Du befindest dich auf einer für Suchmaschinen optimierten Archive-Page!
Check diesen Beitrag auf unserer richtiger Page in schönem Design unter : THURGAUER RAP CONNECTION

Tshanneka
06.02.2007, 13:38
THURGAUER RAP CONNECTION

Okay es isch sowiit, jetzt wo au Zitig drüber schribt (Thurgauer Nachrichten vom 5.2.2007) und s'Radio scho drüber brichtet het (Radio Top Interview) sölls au jedi/e Aightgenoss/in wüsse.

Ich schaffe intensiv amene Thurgauer Sampler wo de ganze Schwiiz zeige wird, was üsen Kanton zum Thema Rap/Hiphop z'büte het und de TG viel meh als nur e Toti Gegend isch. Ihr chönd eu alli scho mol uf die 19 Songs gfasst mache, wo uf dem Sampler werded druf si.

Dezue entstoht glichzitig http://www.tgrapconnection.ch e Homebase für Hiphop im Thurgau wo me alli Artiste, Events, usw. finde chan sogseit es Thurginossen:) Chönd döte gern wieder so en legendäre Ostschweizer Disskussionsfreddy ufmache:)

De ganz Sampler wird bis im Summer fertig si, mit aschlüssende CD-Releaseparty usw.. Alli Rapper und Crews sind connected und schaffet bereits a ihrem Track. Mit debi werdet si:

Dakra Sunz, DIO, Dünsch, D-Wise, Fäbee, Fakez, Fustfigg, Förster K & Narbe, Jamyl da Tiger, Harry Leggs & Bird, Los Carnales, Madizinmann, Mad dä Flow, Reimrammler, Salsa Diego & AD, Schleif, Smack & Pags, Spong Crew, Tmoe, Tshanneka

Aight, stay tuned... Bald stell ich s'Cover online und checkt http://www.tgrapconnection.ch ab.

"Die Idee dieses Samplers ist, der ganzen Schweiz zu präsentieren was wir im Bereich Rap & Hiphop zu bieten haben. Das ganze Land soll endlich merken, dass wir kein Blatt vor den Mund nehmen müssen. Ich weiss, dass der Thurgau ein gutes Potential an talentierten Künstlern hat, jetzt soll es die ganze Schweiz erfahren, was in uns steckt.“ Tshanneka

Und falls ihr irgendwelchi Froge oder Aregige hend, mail me!

Peace Tshanneka
TG - Let's Go!!

Palarï
06.02.2007, 15:31
props für das mann, junge...

hett sich was veränderet sitt d.o.g., häh? ;)

bi halt vorallem uf d'jungs vo kaffconnecschiun gspannt...
fustfigg f'feld natürli sowieso, nur scho wägäm name.

one

SalsaDiego
06.02.2007, 15:34
Holla wenn alles klappt gönd ich und dä Stock üsn Track die Wuche no go recorde, muesm Dömä no'n funk geh!
Nimmt mi wunder wie das usechunt!
Aber mad props das dä shice würkli dureziesch/zoge hesch!

One!

T-MOE
06.02.2007, 15:53
finds echt gediegä was du do uf bei stehlsch, i hoff d'julia hetter dä brief vo mir geh vor eis, zwei wuche....

werd mich au bald dra mache und was guets abliefere.

hoff mal wird e guets teil geh mit würkli guetä tracks druf.

Palarï
06.02.2007, 15:53
hey bwoy, dini pm-box isch voll...

one

Drama
06.02.2007, 19:33
aufjeden killa das du das machst.
wird bestimmt ein cooles teil!

Flowz-eat??!!
07.02.2007, 07:46
Original geschrieben von Tshanneka
THURGAUER RAP CONNECTION

Dakra Sunz, DIO, Dünsch, D-Wise, Fäbee, Fakez, Fustfigg, Förster K & Narbe, Jamyl da Tiger, Harry Leggs & Bird, Los Carnales, Madizinmann, Mad dä Flow, Reimrammler, Salsa Diego & AD, Schleif, Smack & Pags, Spong Crew, Tmoe, Tshanneka

Hey Tshanneka

yeah big up für da man!! entli setzed sich äs paar jungs wiedermol ii und redät nöd nur gross...
nu no äs chliises aalige, wär cool wennt üsen name usenand schriibe wörsch... Reim Rammler ... mit oder ohni Crew, je noch platz :-). sind äbä grad dra zum los cho vom zemmegschriebene, isch aber langsam huere schwäär :-)

Ps: chunsch mol vobie und losisch dä track, wäg dä anderne Beatz müemmer jo auno luege. hoff s gfallt!

