Du befindest dich auf einer für Suchmaschinen optimierten Archive-Page!
Check diesen Beitrag auf unserer richtiger Page in schönem Design unter : AARGAU TAKEOVER [ SOULS OF AG ] OUT NOW

mod
17.01.2007, 21:35
Endlich ist es soweit.. die drei Jungs von Souls of AG veröffentlichen ihr lange angekündigtes Mixtape "Aargau Takeover". Young M, Rokka und Lexio bieten 77 Minuten
abwechslungsreiche Raps über meist soulige Beats von Young M, Divine, Pasqual, Stufo und DJ Age und haufenweise Punchlines, Persönliches und Nachdenkliches über neuere & ältere Ami-Instrumentals.
Unterstützt werden sie dabei von den Out Of Frame MCs Costa
und Polemikk.

SNIPPET AG TAKEOVER DIREKTLINK (http://www.ag-takeover.ch/mp3/Snippet.mp3)

http://www.ag-takeover.ch/mp3/ag_cover_1.jpg

Tracklist:
1. Polemikk - Intro
2. Souls of AG - Intro
3. Souls of AG - Takeover Anthem [Prod. by Young M]
4. Young M & Polemikk - A.M. 2 P.M.
5. Lexio & Young M - That's What I'm Living For [Prod. by Young M]
6. Rokka - Nänn Mich Pt.1
7. Lexio & Young M - Wildstyle [Prod. By Divine]
8. Rokka - Halt A
9. Souls of AG - Better Stop [Prod. By Young M]
10. Lexio - X-Bars
11. Young M - Real Talk [Prod. By DJ Age]
12. Souls of AG - Today Was A Bad Day
13. Rokka - Homies
14. Daddy M & Don Rokka pres. El Fusilamiento [Prod. By Pasqual]
15. Polemikk - Halftime Talk
16. Lexio & Young M - Baller Baller
17. Lexio & Rokka - Was isch wörklech guet
18. Souls of AG feat. Polemikk - 4 The Love of It
19. Lexio - Nänn Mich Pt.2
20. Lexio - Рoдилcя и выpoc
21. Young M – Lach För Mech [Prod. By DJ Age]
22. Lexio & Young M – Der Frau bester Freund
23. Rokka – Beautiful
24. Young M – Nänn Mich Pt. 3
25. Lexio & Young M – Loungin'
26. Rokka & Dan-One - Dolce & Clubbana
27. Young M – 87' til Infinity
28. Rokka & Costa – Rima Su Rima [Prod. By Stufo]
29. Souls of AG – Geschterhötmorn [Prod. By Young M]
30.Polemikk – Outro Talk

Das Mixtape kann ab morgen auf www.ag-takeover.ch für 10.- bestellt werden und ab nächster Woche auf www.hiphopstore.ch.

LIVE DATES

23.2. : Picadilly,Brugg
31.3. : Emm feat. Young M, Schüür Luzern
7.4. : tba, Langenthal

Upcoming Releases

Lexio & Young M Album - Free Soul
Young M Featurings auf Sab&Sosza Mixtape, Rob Dodger Mixtape und dem kommenden Album vom Luzerner Emm

Produktionen auf dem Emm Album

Cop it while it's hot! Takeover isch au im 07 na s'Wort vom jahr also spared oich comments ;D

Deimos
17.01.2007, 21:55
bre! uf de thread hani gwartet!

zerschma: BIG UP!
das teil isch sehr cool worde!!
super lines, geniali wortspiel drunder!
isch es album wo sich lohnt gnau hiizlose und jedi line i sich izverleibe!
track 7 isch übrigens min absolute liäblingstrack
gaht ab wiä nüt!!
ihr sind so wiä alti fraue - euchi täg sind verbi
:D
killershit!

einzigs manko a dem ganze findi wiäs gflowt isch, also nöd dasses schlächt wär oder so, aber ich find es würkt amix chli vom beat distanziert, fascht scho chli glangwiiled, so z wenig speziell - es bliibt immer so chli beat - stimm, und nöd öpis inenandgflossnix
a dem würi no schaffe, chönt nöd säge wiä ich das ändere wür, aber eifach chli umeexperimentiere mit me chli umeflowe, abgah, de beat fühle und nöd luege dassmer mit de reim immer schön konform i de ganze längi bliibt, au chli verzögere und so.. ya know :)
häts au ab und zue dine, aber mached das vermehrt, machts viel interessanter zum lose
und doppled me, machts au nomal es stuck atraktiver

so, chli präziser uf de einti "minuspunkt" igange, de rescht isch würkli super! diä text, technik - eifach nur respekt für das!

chaufed das teil, es lohnt sich absolut!!

one

mod
17.01.2007, 22:06
Original geschrieben von Deimos

das teil isch sehr cool worde!!
super lines, geniali wortspiel drunder!
isch es album wo sich lohnt gnau hiizlose und jedi line i sich izverleibe!

thx man ;)

track 7 min maa divine am beat.. dirty isht !!
hahaaaaa

beatfreak
18.01.2007, 14:04
Original geschrieben von mod SNIPPET AG TAKEOVER DIREKTLINK (http://www.ag-takeover.ch/mp3/Snippet.mp3)

Ziehnd eu s snippet vo dene jungs! Scheissegal ob takeover oder ned. Uf dem teil hets es paar ganz heissi sache droffe wo sech uf jede lohned zom mol aalose.

Ich chami fascht ned entscheide öbi lieber dj age oder young m-beats hürote wörd. :p

Jollepath
18.01.2007, 14:41
Yehaaa! Ändlich isch das Teil dusse!!! Und denn no pünktlich!!!
Snippet chunnt scho sehr tight und d Exclusives uf myspace sowieso...

