOSEN !STRUMPFHOSEN !STRUMPFHOSEN !STRUMPFHOSEN !STRUMPFHOSEN !STRUMPFHOSEN !STRUMPFHOSEN !STRUMPFHOSEN !STRUMPFHOSEN !STRUMPFHOSEN !STRUMPFHOSEN !STRUMPFHOSEN !STRUMPFHOSEN !STRUMPFHOSEN !STRUMPFHOSEN !STRUMPFHOSEN !STRUMPFHOSEN !STRUMPFHOSEN !STRUMPFHOSEN !STRUMPFHOSEN !STRUMPFHOSEN !STRUMPFHOSEN !STRUMPFHOSEN !STRUMPFHOSEN !STRUMPFHOSEN !STRUMPFHOSEN !STRUMPFHOSEN !STRUMPFHOSEN !STRUMPFHOSEN !STRUMPFHOSEN !STRUMPFHOSEN !STRUMPFHOSEN !STRUMPFHOSEN !STRUMPFHOSEN !STRUMPFHOSEN !STRUMPFHOSEN !STRUMPFHOSEN !STRUMPFHOSEN !STRUMPFHOSEN !STRUMPFHOSEN !STRUMPFHOSEN !STRUMPFHOSEN !STRUMPFHOSEN !STRUMPFHOSEN !STRUMPFHOSEN !STRUMPFHOSEN !STRUMPFHOSEN !STRUMPFHOSEN !STRUMPFHOSEN !STRUMPFHOSEN !STRUMPFHOSEN !STRUMPFHOSEN !STRUMPFHOSEN !STRUMPFHOSEN !STRUMPFHOSEN !STRUMPFHOSEN !STRUMPFHOSEN !STRUMPFHOSEN !STRUMPFHOSEN !STRUMPFHOSEN !STRUMPFHOSEN !STRUMPFHOSEN !STRUMPFHOSEN !STRUMPFHOSEN !STRUMPFHOSEN !STRUMPFHOSEN !STRUMPFHOSEN !STRUMPFHOSEN !STRUMPFHOSEN !STRUMPFHOSEN !STRUMPFHOSEN !STRUMPFHOSEN !STRUMPFHOSEN !STRUMPFHOSEN !STRUMPFHOSEN !STRUMPFHOSEN !STRUMPFHOSEN !STRUMPFHOSEN !STRUMPFHOSEN !STRUMPFHOSEN !STRUMPFHOSEN !STRUMPFHOSEN !STRUMPFHOSEN !STRUMPFHOSEN !STRUMPFHOSEN !STRUMPFHOSEN !STRUMPFHOSEN !STRUMPFHOSEN !STRUMPFHOSEN !STRUMPFHOSEN !STRUMPFHOSEN !STRUMPFHOSEN !STRUMPFHOSEN !STRUMPFHOSEN !STRUMPFHOSEN !STRUMPFHOSEN !STRUMPFHOSEN !STRUMPFHOSEN !STRUMPFHOSEN !STRUMPFHOSEN !STRUMPFHOSEN !STRUMPFHOSEN !STRUMPFHOSEN !STRUMPFHOSEN !STRUMPFHOSEN !STRUMPFHOSEN !STRUMPFHOSEN !STRUMPFHOSEN !STRUMPFHOSEN !STRUMPFHOSEN !STRUMPFHOSEN !STRUMPFHOSEN !STRUMPFHOSEN !STRUMPFHOSEN !STRUMPFHOSEN !STRUMPFHOSEN !STRUMPFHOSEN !STRUMPFHOSEN !STRUMPFHOSEN !STRUMPFHOSEN !STRUMPFHOSEN !STRUMPFHOSEN !STRUMPFHOSEN !STRUMPFHOSEN !STRUMPFHOSEN !STRUMPFHOSEN !STRUMPFHOSEN !STRUMPFHOSEN !STRUMPFHOSEN !STRUMPFHOSEN !STRUMPFHOSEN !STRUMPFHOSEN !STRUMPFHOSEN !STRUMPFHOSEN !STRUMPFHOSEN !STRUMPFHOSEN !STRUMPFHOSEN !STRUMPFHOSEN !STRUMPFHOSEN !STRUMPFHOSEN !STRUMPFHOSEN !STRUMPFHOSEN !STRUMPFHOSEN !STRUMPFHOSEN !STRUMPFHOSEN !STRUMPFHOSEN !STRUMPFHOSEN !STRUMPFHOSEN !STRUMPFHOSEN !STRUMPFHOSEN !STRUMPFHOSEN !STRUMPFHOSEN !STRUMPFHOSEN !STRUMPFHOSEN !STRUMPFHOSEN !STRUMPFHOSEN !STRUMPFHOSEN !STRUMPFHOSEN !STRUMPFHOSEN !STRUMPFHOSEN !STRUMPFHOSEN !STRUMPFHOSEN !STRUMPFHOSEN !STRUMPFHOSEN !
STRUMPFHOSEN !STRUMPFHOSEN !STRUMPFHOSEN !STRUMPFHOSEN !STRUMPFHOSEN !STRUMPFHOSEN !STRUMPFHOSEN !STRUMPFHOSEN !STRUMPFHOSEN !STRUMPFHOSEN !STRUMPFHOSEN !STRUMPFHOSEN !STRUMPFHOSEN !STRUMPFHOSEN !STRUMPFHOSEN !STRUMPFHOSEN !STRUMPFHOSEN !STRUMPFHOSEN !STRUMPFHOSEN !STRUMPFHOSEN !STRUMPFHOSEN !STRUMPFHOSEN !STRUMPFHOSEN !STRUMPFHOSEN !STRUMPFHOSEN !STRUMPFHOSEN !STRUMPFHOSEN !STRUMPFHOSEN !STRUMPFHOSEN !STRUMPFHOSEN !STRUMPFHOSEN !STRUMPFHOSEN !STRUMPFHOSEN !STRUMPFHOSEN !STRUMPFHOSEN !STRUMPFHOSEN !STRUMPFHOSEN !STRUMPFHOSEN !STRUMPFHOSEN !STRUMPFHOSEN !STRUMPFHOSEN !STRUMPFHOSEN !STRUMPFHOSEN !STRUMPFHOSEN !STRUMPFHOSEN !STRUMPFHOSEN !STRUMPFHOSEN !STRUMPFHOSEN !STRUMPFHOSEN !STRUMPFHOSEN !STRUMPFHOSEN !STRUMPFHOSEN !STRUMPFHOSEN !STRUMPFHOSEN !STRUMPFHOSEN !STRUMPFHOSEN !STRUMPFHOSEN !STRUMPFHOSEN !STRUMPFHOSEN !STRUMPFHOSEN !STRUMPFHOSEN !STRUMPFHOSEN !STRUMPFHOSEN !STRUMPFHOSEN !STRUMPFHOSEN !STRUMPFHOSEN !STRUMPFHOSEN !STRUMPFHOSEN !STRUMPFHOSEN !STRUMPFHOSEN !STRUMPFHOSEN !STRUMPFHOSEN !STRUMPFHOSEN !STRUMPFHOSEN !STRUMPFHOSEN !STRUMPFHOSEN !STRUMPFHOSEN !STRUMPFHOSEN !STRUMPFHOSEN !STRUMPFHOSEN !STRUMPFHOSEN !STRUMPFHOSEN !STRUMPFHOSEN !STRUMPFHOSEN !STRUMPFHOSEN !STRUMPFHOSEN !STRUMPFHOSEN !STRUMPFHOSEN !

