Du befindest dich auf einer für Suchmaschinen optimierten Archive-Page!
Check diesen Beitrag auf unserer richtiger Page in schönem Design unter : nazi track us de ganze schwiiz, mer bruched ideeä! +mcs

wichtlprinz
24.09.2004, 15:49
also us de diss-ecke (nazi-diss-thread) isch e idee entstande, dass newcomer crews us de ganze schwiiz (wie brothers keepers) trackz gäg d nazis i de schwiiz baschtlet..

mer müessts eifach hert, trurig und nahdänklich gstalte! en beat ha wo nöd bruucht isch, han en digge vom noodles (glaub er isch vo ihm)...

zum text, er muess usestäche, krass guet grappt si usw. es muess eifach stimme!

und ja ich chönt mer vorstelle wie es interview mitme nazi nahzspille... fröge wiso er das macht.. wie er uf das cho isch.. öb er de hindergrund vo de nazis verstaht.. nöd unbedingt disse, sie nur dumm anestelle oder sie zum dänke bringe! mit reale gschichte vo nazi-opfer usw. 2.wältchrieg inebringe...

händ ihr susch no ideeä??

de albaner hät gmeint es seg besser wänn das die "bekannte" schwiizer rapper übernämed, aber ich find es wür no besser cho wämmer beides chönt verbinde, dases die bitches verbunct...

azhänke isch:

mer brüücht vill mc's dases au würklich überzüügt überechunnt...

us allne kantön.. au settig wo beatz würed baschtle.. usw.

wer wär debii? (es isch no nüt konkret abgmacht, wär nur e idee, und en chline schritt gäg d nazis i de schwiiz)

gäbed ideeä und mached mit!

p0iz

K
24.09.2004, 15:54
Original geschrieben von wichtlprinz
also us de diss-ecke (nazi-diss-thread) isch e idee entstande, dass newcomer crews us de ganze schwiiz (wie brothers keepers) trackz gäg d nazis i de schwiiz baschtlet..

mer müessts eifach hert, trurig und nahdänklich gstalte! en beat ha wo nöd bruucht isch, han en digge vom noodles (glaub er isch vo ihm)...

zum text, er muess usestäche, krass guet grappt si usw. es muess eifach stimme!

und ja ich chönt mer vorstelle wie es interview mitme nazi nahzspille... fröge wiso er das macht.. wie er uf das cho isch.. öb er de hindergrund vo de nazis verstaht.. nöd unbedingt disse, sie nur dumm anestelle oder sie zum dänke bringe! mit reale gschichte vo nazi-opfer usw. 2.wältchrieg inebringe...

händ ihr susch no ideeä??

de albaner hät gmeint es seg besser wänn das die "bekannte" schwiizer rapper übernämed, aber ich find es wür no besser cho wämmer beides chönt verbinde, dases die bitches verbunct...

azhänke isch:

wer wär debii? (es isch no nüt konkret abgmacht, wär nur e idee, und en chline schritt gäg d nazis i de schwiiz)

p0iz

aso we gseid, ich ha so vill z verzelle über das, dasi theorithisch locker en ganze track chönt labere *Gg* aber natürli nur wenns nötig isch +ha kei eigeni beats.

lan und bätsch söled doch au öbbis mache, de LAN söt nur chli überzügt si vo sech und de chund das scho :D
@bätsch.. de sinn zellt würi mal sege!

flaboflash
24.09.2004, 15:55
en beat chönnt i scho bistüüre, raps eigentlich au, mach aber nor freestyle, vom dem her vellech ned so geignet...

wichtlprinz
24.09.2004, 15:58
ich wür mitmache.. aber vowäge recordings... meineder müsst mer ines studio oder macht jede elei dihei sini ufnahme sälber? wär eher für home-recording... oder zu öperem hei wo digg chan recorde...

subtile
24.09.2004, 15:59
hmm also d idee isch nid schlecht...

LAN
24.09.2004, 16:01
ja i bi derbi, de_K hetmi überzügt ^^

i cha mis züg bi mir ufnäh, chunnt nid schlächt use. vilech nimmts jede mau bi sich uf, när schicke mer d Accapellas eim wo aues zämebringt, und de chame de luege, öbs geit, oder öb ds när zu gebaschtlet tönt.

wichtlprinz
24.09.2004, 16:06
mhm wär au für die alternative! aber als erschts bruchemer es grüscht vom track... verzellt jede unabhängig vom andere öpis über die nazis? oder machemer en zämehängende text, wo aber dur eusi distanze, (us de ganze schwiiz) chli schwer zum ufenand abstimme wird...?

ich wär für en eigene text... es sött eifach nöd s gliche 2mal vorcho... :brille:

+ en beat.... guet dmc's chönd au no ispringe wänn de track scho am recorde isch...

p0iz

LAN
24.09.2004, 16:08
me chönnt o mehreri beats vereinige uf däm track... s paar breaks mit beatwächsel vilech?

wichtlprinz
24.09.2004, 16:11
Original geschrieben von LAN
me chönnt o mehreri beats vereinige uf däm track... s paar breaks mit beatwächsel vilech?

diggi idee! meinsch mer chönnt de track au länger als standart 3-4min mache? z.b. 8? oder 9min? will wänn de beat nach 30sec. abstallt isch kakk... :D hehe mini meinig ;)

also mit beatwächsel wär scho geil! mer müsst eifach en chopf ha wo zerscht mal beatz produziert.. (chönd au mehreri künschtler si) und eifahc am schluss eine wo alli zämecutted...

odr?

subtile
24.09.2004, 16:35
jo es müesst scho paar vorgabe gä, so ala höchstens xx lines, 3 verschiedeni beats, mit unterschiedliche gschwindigkeite, so dasses für jede chli öpis drbi het.
Es müesst den eifach ei master gä wos zügs chli ufenand abstimmt, ebe vo wäge sache wo denn dopplet vorchöme...

spenzasequenza
24.09.2004, 16:41
und das soll denn EI track gäh? mit verschidene beats, verschidene styles und verschidene gschwindigkeite? näää...ehner weniger.

wänner das scho so wellet mache, de gschiider en "hüäre schiiss nazis" part I bis III oder so vil wiäs de halt git...

wichtlprinz
24.09.2004, 16:42
wär au möglichkeit....

aber ebe subtile, meinsch du chönnsch en beat baschtle womer au für so en track chönnt benuzze?

ich chan mich de beatz eigentlich apasse... vo de gschwindigkeit... darum minersiits isches egal wie shcnäll de beat isch...

und wie gsehts mit d andere us?? +gits no meh mc's wo wetted mitmache? wasi natürlich fresh fänd, wär wänn irgend en "bekannte" wür mitmache... defG lügner.. irgendöper...

gimma
24.09.2004, 16:48
spendiara gern an beat...

wichtlprinz schriib pm falls sich öpper meldet wo wett...

mc-emmsii
24.09.2004, 16:57
wenier no en mc bruched melded euch bi mir. für so sache bini immer zha. ;) piis

wichtlprinz
24.09.2004, 16:57
wirdi mache... und ja gimma, du wetsch nöd en rap drüberkicke? aber es danke im vorus für dini hilf!

ich weiss nöd i was ich mich da inesteigere.. aber elei wirdi das nöd ufd bei chöne stelle :D darum jedi hilf wird gern agno... :D

aightgenosse killt dnazis!

FicDic
24.09.2004, 17:02
... hmmm, das wär au ä motivation zum widär mal än beat z'baschtlä...

LAN
24.09.2004, 17:03
@ spenza:

bü isch ja glich wiemes macht, eifach nid nur ei beat.

Ziehmutter ZH
24.09.2004, 17:06
läck sind iär peinlich....würded gschider mal go abschtimme...

gönd go kuschelrock lose, iär muschis...

wichtlprinz
24.09.2004, 17:09
ja... susch passt nie alles druff... und wirds mit de ziit au langwiilig... (mini meinig :D )

gesucht:

- beatz (sicher mal 2) für part1 & part2 oder 1track

- mcs (sovill wie möglich) mäldet eu wänner wänd mitmache!

- eine wo eus das züüg mastered... SEHR WICHTIG

mc-emmsii
24.09.2004, 17:11
Original geschrieben von Ziehmutter ZH

jajaaa Zieh dinii mutter ZH. :) zrugg zum topic..

LAN
24.09.2004, 17:13

i würd sofort, nur darfi leider no nid...

wichtlprinz
24.09.2004, 17:14
hehe genau... stör nöd wänns scheisse findsch.... zwingt niemert e schwer beschäftigti, gstressti ziehmueter us ZH sovill posts zläse... (und nimm das ez nöd als figgerei)

darum plz lahn eus euses ding mache ;)

p0iz

robson ponte
24.09.2004, 17:16
muäss säge, find di idee rächt guät..........
han letschti en beat gmacht, miteme geile stime sample din (there´s something wrong) relativ tüüüfgründig, würd glaub no guät dezuä passe.......

aber wot mich da nöd irgendwiä ufdränge oder so!!!!!!und sproblem isch, han kein plan wime en beat ufs netz chan lade, han di hei ebe au kein pece.....aber irgendwiä würd das sicher ga?!?!?!?!?!?!?

WeeD
24.09.2004, 17:17
auso i würd süsch ono s paar baars spite wes erwünst isch!

mIkRoFiL
24.09.2004, 17:17
ou, das thema liebi!

wenner no mc's bruched, bitte pm!

piis

mc-emmsii
24.09.2004, 17:21
Original geschrieben von robson ponte
muäss säge, find di idee rächt guät..........
han letschti en beat gmacht, miteme geile stime sample din (there´s something wrong) relativ tüüüfgründig, würd glaub no guät dezuä passe.......

aber wot mich da nöd irgendwiä ufdränge oder so!!!!!!und sproblem isch, han kein plan wime en beat ufs netz chan lade, han di hei ebe au kein pece.....aber irgendwiä würd das sicher ga?!?!?!?!?!?!?

ja eh. mach dir da mal kei sorge. suschd chumichen mal bi dir go hole oder so. :) oder es erklärt dir mal eine wies gaht. das klappaattt scho!

