Du befindest dich auf einer für Suchmaschinen optimierten Archive-Page!
Check diesen Beitrag auf unserer richtiger Page in schönem Design unter : Real Battle der Kantone

sly saloon
03.05.2004, 14:04
REAL LIVE BATTLE DER KANTONE

Damndan hat den Battle der Kantone-Thread gesehen und die Idee gefiel ihm. Damit aber nicht nur im Internet, sondern Live am Mic geklärt werden kann, welcher Kanton die begnadetsten Rapper hervorbringt, wird Damndan am 18. August 2004 (Mittwoch) das La Luna in Weinfelden TG für einen "richtigen" Battle der Kantone zur Verfügung stellen.

Dem Gewinner winkt ein nagelneues SURE SM 58

Anmeldungen und Infos an Info@damndan.ch

Bitte Name, Tel. Nr., email und den Kanton, den ihr repräsentiert, angeben.

Pro Kanton werden 2 oder 3 Mc's zugelassen...je nachdem wie viele Anmeldungen eingehen.

Bitte nur anmelden, wenn ihr auch wirklich kommt!!!

So, worauf wartet ihr noch, meldet euch an!

Peace

sly saloon
04.05.2004, 13:38
jo, zum klarstelle, de battle isch live, für die wo im internet wend battle gits de internet battle der kantone.
für die wo wend as mic steppe gits de batttle im la luna...

sly saloon
04.05.2004, 19:21
haha, 70 hits und kein kommentar? wassup, es got immerhin um es sm 58....

thieu
04.05.2004, 19:35
Müäss da nu gat mini Sekretärin fräge ob i da nu Ziit hä ver es Meeting aber wenn? bini dabei ver z Wallis! Gibe de nu bscheid!

Aber wiä chum i de da inz Thurgau? Äh geit de scho...

höuderböuder
04.05.2004, 19:42
@thieu do hämmer jo no scho bitz ziet zum en weg zfinde

be derbi

Horni MC
04.05.2004, 19:47
hammär... zerst hani dänkt äs gäbi 2 mol s gliche forum...0
abär das isch nid so!!! muä i grad abtschäggä obi dänn no termin frei ha!

sly saloon
04.05.2004, 20:33
jo, geili sieche, so isch recht...

meldet eu eifach bim info@damndan.ch a.
und wenns gopfertammi si mues,denn chönder ali bi mir dehei i de stube penne...

one love

Mora
04.05.2004, 20:34
ech gibes offe zue, ech han no nie versuecht z rappe.
mit em schribe vo textli chumi einigermasse vora,
han zwar en grossi schnure, aber trau mi ned sie ufzmache.
tja, leider isches so, no es paar jährli warte und de chani mi vilicht zeige.
vorher wetti ned euri ohre beleidige.

sly saloon
04.05.2004, 20:39
hehe, mr sueched au no nice girls wo chli d opptik hebed, bi all dene grusigä räpper...;)

höuderböuder
04.05.2004, 20:40
Original geschrieben von sly saloon
jo, geili sieche, so isch recht...

meldet eu eifach bim info@damndan.ch a.
und wenns gopfertammi si mues,denn chönder ali bi mir dehei i de stube penne...

one love

chanis bett demfall scho reserviere??
piis und so

das werd eh dr hammer

sly saloon
04.05.2004, 20:43
hrhr, wer het was vo bett gseit? do muesch dini asprüch aber abeschrube, oder gsehni us wiene hotel...
hehe, guet well de erst bisch gits e matraze.

piis und so

höuderböuder
04.05.2004, 20:51
aight geile siech han das mitem bett nur so gseit ich korriegiere en schlofstell aber messi gäll
und de mit de aasprüch abeschrube ich schlof jez scho ufem bode aso vo dem här no stressss
piiiiis und danke für dmatrazte

das git schomol pröbz

Horni MC
05.05.2004, 02:29
joo das isch jo ganz verreckt... ähm isch s'sofa no frei? und händ ihr ä mini-bar im wohnzimmär?

thieu
05.05.2004, 10:21
Original geschrieben von Horni MC
joo das isch jo ganz verreckt... ähm isch s'sofa no frei? und händ ihr ä mini-bar im wohnzimmär?

Ja wenn de das wirklich der Fall isch bin de ich öi da!

sly saloon
05.05.2004, 10:42
was heisst do MINI bar? s het eifach en chüelschrank voll bier.

and i got bitches in the living room gettin' it on
and they ain't leavin' till 6 in the morning, hrhr

haha, denn bini scho bald usbuechet...

aber für härtefäll hets scho es plätzli..

Mora
05.05.2004, 11:01
hehe, mr sueched au no nice girls wo chli d opptik hebed, bi all dene grusigä räpper...;)

gib mer 200.- und ech chauf mer es heisses outfit und due chli uf der bühni tanze (natürlich ned breakdance, sonder animationstanz) hehe!
(tanze chani nämli besser als rappe)

sly saloon
05.05.2004, 11:07
Original geschrieben von Mora
gib mer 200.- und ech chauf mer es heisses outfit und due chli uf der bühni tanze (natürlich ned breakdance, sonder animationstanz) hehe!

aber nur, wenn nochher mit mir und de jungs i minere stube no chli witertanzisch...hrhrhr:p

James
05.05.2004, 11:07
Auso i gibe dr 200.-, denn chunsch aber zu mir Hei u machsch e Stund Privat-Tanz, nume für mir :dance: :bigeye:

^dox
10.05.2004, 12:36

denn tanze mir lieber mitnand, de hesch du au was drvo ;)

Map
10.05.2004, 12:46
Original geschrieben von James
Auso i gibe dr 200.-, denn chunsch aber zu mir Hei u machsch e Stund Privat-Tanz, nume für mir :dance: :bigeye:

Vergiss bitte nid, was me mit 200.- Franke aues cha astöue. U know what I mean... Wenn für 50.- scho... Egau, lö mer das Thema.

James
10.05.2004, 12:55
Ja Map, aber vergiss du nit, was me mitere tanzende Frou ellei imne Zimmer cha asteue, mau abgseh devo, dass i usmim Zimmer o e Darkroom cha mache. :blingblin

Irgendeis
10.05.2004, 12:55
...das würd mi ja scho no wunderneh!
Gaht aber no laaaaang bis dänn.
Mach doch wänn's so wiit isch än Erinnerigs-Post, ich chum dänn mal go losä! Mitrappä tuen i nöd, will ei'ch bin i kein battle-mcee!

sly saloon
10.05.2004, 13:06
Original geschrieben von Irgendeis
...das würd mi ja scho no wunderneh!
Gaht aber no laaaaang bis dänn.
Mach doch wänn's so wiit isch än Erinnerigs-Post, ich chum dänn mal go losä! Mitrappä tuen i nöd, will ei'ch bin i kein battle-mcee!

Geili sach, das i dem thread wider mol öppis zum thema schribt!:D

Jo chasch sicher si, das i de thread nochli wird pushe. Bis jetzt sind glaub erst sh, vs und ag (und tg) vertrete. Also wär schono schön, wenn s nochli meh ameldige gäbt. Aber sus isch au glich, denn machedmers sus halt underenand us...
hehe, je weniger mc's desto grösser d chance uf de priis.