Fight4TG... 1Love!!

P-Flow
07.02.2007, 08:16
yess, fetts projekt! da freut mu schi sogar im wallis druf! ;)

DaMasta
07.02.2007, 08:17
Original geschrieben von P-Flow
yess, fetts projekt! da freut mu schi sogar im wallis druf! ;)

dito ici!

geili sach! big up!

mr. info
07.02.2007, 09:45
yeah tshanneka
äs dicks kompliment für din isatz! ich bin verdammt gspannt wiä das ganze usächunnt und vor allem uf di einzelne tracks. also ich persönlich bin was tg-rap abelangt nöd eso dä kenner und loh mi gern überrasche. ich kenn' eigentlich nur d'reim rammler (dicki beats und dicki liveshow) und min homie d-wise (dä fliessigsch rapper im biz!)...han also so än tg-sampler dringend nötig.

üsen track mached mir diä oder di nöggscht wuche fertig. dä fäbee isch momentan no im usland...aber dä beat und d'hook schtoht scho.

es wird übrigens än track vom ganze basislager...also nöd nur vom fäbee.

holla

info

Flowz-eat??!!
07.02.2007, 11:38
Original geschrieben von mr. info
yeah tshanneka
d'reim rammler (dicki beats und dicki liveshow)

Mr.Info sie schmeichled mir... ;-)
chan das nur zrugg geh, snippets überzüüged voll und ganz!! mir freued üs uf diä schiibe!!

mr. info
07.02.2007, 11:54
Original geschrieben von Flowz-eat??!!
chan das nur zrugg geh, snippets überzüüged voll und ganz!! mir freued üs uf diä schiibe!!

danke! mir lueged das mer s'niveau au no für dä sampler chönd phaltä... ;)

Tshanneka
07.02.2007, 13:33
@all: merci für props.. isch jo no chli z'früeh, so gseit die ruhe vor dem sturm:) wenn denn die schiibe dusse isch und alli exemplar verchauft sind chönder denn vo mir us mir ufd schultere chlopfe:)

es sind scho hammer tracks unterwegs, wo ich scho ghört han, also machet eu würkli druf gfasst, was do für e bombe chunt:)

@Flowz: Sorry, ich weiss wie das isch, die wenigste schribet Name richtig:) Aber ufem Cover isch er scho usenand gschribe...

peace t.

SalsaDiego
07.02.2007, 13:50
@all: merci für props.. isch jo no chli z'früeh, so gseit die ruhe vor dem sturm:) wenn denn die schiibe dusse isch und alli exemplar verchauft sind chönder denn vo mir us mir ufd schultere chlopfe:)

es sind scho hammer tracks unterwegs, wo ich scho ghört han, also machet eu würkli druf gfasst, was do für e bombe chunt:)

@Flowz: Sorry, ich weiss wie das isch, die wenigste schribet Name richtig:) Aber ufem Cover isch er scho usenand gschribe...

peace t.

Wievil exemplar gits etz?

Hehe hoffes doch!

ja genau, schrib bim Förster K am beschte Jimmy Caruzzo :)

Palarï
07.02.2007, 13:59
Original geschrieben von SalsaDiego
ja genau, schrib bim Förster K am beschte Jimmy Caruzzo :)

ich wär immer na für teppichcutta caruzzo! :D :p

Tshanneka
07.02.2007, 15:16
Jungs, machet eu kei sorge wäge de näme usw.. das chunt denn scho so wies mues.. das isch s'chlinste problem.. pushet lieber das projekt und verzellets homies und haters:)

1 t.

Dontom der II.
07.02.2007, 22:04
Yeah. "All hends am Füdli nur ich has im hals"-Rap...

Postet so öpis doch dethi, wos highört...Aka eigener stuff

MC SERENA
08.02.2007, 15:40
Hey Thanneka

Chunnt guet, un abbraccio e ci vediamo alla prossima!
Auguri x il proggetto e facci sapere se vieni al benefizfestival im Volkshuus am 16.2. !!

