Du befindest dich auf einer für Suchmaschinen optimierten Archive-Page!
Check diesen Beitrag auf unserer richtiger Page in schönem Design unter : Best Producer

Aurel
24.09.2003, 13:22
De Tetel seids eigentlech scho... Of weli Produzänte fahred ehr ab?

Mini Favs:

Premo (King)
Pete Rock
M-Boogie
The Are
Large Professor
Rockwilder
Erick Sermon
Kutmasta Kurt
DJ Honda
Hi-Tek
Just Blaze
Alchemist
Madlib
Oh No
Joey Chavez
Evidence
J. Rawls
Fakts One

han zwar eh weder d'Hälfti versifft, abör egal...

petrus
24.09.2003, 14:29
El-P
Ant
Alchemist
Evidence
RJD2
Blockhead
Premo
Soul Supreme
9th Wonder
Pete Rock
Joey Chavez
Neptunes
Hi-Tek
Necro
J-Zone
Insight
Just Blaze

...diä Lischte cha mer no ewigs wiiter füherä. :D

EphToDaRhyme
24.09.2003, 14:45
Well ihr sovill nännäd säg ich nur mini Top 5

Pete Rock
Primo
J. Rawls
The Are (K-Otix)
Und the Producer vo Jedi Mind Tricks (Namä verhängt :))

petrus
24.09.2003, 14:49
Du meinsch dä Stoupe. :D

Petrus im besserwüsserstyle.

Aurel
24.09.2003, 14:50
vergessen:
soul supreme
necro
insight

EphToDaRhyme
24.09.2003, 14:52
Jeah Petrus thx!! Hey häsch s'neuä Album vo dä Tricks scho ghört?

petrus
24.09.2003, 14:58
Nei no nöd, aber defür s'neue vum Canibus! Au komplett vom Stoupe produziert. Ha ghört dä Typ seg Huusabwart... :eek:

Aurel
24.09.2003, 15:11
stoupe esch scho ned schlecht, han aber erscht d'animal rap-maxi...
wie hani chönne de dre vergässe?

ond au:
kanye west
9th wonder
bless

petrus
24.09.2003, 15:19
Vergesse: MF Doom und Camu Tao.

BeatSirJon
24.09.2003, 17:15
Händ ihr alli de Dr. Dre vergässe, oder bewusst wäglah?

Dä hät nämli au e paar phat ass beats uselah.

EphToDaRhyme
24.09.2003, 18:10
Ja scho... aber wenni alli berücksichtigä würd, gäbs e Lischte mit 30 Producers :D

UAZ
25.09.2003, 00:54
Hi-Tek
DJ Premier
Fredwrek Nassar
Swizz
Dr Dre
Fat Daddy
...and so on..!

petrus
25.09.2003, 08:17
Original geschrieben von UAZ

Swizz

Sorry, aber dä macht i zäh Johr viellicht ein Beat wo mer chan lose - tönt aber immer no wiä ufämä Gameboy zämä gschrüüblet....Tja, Gschmacksach.

:dance: :dance: :dance:

PS: Echt toll diä Smilies!

Aurel
25.09.2003, 08:21
Original geschrieben von petrus
Sorry, aber dä macht i zäh Johr viellicht ein Beat wo mer chan lose - tönt aber immer no wiä ufämä Gameboy zämä gschrüüblet....Tja, Gschmacksach.

:dance: :dance: :dance:

PS: Echt toll diä Smilies!

fendi au. klar, de swizz hed scho einegi classics ofem boggel, aber bi ehm hesch nie en garantie. zb sini "ghetto stories"-lp hedmi voll ned chönne öberzüüge!

petrus
25.09.2003, 08:35
Original geschrieben von Aurel
zb sini "ghetto stories"-lp hedmi voll ned chönne öberzüüge!

Genau! Ich has sogar fascht äs Verbreche gfundä... :gun:

Aurel
25.09.2003, 09:05
Genau! Ich has sogar fascht äs Verbreche gfundä... :gun:

scho! vomene producer wie em swizz settsch doch wenigschtens e chli meh chönne erwarte!

Grumble
25.09.2003, 09:28
:jamaika:

Best Producers....

- primo
- soul supreme
- alchemist
- DJ Honda (Hammer Show im UG ZH)
- Pete Rock
- Large Professor
- Hi-Tek
- Dr. Dre (Sorry aber de muen mer fascht erwähne!)

Grumble

petrus
25.09.2003, 09:28
Isch halt wieder emol Gschmacksach, i han eigentlich scho vorhär gwüsst gha das bim Swizz numme Scheisse chan cho. Mir gfalled ihm sini Sache eifach nöd. Kennt öpper "Soulmatic" vum Soul Supreme? Isch es Remix Album vu einzelne Nas Tracks, hauptsächlich vum "Stillmatic" Album. Göttlich!

Grumble
25.09.2003, 09:34
Nei seit mer leider nüt...was mer aber uf jedafall und under gar keine umstände dörf verhange isch es debütalbum von the nextmen - amongst the madness!!eis vo de geilschte albe ever! umbedingt abchecke!