Sötted zuu wenig ameldige igoh, würdedmer de termin allefalls nochli schiebe, aber i hoff doch das no paar de muet findet, sich in thurgau z begeh und für ihre kanton z rocke..

peace

samee
10.05.2004, 13:31
ech gibes offe zue, ech han no nie versuecht z rappe.
mit em schribe vo textli chumi einigermasse vora,
han zwar en grossi schnure, aber trau mi ned sie ufzmache.
tja, leider isches so, no es paar jährli warte und de chani mi vilicht zeige.
vorher wetti ned euri ohre beleidige.

denne söttisch bis denne dini signatuur ändere *g

Mora
10.05.2004, 20:08
ja, das isch meh symbolisch gmeint.

s chönd viel lüt ans mic steppe (wow, voll de geil usdruck, ned?)
aber wer staht scho voll hinder hip hop?
wenige, sehr wenige.

Kush
11.05.2004, 10:53
Jo was goht BL hesch no vergässä, isch uf jedä au am start. s git eh zvill wenig tighti battlez in CH also muess mä das usnütze! in münche bispilswiis giz im backspin fascht jedi wuche open mic session, aber lön mr das......

@mora, glaub mr es git scho no paar homes wo wirgglich hinter hiphop stöhn, au we3nss vo denä immer wie weniger git....

piis mä seht sich in wiifäldä (döt wird ich jedä mc schände)

Geili sach, das i dem thread wider mol öppis zum thema schribt!:D

Jo chasch sicher si, das i de thread nochli wird pushe. Bis jetzt sind glaub erst sh, vs und ag (und tg) vertrete. Also wär schono schön, wenn s nochli meh ameldige gäbt. Aber sus isch au glich, denn machedmers sus halt underenand us...
hehe, je weniger mc's desto grösser d chance uf de priis.

Sötted zuu wenig ameldige igoh, würdedmer de termin allefalls nochli schiebe, aber i hoff doch das no paar de muet findet, sich in thurgau z begeh und für ihre kanton z rocke..

peace :D

sly saloon
11.05.2004, 10:57
at kush, sorry, ich han de überblick nöd über d ameldige.
isch geil wen mitmachsch! cu in wifelde...

thieu
18.05.2004, 09:51
Original geschrieben von James
Ja Map, aber vergiss du nit, was me mitere tanzende Frou ellei imne Zimmer cha asteue, mau abgseh devo, dass i usmim Zimmer o e Darkroom cha mache. :blingblin

Eih MAP & James vergessed mer de nit was me mit deme Mik deme Beat und dere güäte Idee uf dere Bühna alles chänti mache!

Ziehmutter ZH
18.05.2004, 10:10
so, bin wider mal am motze

1. iär pussies, es gat um rap, nöd drum wär bim sly schlaft...damn...mälded oi gschider mal aa

2. was ganz übel find isch dasi vor ca. einehalb wuche gschribe ha und na kei reaktion cho isch...junge, wännd es battle organisiärsch wo under de wuchä d'lüüt us de ganze schwiiz sötted cho, wär biz meh professionalität, au wänns sich um chlini acts handlet, aabracht

Hyphen
18.05.2004, 10:24
wenn wo was?sagen und ich wolle kommen um machen battle mit kantone

Kush
18.05.2004, 10:40
ha gar nit gwüsst das es unter dr wuche isch!!
18. august, oder? was für ä wucheend isch das?!?

sly saloon
18.05.2004, 11:54
Original geschrieben von Ziehmutter ZH
so, bin wider mal am motze

1. iär pussies, es gat um rap, nöd drum wär bim sly schlaft...damn...mälded oi gschider mal aa

2. was ganz übel find isch dasi vor ca. einehalb wuche gschribe ha und na kei reaktion cho isch...junge, wännd es battle organisiärsch wo under de wuchä d'lüüt us de ganze schwiiz sötted cho, wär biz meh professionalität, au wänns sich um chlini acts handlet, aabracht

schwullo:D

nei easy, mum, kei stress...du wirsch umgehend informiert...

sly saloon
18.05.2004, 11:56
at hyphen, u got pm
at kush, es isch en mittwoch...

thieu
19.05.2004, 00:12

Nah lüät dem das da VS Steit bini appa am Start, finni en ti topi Sach, sellti gritzt sii wenn i de nit müäss schaffe, aber da mäge wer de scho bis ine TG! Vorallem wenn de nu meh chämend!

heinz hersh
19.05.2004, 03:14
was geit de so im wallis ab mit rap? ha bis itz nur vo ak 42 ghört. wär dominiert det ds biz? ha irgendwie no nüüt mitbecho vo vs-rap...

peaze

thieu
19.05.2004, 09:26
Original geschrieben von heinz hersh
was geit de so im wallis ab mit rap? ha bis itz nur vo ak 42 ghört. wär dominiert det ds biz? ha irgendwie no nüüt mitbecho vo vs-rap...

peaze

Äh da gitz AK42, Zimmer 40 so en Freestyle Crew, Stockitown (Wä de so mine hüäfe, wend da eppis wild kehre, check der http://www.aight-genossen.ch/forum/showthread.php?s=&threadid=3502) und susch nu vill MCs... Kriäge das aber irgendwiä nimme so mit? :confused: :wtf:

I don't care

sly saloon
19.05.2004, 10:26
aight, alli wo säged, wifelde seg z wiit eweg, nehmed eu e bispil am thieu wo extra usem wallis chunt!

big up

D-Glay
08.06.2004, 10:45
Cya there! ;) :D

sly saloon
08.06.2004, 10:52
Jo fründe, s teilnehmerfeld nimmt langsam forme a, i wür sege, d hälfti vo de lüt womer bruched, hemmer...
und s wird guets niveau geh, wenni nur scho die paar aights alueg, aka ziehmueter, hyphen, def g und thieu... die sind jo au kei jungfraue meh, wenns drum goht es mic z schände, hehe!

i freu mi, meldet eu no ah, jungs...!

dergent
08.06.2004, 13:01
und my humble opinon, chasch im vs-räp sowieso nit va dominanz redä, will derfir sind d einzelne styls z unterschiedlich. ich gseh es jetzt so, velli andri so ;)

heinz hersch = eine va poz, right?

gimma
08.06.2004, 13:45
Original geschrieben von Hyphen
wenn wo was?sagen und ich wolle kommen um machen battle mit kantone

also: das graubünden team steht:

gimma (OBK)
hyphen (breitbild)
und mister x (lasst euch überraschen)

nimm das als ameldig.
hyphen: nimm das als iiladig :-))

sly saloon
08.06.2004, 13:50
Original geschrieben von gimma
also: das graubünden team steht:

gimma (OBK)
hyphen (breitbild)
und mister x (lasst euch überraschen)

nimm das als ameldig.
hyphen: nimm das als iiladig :-))

okidoke gimma, geili sach, hehe!

toniqe77
08.06.2004, 14:07
äs seht guät us für d bergkantön :p

bi au derbi, weiss itz gar nüd öbmi schu agmuldä ha :hmmm:

sly saloon
08.06.2004, 14:12
Original geschrieben von toniqe77

FRESH, TONIQE, ICH TUES EH WITERLEITE...CHASCH S HIRNI WIEDER ABSCHALTE, LOL...

toniqe77
08.06.2004, 14:15
FRESH, TONIQE, ICH TUES EH WITERLEITE...CHASCH S HIRNI WIEDER ABSCHALTE, LOL...