Ciao

www.myspace.com/paqmanserena

strangek
08.02.2007, 19:12
Original geschrieben von Dontom der II.

du musch au immer mit dine besserwüsser tips cho...

an tschanneka fetti idee man...glarus sött sowas au ma mache...props...chunt sicher fresh:D

weni nochli "werbig" döff mache zu mim neue track Gwaltlos prod. by Punkt (http://www.myspace.com/kotakastrangek)

Holla

LKB
08.02.2007, 19:40
Hey Tshanneka, au ich gibä dir no props für dä scheiss! I bin zwor kein Fan vo TG-Rap, aber bin Thurgauer, hehe. Und i finds echt geil, was du dureziehsch, wel i au weiss, was das fürn Stress isch. (Hauptsach ich chume denn au äs T-Shirt über, hehehe)
Ich mach mich denn au mol ad Arbet, bzw. ad Fertigstellig vo däm Ganze, i bin au immer no chli busy, aber langsam besserets (<-- weisch jo wie's isch)...

peace

SalsaDiego
08.02.2007, 19:42
Original geschrieben von Dontom der II.

für wer haltisch du dich alte?
Chasch jo den mol ielose wens sowit isch wird sicher de eint oder ander frisch Track drufha..und sghört definitiv nöd in eigener Stuff(aber das weisch jo selber)

cheers!

A zum D
09.02.2007, 10:44
powpow, geili sach. freumi uf tracks wo druf si werded, vor allem salsa und ad :D

grüess an tshannekka

Palarï
09.02.2007, 10:51
Original geschrieben von A zum D
freumi uf tracks wo druf si werded, vor allem salsa und ad :D

eigelob, dög, eigelob... ;) :D

"die schlampe hett nur was im chopf, wenn sie öppis im muul hett"

+1

Micado
10.02.2007, 10:02
Ja Tschanneka
D idee isch echt huere geil. Und dases duregsetz hesch und alles risä propz für das.
Obs jetzt scho de richtig Ziitpunkt isch, isch wider froglich.
Aber i denk das chunt ganz geil

Peaz M

SalsaDiego
10.02.2007, 14:52
Micado wiso was söll das mitm ziitpunkt? Was wer den en besser ziitpunkt? Findi voll behindi die ussag will swird nie besser wemer nüt macht vo sebm her isch son sampler scho überfällig..

Bones und Rick, wär ghört eurer meinig no nöd druf?

Das isch jo sLineUp i gseh scho 3-4 Sache wo villich nöd unbedingt druf ghöred oder woni gar nöd kenn aber i find im grosse und ganze isch dä Thurgau Repräsentiert mit dene Lüt..dä Nico fehlt halt..aber das isch eues Bier!

Tshanneka
10.02.2007, 19:00
Es isch no kei snippet dusse, niemert kennt irgend en track und scho wird so viel drüber gredet, als wöret es paar do inne scho jede track ziele für ziele uswendig kenne.. jungs nehmets easy, wenn die schiibe dusse isch chömmer gern drüber rede.. de sampler wird de ganz TG en schritt witer bringe und ich weiss nöd wieso mir no länger möstet warte.. es wär scho LANG mol ziit gsi für so es movement und jetzt gibi alles defür damit das z'stand chunt.. Falls ihrs gnauer wönd wüsse, riis ich mir scho sitme halbe johr de arsch uf für de sampler und ihr chönd mi gern hate, für das ich so was mache, ich wisch den staub von meinen schultern!

Ich nimme gern props ah, aber ich vergeil nöd dra, mir isch viel wichtiger das ihr das schätzet was ich mach und ich will nur mini ziel verfolge.. vo mim pfad bringt mich keine eweg "So Good"!!

Mis ziel: de TG witer bringe und das mach ich anhand vo dem sampler.. die ganz schwiiz söll merke was es im TG für rapper het.. und mis eigentliche ziel mit dem thread isch nur das gsi eu alli z'informiere, dass öppis goht im TG.. keep cool und lehnet zruck.. it's all good!

ps: wägem line-up! meh chans nie allne grecht mache, aber das isch au schöne a de musik (kunst).. nöd alli hend die gliche gschmäcker oder findet die gliche sache guet.. ich bin überzügt dass es für alli was druf het und de sampler eui allne lang wird in erinnerig blibe.. TG-Rap-Connection isch es MUSS für jede Hiphophead im TG und umgebig.. Und es wör mi bsunders freue wenn das au anderi kantön fühlet was mir machet..

"Es ist nicht relevant woher du bist, es ist das was du machst!"

So love or hate me now!