unique
25.09.2004, 14:38

geile siech! danke för das gröööle wo du mer jez gschänkt hesch!:D :D :D

unique
25.09.2004, 14:40
merci MCNEIL...die ganz aktion hani in basel gstartet es isch so ca. 22.00 zoobe gsih no krässer isch, dass ich eigentlich am halb 10 hätt sölle dehäi sih aber so hart wie ich bi hani druff gschisse, yeah... und jo s goht mr scho wieder bitz besser, aber ebbe, huere krass gsih....chasch dr jo öbbe vorstelle wie das isch? ich bi gsecklet und gsecklet und gsecklet und ha nie ruckwärts gluegt.......irgendwenn emol bini dänn in Luzern gsih...puhhhhhhhh........denn hani no de letsti zug verpasst.....maiiiiiiiiiiiiii hett das ärger dehäi gäh....aber easy, ich nimms locker....cha viel istecke weisch ;)

aahhhhh jooooooo, ich ha no e kriide drbi kha und während em seckle hani no an so ere huusmuure so e wälledruffgmolt....sicher öbbe 100m...voll demolition....hehehe

ech cha eifach nömm! :D :D besser als de peach weber! :D

KOLSA*ONE
26.09.2004, 16:06
wieso wird sonen thread nid gschlosse?

Early80s
26.09.2004, 22:27
Tja...das frag ich mich auch.....!