Grumble

Aurel
25.09.2003, 09:45
Original geschrieben von Grumble
Nei seit mer leider nüt...was mer aber uf jedafall und under gar keine umstände dörf verhange isch es debütalbum von the nextmen - amongst the madness!!eis vo de geilschte albe ever! umbedingt abchecke!

Grumble

ech kenne nome paar wenegi tracks. natürlech "amongst the madness" vom thps3 ond no en andere track, wo en kolleg ofemene tape hed. dä flasht mi saumässig, aber ha nie usegfonde wiener heisst, ond die erschti lp gfendi au nienet meh. hamer etz mol die nöi bschtellt...

Aurel
25.09.2003, 09:53
Original geschrieben von Grumble

Grumble

also de swizz hed teilwiis scho geili beats am start, partymässig heders scho droff. aber das esch vellecht jede 10. beat vo burnt vo ehm oder so..

de 9th wonder vo little brother hed "stillmatic" au remixed. oder esch dä bi soul supreme?

Grumble
25.09.2003, 09:58
ech kenne nome paar wenegi tracks. natürlech "amongst the madness" vom thps3 ond no en andere track, wo en kolleg ofemene tape hed. dä flasht mi saumässig, aber ha nie usegfonde wiener heisst, ond die erschti lp gfendi au nienet meh. hamer etz mol die nöi bschtellt...

also songs we thinking man session (au uf em keep it bubelling Tape von de Lionkingz, allerdings inere remix verion vorhande)oder mental alchemy, we got oder my way sind de absoluti hammer!!

PS: uf www.cede.ch chasch cd bstelle!Platteversion hani leider au niened gfunde!

grumble

petrus
25.09.2003, 10:11
de 9th wonder vo little brother hed "stillmatic" au remixed. oder esch dä bi soul supreme?

Dä 9th Wonder hät au ä Remix Version usgeh; "God's Stepson" heisst sie. Basiert aber ufem "God's Son" Album. Denn gäbis no "Nastradoomus" - MF DOOM remixt "Nastradamus"! Do gseht mer mol das au das Album mit dä richtigä Beats ä geili Sach wär... :blingblin

Alli drü Platte sind aber recht schär z'becho.

Aurel
25.09.2003, 10:13
Dä 9th Wonder hät au ä Remix Version usgeh; "God's Stepson" heisst sie. Basiert aber ufem "God's Son" Album. Denn gäbis no "Nastradoomus" - MF DOOM remixt "Nastradamus"! Do gseht mer mol das au das Album mit dä richtigä Beats ä geili Sach wär... :blingblin

ah schtemmt, de 9th wonder hed jo "god's son" remixed...
aber muessmer mal inezieh, vorallem "god's stepson" seg hammer!

Aurel
25.09.2003, 10:25
öbrigens hed de swizz beatz of de nöie mos def-maxi en track produziert, ond gfeatured wird de cassidy!!!

petrus
25.09.2003, 10:40
öbrigens hed de swizz beatz of de nöie mos def-maxi en track produziert, ond gfeatured wird de cassidy!!!

Das han ich au mitübercho und stoh dem ganze meh als skeptisch gegeüber.

"God's Stepson" isch sehr guet, chunt aber nöd ganz a "Soulmatic" ane. Dä 9th Wonder brucht meischtens immer so krass "chlöpfändi" Snares und das nervt mich mengmol echli.

Aurel
25.09.2003, 10:43
Das han ich au mitübercho und stoh dem ganze meh als skeptisch gegeüber.

"God's Stepson" isch sehr guet, chunt aber nöd ganz a "Soulmatic" ane. Dä 9th Wonder brucht meischtens immer so krass "chlöpfändi" Snares und das nervt mich mengmol echli.

naja... das gfalltmer eigentlech au am 9th wonder, s'litte brother-album fendi extrem glonge, au wenn min lieblingstrack vo ehne ("light it up") nome of de "whatever you say"-maxi als b-siite verträtte esch. wär das absoluti highlight ofem album, aber esch au so ganz deck!

petrus
25.09.2003, 10:57
"The Listening" isch scho ä Hammerplatte und au di andere Produktione vum 9th Wonder sind geil, aber mich dunkt eifach das er bi vielne Tracks di gliich Snare nimmt und das find ich struub. Heisst aber nöd das mir d'Beats wege dem nöd gfalled.

Was halted ihr vu dä El-P Sache für Can Ox oder für dä Mr. Lif? Ich finds dä Hammer und au sini Platte "Fantastic Damage" find ich super.

Aurel
25.09.2003, 11:06

Was halted ihr vu dä El-P Sache für Can Ox oder für dä Mr. Lif? Ich finds dä Hammer und au sini Platte "Fantastic Damage" find ich super.

naja... mehr gfallt eifach de el-p ned so. hed scho cooli sache, vorallem cannibal ox-album "the cold vein" oder so, hedmer rächt gfalle. aber de mr. lif esch de geilscht, schtoh aber eher of sini sache, wo ergendwie de fakts one oder so produced hed. zb tracks wiem "universal" (metem insight), "ol' crew" oder "avengers" rocked wie sau!

petrus
25.09.2003, 11:14
Yep, "The Cold Vein" isch än Meilestei. Chegg mol "Phantom" mit em El-P vum Mr. Lif - en absolutä Hammerbeat. "Avengers" isch au krass... Dä Fakts One isch super!