1 Tshanneka

Flärä
10.02.2007, 19:12
wie au immer leude, fetti probs an tshanneka!!! :yeah:

deemix, wennt da lisisch - beat am start?! :brille: :p

A zum D
10.02.2007, 21:22
brush your shoulders off homie :D

Rick Flair
12.02.2007, 10:51
...dä Nico fehlt halt..aber das isch eues Bier!

so kommentär chasch du dir au langsam spare...

gaht mir langsam gäg de strich das jedesmal,wänn ich irgendwo nöd ganz zfriede bin mit me line up oder so,ich muess gar nöd kritisiere,chan au eifach mini meinig säge,das du grad wieder wieder mit em nico hinefüre chunsch,und mini ussage als aspielig uf de nico anestellsch...

mini meinig bliibt objektiv,au wänn für mich klar isch wär de bescht MC im thurgau isch,aber das isch es anders thema...

okay?

merci

SalsaDiego
12.02.2007, 10:56
Original geschrieben von Rick Flair
so kommentär chasch du dir au langsam spare...

gaht mir langsam gäg de strich das jedesmal,wänn ich irgendwo nöd ganz zfriede bin mit me line up oder so,ich muess gar nöd kritisiere,chan au eifach mini meinig säge,das du grad wieder wieder mit em nico hinefüre chunsch,und mini ussage als aspielig uf de nico anestellsch...

mini meinig bliibt objektiv,au wänn für mich klar isch wär de bescht MC im thurgau isch,aber das isch es anders thema...

okay?

merci

Digge du hesch mich missverstande..ich finde tatsächlich das dä Nico fehlt und findes schad..bin voll kein Hater!

Und dini meinig sege..aight i wör si gern ghöre drum frogi jo wer dinnere meinig no nöd druf ghört!

Sorry wenni di verärgeret han aber i han dini ussag nöd als aspilig uf de nico anegstellt macht jo au kei sinn, do de nico wenner wölle het jo en platz ufm sampler gha het!

T-MOE
12.02.2007, 11:22

wör aber na passä zu dem thema :D

A zum D
12.02.2007, 11:27

merci

www.myspace.com/adstock :kiffer:

Rick Flair
12.02.2007, 11:40
pfff...also bitte...

mini meinig betreff tape tuet da nix zur sach,de tschanekka hät usgwählt und so soll es sein,ich riskier nur wiiteri pms vo ihm wänn ich was schrieb drüber...hrhrhr

und ich glaub ächt nöd das sich irgend öpper vo da mini kritik wür z'herzä neh...vo dem her chan ich mini ziit sicher besser investiere...wänn ich dänn tracks ghört han isch es ja wieder was anders,dänn chan ich scho nachli feedback abgeh,was dänn au konkreter isch und nöd so allgemein...

@t-moe,es gaht doch da um e compilation,kei competition oder?

@AD,freut mich z'gseh das gnueg selbstvertraue ume isch;)

@salsa,naja du machsch es eim au nöd immer liecht dini posts nöd eifach alli negativ z'verstoh...aber easy,mer lauft sich ja sicher wieder mal über de wäg

SalsaDiego
12.02.2007, 11:57

@salsa,naja du machsch es eim au nöd immer liecht dini posts nöd eifach alli negativ z'verstoh...aber easy,mer lauft sich ja sicher wieder mal über de wäg

Hehe glichfalls :D
Aber ebe wie gseit vo minnere siite us kei dissrespekt gegenüber Steckborn und eu Jungs und so!

In zuekunft achti villich chli besser uf dWortwahl..hani mer bide Fründin au agwöhne müese ;)

Für mich isch niemer dä bescht Rapper us dem Kanton..für das gits zwenig Material..oder ich kenn schlichtweg zwenig..wenn den mol paar Solo Sache dusse sind werdi mer den au es Urteil bilde..mich selber schlüssi vo dem ganze immer us will ich eifach min shice mach und sischmer egal obi dä bescht bin oder nöd uf jedefall mach ich öppis und chum vorah! Aber im grund gnoh ischsmer au egal wär de bescht isch wott eifach dope sound ghöre!

T-MOE
12.02.2007, 11:58
@t-moe,es gaht doch da um e compilation,kei competition oder?

jo voll easy, i has au eher als joke gmeint und nöd das etz do e diskussion entstoht drüber wer besser als wer isch... i verstoh di wat gschriebe häsch. i finds guet dases so öppis git aber i wör i diä compilation nöd zviel dri interpretiere...

bäretatzli
12.02.2007, 12:01
i säg nume: die welt dem Thurgau

Bones
12.02.2007, 12:04
Phu da bini mal 1h anere Sitzig und denn gahts voll ab. hehe

Man Rick su sprisch mir usm Herzä.

