Du befindest dich auf einer für Suchmaschinen optimierten Archive-Page!
Check diesen Beitrag auf unserer richtiger Page in schönem Design unter : UFC Fighting!!!

D-Glay
28.09.2004, 10:34
Wer kennts? wemm gfallts? ... Write a lil bit about it. :)

Da eine vo de hertischte sieche! hehe.. :D

D-Glay
28.09.2004, 10:35
:D

sly saloon
28.09.2004, 10:38
ischs de crocop? de het doch k1 gmacht:confused:
hm dem weti uf all fäll nöd z nacht begegne, en exbull wo zum prügler mutiert isch:bluepunk:

ufc isch jo oberhappig! do reblets!

Radical
28.09.2004, 10:40
Also ich hans au scho paar mal glueget (DVD's) und zocked (uf X-box). Find scho no interessant, aber au sackbrutal, und mängmal tuet's eim scho weh bim zueluegä.....

sly saloon
28.09.2004, 10:42
Original geschrieben von Radical
Also ich hans au scho paar mal glueget (DVD's) und zocked (uf X-box). Find scho no interessant, aber au sackbrutal, und mängmal tuet's eim scho weh bim zueluegä.....

pussy! cola light süffler!:D

sian
28.09.2004, 10:44
www.ultimatefighting.com

www.pridefighting.com

abartig...luegt min arbetskolleg de ganz tag ah, huere yugo:D

Radical
28.09.2004, 10:46
Original geschrieben von sly saloon
pussy! cola light süffler!:D

du Erschtä-Derby-Heimsieg-sit-20Jahr-Verpasser bisch besser ruehig!:D :p

D-Glay
28.09.2004, 10:48
Das isch de antierendi meischter! So zsege s'non plus ultra! :D

D-Glay
28.09.2004, 10:51
..und das passiert wenn mer dem siech ztumm chunt.. *g*

slang!head
28.09.2004, 10:52
was isch das? sowas wie wresting for real?

Radical
28.09.2004, 10:53
Original geschrieben von **slang!head**
was isch das? sowas wie wresting for real?

fascht....*ggg* das isch s härtischtä wo's in Sache Kampfsport so öppe git....praktisch kei Reglä näbscht Tüüfschläg (oder???) Ellbogä id Fressi, Chnüü in Grind wenn der ander am Bodä druckt isch....det treffed die beschtä Kämpfer us Wrestling, Thaiboxing, K1, etc ufenand...

D-Glay
28.09.2004, 10:54
Slang head... Da isch ales erlaubt , bis uf Auge ussteche.. Isch also en echte kampf mit bluet , brüch und usgschlagene Zäh.. ...halt ales was so dezue ghört.. :D

Lartscho
28.09.2004, 10:54
isch ds ds huere illegale fighte? :D

Radical
28.09.2004, 10:57
Original geschrieben von Lartscho
isch ds ds huere illegale fighte? :D

nei, illegal isches nöd (mal nöd ide Staate)

Beatstar
28.09.2004, 10:57
also ich finds scho no interessant au wenns mega brutal isch :) vorallem ebe well no oft verschidigni kampfstil ufenand treffed!

D-Glay
28.09.2004, 11:02
..und so chas usgah... *autsch*

SCREWD
28.09.2004, 11:06
mhhhhh........härzig..........

meinsch noch em kampf, göhnd die zämme au e bierli go trinke??

samee
28.09.2004, 11:07
Fouls:
Butting with the head.
Eye gouging of any kind.
Biting.
Hair pulling.
Fish hooking.
Groin attacks of any kind.
Putting a finger into any orifice or into any cut or laceration on an opponent.
Small joint manipulation.
Striking to the spine or the back of the head.
Striking downward using the point of the elbow.
Throat strikes of any kind, including, without limitation, grabbing the trachea.
Clawing, pinching or twisting the flesh.
Grabbing the clavicle.
Kicking the head of a grounded opponent.
Kneeing the head of a grounded opponent.
Stomping a grounded opponent.
Kicking to the kidney with the heel.
Spiking an opponent to the canvas on his head or neck.
Throwing an opponent out of the ring or fenced area.
Holding the shorts or gloves of an opponent.
Spitting at an opponent.
Engaging in an unsportsmanlike conduct that causes an injury to an opponent.
Holding the ropes or the fence.
Using abusive language in the ring or fenced area.
Attacking an opponent on or during the break.
Attacking an opponent who is under the care of the referee.
Attacking an opponent after the bell has sounded the end of the period of unarmed combat.
Flagrantly disregarding the instructions of the referee.
Timidity, including, without limitation, avoiding contact with an opponent, intentionally or consistently dropping the mouthpiece or faking an injury.
Interference by the corner.
Throwing in the towel during competition.