:hippie: :D :hippie:

Radical
08.06.2004, 14:18
:hippie: :D :hippie:

meinsch, sötted mer der Kanton noch chli verstärke aka usbaue? mal no frage wer no würd mitmache? hät da sonä Idee....hrhrhrhrhr

D-Glay
08.06.2004, 14:18

Chasch Di grad wider abmelde denn wenn geg mich muesch, gheisch eh use! :D :D hehe.. :hippie: :kiffer:

BabbaGee
08.06.2004, 14:29
Wür eventuell au dabii sii für QR city, wenn dr SlanGRigione nit mitmacht, er wär für das Natürli geeigneter, bin nit so dr Battleking, abr des spasse wegen wär i voll dabi, aimol isch immer z ercht mol odr jungs:p

@sly wenn und wo isch das scho widr?
@hyphen, waisch du het sich dr Livio agmolda?

also klär das mol mim QR city HipHopRat ob i d erlaubniss kriaga für das Battle :D

lohn fu miar khöra

bin dussa wia dr sack fu khur...

D-Glay
08.06.2004, 14:35
Original geschrieben von Radical
meinsch, sötted mer der Kanton noch chli verstärke aka usbaue? mal no frage wer no würd mitmache? hät da sonä Idee....hrhrhrhrhr

..und Du chasch au grad asuuge! :D Dich han i ja eh scho lang welle battle! :D hehe.. :no: :no: :blingblin :blingblin :kiffer: :kiffer:

sly saloon
08.06.2004, 14:37
@BABBA, frog doch mol de slanGR. er het glaub mol gschribe er chäm...aber wenns am schluss 10 bündner het und kein basler (z.B.) isch das jo egal, mir gsehnd das nöd so eng.

so und jetz no einisch zum mitschribe (me cha sus au eifach de erstt bitrag aluege, ;))

battle der kantone am 18.8.2004 (mittwoch) im La Luna in Weinfelden TG

afahrtsplan under http://www.damndan.ch

ameldige bitte uf info@damndan.ch

z gwüne gits e shure sm 58

nico
08.06.2004, 14:39
sly du bisch doch froh wennd was zum mache hesch... :p

sly saloon
08.06.2004, 14:43
Original geschrieben von nico
sly du bisch doch froh wennd was zum mache hesch... :p

rueh uff de billige pöätz, heheh:p

heinz hersh
08.06.2004, 14:43
dr def hüpft vo battle zu battle... buisy-rap.
muesch nid ds letschtä no chli vrchraftä? hehe...

da bi euem battle wahrschinlech nid mit db-mässgrät entschide wird, mäud i mi a für d'jury...;)

bärn muess aber unbedingt vrträttä si, denn wirds ersch so richtig spannend!

peaze

sly saloon
08.06.2004, 14:46

bärn muess aber unbedingt vrträttä si,
peaze

findi au...BErner? bitte amelde;)

D-Glay
08.06.2004, 14:55
dr def hüpft vo battle zu battle... buisy-rap.
muesch nid ds letschtä no chli vrchraftä? hehe...

da bi euem battle wahrschinlech nid mit db-mässgrät entschide wird, mäud i mi a für d'jury...;)

bärn muess aber unbedingt vrträttä si, denn wirds ersch so richtig spannend!

peaze

hehe.. :D Tschuu Chrieger! :D
Ebe zums verchrafte mues i da die Glarner usem Renne schmeisse.. :D hrhr.. :D

nenee.... *g* Ya all know im just kidddn.. hrhr..

Sa isch easy gsi Chrieger und i mine Auge nix passiert , was i verchrafte müest. :) Nimme d'Entscheidige wie si chömed. :)

Greetz dur'd CH! :)

-Def-

Radical
08.06.2004, 15:07
Original geschrieben von D-Glay
..und Du chasch au grad asuuge! :D Dich han i ja eh scho lang welle battle! :D hehe.. :no: :no: :blingblin :blingblin :kiffer: :kiffer:

hahah, ich nimme no en Rollstuehl mit für dich, dass wenn so kränkt ab der Bühni muesch und uspfiffä wirsch, wenigschtens no hockä chasch:hippie: :kiffer: :D Geilä Siech!

gimma
08.06.2004, 21:58
rueh uff de billige pöätz, heheh:p

du, by the way:

i wett betona, dassi nur dabii bin wen dia kantön als teams atrettend. als solo hani voll khai bock druf,,,
so im style:

3 bündner vs. 3 glarner jeweils eis zu eis je ei minuta, as git khai unentschiida und z looser-team kann heigoh... komprende?

UND BIIIITTEEEE A KOMPETENTI UND SEHR NEUTRALI JURY!!!!!!! wia am ultimate letsch johr (tiger, taz, pan...)

das isch schu so tenkt?

und babba... wenn mitmacha wettsch, muasch di nur bi miar im pm melda... ;-)

sly saloon
09.06.2004, 10:29
du, by the way:

i wett betona, dassi nur dabii bin wen dia kantön als teams atrettend. als solo hani voll khai bock druf,,,
so im style:

3 bündner vs. 3 glarner jeweils eis zu eis je ei minuta, as git khai unentschiida und z looser-team kann heigoh... komprende?

UND BIIIITTEEEE A KOMPETENTI UND SEHR NEUTRALI JURY!!!!!!! wia am ultimate letsch johr (tiger, taz, pan...)

das isch schu so tenkt?

und babba... wenn mitmacha wettsch, muasch di nur bi miar im pm melda... ;-)

jo gimma, so i dem stil hemmer üs das au vorgstellt, vom modus her... weg de jury luegemer mol no...

aight, ich wird eu wüsse loh, wenn gnau dusse isch wies lauft, s hang ebe no vo de ameldige ab...

peace bis denn

sly saloon
18.06.2004, 10:30
OK BATTLEFRÜNDÄ, DO D LATEST NEWS

Zum Modus: Es tretted Zweierteams gegenand a. Grösseri Teams het kei Wert, well d ameldige zimlich spärlich flüssed (gschämig gnueg)...

d jury simmer no am zämesueche, to be announced.

ZWÜSCHESTAND VO DE AMELDIGE:

Komplett sind:
GR mit Gimma und Hyphen
GL mit Toniqe und Radikal
SG mit CBN und Odium

ein mc fehlt no bi:
BL, bis jetz Kush
AG, bis jetzt Höuderböuder
VS, bis jetzt Thieu
ZH, bis jetzt Def G

vo de andere kantön het sich no niemerz gmolde, wani vor allem bi bern und basel chli bedenklich finde ;)
es goht immerhin um es sm 58 und die jungs wo bis jetzt mitmached, sind doch attraktivi gegner...

also meldet eu nochli a, und sorged defür dass am 18.8 e richtigs battle chan abgoh im LA Luna.

one love

Stylebock
18.06.2004, 11:35
aight Gimma...das stoht, i unterstütza eu natürlich au für min Kanton...und natürlich für üsi Stadt...

Hyphen isch eh au dabii...

Babba luagt no...

und Mister X sött au kho...

EphToDaRhyme
18.06.2004, 11:38
OK BATTLEFRÜNDÄ, DO D LATEST NEWS

Zum Modus: Es tretted Zweierteams gegenand a. Grösseri Teams het kei Wert, well d ameldige zimlich spärlich flüssed (gschämig gnueg)...

d jury simmer no am zämesueche, to be announced.

ZWÜSCHESTAND VO DE AMELDIGE:

Komplett sind:
GR mit Gimma und Hyphen
GL mit Toniqe und Radikal
SG mit CBN und Odium

ein mc fehlt no bi:
BL, bis jetz Kush
AG, bis jetzt Höuderböuder
VS, bis jetzt Thieu
ZH, bis jetzt Def G

vo de andere kantön het sich no niemerz gmolde, wani vor allem bi bern und basel chli bedenklich finde ;)
es goht immerhin um es sm 58 und die jungs wo bis jetzt mitmached, sind doch attraktivi gegner...

also meldet eu nochli a, und sorged defür dass am 18.8 e richtigs battle chan abgoh im LA Luna.

one love

Also im Vallis hettäd mir doch no de Psycho Flow wo sich as Mic wage chönnt! De isch immer am Battle..