Und Salsa dini Post werded nid nur vo ihm falsch verstande.
I ghöre da au immer e spürli Arroganz use.
Vilicht meinsch das nid so.

Und ebä wiso ä Meinig abgeh wenn sie naher glich nid ernst gno wird und als Hater abgstämpflet wird.

No dissrespect aber i chrüch au keim freiwilig in Arsch.

SalsaDiego
12.02.2007, 12:14
Original geschrieben von Bones
Phu da bini mal 1h anere Sitzig und denn gahts voll ab. hehe

Man Rick su sprisch mir usm Herzä.

Und Salsa dini Post werded nid nur vo ihm falsch verstande.
I ghöre da au immer e spürli Arroganz use.
Vilicht meinsch das nid so.

Und ebä wiso ä Meinig abgeh wenn sie naher glich nid ernst gno wird und als Hater abgstämpflet wird.

No dissrespect aber i chrüch au keim freiwilig in Arsch.

Erwartet irgendöpper das du irgendöpperem in Arsch chrüchsch?
Und i han no nie öpper als Hater abstemplet wo sini meinig uf e korrekti art und wis kundgeh het!
Und i find wemer so ussage macht wie das do lüt het wo nöd druf ghöred chamer nocher au sege wer mer demit meint suss muemer mit sowas gar nöd afange..

Und vowege Arroganz..alte i bin stolz druf wasi mach und "erreicht han" und au wieni Rap und wasi für Möglichkeite han. Binich jemols respektlos gegenüber dir gsi oder so?
Ja ich find i mach bessere sound wie viles usm TG und jo ich find i bin dä einzig wos verdient het dä TG am Battle der Kantone zvertrette
Trozdem lohni mi au gern vo anderem Züg flashe und hans gern guet mit dä Lüt und gib jedem Respekt wo dope Sound macht!

Aber denked waner wönd...

Bones
12.02.2007, 12:28
Nee logisch erwartet das niemer, aber ich han s'Gfühl das da einigi mached.

Da mitm Hater abstämpfle, ja das machsch du scho nid.
Aber weisch wenn ich ez da öperem sin Name seg mit es paar Gründ wird dä das sehr wahrschindlich eh negativ uffasse.
Drum wot i au gar niemert erwähne wills nur naher Stress git.

Zum andere.
Du törfsch au stolz sie uf das wotsch scho erreicht hesch. Isch au würkli scho was wo mer chan stolz si.
Und das du bessere Sound als viel, sehr viel anderi machsch stritted au niemer ab.
Aber es het eifach einigi Sprüch gha wo für mis Gfühl chli z'viel gsi sind.
Und Respektlos gege mir bisch nie gsi, aber es gaht ja au nid um dich und mich.
Und Respekt het au nur bedingt mit Arroganz zute.

T-MOE
12.02.2007, 12:44
also zum thema wer uf derä compilation isch oder nöd, i chan afach für mich spreche.

i selber mach nümm würkli viel was mit sound ztue het, i freestyle afach regelmässig im üsem ruum mit paar jungs (etz aber au scho länger nümm) und i ha au nöd s'ziel viel uftritt zha oder e cd use zbringä, für mich isch dä sound afach en usglich zu mim altag so wiä mini xbox360 :) i bi agfrogät wordä und ha mal zuegseit, i dänk ede wo do druf isch sött sich deswege nix ibildä dasme etz dä isch wo do druf mues oder irgendwas i derä richtig. es git sicher einigi wo einiges meh energie is ganze stecked als z.B. ich. trotzdem freutsmi en track für das ganze zmache aber ned dasi etz dänke dasi etz so dä hengscht bin willi do druf bin, seb gohtmer agentlich ziemlich am arsch verbi willi ebe dä sound rein als usglich gsehne bi mir persönlich und ned willi was demit will erreiche...

i verstoh dä bones (lang nümm gseh übrigens... :D ) , dä rick und au dä salsa.

SalsaDiego
12.02.2007, 13:30
Original geschrieben von Bones
Nee logisch erwartet das niemer, aber ich han s'Gfühl das da einigi mached.

Da mitm Hater abstämpfle, ja das machsch du scho nid.
Aber weisch wenn ich ez da öperem sin Name seg mit es paar Gründ wird dä das sehr wahrschindlich eh negativ uffasse.
Drum wot i au gar niemert erwähne wills nur naher Stress git.