:p

slang!head
28.09.2004, 11:10
Original geschrieben von kack0r
also ich finds scho no interessant au wenns mega brutal isch :)

es isch ja sicher weg dem so interessant....

Das chunt noed am TV odr? Muesch ufs Internet zum Fights inezieh?

fonky.one
28.09.2004, 11:10
das sind eh alles doping fresser (koks, etc.- coktail), gege d schmerze... super :rolleyes:

sin
28.09.2004, 11:15
hehe UFC isch no luschtig wobii sie meischtens nid sehr viu tehnik awändä sondern nur dr schlö bis nur no eini steit aber schüsch isches no ungerhautsam..! Aber fingä K1 oder eifach muhai thai meischterschafte interessanter aus ds voukontkakt wrestling..

D-Glay
28.09.2004, 11:16
Nöd all fonky one... Wird sicher usnahme geh aber au da gits Doping kontrolle und disqualifikatione..

Di meischte trainiered eifach wie pickt zum det mitmache.. Kenne au eine de trainiert praktisch jede 2t tag um di 4 std. und macht internationali kämpf aber au de seit, er müesi no vill herter werde wenn er det wür welle mitmache , debi isch min Koleg in 2 diszipline Weltmeischter worde..

Its all about training.. ...d'Schmerze chömed erscht spöter. ;)

D-Glay
28.09.2004, 11:19
Sin

Mues der au grad widerspreche.. :D hehe.. UFC isch praktisch NUR technik da de Kampf am bode entschide wird.. Wenn det kei technik hesch, bisch ufgschmisse.. Es isch nöd eifach e wilds getummel wie ufme pauseplatz.. Muesch mal d'schläg iezieh wos am bode mached und wie si sich abstützed.. Ales technik. :)

sly saloon
28.09.2004, 11:28
Original geschrieben von D-Glay
Sin

Mues der au grad widerspreche.. :D hehe.. UFC isch praktisch NUR technik da de Kampf am bode entschide wird.. Wenn det kei technik hesch, bisch ufgschmisse.. Es isch nöd eifach e wilds getummel wie ufme pauseplatz.. Muesch mal d'schläg iezieh wos am bode mached und wie si sich abstützed.. Ales technik. :)

für s ander gits jo no ultimate pauseplatz fighting, jede tag am 10ni ufem schuelhof:D

slang!head
28.09.2004, 11:58
ey leude wo chan mer sich innezieh wie sich die lüüt grüen und blau prüglet? :charhit:

sin
28.09.2004, 12:26
ja klar ä gwüssti technik hei sie scho isch ou besser... aber UFC, cagefighthing u so sache dert muesch eifach schnäu u starch si ... muesch eifach dr erscht si wo dr ander KO schlat.
und ha scho viu UFC kämpf gse wo d technik zimlech vernachlässigt isch wordä..und praktisch nur d füscht i kopf ramme zeut het!

technik hei sie scho aber sie wändä se nid immer a

mc rassko
28.09.2004, 12:43
naja ich finds nöd so de hammer

Beatstar
28.09.2004, 13:09
Original geschrieben von **slang!head**
ey leude wo chan mer sich innezieh wie sich die lüüt grüen und blau prüglet? :charhit:

gfinsch relativ viel im kazaa/emule oder söschtige p2p progs
eifach mol ufc igä ;)

Rahiis
28.09.2004, 13:41
auso, Cro Cop, isch eh dr bescht kämpfer für mi, u ds sägi nid nume wöu är z'croatie mi nachbar isch!(ca. 150m loufä)!

mi kolleg,wo zbärn wohnt, macht dä sport (k1 & ufc), und isch am cro-cop es zitli lang si sparingspartner gsi!
am 16.10.04, het mi kolleg ä match, in ZH gloub, und ig ha plätz für di erschti reie :D aber shitn's isch, den bini am kool savas konzärt! naja..

ufjede fau, müesst dir nech die fights und aues müglächä mau bi kazaa go zieh! ig hane richtigi samlig! hehe..

vo jedem fighter hani mind. 5 kämpf! ds chunt ufe grossi mängi :D und ja..offt luegis ou am TV! uf EuroSport(wi gester am abe --> K1) und so! UFC hani ufem Bosnische sänder! haha ;)

ja... ds wärs mau gsi!

