Du befindest dich auf einer für Suchmaschinen optimierten Archive-Page!
Check diesen Beitrag auf unserer richtiger Page in schönem Design unter : neuä track

spenzasequenza
28.09.2004, 03:32
Zalüü
ha mal wider en beat gmacht und grad kei MC umenand gha (am 2 am morge) und naja, de hani halt sälber schnäll eppis gschribu und druf grappt. quali isch viliicht ä biz schpeziell, has nit chänne uf de monitore mische, has nur mim chopfhörer gmacht, und da wisse wer ja alli, was das git...
aber gliich, ich ha mi textlich an di quintessänz vom hiphop ghaltu und isch viliicht nit grad alzzu ärnscht z näh.

abär mich flashts grad:

www.gantlihof.ch/SOUND/ichbi.mp3

natiirlich hani wiä immär ä hüära freid ubär feedbacks..
donc, alors:
cheers, und verdammt ich müäss mal meh schlafe...

Urs Schmid
28.09.2004, 10:36
Also, dr Beat isch fein (Frickle-Style rules!), und dr Rap isch definitiv öi prächtig (fer en Produzänt, am Morge am 3)...
Äch, was sägi, gfallt mer eigentli overall sehr güet... fines nu abwäxligsriich vam Flow här, inhaltlich is wie scho igrümt nid gat originell, aber reimtechnisch hets definitiv gnüeg güeti Zile...
Vaner Qualität här klingt's wirkli en Biz dumpf... aber das chame ja eh ändre. Und ich hä kei Ahnig va Soundqualität.

Brav, spenza, hoffe nu üf meh Schlafmangel...

LKB
28.09.2004, 10:44
dä beat isch eher ungewohnt für dich. da isch nöd grad so min style. aber dä beat goht glich no recht ab.

Dini Rhymes: Für än Producer nöd schlecht.
Dä Text: naja

SCREWD
28.09.2004, 10:53
hehehe geile siech..........

also ich find die ganz aktion fresh........ (für en producer)

big up

thieu
28.09.2004, 10:59
Also mal di Kritik...

Junge ungigwohnt finni der text ver dich nur zum Teil... Cha mer vorstelle wiä ironisch das ses meinsch! Also kein Problem...

Bi 1.40 brichsch i! Selltisch numal droppe vorer eswo! Susch ganz solid... Kennti de susch en MC wo Ferie hät im Moment und wo öi am 3 am Morge nu wä uf Stäg gfahre ver da cho en Stroffa z recorde, aber säge der jetz nit wer...:D

Beat finni ganz äs gäbigs, hät Zupf isch nit Jazzy aber isch cool. Weiss öi welle das so eppis wider gfallt!

Und Junge gib eifach Gas...

Negscht Mäntag chum i de such wider ind Stuba, nit das i Netz kehre was i verpasse...

MCrobidog
28.09.2004, 12:34
Dr Beat isch wieder mal hammer geil, lad so richtig zum flowä i. Dr rap findi au nu cool!

FicDic
28.09.2004, 13:27
also miär hät's gfallä... geilä beat... chunnt mär abär irgänd wiä äs bitz bekannt vor... (also jetz nöd 1:1)

wiä isch das so, übär sin eignä beat so z'flowä wiä mär sich das so vorstellt?

Al Bana
28.09.2004, 13:37
ja mir gfaut dr beat huere!!! ladet würkläch zum flowe ii.. ja dr text - naja - reimtechnisch würk nid schlächt..!

I.C.S.
28.09.2004, 16:49
de beat isch cool, vom text verstani öpe 25% :D tönt aber cool!

Horni MC
28.09.2004, 17:00
grad in ordnär SOUNDUNDSO innä gladä! *ich gibs erhlich zuä i lossäs dänn ehh wänn is gspeichärät ha! beat isch phät

sonix
28.09.2004, 17:03
hrhr.. chunnt x-trem fresh! propz vo mire site (und nomal e schwetti propz, für en producer...*schleim schleim)... muah :D

piis!

chaib
28.09.2004, 19:50
häh.

das erinnert mi an die alte style vo euch so alla flashgott oder oder oder...... eifach an das tape wo im auto halbe weggschmolze isch und ich's neulich wieder zwäg brocht ha *freud*.
was gits uszetze... nix.... dasi nöd viel verstoh liit
wohl drah dasi usm andere egge bin... und quali, böh, findi doch gar nöd so baaad... (vilicht willi au grad uf kopfhörer lose ?!?! ;) )

nä, isch kuhl.... und tüend nöd so vowege isch isi für en producer... isch au süsch isi... blah

adjö

unique
28.09.2004, 19:58
fresh!!!:D
de beat esch eifach à la spenza --> phäätt! ächt voll zom flowe!:D geile pimp style! ond d rhyme quali esch au rächt easy, osser dass d stemm z vell bass hed, dromm verstodmers (ömu ech) z.T. relativ schlächt, es chönnt aso klarer ond düütlecher sii (aso vo de iistellig här, you know?), ond inhaltlech weisch jo sälber!:D uf jede fall ben ech fetter als du! ond besser als du!:D :D

