Du befindest dich auf einer für Suchmaschinen optimierten Archive-Page!
Check diesen Beitrag auf unserer richtiger Page in schönem Design unter : Esches gförlech, bombereti Trainz z fötele?

young_gaddi
24.09.2004, 22:39
yo aightheads,

Höt han ech en bomberete Train gse, voll krass, so öber d schiibe ond so (aso es betzle). Hets Graff gern gfötelet aber ergendwe ha me ned trouet, velecht hetts ja cops em bahnhof...Was send so oiri Erfahrige met fötele?? A die met Erfahrig: esches es resiko, es pix zmoche?

peace

LAN
24.09.2004, 23:07
jo, es het überall i de bahnhöf kameras, du wirsch permanänt überwacht ufem gländ vor SBB und die sände aus grad zur Kantonspolizei, i wär auso sehr vorsichtig. Guet hesch nid gföttlet, wüu e Kolleg vo mir het genau ds gmacht, de sisi no am gliche Tag sini Hütte ga stürme mitemne Sonderisatzkommando. Öppe 50 Ma und 4 Spürhund, Drogefahnder si o ufem Platz gsi. Glücklecherwis heter no di 5 Kilo Speed e Stock witer obe bim Grosi chönne im Bachofe verstecke, de heisi bi ihm unde nüt gfunde. D Kamera (a 5000-fränkigi digicam !!!) heisi konfisziert, di heter nümm übercho. Itz heter es verfahre wäg vorsätzlecher verletzig vo Privatsphäre im öffentliche Rum unter ibezug vo legale Hiufsmittu am Hals.

Isch aso e rächt heikli sach....

young_gaddi
24.09.2004, 23:14
sorry, hahaha. do hesch ke anig. weso schrebsch ide thred wennd ke anig häsch...toy

Early80s
24.09.2004, 23:23
Ich hoff din Kolleg nimmt die 5 KG Speed nöd alleige...susch hät er denn ganz schön Zahfleischschwund...und anderi gsundheitlichi Problems...:D
Usserd es isch so fest g'streckt dass sis Grossi , s'gliche Pulver zum d'Wösch mache nimmt...:D haha...! *fettgrins*

young_gaddi
24.09.2004, 23:32
early geb mer besser en tepp! wenn ech chönnt pix vo bombings mache, chönntes eschecke anes mag oder so...aber ech wott ned gfeggt werde, capiche?

young_gaddi
24.09.2004, 23:37
hey early. ech , also de gaddy, hmmm gaddi, vo tfl (bald semmers... d keng:rolleyes: ). aso ebä, was hani wellä rappe. ech han die frag dorchos ernst gmeint. es esch doch so, dases a de bahnhöf amix cams het. s letsh mol zom bespel, de kolleg ond ech so, er voll bekefft, ech vol behenderet, hend en skezze gse ofere trains. nacher mer wellä d cans nä zom pix mache abr s esch en mongo cho ond het gseit s seg voll de graff. shet ben bekefft...:kiffer: :kiffer: :kiffer: :kiffer: :kiffer: :kiffer: :hippie: :hippie: :hippie:

ps: het epper de w24 gse? nor sonen frag...

Early80s
25.09.2004, 00:12
Ja gahn go föttele...
wenn catched wirsch seisch eifach....

gäb ja schlimmers...und din Kumpel häg 5 KG Dope dihei...
dänn händ d'Cops anders vor...und du din Fride...und 1 Kollega weniger...easy

LAN
25.09.2004, 03:26
Original geschrieben von Early80s
Ich hoff din Kolleg nimmt die 5 KG Speed nöd alleige...susch hät er denn ganz schön Zahfleischschwund...und anderi gsundheitlichi Problems...:D
Usserd es isch so fest g'streckt dass sis Grossi , s'gliche Pulver zum d'Wösch mache nimmt...:D haha...! *fettgrins*

nenei, weisch mi Kolleg isch Generalimporteur für Speed-Europe. Und de heter us versehe dr Aktekoffer vomne Drogekurier mit hei gno statt si eiget mitem laptop.... da isch no nüt gstreckt, är streckt das züg de.

hmm vilech ischs o dr kolleg vom kolleg gsi oder so :D

hobgoblin
25.09.2004, 12:38
mol abgseh vo ergendwelchne drogegschechte(esch weder mol sau komisch:D ) zrog zo de frog: chamer ^gfegget wärde wöl mer en farbige zoog aamoled? oder allgemein: wenn ech graf. fotografiere?

LAN
25.09.2004, 12:44
afaik:

wenn e dringende tatverdacht besteit, dörfe di d bullé usenandnäh / mit ufe poschte schleppe / isperre für 24 stunde.

aber i gloub nur photographiere isch nid e dringende tatverdacht, chönntsch när sicher es verfahre ileite gäg bullé und si bichämte problem.

Stylefile
25.09.2004, 13:07
Catche wägem Fötele??? Hallo???:rolleyes:

Chan mer das ächt ned vorstelle!!!

Ond wenns die 24 Stond onscholdig festhalted chasch Entschädigong vordere!!!

