Du befindest dich auf einer für Suchmaschinen optimierten Archive-Page!
Check diesen Beitrag auf unserer richtiger Page in schönem Design unter : Was sind Bars ? Sry ahfänger

King-Fabio
15.01.2007, 21:13
Peace leute ehm han au mal schnell wele öbis fröge.
ihr wüsset das wahrschindlich alli. :)
also was sind bars und wie lang isch eh bar :)ich weiss es
nöd so gnau darum möcht ich mer chlie hilf vo Chef's hole ;)
Aight Fabio

Red Reef
15.01.2007, 21:24
en bar ischen line im text/rap

die zahl mues immer uufgoh mit de ändsilbe. andersch gohts ned.

also do es biispil vo mim momentanä lieblingslied:

-"The devil you know, is better than the devil you don't"
Last year.. a test, true colors where shown
Kings remained in chess on the board and life in thrones

jetzt uufteilt:

The devil you "know"
is better than the devil you "don't"

Last year.. a test, true colors where "shown"
Kings remained in chess on the board and life in "thrones"

das wääred 4 bars gsi. aight?

crazeebo
16.01.2007, 15:29
'bars' sind 'takte' in englisch....

8 mal 1/8 note ergänd ein bar oder ebe takt

Deimos
16.01.2007, 15:33
bars trifft man häufig in sogenannten "szene-quartieren" oder "-strassen"
meist sind gleich mehrere bars am stück, z.b. im niederdörfli hier in zürich findet man eine bar an der anderen, halt viele bars
die länge variert grob zwischen den einzelnen, ich persönlich bevorzuge quadratische oder runde bars, sind sehr speziell und immer mit guter stimmung

:rolleyes: sorry, muess mal wieder luschtig si

YouSuck
16.01.2007, 15:59
Original geschrieben von Deimos
bars trifft man häufig in sogenannten "szene-quartieren" oder "-strassen"
meist sind gleich mehrere bars am stück, z.b. im niederdörfli hier in zürich findet man eine bar an der anderen, halt viele bars
die länge variert grob zwischen den einzelnen, ich persönlich bevorzuge quadratische oder runde bars, sind sehr speziell und immer mit guter stimmung

hahahahahaha

CheryP
16.01.2007, 18:27
:D

BAUZ NEF
16.01.2007, 18:30
Hey ziä dr mal das Tape King:

http://www.aightgenossen.ch/forum/showthread.php?s=&threadid=27147

StreetSouldier
16.01.2007, 19:08
Original geschrieben von King Nef
Hey ziä dr mal das Tape King:

http://www.aightgenossen.ch/forum/showthread.php?s=&threadid=27147

tape ist für anfänger gedacht weisst du King :p :brille: die verstehen nicht so viel, deshalb merken sie auch nicht dass es kacke ist...

Deimos
16.01.2007, 19:12
och arme nef... git der niemer feedback und du muesch go me werbig mache? :D

Rüfe
16.01.2007, 19:39
Original geschrieben von StreetSouldier
tape ist für anfänger gedacht weisst du King :p :brille: die verstehen nicht so viel, deshalb merken sie auch nicht dass es kacke ist...

richtig, dann ist er ja bei dem Tape am richtigen ort! Für Anfänger!
King ist nämlich die Abkürzung für Kingdergarten (womit keinesfalls der Gärtner gemeint ist) sondern ein Sammelbecken für sogenannte Wannabees (Möchtegernbienen), die sich da vom Droh-nen Stadium (hat nichts mit Hooliganismus gemein) zu flyesten 3 Streifen Bee-Boy entwickeln dessen Ziel es ist die sogenannte Queen zu vögeln.

(Daher auch der Name Trainigns-Anzug (hat übrigens nichts mit Graffiti auf Zügen zu tun), sondern mit dem englischen wort training - Übung (träning).)

Teil 1.1 aus Rüfe's die Natur der Räpperbahn

stay fruuty
power to the pöbel

ps: da die Queen die Fresse selten vollkriegt ist es gut einen möglichst dicken Sack zu haben

malic
16.01.2007, 20:08
:handclap: :handclap: :handclap: :handclap:
PHILOSOPHIE PHILOSOPHIE PHILOSOPHIE PHILOSOPHIE PHILOSOPHIE PHILOSOPHIE PHILOSOPHIE PHILOSOPHIE PHILOSOPHIE PHILOSOPHIE PHILOSOPHIE PHILOSOPHIE

GO RÜFE GO

CHEERZ

Deimos
16.01.2007, 20:57
bre rüfe! geile siäch :D:D:D (no homo)

VinniePaz
16.01.2007, 21:23
Original geschrieben von Deimos
bre rüfe! geile siäch :D:D:D (no homo)

Si hie inne aui homophob?! Bi jedem Kompliment muess no
schneu es no homo agfüegt wärde, drmit ou aui wüsse wi straight me isch?

