Du befindest dich auf einer für Suchmaschinen optimierten Archive-Page!
Check diesen Beitrag auf unserer richtiger Page in schönem Design unter : [bih'tnik] - feuer&flamme

cel
02.05.2004, 21:55
freunde der guten musik..:D

würd mi mal wunderneh öb öper [bih'tnik] us dütschlan(lörrach)kennt..
isch en rap crew wo us em chabezo (mc&beats), mister fizz (mc&beats), addis(hammergsang!!), eniroc (beatbox), f-dic (dj), empire(dj)beschtaht...

sie händ ehn cd duss *feuer&flamme*...rächt funkig, jazzigi beats und gschidi tegschte..16 tracks wo zum teil unter d hüüt gönd...

01 intro
02 von bar zu bar
03 ihr denkt nicht weit
04 eni rocks
05 live skit
06 hip hop
07 ich wollte nie
08 eniroc skit
09 bebop
10 hokuspokus
11 eigentlich
12 eniroc skit 2
13 on fire
14 1.blick
15 nacht und nebel
16 herz

freshi beats...infos gits au uf www.beatnik-crew.de..
würd mi wunder neh, winir das so findet & vorallem wer die crew kennt...postet das züüg!

kennt die öpper?:D :D :D :D

asteriscsme
02.05.2004, 21:58
Original geschrieben von cel
freunde der guten musik..:D

würd mi mal wunderneh öb öper [bih'tnik] us dütschlan(lörrach)kennt..
isch en rap crew wo us em chabezo (mc&beats), mister fizz (mc&beats), addis(hammergsang!!), eniroc (beatbox), f-dic (dj), empire(dj)beschtaht...
D :D :D :D

jajajaja...lörrach, good ol' fucking sexparadies für schweizer...
eniroc, ne? du, das n freiburger (schweizer-freiburg, nicht breisgau) und der nennt sich so weil seine ex, ratet mal.........
...........ja genau, corin(n)e heisst.....toooollll :handclap:
gut, das war dann mein most creative beitrag dazu, sorry :D

cel
06.05.2004, 19:44
???
gibts doch gar nöd...unbedingt uscheke...

samee
06.05.2004, 19:55
Original geschrieben von cel
???
gibts doch gar nöd...unbedingt uscheke...

die sinn mol support gsi im soca:D
bim ferris glaubs! bi aber nid gsii....hehe

samee
06.05.2004, 19:57
Original geschrieben von asteriscsme
jajajaja...lörrach, good ol' fucking sexparadies für schweizer...
eniroc, ne? du, das n freiburger (schweizer-freiburg, nicht breisgau) und der nennt sich so weil seine ex, ratet mal.........
...........ja genau, corin(n)e heisst.....toooollll :handclap:
gut, das war dann mein most creative beitrag dazu, sorry :D

lörrach isch e scheiss kafff¨¨¨¨haha$
dört hämmer mol e jäääsi verfolgigsjagt gha=)

fazit8
11.05.2004, 11:04
doch doch, sin eigntilch no cooli sieche. sinn uffm JKF sämpler 03 druff. dä träck gfallt mr dört no rächt guet..

chömme vor allem live rächt früsch durch, doch rächt heftigi beatbox iilage...sicher no sache wo si verbessere chönne, aber wär het das nid...vo däm här!

driiloose und so...

cutastrov
11.05.2004, 11:19
Original geschrieben von fazit8
doch doch, sin eigntilch no cooli sieche. sinn uffm JKF sämpler 03 druff. dä träck gfallt mr dört no rächt guet..

chömme vor allem live rächt früsch durch, doch rächt heftigi beatbox iilage...sicher no sache wo si verbessere chönne, aber wär het das nid...vo däm här!

driiloose und so...

Ganz em Fazit8 sinere Mainig

SCREWD
08.12.2004, 09:45
Hä jo kenn ich bih'tnik :)

Die göhnd scho rächt hart ab !!!

Ha do sogar no e File vom ENIROC (Beatbox) wo ich bi ihne gsih bi:

ENIROC Beatboxfile (http://www.aight-genossen.ch/forum/attachment.php?s=&postid=83383)

Radical
08.12.2004, 09:48
De Screwd hät mir am Weekend ihri CD zeiged...hans eigentlich sehr geil gfunde.....sehr dicki Beats, krassi Beatbox-Skrätsches, und cooli Text...

Negus
08.12.2004, 10:03
Da isch eini vo mine lieblingsschiebe, ich find die de hammer, geile Flow, geili Text, sehr abwechsligrichi mit Beatbox und Dj track.
Leider hani sie scho 2 mol live verpasst.

Beatnik
08.12.2004, 11:54
He He alles mit "Beat" "Nik" oder zämegschriibä oder alles wo überhaupt mit "B" aafangt isch guet:D :D

Aber kännä tuen ichs au nöd, mal abchecke;)

CityNord
10.12.2004, 09:04
Original geschrieben von samee
die sinn mol support gsi im soca:D
bim ferris glaubs! bi aber nid gsii....hehe

Ferris :D Nei da esch de Support vo RAG im Soca gsi. eis vo de geilste konzis wonni bes jetzt gsi ben.

i kenne Beat'nik scho länger sie sind för mech momentan eini vode beste D-Crews. Live göhnds au extrem ab.
also ombendengt mol uschecke wenn's weder mol es gastspiel hend.

greetz

Cit :wtf:

cel
10.12.2004, 09:08
Original geschrieben von CityNord
Ferris :D Nei da esch de Support vo RAG im Soca gsi. eis vo de geilste konzis wonni bes jetzt gsi ben.

i kenne Beat'nik scho länger sie sind för mech momentan eini vode beste D-Crews. Live göhnds au extrem ab.
also ombendengt mol uschecke wenn's weder mol es gastspiel hend.

greetz

Cit :wtf:

yeah!

sie sind grad ade produktion vomene neue album...man darf also gespannt sein....:D

subtile
10.12.2004, 10:17
Hase au im Soca gseh... und hase rächt guet gfunde! Gemütlichi Sach, mol öpis früsches, neus us D

Letschti sind sie glaub au inder kupple gsi, hani aber verpasst