Für 10.- 30 Tracks mit vil Abwächslig! Liebi, Witz, nice Beats...

Holed euch das Teil!!!

De AG wird euch ned enttüsche¨!!

kokett
18.01.2007, 14:51
Original geschrieben von Deimos

einzigs manko a dem ganze findi wiäs gflowt isch, also nöd dasses schlächt wär oder so, aber ich find es würkt amix chli vom beat distanziert, fascht scho chli glangwiiled, so z wenig speziell - es bliibt immer so chli beat - stimm, und nöd öpis inenandgflossnix
a dem würi no schaffe, chönt nöd säge wiä ich das ändere wür,

mich dunkt's durchs ganze album dure esch d stimm einiges lüter als de Beat! han gester bim durelose dr glich idruck gha!

esch das ding abgmischt worde?

und no min senf:
ich fend es het gar keis takeover geh...

malic
18.01.2007, 15:08
takeover isches noni ganz:D
finds grurndsätlich aber no cool, find nöd all rapper glich tight, känns aber leider nöd bim name. eaasssyyy style würdi mal säge

cheerzzzzz

mod
18.01.2007, 20:09
Original geschrieben von kokett
mich dunkt's durchs ganze album dure esch d stimm einiges lüter als de Beat! han gester bim durelose dr glich idruck gha!

und no min senf:

jop isch sicher gmischt worde..
be eim track isch de beat wörkli z'lislig.. ziitdruck fuck ;D

zum rapper unterscheide check myspace's

||
||
\/

beatfreak
19.01.2007, 11:22

und no min senf:

Hesch au öppis positivs dra gfunde?

hansnötig
19.01.2007, 11:41
jo de costa...d stimme sind würklich zluut im gägesatz zu de beats...2,3 gueti beats druff...2,3 easy text!!!
aber vo der Lexio het i meh erwartet nach de grosse rede wod gschwunge hesch...:p
und fürs takeovere langets würklich ned...muesch halt uf dummi bemerkige gfasst si be dem Name oder?
geil esch dases grad 30 tracks druff het!
ich glaub live tönts sicher besser als uf de cd!

so, das wärs! haued ine!

hey schneller, guestlist am sa! vergiss niet!

DaMasta
19.01.2007, 11:48
ouai frero!

ich zieh mer s snippet am abend!

aber tönt sho sehr sexy... ;) :D!

big up!

bra bra bratwurst!

kokett
19.01.2007, 11:55
Original geschrieben von beatfreak
Hesch au öppis positivs dra gfunde?

leider ghört's bi mir zu de "ich chaufes zum ch-rap pushe, loses einisch churz dure, und stells den is regal" releases...

schad eigetli, werd's mer aber trotzdem nomal geh!

jo ich fend es git eifach rächt vell eso rap wie der s mached, so eigetli scho guet und so, und technik vo euch esch sicher au guet, und flowe chönd er au, jaaa aber maaaan me goht under in der mass vo releases, wen mer ned Wörklich öppis speziells bütet/het/macht...

und ich ben kein homie vo dene, wiesch wieni mein? ich zieh mer das züg den ned so mit der iistellig ine: DAS MUES JO GEIL SIE, WEL MIN BRO UF DEM TAPE ESCH...

joaaaa, aber öpis müesi doch no loswerde

GEILI BEATS HÄNDER ALTE!

Chraensch Lee
19.01.2007, 12:55
Han zwar ersch so myspace tracks ghört und s'snippet, aber ich finds fett, sicher besser als villes wo momentan umeschwirrt und sonen "punchline" räpstil verfolged... young m isch de andere mc's chli vorus findi, aber gsamthaft chunts no geil.

beatfreak
19.01.2007, 13:34
und ich ben kein homie vo dene, wiesch wieni mein? ich zieh mer das züg den ned so mit der iistellig ine: DAS MUES JO GEIL SIE, WEL MIN BRO UF DEM TAPE ESCH...

Weiss scho wies meinsch. Wot der jo au ned ergend en meinig ufschnorre well jo gschmäcker send bekanntlich verschiede.

Ich gang secher au ned met dä meinig as lose, woahh es esch min homie, das mues jo geil si. Ich fend jo sälber dases einigi usfäll hät. Aber ich fühle zb. en Рoдилcя и выpoc, 87' til Infinity oder real talk. Ich muen lache ab dä punchlines in baller baller, wildstyle & x-bars oder ab dä idee vo der frau bester freund. OND ich würd das au mache weni die jungs nonie gseh hätti, das esch dä unterschied. Ond darom pushis au. En kolleg het bi mer secher die besser chance dasi i sin sound inelose, doch ned die bessere chance dasis guet fende.

@hänsu: so öppis vergessi doch ned. ;) Bes morn.

mod
19.01.2007, 19:57
also ich wör säge mer sind mit eusem stil zemli einzigartig und es fahred ned vell ufdem stil.. und wenn das ned merksch hesch s'tape ned glost. punchline tracks sind ned ide öberzahl..

um eus inen schublade z'stecke muesch zersch eine baue..

mod
19.01.2007, 20:11
do na paar exclusives zum direktdownloade .. chli ältere stuff aber glich na tight

Young M - My Swag (http://www.ag-takeover.ch/mp3/My%20Swag.mp3)
Young M & Lexio - L&M [Prod. By Young M] (http://www.ag-takeover.ch/mp3/L&M.mp3)

Snippet immer noch brandaktuell

S N I P P E T - A G T A K E O V E R (http://www.ag-takeover.ch/mp3/Snippet.mp3)

