Du befindest dich auf einer für Suchmaschinen optimierten Archive-Page!
Check diesen Beitrag auf unserer richtiger Page in schönem Design unter : 02.10.04 handzh up @ Schiffbau 10

handzh up
27.09.2004, 16:36
the street flyer

handzh up
27.09.2004, 17:12
.. jpg vs pdf

handzh up
28.09.2004, 14:34
->

diken
28.09.2004, 14:49
bin sicher det!! :D

ZERO1
28.09.2004, 15:48
scheisse...

es isch wieder mal mega viel los
handz up und im boge13 zee riotz party,
so es battle, westcoast gege eastcoast
staht uf em flyer

wo selli hi?

peace Zero1

handzh up
28.09.2004, 15:52
.. check slang nacht oder zug us. es lohnt sich!

handzh up
29.09.2004, 14:32
.. oder ebe 13oge 13, oder Schiffbau 10, oder im TV laufet au immer cueli film am SA - wetten das..?

sian
29.09.2004, 14:35
Original geschrieben von handzh up

zug? isch abgseit worde! statement uf www.effedi-prod.ch

Aurel
29.09.2004, 15:19
Original geschrieben von sian
zug? isch abgseit worde! statement uf www.effedi-prod.ch

typisch zug! :D
bin am sa au evtl. im schiffsbau...

sian
29.09.2004, 15:34
Original geschrieben von Aurel

figg di, dis smile wird der no vergah:p

Aurel
29.09.2004, 15:36
figg di, dis smile wird der no vergah:p

werom, findet up in smoke tour 2004 i de galvanik statt?:D

sian
29.09.2004, 15:39
nöd i de galsche, i de spinnihalle;)

nee ärnschthaft ohre, hend was dix im nov. ! abwarte und bis denn is uptown gah lol:D

Aurel
29.09.2004, 15:46
nöd i de galsche, i de spinnihalle;)

nee ärnschthaft ohre, hend was dix im nov. ! abwarte und bis denn is uptown gah lol:D ¨

nüt lol du honk...:p

sian
29.09.2004, 15:50
so fertig, ich has letschte wort;)

salee aurel

subtile
29.09.2004, 16:15

hmm wennd scho promo für handzh up machsch wieso schicksch denn lüt an anderi partys?? wännder möglichscht wenig lüt :confused:

sly saloon
29.09.2004, 16:16
Original geschrieben von subtile
hmm wennd scho promo für handzh up machsch wieso schicksch denn lüt an anderi partys?? wännder möglichscht wenig lüt :confused:

lol da hani mi auscho gfrogt...

diken
29.09.2004, 16:20
maybe ironie...

oops..*ufpasse!
da chönnt mer ja no änglisch läse!
viellecht puri ironie. jetz isch besser.

also min ass isch definitly diräkt a de bar:p :D :D

handzh up
29.09.2004, 17:25
...diken got it right.. und apropos bar und so - wird special tequilla bar geh.. aber nume für härti amigos. I will kill jah all - shoot - shoot - shoot!!!

ZERO1
29.09.2004, 18:20
yeah yeah

ich gang definitiv in boge13.
zee riotzh rocked sowieso jedi party
und es tönt na recht spannend mit dem eascoast/westcoast battle!

pizz n duss

handzh up
29.09.2004, 20:29
.. jeh jeh. it's a beautiful struggle. bis in 13ogota.

sayla
29.09.2004, 20:40
Original geschrieben von Aurel

evtl.?

definitiv :p

cel
30.09.2004, 16:19
Original geschrieben von diken
maybe ironie...

oops..*ufpasse!
da chönnt mer ja no änglisch läse!
viellecht puri ironie. jetz isch besser.

also min ass isch definitly diräkt a de bar:p :D :D

:rolleyes:

:cool:

Ziehmutter ZH
30.09.2004, 16:47
wird dete si, extrem betrunke, da vorhär gratis apero...mwuahaahaha...e scheeeeeneeee...

musikwünsche:

boot camp clik sache...und alles wo soundmässig i diä richtig gat

handzh up
30.09.2004, 19:14
uf www.znl.ch cha frau es handzh up girl shirt gwunne.. check it out

cel
01.10.2004, 09:49
:blowjob: ..isch nöd nötig...bechunsch dis shirt au so...görl :p :p

diken
01.10.2004, 11:12
wott au es rääses girliegirl shirt :cool:

*push*

cel
01.10.2004, 11:22
wott au es rääses girliegirl shirt :cool:

*push*

streunizzu...döfsch suscht gern mal mis uslehne..mein ist dein :p :p *g*..