ZH würd ich gern au verträtä :p aber han nonie ame Battle mitgmacht und reime nur immer i mim Zimmerli :) Also los Züri bringt sicher no eine an Start! Shorty was isch mit dir?

BL und AG chani grad keine so vorschlah..

sly saloon
18.06.2004, 11:51
hei bündner jungs!!!

mit eu chönt mer jo grad es eignigs battle veranstalte...
aber ebe sgit halt nur zweier teams....und de gm und de hyphen sind zerst gsi....

slangrover und babba, meldet eu doch bi mir wenn er no was z motze hend, denn chömer s usdiskutiere:p

und mister x und sus unbekannti challenger chani leider nöd berücksichtige...

peace so far, wenn froge sind gibi gern uskunft

peace a GR

thieu
18.06.2004, 12:21
Also bi scho nu am süäche ver das i en würdige Partner hä. Hä da öi scho eine in Sicht, aber miässe nu gat lüäge ob wer es Auto hei de sellti der da sii! Isch öi aight Mitglied aber nit so es Aktivs im I-Net. Er isch liäber am breake oder am reime...

Aber nur so:

Äs isch der D zum A.....

Wä mine Wunsch Battle Partner. Di wo mi kennend wissend eh wer!

sly saloon
22.06.2004, 00:17
Züri isch komplett

def g und ziehmutter händ d ehr zum ihre kanton z repräsentiere

thieu
22.06.2004, 17:47
Also an miner Siita steit zu 99% der Davido (Charclo Squad/Stockitown). Miässe nu gat lüäge wiä wer da üs chäme... Aber sellti klappe.

...und es sind scho wider so vill Fans da!

sly saloon
22.06.2004, 18:03
Original geschrieben von thieu
Also an miner Siita steit zu 99% der Davido (Charclo Squad/Stockitown). Miässe nu gat lüäge wiä wer da üs chäme... Aber sellti klappe.

...und es sind scho wider so vill Fans da!

ok, bestätigsch es wenns 100% isch!

peace

dergent
22.06.2004, 18:08
@ Thieu. Cool, de gäbets eu richtig durch :dance: :dance: wenn isch das eigentli? ich chämi süschter velli eu mit als fansda? spaar kriegti sicher zäme wa eu mit chämi?
süschter -> pm

sly saloon
22.06.2004, 18:17
18 august, isch en mittwoch...

jo geil, wenn e fetti walliser fraktion uffahrt...!!

peace

witeri infos und ameldige under info@damndan.ch

Hyphen
23.06.2004, 00:17
isch doch shön,das battle...find das 3455 mol attraktiver als as forum battle,wo jeda kann 2 stunda an siim part shliifa...

D-Glay
23.06.2004, 08:21
Schwerschtens Hyph! :jaja: hehe..

Mal luege ob da im forum, det au zieht.. hehe..

Greeetz!

Hyphen
23.06.2004, 09:23
glaubi nit,alta...:-)

Thor-Looky
24.06.2004, 10:20
Fraget doch vo Bärn dr Yuri und dr Nemo
die zwöi S.o.t.F Finalischtä.

Bärn rockt zwar eh jedä Kanton,
dir chönntet eigentläch jedä Bärner MC fragä.
Oder d`Müätärä vo denä zwöi,sogar iri Hüng
würdä aues verbrönnä...................:ass: :ass: :ass: :ass: :ass: :ass: :ass: :ass: :ass: :ass: :ass: :ass:

D-Glay
24.06.2004, 10:31
Jäääääää..... Wär i nöd so sicher... ;)

sind aber uf all Fäll guet! ;)

...nur han i no kei Berner front gseh wo sich gmeldet hett zu dem battle... Hends echt angscht? :run: hehe....

Greetz!

James
24.06.2004, 11:26
Dänke nit das sie Angscht hei :rolleyes: , oder?

Wenn's em Weekend wär, gäb's ou e EI-MAA-ARMEE, aber äbe bi denn ir richtige Armee :(

Chöit mi ja ihre Nacht- u Näbuaktione cho usehole, de switche mer zäme übere :D ?

D-Glay
24.06.2004, 11:37
hehe... :D

Du weisch scho wie das i da gmeint han oder? :D hehe..
Isch scho nöd so gmeint wies staht.. :D hehe..

Ja meld Di doch a Chrieger! Nimmsch no en Koleg mit und scho staht di sach! :yeah: Wär fett wenn no es paar dezue chämted denn bis anhin sinds ja noni de huufe.. ;)

Greetz!

BIONIC BOUNCER
24.06.2004, 14:09
falls noh jurore brucht werdet söll sich dä damdan melde!

thieu
24.06.2004, 14:14
di heint wohl alli Angscht... Was nur so wenig Kanteen wo mitmachend, wenn selbsch wiär Walliser üs der Pampa va der Schwiiz mäge cho...

Aber ebe...

sly saloon
24.06.2004, 16:45
jo losed uf die homies:)

meldet eu!

James
24.06.2004, 17:40
Original geschrieben von D-Glay
hehe... :D

Du weisch scho wie das i da gmeint han oder? :D hehe..
Isch scho nöd so gmeint wies staht.. :D hehe..

Ja meld Di doch a Chrieger! Nimmsch no en Koleg mit und scho staht di sach! :yeah: Wär fett wenn no es paar dezue chämted denn bis anhin sinds ja noni de huufe.. ;)

Greetz!

Jo, has scho gschnaut :D , aber me weiss ja nit bi de Bärner :rolleyes: (...shiat, bi ja säuber e Haube :hmmm: )

Hehe, würd ja scho cho, wie gseit, aber äbe us de RS usbräche isch no ziemlich schwär. :eek:

YO HOPP SCHWIIZ, amäude Lüd!

Map
24.06.2004, 17:44
Giile... Passet chly uf eure Latz uf. Süsch chas passiere dass Bärn euch am 18.08. i Arsch tritt mit emne Arschtritt!

sly saloon
25.06.2004, 10:16
Bern isch komplett!!!

demit sind also SG, GR, GL, ZH und BE komplett, VS zu 99%, und bi de andere isch mindestens no ei platz frei!

Kush
25.06.2004, 13:34
jo also BL wär au no zweit MC am stzart, zu 80% gib neggscht wuche bschaight?!

hey, könnt mä nit BL und BS zäme due... mä kennt sich halt zu guet, you know...!!

ahjo, schienz zwei gegä zwei oder? jedä 12 minute oder wie?!

sly saloon
25.06.2004, 13:40
Original geschrieben von Kush
jo also BL wär au no zweit MC am stzart, zu 80% gib neggscht wuche bschaight?!

hey, könnt mä nit BL und BS zäme due... mä kennt sich halt zu guet, you know...!!

ahjo, schienz zwei gegä zwei oder? jedä 12 minute oder wie?!

fein, seisch mer s wenns definitiv ishc.

ähm, weiss nöd wegem zäme legge..aber ich glaub BS sött shco auuno zwei type anebringe wo chli bock hend zu bättle...

zwei geg zweei... modus chunt no us...aber sicher nöd 12 minute! heheh heschc schomal eine gseh 12 minute am stuck freestyle?....:rolleyes:

thieu
25.06.2004, 14:01
Cha mal epper nu gat bscheid gäh wer jetz alles da isch! Vorallem di Berner, wer chunt de jetz va da?