Aurel
25.09.2003, 11:20
Yep, "The Cold Vein" isch än Meilestei. Chegg mol "Phantom" mit em El-P vum Mr. Lif - en absolutä Hammerbeat. "Avengers" isch au krass... Dä Fakts One isch super!

fakts one esch hammer. hed au geile sache förs akrobatik-album produziert. aber leider heds of "balance" ke sone knaller meh droff, wie damals no "don't fear", dä track esch oberhammer!

petrus
25.09.2003, 13:56
fakts one esch hammer. hed au geile sache förs akrobatik-album produziert. aber leider heds of "balance" ke sone knaller meh droff, wie damals no "don't fear", dä track esch oberhammer!

Stimmt scho, isch aber uf jedäfall äs guets Album.

SickJacken
26.09.2003, 20:42
Ich glaub die meischte händ en hammer poducer vergässe

DJ MUGGS (Cypress Hill )

de Typ heds druff

D.Diggler
26.09.2003, 23:47

:handclap:
Word!!! Nas isch eh dä No. 1 Lyricist. Und wänn die richtige Lüüt die Beats liefered, isch das äs Heidefäscht.

D.Diggler
27.09.2003, 11:31

Au die gschicht vo Swizz wird wohl nöd als überzüügende track i d'gschicht igaa - isch voll für d'füchs.
Dafür sind am Mos sini Lyrics uf "Beef" das isch d' A-Side vo dere 12" oder doch d' B-Side??? dä hammer!!! Echt hörenswert!!!!! Aber au dä Track überzüügt beattechnisch leider voll nöd - schaaaade!

FONTANASTIC
28.09.2003, 10:15
ich wott do kei lischte brenge wöus eifach z vöu geili producers get, kei frog! aber es get no meh scheiss producers, dörf me ned vergässe! :gay:

sam
28.09.2003, 17:06
rucksäckler.........:hippie:

koks
28.09.2003, 19:25
EL-Producto die anderen könne zu mama gehen

robbin' rood
29.09.2003, 01:25
dimos.

petrus
29.09.2003, 09:25
Original geschrieben von sam
rucksäckler.........

:D

nobrableek
30.09.2003, 04:45
rza
4th disciple
allah mathematicz
alchemist
prodigy
havoc
dre
primo
azad
bushido

FONTANASTIC
30.09.2003, 07:47
Original geschrieben von nobrableek
rza
4th disciple
allah mathematicz
alchemist
prodigy
havoc
dre
primo
azad
bushido

bushido. wenn er so geile raps bringt wie die beats, hätte er niveau. ist einfach lächerlich was das für ein arschgeficktes poserbübchen ist. ein GANGSTA halt :echtschwu

petrus
30.09.2003, 08:20
Original geschrieben von FONTANASTIC
bushido. wenn er so geile raps bringt wie die beats, hätte er niveau. ist einfach lächerlich was das für ein arschgeficktes poserbübchen ist. ein GANGSTA halt

Bushido's Beats sind echt innovativ und neu in der deutschen Szene, der Flow passt auch.... die Texte sagen mir aber auch nicht zu. Er ist ein Entertainer - mehr nicht.

nobrableek
30.09.2003, 15:43
i find bushido extrem dope mc
bsunder sis neue album
vom bordstein bis zur skyline brennt derb

petrus
30.09.2003, 15:50
Er redet di ganz Ziit vu Lüüt abmurgsä und hartem Ghetto läbä....aber uf "Stupid White Man" rappt er über di unschuldig Zivilbevölkerig wo i Chriegsziitä immer zweite macht....dä Typ isch än shizo.....

nobrableek
30.09.2003, 16:23
petrus
i demfall verstohsch du nöd bushido oder was es mit gangsta uf sich hät.

petrus
30.09.2003, 16:25
petrus

Ich verstoh scho was äs mit em Gangstaimage uf sich hät - aber für mich goht diä Sach schlussendlich nöd uf.

nobrableek
30.09.2003, 16:27
petrus
also lueg i mach kei ufklärig wells mo egal isch öb wer rap peilt oder nöd aber churzerklärig für die

wenn dir eine dumm chunt gisch e fuscht
wenns chrieg git bisch degege

wiederspruch:nei

grafft'?

Kili
30.09.2003, 16:31
hey los.

das mett de fuscht, sprech öpper vermöble, dass esch jo anti-hiphop-mentalität!

wieso getts ächt battles? damett me sech ned mett de füscht muess abschlo, sonern mett skills...

gebb der e tipp: spöu di mett dine 16 johr ned uf as wärsch omnipotent, sprech auwössend...

Kili

petrus
30.09.2003, 16:32
petrus
also lueg i mach kei ufklärig wells mo egal isch öb wer rap peilt oder nöd aber churzerklärig für die

wenn dir eine dumm chunt gisch e fuscht
wenns chrieg git bisch degege

wiederspruch:nei

grafft'?

Ha doch gad gseit, das ich öppe weiss was dä "Kodex" vu somänä "Gangsta" beinhaltet...nur find ich's än riise groosä bruunä Chuämischt - mini Meinig. Übrigens; kenned mir üs?