zu dine bruune clarks wärs no légère..hehe..oder wosch mini rosa clarks dezue?:dance: :dance:

diken
01.10.2004, 11:49
Original geschrieben von cel
zu dine bruune clarks wärs no légère..hehe..oder wosch mini rosa clarks dezue?:dance: :dance:
dasch jetz abr lieb vo dir. kriegsch en sonderedition*"merci"*

ouh ja...und dini rosa parks ähh...clarks würded ebe au guet zu mine neue schweissbändeli passe :D :D :D *schääm*

cel
01.10.2004, 11:56
dasch jetz abr lieb vo dir. kriegsch en sonderedition*"merci"*

ouh ja...und dini rosa parks ähh...clarks würded ebe au guet zu mine neue schweissbändeli passe :D :D :D *schääm*

muahhhhaaaaa...wenn mit dine schweissbändeli chunsch chasch grad wieder ipacke, im schiffbau chunsch gar nöd adä tüürsteher verbi mit dene:p :p

kchhhh.....spass beiseite..back to topic...
lies da:

diken
01.10.2004, 12:02
muahhhhaaaaa...wenn mit dine schweissbändeli chunsch chasch grad wieder ipacke, im schiffbau chunsch gar nöd adä tüürsteher verbi mit dene:p :p

als obi je settig würd absits vom court träge!:D :p

cel
01.10.2004, 12:34
als obi je settig würd absits vom court träge!:D :p

wanna marry me?:o :rolleyes: :p

diken
01.10.2004, 14:42
:brille: über da redemer morn abe. muess zerst mal luege wie tüür das es wird bevori mi wieder uf öppis i lah;)

und wo genau redemer drüber?

genau!
a de superkongeniale
handzh up im schiffsbau 10

sayla
01.10.2004, 15:04
mööööögggg

ich auch da =)

freu misch :D

Lartscho
01.10.2004, 21:10
chume nid zurigo isch mer z wiit :>

1. z wiit u därum z tüür
2. wo penne, wartezimmer in zurigo isch äuä no unbequemer aus bärn *g*
3. i chöm äuä nid vor bar wäg ;D kchh :D
4. würdi nume mit stirnband, bandana, fubu wear cho, damit i driipasä :D

peaaaaaaaaaaaaaaaaace u viu spass zu dä lüüt wo gö *g*

sayla
01.10.2004, 21:16
Original geschrieben von Lartscho
chume nid zurigo isch mer z wiit :>

1. z wiit u därum z tüür
2. wo penne, wartezimmer in zurigo isch äuä no unbequemer aus bärn *g*
3. i chöm äuä nid vor bar wäg ;D kchh :D
4. würdi nume mit stirnband, bandana, fubu wear cho, damit i driipasä :D

peaaaaaaaaaaaaaaaaace u viu spass zu dä lüüt wo gö *g*

1.
kein weg is zu weit.....

2.
bahnhof bänkli :p

3.
hehe..ich au net ;)

4.
ach, du chunsch ja gar net iä mit dim jahrgang hahaha.. :p

;)

Lartscho
01.10.2004, 21:27
Original geschrieben von sayla
1.
kein weg is zu weit.....

2.
bahnhof bänkli :p

3.
hehe..ich au net ;)

4.
ach, du chunsch ja gar net iä mit dim jahrgang hahaha.. :p

;)

1.
we mi lohn wüsstisch :( ussert di froue düet mi abföue und vrsorge de chumeni

2.
pfff huere gaschtfründschaft, wär het di am style jam bis hei bracht :O

3.
aber du weisch scho wäg was bzw. wäg wäm dasi nid vor bar wägchume *g*

4.
pfff wär het da gmeint dr lartscho sig weiss nid was *g*

sayla
01.10.2004, 21:34
Original geschrieben von Lartscho
1.
we mi lohn wüsstisch :( ussert di froue düet mi abföue und vrsorge de chumeni

2.
pfff huere gaschtfründschaft, wär het di am style jam bis hei bracht :O

3.
aber du weisch scho wäg was bzw. wäg wäm dasi nid vor bar wägchume *g*

4.
pfff wär het da gmeint dr lartscho sig weiss nid was *g*

1.
trampen ;)

2.
hehe...stimmt..ich wird das niä vergässä, thAnx :D

3.
türlich, weissi wägä wem...;)

4.
chasch ja au nix defür wäg dim jahrgang...haha..:p

bliib freshe!

Lartscho
02.10.2004, 00:58
Original geschrieben von sayla
1.
trampen ;)

2.
hehe...stimmt..ich wird das niä vergässä, thAnx :D

3.
türlich, weissi wägä wem...;)

4.
chasch ja au nix defür wäg dim jahrgang...haha..:p

bliib freshe!