Aber wenigstens nit das langsam Forme ah....

@ Sly eh cha me 12 Min am Stuck freestyle... Keis Problem! Wiä güät und Sinnvoll isch d anner Frag, aber rein vam chänne!

Kush
25.06.2004, 14:11

ähm, weiss nöd wegem zäme legge..aber ich glaub BS sött shco auuno zwei type anebringe wo chli bock hend zu bättle...

heheh heschc schomal eine gseh 12 minute am stuck freestyle?....:rolleyes:

jo hoff denn nur muess nit gegä mini basler kolegä battle und mi geburtsort disse, das würd ich glaub nit übers härz bringe.... :p

ahjo... 12 minute?! isch das di ernst mir hän scho 70 minütigi freestylez ufgnoh... okee sin denn scho 3 mc's gsi, aber lei vom prinzip 12 minutez no problem... aber imenä battle defintiv z lang.....:hippie:

Tonik
25.06.2004, 14:22
chasch dä 70 minüter bitte uf ds Netz steuä...diä zit würdi mir auso nä zum's alose

Kush
25.06.2004, 14:29
Original geschrieben von Tonik
chasch dä 70 minüter bitte uf ds Netz steuä...diä zit würdi mir auso nä zum's alose
ich setz allgemein nüt ins netz bis uf ei usnahm....
ok, ha übertriibe, ha nochgluegt sin nur genau 48 min. gsi, mit beatwechsel, ordentlichem alkoholkonsum, beatbox unterbrüch und so..... isch grad biz überheblich überko, worschinli... hani nit wellä...

isch eifach drum gane das 12 minute kai kunst sin

Kush
25.06.2004, 14:31
jedä 12 minute oder wie?!

jez weiss ic hau wie ihr alli uf die 12 minuiste ko sin, bi ich jo gsi wo das gschriibe het... duet mr leid... ha wellä 2 minute schriibe... 12 sin wirggli vill z lang füre battle-...

peace

Tonik
25.06.2004, 14:47
weiss nid öb ds überheblech isch. I cha mir's numä nid vorsteuä wi 1 Person 70 min. am Stück wott dürä freestyle ohni vo rä Gfräss-Lähmig oder am nä permanänte blackout ungerbrochä z'wärde ...nid dass ds nid müglech isch (resp. für mi wär ds absolut unmüglech ;)...aber es hätt mi erstuunt. Mehreri Persone bringe ds locker häre, aber 1?..na ja. äbe...hät mi eifach wunder gno

peace!

Kush
25.06.2004, 14:50

ahjo... 12 minute?! isch das di ernst mir hän scho 70 minütigi freestylez ufgnoh... okee sin denn scho 3 mc's gsi

you must read :p

betonig uf 3 mc's

gruess......

D-Glay
26.06.2004, 12:42
Mir hend scho 8 std am stuck gfreestyled aber de simmer au grad 30 Mcs gsi.. hehehe.. :D

Für en battle a zweier teams sind 30 sek pro chopf gnueg.

fronter
conter
conter
conter

das zweimal was 4min. pro battle (Kanton) macht.
Wenn mer de ales hochrechnet bis is final chunsch uf guet 1 std. non stop battle time.

Denke da isch e Frag vom organisator, wie lang de battle gah sell insgesamt aber vill länger wür en nöd mache.

Greetz!

gimma
26.06.2004, 13:40
i find, wenns K.O system isch, dörfsch ruhig a minuta für jeda geh... sus müand üsi gegner jo all schu so gschwind haiwärts :-))
naja, i blöff jetzt nur, well dr hyphen momentan in dr form vo sim leba isch... i bin denn eher so dr improvisatör - vu wega "oha - morn isch battle" :-)) eigentlich bini meh sona unberechabari belastig. siehe letscht johr ultimative mc battle.

nai, a minuta wär schu okay. und i find mer khönnt au dä fronter / konter shit loh. wia wärs so mit 4ziiler hi und här? oder 4 ziiler hii und här zuma thema battle (bush/saddam, frankriich/griachaland, etcetc...)

oder jewiils 4 minuta chaos battle ohni regla... :-) höhö.

i freu mi. endli wider mol as battle mit völlig unklarem usgang. i kenn khai schwii wo mitmacht usser am def oder miar selber :-) heiteri sach. packend schumol d'badhosa ih, iar gönd go schwimma :-)) *justkiddin'"

gruass, vilicht trifft ma jo wer hüt nomi in oberrieden am open air... bin dä wo d'fahna schwingt. d'piarfahna.

gm

sly saloon
27.06.2004, 18:32
shcoso, jungs...

merci für modus inputs, wird alles sorgfältig usgwertet...

so als info: de battle wird wohrschinz uf es wuchenend verschobe, sus chunt kein schwanz..

mer wüssed aber nonig welles...

ich halt eu uf em laufenden, die bereits agmoldene mcs werded au no persönlich agschribe vo mir..

so long und jo, das chönt wük no ganz lustig werde...

peace

Radical
28.06.2004, 09:17

i kenn khai schwii wo mitmacht usser am def oder miar selber :-)
gm

lüg nöd! :D

Kush
28.06.2004, 09:24

oder jewiils 4 minuta chaos battle ohni regla... :-) höhö.

WORD!!!

neo mol i mernst, 30 sekunde kani jo nit ernst näh.... ic hfind 2 minute söttä scho ane..... sunnscht kunsnch gar nit erst in fahrt...

so mi meinig drzueh, aber 30 sek, findi definitiv z kurz...

Kush
28.06.2004, 09:27
packend schumol d'badhosa ih, iar gönd go schwimma :-)) *justkiddin'"

nachdem wo du uf em erstä "mory-diss" seisch, kasch jo basel gar nit disse... würdsch di jo irgendwie sälbst verarsche :rolleyes: isch no vo vorteil he?!?

sha
28.06.2004, 10:04
Original geschrieben von Tonik
I cha mir's numä nid vorsteuä wi 1 Person 70 min. am Stück wott dürä freestyle ohni vo rä Gfräss-Lähmig oder am nä permanänte blackout ungerbrochä z'wärde

MC SUPERNATURAL

gimma
28.06.2004, 12:10
nachdem wo du uf em erstä "mory-diss" seisch, kasch jo basel gar nit disse... würdsch di jo irgendwie sälbst verarsche :rolleyes: isch no vo vorteil he?!?

jooooo, aber do i di jo nid kenna: *blaow!!!* ;-)

Kush
28.06.2004, 12:29
jooooo, aber do i di jo nid kenna: *blaow!!!* ;-)

jojo sehn mrs denn.... :cool:

aber ha scho s gfühl dr sinn vo dr sach isch am gegner si kanton z disse nit in sälber... aber, wie dä meinsch, kunnt scho guet...

ah was dr mory diss betrifft, muess dr bi ä paar phrase scho rächt gäh...