Scotsman
16.01.2007, 21:45
Das ish aber TOTAL OffTopic Dragon. Für so öbbis wird me verwarnt! (wo isch dr Fred-Admin???) Warum frogsch sone Shizzle? Bisch denn DU nit so straight wie dr Räscht? Trifft folgendi Definition uff DI zue? *g*

"Homosexualität (bzw. Homophilie) bezeichnet eine sexuelle Orientierung, bei der Liebe und sexuelles Begehren vorwiegend gegenüber Personen gleichen Geschlechts empfunden werden. Homosexuelle Frauen werden auch Lesben oder Lesbierinnen genannt, homosexuelle Männer auch Schwule. Das Adjektiv homosexuell wird auch auf gleichgeschlechtliche sexuelle Handlungen zwischen Menschen des gleichen Geschlechts angewendet, die nicht Schwule oder Lesben sind."

Ach übrigens..... (no homo)
:D

strangek
16.01.2007, 23:08
finde wennme nöd weiss was bars sind denn söttme sich au nöd king nenne allright??

weisch--->:gay:

Deimos
16.01.2007, 23:39
finde au wenn mer sich king nennt denn sötmer au wenigstens 4 zämehängendi lines chöne bringe wo au nur asatzwiis vom thema her zämehanged... aber das isch glaub chli z viel verlangt, gnau wiä e suuberi technik....
freu di nef, ha dis tape abeglade und 4 tracks glosed, denn häts mi so gneft dasses wieder in abfall isch
d beats häsch super usgwählt, für das extremi mad props! übergeili ami beats, echt! nur wenigi chönd so guet beats uswähle wiä du! söt ich es mixtape mache frögi dich weli beats ich ne söll!!
soooooo geil usgwähl, echt!
du bisch mega talentiert!!!!

inhalt vo dene 4 tracks (uf eim disst de CMD (nei, nöd öper wo was chan) D.I.C. und denn au no de liv?:hmmm: das mit abgrund und so chunt scho chli....
aber ja, zrugg zum thema, text, ich ha ixe dass du eigentlich nöd schlächt bisch, sondern schlichtweg z dumm zum öpis schriibe woni als guet chönt aluege
du meinsch es guet und du gisch der müeh, das merkt mer, aber fehlende IQ cha das bi wiitem nöd wett mache
aber ich gönn der dini paar heads wod häsch, müeh häsch der sicher geh!
ich verlang ja vo kem rapper dass er matur hät oder so, aber mind. d chliklass söt er gmacht ha oder zumindesht es niveau zeige wo höcher isch als das...

de cmd cha zwar überhaupt nöd rappe aber sini parts sind trotzdem besser als dini uf dim tape, das würmer z dänke geh

und jetz chum du mit dim "eeeh du hater" aber es isch true talk
99% vo de lüüt da ine werded mier recht ge.... EDIT: ..und ersch recht uf de strass, diä ganz szene, egal wo & weli

so, jetz holi mal zürichs finest usem regal und los das mal wieder, entlich wieder öpis mit stil womer fühlt und klass hät

holla nefizzle

Mr. Dip'n'Dick
17.01.2007, 09:08
Original geschrieben von *Dragon*
Si hie inne aui homophob?! Bi jedem Kompliment muess no
schneu es no homo agfüegt wärde, drmit ou aui wüsse wi straight me isch?
haha ja, scheint der neue trendspruch im "hip-hop"
mensch könnte ja noch auf "falsche gedanken" kommen und die "männlichkeit" gewisser "individuen" in frage stellen

BAUZ NEF
17.01.2007, 09:15
Deimos Min Schwanz i dim Ass Nutte. Ich känn di nöd, abr wänn was willsch schriibsch PM odr gasch direkt i min tread. capito. Hater hin odr här, findz nur interessant das mis Tape dämfall so ufmerksam glost häsch.

soundcheck
17.01.2007, 09:36
Original geschrieben von King Nef
Deimos Min Schwanz i dim Ass Nutte.

ist das jetzt homo oder no homo?

ach ach ach... jetzt bin ich verwirrt.