1.
i chume, we dir mi abföuet *g* und drzue luege das mini "wünsch" gmacht wärdä :P de chumeni mitem 80stei türe zug *g*

2.
äbe *g* u erscht zug isch scho leid *zzzzZZzzZZzzzz*

3.
kchhh :P

4.
i ha jiz nid uf ds usewöuä aber für das giz ja gäschtelischtene *g*

Hempalizer
02.10.2004, 01:05
mmh...boge isch au hiphop? und schiffbau unteranderem au...
bi velicht au im schiffbau, jedoch gangi sehrwarschindli in boge.
mal gugge

:bounzi:

Stylebock
02.10.2004, 13:12
wär dank mim Geburtstag mit spaar uf dr Guestlist (merci Alex)...gohn z'erst uf Pfäffikon mit da Breitbilder, luaga sehr wohrschinlich no im Schiffbau ina...wird sicher no cooli Sach...

frenchrap
02.10.2004, 20:39
ich bin asu wieder debiii mite kick mii lady aka sayla hrhrhr
wird sicher nice:D

_dC_
02.10.2004, 20:48
Hmmm nani ganz sicher öbi au na chum go iegüxle. Lohnts sich echt vom Sound her? Ke Bock uf schwuli r'n'b Party...

Maightli
02.10.2004, 21:06
ich wirde ganz sicher au det sii =)

:dance: :dance:

_dC_
03.10.2004, 16:02
Jaja, d'Mad Madam hed widermal en Abig lang Dreck ufgleit...

Maightli
03.10.2004, 16:06
Original geschrieben von _dC_
Jaja, d'Mad Madam hed widermal en Abig lang Dreck ufgleit...

sägs nid.. geschtr sind vilich gad mal 3 lieder gloffe wo geil xii sind,de rescht hät alles glich tönt. jänu..

giiger
03.10.2004, 17:10
Sorry, aber die ganz party isch ja wohl dr letschti dräck!
Da machets die ganz ziit werbig wie die wilde, so dass ich dänkt ha, doch da gemmer mal ga innäluägä, und dann sowas!
Anstehen, anstehen und nochmals anstehen: und dann kommt zuerst noch der und dann der und dann nur frauen und nochmals nur frauen und zum schluss nur noch päärchen! ha ha ha. und während dem ganzen anstehen, bestätigt jeder der rauskommt, dass es noch GENüGEND Platz hätte! Ausserdem durfte ich mir das ewige gejammere von noch nicht 18 jährigen anhören, welche vom sehr netten schlanken türsteher zurückgewiesen worden sind usw. usw. usw.!
Sorry aber wenn ich mir anhören muss, dass Leute von der Gästeliste genau gleich anstehen müssen, und evtl. auch nicht mehr reinkommen. Also ich weiss ja nicht.... Mit solchen Aktionen kann man natürlich die Aggressivität der anwesenden Leute auch steigern! Wer's braucht.....
Und die vermeintlichen Headliner ( stehen aus meiner sicht am grössten auf dem flyer ) ALI BABA, verlassen das Lokal um 00.30 wieder! Durften sie also im mager besetzten lokal den anfang machen. tip top ????
und nach obigen berichten, waren ja die nachfolgenden DJ's auch noch voll der Hammer!

Da hab ich gerade nochmals Schwein gehabt, dass ich wieder gekehrt habe! Also für mich sind die handzh up partys gestorben, bevor ich überhaupt mal an einer war!

Ging dann halt in die Molkerei an die Reggae/Dancehall Party, aber das ist eine andere traurige Geschichte. Ein Satz ist mir besonders geglieben: Dont forget it's a reggae party! ha ha ha ha ha ha

Zürich am Wochenende wird ja immer beschissener!!oder vielleicht werde ich einfach langsam zu alt, für so spässchen!

so dass war meine Meinung!

adios

dom
03.10.2004, 17:41
das habe ich letzten samstig im maag erlebt, da seht man 45min an und neben an laufen die schülerinnen einfach rein. dann darf man sich absolut kein spässchen beim anstehen leisten sonst wird gleich von vorne und hinten gefaucht. ich konnte das ja locker nehmen da solche parties für mich die ausnahme sind aber ich weiss nicht wie sich das leute mit einem normalen denker wöchentlich antun können. ich war recht überrascht wie das so abläuft und so wies scheint kommt das ab und zu vor.

_dC_
03.10.2004, 18:13
Lauft ade Handzh up Pratys aigentli immr so zum chörble Sound oder hani ez grad Pech gha dasi d'Mad Madam vewütscht han?

@giiger
Aschtah isch wüki de Hass xi, dine isches halbe läär und duss warted en rise Huufe Lüüt und nachher findeds na ez löcheds nuna Lüüt in Begleitig ie. Hani scho zimli e Frechheit gfunde, bin aber zu dem Ziitpunkt scho dine und darum nümm wüki betroffe xi.