^dox
28.06.2004, 12:36
so wieni gseh isch solothurn nid vrträttä, naja hend hald bessers ztue.. ;)

(p.s: soly rockt... uf si art!)

sly saloon
02.07.2004, 09:20
neues datum 21. august 2004 , SAMSTAG

so, mir händ üs denkt, amene samstig chömed mehr lüt, also mcs und zueschauer, drum shciebed mer de plausch uf de samstig. ich hoff, das passt dene wo scho agmolde sind.
ich werde mit dene übrigens no pm schribe..,
so, jetz chönd sich au die no amelde, wo kei bock gha hend under de woche!!!

peace und i freu mi shco uf de battle!

gimma
02.07.2004, 09:36
tja, und do wär denn au postwendend mini absag. sorry. denn bini nid verfüagbar.

gruass gimma

sly saloon
02.07.2004, 09:40
tja, und do wär denn au postwendend mini absag. sorry. denn bini nid verfüagbar.

gruass gimma

schad, gimma...
hmm, aber i glaubs usem bündnerland chömmer schono en soldja rekrutiere...

isch uf all fäll cool, dass debi gsi wärsch...und vilicht gits jo wiedermol was, wenns guet lauft.
P:S. Gimma, postiigang leere!!!
peace;)

thieu
02.07.2004, 10:03
Sorry Sly, aber de isch Open Air Gampel das Wuchenend. Jedes anner Weekend ja, aber ver das Wuchenend müäss i der leider absäge...

Äh scheisse das figgt mi gat ah! Hä wirklich welle ins laluna cho!

Ja nu äs anners mal....

sly saloon
02.07.2004, 11:16
Sorry Sly, aber de isch Open Air Gampel das Wuchenend. Jedes anner Weekend ja, aber ver das Wuchenend müäss i der leider absäge...

Äh scheisse das figgt mi gat ah! Hä wirklich welle ins laluna cho!

Ja nu äs anners mal....

Ouhhhhh, also wenn no meh absäged, denn gömmer nomal über d büecher...posted oder pmled mer, wenns eu au nöd gaht..
denn schaunmer mal:D

peace, ich halt eu uf em laufende!

toniqe77
02.07.2004, 12:32
au fürd glarner gahts dä nüd...schu bookt uf das date.
tschuldigung

sly saloon
02.07.2004, 12:39
au fürd glarner gahts dä nüd...schu bookt uf das date.
tschuldigung

goddammit! demfall wirds nomol überdenkt...

nico
02.07.2004, 12:49
ha ha sly du bisch en arme :p

sly saloon
02.07.2004, 13:24
Original geschrieben von nico
ha ha sly du bisch en arme :p

normal..mer hetteds vo afang a sölle am wuchenend mache, aber domols hemmer s la luna nonig gha am wuchenend...

und bi dem hochkarätige teilnehmerfeld isch scho klar, dass vile mcs scho usbuechet sind. ich werd aber alles drasetze, dass mer e lösig finded, wo mer de gm, toniqe und thieu doch no chönd ghöre.!

hehe, und arm bini nöd, sondern jung, rich und sexy...:D

peace

Kush
02.07.2004, 13:26
thamn, jez hani scho ghofft biz konkurrenz weniger... ;-)
nei, am einezwanzigste gohz mir au sehr schlecht bzw. wär scho neume iiglaade.... aber weekend wär uf jedäfall fetter...

sly saloon
02.07.2004, 13:39
Wie wärs e wuche druf? d.h. am 27 (fritig) oder 28 (samstig) august? ich werfs mol i d rundi, säged waner devo halted und ob er lieber fritig oder samstig wend!!!

peacens

Beretta
02.07.2004, 13:42
Ey Leute wegen eurem OpenAir lässt ihr das Battle suasen??
Also Wichtus (P.O.Z) und El Nino oder Steelo sind auf jeden Fall am Start. Kommt schon das wird ein lustige Angelegenheit!

@Gimma,

Ey Junge was ist los mit dir, in dem Fall muss ich doch mal nach CHur kommen....ich hab mich schon so gefreut!!!

Kush
02.07.2004, 13:52
dönt scho nid schlächt....

aber ich ha jez scho angst.... :wc:

sly saloon
02.07.2004, 14:02
Original geschrieben von Beretta
Ey Leute wegen eurem OpenAir lässt ihr das Battle suasen??
Also Wichtus (P.O.Z) und El Nino oder Steelo sind auf jeden Fall am Start. Kommt schon das wird ein lustige Angelegenheit!

@Gimma,

Ey Junge was ist los mit dir, in dem Fall muss ich doch mal nach CHur kommen....ich hab mich schon so gefreut!!!

geile siech!

aber jetz luegemer mol ob mer no en termiin findet.

peace

thieu
02.07.2004, 18:17
Und verdammt ich will gäge de Nino battle. So alte Siideberg Ziite z liäb. Wenn das wirklich es Weekend später isch wäri das e super Sach.

Hoffe de Liit vam Schlitz passt das öi!

sly saloon
02.07.2004, 18:20
Und verdammt ich will gäge de Nino battle. So alte Siideberg Ziite z liäb. Wenn das wirklich es Weekend später isch wäri das e super Sach.

Hoffe de Liit vam Schlitz passt das öi!

jo, hoff uf feedback vo de shclitzers und de bündner...
und sobald i mol füf minute zit han shcribi no die versprochene pms....

also leered schomol eui postigäng;)

peace!!

toniqe77
02.07.2004, 19:03
ja aso 28. gseht gar nüd schlecht us, eigentli das einzig date wo speter gaht, septämber müsstemer au grad so zimli komplett absägä...
versprichä aber da mal nuch nüt fest.
gäreetz

gimma
04.07.2004, 12:10
auguscht goht bi miar gar nüm. alles bsetzt. sorry.

thieu
04.07.2004, 19:08
Will ja da nit stresse, aber am Mittwoch wä ja scho nit schlecht gsii?

Aber ebe...

sly saloon
05.07.2004, 10:17
ok, stresschöpf:D

ich bin grad s ganz weekend anderwitig beshcäftiget gsi, aber jetz han ich zit, zum mir das ganze einisch z überlege..
pm werdet folge, und irgendwie klappet das denn shco!
also, geduld, ich informier euch sobald ich meh weiss!

peace

toniqe77
05.07.2004, 14:17
ich wett au widermal äs weekend "anderwitig beschäftiget" si, muahahaha :D

sly saloon
05.07.2004, 14:19
ich wett au widermal äs weekend "anderwitig beschäftiget" si, muahahaha :D

pffff dodemit han i gmeint, ich sig am open air gsi, du perversling:D

naja, obwohl ich nöd chan abstritte, au mine mannespflichte gerecht worde z sii:blingblin

heheh, peace und bis nääär

Kush
05.07.2004, 14:26
....umso friehner du bscheid gisch, umso grösser isch d chance, dass d lüüt zyt hän und jo schlussendlich kush halt nid uf alli rücksicht nä... sorry, aber es wird immer ä paar gä, wos nid goht.... usser du machsch erst 2005 :D

so mi statement und ä gruess

sly saloon
05.07.2004, 14:54
....umso friehner du bscheid gisch, umso grösser isch d chance, dass d lüüt zyt hän und jo schlussendlich kush halt nid uf alli rücksicht nä... sorry, aber es wird immer ä paar gä, wos nid goht.... usser du machsch erst 2005 :D

so mi statement und ä gruess

do häsch du richtig! jo ich nimm de finger bald us em arsch...;)

Radical
05.07.2004, 15:07
also: 21.8 isch schlächt.....3.9 isch schlächt, 11.9 isch schlächt.....und dänn im Oktober au wider...ja, und wenn mer dörf wünsche...ame Samstig....Friitig isch bi mir sauschlächt jwewiils...

sly saloon
05.07.2004, 15:12
also: 21.8 isch schlächt.....3.9 isch schlächt, 11.9 isch schlächt.....und dänn im Oktober au wider...ja, und wenn mer dörf wünsche...ame Samstig....Friitig isch bi mir sauschlächt jwewiils...

schrib gschider wenns der goht, löli:D

nei easy, so chanich mir en überblick verschaffe...

damn boys, sind ihr biiizzzzziiiiie!!!