Rüfe
17.01.2007, 11:17
Original geschrieben von soundcheck
ist das jetzt homo oder no homo?

ach ach ach... jetzt bin ich verwirrt.

tststs:

"Deimos Min Schwanz i dim Ass Nutte." (Nicht zu verwechseln mit dem Bedürfnis jemandem das Glied ins Rectum (Ass engl.- Arsch) zu schieben)
Ist natürlich ein umgangssprachlicher Ausdruck für "Deimos, wenn du grad nicht hinschaust steck ich meinen Penis in dein Essen" und ist ein beliebter Bubenstreich im sogenannten KingDerGarten.

@nef: es war ein Scherz, Ironie... "I mach Witz" Rennie... hab deine pm aufmerksam gelesen... wir werden uns schon noch persönlich treffen und dann regeln wir das!

crazeebo
17.01.2007, 11:19
straight up homo gangsta reprazzentz.....wasch dänn da für en gschissne fred worde?

nomal zrugg zu de bars: es git ja sehr viel verschiedeni meinige zu wieviel dänn überhaupt en bar isch...... aso wer zählt wieviel schläg imene takt? (no alcohol bars):D :D :D

BAUZ NEF
17.01.2007, 12:00
Also guet Rüfe isi definition vo mim Spruch muen i ja säge. Abr dini Witz verstahn i demfall nöd.

Und etz OnTopic: Isch ja eh scho gseit worde. Bar=Takt. Takt=4/4 Schläge (halt jeh nach Taktart. Hip Hop meistens 4/4) Punkt, Schluss aus...

ToBy
17.01.2007, 12:37
Original geschrieben von strangek
finde wennme nöd weiss was bars sind denn söttme sich au nöd king nenne allright??

weisch--->:gay:

wenigschtens mol eine wo zueget, dass er kei ahnig hät! esch miner aasecht noh ned nötig, ehn deswäge grad aazfegge.
aber wämmr scho debii send:
du besch 15i, erwecksch no lang ned so vell ufmerksamkeit, wie du der das velecht iibeldisch/wönschisch, aber i dinere signatur stoht SWITZERLANDS MOST WANTED ond ergend noime häsch mol gseit, du wersch met rap en million verdiene..

sälbschtvertroue esch guet, v.a. wänn sie us ere gsonde sälbschtiischätzig generiert werd.. leider händ vell zvell rappers i de CH en z'höchi meinig vo sech sälber. 2 jöhrli chli rappe, no nie en üebigschäller gseh, aber deför presänt of myspace, es homestudio ond es mixtape i de pipeline, wo i de meischte fäll nor aasprochslosi homies interessiert..

de letscht abschnitt esch ned a dech grechtet ond de biitrag beinhaltet au kei offense.. wörd mi för dech freue, wänn dine eigne vorstellige eines tages wörsch grächt werde.. be jo au nor en konsumänt, wo sech vielfalt ond originalität verbonde met qualität wönscht..

ond king nef.. oder muess me dech met hochwürden aaspräche? du besch de bescht, härtischt rapper i de schwiiz, oder? ha das züügs au glost.. settsch glaub dini aaspröch chli abeschruube.. aber danke för de onderhaltigswärt.. zh gäll? jaja.. hauptsach me verpasst d'wälle ned..

sorry för s'ignoriere vom thema ond mached was ehr wänd! ond nei, ich be ned frustriert..

strangek
17.01.2007, 23:05
Original geschrieben von ToBy
wenigschtens mol eine wo zueget, dass er kei ahnig hät! esch miner aasecht noh ned nötig, ehn deswäge grad aazfegge.
aber wämmr scho debii send:
du besch 15i, erwecksch no lang ned so vell ufmerksamkeit, wie du der das velecht iibeldisch/wönschisch, aber i dinere signatur stoht SWITZERLANDS MOST WANTED ond ergend noime häsch mol gseit, du wersch met rap en million verdiene..

sälbschtvertroue esch guet, v.a. wänn sie us ere gsonde sälbschtiischätzig generiert werd.. leider händ vell zvell rappers i de CH en z'höchi meinig vo sech sälber. 2 jöhrli chli rappe, no nie en üebigschäller gseh, aber deför presänt of myspace, es homestudio ond es mixtape i de pipeline, wo i de meischte fäll nor aasprochslosi homies interessiert..