Ziehmutter ZH
24.09.2004, 17:23
min vorschlag:

e linggi bürgerweer, wo dänä jungs mal aaschtändig ufd nase git...

wiso n track mache wos eh nöd ghöred...

chönd au netti diskussionsgruppe mache, und chli mitne go redä...

aber damn, en track??? s'sinnvollschte woni jeh ghört han...en track machä demit alli wüssed das mr alli mitenand gliich dänked?? haaaaaaaaaaaaaaaaaammmmer...

mwuahaha...aber äbä...

wänner so liäb fröged...wotti au nöd schtöre...have fun...idiots...

wichtlprinz
24.09.2004, 17:24
merci für dis verständnis... :p ;) :blingblin :wtf:

mc-emmsii
24.09.2004, 17:27
juhuu, wichtelprinz! mir sind idiots!! juhuu. :) zrugg zum topic..

ich hilf dir mit dere ganz gschicht wichtel. mir hend ja "enga" kontakt zunenand ;) jajaaa... okey?

wichtlprinz
24.09.2004, 17:28
achtung ez chunnt dänn irgendeine und schribt dasmer gay sind :D hahaha ich han sone vorahnig :D merci dir simon ;) aber ebe... nomeh wo wänd mitmache? beatz? haters? :D :p

robson ponte
24.09.2004, 17:33
Original geschrieben von mc-emmsii
ja eh. mach dir da mal kei sorge. suschd chumichen mal bi dir go hole oder so. :) oder es erklärt dir mal eine wies gaht. das klappaattt scho!

wäner intressiert sind, chönder mer ja mal en pm schribe.......was ev. es problem chönt ge isch, dass de beat ca. 4 samples beinhaltet -> suisa !!

aber zum thema würder def. passe.........also bis irgendwänn!!!!!!!!!!!

K
24.09.2004, 17:50
min vorschlag:

e linggi bürgerweer, wo dänä jungs mal aaschtändig ufd nase git...

wiso n track mache wos eh nöd ghöred...

chönd au netti diskussionsgruppe mache, und chli mitne go redä...

aber damn, en track??? s'sinnvollschte woni jeh ghört han...en track machä demit alli wüssed das mr alli mitenand gliich dänked?? haaaaaaaaaaaaaaaaaammmmer...

mwuahaha...aber äbä...

wänner so liäb fröged...wotti au nöd schtöre...have fun...idiots...

du bisch shco en rächt herte siech.. oder?

vowege nid ghöred... haha
de aller erschti track vo mine kollege und mier isch au gege d nazis gsi, und mier sind ja sooo chlini fickers oder und üs ghört ja eh niemer.. isch uf jede fall so wit cho, das üs jetz jede 3. skin in schwyz (und schwyz hed vill skins, min herr) kennt und am liebschte mal wür abelah..
herte siech! propz *spuck

Al Bana
24.09.2004, 17:55
ja... susch passt nie alles druff... und wirds mit de ziit au langwiilig... (mini meinig :D )

gesucht:

- beatz (sicher mal 2) für part1 & part2 oder 1track

- mcs (sovill wie möglich) mäldet eu wänner wänd mitmache!

- eine wo eus das züüg mastered... SEHR WICHTIG

ja da chönnt i scho mitmache! wird eh mau wider Ziit für ne Text wo ni würk lang dran bi, ha ir letsch Ziit nur no Freetype bzw. Freestyle praktiziert!

und uf som ne Track mit som ne geile Inhaut chani zu Topform ufloufe!

Bi friidläch - doch wenn mr gäge Nazis ir Schlacht si/
Kill i aues um mi u dr merket das i für das wi gmacht bi/
Aightgenossen gmeinsam gäg dr gröscht dräck vo de Strasse/
Mir si au vreint - u biude somit ä potentiell starchi Masse/

peace

LAN
24.09.2004, 18:17
los, beats! süsch chame nid afah...

radaya
24.09.2004, 18:33
cooli idee das ganze!!bi scho gspannt was druss wird! :D

viel spass jungs!!:dance:

wichtlprinz
24.09.2004, 18:59
merci nisli :)

ja ebe zerscht mal villicht überlege wer mit wem über welle beat will rappe!

ich han mal zämezellt wer mitmache wett....

mc's
emsiii msiii
WeeD
mIkRoFiL
bätschmändoo
Albaner

maybe:
habasch
p flow
christio

beatz
spenzasequenza
FicDic
robson ponte

wer chönnt scho vo eu en beat presentiere?

und wer will mit wem zäme rappe?

und wer chönt das züg mastere?

Al Bana
24.09.2004, 19:02
auso findes vou geil wi mr da scho paar lüüt si innerhaub chürzischter ziit.. und ja pablo escobar wär so ne beatmaker villech o master wo aues inenang cutet - was meinsch pablo? hei ja eh chli öppis wöue zämmä mache, und wenn no 10 angeri drbii si umso besser, aight???

LAN
24.09.2004, 19:03
äbä mau so provisorisch würde dr bätsch und ig für Bärn e teil mache, mir si aber no am abspräche.

wichtlprinz
24.09.2004, 19:18
oke findi geil dass all chli eigetinitiative zeiged... aber ebe es muess nöd jede kanton irgendwie represented werde... oder z.b. vom kanton zug, nur 1 mc....

egal wievill vo wo... es muess eifach en bombe track ge... aight?

:D :D

LiL-T
24.09.2004, 22:39
Yeah ich bin au dabei. Ich hasse Nazis über alles und hcönnt grad ä ganzi Siite über die schribe. Weiss au nöd. aber ich bin debiii...

PeaZzZe n Greetz :hippie:

konfus
25.09.2004, 00:51
gueti idee, ziehnd das dure. nachher möndern dänn aber scho "ahständig" verbreitä, also nöd nur uf aight poste.

und ziehmutter...pack doch din zynismus wieder wägg und halt dfrässe...äs stuckwiit häsch jo scho rächt, aber biz meh überlegä wär au nöd schlächt...immer die pessimischtä

...

än fischer lauft am strand entlang und sammlet die durchd fluet ahgspüeltä seestärne zäme zum si wieder zrugg is meer rüerä.
än passant gseht das und meint: "äs git doch unzählbar viel seestärne a dämm strand, und no etlichi stränd meh, somit isches unmöglich däne z'hälfe, macht doch völlig kein sinn!"
dä fischer buckt sich und rüert än wiiterä is meer zrugg und meint: "dämm hani ghulfe..."

...

n'amean?

wichtlprinz
25.09.2004, 01:00
musi nomal läse wäni nöd druff bin.. hehe aber konfus wärsch debii? raps und beatz? oder gar nöd?

p0iz

konfus
25.09.2004, 01:06
miteme beat wäri däbii, für en tegscht weniger, hanes ziitproblem...mal luegä

wichtlprinz
25.09.2004, 01:07
digg mann! wännd en geignete häsch posten mal... plz

Arkez
25.09.2004, 01:35
ich wär sicher au debii, demfall meldet eu, isch ganz dicki sach, das wär hammer, ebä, wie scho gseit, ich wür sicher au em reim fitze.

greez arkez

unique
25.09.2004, 02:44
aight!
wär au debii! phääätti idee! ond i welem ziitrahme wender das ganze ufboue? us demm cha jo no öbbis krasses entstoh...:D good night!:D

wichtlprinz
25.09.2004, 03:15
geil! 2 mcs meh!

hehe ja mer müend eifach irgendöper ha wo eus da sganze abmischt+ chli verwalted... also ja mer müend en plan oder so ufstelle :D wievill mcs uf de 1 track? (part1) und wer?

p0iz

unique
25.09.2004, 12:45
ech wär deför dass 2-3 peops das ganze chli a sech rissed ond organisiered! d.h. mol en liiste met allne teilnämende mc's ufstelle...idee sammle ond zämeträge etc. geil wördi au fende wenn sech ergend es näts girl vellecht no d stemm wörd zor verfüegig stelle, ond hammer wördis fende wenns uf track au no franz ond itali rap wörd erklenge, mer send jo schliesslech multikulturell ond wennd mol d nazis rechtig hate!? das mini vorschläg...

konfus
25.09.2004, 12:58
gsehni au so, möglichscht viel sprache wär geil

habasch
25.09.2004, 13:17
auso, han gläsä dasi auscho ufde liiste staan :D
Hans zwar erst jetzt gse, aber oke, bin debi!

Chan mal öppert da zämefasse, was bis jetzt scho alles abgstume worde isch? :confused:

unique
25.09.2004, 13:58
es esch no gra nüüd abgstomme worde! es god emmer no oms idee sammle ond mc's wie au dj's z fende. oder sogar en produzänt!:D

wichtlprinz
25.09.2004, 15:53
genau! ebe ja lischte füehr ich.. ich han immer laufend alli ufgschribe.. wer rappt und wer beatz baschtlet...

aber für vill sprache bini au! ich chönnt französische part kicke... (mini muetersprach) aber da müstimer lang ziit neh... has no nie probiert... und fraue.. ich hett öper womer chönt is spiil bringe, aber ich weiss nonig öb sie überem beat guet tönt... u know what i mean...

aber ich hett zu 99% e frau wo wür singe.. (villicht ime refrain?)

p0iz

P-Flow
25.09.2004, 16:00
Ich bi derbi! ha gat bock, so an fette NaziDiss z'rapu! whooo!!!

also wichtl, kick mi uf d'lischta! ;)

Al Bana
25.09.2004, 16:01
aight!

itz no so ä idee vo mir:

1. part chönnt me beschribe wis ir vrgangeheit isch gsi, mit z.b. eventuelle opfer vo nazis

2. wis JETZT isch, das säch di dräckssiech immer wi meh vrmehre und ja das me öppis drgäge mache muess

3. was mr ir zuekunft drgäge mache, gäg dr dräck vo de strasse!

z'1 wär so es schockiere, o ä art mitleid erwecke ( so wi adriano äbä), z'2 wär eifach d'problemaitik darsteue und z'3 nöii chraft und hoffnig schöpfe für d'zuekunft und ä art schlachtruef

aight, i hoffe dir chöit öppis drmit afaa

unique
25.09.2004, 16:02
jo das met em girl wär voll easy! chönntmer guet en refrain metere frauestemm oder so vorstelle! evtl. chönnt ech es bar italiänner uftriibe wo au no en part kicked! mues aber luege...esch nüüd definitiv! aber äbe: wechtig fend ech s problem wäg de ufnahe, im ne studio oder home produktion? oder möchemer eifach pro part so 3 groppe ond die lueged denn sälber wie wo was? chamer das grad schlächt vorstelle...what's your idea?

unique
25.09.2004, 16:04
jo albaner, au en idee! ech fend d idee vom wichtelprinz aber au geil: so en part in form vom ne interview! aber ech dänke das esch no näbesach...vorrängig mues zersch mol alles organisiert wärde!