Was au na ganz geil am Club isch dases genau 3 Schissene für Fraue UND Mane hed, zum Glück kei Astahschlange und so.... Da hani denn zimli schnell ufghört trinke susch würi de halb Abig vor de Schissi am warte verbringe, sehr wiit überleit vo dem wo das Teil baue hed.

kevp
03.10.2004, 18:28
letscht mal isch de sound in ornig gsi. isch halt no schwierig, immer allne die richtig mischig zbringe. aber ich weiss was du meinsch :D

de schiffbau 10 isch eigentlich nöd usgleit für party verastaltige. isch ursprünglich für seminar, etc. usgleit gsi...

Lauft ade Handzh up Pratys aigentli immr so zum chörble Sound oder hani ez grad Pech gha dasi d'Mad Madam vewütscht han?

@giiger
Aschtah isch wüki de Hass xi, dine isches halbe läär und duss warted en rise Huufe Lüüt und nachher findeds na ez löcheds nuna Lüüt in Begleitig ie. Hani scho zimli e Frechheit gfunde, bin aber zu dem Ziitpunkt scho dine und darum nümm wüki betroffe xi.

Was au na ganz geil am Club isch dases genau 3 Schissene für Fraue UND Mane hed, zum Glück kei Astahschlange und so.... Da hani denn zimli schnell ufghört trinke susch würi de halb Abig vor de Schissi am warte verbringe, sehr wiit überleit vo dem wo das Teil baue hed.

Lartscho
03.10.2004, 20:43
zum glück bini nid gange *duck*

cel
03.10.2004, 20:52
also SOOOO katastrophal chönd ihrs nöd würkli gfunde ha?!oder scho?!ich weiss nöd, ob ich das ganze gnueg objektiv cha beurteile..aber vo de bar us gse hets mich easy dunkt...:hmmm:

Chraensch Lee
03.10.2004, 20:58
jo, ha de sound eifach me oder wneiger beschisse gfunde und d'mad madam hett nid 1 richtige übergang gmacht, da chani au min chline cousin ad tables stelle, de hett für min gschmack au di besser sounduswahl ;)

cel
03.10.2004, 21:01
Original geschrieben von Chraensch Lee
jo, ha de sound eifach me oder wneiger beschisse gfunde und d'mad madam hett nid 1 richtige übergang gmacht, da chani au min chline cousin ad tables stelle, de hett für min gschmack au di besser sounduswahl ;)

:hmmm: :eek:

damn...sindr wenigschtens mit öppisem zfride gsi??bar vilicht?:brille: ;)

_dC_
04.10.2004, 01:55
damn...sindr wenigschtens mit öppisem zfride gsi??bar vilicht?:brille: ;)

Hehe, ich han glücklicherwiis nume 10.- Iitrit möse zahle und han ganz flotti Bedienig gha a de Bar, das isch durchus positiv xi :D

Midm Handzh up Flyer vom 5. Juni 04 und paar guet palzierte Chläber bini au ganz zfride, aigentli de Grund wiso dasi überhaupt mal det uftaucht bin.

De Sound isch hald scho öpis wichtigs, wenns der ned gfallt unds di aschisst xedmer alles schomal biz usme negative Liecht und anderi gschissni Sache faled meh uf. Und Sound isch ja immerna gschmackssach und me chans sowiso nie allne recht mache, aso ich denk es hed sicher au Lüüt det gha wos geil gfunde hend.

sly saloon
04.10.2004, 10:00
hm, ich wär ja schinz au uf de gästeliste gsi. also bin ich noch de slangnacht no schnell in schiffsbau hindere. denn hani die securitas gseh, wo recht höflich und fründlich gsi sind..:rolleyes:
wells shco spöter gsi isch hets nöd vill lüt gha. drum hanis au nöd so begriffe wieso de 17jöhrig holzchopf a de kasse völlig überforderet gsi isch. ich hanem denn gseit ich seg uf de gästliste. do het er mich entgeisteret agluegt und gseit was für gästeliste...ich so naja gästeliste halt. do seit er es gibt kei gästeliste, nimmt aber glichzitig e gästeliste für und fuchtlet mer vor de nase ume. denn hetter no gsiet er heg scho soviel lüt inelo hüt obig, er läs nimer meh ine gratis (was chani ch defür wenner zvill lüt uf de gästeliste hend?). und es gäb nüt z diskutiere. also hani au nöd diskutiert. de siech het eifahc glück gha bini nüme 18ni sus hets mer de nuggi usetäshct (ok, denn het ich vilicht mit de sehr zuvorkommedne securitas s vergnüge gha;)). aber mir isch s eifahc vergange, drum bini neimet anders min stutz go usgeh, ich mein wer sini chunde so behandlet mus sich nöd wundere wenns neimet anders anegönd, het jo gnueg alternative in nögster umgebig...

