Du befindest dich auf einer für Suchmaschinen optimierten Archive-Page!
Check diesen Beitrag auf unserer richtiger Page in schönem Design unter : **MIXTAPE-VORABTRACK**

malic
25.01.2007, 11:15
www.myspace.com/themalic

checked "bis d' wält abfiggt"
Lyricz: MALIC, PIPO
BEAT: PIPO (P. PRODUCTION)

flasheds, feedbacked, fröged, nerved oder verliebed eu!!

kritik erwünscht

vill spass
1
cheerz:D :D :D

shy*1
25.01.2007, 11:32
Brrrrrrruuuuaaaaa,

malic und Pipo, döögs, gäbeden dure.

FUCKING CHRANK !!!!!!!!!!!!! Tschiesssssssss

malic
25.01.2007, 11:51
:D woooord

würdi ebe au meine!

pushit
cheerz:no: :no: :no:

Big_Chili
25.01.2007, 14:37
find de track chumt härt, eigene style und das isch geiiil homes. gogogo ratata:dance:

P-Flow
25.01.2007, 14:45
obwohl d'rapper tight spittunt brätscht mi der track (bis d'wlt abfiggt) nit unbedingt in d'egga. liggt wahrschiinli am beat wa gar nit mine gschmack trifft.. di kicks sind zwar no nice pushig, aber das isch öi z'einziga wani flashig finnu am beat!

d'stimm finni khuul so zum züölosu.. schöni rhymes, aber oftmals versebluts d'silbe bi du rhymes wills nit ganz süüber üfgeit.. drunner liidut de halt der fluss vam rap. aber dasch detail :D

aber textlich (vergliicha, punches, technisch, etc) is tight! allerdings fehlt mer biz der rot fadu wa durche track fiehrt.

n'frag häni gat: wiso machsch mixtape? ..wiso mächunt alli immer mixtapes? as mixtape het doch nit halb sovil reiz wie as album wa sälber product isch ?!?! nit halb so vil reiz ver d'rapper sälber und schlussäntli ver du konsumänt.. ich hä in minum ganzu läbu afu 2 mal uber n'klaute beat grappt, aber hey, beid mal häni am beat no sälber umcha gibaschtlut.. das laht mer z'ego nit züö eifach irgend an beat z'nä und druber z'spittu. wenn der beat an eigunde isch, wirkt halt eifach der ganz track am schluss persönlicher und mu chat d'loorbehre besser gniessu (vorüssichtlich mu ärntut schi;))

aber jeder sein ding! das mixtape chunt uf jedu fall fett, aber chöifu tüönis trotzdem nit.. aber yo, liggt weniger am sound.. eher dra dasi (wie veli gmerkt hesch) uberhöipt nit fan va mixtapes bi! nit ver ungüöt! ;)

gli, BigUp ver das zigs! selltisch mal as album spittu, nimis natirli gäru!

peaze!

Pleschen
25.01.2007, 14:56
p-flow, hitte in schrieblaune ;)

find dini meinig voll korrekt aber dü weisch ja...

darfi irgent wo am schluss vo dinem biitrag underschriebe!?!

grüess Pleschen

malic
25.01.2007, 14:57
@chilli: geile siech alte, merci für feedbackz:D

@p-flow: thx für feedbackz, smixtape wird gratis, vo dem her muesches nöd chaufe:D uf dem mixtape wirds 2 bis allerhöchsten 4 gchlauti beatz drufha. de rest wirt vo eusne huus und homiproduzänte gliferet. wo au scho die zwei trackz produziert händ. :D wird scho geili sach.

häsch dä beat glost vom kingsize uf minere myspace?
wänn nöd, check: www.myspace.com/themalic

lah mi wüsse wie der de gfallt!

keeep feeding

cheerz

shy*1
25.01.2007, 14:58
Dass nännich es feed, mään, es Vorbild....

geile siech.

ich bi zwar nöd de Malic aber ich beantworte dini frag trotzdem.

das Mixxtape wird hauptsächlich sho sälber produziert si, eifach nöd alles, aight..

mir mached das Mixxtape Gratis zum suuge und zum verteile...... Sones richtigs abum würdemer denn shomal verchauefe welle, aber wer chauft es album vo öpperem woner nur 2 trackz kännt.

Aso cheeerz

EdiT: Bin chli spat gsih :D

P-Flow
25.01.2007, 15:19
aaah ja de xehts sofort annersch üs! isch geil daser uber eigundi beatz spittet!

der beat isch ganz fett! cha halt z'ganza nur uber PC-Böxli losu und somit klanglich nit biurteilu, was bima beat no relativ wichtig weri, aber egal! beat isch fresh, zwar biz minimal ghaltu, aber fresh! würdi eventuell no d'eint oder anner dezänt melodie im hinnergrund dri kicku dass der beat meh volumen und atmosphäre berchunt. isch halt detail-arbeit und verdammt üfwendig, aber uf jedu fall randierunt!

d'violine isch fett, het style! nur kehri gar kei bass, bis ufi strings wa tiefer gsetzt sind?! (das chat aber anu PC-Böxli liggu wa irgendwie nit im stand sind an tiefi frequänz abzgä=)) röfrä wird aber nu gmacht?

also, yop, müöss sägu der beat isch digg.. isch sicher no edel zum druber flowu!!
:blingblin

p's!

malic
25.01.2007, 15:24
dä beat isch generell noni fertig, so wini dä kingsize känne hauter sicher no die eint oder ander melodie drüber. baisline häts i dem sinn noni, maybe chuntz no!

ich liebe simpel ghaltni beatz:blingblin

wie au immer, halte di ufem laufende wänd di für smixtape einteressiersch!:D

cheerz

malic
25.01.2007, 18:35
apropo beatz, han grad nomal en ganz fette vom kingsize ufeglade:D

checke: www.myspace.com/themalic

cheerz

Bizzi
26.01.2007, 00:43
chunt voll geil de scheiss maan :kiffer:

@all ziehnd eu de shit ine

malic
26.01.2007, 00:46
merci ombre!:D

cheerz

malic
27.01.2007, 14:00
dä track isch so fett, dä muesi eifacht nomal pushe :D ziehnd eu das ihne die paar wo amne samstig mittag no chli da inne umetümpled! dä track isch guet zum wachwerde:bluepunk: :bluepunk:

njoy + feedbacked

cheeeeerz

no_peanuts
31.01.2007, 13:50
finde de beat nöd so geil, flow findi no rächt geil! dhookline chunt chli lahm!:hmmm:

alles i allem bini uf jedefall gspannt uf neui trackz..

malic
01.02.2007, 18:35
suscht no irgenwelchi feedbackz?