peace

toniqe77
05.07.2004, 17:00
also so bizzzziiiee simmer eigentli gar nüd, halt ender so anderwitig beschäftiget ;)

Kush
05.07.2004, 17:08
also so bizzzziiiee simmer eigentli gar nüd, halt ender so anderwitig beschäftiget ;)

thamn, das isch doch kai grund.... also bi mir nid, do ich jo eh in dr erstä rundi wird usegheyä kanich mi immerno mit thurgauer ladies "anderwiitig beschäftige" ich mein jo nur..... :D

köbi
08.07.2004, 05:13
vilech weises hie grad öper, isch dr eulachbattle ufe 11.9. verschobe worde? grücht? mini verflixte tagtröim? weis nid vo wo ig das weiss auso binimer nid so sicher

sly saloon
12.07.2004, 09:57
so, d würfel sind gfalle!

definitivs datum 28.8.2004

das isch en samstig und goht soviel ich rückmeldige gha han allne (usser am gimma:-( ) . Ich werd eu no persönlich informiere, hoffe, dass alli debi sind!
Ich mach denn bi glegeheit no en neuie fred uf, das nüm so chaotisch isch.

d jury isch nonig fix, aber s werdet kompetenti lüt si.

modus simmer am diskutiere, ihr sind herzlich iglade, eui vorschläg z präsentiere.

EI LIEBI a d BATTLE MCS

p.s. so wies usgseht sind folgendi kantön komplett:

GL, SG, TG, BE, VS, ZH.

im GR wird mindesttens eine frei für de gimma, und vom hyphen hani no nüt ghört...

im AG und BL hani fangs je eine...

was no wür fläshe wäred sicher basler, lu town, sus innerschwiz aka uri, ow, nw, sz, und sus halt schaffhuse, appezöll, etc...!

so stay tuned für witeri infos und sorry für d komplikatione!

peace

toniqe77
12.07.2004, 11:22
seeeeeehr guät seeeeeehr guät
muahahahaha

greetz

thieu
12.07.2004, 12:11
VS isch somit dabei... Das wird e luschtige Abend!

köbi
12.07.2004, 13:30
wärde di wäusche usgschlosse?

sly saloon
12.07.2004, 13:50
köbi, wa isch mit dir los?

d lüt müend sich amelde...ich zwing niemr zu sim glück...also was usgschlosse? schlifts?

aber sus denn halt:

chers amis de la suisse romande: vous êtes priés de vous inscrire pour la super bataille des cantons! ça va être completement dingue et c'est qu'à quelques kilometres de chez vous, alors venez tous!

amici ticinesi! hmmm, chan nöd italienisch...aber tessiner döfed au cho;)

aber ebe, ich finds shco nöd schlecht, wemmer acht bis zeh kantön anebringed...

peace, tschau zäme, tchô, arrivederci, adios, ciao und tschüssli :)

Radical
12.07.2004, 14:06
seeeeeehr guät seeeeeehr guät
muahahahaha

greetz

aka mir sind derbii..schiins!:dance:

thieu
14.07.2004, 15:16
Chasch susch mal nu e nöje Threat üfmache mit dem aktuelle Datum (28.08.2004) und de MCs wo jetz bestätigt heint.

Und an alli MCs chämet verdammt numal ewi Kanten cho vertrette oder was isch de Los mit ew?

"Push"

sly saloon
14.07.2004, 15:22
Chasch susch mal nu e nöje Threat üfmache mit dem aktuelle Datum (28.08.2004) und de MCs wo jetz bestätigt heint.

Und an alli MCs chämet verdammt numal ewi Kanten cho vertrette oder was isch de Los mit ew?

"Push"

das hani im sinn, han allerdings nonig alli erreicht, also warts nur ab...

peace

sly saloon
15.07.2004, 14:37
so ich bin flissig gsi und han umegmailet:

ich han mol allne gschribe, wo sich agmolde gah hend für s alt datum, das sind doch immerhin 16 heads gsi.

jetz hani fangs bestätigunge vo
glarus: radikal und toniqe (beidi trick 77)
baselland: kush --> suecht no verstärkig
valais: thieu und davido aka vito (stockitown)
züri: ziehmutter zh (de def g het nonig bestätiget, aber chunt zimli sicher)

denn no unbestätiget:

bern: wichtus und el nino
st. gallen: cbn und odium
thurgau: komplett, names werded no bekanntgeh

aargau: ich wart no uf bestätigung vom höuderböuder...de brücht au no verstärkig, wenner denn mitmacht.

bim kanton graubünde ischs so, dass de gimma nöd chan cho. de hyphen vo breitbild het sich agmolde, aber i weiss nonig, ob s ihm goht am 28.8...wenn nöd, chönted sich bündner wieder melde...

also s ziel wäred 10 kantön...
was schono aight wär, wär sicher basel stadt, lu town, shaffhuse, und natürli innerschwizer, appezöller und was sus no git i de schwiz! go for it!

ich mach denn no en neui e thread uf, sobald ich meh bestätigunge han.

peace, sly

thieu
15.07.2004, 14:46

valais: thieu und partner (stockitown)

Davido (oder Vito wiä me ne im Bounce nennt:D )isch mine Partner ver alli liit was wunder nimmt...

sly saloon
15.07.2004, 14:50
Davido (oder Vito wiä me ne im Bounce nennt:D )isch mine Partner ver alli liit was wunder nimmt...

hani jo gschribe, mann!:D :blingblin

sly saloon
16.07.2004, 09:49

baselland: kush und basskashbber
züri: ziehmutter zh (de def g het nonig bestätiget, aber chunt zimli sicher)

denn no unbestätiget:

bern: wichtus und el nino
st. gallen: CBN (bestätigt) und odium
thurgau: mad da flo (bestätigt), de ander wird no bekanntgeh

aargau: ich wart no uf bestätigung vom höuderböuder...de brücht au no verstärkig, wenner denn mitmacht.

neuis us graubünde: de hyphen isch am abkläre und luege wegeme partner. GR isch also provisorisch komplett

also s ziel wäred 10 kantön...
was schono aight wär, wär sicher basel stadt, lu town, shaffhuse, und natürli innerschwizer, appezöller und was sus no git i de schwiz! go for it!

also, s het no plätz!

Radical
16.07.2004, 09:52
Der Def G isch glaubs no ide Feriä...

sly saloon
19.07.2004, 09:57
also, do no en ufruef:

für de aargau het de höuderböuder aka arelbi bestätiget, er suecht no en partner für de AARGAU!!!

sly saloon
21.07.2004, 10:50
also ich han 8 kantön komplett, meh oder weniger bestätigt:
GL, GR, SG, TG, BL, VS, BE, ZH

bim Aargau fehlt no öpper.

wenn i de aargau no volle bring und no ein kanton chan uftribe, langts denn öppe für e aständigs gemetzel...

also do no e chance für die kantön wo no wend mitmache:
meldet eu mol a...(wassup basel, lu town, etc...???)

dscheims
21.07.2004, 11:00
Also wörklich! die Aargauer... tss tss tss... und WAS??? basel und luzern bringts nid ane 2 mc's ufztriebe??? das isch scho verdamt schwach! gseht allerdings ehner nachemene real battle der deutschschweizer kantone us. aber ich finds e geili sach, und immerhin 8 kanton, das ishc scho nid schlächt!

sonix
21.07.2004, 11:15
soly wär au drbi, wes nid es battle wär!

sly saloon
26.07.2004, 21:49
Die ehrewert Jury isch bekannt:

LÜGNER (paar @ohrä)
BANDIT (Luut & Tüütli)
H-MAA (Seaside-Crew)

peace

thieu
27.07.2004, 00:00
Ja de wirds luschtig... Appa mal wider afah z iäbe...