Zum andere.
Du törfsch au stolz sie uf das wotsch scho erreicht hesch. Isch au würkli scho was wo mer chan stolz si.
Und das du bessere Sound als viel, sehr viel anderi machsch stritted au niemer ab.
Aber es het eifach einigi Sprüch gha wo für mis Gfühl chli z'viel gsi sind.
Und Respektlos gege mir bisch nie gsi, aber es gaht ja au nid um dich und mich.
Und Respekt het au nur bedingt mit Arroganz zute.

Ja das stimmt worschinli scho, aber da sisch jo genau das wo du seisch mit dene Sprüch vo mir..ihr hends jo etz au zimli negativ ufgfasst und ich weiss nöd mol welli sprüch ihr meined..söll eifach heisse das halt nöd immer so achunt wies gmeint gsi isch!

Und merce no! I verstoh jo dini bzw. eui Asichte au sehr guet und teils au teilwis!

I find scho das Arroganz es zeiche vo fehlendem Respekt chan si! Wott nur klarstelle das es, zumindest i mim Fall, nöd so isch!

Aber isch halt scho so, sobald zu öppisem stellig nimmsch bzw. partei ergriffsch pissisch demit irgendöpperem as bei..

Und wegm T-Moe z.B i finds absolut grechtfertigt das du uf dem Sampler druf bisch, will ich find du hesch paar Sache für dThurgauer Szene tue und bi dir weissi das du dä Sound fühlsch und au eifach ngeile Siech bisch und das ganze scho es wiili machsch!

I bild mer übrigens au nix druf i dasi uf dem Sampler bin, froh drum bini trozdem! Bi mir is halt nöd eso wie etz. z.B bim T-Moe. Bi mir fühlt Musig/Rap halt en sehr grosse und wichtige Teil i mim Lebe us und i investier huere vil Zit und Arbeit (und ich lieb die "Arbeit") i das ganze und drum nimmi villich teils Sache au chli ernschter oder gsehs mit anderne Auge!

nobra
13.02.2007, 23:31
hey chamer no en track anehenge?
wär au mit 2 lüt debi killa beats killa rhymez
arbon city

PMC-8750
13.02.2007, 23:36
Original geschrieben von strangek
du musch au immer mit dine besserwüsser tips cho...

an tschanneka fetti idee man...glarus sött sowas au ma mache...props...chunt sicher fresh:D

weni nochli "werbig" döff mache zu mim neue track Gwaltlos prod. by Punkt (http://www.myspace.com/kotakastrangek)

Holla

nei glarus söt sowas überhaupt nöd machä....:rolleyes:

Tshanneka
21.02.2007, 16:39
aaaaaaaaight jungs..

s'goht nüme lang und denn isch http://www.tgrapconnection.ch online für all ostschwizer und speziell all thurgauer hiphopheads..

und bald stell ich s'cover online vo de cd..

stay tuned und checks ab..

peace out t.

Donald MC
06.03.2007, 10:41
Original geschrieben von T-MOE
i dänk ede wo do druf isch sött sich deswege nix ibildä dasme etz dä isch wo do druf mues oder irgendwas i derä richtig. es git sicher einigi wo einiges meh energie is ganze stecked als z.B. ich. trotzdem freutsmi en track für das ganze zmache aber ned dasi etz dänke dasi etz so dä hengscht bin willi do druf bin, seb gohtmer agentlich ziemlich am arsch verbi willi ebe dä sound rein als usglich gsehne bi mir persönlich und ned willi was demit will erreiche...

word alte.. i bi zwor nid uf de compilation druf, doch i gseh das zimli gnau so... hauptsach es lauft was im thurgau!

DIO
06.03.2007, 10:51
Original geschrieben von Donald MC
word alte.. i bi zwor nid uf de compilation druf, doch i gseh das zimli gnau so... hauptsach es lauft was im thurgau!

stimmt scho! aber mus zuegeh bin schochli stolz uf de beat woni verbröötle für de track... han zwor nid ich gmacht aber de beat ich so geil de chöntisch insttumental uf de sampler tue und de track würd abgoh :) jetzt mues nur no de rap am beat grecht werde! naja i ca 3-4 wuche isch das ganze im chaschte denn weissi meh!!! hey donboy chunnsch du eigentlich am mittwoch au no is rüümli zu üs chli so session abzüche?!

Donald MC
06.03.2007, 14:15
jo digge solang mer alles mit fassig und humor träge chan...;)

äähm han bis etz no nix ghört, mössti mir überlegge! vo wenn bis wenn?

peace eitsch

m.i.s_newera
05.04.2007, 12:55
täusche ich mich oder ist der märz schon seit 5 tagen vorbei??