Krumb Snatcha1
19.01.2007, 20:38
Original geschrieben von hansnötig
jo de costa...d stimme sind würklich zluut im gägesatz zu de beats...2,3 gueti beats druff...2,3 easy text!!!
aber vo der Lexio het i meh erwartet nach de grosse rede wod gschwunge hesch...:p
und fürs takeovere langets würklich ned...muesch halt uf dummi bemerkige gfasst si be dem Name oder?
geil esch dases grad 30 tracks druff het!
ich glaub live tönts sicher besser als uf de cd!

so, das wärs! haued ine!

hey schneller, guestlist am sa! vergiss niet!

rede?:wtf:
ond mit 2,3 beni au ned iiverstande,fende das teil het meh z büüte als 2,3 dies;2,3 jenes
ohni eus welle hochlobe oder so,ich wart emmer no uuf en solide aargauer release uuf schwiizerdüütsch,wenn das keine esch...
ond was brenged 30 tracks wenn nor 2,3 guet send?:hmmm:
schriibe esch en konsequänz uus dänke ond empfinde,never forget

Sub Zero
19.01.2007, 23:14
leider ghört's bi mir zu de "ich chaufes zum ch-rap pushe, loses einisch churz dure, und stells den is regal" releases...

schad eigetli, werd's mer aber trotzdem nomal geh!

jo ich fend es git eifach rächt vell eso rap wie der s mached, so eigetli scho guet und so, und technik vo euch esch sicher au guet, und flowe chönd er au, jaaa aber maaaan me goht under in der mass vo releases, wen mer ned Wörklich öppis speziells bütet/het/macht...

joaaaa, aber öpis müesi doch no loswerde

GEILI BEATS HÄNDER ALTE!

so wie du s'seisch es git viel so rapper doch es git genau so viel hater wie dich. finde s'mixtape im grosse und ganze rächt geil mit wenige usnahme und das mit abgmischt net abgmischt, egal isch glich rächt geil worde. vorallem young m beats sind fresh, d'dj age beats tönet aber au no cool...en takeove isch's net gsi aber mir noche isch s'erschte mixtape au no nie eine gsi

one luv

peace

Sub Zero
19.01.2007, 23:17
[QUOTE]Original geschrieben von beatfreak
[B]Weiss scho wies meinsch. Wot der jo au ned ergend en meinig ufschnorre well jo gschmäcker send bekanntlich verschiede.

Ich gang secher au ned met dä meinig as lose, woahh es esch min homie, das mues jo geil si. Ich fend jo sälber dases einigi usfäll hät. Aber ich fühle zb. en Рoдилcя и выpoc, 87' til Infinity oder real talk. Ich muen lache ab dä punchlines in baller baller, wildstyle & x-bars oder ab dä idee vo der frau bester freund. OND ich würd das au mache weni die jungs nonie gseh hätti, das esch dä unterschied. Ond darom pushis au. En kolleg het bi mer secher die besser chance dasi i sin sound inelose, doch ned die bessere chance dasis guet fende.

word

dabu lego
20.01.2007, 00:46
nüt gäg eu dögs...aber ich glaub eifach nümä a irgänd än takeover...:D

i däm Sinn...FANTASTIC takeover:D :D

Drama
20.01.2007, 01:59
hab mal ins snipped reingehört. ich find young m is schon der beste von euch. bei den anderen 2 klingt der rap bisschen ungereifter. no hate

mod
20.01.2007, 02:32
Original geschrieben von dabu lego
nüt gäg eu dögs...aber ich glaub eifach nümä a irgänd än takeover...:D

i däm Sinn...FANTASTIC takeover:D :D

scheiss promo macher ;D

ab nechscht wuche set das teil au uf hiphopstore.ch erhältlich si ..

stay tuned like a M TRESH

mod
20.01.2007, 15:58
Snippet nun auch auf myspace verfügbar!

ausserdem exklusive live videos auf MYSPACE (www.myspace.com/flymizzle)

Krumb Snatcha1
20.01.2007, 23:09
nun ja,yang em het wohl i einere vo sine "luunene"(hrhr) vergässe z erwähne,dass öberall live-videos z bewundere send :p
*schnipp schnapp part uusschniid*

Lexio (http://www.myspace.com/theukrainiandream)
R-O-doppel K-A (http://www.myspace.com/rokkaakaelrock)
i dem sinn...

Krumb Snatcha1
22.01.2007, 01:00
keep on pushang

Röschti
22.01.2007, 01:33
aaalso i los eig kei ch-rap,

aber

dsnippets findi voll geil! wird ufjedafall kauft und unterstützt.

Krumb Snatcha1
22.01.2007, 02:16
Original geschrieben von Röschti
aaalso i los eig kei ch-rap,

aber

dsnippets findi voll geil! wird ufjedafall kauft und unterstützt.

I kinda like your signature,my friend ;D

kokett
22.01.2007, 09:10
so wie du s'seisch es git viel so rapper doch es git genau so viel hater wie dich.

this was no hate...

ganz ehrlich!

mer got's drum das wemmer es tape TAKEOVER nennt, den söls damminonemal nachem erste track bi mir en gwaltigi ladig "BOOOOM scheisse isch das heftig! " uslöse...

jenu, ich han jo gseit ich geb mir das release nonemal, und das werd i den au mache, und bezeichnet bitte ned jede als hater wo eifach sini meinig do ine stellt, süst chönt er ufhöre uf aight euchi releases z pushe!

ohni eus welle hochlobe oder so,ich wart emmer no uuf en solide aargauer release uuf schwiizerdüütsch,wenn das keine esch...

www.meauns.ch

und süst ziesch dir die alte microphonik sache ine, s release vom gaston (seifeblootere) und so witer...

aber easy, chill homes, und mached witer euches ding

..::Slash::,,
22.01.2007, 10:41
Han ersch fängs die erschte par tracks chönne lose, aber das woni ghört han het mit zimli überzügt.
Einzig d Sound quali vo de Stimme (vorallem bim Lexio) dunkt mi chli komisch, weis au ned.
+was chli aschisst isch dases kei cd text het :hmmm: 30 tracks abtippe shict irgendwie chli ah :p

Polemikk
22.01.2007, 11:59
What's good!