Hehe allright nice din Biitrag findi au guet dasmer mal chli seisch wos lang gaht aber ez seg ich dir mal paar sache:

1.ich han ihn ned agfiggt finds au muetig vo ihm das zuezge und nöd so z tue als häti er ahnig ya know...ich meine nur jede wo sich king nennt mussne au würkli sii denke so an eminem,jay-z,ceza und so...du weisch wasi meine!?

2.ich chan au gar nöd so viel ufmerksamkeit schaffe will ich ja no praktisch "nüt" gmacht han weisch weni meine und das wegem switzerlang most wanted isch chli e selbstpusher dasme weiss a welem ziel me täglich schaffet ya know?

3.wege dere million scheisse und so isch pure ironie gsi wenn du de shit no abnimmsch frag ich mich? ich han sehr en grosse ehrgiiz und mache viel aber weiss au selber dass das nöd machtbar isch also sorry wenns falsch verstande hesch...

4.weles Mixtape?? weles Homestudio?? Kennsch mi ja besser als ich mich selber wenni das so lese...ich han kes Mixtape (ich pushe nur mim Homie Tumen sis Mixtape-Young Blood) und ich han kes Homestudio (bruchi au nöd)...üebigschäller scho gnueg gse nur mach ichs ebe ide hotelloby (joke) nei ich verstah würkli was du demit meinsch und findi au guet so...

5.hani dir ez nur chli wele d auge öffne und hoffe oder denke gsesches ez chli anderst we vorher...wünsche dir no en schöne abig machs guet und piis

und wenn sich de wo de thread erstellt het agfiggt fühlt--->du weisch sicher wenis meine has ja obe beschribe jede fangt mal ah ya know ich weiss au no bi wiitem nöd alles und no viel meh i dem thread also düemer nöd alli so als wüsstemer alles...viel glück dir den bim start aight...holla

one

k-ot

mankell
18.01.2007, 13:27
@toby: danke :) es hett moll e weise maa ufeme guete träck uffm wohl beste dütschrap album gfrogt: "wo kommen wir den hin wenn heute jeder spinner rappen darf" - mir sinn achoo. irgendwo zwüsche myspace, jamba sparpaket, em hundert tuusgigschte schlächte mixtape und emene huufe disstracks (um sich am schnääbi vo mene andere uffezzieh) liggt wohl d antwort. ich bi au nit frustriert. muesch halt akzeptiere. kasch d lüüt jo au nitt drzue zwinge, izgseh dass ihri mussig no chli z schlächt isch, umm en thread uffzmache und sich vo sine homies als raps messias fiire zloh :)

zum glück gitts au wirklichi künstler. innovation/stete fortschritt/bodeständigkeit/selbstvrtraue/aspruch an die eigeni musik/technik und qualität. würd mi schämme sone lausigs mixtape uff s netz zstelle und mit däm sogar uffzträtte.

@king (sehr originell din name): in dim thread hesch du drei moll so vill eigeni posts wie vo andrne lüüt (what a feedback). wenn du do nitt wärsch cho wärbig mache, wäri nie uff dis tape uffmerksam worde! mängmoll stosst me halt durch zuefall uff die wohre diamante. achtung ironie

sorry für offtopic...

bars sinn jo jetz erklärt :) wenigstens frogt er. vrdammt ihr händ jo au scho alles gwüsst wo nr agfange hännd rap zlose odr nit. nei stimmt sone idiot- s wort "bar" isch jo selbsterklärend. :wtf: zuekünftig würdi http://www.urbandictionary.com/ konsultiere. denn muesch dr so arroganti gustis nitt aloose und es gitt weniger so behinderti threads :)

na dann
auf bald

&out

mankell
18.01.2007, 13:39
sorry... muess nur kurz öppis frooge.

ich laufe amok weil mir die scheisse nicht gefällt/
darum bewerf ich euch damit weil ihr mir mit scheisse besser gefällt/

ich wiege 95 bin im gegensatz zu dir ein schwergewicht/
mein Schwanz ist wie ich er wiegt auch schon Schwergewicht/

by K-OT

isch das ernst gmeint? im normal fall nimmt me doch sini beste ziile ind signatur odr? dämfall HÄRZLICHE GLÜCKWUNSCH!!