Bones
05.04.2007, 13:12
Ja das het dä 5ti April so asich...

m.i.s_newera
05.04.2007, 13:15
hab doch gewusst das ich recht habe

Schurk
05.04.2007, 13:24
ah jo, scho dä 5ti april!

DIO
05.04.2007, 13:41
eigentlich isches jo gliich ob de sampler verspöötig het! die wo druff sind chömed klar demit!

Tshanneka
05.04.2007, 13:44
Jungs Keep Cool.. Ich bin grad i de Ferie in Amsterdam, sobald ich back bin lad ich Page ufe..

Peace

Palarï
05.04.2007, 13:46
"Ferie" in Amsterdam

sägemer en tag spööter, nachem heicho, dänn bisch wieder klar. :D :kiffer:

Tshanneka
05.04.2007, 13:58
Jo öppe so i dem stil.. mached eu kei sorge, es chunt alles wies mues und de sampler wird nöd so schnell vergesse werde..

m.i.s_newera
05.04.2007, 14:24
wieso weil du drauf bist??

Palarï
05.04.2007, 14:35
Original geschrieben von m.i.s_newera
wieso weil du drauf bist??

hier ist dein schild!

sly saloon
26.04.2007, 00:35
mad da flo feat. b-grizzly hüt obig ufgno... wart bis gmixt n gmasteret isch doggie... haller ätscha boy

Pii
26.04.2007, 09:52
üsen Track «Moschtfest» isch au scho länger im Chaste... dä Monet isch doch Abgabetermin, hoff dä halted alli ii! Tschie!

Donald MC
27.04.2007, 11:14
Paragraph117 jetzt au ufgnoh.. no chli mixe und mastere, denn isch alles prima! ;) TG's thä niu king!

LKB
27.04.2007, 19:53
Paragraph117 jetzt au ufgnoh.. no chli mixe und mastere, denn isch alles prima! ;) TG's thä niu king! und somit hett i min bitrag au no gleistet ;)

Ferdinand Vogel
29.04.2007, 22:44
ey tshanneka du pfeife! wie laufts mit dim crappy projektli?

Tshanneka
01.05.2007, 19:44
Ihr hend lang gwartet, ich han lang dra gshaffet!!

www.tgrapconnection.ch isch online, checkts ab, sägets witer, regristrieret eu, disuktieret im forum usw.. Peace Tshanneka

Tshanneka
02.05.2007, 18:19
Für all die wo nöd hend chöne warte, ich hoffe ihr schätzet jetzt au die page!

www.tgrapconnection.ch regristieret eu und hend spass uf dere site.

peace tshanneka

"Ein weiterer Schritt für den Kanton Thurgau und die ganze Ostschweiz."

Tshanneka
03.05.2007, 14:28
aight pushet die site.. sägets allne witer, rennet us eune hüser use, gönd bi de nochbore go lüüte und säget sie söllet uf page goh, mached en chleber und chlebten ufs auto, shribet eune chefe es zätteli wo er sini ziit chan verbringe, sägets allne im usgang, ufem haiweg und shreits a allne bahnhöf umenand, lönd eu t-shirts drucke und laufet so ume, und wenn er das gmacht hend lönd er eu www.tgrapconnection.ch ufd stirn tattooiere..D

pushet eifach die site wie ihr chönd:D

www.tgrapconnection.ch

SalsaDiego
03.05.2007, 20:50
Pushed dä shice und spammed vorallem das verdammte Forum zue :D

Ah jo und chaufed den dä Sampler und so ;)

Donald MC
03.05.2007, 22:05
PUS PUSH PUSH!!! =)

sänbänän
05.05.2007, 20:32
sooo.. jetzt push ich de fräd emol

:kiffer:

A zum D
05.05.2007, 21:34
hehe, häschder extra no än account zuetue zum chli pushe ;)

huärä zwetschge :kiffbounc

cmyk
05.05.2007, 22:39
push push push push

de track vom dio wird de shit!!!

sänbänän
05.05.2007, 22:43
du seisch es, muess ebe au mol si :cool:
und übrigens wen nennsch du do zwetschge mösiö?

huärä pfiffe ;)

Donald MC
07.05.2007, 15:24
isch glaub etz scho recht viel shit am start.. chunnt guet ;)

Palarï
08.05.2007, 11:20
ad dä stock - psycho

dä dög wird na was vo sich ghöre lah.
bukka!

shpoiz12
08.05.2007, 23:54
Yeah!
Chum het mer sin Arsch vo dem Kanton wegbewegt, lauft was..... isch jo en guete Grund zum zrugg cho!!
Props

Micado
09.05.2007, 15:16
PUS PUSH PUSH!!! =)

P-Flow
09.05.2007, 15:39
Original geschrieben von Palarï
ad dä stock - psycho

dä dög wird na was vo sich ghöre lah.
bukka!

ou ya mann, druf chasch gift nä!