Also ich verchere normalerwiis nid so i dem Forum da ich mich under "Rap Fans" nid grad so wohl fühle...aber nime mir mol churz ziit es paar ziile zu dem Prdukt z'schribe...

Es gseht ide Tat eso us als gäbtis ide schwiiz uf en Rapper ungefähr 2 haters, so gsehni uf jede fall s'verhältnis, was ja eigentlich sehr schaad isch, aber was ja irgendwie au natürlich isch, da's ide schwiiz eifach zu vill crap git und da jede s'gfühl het er müessi i dem sogenannte "Hip Hop Game" vo de schwiiz (was ja eher schwangerschafts-turne darstellt) mitmische. Das faht scho bi gwüsse möchte gern hardknock gees i dem forum ah und gaht bis...uhm, diss-songs und videos uf myspace (wo insbesondere vo gwüsse AG lanciert wurde isch). Halt en negativ punkt vo de hütige internet generation, was halt, ebe wie gseit, dezue füehrt dass irgend welchi cabbage heads s'gfühl hend, sie müessed ihri halbschue-raps bimische...i dem sinn gsehni mich leider au ehner uf de siite vo de haters...wobi das wort chli krass gwichtet wird, ich gsehn mich als hiphop-fan, und nid als rap fan, denke dass erklärt scho alles.
Und ich denke die Underscheidig isch insbesondere ide Schwiiz notwändig, wo eifach es schöns Stück Kulturwüsse fehlt, somit muessi eifach die Trännig mache.
Das Vorusgsetzt, jetzt zu Souls Of Age:
Ich muess ganz erlich säge, dassi "Ch-Rap technisch" gar ned bewannt bin, dezue chunnt na, dass ich mich überhaupt nid mit dere "Szene" do usenand setze (s'Wort Szene isch do bewusst brucht, da's do ide CH kei Kultur git, ussert öpper chamer s'gegeteil bewiise, bin gern für Aregige offe). Aber wenni so aluege was "AG mässig" poklamiert wird (vo dem wenige woni kenne), wird mir schlächt. Ich dänke villi vo euch wärdeds genau so empfinde...was mich zu de Souls Of AG bringt. Han mir jetzt das Produkt mal richtig duregsoge und ich muess säge es het es paar sehr gueti Asätz. Mit was ich nid iverstande bin isch das ganze Profiling und Claming (uf englisch: Pose), das hani dene Jungs au bereits gseit. ABER, mir isch klar dass es nume es stiil elemänt isch, darum no hating towards that! Lyrically isch do definitiv Potential ume, wo wiit über gwüssi Sache woni "ch-rap" mässig kenne usegönd ("Rappers" au bewusst erwähnt, wills ide CH kei MCs git, bitte mached in Zuekunft en underscheidig i dem Forum Rappers sind kei MCs), und das isch eifach e Tatsach! Wasi vor allem au lobe will isch dass die Jungs (sofern ich das gseh han) e riisigi Passion hend für das Rap Ding, was au ide text reflektiert wird, darum Props on that! Zu de Interpretation vom titel "AG-Takeover":
Mir isch bewusst, dass sich dur de Titel gwüssi "Lüüt" agstosse fühled, was ja au verständlich isch. Aber ich denke mir sött ufpasse wie mer de Titel interpretiert. Takeover (gemäss Lexio) söll nid heisse dass sie d'Kings vom AG sind (Michi weiss nid wie du das gsehsch, aber wenn jo, Ima smack yo' monkey ass, hahahaha), sondern apellieret chli ane UNITY vom AG, sött au e Motivation sie, dass sich d'AG Künstler mal zämetüend und was uf Bei stelle, will im AG gits brutals potential, wo leider im andere Crap wo do usechunnt undergaht! Also churz zämegfasst, ich fühle das AG Ding und gibe dene mini Kudos, no question! Sie sind ufeme sehr guete Wäg! Und solang mich niemert mit fundierte Argumänt überzüügt, dass die Jungs hatred verdient hend, y'all better keep that yack shut!
So, ich denke dass erklärt chli min Standpunkt! Much love to the souls!

Polemikk
"Rap is something you do, Hip Hop is something you live..."
www.myspace.com/nefewmusic
Album out Spring 07 (Boombox/ABB Records)

Krumb Snatcha1
22.01.2007, 14:29
this was no hate...

ganz ehrlich!

mer got's drum das wemmer es tape TAKEOVER nennt, den söls damminonemal nachem erste track bi mir en gwaltigi ladig "BOOOOM scheisse isch das heftig! " uslöse...

jenu, ich han jo gseit ich geb mir das release nonemal, und das werd i den au mache, und bezeichnet bitte ned jede als hater wo eifach sini meinig do ine stellt, süst chönt er ufhöre uf aight euchi releases z pushe!

www.meauns.ch

und süst ziesch dir die alte microphonik sache ine, s release vom gaston (seifeblootere) und so witer...

aber easy, chill homes, und mached witer euches ding

erstens esch das niemer vo eus i dem sinn wo der ergendweles hate vorgworfe het
zwoitens hani s' meauns album glost:schwiizerrap :rolleyes:,fun-rap,however u call it-->emol uuf dem album,känne nüt vom neue züüg
microphonik hend mich au nie bsunders begeisteret,ond wenn all die uufzählte sache SO krassi releases gsi wäred,WÄREDS grösser uusecho als sie send,that simple!

hansnötig
23.01.2007, 02:35
nänns wieds wotsch...passend gsi fürs first release und mitlerwiile au scho 1 johr alt...wart uf de new shit! grösser usecho als sie sind :confused: mir chönd eus mit sicherheit ned beklage:D mit sicherheit ned...:D

Krumb Snatcha1
23.01.2007, 11:58
back 2 topic

hansnötig
23.01.2007, 12:05
:lol: scho so!