isch au nöd so schlimm gsi well ich eleige cho bin, aber wenich no en koleg oder fründin oder so mitgno het, wärs mer huere peinlich gsi go stürme also überlegeds eu, nehmed lieber nöd so vile lüt uf gästliste wenns eu nochher ashcisst und bringed dene chline homies a de kasse mol chli astand bi, oder stelled paar attraktivi chicks hinder kasse, denn chamers no eher verzeihe wenns strohbohnedumm sind...

so nüt füt unguet het mi grad agshcisse aber ich bin sicher wennichs bis ine gschafft het, wär ich a de bar entschädiget worde....;)

peace

cel
04.10.2004, 10:24
Hehe, ich han glücklicherwiis nume 10.- Iitrit möse zahle und han ganz flotti Bedienig gha a de Bar, das isch durchus positiv xi :D

Midm Handzh up Flyer vom 5. Juni 04 und paar guet palzierte Chläber bini au ganz zfride, aigentli de Grund wiso dasi überhaupt mal det uftaucht bin.

De Sound isch hald scho öpis wichtigs, wenns der ned gfallt unds di aschisst xedmer alles schomal biz usme negative Liecht und anderi gschissni Sache faled meh uf. Und Sound isch ja immerna gschmackssach und me chans sowiso nie allne recht mache, aso ich denk es hed sicher au Lüüt det gha wos geil gfunde hend.

kchh..nimmt mich ja wunder ob ich dich bedient ha am samschtit:p :D

ja....de sound..über de laht sich striite..isch glaubs öfters so...:wtf:

cel

cel

cel
04.10.2004, 10:26
Original geschrieben von sly saloon

so nüt füt unguet het mi grad agshcisse aber ich bin sicher wennichs bis ine gschafft het, wär ich a de bar entschädiget worde....;)

peace

uf jedefall!!!!:dance: :dance:

PhrazeFive
04.10.2004, 10:27
samschtitFreudsche Versprecher? :D
UND DÄNN GRAD NO 3 MAL :D

cel
04.10.2004, 10:32
Original geschrieben von Pingu
Freudsche Versprecher? :D
UND DÄNN GRAD NO 3 MAL :D

:o kchhh...

_dC_
04.10.2004, 14:02

Hmmm ne ich glaubs ned, was natürli ned heist dass du ned au flotti Bedienig xi wersch :D

cel
04.10.2004, 14:03
Hmmm ne ich glaubs ned, was natürli ned heist dass du ned au flotti Bedienig xi wersch :D

vowo weisch denn du das das nöd ich gsi bin?:p

handzh up
05.10.2004, 20:31
ha mer jetzt grad mal die aighte comments geh. teenstyle oder was gaht mit eu?

chli weniger viva luege, denn crasht di de sound vo mad madam scho. für mich definitiv eini vo de beschte ZH dj's was sound agaht.

@Chraensch Lee: ok. cousin chunt am 06.11 10.00 - 11.00 primetime über. we will see... ob Dich überhaupt meldsch.

ja astaht suckt. sicher aber besser als jungs mit gunz & knifz in da club. das mit 'nur mit frauebegleitig' isch de ältischti türsteher trick um Dir fründlich zsäge - fuck you!

ali baba het vo 11-01 ufgleit. first ragga then hiphop. ob headliner oder nöd - who cares? häsch es autogramm welle.. or what?!

@ sly saloon: ur name was on the list. check das aber no mit de jünglings ab.. that's not all right. hoff häsch am igang aber nüt vo de släng nacht oder so erwähnt..

fönny forum mit fönny pips da.

sly saloon
05.10.2004, 21:05
@ sly saloon: ur name was on the list. check das aber no mit de jünglings ab.. that's not all right. hoff häsch am igang aber nüt vo de släng nacht oder so erwähnt..

.

hehe easy handzh up! ich bin grad chli hässig gsi woni de bitrag gschribe han... die jungs sind eifach chli überforderet gsi, weil no jensti lüt am umelalle gsi sind..
ich glaub s hend ebe jensti probiert gratis inecho und so...

vo de slangnacht hani nüt erwähnt, hehe...

peace

Chraensch Lee
06.10.2004, 02:10

@Chraensch Lee: ok. cousin chunt am 06.11 10.00 - 11.00 primetime über. we will see... ob Dich überhaupt meldsch.