und ja... dir gseht ja aube bi dä matche am afang wo cro-cop sis t-shirt an het! hinge steit ja ''Specialna-Policia-Lucko'' (är isch ja speziau polizischt)! und Lucko isch ä city in Zagreb sozsägä, ä stadt ir houbtstadt, u dert wohne ig ou ! :D

peiis

D-Glay
28.09.2004, 13:56
Original geschrieben von sin
ja klar ä gwüssti technik hei sie scho isch ou besser... aber UFC, cagefighthing u so sache dert muesch eifach schnäu u starch si ... muesch eifach dr erscht si wo dr ander KO schlat.
und ha scho viu UFC kämpf gse wo d technik zimlech vernachlässigt isch wordä..und praktisch nur d füscht i kopf ramme zeut het!

technik hei sie scho aber sie wändä se nid immer a

Jede gaht nach sine Vorteil... Wenn eine masse hett , schwer isch und de no en wrestler... ...Wiso sett er de welle afange boxe? :D Octagon ( cagefighting ) genau dasselbe.. Kickboxer kämpfed nunmal im stah was zur folg hett , das es ebe füscht&Tritt regnet , en wrestler aber sini stärchi liit im Bodekampf. Voreweg schnell... ...Das isch kei Kampfkunscht, sondern KAMPFSPORT! :D ;)

s'gaht nöd drumm wer das di schönschte schläg macht, sondern wer di effektivschte schläg macht. ;)

Du hesch recht das es welchi git wod Technik vernachlässiged wie als bispil en Bob sapp.. *g* Aber hey! Was wetsch mit 170kg no anders mache als voll druff los und hoffe de ander umzhaue.. :D hehe..

Technik wird richtig geil wenn zwei wrestler ufenand treffed!

Technik oder kei.. Schlussendlich isch das Ultimate fighting championship. Möge der stärkere gewinnen! :)

D-Glay
28.09.2004, 14:00
Original geschrieben von Rahiis
auso, Cro Cop, isch eh dr bescht kämpfer für mi, u ds sägi nid nume wöu är z'croatie mi nachbar isch!(ca. 150m loufä)!

mi kolleg,wo zbärn wohnt, macht dä sport (k1 & ufc), und isch am cro-cop es zitli lang si sparingspartner gsi!
am 16.10.04, het mi kolleg ä match, in ZH gloub, und ig ha plätz für di erschti reie :D aber shitn's isch, den bini am kool savas konzärt! naja..

ufjede fau, müesst dir nech die fights und aues müglächä mau bi kazaa go zieh! ig hane richtigi samlig! hehe..

vo jedem fighter hani mind. 5 kämpf! ds chunt ufe grossi mängi :D und ja..offt luegis ou am TV! uf EuroSport(wi gester am abe --> K1) und so! UFC hani ufem Bosnische sänder! haha ;)

ja... ds wärs mau gsi!

und ja... dir gseht ja aube bi dä matche am afang wo cro-cop sis t-shirt an het! hinge steit ja ''Specialna-Policia-Lucko'' (är isch ja speziau polizischt)! und Lucko isch ä city in Zagreb sozsägä, ä stadt ir houbtstadt, u dert wohne ig ou ! :D

peiis

De Cro Cop find ich de geilscht will eifach ales zu Brei wird , wo de driischlaht! :D hehe.. De hät hämmer das kei Gras meh wachst! :D Wenn de gegner nöd decke cha de... :jesus:

guru
28.09.2004, 14:26
Original geschrieben von fonky.one
das sind eh alles doping fresser (koks, etc.- coktail), gege d schmerze... super :rolleyes:

ja scho da muesch der anderi sache spicke... volllll weich...

fonky.one
28.09.2004, 14:44
Original geschrieben von D-Glay
Nöd all fonky one... Wird sicher usnahme geh aber au da gits Doping kontrolle und disqualifikatione..

Di meischte trainiered eifach wie pickt zum det mitmache.. Kenne au eine de trainiert praktisch jede 2t tag um di 4 std. und macht internationali kämpf aber au de seit, er müesi no vill herter werde wenn er det wür welle mitmache , debi isch min Koleg in 2 diszipline Weltmeischter worde..

Its all about training.. ...d'Schmerze chömed erscht spöter. ;)

soso nit alli, aber fasch alli :D ...
gueti dopingkontrolle, wenn nit gosch, wenn verweigerisch!!!
hesch sicher au bitz mitbecho in de medie. dä schwiezer, wo geg dr bernardo verlore het z basel. denn dr Bregy isch au wege doping sperrt. :wtf:
aber k1 luge ich amigs troztdem gern :dance: :dance:

Negus
28.09.2004, 15:13
Das isch kei Kampfkunscht, sondern KAMPFSPORT!