Krumb Snatcha1
23.01.2007, 12:10
:lol: scho so!

ich lüüt rasch em schneller aa,mer chönd susch en "trialog" füehre

kokett
23.01.2007, 12:11
danke polemikk für die wort

ESO INTERPRETIERT DÖNT DOCH "TAKEOVER" vell besser???

also jungs usem norde, weste, süde und oste vom Aargau, wenn düemer eus zäme? wän git's release wo der Aargau d schwyz übernimmt? :D

jez mal ernsthaft, fend das gar ned so en übli idee... :hmmm:

Krumb Snatcha1
23.01.2007, 12:13
Amen!

Bones
23.01.2007, 12:17
Gits e Beschtätigungs Mail wenn mer bstellt het oder wird eifach verschickt??

Krumb Snatcha1
23.01.2007, 12:32
Original geschrieben von Bones
Gits e Beschtätigungs Mail wenn mer bstellt het oder wird eifach verschickt??

git s' mail,danke förs interesse :D

hansnötig
23.01.2007, 12:41
danke polemikk für die wort

ESO INTERPRETIERT DÖNT DOCH "TAKEOVER" vell besser???

also jungs usem norde, weste, süde und oste vom Aargau, wenn düemer eus zäme? wän git's release wo der Aargau d schwyz übernimmt? :D

jez mal ernsthaft, fend das gar ned so en übli idee... :hmmm:

chönt schwer werde...ich känn ca 12 fetti rapper im AG (mich nicht eingerechnet:D ) 6 sind vo mine crews...den aib...htc het no eine...Perf...und noch 2,3 vereinzelte...meines erachtens die wo was tauged im AG, oder besser gseit die woni schätze!!!

aber d idee mit dem takeover zeugs tönt ned schlächt...muesch nur no eine finde wo alli vereint oder vereine chan!

Krumb Snatcha1
23.01.2007, 12:48
chönt schwer werde...ich känn ca 12 fetti rapper im AG (mich nicht eingerechnet:D ) 6 sind vo mine crews...den aib...htc het no eine...Perf...und noch 2,3 vereinzelte...meines erachtens die wo was tauged im AG, oder besser gseit die woni schätze!!!

aber d idee mit dem takeover zeugs tönt ned schlächt...muesch nur no eine finde wo alli vereint oder vereine chan!

öpper wo siit day 1 debii esch,lüüt wo 92/93/94 erläbt hend wär öpper wo in frog chämti minere meinig noche
sorry,hans,ich känn ned so vell geili rapper im AG wie du,aber ich han au def. anderi asprüch...

kokett
23.01.2007, 12:53
do kenni z aarau eleige scho meh!

yoah esch no schwerig, aber denk ich jez mal durch us machbar...

esch eifach huere underschidlich was d vorstellig vomene guete rapper si...
und es get au x verschiednigi styles, vom poet zum G esch im Aargau so zemlich alles verträte, mal ganz abgseh dervo vo allne usländer wo ned uf schwyzerdütsch räppe, vo däne kenni den au nomal öppe 10...

hansnötig
23.01.2007, 12:53
rapper usem ag wo würklich würklich bränned im gsamtpacket...käni au keini 12 eher 5...genau 5 wer spillt jo kei rolle!!! oder doch? nei!!!:D

@krumb rappsch du überhaupt au? dich hani au scho gseh oder?(also ned rappe)

kokett
23.01.2007, 12:58
ah ja zum s velecht no so am rand z erwähne, de EKR esch *eigetlich* au en Aargauer...

aber wer sicher scho lang debi esch, sind microphonik, und jez velecht mal ganz ohni chäs mitem DJ Bobo en rundi schnorre, de het um die zyt ume z aarau ufgleit und breakt.

ja esch halt schwer öpe z finde, wo sich scho so lang mit schwyzer rap usenander setzt und usem aargau chunt...

der costa weiss doch wahrschindlich au recht vil drüber`?

wär mal interessant...

Krumb Snatcha1
23.01.2007, 13:02
rapper uus de schwiiz wo mer pers. absolut gfalled gits öppe 5 vellecht :D
ich han ehner a d kool klick dänkt,die send siit day 1 debii,polemikk wenn er sech mol wörd uusenandsetze,costa weissi jetz weniger wievell er öber d szene weiss,esch aber susch en coole typ
wie wärs mit emne all-star-AG mixtape?;(

Krumb Snatcha1
23.01.2007, 13:05
@hans: me munklets ;D,nei lexio höchstpers.,han eifach nie en neue account gmacht wil ich uuf min aight-veteranestatus stolz ben

hansnötig
23.01.2007, 13:08
han doch dänkt dass nur sonen grosse siech sones grosses muul chan ha!:p

Krumb Snatcha1
23.01.2007, 13:10
han doch dänkt dass nur sonen grosse siech sones grosses muul chan ha!:p

back 2 topic AG famo :D:D

kokett
23.01.2007, 13:26
Original geschrieben von Krumb Snatcha1

wie wärs mit emne all-star-AG mixtape?;(

jap, aber ich glaub mer müesst wörkli mal met öpperem zämehocke, wo alt igsesse isch...