Faag, wenn das so eifach gaht zum go uflegge gah nimmi nögschmal mich als verglich :D
Ne, buech lieber öper wos cha, wett min cousin ersch vermittle wenners au richtig druff hett ;)

_dC_
06.10.2004, 03:38

ha mer jetzt grad mal die aighte comments geh. teenstyle oder was gaht mit eu?

chli weniger viva luege, denn crasht di de sound vo mad madam scho. für mich definitiv eini vo de beschte ZH dj's was sound agaht.

Hehe, da würi doch no Wette mache dass din Vivakonsum grösser isch als mine :D Schinsches wohl ned zverchrafte wenn anderi Lüüt din Musiggschmack ned teiled wenn grad musch mit teenstyle und bösem viva um dich rüere, abor egal, du wirsches ja wüsse...

Ah ja, buechsch übrigens gschider em Chränsch sin Brütsch als sin chli Cousin, würsch wohl allne en Gfale mache.

handzh up
06.10.2004, 13:42
@_dC_ // han kein tv dehei. somit gang ich da gern jedi wett i... häsch en vorschlag..? :-)

und just in generell: isch mer eifach grad chli strange cho, wenn mer am cuele mäntig all säget wie nice sis gfunde händ und denn check ich aight und da staht nume neg. bla bla. aber uf 06.nov. werdet mir sicherlich vil sache verbesser, drum stay busy - stay working! git no es paar PM. nice week allne. we will rock de party.

Pimp-L
06.10.2004, 14:21
*ggggääääähhhhhnnnnn* to all the HaterZh

Wänn JEDE nur d'HÄLFTI vo dem mache würd won ER vo andere erwartet, wär d'Wält friedlich!

1. Ich finds voll ok, wänn öpper dä Sound oder d'Art wie d'Madmadam uufleit nöd schetzt. Gschmäcker sind ja bekantlich verschiede, daher au s'breite LineUp bi HandZh Up, aber wämmer sich en ganze Abig über es paar Übergäng vo dä Madmadam ärgeret, isch mer glaub eher so en "s'Glas isch halt lär"-Mänsch! Und es spricht aunöd grad für ein, wämmer en DJ scheisse findet wo ufem Flyer ja wohl klar ersichtlich und somit z'erwarte isch, dänn doch ad Party gaht und sich im Nachhinein, so nachem Motto "Ich hans doch vo aafang ah gseit" beschwärt...Jungs! Gäldzurückgarantie gits bi Teleshopping und nöd a Partys

2. Die wo sich beschwäret, dass mer lang muess aastah sind doch genau die gliiche wo motzed, wänn dä Club nöd "UG-Mässig" überfüllt isch..."Hey es isch im fall scheisse lär gsi...jaja blabla...und die wo nöd ineglah werdet, sind genau die wo a Partys findet, warum lönds dä "Albaner" oder dä "Jugo" inne, dä hät vorher umegfickt...jaja blabla

3. Sich über's angebliche Alter vo gwüsse HandZh Up-Supporters z'beschwäre isch imene Forum wo s'Alter im Durchschnitt eher (seeeehr) tüüf isch, schiint auchli komisch. Nöd das ich Lüt nachem Alter bewerte, aber anschiinen einigi da....Aber isch klar das s'Ego en schwere Schiffbruch erleidet, wämmer so Prolomässig ad Kasse chunt und findet:"Hey jo, digga, ich im Fall Geschteliste"...und halt nöd druff isch *g*

4. HandZh Up isch i dem Sinn so Kritik-Bereit, dass sie sich sogar en gwüsse Cousin als DJ würdet aalose, also gäg Talent händs sicher nüt...

5. Über d'Werbig und s'Uusmas vo dä Werbig vo HandZh Up go mötzle und dänn voll Opferstyle ad Party gah isch auchli verwirrend. Junge Werbig isch zum aalocke da...gerafft jetzt`?

Peace out...und bis ade nechste HandZh Up Party!

Pimp-L
06.10.2004, 14:46
Ahhh sorry das wichtigste ging vergessen:

Die nächste HandZh Up Party im Schiffbau 10 ist am 06.11.04 um 23:09 Uhr!

...scheiss Verbraucherinformationen *g*

_dC_
06.10.2004, 15:00
@_dC_ // han kein tv dehei. somit gang ich da gern jedi wett i... häsch en vorschlag..? :-)

und just in generell: isch mer eifach grad chli strange cho, wenn mer am cuele mäntig all säget wie nice sis gfunde händ und denn check ich aight und da staht nume neg.

