Du befindest dich auf einer für Suchmaschinen optimierten Archive-Page!
Check diesen Beitrag auf unserer richtiger Page in schönem Design unter : Samples; Sampling und so Sachen

RICHTOWN
12.01.2007, 20:19
Wie gänd ihr mit Samples um ? Bi mir lauft das so:

Ich schnid alli Tracks in Stundelanger Arbeit zu Loops zäme; Das sind dänn mehrtaktigi Wave-Loops... Dä Loop mues eifach rund laufe ! Die so erstellete Loops schnipsli nomal mit äm Recycle in Schnipsel, hau si uf dä Sampler ...

Irgendwänn hani dänn sogar gschnallt, dass Attack Null, Decay Null, Sustain 100 und Decay 31 sowie Filter A: 0, D: 0, S: 100 und Release 63 anschinend als Wahrheit verstande wird - bi Akai(-kompatible) Sampler...

Hät überhaupt öper än HW-Sampler ?

In Germany bringets di um wänn vo Sampler redsch, "ein Bit ist ein Bit und bleibt ein Bit"...

Bla Bla Bla ...

Was lauft, käi Freaks me ume ? Was isch usem Zürislang-shit worde... ? Ich zitiere nur ungern, zum hunderdsche mal, dä EKR: "Rap ghört uf d Strass, in Knascht und id Heim ine" oders so...
Zalt vom DRS 3 aka SRG au bekannt als Achse des öffentlich-rechtlichen Staatsorgan...

Dä Schawiski seit; ei Minute CH-TV = 1000 CHF/m

Unopportun, lingg und än opportunischt (SRG),

bla bla

das isch im Fall "realsatiere" ;-)

Dä wo da "abpunked" isch wohl dä alt Suter mit sim billige "ultraclean-ch-wollmilchsaumastering" wo no zwei Jahr z`beschäftigt zum min Shit nötig ha... ääh dä vom Kolleg ;-)

Dänn no Nation Music wo vier Lüt zäme es GmbH-li zäme bringed...
http://www.easymonitoring.ch/publikationen_firmen_public.aspx?id=WNdnky2Yo0A%3d&pid=BAF732C8CE66E667BDAE47BBC4E53E89

mod
12.01.2007, 20:33
Rieser, Florian, von Rüschlikon, in Kilchberg ZH, Gesellschafter, ohne Zeichnungsberechtigung, mit einer Stammeinlage von CHF 3'000.--.

der conisgliere der nation mafia ;D

RICHTOWN
12.01.2007, 20:46
ganau, das mit nation nimmi zrugg... DIe sind scho rächt ! Susch wür ich das nöd unterstütze. Ich will lediglich druf hiwise, dass i dem Business nüt verdient wird (typisch Musigindustrie; globale Umsatz: Unändlichi Milliarde, Gewinn: minus 7456 Franke, Gruezi Beribigsamt 11, was hämer dänn da...

Es fetts 19" Rack hät Bling Bling-FX ala Freiebach SZ und ich Kontos vo Liechtestei ...

sorry Jungs, ich bin chli diffus, eigentlich hani nur än liebevolle Mittelfinger wele usegeh ;-)

RICHTOWN
12.01.2007, 20:59
Das isch min Job; potenzielle Schuldner eliminiere, je nach Branche...

RICHTOWN
12.01.2007, 21:15
Daniel Fehlmann isch dä Gschäftsfüehrer, Verantwortlich für die beschränkt haftig vo dere "juristische person". Sitz isch Aarau...
S Aktiekapital entspricht ungefähr äme Satz Neutrikkabel, da chasch nöd mit ere Bäckerei oder Schrinerei mithalte... solvänz und so...

Würsch du Nation Music 50 000 Matrial liefere ?
Plötzlich isch es ä anderi Firma;
CH40040250409 tot,
CH40040250410 neue Firma "mit beschränkter haftung" NATION MUSIC GMBH since 12. Januar 07...

RICHTOWN
12.01.2007, 21:38
ä Firma isch ä "juristischi person" im Gägesatz zu dir, mir und andere Zitgenosse, wo "natürlichi persone" sind. Du bruchsch 20 000 CHF Kapital zum ä Firma z gründe ...

Wieso schrib ich überhaupt da ine ?

Was isch eigentlich Dadaismus ? Eine hät so än spruch under dä Threads "
Ungefähr; Sampling ist die Wiedergeburt des Dadaismus, endlich sind die Töne wom Diktat der instrumente befreit.

He Lügner, nüt für unguet; aber es lit ä Blliag-rächnig da; es gat um 608 Franke. Die 608 Franke ...

"bisch wie än Lügner, schnurrsch vo Untergrund - zahlt vom DRS 3"

Chocolate Cheese & Sound sind geschter gsi,. Hip Hop kaputt mache, Regelwerk, STAATRÄSON !

Patrock
12.01.2007, 21:43
Danke. Ade.

*closed*