Krumb Snatcha1
23.01.2007, 13:33
jap, aber ich glaub mer müesst wörkli mal met öpperem zämehocke, wo alt igsesse isch...

wo esch s' problem?:D
zom glöck hemer so lüüt

Sub Zero
23.01.2007, 13:36
isch en "trialog" worde nur dass de schneller fählt...:o

beatfreak
23.01.2007, 14:10
Original geschrieben von Sub Zero
isch en "trialog" worde nur dass de schneller fählt...:o

Es get au lüüt wo öppis für eres gäld mached!;D

Dä met dä compilation wär scho en geili idee ond secher au machbar. A dä mängi vo talentierte künschtler würds secher au ned mangle, mer chömed emol scho jenschti in sinn. Müesstet velecht eifach alli mol öber ere schatte sprenge, dä lokalpatriotismus bisitite lo ond mol was für d UNITY mache, so à la "Ai daag in basel". Öb mer i eusem kanton mol sonen zämehalt wie dete zämebrengt esch aber ender froglech.:confused:

Schöne nomi und out...

SalsaDiego
23.01.2007, 14:17
Gueti Idee!

Im TG hets die Diskussion au geh, das isch drus entstande/wird entstoh:

www.tgrapconnection.ch (http://www.tgrapconnection.ch)

hansnötig
23.01.2007, 14:17
d hälfti vo dene wo rapped würded warschinlich gar ned mitmache...und bes das öbber uf d bei gstellt het wohn ich scho nüme im AG! ich trieb den im ne andere Kanton Unfug!!!

gueti idee met dem "ALLSTAR":p -AG-Mixtape! aber allstar?:D

DJ BiG-CUCO
23.01.2007, 14:25
AG Connection 2007

www.myspace.com/eamuzik

Krumb Snatcha1
23.01.2007, 14:49
nähmed doch min quarkvorschlag alli ernst ;D
so öppis muess au in sache "styledifferänze" relativ uusgliche werde,meauns mached zom biispell ned souls of ag rap,ich wörd sogar säge,das send 2 gägesätzlechi sache,ond aib mached au ned meauns music,drom tüend sech als allerersts mol am beste die zäme wo sech "nöc" fühled(no homo)
s' got ja ned drom dass mer alli sölled früünde sii vo jetz aa,aber uus zämearbet zwösche crews=0 söll vellecht s' 1.5 oder so werde

Krumb Snatcha1
23.01.2007, 14:54
Snippet ond jensts Gratis-Züüg nach wie vor --->do<--- (http://www.ag-takeover.ch)

do no d myspace-siitene
Lexio aka The Ukrainian Dream aka Young Poet aka Ryze (http://www.myspace.com/theukrainiandream)
Young M aka Money Matter aka Fly Mizzle (http://www.myspace.com/flymizzle)
Rokka aka R-O-Doppel K-A (http://www.myspace.com/rokkaakaelrock)

hansnötig
23.01.2007, 14:55
logisch macht vo eu niemert meauns musig lexio...oder esch wer vo eu be de meauns?:p wär mer neu!:D

Krumb Snatcha1
23.01.2007, 14:59
logisch macht vo eu niemert meauns musig lexio...oder esch wer vo eu be de meauns?:p wär mer neu!:D

doch mann mis pony esch bii meauns,ben das pony ;D
du häsch mit ehm liebi gmacht nach em fight club,remember?:(
esch der langwilig,hänsl?;o

Krumb Snatcha1
23.01.2007, 15:19
Original geschrieben von DJ BiG-CUCO
AG Connection 2007

www.myspace.com/eamuzik

dieser thread soll NICHT als werbeplattform für andere crews dienen,sondern dient mehr dem zweck des meinungsaustausches über unser mixtape "ag takeover 07".ganz sicher sollen auch KEINE links anderer crews gepostet werden,da es mehr um UNSERE idee und UNS geht.danke! die redaktion

Krumb Snatcha1
23.01.2007, 17:04
push it to the limit
We on tha AG

sly saloon
23.01.2007, 18:07
TAKE OVER

Krumb Snatcha1
23.01.2007, 18:13
han mini 2 solotracks vom mixtape uuf myspace gschmisse: listen and (maybe) enjoy!
"X Bars" ond "Gebore&Uufgwachse(Poдилcя и выpoc)"

--->klick<--- (http://www.myspace.com/theukrainiandream)

Krumb Snatcha1
23.01.2007, 19:04
it's gettin' borin' up in this muh'fucca
AG,where y'all at?

Krumb Snatcha1
23.01.2007, 19:17
wichtigi info: an alli wo online bstelled!
de mänsch wo d website leitet esch ab morn back!es gilt: gäld gäge war :D!zerst gäld,nachher war.er werd sech bii eu mälde ond d kontonr. doregeh wo ehr müend iizahle,nachher chunnt das züüg i 1-2 täg.danke för de support!

Krumb Snatcha1
24.01.2007, 00:15
back again :D
han de 69. post för mich reserviert so wie s' im momänt grad uusgseht do inne ;(

Jollepath
24.01.2007, 10:13
yes...Lexio...merci das mers Tape geschter bracht hesch!
und das mers grad no zäme aglost hend!

Würd euch en Gsamtnote 7 geh vo 10

Priis- Leischtigsverhältnis isch absoulut super! Mer bechunnt zimlichi Abwächslig i dene 30 Tracks für 10 Stutz!!!

D Young-M Beats flashed absolut!!! good job!!!