P-Flow
25.09.2004, 16:07
und übrigens: wenns an beat manglet (wasi aber nit glöibe :D) de baschtli scho eine!

huii, wird derbe, nazis wärdunt gfiggt wie nutte!

Al Bana
25.09.2004, 16:10
Original geschrieben von Psycoflow
und übrigens: wenns an beat manglet (wasi aber nit glöibe :D) de baschtli scho eine!

huii, wird derbe, nazis wärdunt gfiggt wie nutte!

ja chasch ja ruhig mau eine bastle, lieber z'viu aus z'weni, aight p-flow?

PS i ha mi grad geschter wider so ufgregt wüu bi eim dr postii- und usgang vou isch gsi!! ab itz immer ctrl +c

wichtlprinz
25.09.2004, 16:11
mhm! aber albaner... dini idee findi no besser als mini! aber chan chli problematisch werde vo wäge thema... abschweife und kei inspiration ha für z.b. judevernichtig, oder wie gats ez wiiter... weisch wasi mein?

das wär voll fresh!!! (aber wiso nur 3 trackz? wänn sich meh mäldet müends automatisch meh trackz werde)

uf jedefall... ich mach en part mit eusere crew. ( d.h. mer wächsled eus immer ab.. ca. 1min chunnt de part.. die wo sich au so känned chönd das ja au so mache.. en part zäme schribe.... dänn sparemer platz und trackz...

isch aight wänn mer afanged gruppe ufstelle? welli mcs mit wem?

P-Flow
25.09.2004, 16:13
yess, jetz chunt widermal mis keyboard mini gitarre in aktion.. aber mal lüögu, obi epis zwäg bringu :D

@albaner: ctrl+c, isch wirkli nu praktisch ;)

unique
25.09.2004, 16:16
@wichtelprinz
chasch mol die liste met allne mc's ond beat produzänzte poste!?

denn chömmer mol luege wer jez alles am start esch, ond wer met wemm etc.

ond das heisst er wend 3 tracks mache, ned 3 parts i eim track? (aso vorussechtlech mol 3:D )

wichtlprinz
25.09.2004, 16:20
unique... wür chli schwer werde (vor allem vom recorde her) zum 13 mcs i 3 parts kicke... u know what i mean?

da d lischte (aktuell)

mc's

jojumitu (7mcs=1part)
de K
LAN
emsiii msiii
WeeD
mIkRoFiL
bätschmändoo
Albaner
LiL-T
Arkez
unique
habasch
p flow

--------------------

beatz

flaboflash
gimma
subtile
spenzasequenza
FicDic
robson ponte
konfus
pflow

unique
25.09.2004, 16:29
jo stemmt...s wörd aber scho ergendwie go! :D oder mer wörded eifach meh parts mache!? aber mer chönd au mehreri tracks mache...ha nor dänkt, wenn denn das züügs mol söll veröffentlecht wärde, wärs vell edler wenn eifach 1 track wörd publiziert wärde, met allne mc's i verschedne sproche. ond wenn ech jez as radio oder so dänke (mer weis jo nie), denn chasch jo ned eifach 1.track abloh ond säge es ged de no 2 anderi! verstosch? ond das met de iiteilig werd au schwär...wie wotsch das jez mache!?

wichtlprinz
25.09.2004, 16:34
du häsch gar nöd mal so unrächt :D :D hehehe

aber glich egals wies drähsch und anestellsch... mer sind zvill für das.. (au beatmässig.. lieber 3 trackz und jede rockt (albaner-sini idee) als ein track wo vollgstopft isch und irgendwie dänn nöd passt wills zvill vershcindeni flows usw. dine hät...

und zum bespräche söttemer irgendwie (au wänns gay tönt) inen chat irgendwo wo mer sich chan abschotte, all die wo mitmached... oder wänn all MSn händ (glaubi weniger) aber wär au e methode... vor allem eifach zum iteile!

aight?

Al Bana
25.09.2004, 16:34
@ wichtelprinz: ja abschweife isch immer ä gfahr..! aber ds bringe mr scho häre, i würd säge es git 2 parts, je 6 odr 7 mcs, isch doch kes problem, auso de müässä säch 2 haut ä strophe teile, isch ja o mögläch - auso wenn drs einzeln weit ufnäh - mir aa, aber de müässt dr mir beats schicke, acapella ufnäh isch nid so mis ding

Chraensch Lee
25.09.2004, 16:37
mached doch e Web EP mit so 3-4 träcks, ich wür susch au no en BEat biistüre.

wichtlprinz
25.09.2004, 16:40
ja isch aight...

aber wär für (erschte track) 3 parts 2 ref. jede part teiled sich 2 mcs (pro mcpart 45sek) dänn hämmer en ganze part 1:30min, nacher 1mal refrain, nach refrain wider 1:30 (teilt under 2 mcs), ref., und schlussändlich wider 1:30 (2mcs) nacher ....... fertig

was meinsch dezue?

unique
25.09.2004, 16:41
--> PM

konfus
25.09.2004, 17:11
het no e idee fürd beatbaschtler falls neui däfür gmacht wärdet.
mä chönnt sich uf e bpm-zahl einige, dänn mached alli di glich gschwindikeit, und nachher sozäge für jedä räpper und sin part än anderä beat. evtl. söttme dänn nochli d'harmonie abspräche oder vielicht eis grundsample wo dänn bi allne in irgend erä form drinn vorchunnt....

theoretisch chönntmä grad dä neu bbb6 usbaue für das? dasme z.b. seit: wiiteri vorgab, 90bpm....?

nur mal sone idee....was meined di anderä beatbauer däzue?

LAN
25.09.2004, 17:30
ds mitem bbb6 hani äbä o dänkt.

egau, bätsch und ig mache je 12 zile. eifach mau so, mir chöi de luege wis chunnt und wiviu di andere wei und aus so kack. njoy

LAN

perlon
25.09.2004, 18:50
hallo leute,

finde ich doch ne gute idee, so ne gemeinschaftsaction.
stell euch mal einen beat rein, noch unausgebaut etc.
wenn ihr was damit anfangen könnt, meldets, dann bastle ich dran weiter.

gruss

perlon

habs verlinkt, weils nicht auf aightgenossen laden wollte:

http://paradoxproductions.ch/upload/upload_files_prod/aightgenossen-nazibeat1.mp3

Al Bana
25.09.2004, 19:17
auso mi fläsht er scho rächt! so chli dunkli stimmig, är sött aber chli schneuer si, aber wi du scho gseit hesch: dran arbeite ----> GO ON

würkläch ä geile beat

gimma
25.09.2004, 19:17
wär rappt uf min beat?
bitte nur lüüt wo mer ihri parts als mp3 schigga khönd. danka.

ablauf:
iar sägend jo und händ a möglichkeit an part ufzneh
i schigg eui dr beat als mp3
iar machend euri ufnahm
iar schiggend mer eura vers per mp3 accapella zrugg
i mach dr mix
und schiggs am wichtelprinz

bitte maximum 2 rapper a 20 bars. alles andera git chaos und wird unübersichtlich.

ach jo: as git ein beat und khai uswahl ;) ma frisst was uf da tisch khunnt!

also, welli 2 händ bock? pm!!!!!

Al Bana
25.09.2004, 19:24
gimma i mach nur mit wenn i dr beat cha lose, wenn er mi nid fläsht schick i kes acapella - sorry aber i frisse nid das wo uf ä tisch chunnt, i muess o chli chönne selektiere

Al Bana
25.09.2004, 19:25
Original geschrieben von kOnfus
mä chönnt sich uf e bpm-zahl einige, dänn mached alli di glich gschwindikeit, und nachher sozäge für jedä räpper und sin part än anderä beat. evtl. söttme dänn nochli d'harmonie abspräche oder vielicht eis grundsample wo dänn bi allne in irgend erä form drinn vorchunnt....

theoretisch chönntmä grad dä neu bbb6 usbaue für das? dasme z.b. seit: wiiteri vorgab, 90bpm....?

zeusel alter kumpel! fing i ä gueti idee, obwou i ke ahnig vo beats baschtle ha - aber glichi bpm und trotzdäm abwächslig im stück - geili sach

bätschmändoo
25.09.2004, 19:27
Original geschrieben von Albaner
zeusel alter kumpel! fing i ä gueti idee, obwou i ke ahnig vo beats baschtle ha - aber glichi bpm und trotzdäm abwächslig im stück - geili sach

Bisch bsoffe? Konfus und Zeusel si unverwächsubar...
Übrigens d'Idee vom Chraensch fingi guet: Web EP
Und Jungs, dänket dra: Zu viele Köche verderben den Brei... :brille:

Al Bana
25.09.2004, 19:39
Original geschrieben von bätschmändoo
Bisch bsoffe? Konfus und Zeusel si unverwächsubar...
Übrigens d'Idee vom Chraensch fingi guet: Web EP
Und Jungs, dänket dra: Zu viele Köche verderben den Brei... :brille:

nei vou nid bsoffe, aber ja säge mrs so: es het scho ä ärnti gäh das jahr..

ja ha würk gmeint e s zig zeusel, sorry dämfau..

gimma
25.09.2004, 20:34
gimma i mach nur mit wenn i dr beat cha lose, wenn er mi nid fläsht schick i kes acapella - sorry aber i frisse nid das wo uf ä tisch chunnt, i muess o chli chönne selektiere

okay. denn mach eifach nid mit... muasch jo nid no lang posta. i gib ein beat für das projekt und han nid gross luscht zum weg dem projekt umaorganisiara. that's why.

music_head
25.09.2004, 20:41
Zescht mal propz, finde dini Idee zimli guet! Au all andere Vorschleg sind sicher ihri Mühe wert.

Also ich find mer chönt doch e EP usebringe, so 3-5 tracks (material wär ja schins gnueg da) und devo isch ein Track so 6-8min lang.

Wür mi süs au no als mc melde.

Fletsch
25.09.2004, 20:49
Ich hoff eifach ihr finded Mc's wo au en gschide Text chönd biträge zu dem Thema ;)

Nöd das die Tracks denn na peinlich werded und de Mc anstell vo de Rechtsextreme an Pranger gstellt wird!