SalsaDiego
09.05.2007, 15:58
Original geschrieben von P-Flow
ou ya mann, druf chasch gift nä!

Word!

Tshanneka
13.05.2007, 14:47
wieder neui news uf de site wo für paar ostschwizer sehr interessant chönted si.. peace out

http://www.tgrapconnection.ch

sänbänän
13.05.2007, 23:31
freu mich vollllll uf de sampler, wird fresh ;)

Tshanneka
14.05.2007, 10:38
isch jo au klar wenn de mr. salsa "SO FRESH" diego druf isch:)

De sampler wird vieli vo eu positivi überrasche, word up!!

SalsaDiego
14.05.2007, 10:44

Hehe ;) Und vorallem wen dä Salsa en Track mitm talentiertischte Rapper vom TG gmacht het für dä Sampler!
Go AD!

Tshanneka
14.05.2007, 11:10
Hehe ;) Und vorallem wen dä Salsa en Track mitm talentiertischte Rapper vom TG gmacht het für dä Sampler!
Go AD!

:kiffer: es wird echt bombastisch!!

Ihr chönd eu de ganz summer druf freue uf das was chunt..

TG RAP CONNECTION!!!

Tshanneka
14.05.2007, 15:38
Einigi vo de rapper wo ufem sampler werdet druf si, machet am mittwoch mit am mc contest in st.galle..

für all die wo horny sind uf freshi lines und lustigi sprüch, mittwoch obig im barracuda in st.galle.. oder checket am beste d'news uf www.tgrapconnection.ch

peace out

sänbänän
15.05.2007, 15:50

ich wür säge, s'giit au no anderi wo druf sind, wo genau so fresh sind, me verstoht sich bwoooy.. aiiid ;)

SalsaDiego
15.05.2007, 15:56
Original geschrieben von sänbänän
ich wür säge, s'giit au no anderi wo druf sind, wo genau so fresh sind, me verstoht sich bwoooy.. aiiid ;)

jäää das wöri etz also nöd sege! So Fresh isch scho min Titel!

Aber shet sicher au suss no cooli gueti tighti und weiss ich was für Rapper druf aber Fresh bin scho ich :D haha

Ne freu mi uf das Ding!

Tshanneka
16.05.2007, 11:51
es chunt no einiges uf eu zue, ihr chönd eu freue, believe me.. stay tuned..

tg rap connection baby!!!

N.O.R
17.05.2007, 17:01
tshanneka bring it on!!

und iss 16 mars in einer minute...

Peace ombre, wird e geili sach..

DJ BAZOoKA

----------------------------

www.nordostrecords.ch

www.myspace.com/djbazookaromorecta

----------------------------

bounz:dj:

ms-lyric
17.05.2007, 19:58
apropos rap us em thurgau:
tommy holiday feat. nas:
http://www.tommyholiday.ch/tommy-holiday-feat-nas-if-i-rule-the-world/

sänbänän
20.05.2007, 13:31
jäää das wöri etz also nöd sege! So Fresh isch scho min Titel!

Aber shet sicher au suss no cooli gueti tighti und weiss ich was für Rapper druf aber Fresh bin scho ich :D haha

Ne freu mi uf das Ding!

aiight schö gseit ;)

Am schluss cha sich jo jede selber e meinig bilde, wer de freshischt, tightischt und coolscht isch.. ;) nochem summer isch es jo sowiit :bluepunk:

Tshanneka
24.05.2007, 20:29
neui news für all thurgauer uf www.tgrapconnection.ch (http://www.tgrapconnection.ch) be there peace

Micado
24.05.2007, 22:05
Original geschrieben von N.O.R
tshanneka bring it on!!

und iss 16 mars in einer minute...

hahahaha:D

Pushed das Ding
damn

Tshanneka
14.06.2007, 11:42
News News News: www.tgrapconnection.ch (http://www.tgrapconnection.ch)

neero
14.06.2007, 12:06
diggä, da isch nice..!! hoff chan den ma mitwirke ufere platte..

peace out..