Aurel
30.09.2003, 16:33
petrus

LOL... hau ab. de bushido macht vellecht ned schlächti beats. aber als person ond als rapper esch vollkomme denäbe!

MANtis
30.09.2003, 16:37
Marley Marl

Mr. Walt & Evil Dee aka Da Beatminerz

Curt Cazal

RJD2

DJ Quick

nobrableek
30.09.2003, 16:40
petrus
weis nöd bisch dä möl?nei wer denn?

aurel
du häsch NULL ahnig vom bushido. i wette du findsch au kks scheisse zumindest sinin alte sache oder takto$$ etc..

Aurel
30.09.2003, 16:43

aurel
du häsch NULL ahnig vom bushido. i wette du findsch au kks scheisse zumindest sinin alte sache oder takto$$ etc..

kks hani mol geil gfonde, s'album ond de nöi stuff vo optik fendi allerdengs recht weak. aber früehner hanis echt cool gfonde. vorallem esches no e betz innovativ gsi, är esch in germany werklec de erschti gsi. aber de taktloss esch de gröschti depp, scheiss text, scheiss beats, scheiss schtemm, scheiss flow ond ide berre hohl ond eifach es arschloch!

petrus
30.09.2003, 16:44
Nei, bin i nöd. Aber ich glaub sowieso das mir üs nöd kenned, viellicht vum gseh her...Arbon isch jo nöd so gross. ;)

petrus
30.09.2003, 16:47
aber de taktloss esch de gröschti depp, scheiss text, scheiss beats, scheiss schtemm, scheiss flow ond ide berre hohl ond eifach es arschloch!

Mengmol aber zimli luschtig (oder scho fascht truurig???):

"Manche sagen ich habe einen Vogel, manche sagen ich spinne - dabei hab' ich eine Vogelspinne!" :hammer:

Daifel
30.09.2003, 16:48
Um bim Thema Z`blibe

Rj und Ich... wüsst nöd meh... ehrlich...

petrus
30.09.2003, 16:50
Original geschrieben von Daifel
Rj und Ich... wüsst nöd meh... ehrlich...

:D Gueti Sach, im Grund gnoh gohts mir nöd anderscht! Ha mi nur nöd getraut so wenig anäz'schriibe... ;)

nobrableek
30.09.2003, 16:54
kili
eim e fuscht geh isch kei hiphop mentalität? LOl man wenn mir eine dumm chunt gits chopfnuss hey was bisch du für eine? häsch en stock im arsch? seisch jedem wo di afiggt hey chum peace loh üs battle und deno lutsch do no eis?

abfahre du bisch en clown

aurel
ok i find kks au jetzt sehr dope i han mo immer gwüsncht sin göttliche flow molmitemne schlaue text und das ischer am mache... bald chuntes album vo em und em azad use, entweder wird krassischti battlealbum wo je in dütschland usecho isch und sus häts reims straight from the heart wies nur dä azad schafft

taktloss findi absolut geile flow einzigartig. es spektakel ;) sini lyrics gafllet mo nur teilwies.

aber nomol zu bushido.. sit wenn kensch en ?

petrus seg mol dine name?

petrus
30.09.2003, 17:02
Mached doch än Bushido Thread uf!

@nobrableek: Chasch mir jo ä PM schickä und din Name sägä, denn schriib ich zrugg.

Kili
30.09.2003, 17:08
kili
eim e fuscht geh isch kei hiphop mentalität? LOl man wenn mir eine dumm chunt gits chopfnuss hey was bisch du für eine? häsch en stock im arsch? seisch jedem wo di afiggt hey chum peace loh üs battle und deno lutsch do no eis?

abfahre du bisch en clown

hehe... loschtig! plötzlech esch dis auter nömm z'gseh...

los zue aute, du hesch kei plan vo rap ond hiphop!
wenn du seisch physischi gwaut hett mett hiphop z'tue, de besch wörklech fausch gwecklet... wenn mer eine domm chonnt (wie du) denn ignorierine eifach, so im senn vo "de gschiider gett no". e weiss, dassi emene tüüp wo sini problem mett gwaut muess regle, geistig vorus be! e has ned nötig ergendöpperem öppis z'bewiise

wahrschiinlech chonnt jetzt weder e krassi antwort of de hood vo der straight outta heart wo aber mett mine ARGUMENT (mer der dsa wort, du könnsch es offebar noni) z'tue hett.

keep gangsta dumdidum... judihui (das hani mössä schriibe, denn e wott mis krasse clown-image ned verlüüre)

Kilironie

Aurel
30.09.2003, 17:09
ech kenn de bushido set de afangsziit vo sonny black & frank white, ond hansi au scho damals nie geil gfonde!

nobrableek
30.09.2003, 17:13
kili

faker also lueg i schrieb do no eimol deno chasch wieder go absolute beginner lose..

rap chunt vo dä stross- dstross isch raw
i hiphop isch gwalt enthalte wells slebe wiederspieglet..

und jetzt verpiss di wieder clown

aurel
jo den los mol sneue album das isch e grossi witerentwicklig

Kili
30.09.2003, 17:15
kili

faker also lueg i schrieb do no eimol deno chasch wieder go absolute beginner lose..

erstens: d'beginner hend wou me wortwetz as sösch ergendwär in düütschland, aber esch asechtssach.

dass rap vo de stross chonnt weissi ou... aber battles hend si ebbe genau erfonde om gwaut i greff z'becho...