Aber d Idee isch super!

wichtlprinz
25.09.2004, 20:54
häsch scho rächt.. jede sölls dänn uf aight poste dasmer chan feedbäck ge was ändere und so... (kä hater gfrägt dete!) aber verstönder wasi mein??

uf jedefall...

aber peepz nämeds glasse.. gimma losemer de beat zerscht mal a.. ok? und albaner, ich dänk de gimma macht scho en digge beat.. darum why so pessimistisch? ;)

... öb ep oder was au immer redemer am schluss wänn alles ufgno isch.. aight?

p0iz

music_head
25.09.2004, 20:56
Original geschrieben von Fletsch
Ich hoff eifach ihr finded Mc's wo au en gschide Text chönd biträge zu dem Thema ;)

Nöd das die Tracks denn na peinlich werded und de Mc anstell vo de Rechtsextreme an Pranger gstellt wird!

Aber d Idee isch super!

Ja, das isch scho wichtig, dass mer au wükli nöd en guete track usebringt, sondern en burnerr!! Irgendwie sött mer doch chöne entscheide, weli parts drufchömed.

@wichtlprinz

häsch da scho es konkrets konzept betreffed text&hook?

piis

Don-Philippo
25.09.2004, 21:08
Die Idee isch nöd schlecht! Fallser nonig gnueg MC's hend, wäri au debii... Eifach schriibe!!

LiL-T
25.09.2004, 21:21
HeY PeepZzZ

Es entwicklet sich ja alles easy. :D

Freu mi scho uuf die TrackZzZ. Aber wer will das jetz organisiere? Im moment herrscht Chaos. ich jedefalls han nümme so de durchblick. :confused:

PeaZzZ n GreeTz:hippie:

perlon
26.09.2004, 01:45
auso mi fläsht er scho rächt! so chli dunkli stimmig, är sött aber chli schneuer si, aber wi du scho gseit hesch: dran arbeite ----> GO ON

würkläch ä geile beat

danke, albaner, für dein feedback....was ich dazu denke:
es ist ein track über nazis, dunkle stimmung ist da angebracht, denk ich mal. liebeslied wäre was anderes.

und wegen dem tempo: dachte an doubletempo, betreffend rappen. das können ja hier wohl locker alle :)

und ansonsten hört wie immer in aightgenossen kaum jemand was und gibt einen kommentar dazu, aber seid immer bereit euch gegenseitig zu beweihräuchern. na leuz, kommt wieder mal auf die erde...kiff_en ist nicht alles.

danke albaner.

perlon

...der sich wieder an die arbeit macht und versucht, den beat zu verbessern

guru one
26.09.2004, 01:51
Gueti Sach won ihr da uf d Bei stelled, viel Erfolg debi. Freu mi scho ufs Ergebniss...

habasch
26.09.2004, 10:00
isch aight wänn mer afanged gruppe ufstelle? welli mcs mit wem?

Ich fänds fetter, wänn uf jedem track jede 8zeile kickt! Wer dänn au ender e vereinigung!

Und das mit dene 3strophe (albaner) fändi shco oke. das aber so i 3 tracks underteilt fändis besser!

@ wichtler:
chasch nomal d Liiste uekicke, wär alles debi isch?

Was händ ihr dänn dänkt: Das züüg eifach is Netzt stelle oder zum verchauff freigä!

ps. De DJ Zisa chasch auno ufd Liiste setze! EN DJ bruuchts schono würi meine

habasch
26.09.2004, 10:07
Wür au meine ned umbedingt grad JEDE Müll druffpacke!

Mal ernsthaft: ich känne ned de chlinsti teil, vodene wo sich da gmolde händ! Und wenn öpper da villicht sin 1. 2. oder 3. Track ufnimmt chunts eifach warschindli ned guet use!
Da muesch scho einigermassä härt si und dänn sägä, dasmer die parts söll wägnä!

Hett e Idee....
jede söll en probetrack vo sich da is netz setze! Dasmer nacher gmeinsam chan bestimme wer ned umbedingt so geignet isch... Und ned ds weich si, oder us mittleid, eifach komplimänt gä, wänns fürde arsch isch!

habasch
26.09.2004, 10:14
Ich mach mal de afang und kick da was ine vo mir:

Track (http://www.rhs-records.ch/downloads/tmp/was_isch_rap.mp3)

De Wichtelprinz söll am schluss all zämefassä!
und dänn wird abgstumme!

Wer kei platz häd zums file uelade chanmer bscheid gä! Hett platz ufem server (aber nur provisorisch)

spenzasequenza
26.09.2004, 10:45
schliässe mich der "zu viele köche verderben den Brei"-meinig a, und bi mal dussen... het glöibi eh scho vil z gnüäg beatbaschtler fär das projekt... cheers..

music_head
26.09.2004, 11:10
Original geschrieben von habasch

und dänn wird abgstumme!

Wer kei platz häd zums file uelade chanmer bscheid gä! Hett platz ufem server (aber nur provisorisch)

Dini Idee findi zimli dope. mis problem isch eifach s'ufnäh. ich chönt eifach über es instru drübber gah und de shizzle uf cd ufnäh....dänn uf pc...dänn ufs internet. Hmm:hmmm:

P-Flow
26.09.2004, 12:14
Original geschrieben von spenzasequenza
schliässe mich der "zu viele köche verderben den Brei"-meinig a, und bi mal dussen... het glöibi eh scho vil z gnüäg beatbaschtler fär das projekt... cheers..
ok, isch dini entscheidig, aber ich finds schad. we wirkli cool, wenn derbii bliibtisch.. aber ebe, dini sach ;)

piis

MCrobidog
26.09.2004, 12:19
Falls ihr nuch mc`s gebruchä chänt, ich wäri au derbi! Isch ä guäti sach das ganze... Übrigens finde d idee vom Habasch guät, das jedä mal en chlinä part ufninnt, und nachher chame entscheide öb die Person derbi isch oder nöd.

spenzasequenza
26.09.2004, 12:21

jööö... het jemand es midifile vom mac gyver in en gängschterrap verbaschtlet... genau wägu so sachä machi nimmä mit p flow *g sorry...

P-Flow
26.09.2004, 12:32
@wichtl: Christio chasch öi uf d'lischta kicku ;)

@MCrobidog: jo gäll, hesch scho mal dra gideicht, dass nit alli d'möglichkeit hent, so schnäll mal epis z'recorde und de online z'kicku? ich kehru uf jedu fall zu denu.. aber der wichtl kännt mine style und der vam christio sowiso öi..

piazz

mIkRoFiL
26.09.2004, 12:37
wenn irgend öpper usem aargau (region aarau) wott mitmache und ned selber chan ufnäh,söll er sech be mer mälde...

piis

mIkRoFiL
26.09.2004, 12:53
wie gsehts jetzt genau us?

mache mer 1 oder mehreri tracks?
wie wämmer de texlich ufbau gschtalte?es esch glaubs schomol en vorschlag cho...esch dä ok gsi?

ich gang ebe höt z'obe id ferie und s'wär no gemütlech weni wösst wasi fören text sött schribe....

piis

LiL-T
26.09.2004, 14:39
Hmmm

zu idee vo habasch. ich hcönnt scho en Track vo mir da ine kicke. Baer müsst no eine mache. Problem isch, ich chann nur diheime am pc uufneh, und drum isch qualy nöd so guet. mis micro isch au nöd grad sbeschte. ich kick mal en track ine, ich wär würkli gern debi bidem projekt. Also ebä: ich kicke da mal en Track vo mir ine, aber qualy isch nöd guet . Sorry PeepZ. Hät ich möglichkeit es irgendwo uufzneh, hätt ichs scho lang gmacht.

PeaZzZe N GreeTZ:hippie:

gimma
26.09.2004, 15:00
Original geschrieben von spenzasequenza

i schlüssa mi ebafalls ah und züücha mis agebot zrugg. as schiint nid so viel energiegladni lüüt z'ha do drin. also, zu viele köche...blbla... gimma isch duss.

@wichtlprinz: an anders mol

Al Bana
26.09.2004, 15:01

und dänn wird abgstumme!

shiit hey das isch ä beleidigung für mini ohre, vorauem chumm itz, heschs würk nötig so "gangstaz" z'vrarsche? nähr dä huere kack beat und so ne nutte-flow -------> suckt huere dä träck!

Al Bana
26.09.2004, 15:05
jaaa i ziehe mi gloubs o zrügg..! es wird mr z'kompliziert und es übernimmt niemer d'füährig und d'vrantwortig; auso je nach däm wis säch entwicklet chöi mr druff zrügg cho, zwar jää.. i dänke dir bruuchet mi eh nid, heit gnue lüüt ---> aber i luege das i mit mire crew ä träck cha ufnäh genau über das thema - steut öpper ä beat zur vrfüägig? perlon z.b.? dä träck wird nur hie vröffentlächt, da heit dr mis wort!!

peace

unique
26.09.2004, 15:53
ech weis ned...langsam werds werklech onöbersechtlech ond kompliziert! vorallem well jede chli das wott mache woner wott, wenn niemmer zo kompromess bereit esch ond jedi siis deng wott döre zie chönders grad vergässe!! es esch ächt schwär das ganze z plane ond organisiere, vo demm här gse eschs wohl werklech besser wenn jede sis deng dörezied ond sälber en track macht...! :rolleyes:

wichtlprinz
26.09.2004, 17:57
hmmm.... findi fucked up... aber ja... ebe schrottemer de scheiss halt...:confused:

mal gugge villicht chamer ja mal es featuring mit es paar vom aight mache.. wär uf jedefall digg!

aber d verantwortig überneh chani nöd.. (stress arbeit usw.) lieber wie gseit mal en track mach wo nöd allzuvill debii sind...

mIkRoFiL
26.09.2004, 18:22
hmmm.... findi fucked up... aber ja... ebe schrottemer de scheiss halt...:confused:

mal gugge villicht chamer ja mal es featuring mit es paar vom aight mache.. wär uf jedefall digg!

aber d verantwortig überneh chani nöd.. (stress arbeit usw.) lieber wie gseit mal en track mach wo nöd allzuvill debii sind...

jo fuck...

also i gang jetzt för 3 tägli id ferie...i schribe mol en 8 ziiler (de erschti vom track...)wär jo cool wenn du und no es paar wiiteri piipz wo chli motiviert sind 8 ziiler mached (wägem ufbau vom tack halt mitenand abspräche...)
de track chönnte mer denn be mer ufnäh...

piis out!

Al Bana
26.09.2004, 18:44
Original geschrieben von mIkRoFiL
jo fuck...

also i gang jetzt för 3 tägli id ferie...i schribe mol en 8 ziiler (de erschti vom track...)wär jo cool wenn du und no es paar wiiteri piipz wo chli motiviert sind 8 ziiler mached (wägem ufbau vom tack halt mitenand abspräche...)
de track chönnte mer denn be mer ufnäh...

piis out!

ja ok i schmeisse nid häre!!!! vorauem we me bi dir cha ufnäh: hie isch mi achtziiler; natürläch no nid usgfiut..