Wenn wer z Niveau vam Battle der Jury apasse de wirds sicher ganz nett!

Holy Moly

Radical
27.07.2004, 09:08
Houli-Damn...s isch würgglich Ziit zum üebä :-)

EphToDaRhyme
27.07.2004, 09:33
Die ehrewert Jury isch bekannt:

LÜGNER (paar @ohrä)
BANDIT (Luut & Tüütli)
H-MAA (Seaside-Crew)

peace

Propz! Die bescht Jury woni jeh ame Battle gseh han!

De Lü achtet sicher uf de nötig Wortwitz und Style und vom Bandito aka. Swiss Best Battle MC müend mer gar nöd erscht redä..

Hmm wär isch de H-MAA scho wieder..? De Name chunnt mer derb bekannt vor..

Radical
27.07.2004, 09:37
Original geschrieben von EphToDaRhyme

Hmm wär isch de H-MAA scho wieder..? De Name chunnt mer derb bekannt vor..

Seaside Crew, und Bounce Pub in Rohrschach

EphToDaRhyme
27.07.2004, 09:56
Seaside Crew, und Bounce Pub in Rohrschach

Seaside staht ja scho obe, aber Bounce Pub.. Alles klar ;)

4132
27.07.2004, 10:03
Original geschrieben von dscheims
Also wörklich! die Aargauer... tss tss tss... und WAS??? basel und luzern bringts nid ane 2 mc's ufztriebe??? das isch scho verdamt schwach! gseht allerdings ehner nachemene real battle der deutschschweizer kantone us. aber ich finds e geili sach, und immerhin 8 kanton, das ishc scho nid schlächt!

drfür rockt BL s huus...

:D

und die 2 kömme grad us dr negschte umgäbig vo BS, also verträte si sicher beidi kantön :D

word: hammer jury....wirds d infos grad wiiterleite, binisen dr mänädscher...:p

Kush
27.07.2004, 10:20
Original geschrieben von 4132
drfür rockt BL s huus...

:D

und die 2 kömme grad us dr negschte umgäbig vo BS, also verträte si sicher beidi kantön :D

word: hammer jury....wirds d infos grad wiiterleite, binisen dr mänädscher...:p

sunnscht übernimm ich ällei BS wohn eh an dr gränze und zu 50§in BS.... und do ich eh shizophren bi ka jedi persönlichkeit battle..... bumz bumz bumz.....

sly saloon
27.07.2004, 10:51
hehe, han denkt, wenn d mcs scho verschisse sind, söll wenigstens d jury was drauf ha...:D :blingblin

nei, im ernst, so hemmer wenigstens kompetenti urteil, und usserdem gits no e chlisees showcase:eek:

peace

Radical
27.07.2004, 10:56
nei, im ernst, so hemmer wenigstens kompetenti urteil, und usserdem gits no e chlisees showcase:eek:

peace

vo dir es Showcase? lüftisch s Gheimnis vo dine lange Unterhosä und zeigsch allne, dass drunder au no wolligi Strumpfhosä dreihsch, Schwullo????:D

Kush
27.07.2004, 10:57

thurgau: mad da flo (bestätigt), de ander wird no bekanntgeh

dr ander heisst aber nid zuefällig sly.... machsch es jo au sau spannend.... hoffentlich het d jury nüt gegä basler slang....;)

thieu
27.07.2004, 11:13
hehe, han denkt, wenn d mcs scho verschisse sind, söll wenigstens d jury was drauf ha...:D :blingblin

Ah ja de... Wend z Niveau va de Mcs hättisch welle mit dem va der Jury hättisch welle üsgliiche, de brüächsch appa nu gressri Näme. Methodman undso... :D :blingblin

sly saloon
27.07.2004, 11:14
dr ander heisst aber nid zuefällig sly.... machsch es jo au sau spannend.... hoffentlich het d jury nüt gegä basler slang....;)

hehe, nei de ander heiss nöd sly, de sly mues ebe de ganz plausch hoste...;)

und showcase, jo ich mach denn e fetti stripshow für alli schwullos im publikum!!! nei fürs showcase wird sicher de bandit am stacht si...

also gönd chli go trainiere:p

peace wird sicher fett!
(schad hemmer keis yard im la luna sus chönted TFL no chli go spreye cho!)

nico
27.07.2004, 11:22
yeah!! wird wieder mol zitt zum diggi propz usegeh!! sly du machsch das geil! und propz natürlich auch an damndan!!

:handclap: :friday: :headbang: :yourock: :yeah: :beten: :grossaug:

Kush
27.07.2004, 11:24

also gönd chli go trainiere:p

das nimm mr scho die ganz zyt vor.... arghhh.... ich loos sicher voll ab döt, ha doch kai blazze vo geographie... nit das ich denn gegä d zütcvher d aare statt d limmat diss.... hmmm, muess mol mini geohefter us dr schuelzyt widr mol fürenäh ;) :D

sly saloon
27.07.2004, 13:54

züri: ziehmutter zh und def g (LR)
st. gallen: CBN und odium
thurgau: mad da flo, de ander wird no bekanntgeh
bern: wichtus (bestätigt) und el nino (wart no uf definitiv bestätigung)

aargau: höuderböuder aka arelbi, brucht no verstärkig!

graubünde: vom hyphen hani lang nüt ghört, mol luege ob do no was goht...

AMELDIGE sind no erwünscht

peace

toniqe77
27.07.2004, 19:19
@ sly:

ich stepp nüd ads mic, ich stah drhinder ;)

muahahahahahaha

griss dich

sly saloon
28.07.2004, 20:04

züri: ziehmutter zh und def g (LR)
st. gallen: CBN und odium
thurgau: mäd da flo, de ander wird no bekanntgeh

bern: evtl. el nino und ??? (wart no uf definitiv bestätigung)

graubünde: es zeichnet sich e lösig ab!?!?!

zug city: schaunmer mal!!!

Radical
29.07.2004, 09:40
Wer isch eigentlich DJ? Wer leit(et) s Battle?

sly saloon
29.07.2004, 12:41
Wer isch eigentlich DJ? Wer leit(et) s Battle?

DJs: High Time , Lord Henessy

d leitig übernimm ich, zum sicherstelle, das au alli aständig tüend, hehe:cool:

sly saloon
01.08.2004, 17:14
BATTLE DER KANTONE FINDET NICHT STATT

:( :( :( :( :( :( :( :( :(

Der HipHop gott meint es schlecht mit uns! das la luna wurde bei den heftigen regenfällen im juli opfer eines wasserschadens, der sich schlimmer herausstellte, als angenommen. so sind wir gezwungen, alle events im august zu canceln, leider auch das battle!

es ist schade, aber das ist halt höhere gewalt. ich werde bei gelegenheit nochmals einen anlauf nehmen, allenfalls kann man das ganze zu einem späteren zeitpunkt doch noch durchführen.
zunächst müssen wir aber schauen, wie lange es dauert, den club auf vordermann zu bringen.

also, ich sag sorry und danke allen, die dabei gewesen wären, sowohl mcs als auch jury!

shit happens;)

peace

:lätsch:

thieu
06.08.2004, 20:45
Schade schade....

Warum passiärend so Sache immer wenn mal em paar Liit in dem Forum mal eppis versüächend z mache anstell va numme z schnurre...

Falls wider mal eis git bin i wider dabei!