Du befindest dich auf einer für Suchmaschinen optimierten Archive-Page!
Check diesen Beitrag auf unserer richtiger Page in schönem Design unter : Ghostface killah i dä rote

lizzle mizzle
25.09.2004, 15:26
han welle wüsse, wär geschter ide rote xi isch am ghostface...ischs geil xi???

reezer
25.09.2004, 15:30
...isch scheisse gsi... würklich... sau mässig langwiligi, unmotivierti show wo knapp 40min duurät hät...
sind nachher umgehend abghauä und als heltah skeltah i toni molkerei gangä... das isch dänn doch einige besser gsi!

Proof
25.09.2004, 15:52
33 stutz für so öppis? würkli ich bin entüüscht gsi, nöd nur dass sie so kurz ufträtted sind, sondern au dass es 1. ihri show gar nöd plant gsi isch, und 2. dass sie kei party stimmig inebracht hend...

würkli echt entüüschend

drosselbart
25.09.2004, 16:02
bi dämfau zum glück glich nüm gange... bi denä wu-tang-sürmlä weiss mä haut ebä niä, es cha so u so usächo...

lizzle mizzle
26.09.2004, 21:12
ich has ebbe au nöd so geil gfunde....bis uf es paar sache, die sind defür hammer xi...aber ebbe...die wo nöd xi sind hend nix verpasst...

Phôe
28.09.2004, 16:31
also ich war saumässig entäuscht!also echt, die show war recht kurz, fast keine classics! keine zugabe, halb leere rote fabrik, und ausser einem typen der mich die ganze zeit halb an den boden geschmissen hat, ging da genau gar nichts ab!

naja...etz weisis weder einisch meh!

Moongod
28.09.2004, 16:35
selber schuld, hatte erstmal auch überlegt, aber mich dann doch für heltah skeltah entschieden!!! :D

allerdings hatte ich keine andere wahl, hatte mich so krass verfahren, daß ich grad noch so zu heltah geschaftt hab, während ghostface schon lief!!!

ihr schweizer seid so reich und spart an den straßenschilder!!!gehen die net etwas größer????