Bi friidläch - doch wenn mr gäge Nazis ir Schlacht si/
Kill i aues um mi u dr merket das i für das wi gmacht bi/
Aightgenossen gmeinsam gäg dr Dräck vo de Strasse/
Mir si au vreint - u biude somit ä potentiell starchi Masse/
PNOS, N-P-D – Bi Parteie wo für mi widr eis klar steit:/
Gott, ey wehe, wei mr “Rassereinheit” aus Wahrheit/
’S git ä chranchi, beschisse politischi Richtig: Neonazismus/
Isch wichtig, ja sogar wichtigr aus dr gfürchtet Terrorismus/

wichtlprinz
26.09.2004, 18:45
an mikrofil... wer isch du? und häsch du en beat gmacht?

an albaner..... findi guet bis ez!

unique
26.09.2004, 18:47
jo scho...projekt im arsch! schiss druuf! werd ned klappe! so schad s au esch...

P-Flow
26.09.2004, 18:58
mier is scheissegal.. ich mach eh an nazitrack! heid mi gat ufe gschmack gibracht! und wichtl, suscht chännti ja mal ver der track uf ZH cho.. wennschon, de ver an aständige track! ;)

Al Bana
26.09.2004, 19:14
mier is scheissegal.. ich mach eh an nazitrack! heid mi gat ufe gschmack gibracht! und wichtl, suscht chännti ja mal ver der track uf ZH cho.. wennschon, de ver an aständige track! ;)

ja äbä mir ischs gliich, i bi wi bessäse druuf, i mache eh eine - ob für üs hie, odr vreint ir ganze schwiiz, s chunnt nid druf aa

LiL-T
26.09.2004, 21:57
hmm...

schad, dass jetz doch nüt drus wird. aber falls ihr doch no machet. ich mach da gern mit. Naja süscht mach ich halt witer mis ding.

PeaZzZe n Greetz

unique
26.09.2004, 22:22

jo das wär ächt phätti idee! alli uf ZH! :D aber do chönnted niemals alli metmache...ond scho semmer weder bem gliiche problem!:D easy, ech mach secher au en nazi-track, denn gez halt de eifach öbbe 50 verschedni tracks...:D

wichtlprinz
27.09.2004, 01:37
unique.. was meinsch dezue wämer zäme eine mached? zum bespräche hettemer ja msn... ufneh chasch ja du.. ich au.. schickemer eus eifach acapella... du mir ich dir.. wie au immer... ;) susch no somebody? :D 3 wäred digg für en track.. jede 1 part usw.

:D öh du häsch ja gar noni ja gseit :D also wie wärs mit eus zwei? :D hehehe haha :D:bluepunk:

p0izzz

ParaMC
27.09.2004, 05:06
Wär eh o drbi...fingi ä fetti Idee...ha itz nid dr ganz Thread gläsä...aber faus no öppis wär :D

LiL-T
27.09.2004, 13:32
hey wichtelprinz ich wär debi.

wenn wotsch dann meld dich. peazze

konfus
27.09.2004, 14:57
haha, unglaublich wie schnäll sones boot sinkt...
aber easy, ihr müends wüsse was ihr mached. falls für das "projekt" no öpper än beat brucht, mis ahgebot stoht no.

ei bedingig: kei kinder-kacke als tegscht, wie "yo nazi du bisch so schwul ich figg dich im pool...":p oder so.

wär scho flott wänn chli die thematik usenandgnoh wird das öppis innovativs drus entstoht und nöd nur en dumme hater-track wo alli scho 100 mal ghört händ.

für fluecher-tegschts giz kein beat.

ok...wänni mal en beat gfunde/baschtlet han, woni dänk daser wür passe: ich mäld mich wieder. (wänn öpper die kriterä chan ihalte, hehe)

und ez mached gfälligscht wiiter, so schnäll lohtme sich doch nöd entmuetigä...oder was isch los. nur will äs paar sich zruggziehnd?

Flowz-eat??!!
27.09.2004, 15:10

azhänke isch:

p0iz

aight, falls tg au zur debatte wör stoht, wäri am start. hett zimmli alles. beatz, cuts, räps... weiss halt nöd..:confused: piiissss

mc-emmsii
27.09.2004, 15:13
grml..

*der meinung von kOnfus bin*

wasgaaht?! bin grad mal 24 stunde nöd im thread gsi scho gids da nümm?! NENEE! OHNE MICH!
die scheisse wird durre zoge, wenns si muess nimmich das scho id hand. han ja suschd nüüd zdue (abgseh vor sva, klothoide prüefig, und ufnahme...).

@kOnfus: danke für die Bedingige. han nämmlich au sgfühl dases suschd usharte wür. Also machsch du mal en beat!???

UND @WICHTL: du muesch dich etzt gar nöd drucke! du machsch das etzt mit mir! ja du lisisch richtig!! ich zwinge diich!!!! :p :)

so und wer isch jetzt alles WÜRKLICH DEBiii? peace.

Flowz-eat??!!
27.09.2004, 15:26
Original geschrieben von Flowz-eat??!!
aight, falls tg au zur debatte wör stoht, weiss halt nöd..:confused: piiissss

wiä scho gschriebe, wenn ihkantön chli wennd mischä wäri am start. ussert ihr wennd äs züri ding machä...weiss halt nöd, wa ihr eu vorstelläd.
pizz

Pablo Escobar
27.09.2004, 15:43
ich könnt au no e beat zuestüre!!!

villicht sogar e "subtile & da L"-beat wenns hoch kunnt...

wär au drbi falls öppis handfestes würd entstoh....

cya

peaze

Al Bana
27.09.2004, 16:00
auso für d'mc's giut 8 ziiler - wüu mr ja soviu si.. auso i für mi ha mi teil eig. scho..

abwarte und dümli dräie.. odr besser mit mine lüüt ä träck mache?

Flowz-eat??!!
27.09.2004, 16:11
jo mir is gliich, wemmer zviel sind züüchi mi zrugg :p

aber wenn jedä sini ziilä ällei schriebt gits doch huere wiederholigä, meinsch nöd??

unique
27.09.2004, 17:56
schiimbar söll das projekt also gliich wiiterlaufe...!:D jo denn versuecheds! ech mach secher min eiget track, well ech mehr schlecht ond eifach ned cha vorstelle dasmer dä track in gueter quali werd chönne produziere! ond ech weis ned rächt...8 lines pro mc, das cha jo ned guet cho, wenn jede so planlos 8 ziile schriibt werd das en mega shi gä! denn kene cha werklech ufs thema iigo ond jede schriibt chli s gliiche etc.! ech wörd mer also öbbis anders öberlegge! aber äbe was?:p that's the problem! aber vell glöck trotzdem! wär natürlech scho geil wenn öbbis phätts wörd entstoh....piis

LiL-T
27.09.2004, 20:12
hmm also ich wär 100% debi. hehe. lönd eu doch nöd so schnall entmuetige. :hippie:

habasch
27.09.2004, 21:50
Auso!
Wür mal sägä eine seit jetzt ganz Strikt wies ufbout wird! Wär wievill usw...
wür meine so 4-6er gruppene!

eine söll eifacvh mal sägä, daser das ganze leited, sust bliibts e diskusion und wird ned umgsetzt!

Flowz-eat??!!
28.09.2004, 09:57
Original geschrieben von unique
schiimbar söll das projekt also gliich wiiterlaufe...!:D jo denn versuecheds! ech mach secher min eiget track, well ech mehr schlecht ond eifach ned cha vorstelle dasmer dä track in gueter quali werd chönne produziere! ond ech weis ned rächt...8 lines pro mc, das cha jo ned guet cho, wenn jede so planlos 8 ziile schriibt werd das en mega shi gä! denn kene cha werklech ufs thema iigo ond jede schriibt chli s gliiche etc.! ech wörd mer also öbbis anders öberlegge! aber äbe was?:p that's the problem! aber vell glöck trotzdem! wär natürlech scho geil wenn öbbis phätts wörd entstoh....piis

aight, da denki au! drum is viellicht mol gschied zum zemmähockä, oder so, diä wo nöd zwiit weg hused... susch wirds glaub scho chli planlos. i wär sicher au däbi. d idee findi nämli no taight!
8 ziilä??? shiiit, wiäviel mcs sind denn do so am start??
jo da söll dä typ vo dä thread eröffnet hät chli leitä, nöd?? pizzou

radaya
28.09.2004, 12:30
hey Wichtl bisch nöd du gsi,wos sozege ez het wöle real mache?:D oder wer is gsi bim diies thread über d'nazis??
wär echt schad,wen do nüt meh druss wird,den sind all dini bemüähige zum nebis druss zmache und dini freud wo du kah hesch(ez weis i nöd) und au d'bemühige vo de andere wo sich beteiligt hettet und idee brocht hend...fürd sau!!:(

jää also machet nebis druss ;) falls nebis druss wird,den is sicher FETT!!

peaz

P-Flow
28.09.2004, 12:38
huiii, wie mu us allum as ghetto chat machu :rolleyes:

zersch will jede mitmachu, de niemerd meh, de wider, und de wider nimme.. bhooo.... summi schnurrund derfah, z'eigund ding durch z'zieh... bhaaa, da het mu ja kei schnall meh, wer jetz als mitmacht..

-> Vorschlag <-

Jede wa definitiv mitmacht, der soll schich klar mäldu! Der soll sägu, ober als MC oder als Beatmaker derbii isch! und wer jetz schich amäldut, der isch definitiv derbii! und wenn mu schich in der sach mal im klaru isch, de chat mu wiiter organisieru! suscht chunt mu hie niene hi!

also, ich bi derbii als MC und wenns z'wenig beatz git, de als Beatmaker öi nu..

züödem brüchewer eper, wa das ganza in d'hand nimmt! giz friiwilligi? kei hemmige lit! und wenns niemerd git und ier iverstannu siid, de mach ich das scho, aber ich cha ver nix garantieru :D Aber s'isch d'idee vam wichtl gsi, und de we mine vorschlag, dass är das in d'hand nimmt.. aber ebe, nur wenns ihm ziitlich und suscht dri liggt!

piis

Dämon
28.09.2004, 12:40
wär au mit vor partie... hehe

P-Flow
28.09.2004, 12:45
als MC derbii:

-Dämon
-P-Flow
-TiDAL
-MCrobidog
-Flowz-eat??!!
-de_K
-Jojumitu

Als Beatmaker derbii:

-kOnfus
-flaboflash
-subtile
-FicDic
-robson ponte
-P-Flow (evt.)