LAN
28.09.2004, 20:12
eifach nur fett! komplimänt :D

thieu
28.09.2004, 23:48
Original geschrieben von chaib
häh.

das erinnert mi an die alte style vo euch so alla flashgott oder oder oder...... eifach an das tape wo im auto halbe weggschmolze isch und ich's neulich wieder zwäg brocht ha *freud*.
was gits uszetze... nix.... dasi nöd viel verstoh liit
wohl drah dasi usm andere egge bin... und quali, böh, findi doch gar nöd so baaad... (vilicht willi au grad uf kopfhörer lose ?!?! ;) )

nä, isch kuhl.... und tüend nöd so vowege isch isi für en producer... isch au süsch isi... blah

adjö

Also erstens isch der SPenzi ja nit z erstmal hinner dem Mik, macht das aber meh so ver de MCs mal wider z zeige das me eppis sellti mache... Oder das er sich gar nit brüächt!

@ Chaib

Dü häsch es soundundso Tape mit Flaschgott und so alte Sache! Isch ja ganz luschtig, müäss appa das Ziig öi mal wider lose und mi amüäsiäre uber d erstee sus schritta!

Das finni irgendwiä jetz gat zu luschtig!

thieu ver soundundso

Fletsch
29.09.2004, 08:13
Tönt chli schräg ;)

Aber de Beat isch scho na cool!

Hortkind
29.09.2004, 11:17
Kompliment!
Rap ist fresh. Beat superfreaky(timbaland läßt grüßen;-)).
Hintergrundsamples find ich nicht so gelungen wie den Rest.

subtile
29.09.2004, 11:23
Hmm d Raps chani nid so beurteile aber es flowt nid schlächt...

Dr Beat tönt halt so wie die meischte hiphop beats zurzit :D aber er isch trotzdem guet..

poetical
29.09.2004, 11:28
Muess säge flasht mer o sehr. Chunt früsch u unverchrampft. Das isch genau so wie's muess si. Wieter so chani nume säge.

spenzasequenza
29.09.2004, 11:31
cool hehe..

also bini doch nit komplett näbs de schüä. güät...

ähm, hortkind, welche samples meinst du??
der Beat enthält, entgegen meiner üblichen arbeitsweise, nur Ein einziges sample -> snare, der rest sind synthies... oh, und im refrain hab ich noch ein bisschen die gitarre verhauen; meinst du das?

spenzasequenza
29.09.2004, 11:34
oh, und urs, isch wirklich ä biz dumpf... hani abär immär, wil där beyerdynamic hörer va miär isch ä schpur z grosszügig ine hoche frequänze... de passiärt das scho mal... de magi appa numal därhinnär... *g

Hortkind
29.09.2004, 12:47
Jau, ich mein den Synthie(das leichte Aufwallen des Synthies)... zumindest beim ersten Hören, war der nicht so ganz sauber. Das störte mich aber nur anfangs... weiter hinten im Track paat der dann voll drauf.

spenzasequenza
29.09.2004, 22:58
also, diz mal inär ubärarbeitete version, ä biz wenigär bass inä schtimmä, ä bis transparäntäri heechinä, und ä biz annärsch komprässiärts..

www.gantlihof.ch/SOUND/ichbi.mp3

jetz sellti mus glöibi bessär värschtah...
mörcey

thieu
30.09.2004, 10:47
Z Raphi hät gemint so eppis hättis va diär jetz uberhöipt nit erwartet! Aber finnes immer nu luschtig!

Jetz tents im Fall wirklich besser, isch viel Klarer z verstah!

Aber dü häsch nu meh dra gschafft, der Beat unerstriicht d Stroffa öi nu es bitz besser etc.

poetical
30.09.2004, 11:04
Jep die überarbeiteti Version gfaut mer no besser. Dr Beat bouncet extrem fett. Fröie mi scho weni mitem Tonik verbi chume cho ufnäh. Wallis rockt.

Urs Schmid
30.09.2004, 12:48
Chami dm poetical nur aschliesse... tent besser jetz.
Und: WAS? Gits endli en GL-VS-Connection? Da fröiji mi doch drüf, hämi scho lenger gfrägt, warum das eigentli niemert macht.

Urs Schmid
30.09.2004, 12:52
Hä gat ersch dr Ort gläse - git in dem Fall appa en BE, nid en GL-Connection... sorry, hä Tonik irgendwie mit Trick77 in Verbini bracht.
Aber das kehrt ja eigentli gar nid zum Thema va dem Thread.

unique
30.09.2004, 13:45
phääätt!:D ächt geiler als 1.version! rap chond besser! props!!!

spenzasequenza
07.10.2004, 02:33
whoow... scho ufer zweite siite? naja... jetz nimme... losät der plunder nu e biz