&out

malic
18.01.2007, 14:11
villich chunts mite stimm ja no easy:D :D
dä reim ansich isch scho chli K-OTig

cheerz

Red Reef
18.01.2007, 14:36
Original geschrieben von crazeebo
straight up homo gangsta reprazzentz.....wasch dänn da für en gschissne fred worde?

esch würkli mol wider zum kotze.

sorry fabio, denn hanis falsch gseit. i ha gmeint bear bedüütet line. nix für ungut. und wenn de crazeebo dir s noni gnue üüsfüehrlich beschribe hett würdi mol wikipedia.org checke, det finnsch alles.

Nacon
18.01.2007, 14:59
mer chönt ja au King im golf spiele oder pokere si und cha sich denn halt eifach allgemein king nenne.

strangek
18.01.2007, 18:54
Original geschrieben von mankell
isch das ernst gmeint? im normal fall nimmt me doch sini beste ziile ind signatur odr? dämfall HÄRZLICHE GLÜCKWUNSCH!!

isch halt scho härt wennme ke eigeni cha schribe gell...und ich has usme ganz andere grund id signatur gno, sicher nid wills die beste seget...aber das muesch ja du wüsse gell...

weisch me sött zerst mal selber was besseres mache ok?
aber du muschen ja sii odeR? ha ja scho so mega viel voder ghört...!?

sorry muess no churz öppis frage:
bisch du nöd de frontsänger vo dene?? (http://tokiohotel.universal-pop.de/index2.php)

@malic: wenigstens e ehrlichi ussag!?
@Nacon: stimmt au...has halt uf rap betonend gmeint

mankell
19.01.2007, 00:01
Original geschrieben von strangek
isch halt scho härt wennme ke eigeni cha schribe gell...und ich has usme ganz andere grund id signatur gno, sicher nid wills die beste seget...aber das muesch ja du wüsse gell...

weisch me sött zerst mal selber was besseres mache ok?
aber du muschen ja sii odeR? ha ja scho so mega viel voder ghört...!?

sorry muess no churz öppis frage:
bisch du nöd de frontsänger vo dene?? (http://tokiohotel.universal-pop.de/index2.php)

du stellsch di grad selber ins abseits. hesch jo offebar dini signatur indr zwüscheziit gänderet. :hmmm:

stimmt die beste miens weiss gott nitt si. isch chli vorschnell gsi. muesch di denn eifach nit wundere wenn di d lüüt drnooch beurteile. (würd dr empfähle in korräktem dütsch zschribe. me ka kei "schwergewicht wiegen". abr du bisch jo en k-ot - das entschuldigt alles.)

will halt keini raps uff s netz stelle wenn si no nitt moll mine eigene asprüch grächt wärde. abr das söll jede für sich entscheide.
lugg wenn lüüt s erste moll dis myspace profil checke mache si sich e bild vo dir. und do di sound nüt taugt wärde si sich niemols widr irgendöppis welle aloose. the first impression counts... always. truurig gäll. also isches eigentlich zu dim beste, dass de dini schwergwicht/scheiss im gsicht lines usegnoh hesch...

ah und by the way. wenn mini text schlächter wäre, würd ich di sound niemols kritisiere!

das mit tokio hotel isch echt witzig gsi! nur e gegefroog...
isch das e vrwandte vo dir? (http://www.chilloutzone.de/blog/archive/2005-10-02/schalkefan)

nichts für ungut
stay k-otic :)
&out

strangek
19.01.2007, 20:04
Original geschrieben von mankell
das mit tokio hotel isch echt witzig gsi! nur e gegefroog...
isch das e vrwandte vo dir? (http://www.chilloutzone.de/blog/archive/2005-10-02/schalkefan)

süess

nei los ich han gar nie en track uf hochdütsch gmacht oder so...ich han emal amene abig miteme kolleg im msn chli gschribe und da der en dütsche isch hanis uf hochdütsch gschribe...ich wür au nie en track uf hochdütsch mache da wie du seisch ich nöd gnueg guet dütsch chan..:muchacho:

finde eifach me sött mal usem alter use cho wome sich im internet afangt afigge, nöd??

und wiso ich die lines inzwische usegno han:
ha denkt machemer dir en gfalle und düend halt vo s&p ine wo absolut geil sind...

und ja hesch völlig recht mitem erste iidruck...aber wür ebe glich gern ma was vo dir ghöre wenn so guet bisch!?

also schöne abig no und nei ich bi ned verwandt mit dem LEIDER:D...

also piis

:muchacho:

Carl Johnson
20.01.2007, 11:57
100 Bars (http://www.semantik.ch)