UFC bezeichnisch als Kampfsport???? Das isch wohl am eheste Kampfkunst vo allne so komische Kämpfervereinigunge. Kampfkunst isch wänn ALLI Kampfstil beherschisch und zu eim vereinige chasch (Fust-, Fuess- und Bodekampf und weme so will au Waffe) Wie zum Bispiel: http://www.bujutsu.com.do (Wobi do nid wettkampfmässig trainiert würd)

Uns susch so zu crocop do säge nur eis, Balkan boys sind halt scho die härtischte :D ! Das isch öppis wo me ihne muess loh kämpferwille häns. Wo i no trainiert han simmer ganu 3 Schwizer gsie, die räschtliche sind ursprünglich alli us em Oste vo Europa cho.

Negus
28.09.2004, 15:16
http://www.bujutsu.com.do/img/116g.jpg

deefac
28.09.2004, 15:23
isch doch das wo paar mal lüt si gstorbe?
also wenn öpper wäg some scheiss stirbt findis scho trurig, aber si chöi ja selber entscheide ob si wei mitmache oder nid

D-Glay
28.09.2004, 15:33
Also für mich bliibts so wies staht.. Ufc isch für mich nunmal en Kampfsport aber möcht das ganze nöd no einisch durechätsche wie au scho.. hehe.. :D Ha uf all Fäll mini Gründ warum i da schribe.. ;)

Das wo Du mir schilderisch , nenn ich submission fighting. :)

..und jepp! Nebscht de Algerier sind Albaner di hertischte Thai boxer... :)

D-Glay
28.09.2004, 15:35
@ Negus

Ganz geils pic!! :D

deefac
28.09.2004, 15:36
het jemand geschter k1 uf eurosport gseh?

Negus
28.09.2004, 17:08
@ D glay

Na guet Kampfkunst beihnalt natürlich au no z`geistig-meditativi Training und Philosophie (näbe Wurf und Falltechnike wo i vorher verhängt han). Aber zum würklich Kampfkunst betriebe muesch das läbe und nid mache...
Submission Fighting??? Was verstohsch under dem? - no nie köhrt.
Wür mi interessiere was du under Kampfkunst verstohsch, falls es en Thread do gsie isch wos scho mol durechätsch häsch, chasch jo en link poste. Wenn kei bock häsch di nomol z`wiederhole.
Na bim Thai Boxe vergisisch aber no Thailänder?;) . Wobi ich mich im Fernsehsport nid uskenne. De einzig Profi Kampfsportler wo i kenne (kennt ha) isch de Andy Hug.

Rahiis
29.09.2004, 08:09
Original geschrieben von deefac
het jemand geschter k1 uf eurosport gseh?

Jupp hani..wiso?

kObra
29.09.2004, 09:15
http://www.sherdog.com/videos/videos.asp?v_id=40

uf därä page hets suscht no än video wo mär sich das ganzä besser chan vorstellä (für die wos nanig kännäd)

Beatnik
29.09.2004, 16:42
Original geschrieben von Negus
@ D glay

Na guet Kampfkunst beihnalt natürlich au no z`geistig-meditativi Training und Philosophie (näbe Wurf und Falltechnike wo i vorher verhängt han). Aber zum würklich Kampfkunst betriebe muesch das läbe und nid mache...
Submission Fighting??? Was verstohsch under dem? - no nie köhrt.
g.

Kennsch jui Jitsu (oder wie mer das schriibt)?

Das isch e KampfKUNST wo 90& Grappling drinn hett!

Grappling sind Bodetechnicke, wer das beherrscht, dä isch en verdammt härte Gegner! Will 99% vo allne Kämpf endet uf em Bode...und nöd wie i dene hübsche und coole Kung Fu Film uf dä Bei (also wenns kei Regle gitt mein ich)

Und dGracie Brothers, wo Jui jitsu Meister sind, sind im UFC mal UNGESCHLAGEN gsi, diä ganzi familie (Vater, Sohn, Brüeder)

Du gsesch also, au bi soneme Brutale Kampfsport isch Kampfkunst unabdingbar!

sGeilscht isch mal en Wing Chung Kämpfer gsi, dä ersti Wing Chungler wo aneme UFC mitmacht, läck hett dä uf dFrässi übercho, he he...Bodetechnicke hend ihm eifach gfehlt:D

$Langstrass$
30.09.2004, 18:05
de tito ortizz macht ali fertig im ufc..er isch ungschlagee..und es ischs geilste zum luege..ufc ruled

Beatnik
01.10.2004, 15:25
Da hend mer au no en geile Siäch!