Herr Gamus
25.09.2004, 16:42
ich glaube solang nid voll zuedröhnt mitere schwarze Skimaske zmitscht ide Nacht miteme Rucksack voll Cans uf Gländ schliichsch und denn es Föteli schüüsisch und grad no i dis bbook chläbsch gits eh kei Problem..

@LAN:
Du, wa het denn s'Grosi vo Dim Kolleg gseit wo si das Züüg im Bachofe gfunde het????

:D

hobgoblin
25.09.2004, 16:51
Original geschrieben von Stylefile
Catche wägem Fötele??? Hallo???:rolleyes:

Chan mer das ächt ned vorstelle!!!

Ond wenns die 24 Stond onscholdig festhalted chasch Entschädigong vordere!!!

messverständniss. sorry min fähler. ech ha ned gmeint öb si eim denn chönd iispere. sondern öb mer sech en ergendere wiis rächtfertige oder öb mer mues adräse aagä?

wie werd das vo sprayer ghandhabt, esch es gärn gse, wenn mer sis züüg fötelet oder ned? miner meinig no ebe scho, aber sägeds mer wenns ned so esch:D

Stylefile
25.09.2004, 17:07
Original geschrieben von hobgoblin
mol abgseh vo ergendwelchne drogegschechte(esch weder mol sau komisch:D ) zrog zo de frog: chamer ^gfegget wärde wöl mer en farbige zoog aamoled? oder allgemein: wenn ech graf. fotografiere?

Secher chasch gfeget werde, denn händs wenscho eine wo Dreinigong zahlt.

Mech störts amel ned wenn eine mis Graff Fötelet jedem das seine.

LAN
25.09.2004, 17:08
Original geschrieben von Herr Gamus
@LAN:
Du, wa het denn s'Grosi vo Dim Kolleg gseit wo si das Züüg im Bachofe gfunde het????

:D

si het gmeint es sig mähl und het dermi brownies bache für di ganz familie. i gloub e teil hetsi ono de drogefahnder mitggäh wüu si viu z viu bache het :D:D

Kueel
03.10.2004, 22:25
Ich han bes jetzt no nie problem öbercho bim Trains fötele. D`lüüt luege eifach blöd wenn es Graffiti fötelisch. Aber esch mer so scheissegal, hauptsach ich han das ganze im Chaschte. Bi de Yards werds scho schweriger.:D

mIkRoFiL
03.10.2004, 23:28
Original geschrieben von LAN
jo, es het überall i de bahnhöf kameras, du wirsch permanänt überwacht ufem gländ vor SBB und die sände aus grad zur Kantonspolizei, i wär auso sehr vorsichtig. Guet hesch nid gföttlet, wüu e Kolleg vo mir het genau ds gmacht, de sisi no am gliche Tag sini Hütte ga stürme mitemne Sonderisatzkommando. Öppe 50 Ma und 4 Spürhund, Drogefahnder si o ufem Platz gsi. Glücklecherwis heter no di 5 Kilo Speed e Stock witer obe bim Grosi chönne im Bachofe verstecke, de heisi bi ihm unde nüt gfunde. D Kamera (a 5000-fränkigi digicam !!!) heisi konfisziert, di heter nümm übercho. Itz heter es verfahre wäg vorsätzlecher verletzig vo Privatsphäre im öffentliche Rum unter ibezug vo legale Hiufsmittu am Hals.

Isch aso e rächt heikli sach....

:D ;) :D ;) :D ;) :D ;) :D ;) :D geile siech!

troibal
04.10.2004, 11:46
lan, du bisch en arme siech

LAN
09.10.2004, 19:40
i bichume grad depressione nur wüu DU, usgrächnet DU, e vertrouensperson woni liebe und ha glernt schetze über au di jahr, DU seisch mir i sig arm, mein gott, i weiss nid öbi ds no lenger ertrage....

"Und mit mir ist's aus! Meine Sinnen verwirren sich. Schon acht Tage hab ich keine Besinnungskraft, meine Augen sind voll Thränen. Ich bin nirgends wohl, und überall wohl. Ich wünsche nichts, verlange nichts. Mir wärs besser ich gienge."

um dr werther z zitiere.

adieu!

mIkRoFiL
09.10.2004, 19:52
Original geschrieben von troibal
lan, du bisch en arme siech

hei wo semmer do?
ha scho lang kei nöm so scheiss gläse:

Höt han ech en bomberete Train gse, voll krass, so öber d schiibe ond so (aso es betzle). Hets Graff gern gfötelet aber ergendwe ha me ned trouet, velecht hetts ja cops em bahnhof...Was send so oiri Erfahrige met fötele?? A die met Erfahrig: esches es resiko, es pix zmoche?

aber wott do niemert afigge oder umestresse,i finds eifach lächerlech...

piis

subtile
09.10.2004, 20:26
Original geschrieben von young_gaddi

Höt han ech en bomberete Train gse, voll krass, so öber d schiibe ond so (aso es betzle).

:fallfromc

Stylefile
09.10.2004, 20:33
Close, het nüdme mit Graffiti ztue!!!