StrumpfhooosenStrumpfhooosenStrumpfhooosenStrumpfhooosenStrumpfhooosenStrumpf hooosenStrumpfhooosenStrumpfhooosenStrumpfhooosenStrumpfhooosenStrumpfhooosen StrumpfhooosenStrumpfhooosenStrumpfhooosenStrumpfhooosenStrumpfhooosenStrumpf hooosenStrumpfhooosenStrumpfhooosenStrumpfhooosenStrumpfhooosenStrumpfhooosen StrumpfhooosenStrumpfhooosenStrumpfhooosenStrumpfhooosenStrumpfhooosenStrumpf hooosenStrumpfhooosenStrumpfhooosenStrumpfhooosenStrumpfhooosenStrumpfhooosen StrumpfhooosenStrumpfhooosenStrumpfhooosenStrumpfhooosenStrumpfhooosenStrumpf hooosenStrumpfhooosenStrumpfhooosenStrumpfhooosenStrumpfhooosenStrumpfhooosen StrumpfhooosenStrumpfhooosenStrumpfhooosenStrumpfhooosenStrumpfhooosenStrumpf hooosenStrumpfhooosenStrumpfhooosenStrumpfhooosenStrumpfhooosenStrumpfhooosen StrumpfhooosenStrumpfhooosenStrumpfhooosenStrumpfhooosenStrumpfhooosenStrumpf hooosenStrumpfhooosenStrumpfhooosenStrumpfhooosenStrumpfhooosenStrumpfhooosen StrumpfhooosenStrumpfhooosenStrumpfhooosenStrumpfhooosenStrumpfhooosenStrumpf hooosenStrumpfhooosenStrumpfhooosenStrumpfhooosenStrumpfhooosenStrumpfhooosen StrumpfhooosenStrumpfhooosenStrumpfhooosenStrumpfhooosenStrumpfhooosenStrumpf hooosenStrumpfhooosenStrumpfhooosenStrumpfhooosenStrumpfhooosenStrumpfhooosen StrumpfhooosenStrumpfhooosenStrumpfhooosenStrumpfhooosenStrumpfhooosenStrumpf hooosenStrumpfhooosenStrumpfhooosenStrumpfhooosenStrumpfhooosenStrumpfhooosen StrumpfhooosenStrumpfhooosenStrumpfhooosenStrumpfhooosenStrumpfhooosenStrumpf hooosenStrumpfhooosenStrumpfhooosenStrumpfhooosenStrumpfhooosenStrumpfhooosen StrumpfhooosenStrumpfhooosenStrumpfhooosenStrumpfhooosenStrumpfhooosenStrumpf hooosenStrumpfhooosenStrumpfhooosenStrumpfhooosenStrumpfhooosenStrumpfhooosen StrumpfhooosenStrumpfhooosenStrumpfhooosenStrumpfhooosenStrumpfhooosenStrumpf hooosenStrumpfhooosenStrumpfhooosenStrumpfhooosenStrumpfhooosenStrumpfhooosen StrumpfhooosenStrumpfhooosenStrumpfhooosenStrumpfhooosenStrumpfhooosenStrumpf hooosenStrumpfhooosenStrumpfhooosenStrumpfhooosenStrumpfhooosenStrumpfhooosen StrumpfhooosenStrumpfhooosenStrumpfhooosenStrumpfhooosenStrumpfhooosenStrumpf hooosenStrumpfhooosenStrumpfhooosenStrumpfhooosenStrumpfhooosenStrumpfhooosen StrumpfhooosenStrumpfhooosenStrumpfhooosenStrumpfhooosenStrumpfhooosenStrumpf hooosenStrumpfhooosenStrumpfhooosenStrumpfhooosenStrumpfhooosenStrumpfhooosen StrumpfhooosenStrumpfhooosenStrumpfhooosenStrumpfhooosenStrumpfhooosenStrumpf hooosenStrumpfhooosenStrumpfhooosenStrumpfhooosenStrumpfhooosenStrumpfhooosen StrumpfhooosenStrumpfhooosenStrumpfhooosenStrumpfhooosenStrumpfhooosenStrumpf hooosenStrumpfhooosenStrumpfhooosenStrumpfhooosenStrumpfhooosenStrumpfhooosen StrumpfhooosenStrumpfhooosenStrumpfhooosenStrumpfhooosenStrumpfhooosenStrumpf hooosenStrumpfhooosenStrumpfhooosenStrumpfhooosenStrumpfhooosenStrumpfhooosen StrumpfhooosenStrumpfhooosenStrumpfhooosenStrumpfhooosenStrumpfhooosenStrumpf hooosenStrumpfhooosenStrumpfhooosenStrumpfhooosenStrumpfhooosenStrumpfhooosen StrumpfhooosenStrumpfhooosenStrumpfhooosenStrumpfhooosenStrumpfhooosenStrumpf hooosenStrumpfhooosenStrumpfhooosenStrumpfhooosenStrumpfhooosenStrumpfhooosen StrumpfhooosenStrumpfhooosenStrumpfhooosenStrumpfhooosenStrumpfhooosenStrumpf hooosen