Hehe dammit, bi mir dihei staht zwar so e chischte aber ich han vorme guete Ziitli ufghört fernseh luege. Mömmer eus wohl igendwo bimne unentschide träffe :D

Und eba zude Kritik, wirsches vo mir da ine sicher au ghöre weni xi bin unds voll geil gfunde han, so fair bini schona.

nise
06.10.2004, 16:32
mi het dr madmadam ihre sound gflasht und si isch definitv e guete dj, ha se jetzt scho paarmal gseh. die wo vorhär cho sinn sin eher chli schwach gsi und hän kei übergäng anebrocht, do chönnti glaubs au no mithebe...

ansuschte, schweinetüür, 20.- ytritt für so e kleine schuppe und e dring 15.-.

aber ich ha mi guet amüsiert.

naja, s nägschtmol gangi nur weni gratis ihnechumm

Chraensch Lee
06.10.2004, 16:49
gueti übergäng heisst für mich nid 2-3 mal skrätche und denn abrupt s'neu lied iehaue sondern di 2 platte inenandielaufe lah und vilicht ab und an mal hert skrätche und denn chli abrupt wechsle, aber nid die ganz ziit wie mers bi de mad madam leider iecho isch. über sounduswahl laht sich striite, aber e gwüsses technisches nivoo sett mer aso scho ha und nid nur wegem frauebonus id clübs go uflegge. mini meinig.

Aber ebe, wird sicher widermal go ieluege wenn mer s'lineup gfallt, z.B. de jesaya ma widr chunt oda so.

Pimp-L
06.10.2004, 18:44
Also ich weiss ja nöd genau was ihr Jungs überhaupt in Uusgang göng, sinder irgendwie vo dä "International Scretch Check Society" oder was....

Sound isch primär vill wichtiger als dä Übergang, daher sind die Erfolgriichste DJ's gar nie die wo die derbe, krass-schwäre Cutz händ, sondern die wo wüssed was wänn uuflege, dass s'Publikum bounct....und es hät bounct, ich war dort. Zudem isch d'Madmadam glaub no ufem einte oder andere Flyer z'gseh, was au es biz en Leistigsuuswiis darstellt...im Gägesatz zu dene wo da nur motzed...

Luegeg in Zuekunft lieber dä Fraue nah...anstatt Übergang-Polizei z'spille....

peace out

handzh up
06.10.2004, 18:57
yeah yeah.. jesaya chunt mit jermaine a d'mama africa im besame mucho und das combo rockt am 04.12 au im Schiffbau 10. so jetzt gnueg bla bla bla. kei comments meh. go out and break to tha music, bomb tha walls, make music or whatever. tschuss

Chraensch Lee
06.10.2004, 18:59
Original geschrieben von Pimp-L

Sound isch primär vill wichtiger als dä Übergang, daher sind die Erfolgriichste DJ's gar nie die wo die derbe, krass-schwäre Cutz händ, sondern die wo wüssed was wänn uuflege, dass s'Publikum bounct....und es hät bounct, ich war dort. Zudem isch d'Madmadam glaub no ufem einte oder andere Flyer z'gseh, was au es biz en Leistigsuuswiis darstellt...im Gägesatz zu dene wo da nur motzed...

peace out

Extrem hetts bounct, so das all bi de übergäng en moment hend möse innehalte zum luege wie schnell ez s'nöchschte lied isch, und weg dem hett ich gern easy übergäng, damiti schön chan duretanze ohni vo irgendwelchne würschtliübergäng underbroche z'werde.
Ha nüt geg Handzh up, finds chilligi serie, s'restlich line up isch au easy gsi, aber ich mags eifach nid wenn dj's kei richtigi übergäng mached, s'letschtmal woni das ghört han isch in winterthur im salzhuus gsi voreme halbe jahr, zum glück nur noname warm up dj's wo bisher nieme buechet worde sind.

cel
07.10.2004, 09:59

peace out

jo schatz, du häsch ja soooo rächt:D :D "sex macht süchtig.....":cool: :p

Jigga
07.10.2004, 10:50
sie chönt sich jo au eifach selektor nenne, den wür keine en krasse übergang erwarte, muahaaaaaaaaaa, also i find si oke...

Pimp-L
07.10.2004, 11:13
Offesichtlich sind nöd nur d'Gschmäcker verschiede, sondern au d'Prioritäte!

Wänn du dich a Partys derart lang und fachidiotemässig wotsch mit dem "Scheiss"-Thema usenandsetze, muss ich jetzt halt eifach säge, so Type wie du a Partys sind voll d'Spaasbrämsene...alles nur Theorie Kacke....määän: DJ Madmadam, au wänn du Sie scheisse findsch, hät doch es gwüsses Niveau, aber mer chan sich au ängstirnig vor dem verschlüsse....

Weisch so Schuelpsychologie mässig hasst mer das a andere, wo mer sälber es Defizit hät: Ich dänk du chasch kei Übergäng mache und ich dänke ich han dich no nie gseh/ghört uuflege....so shut up..