Aurel
30.09.2003, 17:17

whut? wenn es bonzechend wie de dre vo sine krasse ghettostories verzellt, chani ehn eifach ned ernscht näh, of sine schtrasse heder damals als chend eh nüt gseh als limousine dörefahre. trotzdem... nüt gäge dre-beats!!!

nobrableek
30.09.2003, 17:26
aurel was hät min satz mitem dre ztue

shit bisch bekifft?

T-Mac
30.09.2003, 17:50
dre-beats chasch nie übertoppe, und es wirds au niemert... nidemal neptunes und so.. hey lug.. ihm sini beats sind scho vor 10 jahr unantaschtbar gsi!!

petrus
30.09.2003, 17:59
Original geschrieben von T-Mac
dre-beats chasch nie übertoppe, und es wirds au niemert...

häsch gschlofä, das isch scho lang passiert!

Daifel
30.09.2003, 18:07
Warum wird i fascht alne Forene do gschtritte.... Kei Sau blibt bim Thema, userd es paar wenigi...

@Kili han gmeint Ignorirsch so Idiote...

@Nobrabliiik los sii, bitte!

Zrugg zum Thema, han no de Val-n-Teen vergesse mach würkli gueti Beats...

petrus
30.09.2003, 18:10
@Aifel: Und dä DJ Andy aka Ashandi isch au dä Hammer! :D

nobrableek
30.09.2003, 19:27
[QUOTE]Original geschrieben von Daifel
[B]Warum wird i fascht alne Forene do gschtritte.... Kei Sau blibt bim Thema, userd es paar wenigi...

@Kili han gmeint Ignorirsch so Idiote...

kollega falls mi meinsch pesser fresse zue

Aurel
01.10.2003, 08:49
Original geschrieben von T-Mac
dre-beats chasch nie übertoppe, und es wirds au niemert... nidemal neptunes und so.. hey lug.. ihm sini beats sind scho vor 10 jahr unantaschtbar gsi!!

au scho mol was vomene chris martin ghört? mehr seidem schiins au dj premier!

jones
03.10.2003, 21:53
Was isch scho de Dakter Dree und diä Netptiuuuns Möchtegerns gäge euse einzigartig und national bekannti CLAUD. De Beat-Produzänt vom Jahrhundert, mit meh Soul im Beat als jede anderi. CLAUD for President!!!!!!!!CLAUD!!!

Mr. Dip'n'Dick
04.10.2003, 14:44
Sixtoo
Buck 65
Blueprint
El-p
Dj Mayonnaise
Blockhead
Scott Matelic
Sir Ill
Jel
...

Dr. Dre lutscht Schwänze

weedi
04.10.2003, 19:31
mini lieblings produzente hender vergässe: molemen (memo, his-panik und vilicht na es paar meh).
tonedeff het au easy beats gmacht, aber sin flow isch de härtischt(kein scheiss. wer tonedeff nöd kennt mues en umbedingt uuschecke)

im grosse und ganze bini mit de vorschläg z friede. kenne aber nöd alles:grümbel:

ähhh remind my soul isch doch de ultra burner. isch doch au uf de balance ep

manolo23
05.10.2003, 16:27
Original geschrieben von Mr. Dip'n'Dick
Sixtoo
Buck 65
Blueprint
El-p
Dj Mayonnaise
Blockhead
Scott Matelic
Sir Ill
Jel
...

Dr. Dre lutscht Schwänze

was für e wohltat!!! (aber de el-p???)
und no:
alias
bomarr monk
ant
daddy kev
fat jack
odd nosdam
mc enroe
daedelus
rob the viking
hrvatski
controller 7
joe beats
boom bip
grouch
eligh
tes
meaty ogre
pale
prefuse 73
...

wer oder was ist bushido? tönt nach einem bush-wähler...

AAABBBCCC
05.10.2003, 16:43
sind alles gueti producers ... ussert de Rob the viking ... zumindest s ältere züg ... s neuere kenn ich nöd

suscht no ...
Deeskee
matth
buck 65
omid
caural
dj murge
king koncepts
eclipse 427
scarub
elusive
mums the word
radioinactive
push botton objects
tommy v.

Aurel
06.10.2003, 11:36
Original geschrieben von jones
Was isch scho de Dakter Dree und diä Netptiuuuns Möchtegerns gäge euse einzigartig und national bekannti CLAUD. De Beat-Produzänt vom Jahrhundert, mit meh Soul im Beat als jede anderi. CLAUD for President!!!!!!!!CLAUD!!!

ok das schtemmt. momentan esch de claud i de schwiiz de beschti, vo mehr usgseh... of de luut & tüütli-ep heder au weder en hammerbeat produziert, obwohl er mech fascht echli z'fescht an "entwicklig" vo de sektion erennerte... aber söscht escher werklech en hammer-producer!