Vode Tracks gfallet mer am beschte:

Wildstyle (hammerharti Punches)
Baller Baller
gebore und ufgwachse (ruski...)
87' til Infinity
Today was a Bad Day
Der Frau bester Freund...(hammer idee)

die sind voll nice! und denn gits au no paar anderi wo mi gflasht hend!

Lexio het textlich paar ganz härti sache...uf jede ken 0815 rapper...entweder gfallt er eim oder voll ned...aber find ehn sehr nice uf de meischte tracks!

Young M: Tighte Flow!!! Und Technisch, punchlinemässig wie immer top...z.t. chli Standarts ide Reims! aber uf jede flüssts wunderbar dure!
und er zeigt au das ers textlich druf het...und cha deep si!! Props

Rokka: gfallt mer am wenigschte guet! aber sit Klassekampf sicher au Fortschritt gmacht! het aber no einiges ufzhole!!!

Ich bi uf jedefall gspannt uf neue Stuff!!!

Bliibed dra Homes! Chunnt guet wenn ehr so wiitermached!!!

Krumb Snatcha1
24.01.2007, 16:05
ey yo we on tha AG
you better go and cop that shit (http://www.ag-takeover.ch/shop.php)
--->exclusives<--- (http://www.ag-takeover.ch/media.php)
holla@us what it do what it iz (http://www.ag-takeover.ch/guestbook.php)

I'm a real A.G.

mod
24.01.2007, 23:19
ab freitag oder montag bei www.hiphopstore.ch erhältlich!

Luke
25.01.2007, 11:51
Guete Release!

Young M isch eh min bwoy (no homo), aber au en verdammt härte Rapper und Producer! Propz i min Heimatort! ;)

Rokka chunnt au guet, wird immer besser, Lexio ned so min Style. Aber im grosse und ganze en gueti Portion Rap! Priis-Leischtigs-Verhältniss stimmt uf jede Fall!

Und für die wo ned wänd diräkt bi de Jungs per Voruskasse bstelle isches für 15.- Franke ab sofort au under http://www.hiphopstore.ch/product_info.php?products_id=10766 bstellbar. Uslieferig morn oder mäntig, je nach dem wenns de jungi mizzel schafft die CD's zbringe :D

Rock on dudes! AG chunnt na fett das johr...

PS: propz au no an Polemikk! freu mi ufs Nefew-Album...

Krumb Snatcha1
25.01.2007, 14:19
jo nei du billige wäg der hani de 69.post im thread ned chönne "verbueche"
schneller gange als dänkt
bstelle ->do<- (http://www.hiphopstore.ch/product_reviews_info.php?products_id=10766&reviews_id=2822&osCsid=1b0a2e60e106514a91208adf6140b9b0)
oder ->do<- (http://www.ag-takeover.ch)

Krumb Snatcha1
25.01.2007, 16:08
Original geschrieben von Krumb Snatcha1
jo nei du billige wäg der hani de 69.post im thread ned chönne "verbueche"
schneller gange als dänkt
bstelle ->do<- (http://www.hiphopstore.ch/product_reviews_info.php?products_id=10766&reviews_id=2822&osCsid=1b0a2e60e106514a91208adf6140b9b0)
oder ->do<- (http://www.ag-takeover.ch)

Jollepath
25.01.2007, 16:14
shit...Lexio isch der langwilig??? x-treme pushig :)

Homies do usse!

Holed euch das Teil und unterstützed Ch-Rap Newcomers usem AG...

bräääää

Vil Abwächslig für wenig Gäld :D

beatfreak
25.01.2007, 18:31
Original geschrieben von Jollepath
shit...Lexio isch der langwilig???

Scho so, werd ziit das weder id schuel gosch du grotteschlächte! ;(

D' Edith: Track 11 (http://www.hiphopstore.ch/product_info.php?products_id=10569&osCsid=638ff9eef77725b7df1ffc24f056d90f)

Krumb Snatcha1
26.01.2007, 00:31
Original geschrieben von beatfreak
Scho so, werd ziit das weder id schuel gosch du grotteschlächte! ;(

D' Edith: Track 11 (http://www.hiphopstore.ch/product_info.php?products_id=10569&osCsid=638ff9eef77725b7df1ffc24f056d90f)

miau ;D
I'm bad,I'm bad-I'm bad,I'm baaaaaaad,I'm strapped :banned:

Luke
26.01.2007, 16:22
Original geschrieben von Luke
Und für die wo ned wänd diräkt bi de Jungs per Voruskasse bstelle isches für 15.- Franke ab sofort au under http://www.hiphopstore.ch/product_info.php?products_id=10766 bstellbar.

Ab sofort ab Lager lieferbar. Also wers hüt bis am ca. 17.45 bstellt hets morn no im Briefchaschte (usser wenn d'Post scheisse baut;) )

Losloslos, bstelle! Takeover! Young M! Lexio! Rokka!

one.

mod
26.01.2007, 16:40
Original geschrieben von Luke
Ab sofort ab Lager lieferbar. Also wers hüt bis am ca. 17.45 bstellt hets morn no im Briefchaschte (usser wenn d'Post scheisse baut;) )

Losloslos, bstelle! Takeover! Young M! Lexio! Rokka!

one.

dasch aber schnell gange ;D

go get it !!