TiDAL
28.09.2004, 12:48
öhm jo...

garned gwüsst das es en nazi-diss thread gid... ;)

vo rhyme hani leider kei ahnig, chan höchstens mal afa texte, oder paar text vo mer dehei mal hie ifüege... han scho paar so ähnliche sache ufd bei bracht... naja hald in kreative phase... und ich bin eh für meh hiphop mit ere ussagechraft, mit was derhinder, und nd son föck ala "ich bin de pimp und ier mini homies" - zeuch...

hald eifach:

gege diskriminierig

gege d basler hools

gege ds hüttige befinde vor schwiz...

fals wer interesse hed, mich eifach mal aspreche...
(hans nid guet druff, aber jo wer weiss evt. chamerm al was bruche...)

und weni mi müesst schubladisiere, denn dörfti wohl nidmal i dem hiphop forum si...doch zum glück weis das niemer...oder alle sind zumindest chle tolerant... *g*

Stay PunK;)

MCrobidog
28.09.2004, 13:48
also, ahmm... ich wär definitv als MC derbi. Falls ihr nuch en Track vo mir bruchet oder so, zum luägä öb mini Rap Künst guät gnuäg sind (ich will ja nüd z Projekt versauen), bitte pm. Eifach bscheid sägä, ich wär uf jedä derbi

Flowz-eat??!!
28.09.2004, 14:00
i meld mi au definitiv als MC!!
i wär au für dä wichtel, wos macht. wo ischer denn, dä sack??:D und susch für dä p-flow

K
28.09.2004, 14:03
ja was isch jetzte?
ha ja shco lang gseid ich drop en part.
also was geid?
news?

Flowz-eat??!!
28.09.2004, 14:04
falls ein vo mir au zerscht no stuff wott ha---->pm
freu mi uf das Ding!!! da booomt 100pro

P-Flow
28.09.2004, 14:05
@de_K: s'het as zu grosses durchenand gigäh. jetz mäldut schich zersch mal jede, wa irgendwie derbii isch. wenn das abgschlossu isch, de gseht mu de, wie mu das am beschtu ageit.

K
28.09.2004, 14:07
@de_K: s'het as zu grosses durchenand gigäh. jetz mäldut schich zersch mal jede, wa irgendwie derbii isch. wenn das abgschlossu isch, de gseht mu de, wie mu das am beschtu ageit.
ja p, ehm *g*
lid mer nid so irgendwie hinne a z stah oder was weis ich was *g*
da machi lieber selber öbbis.. ursüprunglich hets ja au nur e sach zwüsched es paarne sölle si nid en allerwelts zirkus ;)
nah' mean?

peace :)

P-Flow
28.09.2004, 14:09
@de_K: ja bisch jetz derbii oder nit? zersch müöss mu mal z'ghetto wägrümu und im klrau sii, wells alles mitmacht! der räscht wird eh schnäll gah!
piis

K
28.09.2004, 14:10
ja ich spit scho e part wenner wend. meldsch di eifach, han drum eifach kä zit da gross go organisate...
peace

radaya
28.09.2004, 14:10
i meld mi au definitiv als MC!!
i wär au für dä wichtel, wos macht. wo ischer denn, dä sack??:D und susch für dä p-flow

wichtl isch am workä ;)
aber hüt obet git er sicher bscheid,wa er devo haltet!!will er het da ding gern dure zoche...und glaub er chönt sich vostelle da z'füärä aber nöd allei...da het er glaubs scho mol adütät....

wichtlprinz
28.09.2004, 18:09
alsoooo :D haha ich bin de arsch :D hehe

ja ich wär sicher au no debii.. aber nur wänn all au 100% debii sind! :rolleyes:

gimma hät sich zruggzoge... darum lösche :D ussert du wärsch wider debii? :D:rolleyes: ;)

hehe wär defür dass sich 3 gruppe ufteiled.. und je en track mached dänn gits 3 organisatore (je 1 vo de gruppe)

also what u mean?

p0izzz

P-Flow
28.09.2004, 18:31
yeah, wichtl is back.. also, das mit de gruppe isch afu an geili sach! 3 - 4 MCs pro gruppa? we nu easy und organisatorisch öi eifach!
An beatz selltis ja nit manglu, wenn schi nit gat jede zrug zieht ;)

LAN
28.09.2004, 19:16
dir heit scho nid würklech viu begriffe... i sägnech itz wimer ds mache, nämlech nid "mir teile üs itz vilech mau wenn aui luscht hei und NUR wenn o würklech aui 100 pro derbi si, vilech im louf vo de nächschte drü wuche uf 3 ODER 4 gruppe uf. de chame de pro gruppe eventuell eine ODER o 2 organisatore bestimme und die luege de VILICHT."

verdammt, gseht dr wasi meine? ds isch bullshit, so geit ds nid. organisieret mau so irgendöppis, de siter i mindeschtens 4 Jahr no dran.

so und itz richtig:
mir hei folgendi MCs und Beatproduzer und i hase itz eifach grad mau i gruppe iteilt, fertig.

Gruppe1: (verantwortlich: de_K)

MCs jojumitu, de_K,emsii msii, p-flow
Producers flaboflash, subtile und ficdic

Gruppe 2: (verantwortlich: Spenza)

MCs Weed, mikrofil, LAN, Bätsch
Producers spenza und konfus

Gruppe 3: (verantwortlich: unique)

MCs Albaner, Lil-T, Arkez, unique, habasch
Producers gimma, robson ponte und p-flow

di verantwortleche chame natürlech no ändere, i ha eifach mau so chli igsetzt, süsch isch d verteilig meh oder weniger willkürlech.

so und itz fertig gstürmt. wäms nid passt, neu und besser mache oder klappe häbe.

njoy,
LAN

Don-Philippo
28.09.2004, 19:20
Wie scho gseit... Ich wär au als MC am Start.
S'Problem isch, dasi no nöd cha ufne, sicher no für 2-3 Wuche,
da ales gad im Umbau isch. Ussert mir mached d'Ufnahme ebe
irgendwo andersch, Züri wär jo keis Problem z'erreiche usem Thurgau...

Al Bana
28.09.2004, 19:21
i finges so easy...!! d'gruppe si easy, und d'idee o!

ja wäg em rappe: jede mc ä strophe dämfau?

peace

wichtlprinz
28.09.2004, 19:26
"strophe" definiere bitte!

LAN ur right! jojumitu debii aight!

ebe und wägem all 100% debii si, sött shco so si ;) sushc bringt au dini iteilig en shit :D ;)

aber findes digg dasds gmacht häsch...!

p0izzz

MattHotMan
28.09.2004, 20:07
tschau zäme.

isch scho chli pinlech was dir do abzieht. ig hasse nazis au über auess. aber meineter das bringt öppis sone newcomer-track-ala-brothers-keepers(pfffff...)z mache.
hallllllloooooooooooooooo!!!!¨wenn der würklech so öppis gäge die heit de brätschet se abe wenn der se gseht,gloubet mers das bringt 10-mau meh aus e track drüber z schribe. oder hett der brothers keepers track z germany öppis brocht??? nach de neuste wahlresultat hei sech mini zwifu wider mou bestätigt.

auso i däm sinn-houet die scheiss nazis, drüber texte bringt üs nid witer.

pööööööiissss
............................................................
das leben ist ne nutte und dann bist du tot,also fick sie richtig duch bevor du stirbst.

P-Flow
28.09.2004, 20:12
@Lan: bisch wohl nit ufum neuscht stand! Gimma und Spenza sind zum biispil nimme derbii! und der unique isch öi unklar. zersch müöss das giklert sii! aber di gruppe we suscht nu easy :D

und fuck, wiso hesch mich in zwei verschidne gruppe reingikickt?!

Al Bana
28.09.2004, 20:12
Original geschrieben von MattHotMan
tschau zäme.

isch scho chli pinlech was dir do abzieht. ig hasse nazis au über auess. aber meineter das bringt öppis sone newcomer-track-ala-brothers-keepers(pfffff...)z mache.
hallllllloooooooooooooooo!!!!¨wenn der würklech so öppis gäge die heit de brätschet se abe wenn der se gseht,gloubet mers das bringt 10-mau meh aus e track drüber z schribe. oder hett der brothers keepers track z germany öppis brocht??? nach de neuste wahlresultat hei sech mini zwifu wider mou bestätigt.

pööööööiissss
das leben ist ne nutte und dann bist du tot,also fick sie richtig duch bevor du stirbst.

eh ja wider mau so ne dämmläche kommentar... aber isch dini meinig, mir brätsche scho - ke angscht!! auso ig minersiits sueche immr d'konfrontation we mr zahle mässig öppe gliich si, u mängisch tueni se haut ignoriere, obwou mis bluet innerläch huere chocht...

und dä träck bringt sehr wouh öppis, s isch widerstand, ganz klar!! mir mache d problematik klar und zeige das mr ihre shit nid akzeptiere, und paar lüüt hei immer no nid gschnaut wis ir schwiiz usgseht mit de rächte ... AntiFa!

P-Flow
28.09.2004, 20:15
tschau zäme.

pööööööiissss

dü bisch gott :nuggi:

P-Flow
28.09.2004, 20:18
@Lan: bisch wohl nit ufum neuscht stand! Gimma und Spenza sind zum biispil nimme derbii! und der unique isch öi unklar. zersch müöss das giklert sii! aber di gruppe we suscht nu easy :D

und fuck, wiso hesch mich in zwei verschidne gruppe reingikickt?!

und übrigens: was bringt sus das, 3 oder 4 producers pro gruppa? wenn mer das chasch erkleru, de bini ganz iiverstannu ;)

LAN
28.09.2004, 20:51
lug wi gseit:
i ha ds züg willkürlech verteilt, ergo hani o nid druf gluegt, öb du itz aus produzänt und MC ir gliche gruppe bisch, chunnt ja eigentlich o nid drufa oder? es sei denn du sigsch e eigeboufreak oder narzischt -> wayne..

und neuscht stand oder nid, isch mir glich, i ha eifach di iteilig gmacht, damit si mau gmacht isch, punkt.

wenns zviu produzänte het, de gits äbä mehreri pro gruppe. di chöisech de vo mir us duelliere oder beidi mache e beat und dr besser wird gno, was weiss ig?!?! isch ja wohl nid ds grundlegende problem bi dere sach....