SCREWD
27.09.2004, 10:18
was? dä thread isch burner *g*

robbin' rood
28.09.2004, 22:20
was? dä thread isch burner *g*

was dini chriide zeichnig isch io wohl börner xi. ich bi de xi wo dr droht het mit dr polizei, aber nur will ich den nonig gwüsst ha wie me grafitti schriibt...

cut clitoria
29.09.2004, 09:55
spaghetti und graffiti sind 2 verschiedeni sache ;)

cut clitoria
29.09.2004, 09:59
Shiit man, dubisch ja voll de toy

jo, de SCREWD isch würklich e toy.......ich ha khört, dass är gar nüt cha.......dä postet immer so files, aber die hett är gar nid sälber gmacht..........

so e toy

PhrazeFive
29.09.2004, 10:20
Original geschrieben von cut clitoria
jo, de SCREWD isch würklich e toy.......ich ha khört, dass är gar nüt cha.......dä postet immer so files, aber die hett är gar nid sälber gmacht..........

so e toy Drum hani gester uf sis Chridepiece pisst - DAS nenn ich crosse :D

Eminem one
05.10.2004, 21:01
ich ha äno e story hähä
aso ich bi mit mine jungs voll krass ade bushaltstell bi ois z uster am hänge gsi. es isch öbbe abig am 9i gsih und mi händ wele äkschn gäh. ich ha en breite montana xxl täger, hassmaske und händsche debi kha weisch ich pass uf wäg bull und so... währenddem mini jungs gwatcht händ hani mini hassmaske und d händsche azoge und bi voll hardcore über d strass gsecklet, ha äne as stationshüsli än voll fette täg welä mache. so nach öbbe 30 sekunde, ich bi scho bim 3. buechstabe gsih rüefed kolegä "EMINEM! DÄ BUS!" und dän isch voll de bus cho zfahre cho. ich ha de täger in chübel gschosse und bi numeno gsecklät. shit man ich ha so voll adrenalin gha he weisch wie wäns de buschauffeur grafft het dä het doch gad de bulle aglütet. ich bi dä zschpat hei cho und es hät voll puff gä mit minere mueter will si häts voll gschnallt dasich bi go write wil de täger gsaftet hät unds en fläcke gä het uf minere hose man shiiiiiiit!!!! isch aber glich voll hiphop gsi oder nöd?

Stylefile
06.10.2004, 10:08
Shit der möchti auned im donkle öber de wäg laufe, voll krass Respact!!!:(

troibal
06.10.2004, 19:13
dä thread isch de hammer:D :D :banana: :handclap: :krass: :lol:
:topicsuck :respect: :kiffer:

Stylefile
09.10.2004, 13:22
Do chönder euchi weiche chendergarte gschechtli verzähle, wos eh niemert entressiert.:no:

Stylebock
09.10.2004, 13:28
Original geschrieben von Eminem one
ich ha äno e story hähä
aso ich bi mit mine jungs voll krass ade bushaltstell bi ois z uster am hänge gsi. es isch öbbe abig am 9i gsih und mi händ wele äkschn gäh. ich ha en breite montana xxl täger, hassmaske und händsche debi kha weisch ich pass uf wäg bull und so... währenddem mini jungs gwatcht händ hani mini hassmaske und d händsche azoge und bi voll hardcore über d strass gsecklet, ha äne as stationshüsli än voll fette täg welä mache. so nach öbbe 30 sekunde, ich bi scho bim 3. buechstabe gsih rüefed kolegä "EMINEM! DÄ BUS!" und dän isch voll de bus cho zfahre cho. ich ha de täger in chübel gschosse und bi numeno gsecklät. shit man ich ha so voll adrenalin gha he weisch wie wäns de buschauffeur grafft het dä het doch gad de bulle aglütet. ich bi dä zschpat hei cho und es hät voll puff gä mit minere mueter will si häts voll gschnallt dasich bi go write wil de täger gsaftet hät unds en fläcke gä het uf minere hose man shiiiiiiit!!!! isch aber glich voll hiphop gsi oder nöd?

hehe..scho du bisch ganz krass...wenns dä Buschauffeur gschnallt hätti...jähhh was wär denn echt passiert? voll Glück kha gell?

sägends diar würklich Eminem?

:stupid:

MCneil
09.10.2004, 13:39
Original geschrieben von slanGRover
hehe..scho du bisch ganz krass...wenns dä Buschauffeur gschnallt hätti...jähhh was wär denn echt passiert? voll Glück kha gell?

sägends diar würklich Eminem?

:stupid:

hei isch ömu herte siech! dä mit dr maske findi am beschte:p ehrlech vo dem siech hani iz scho zbibere :rolleyes:
und guet daser när no het drunger gschribe isch ömu vou hip hop oder?:D