Aurel
06.10.2003, 11:37
Original geschrieben von weedi
mini lieblings produzente hender vergässe: molemen (memo, his-panik und vilicht na es paar meh).
tonedeff het au easy beats gmacht, aber sin flow isch de härtischt(kein scheiss. wer tonedeff nöd kennt mues en umbedingt uuschecke)

im grosse und ganze bini mit de vorschläg z friede. kenne aber nöd alles:grümbel:

ähhh remind my soul isch doch de ultra burner. isch doch au uf de balance ep

jo das scho, aber "remind my soul" esch eher en smoothe track ond gohd nie so ab wie "don't fear", aber trotzdem geniale track!

Jigga
13.11.2003, 13:08
ok, i merk do sind praktisch alli uf classic-style, dementsprechend au di gwählte producer. findi au voll ok, find premo, alchemist, evidence, etc. au voll geil!

aber: what about newschool aka timbaland?

wür mich interessiere, was ihr vo ihm haltet?!

misko
13.11.2003, 14:45
timbo king.... nuff said!

ziehnd eui s'neue timbi & magoo album....die beats....zu derbe!

timbo = sikk bastard on da boards...hehe

rm
13.11.2003, 19:35
ja nuuschuul;)

mini faves : dj premier
rjd2
havoc
blueprint
just blaze
kanye west
timbaland
pete rock

ja das wärs den au scho, los eifach alles was mi flääshd, han vilich e paar vergässe....

Onkel_Agathe
17.11.2003, 09:42
premo
9th wonder
rjd2
madlib
kayne west
pete rock
rob the viking
Set Free
...

dä siech
08.01.2004, 22:51
pete rock
joey chavez
madlib
rjd 2
el-p
fat jon (het hammer instrumental album dussä!!)
j. rawls
kan kick
oh no
evidence
stoupe
mf doom
dj premier
the are
mums the word
molemen
celph titled
j.j. brown
apathy
large professor
usw.
früener besser:
rza
dj muggs
havoc

TierSteve
08.01.2004, 23:24
I.C.S.-Beats sinds beschte!
und EC-Beats.
und na paar anderi einzelni beats...

voll de ego-itrag, sorry ;)

scope
09.01.2004, 08:08
primo
just blaze
kanye west
madlib
oh no
rjd2
BB:Sik
j.j. brown (het louis logic produced)
mf doom
usw usw usw
rza

Aurel
09.01.2004, 08:19
scho nome "factotum" esch en genie-streich vom j.j. brown... "sin-a-matic" sowieso...

scope
09.01.2004, 08:52
yep sin-a-matic cha viu!

no meh favourite producers woni vorher vergässe ha:

dj honda
evidence
fredwreck
e-swift
neptunes
dj babu
strernEis
dimos
lexx
tibner

poetical
09.01.2004, 09:04
Giele vergässet die nid:

Link
Elwont
Meischterbeatz
Roey Marquis
Busy

scope
09.01.2004, 09:09
und vergässet o nid

Diamond D
Showbiz (Show & ag)
pete rock
9th wonder (little brother)
kaiser (früecher mau)
mathematics
arabian knight (wu-fam)

und der best vo aune us mire sicht hani natürlech vergässe (vo was chunt das?)

ERICK SERMON!!!!!! absolut on top uf mire liste... chunt das jahr mitemne neue album... Redman wo ono das jahr e ssolo LP bringt, heter o wider produziert!

dä siech
09.01.2004, 20:09
und vergässed au ned: :D
J-Zone!!!
necro

RSG
19.01.2004, 18:37
My Favoritez:
Beat Junkies
Afu-Ra
Big L
Kutmasta Kurt
Beatnuts
Da Beatminerz
Cocoa Brovas
KRS-One
De La Soul
Dilated Peoples
DJ Honda
Gang starr
Jeru
Non Phixion
Talib Kweli
K-Otix
J-Live
Jaz O
Pete Rock
The Pharcyde
Smut Peddlers

send zwar ned alles prodis aber was sölls has erscht im nochhinein gläse weg de prodis

beatsrichter
19.01.2004, 20:17
dr ILL WILL macht für mi die geilste beats, da wärde ono ächti instrument igspiut (z.b. nico suave - kennst du das...)

ummah (wär isch da eigch aues drby?)
rjd2
sepalot/holunder
nu-mark&cut chemist
dimos
unsung heroes
sound providers
WAXOULUTIONISTS
dbh
redrum
claude (unverkennbar mitde sax')

Proof
07.02.2005, 17:41
haha jetzt häsch gschisse aurel! ich has nämli gfundä!! :D

the sound providers
9th wonder
rjd2
Big L
Premier
madlib
Pete Rock
Talib Kweli
M.F. doom
Blueprint
etc etc

dscheims
07.02.2005, 18:04
Original geschrieben von Proof
haha jetzt häsch gschisse aurel! ich has nämli gfundä!! :D

the sound providers
9th wonder
rjd2
Big L
Premier
madlib
Pete Rock
Talib Kweli
M.F. doom
Blueprint
etc etc

mached de Big L und de Talib Kweli sälber au beats, bzw. hends gmacht?