@wichtlprinz:
hallo? wär wiviu strophe, nid strophe, värs, isch doch sooooo huere glich. ds chöiter unter euch abmache, i eure gruppe. öbder nach jeder zile oder nach jedem wort oder nach 8 oder 12 oder 20 oder 100 zile weit wächsle isch mir so läng wi breit.

düet chli dänke giele....

wichtlprinz
28.09.2004, 20:52
tschau zäme.

pööööööiissss

und du glaubsch dass wänn mer die bitches verdrescht, sie dänn dänked, ja oke.. mol mer ziehnd eus zrugg...? du verzellsch kakke! will wänn du die gasch go dresche bisch im grundgno genau uf de gliche wällelängi wie sie..

ich gsehs aber verabscheus, wänn sich anderi mit nazis prügled, ihri sach.. find eifach sich uf s prügel niveau abezlah isch glich scheisse wie usländer hasse...

und zu de abstimmig... glaubsch nur wills durecho isch understüzzts d nazis?? en scheiss duets.. rassisch und rächt igstellt isch nöd sgliche... will ich muss ächt säge ich finds au nöd so toll wänn mer im usgang usenandgno und beraubt wird vo schwarze oder susch welche usländer (schwizer aber genauso!) das heisst glich nöd dass ich en scheiss nazi bin... aight? du weisch wasi mein!

nur so zu dim bitrag....

zum track... sobald d gruppe feschtstönd writi allne vom track e PM wos mer plz dänn au bestätiged... zum sichersii dass all wüssed dases is rolle chunnt..

p0iz

christio
28.09.2004, 20:53
also liebi lit,
der christio würdi de öi en part kicku...
ein mann, ein wort! ich bi zu 100% am start!
das heisst wenni darf...

peace

wichtlprinz
28.09.2004, 21:00
LAN, aggressiv? :D isch ja oke.. frage isch erlaubt.. aight?

mit überstürze isches au nöd gmacht.. darum.. take it easy... kä stress

(muss aber säge digg dasd füür machsch!) aber ebe... u know..

p0iz

LiL-T
28.09.2004, 22:27
hehe. Yeah ich bin ja ide gruppe mit albaner und habasch und unique und so weita. hee bin au 100% dabi! ! ! ! ! ! !
Aber jetz muess ich no wüsse wieviel ziile de text si soll. Jedefalss guet, dass Ihr nöd uufgebed. Weita so... Aiiiiiight?

PeaZzZ `n` Greetz:D

unique
28.09.2004, 22:38
ollà! do hed sech jo werklech öbbis gmacht!:D be also doch au debii, säged eifach wie wo was ond wie vell (?):D ond ech stüüre min biitrag au dezue! ond phääätts thx an LAN, you are the king!:D

LAN
28.09.2004, 22:39
LAN, aggressiv? :D isch ja oke.. frage isch erlaubt.. aight?

mit überstürze isches au nöd gmacht.. darum.. take it easy... kä stress

(muss aber säge digg dasd füür machsch!) aber ebe... u know..

p0iz

ja i bi liecht aggro gsi.. weni öppis nid cha ha de isches ah... nei ds mues itz nid si, lömer ds, füehrt zu nüt und hier geits nid um ds ;)

weisch wenn nid eine mau däm ganze e kick git (und itz witerhin kicks git) de louft da gar nüt, chasch sicher si. stress isch gsund! ;)

Flowz-eat??!!
29.09.2004, 09:03
hey.... wiä scho gseit, i wär au 100% am start mit rapzz. ussert ihr händ natürli scho zviel wo s gelabber bringed..:D also? welli group?? LAN?
pizz F.e.

SCREWD
29.09.2004, 09:20
Original geschrieben von kOnfus

sorry, dass ich do au eifach drischrib, aber die idee vom konfus findi ziemlich guet...

die gliche bpm und ich dänke, s gliche drumkit und die gliche samples.....klar isch das ganze mit soviel emcee's nid würklichlich eifach - aber ey jungz ----> blibet dra, das chunnt scho guet.....

ich würd au mi bitrag leiste, falls erwünscht und wird denn e paar kratzer derzue gäh......falls erwünscht.... ;)

wiiter so jungz

EDIT: ha erst die erste 4 siite gläse wo ich das gschriebe ha und seh dass es no an de organisation happeret, aber ebbe, ziehnds eifach dure.......de LAN hett au no e sehr guete vorschlag brocht.......klar es isch nid eifach so e "projäkt" aber ebbe, löhnd euch nid entmuetige.....und machet dä scheiss seriös....

Flowz-eat??!!
29.09.2004, 09:38
ha em Psycho-Flowerzz jo pm gschriebe.... also, jungzz & girlezz i hoff da ding detoniert glii..:D
kicked mi a, wenner hilf oder so waz bruuched ---> pm!

piiiss

K
29.09.2004, 10:06
ok.
nomal mini gruppe:
MC: jojumitu, mc eemsii, P, ich
Producers: flaboflash, subtile, ficdic

Jetzt en frag: Wie möcheder das, beat producers?
baschtlet all zerscht zämä en beat oder möcheder da gmeinsami sach oder so? wär no guet wener pm chöntet mache.
@mc's: afig mal idee und so sammle und na grad richtig afa texte wenn de beat da isch. aight?

peace

P-Flow
29.09.2004, 12:15
1. macht öi mit..

2. das gnüög beatmakers git, trätt ich in der sach zrug. isch öi blöd, wenn ich in 2 verschidne gruppe dri bi. ver das hani leider nun mal z'wenig ziit. aber als MC bini ganz sicher derbii..
Jo ok, notfalls chani scho an beat machu, aber stresset mi de ja nit :D

aber ich finds gli biz budal wenn pro gruppa mehreri beatmakers sind. das git nix so, das chani gat garantieru. üsser äs git in jeder gruppa pro beatmaker an track!

ebe, kicket IronMC öi in an gruppa (wenns geit in iischi, isch schliessli mine homie :D)..

Hortkind
29.09.2004, 12:26
und ich darf bestimmt gar nicht mitmachen... *schnief*

Flowz-eat??!!
29.09.2004, 12:27
jo, hani mi au scho gfröögt wiä da söll laufä. aber lieber z viel beatz als z viel MC's nöd??:D
äbä wiä scho gseit, kicked mi au no inä gruppe...
thx & piiisss

P-Flow
29.09.2004, 12:28
@Hortkind? wiso nit? mier wes egal! was sägunt d'andru derzüö? isch eifach z'problem mim zämehocke :D

P-Flow
29.09.2004, 12:40
als MC derbii:

-Dämon
-P-Flow
-TiDAL
-MCrobidog
-Flowz-eat??!!
-de_K
-Jojumitu
-Don Philippo
-Unique
-Christio
-IronMC
-Lil-T

ok, das weri in dem fall d'MCs.. der verantwortlichu bitte di MCs in an gruppa iteilu, wa nu nit igiteil sind :D

phukk_all
29.09.2004, 12:45

sorry, das isch ja wou ächt e hohli idee...

aber äbe, jedä verschwändet ziit uf sini art

P-Flow
29.09.2004, 13:50
jo phukk, jede verschwendut schini ziit uf schiini art.. du zum biispil mit sinnlose iträg wa ver an hoole grind zügunt. höiptsach epis z'sägu. aber epe, jedem das seine. dü seisch sus ja sälbsch..

n'joy it, piazz :rolleyes:

Beatstar
29.09.2004, 13:59
Original geschrieben von phukk_all
sorry, das isch ja wou ächt e hohli idee...

aber äbe, jedä verschwändet ziit uf sini art

und us wellere begröndig
btw: :king:

Flowz-eat??!!
29.09.2004, 14:13
wo steckt den dä wichtlprinz schowieder drinn??:D
oder d LAN. beidi am workä??

phukk_all
29.09.2004, 14:19
Original geschrieben von kack0r
und us wellere begröndig

meinsch irgendöpper wird dä träck vo vornä bis hinge dürelosä?? sorry, dia meischte vo dena "forumnewcomer" wo da wei mitmache chasch e knikkä...
d'idee gägä faschismus isch scho aight, doch euiä plan geiht id kategorie "träcks die die welt nicht braucht"..

aber chill, wett ja die newcomer hoffnigä ufes kuuls projekt nid zerrissä..

LAN
29.09.2004, 14:34
wo steckt den dä wichtlprinz schowieder drinn??:D
oder d LAN. beidi am workä??
DR LAN... LordkanzlER isch männlech afaik

wiso meinsch? ja i bi am schaffe, mues itz de gd wider usser huus. s git äbä lüt wo während de ferie o chli schaffe und nid nur umehange ;)

@phukk_all:
was wosch? du hesch ja mit fasch 100%iger sicherheit ke Ahnig wie z Niveau vo de MCs isch, und bevor de gross geisch ga umestusse postisch lieber e track vo dir oder di künschtlername oder whatever, süsch isch glaubwürdigkeit sehr näch bi NULL.

Flowz-eat??!!
29.09.2004, 14:39
Original geschrieben von LAN
DR LAN... LordkanzlER isch männlech afaik

uo.... demfall dä LAN, sorry.

subtile
29.09.2004, 14:39
Hihi ich ha zwar nie explizit gseit ich würd e beat mache aber ich wird jo scho schön uf dr lischte ufgführt :)

Naja wenni zit ha machi e beat... aber wird wohl useme sample vom bbb bestoh... abr ebe so vorgabe wäre nid schlächt... drumkit vilicht?

Don-Philippo
29.09.2004, 17:12
meinsch irgendöpper wird dä träck vo vornä bis hinge dürelosä?? sorry, dia meischte vo dena "forumnewcomer" wo da wei mitmache chasch e knikkä...
d'idee gägä faschismus isch scho aight, doch euiä plan geiht id kategorie "träcks die die welt nicht braucht"..

Lo üs doch eifach üsen Spass und gang anderi go nerve !?!

Beatstar
29.09.2004, 17:14

den post doch mol en track vo der und den chömer jo mol en verglech astelle! mit dere ussag selber machsch di eifach nur lächerlech!!!

bätschmändoo
29.09.2004, 17:23
Dä Phukk_All isch bi mir eh scho diä ganz Ziit uf dr Ignorier-Lischtä, auso bitte nid no zitierä...
Ja LAN, mach mau Dampf i däm Thread...:handclap:

Aurel
29.09.2004, 17:28
Original geschrieben von bätschmändoo
Dä Phukk_All isch bi mir eh scho diä ganz Ziit uf dr Ignorier-Lischtä, auso bitte nid no zitierä...