Chraensch Lee
07.10.2004, 12:00
Offesichtlich sind nöd nur d'Gschmäcker verschiede, sondern au d'Prioritäte!

Wänn du dich a Partys derart lang und fachidiotemässig wotsch mit dem "Scheiss"-Thema usenandsetze, muss ich jetzt halt eifach säge, so Type wie du a Partys sind voll d'Spaasbrämsene...alles nur Theorie Kacke....määän: DJ Madmadam, au wänn du Sie scheisse findsch, hät doch es gwüsses Niveau, aber mer chan sich au ängstirnig vor dem verschlüsse....

Weisch so Schuelpsychologie mässig hasst mer das a andere, wo mer sälber es Defizit hät: Ich dänk du chasch kei Übergäng mache und ich dänke ich han dich no nie gseh/ghört uuflege....so shut up..

Genau Homie, ich chas nid, und genau weg dem gangi nid a parties go uflegge wie anderi DJ's wo so shit nid beherrsched sondern warte bis mini lernkurve chli witer obe staht, was anderi vilich au zersch setted ;) Über dj's wo minere meinig na chönd uflegge oder woni noni ghört han lahni ja nüt use.
Und a Parties setzi mi demit nöd gross usenand, ersch nachär wie du bemerksch :D

Und ez lömer das thema, ihr bueched witerhin dj's wo eu gfalled und ich chume go fäschtä wenn mer s'line up passt.

Pimp-L
07.10.2004, 13:03
1. En DJ chan i de sältenste Fäll sälber entscheide wo er uuflege will. User vilicht en Cutkiller oder so. You know! Die logischi Konsequänz isch daher, dass e Aafrag vome Verastalter chunt...D.h. wänn en DJ öfters buecht wird, sött das eigentlich au Lüt wie dir in Kopf gah (ok es git au da Uusnahme), dass da doch offestichtlich öppis dehindersteckt.
DJ Madmadam wird au in Zuekunft guet buechet si...du nöd...das isch dä Unterschied. Daher isch d'Disskusion obsolet

peace out

Tensionstate
07.10.2004, 13:41
Sound isch primär vill wichtiger als dä Übergang, daher sind die Erfolgriichste DJ's gar nie die wo die derbe, krass-schwäre Cutz händ, sondern die wo wüssed was wänn uuflege, dass s'Publikum bounct :hmmm:

Pimp-L
07.10.2004, 13:54
Ja?! Frage, Aaregige oder Unklarheite?

DJ's wo Battle gwünned sind i de sältenste Fäll die ultimative Club DJ's...han nöd gseit dass ich das guet oder schlächt finde, isch eifach en Fakt!

_dC_
07.10.2004, 14:16
Sound isch primär vill wichtiger als dä Übergang, daher sind die Erfolgriichste DJ's gar nie die wo die derbe, krass-schwäre Cutz händ, sondern die wo wüssed was wänn uuflege, dass s'Publikum bounct....

Vilich sind di erfolgrichschte DJs au die wo ihre eiget Musiggschmack am wiitischte ufgebed und am meischte das spiled wo di breit Masse am liebschte mag... wer weis.

Und wenn di d'Übergäng anre Party ned sonderlich interessiered wirsch wohl eine sii wo de ganz Abig agwurzled imne Egge staht und sich ned bewegt. Aber wenn di au mal chli bewegsch wird di jede übergang stresse wo ned passd will de shice eifach ned flüssig chund, me set chöne durebounce und ned bi jedem Track igendwie de Takt wächsle möse.

Pimp-L
07.10.2004, 14:22
Vilich sind di erfolgrichschte DJs au die wo ihre eiget Musiggschmack am wiitischte ufgebed und am meischte das spiled wo di breit Masse am liebschte mag... wer weis.

Das isch "leider" nöd nur vilicht so, sondern 100%-ig so. Ja, häsch rächt.

Und wenn di d'Übergäng anre Party ned sonderlich interessiered wirsch wohl eine sii wo de ganz Abig agwurzled imne Egge staht und sich ned bewegt. Aber wenn di au mal chli bewegsch wird di jede übergang stresse wo ned passd will de shice eifach ned flüssig chund, me set chöne durebounce und ned bi jedem Track igendwie de Takt wächsle möse.

Ich dänk s'Problem lieht da eher bi dir und dinere Unfähigkeit z'tanze...Ich bin mit diverse Fellas und Girls am shake gsi...komisch die händ al s'Taktgfühl...au diversi B-Boys sind det gsi, händ komischerwiis niemert öppis wo fulminante Täkt-Unterbrück verzellt...Ich empfihl der dä Digga Dee! vo Popstars de bütet so Aafängerkürs ah, mäldisch dich det mal....

Vieleicht hast'e nen Stockel im Arsch!!