Proof
07.02.2005, 18:31
Original geschrieben von dscheims
mached de Big L und de Talib Kweli sälber au beats, bzw. hends gmacht?

blackstar? obwohl es ehner vom dj hi-tek produced worde isch... talib isch halt en co-producer...

big L ja er het eifach nöd es album produced numme einzelni lieder...

ja ok ich nimm die zrugg aber sind trotzdem no edel artist

Big L R.I.P

bucktown
08.02.2005, 00:51
s blackstar album het no paar fetti beatminerz produktione druff

Benwick
08.02.2005, 01:14
Roey MArquise
Adijb
Screw
STI

Talib
08.02.2005, 11:23
Original geschrieben von Proof
blackstar? obwohl es ehner vom dj hi-tek produced worde isch... talib isch halt en co-producer...

big L ja er het eifach nöd es album produced numme einzelni lieder...

ja ok ich nimm die zrugg aber sind trotzdem no edel artist

Big L R.I.P

ebe hani ou dänkt, wie chamer e Big L oder Talib Kweli as si favourite producer gseh? de L het höchschtens 2 tracks för de Shyheim produced ond de Kweli esch ufem Blackstar album bim track yo yeah co-producer, sösch kenni kei beat vo dem.

mini fav's:

DJ PREMIER
Pete Rock
Soul Supreme
Hi-Tek (leider nöm eso wie früener)
Lord Finesse, Diamond D, Show
Jaylib
9th Wonder
Alchemist
No I.D.
Insight
J.Rawls
Capital D
L.E.S. (dä fendi ganz tight)
Da Beatminerz

das wäre so die

Benok
08.02.2005, 13:14
Dr. Dre
Neptunes
Timbaland
Premier
Talib Kweli
Kanye West
RZA

tbo187
08.02.2005, 13:31
dj premier
dr. dre
9th wonder
hi-tek
fredwreck
da beatminerz
just blaze
...

Lartscho
08.02.2005, 14:11
dj premier
dr. dre
9th wonder
hi-tek
just blaze
timbaland
kanye
necro
scott storch

Moongod
09.02.2005, 16:09
wollt grad scott storch schreiben, aber im letzten post über mir... :D

mir fallen noch namen ein wie

nottz
dj scratch
dj static
odissee (grad groß im kommen/halftooth rec.)
true master
4th disciple
dame grease
scram jones
pf cuttin
battlecat
jelly roll
etc.

Moongod
09.02.2005, 16:10
Original geschrieben von MANtis

Mr. Walt & Evil Dee aka Da Beatminerz

du weißt aber, daß da beatminerz noch aus viel mehr leuten als die 2 bestehen oder? ;) :D

sly saloon
09.02.2005, 16:27
Original geschrieben von Moongod
du weißt aber, daß da beatminerz noch aus viel mehr leuten als die 2 bestehen oder? ;) :D

:birthday:

gunner
09.02.2005, 16:31
ha(!), ev isch dä nonig gnannt wordä:
dj spinna

Talib
09.02.2005, 16:44
Original geschrieben von gunner
ha(!), ev isch dä nonig gnannt wordä:
dj spinna

jo eh dä esch huere fett!

@moongod: yeah auch wieder mal am start..hehe

peace

Damien
09.02.2005, 17:15
die 2 grössti sind dre und rza. de primo isch guet aber hät niemals so geili beats wie de dre produziert.

aXionJaXion
09.02.2005, 17:21
Original geschrieben von Damien
die 2 grössti sind dre und rza. de primo isch guet aber hät niemals so geili beats wie de dre produziert.

...würklich? :hmmm:

gunner
09.02.2005, 17:30
Original geschrieben von Damien

oha, da chanmr au anderer meinig si... aber wänn du's seisch wirz scho stimmä. :rolleyes:

Damien
09.02.2005, 17:32
jo würklich.

edit: klar cha mir anderer meinig gsi. also relaxe

Benwick
09.02.2005, 17:46
amon tobin jeaahh :-)

triplex
10.02.2005, 09:44
sind jo scho alli gnennt worde...aber eine vo mine persönliche favs evtl nonig: Stoupe -> Jedi Mind Tricks
Extrem Geili, abwechsligsrichi Beats...Sind eine wo in zuekunft eus mit no so einigem wird beglücke!!!

Röschti
10.02.2005, 16:47
Primo
Stoupe
Pete Rock
Prince Paul

sind miner meinig noch dia beschta producer.

rip_gäpper
10.02.2005, 23:22
Easy Mo Bee
Moe Z.M.D.
Big D

Hend paar vo de geilschte beats öberhaupt produziert.

Moongod
13.02.2005, 12:40
Original geschrieben von sly saloon
:birthday:

hey, habs grad gesehen, vielen dank!!! sehr nett!!! :p

Escobar
13.02.2005, 14:53
Original geschrieben von Moongod
wollt grad scott storch schreiben, aber im letzten post über mir... :D

mir fallen noch namen ein wie

true master

word, wenn ich an tracks wie fish denke..