:D
wirdmers merke... hehe...

habasch
29.09.2004, 18:51
han nie gseit dasi nümm debi bin, jetzt bini wider nümm ufde liste!

Jede wo will mitmache (definitiv) söll a einere person es mails schicke (oder pm)!
Vo mir us au mir habasch@rhs-records.ch

wür sägä bis am dsistig!
wär das für all oke? und nacher kei neui me, dasmer das mal so chönd bhalte und wiitermache!

S isch sust eifach total unübersichtlich

Al Bana
29.09.2004, 18:59
han nie gseit dasi nümm debi bin, jetzt bini wider nümm ufde liste!

Jede wo will mitmache (definitiv) söll a einere person es mails schicke (oder pm)!
Vo mir us au mir habasch@rhs-records.ch

wür sägä bis am dsistig!
wär das für all oke? und nacher kei neui me, dasmer das mal so chönd bhalte und wiitermache!

S isch sust eifach total unübersichtlich

cha mau öpper di aktualisierti lischte hie druff tue? und d gruppechefs si die o scho bestimmt? i würd eig. scho huere gärn mitmache, abr äbä.. wirde mi äuä ono müässä bewiise, bevor das i würk 100% drbii bi, wüu mir wei ja keni huere hobby mc's ha.. aight chunnt nächscht wuuche mau..

P-Flow
29.09.2004, 19:01
-Dämon
-P-Flow
-TiDAL
-MCrobidog
-Flowz-eat??!!
-de_K
-Jojumitu
-Don Philippo
-Unique
-Christio
-IronMC
-Lil-T
-Albaner
-Habasch

wer fehlt? dene chani nu druf kicku!

unique
29.09.2004, 19:35
ech ha do no en idee zom text schriibe: es söll ned eifach jede sennlosi 8 ziile )oder meh) schriibe wo ohni zämehang send! ech wörd vorschlo de 1.mc fod ah ond ged denn sin text a nöchscht wiiter, dä schriibt denn sini fortsetzig....so entstohd au en text met zämehang ond doch cha jede sini meinig össere! ech hoffe dä shiiit klappt!

Al Bana
29.09.2004, 19:45
Original geschrieben von unique
ech ha do no en idee zom text schriibe: es söll ned eifach jede sennlosi 8 ziile )oder meh) schriibe wo ohni zämehang send! ech wörd vorschlo de 1.mc fod ah ond ged denn sin text a nöchscht wiiter, dä schriibt denn sini fortsetzig....so entstohd au en text met zämehang ond doch cha jede sini meinig össere! ech hoffe dä shiiit klappt!

doch find i easy... abr nur unter de gruppe! wi si die itz. eig? und wo si di huere gruppechefs..!

LiL-T
29.09.2004, 20:22
sowii ich weiss bin ich mit albaner und unique ide gruppe und gruppechef isch unique. hehe oder händers jetz wieder gänderet?

peazzze `n` greetz

MCrobidog
29.09.2004, 22:26
Ich finds vom Lan huäre geil das er Gruppe gmacht hät, ussert das ich in keiner bin! Wär froh wänn mich öpper nuch iteilt, dänn diä aktuellä gruppe inäschriebt. Bin au derfür das nachher niämert meh söll derzuä stossä, suscht simmer wiede rviel. Ich dänk wämer Gruppe händ söll jedi Gruppe zersch mal sälber plane und mache, und z resultat dänn am pflow schickä, der stellt dänn das ganzi zämä. Am beschte wär nuch es Datum wo alli Gruppe ihrä Track fertich händ...

habasch
30.09.2004, 00:35
MC's:

-Dämon
-P-Flow
-TiDAL
-MCrobidog
-Flowz-eat??!!
-de_K
-Jojumitu
-Don Philippo
-Unique
-Christio
-IronMC
-Lil-T
-Albaner
-Habasch
-LAN

--> wür meine, bi dämm chömmer jetzt die Liste mal bela! wänn jetzt no neui chömed muenmer jedesmal vo neuem afange!

-->Wägde ufteilg fändis no fäd, wän jojumitu au i die einzelne mc's ufteilt wird! Anstatt all zäme uf eim (7 MC's)! Wichtler, wa meinsch?

--> Mer bruuched 4-7 Beats (z wenig chanmer ned ha)! Auso wer bastled jetzt ändgültig beats für das projekt?

--> Wäge ufnahme! Wie wämmer das mache? Ich han mini möglichkeit zum recorde mitme sennheiser mik. warschindli händ das ned all! Und das isch schlächt zum ide gruppe diskutiere, damer bide iiteilig ned uf ortschafte luegt (wasi au guet find)!

wichtlprinz
30.09.2004, 00:52
MC's:

-->Wägde ufteilg fändis no fäd, wän jojumitu au i die einzelne mc's ufteilt wird! Anstatt all zäme uf eim (7 MC's)! Wichtler, wa meinsch?

nei isch schlächt.. will nöd all internet händ und mers als einzelni mcs eh versiffed... darum machemer eusi lines (villicht simmer dänn au nur 3 oder 2mcs.. villicht au nur ich.. mir kicked eifach nur die glich azahl lines wie jede ander mc au (jojumitu = 1part ( X zile))

ich öffne es neus thema.. es wird langsam unübersichtlich!

p0izz cya there! ahhhh jaaa und ebe phukk_all schnurre zue hebe oder mitmache! aight? findi guet dasd mer zuestimmsch!

habasch
30.09.2004, 00:56
han usde näme wo jetzt sötted vollzellig si, nomal e liste gmacht! Ich weis bide wenigste wases reimtechnisch druffhänd, drum hani eifach all irgendwo igsetzt! Die Liste isch jetzt aktuell vode MC's!
Jetzt müsst nurno bi jedere gruppe eine verantwortig übernä!
--------------

Gruppe1: (verantwortlich: Jojumitu 1)
Jojumitu 1, Don Philippo, Jojumitu 2, TiDAL

Gruppe 2: (verantwortlich: de_K)
de_K, Flowz-eat, Jojumitu 3, Christio

Gruppe 3: (verantwortlich: LAN)
Unique, Jojumitu 4, LAN, Habasch

Gruppe 4: (verantwortlich: Albaner)
MCrobidog, Jojumitu 5, Albaner, Lil-T

Gruppe 5: (verantwortlich: P-Flow)
Dämon, P-Flow, IronMC, Jojumitu 6, Jojumitu 7

--------------
Wänn öppert ned iverstande isch, eifach sägä! Aber ich teils dänn ned nomal neu uf!

Jetzt no foif Lüüt füren Beat mälde! (womer kei 12Mönet müssted druff warte)

habasch
30.09.2004, 01:02
nei isch schlächt.. will nöd all internet händ und mers als einzelni mcs eh versiffed... darum machemer eusi lines (villicht simmer dänn au nur 3 oder 2mcs.. villicht au nur ich.. mir kicked eifach nur die glich azahl lines wie jede ander mc au (jojumitu = 1part ( X zile))

ich öffne es neus thema.. es wird langsam unübersichtlich!

p0izz cya there! ahhhh jaaa und ebe phukk_all schnurre zue hebe oder mitmache! aight? findi guet dasd mer zuestimmsch!

wäreddem ich am liiste schriibe bin mit 7 Jojumitu mitgliider, schriibsch du widermal dasmer eu nur als eine chan zelle :mad:

hansi jetzt liecht umgstalted und in neue Thema gschribe

NÜM DA INESCHRIIBE
NEUS THEMA OFFE

P-Flow
30.09.2004, 10:47

--> wür meine, bi dämm chömmer jetzt die Liste mal bela! wänn jetzt no neui chömed muenmer jedesmal vo neuem afange!

--> Mer bruuched 4-7 Beats (z wenig chanmer ned ha)! Auso wer bastled jetzt ändgültig beats für das projekt?

--> Wäge ufnahme! Wie wämmer das mache? Ich han mini möglichkeit zum recorde mitme sennheiser mik. warschindli händ das ned all!

zu punkt 1: D'lischte sind güöt und di gruppe finni easy! also, ich würd öi sägu, dass nimme meh derzüö chämunt;)

punkt 2: ich baschtle scho eine.. ier miesset mier eifach sägu, was ier ver an beat wellet (style, etc..)

punkt 3: das isch miis mike: http://www.behringer.com/B-1/index.cfm?lang=ger
chani ja de bi bidarf mitnäh ;)

piis and n'joy it

Hortkind
04.10.2004, 13:49
Kleiner Beitrag als Reaktion auf Leute, die streng bemüht sind, jeden anzuficken, der nicht vor ´ner Ami-Karre stehend rapt.
Diese Leute zersetzen den wahren Geist des Hiphop, da sie Äußerlichkeiten mit Sinn verwechseln. Sie tragen m.E. keinen Hiphop im Herzen.
Noch zum Argument, dass Nazi´s sich das sowieso nicht anhören... ich glaube, es ist auch nötig, die Hiphopper mal aus ihrer Lethargie aufzuschrecken.

http://www.vita-religiosa.de/deltree/msdos/Seinschritt.mp3

P.S.: Das musst eich einfach mal loswerden, aber zum abmischen und so bin ich nicht gekommen...

D-Glay
24.03.2005, 10:25
Also da wür i au no mitmache. :p Hett sich da eigetlich mal was ergeh?

Jimi Jones
24.03.2005, 10:29
Jimi Jones will au mit macha.

P-Flow
24.03.2005, 10:47
ich müöss no 1 part isammle (diz weekend) und nacher alles süüber abmische und de isch iischers teil fertig ;)

thjaaaaa :D

D-Glay
24.03.2005, 10:49
De wür i aber mal mache! :D jetz hesch es ganzes jahr Ziit gha.. :D

P-Flow
24.03.2005, 11:05
looooooool, stimmt, an das hani gar nit gideicht :D

aber ey, d'nazis löifent sicher nit wäg! :cool:

D-Glay
24.03.2005, 11:06
Leider hesch recht..

infiltirere und usradiere!! :gun: :gun:

P-Flow
24.03.2005, 11:14
ich säg immer: s'git liit und frösch... und öi frösch miessent gläbs hä ;)

Francophon
29.03.2005, 18:36
ziehnd eu mal 16'30 contre les lois racisste. hammer Track. Wie de nam scho seit gaht de track 16'30 minute, ohni refrain. sind fasch all grosse näme vo de französische rap-szene derbi

Raptor
29.03.2005, 20:24
lol ja schön...

de thread isch zuuu alt.

pppunk(t)