öbrigens:

Young M wird ebenfalls auf Chraenschs neuem Mixtape vertreten sein !

watch out ;o

Krumb Snatcha1
27.01.2007, 17:16
where the cash at ;)

mod
27.01.2007, 18:53
Young M feat. Polemikk ( Nefew ) - A.M. 2 P.M. (www.myspace.com/flymizzle)

tumen
27.01.2007, 21:27
tschhhhh

geile shit...gahtmer gliich wie dä anderne,young m flasht mich am meiste...fetti punchlines,und deep au tight!

wird mer das tape uf jede fall zieh,findi geili sach!

freu mi au uf jede wiitere stuff ,vorallem vom m!

holla

Krumb Snatcha1
29.01.2007, 14:57
go cop that moh'fo

mod
30.01.2007, 20:58
http://www.aightgenossen.ch/images/content/original/3870.gif

live bitches

Krumb Snatcha1
31.01.2007, 10:25
THAT'S RIIIIIIIIIIIGHHHHHTTTTTTTT

Luke
31.01.2007, 18:47
Original geschrieben von mod

live bitches

Yes, Live direkt bi mir vor de Huustüre...:D Würd doch mol säge do bini am Start

@young M: Wer organisiert das?

mod
31.01.2007, 20:02
weiss au ned wer...

jedefalls simmer ned mal hauptact ;D
pff

beatfreak
01.02.2007, 15:59
Emmer no aktuell ==> SNIPPET AG TAKEOVER DIREKTLINK (http://www.ag-takeover.ch/mp3/Snippet.mp3)

Inezieh!!!

mod
10.02.2007, 18:36
höt abig nemi paar as bootcamp konzert met .. cop it ;D

Sub Zero
12.02.2007, 17:33
AG stand up

Luke
20.02.2007, 11:54

live bitches

Wüssed ihr scho um welli ziit das euche uftritt isch?

mod
22.02.2007, 18:13
relativ früeh leider .. so zwösched 21.00 und 21.30

jänu

so you better be early.. !

AG in dis mofucka..

ToBy
23.02.2007, 13:28
wär höt eigentlech no gern of ne chorze bsuech of brugglyn cho, aber s'chond mer leider seven-unplugged, sam oibel ond shape in wäg..
ma schaun, velecht schaffts de tobias jo bim nöchschte mol.
cd hani öbrigens emmer nonig chönne lose. werde sie mer aber öber s'weekend mol zu gemüte füehre. feedback chond also no, gäll mod ;)

vell spass höt obig!

mod
23.02.2007, 14:58
tzzz du punk schaffsch es scho nie :D haha

alli andere höt abig chamer s'mixtape au vor ort z'brugg chaufe..

brr brr

..::Slash::,,
23.02.2007, 15:07

alli andere höt abig chamer s'mixtape au vor ort z'brugg chaufe..

brr brr
und das lohnt sich au

brää:brille:

ToBy
23.02.2007, 15:53
tzzz du punk schaffsch es scho nie :D haha

meinsch jetz d'cd z'lose oder an gig z'cho? ;)
ich be bi beidne pönkt zueversechtlech.. leider öberschlönd sech d'ereignis emmer es bezzli..

TODAY:

SOULS OF AG @ PICADILLY BRUGG

ähmm.. jo.. push!!

mod
23.02.2007, 15:57
Original geschrieben von ..::Slash::,,
und das lohnt sich au

brää:brille:

au am start höt abig??

better be early..

mer döfed de abig eröffne

LoNi-G
23.02.2007, 16:18
da hat wohl jemand den dipset style und denn dazuegehörigen rapstil entdeckt :D

Nix für unguet modi aber dini frässi isch ebiz zviel offe ;)

peace

mod
24.02.2007, 16:03
thx an alle die ans konzert kamen ;D

da hat wohl jemand den dipset style und denn dazuegehörigen rapstil entdeckt

Fruity tooty woopdie loopy shootie shootie ? klick klack zoom zoom pitsch patsch boom boom ! AY

LoNi-G
24.02.2007, 16:09

Fruity tooty woopdie loopy shootie shootie ? klick klack zoom zoom pitsch patsch boom boom ! AY
pääm pääm tshyeah tshyeah klick klack bang bang, rexx rexx cousin cousin family connection holla holla coole sound kei buure rap rap bräät bräät wiiter so

:D

mod
25.02.2007, 12:45
(:

still available @

HipHopStore.ch (www.hiphopstore.ch)

Reviews @ hiphopstore.ch (http://www.hiphopstore.ch/product_reviews.php?products_id=10766)

Cop it Here (www.ag-takeover.ch)

mod
09.03.2007, 20:09
track vom mixtape zu hören auf

Souls Of AG - Der Frau Bester Freund (http://www.torrentspy.com/download.asp?id=927824)

Lexio & Young M

4 All you cuddle buddies outthere.. ;)

mod
12.03.2007, 17:20
track vom mixtape zu hören auf

Souls Of AG - Der Frau Bester Freund (http://www.torrentspy.com/download.asp?id=927824)

Lexio & Young M

4 All you cuddle buddies outthere.. ;)

check :O

LIVE LIVE LIVE new dates

31.3. Live @ schüür luzern mit Emm ( Support Gimma)
7.4. Live @ Langenthal ( Support Dezmond Dez)
7.5. Live @ Brugg mit Emm

more dates tba !

Krumb Snatcha1
28.03.2007, 01:57
new shit comin' real real soon
mixtape still available e'rywhere
do (http://www.ag-takeover.ch)
döt (http://www.hiphopstore.ch)

kokett
28.03.2007, 09:12
ich find emmer no es het gar keis take over geh...

Sub Zero
28.03.2007, 12:20
ich find emmer no es het gar keis take over geh...

gratuliere!!!

uigi
15.07.2007, 13:52
jop jop, aber das mit de unity im Ag wäri scho wichtig!
freue mich uf euches neue mixtape, obwohl ich no kei afrage wäge beats beko han :brille:

hehhe