RSG
13.02.2005, 16:29
Hi-Tek
Primo
Babu
Honda
Alchemist
Kutmasta Kurt
Prince Paul
Pete Rock
Evil Dee

double-u
13.02.2005, 23:29
Ja äs sind scho öpe all guäte Producer gnännt worde,
aber bi dä eltäre sind wohl ganz klar dä Marley Marl und dä Buckwild(hät mit äm Finesse zäme "lifestylez of a poor and dangerous" produziert) värgässe worde. Sush wür ich na dä Ill Bill und dä DJ Mighty Mi dazuäzfüge. Sowie diä Battle Axe Lüüt Mad Cild und Nucleus

Styliztikk
13.02.2005, 23:40
also dr dre macht scho fetts züüg, tönt mer aber alles zu wänig klassisch...zu kommerziell.....sogar synthetisch neurdengs....bäää
drom ghört er ned i mini lischte ine....

soscht

alchemist
primo
babu (hett au fetts züüg gmacht)
just blaze
necro necro necro manmanman so nen psycho, aber de hetts so droffe...(poetry in the streets eifach onschlagbar)
stoupe(früehner de absoluti burner, of de neue platte send mer d beats aber chli z öberföllt--> schad!!)
ond soscht ech fend de dimos esch de absoluti börner....de brengt onglaublech heftigi beats....de cha easy methalte met denne vo obe

Aurel
14.02.2005, 08:07
Original geschrieben von Styliztikk
also dr dre macht scho fetts züüg, tönt mer aber alles zu wänig klassisch...zu kommerziell.....sogar synthetisch neurdengs....bäää
drom ghört er ned i mini lischte ine....

soscht

alchemist
primo
babu (hett au fetts züüg gmacht)
just blaze
necro necro necro manmanman so nen psycho, aber de hetts so droffe...(poetry in the streets eifach onschlagbar)
stoupe(früehner de absoluti burner, of de neue platte send mer d beats aber chli z öberföllt--> schad!!)
ond soscht ech fend de dimos esch de absoluti börner....de brengt onglaublech heftigi beats....de cha easy methalte met denne vo obe

motzisch über en synthetische dre, tuesch eber de alc als erschts uflischte? hesch sis album ghört?

FreddieFuxx
21.10.2006, 19:33
Top 3 chan ii klar ordne

1.Premo
2.Pete Rock
3.Madizm - Sec Undo

Dr Dre
Melbeatz
Buckwild
Large Professor
RZA
DJ Babu
609 (Producer von Sinik)

und viel anderi

Snob
21.10.2006, 19:41
primo
pete rock
syl 20

ATLRS
21.10.2006, 20:31
Dr. Dre
Jermaine Dupri
DJ Don Cannon (Aphilliates)
DJ Toomp (u.a. T.I.)
Lil Jon
Havoc
Cool&Dre
Premo
Timbaland
Just Blaze

Mr. Collipark und Jazze Pha nerved zwar teilwis chli, aber hend scho paar easy beats gmacht

konfus
21.10.2006, 21:02
Ez mal im Ernscht Lüüt, dä einzig wahre KÖNIG UNTER DÄ PRODUZZER

bin ich. danke, tschüss letzde machz bidde licht a :D

LKB
21.10.2006, 21:25
jo also näbed em Konfus und natürlich mir giz scho au no äs paar anderi gueti Produzente:

J Dilla
Oh No
Dabrye
9th Wonder
Madlib
Dabrye
Trio Grande
J Dilla
Kan Kick
Evidence
Just Blaze
J Dilla
Dabrye

mod
21.10.2006, 21:30
Original geschrieben von LKB
jo also näbed em Konfus und natürlich mir giz scho au no äs paar anderi gueti Produzente:

J Dilla
Oh No
Dabrye
9th Wonder
Madlib
Dabrye
Trio Grande
J Dilla
Kan Kick
Evidence
Just Blaze
J Dilla
Dabrye

du hesch de J dilla vergesse

be mer im moment grad:

9th wonder
kev brown
khrysis
nicolay
DJ AGE ! :D
jay dee
jay dilla
dilla dog
toomp
cool&dre

Proof
22.10.2006, 13:14
9th Wonder
Jaydee
DJ Krush
Pete Rock
Khrysis
RJD2

guru one
22.10.2006, 13:22
1. Pete Rock
2. Premier
3. Babu

Lord Finesse
Large Professor
Muggs
RZA
Madlib
9th Wonder

miz
22.10.2006, 13:31
jay dee
madlib
pete rock
evidence
alchemist

steinway
22.10.2006, 13:37
-dilla
-20syl
-madlib
-kev brown
-kankick
-jazzy jeff
-Pusher Price Clique
-Padkat
-Soul on Pads
....

geheimtipp: V-Mann (mc)

Röschti
22.10.2006, 13:42
update:

Pete Rock
Prince Paul
Necro
Stoupe the enemy of mankind
DJ Premier
RZA
Madlib
JDilla
Ayatollah
Biztram
9th Wonder
Khrysis
Tru Masta (damn, alles so vo 95-98 isch killer)
Molemen
Heatmakerz (teilwiis)

Scalster
22.10.2006, 13:46
the runners! :)

u süsch no unzähligi wo scho gnennt si worde.

snub
22.10.2006, 13:49
Embee vo Looptroop macht au verdammt geili Beats!

Suscht no:

Evidence
Jay Dee
Madlib
MF Doom
Dangermouse (Ghetto Pop Life!)
Kno
RJD2
7L
Premier

slarc
22.10.2006, 21:44