R.I.P - Han dich leider niä Live gseh!!

http://www.fightingmaster.com/legends/andyhug/andyhug28.jpg

Jigga
01.10.2004, 15:49
wemer scho bim kampfsport sind...

parabens paulo!

min koleg paulo, us basel isch am 18.09 in basel neue weltmeister (- 70kg) worde... geile siäch

deefac
02.10.2004, 17:48
Original geschrieben von Rahiis
Jupp hani..wiso?

dä thailänder dert isch di gröschti muay thai machine gsi woni jemals gseh ha, voll de killlller:dance: .. isch glaubs de erscht thailänder wo k1 gwunne het

Boogieblind
02.10.2004, 18:49
Original geschrieben von Beatnik
Kennsch jui Jitsu (oder wie mer das schriibt)?

Das isch e KampfKUNST wo 90& Grappling drinn hett!

Grappling sind Bodetechnicke, wer das beherrscht, dä isch en verdammt härte Gegner! Will 99% vo allne Kämpf endet uf em Bode...und nöd wie i dene hübsche und coole Kung Fu Film uf dä Bei (also wenns kei Regle gitt mein ich)

Und dGracie Brothers, wo Jui jitsu Meister sind, sind im UFC mal UNGESCHLAGEN gsi, diä ganzi familie (Vater, Sohn, Brüeder)

Du gsesch also, au bi soneme Brutale Kampfsport isch Kampfkunst unabdingbar!

sGeilscht isch mal en Wing Chung Kämpfer gsi, dä ersti Wing Chungler wo aneme UFC mitmacht, läck hett dä uf dFrässi übercho, he he...Bodetechnicke hend ihm eifach gfehlt:D

Jawohl Da het de Beatnick mal wider Recht!!:D :D
Du und ich hend ja damals scho die Diskussion über JKD gha, wenndi no errinnere chasch!?:hmmm: Und jetzt muess ich mich als alte Bruce Lee-Freak natürlich au no zu dem Thema da üssere...
Also eigentlich findi Ultimatefighting no interessant, willt halt würklich gsehsch, wie en kampf ohni Regle (zb Strassekampf) ablaufe würd.(vgl JKD) Nämlich wie gseit, ide MeisteFäll am Bode mit vill umegezerre und würge etc und nöd schöne Spinningkicks etc.
Aber anderersits findis irgendwie au nöd so würklich geil. Woni mal in GranCanaria ide Ferie gsi bin,ischs isomne Club immer ufere Linwand gloffe und irgendwie hesch fascht müesse zueluege anderersits hetsch am liebschte weggluegt wills eifach so verdammt brutal isch. Und wenns am Bode umeligget, denn tuetmer de Underi immer so leid!haha :D

Bi KampfKUNST weissi nöd so Recht...:hmmm: ...einersiits nöd, anderersiits ebe doch... Ich glaub bi dene Kämpfer isch nüm vill mentales ume (wie au, wenns sich immer ufd Fressi schlönd:D ) anderersiits isch das ebe die hohe Kunst sich i somne Kampf durezsetze!

whatever..solang's nöd mich verhauet...

peace

Beatnik
03.10.2004, 12:37
Original geschrieben von Boogieblind
Jawohl Da het de Beatnick mal wider Recht!!:D :D
Du und ich hend ja damals scho die Diskussion über JKD gha, wenndi no errinnere chasch!?:hmmm:

He He sicher :D Das isch Lustig gsi, hr hr hr;)

PsyKez
03.10.2004, 23:01
Original geschrieben von sly saloon
ischs de crocop? de het doch k1 gmacht:confused:
hm dem weti uf all fäll nöd z nacht begegne, en exbull wo zum prügler mutiert isch:bluepunk:

ufc isch jo oberhappig! do reblets!

er isch imfall suscht scho fridlich muesch kei angscht gäll du ;)

aber ebe left high kick und so zimli brutal. hender s game schomal zockt? isch huärä luschtig imfall.

es git doch no sone russ de isch au übelscht eheh de riist dich ufe bode und schlaht eifach uf din grind i bis knock out bisch... :dance:

PsyKez
03.10.2004, 23:04
ja de russ heisst fedor emalienko oder so.

und de noguiera clan vo brasilie isch auno starch so jiu jitsu halt.

uf www.mma-fighter.com registriere na gits paar videos zum ziehe ua crocop highlights