Du befindest dich auf einer für Suchmaschinen optimierten Archive-Page!
Check diesen Beitrag auf unserer richtiger Page in schönem Design unter : Blocher bei Selbstmortattentat gestorben!!!

SaintGallCrime
12.02.2007, 02:10
(reuters)Blocher bei Selbstmordattentat gestorben - Schweiz unter Schock

In der Nacht auf Montag erlag Blocher einer schweren Explosion in seiner Villa in Herisau. Ein Selbstmordattentäter verschaffte sich Zutritt in das Haus von Christoph Blocher und zündete umgehend einen Sprengsatz versteckt in seinem Darmtrakt. Es handelte sich um einen jungen Albaner der inspiriert von Gimmas Track, die Kontrolle über sein Handeln verlor. Laut Sprecher der herisauischen Dorfpolizei Sepp Unterhoser soll der Attentäter vor der Zündung "Gimma Ekber, Gimma Ekber" gerufen haben. Verkleidet als rechtsextremer Stricher konnte sich dieser Gimmma-Fanatiker auf Einladung Blochers in sein Haus einschleusen.......

Quelle:

BlickBlick (http://www.blick.ch/news/tierwelt/artikel55730)

Topfchopf
12.02.2007, 02:15
shit. war einer schneller! :kiffer:

Sub Zero
12.02.2007, 02:38
Original geschrieben von SaintGallCrime
(reuters)Blocher bei Selbstmordattentat gestorben - Schweiz unter Schock

In der Nacht auf Montag erlag Blocher einer schweren Explosion in seiner Villa in Herisau. Ein Selbstmordattentäter verschaffte sich Zutritt in das Haus von Christoph Blocher und zündete umgehend einen Sprengsatz versteckt in seinem Darmtrakt. Es handelte sich um einen jungen Albaner der inspiriert von Gimmas Track, die Kontrolle über sein Handeln verlor. Laut Sprecher der herisauischen Dorfpolizei Sepp Unterhoser soll der Attentäter vor der Zündung "Gimma Ekber, Gimma Ekber" gerufen haben. Verkleidet als rechtsextremer Stricher konnte sich dieser Gimmma-Fanatiker auf Einladung Blochers in sein Haus einschleusen.......

Quelle:

BlickBlick (http://www.blick.ch/news/tierwelt/artikel55730)

isch das wohr???frog mich ebe

PeAcEwEeD
12.02.2007, 08:16
eh nid odr???
im txt staht amel nix!!!
wär doch fedd!

peace:kiffer:

CHrutstIL
12.02.2007, 08:30
hehe, sonen shaice :D

Gimma Ekber :D

Bizzi
12.02.2007, 08:30
R.I.P, es stimmt, ich han's gad im Radio ghört.

CHrutstIL
12.02.2007, 08:36
wiso ghör ich nüt do ide buude? drs3 no nüt devo mitbecho? und vo wo verdammt set mer denn scho sini motivation dezue wüsse? naja, wenns würklich so wär, ghöri jo no wiiters. sorry, aber im momänt glaub ich üch käs wort:o

edit: ach jo, uf blick sctoht jo au nüt meh. wenns tatsächlich det gstande isch: muetigi änte :D

Jollepath
12.02.2007, 09:02
Herrliberg = Herisau...haha

schlächti verarschig :D

ez hami scho gfreut, dass de mentig guet afangt...ääää

nei scherz...was würded ihr punks au alli mache ohni de stöffel...isch doch unterhaltig puur

Cereal Killa
12.02.2007, 09:29
hahahaha...

ich seg nume:

Tierisch gut drauf naja;)

P-Flow
12.02.2007, 09:35
sorry ver di gfühlslosigkeit.. aber schön weris ja tatsächlich xi :(

naja, bisich der blick hitu läsu vergeit nu n'halb stund.. veli dass bis de per züöfall no swas passiert..

Bizzi
12.02.2007, 09:41
Stimmt, war ja doch nur ne Hoax...

aber das Gimmahu akber hatte mich schon ein bisschen stutzig gemacht... :rolleyes:

M.O.
12.02.2007, 09:44
...äs Lüt git wo sich ernsthaft frögäd öb das wahr sig, zeigt uf was beängstigend tüüfem Niveau s'Forum vo Aightgenossen.ch isch.

Dankä!

MO

Guetä CHer Räp isch uf www.rap.ch

Bizzi
12.02.2007, 09:48
Es hätte ja sein können!!!!!

Jollepath
12.02.2007, 09:51
1. Herisau?
2. Darmtrakt
3. Gimma. Ekber
4. Sepp Unterhoser
5. het de gimma gar kei fans...

aber einigermasse kreativ isches :p

Schuuh
12.02.2007, 09:56
alt

SalsaDiego
12.02.2007, 10:00
"Verkleidet als rechtsextremer Stricher konnte sich dieser Gimmma-Fanatiker auf Einladung Blochers in sein Haus einschleusen......."

En Albaner wo sich als rechtsextreme stricher im Blocher sis huus schlicht und en Bombe us sim Arsch zündet.. bitte jungs wer glaubt scho sowas.. Aber unterhaltsam isches trozdem
:D

Bizzi
12.02.2007, 10:07
Wär weiss, weisch ich finds chli arrogant und ibildet vo eu eifach über dmöglichkeit hinweg zxeh, dasses vilich würki würki hett chöne passiere, weisch, und eifach allgemein ihr söttet chli, weisch, meh so offe si gegenüber so sache, weisch.

snub
12.02.2007, 10:07
...nöd luschtig...

Okay, scho es bitz... :D

jill
12.02.2007, 10:13
ICH GLAUB MIR HEND EUS Z FRüEH GFREUT...... :(

geile artikel :D :D

Fletsch
12.02.2007, 10:17
haha...funny shit!

lönd doch mal de Blocher si :( er isch sonen herzige...

http://www.antisvp.antifa.net/wordpress/wp-content/uploads/christoph_blocher.jpg

Red Reef
12.02.2007, 11:06
harr. düstere humor :P

Gigu
12.02.2007, 11:07
Original geschrieben von SalsaDiego
En Albaner wo sich als rechtsextreme stricher im Blocher sis huus schlicht und en Bombe us sim Arsch zündet.. bitte jungs wer glaubt scho sowas..

HAHAHA, woooord! :D :D

Original geschrieben von SalsaDiego
Aber unterhaltsam isches trozdem

Stimmt, wieder mau ä Hammer-Story!

Sewi
12.02.2007, 11:12
Original geschrieben von SaintGallCrime
Verkleidet als rechtsextremer Stricher konnte sich dieser Gimmma-Fanatiker auf Einladung Blochers in sein Haus einschleusen.......

http://mitglied.lycos.de/dexxta/forum/images/smiles/verreck.gif
Hahaaa!!! Herrlich!!!

Hang_Mans_Joke
12.02.2007, 11:17
völlige scheiss!!
weder luschtig na unterhaltsam... eifach nur primitiv und scheisse! ihr sind doch sälber alles faschos!

Bizzi
12.02.2007, 11:44
jungs, mir sind entlarvt worde, ich glaub sversteckspiel macht zu dem ziitpunkt kein sinn meh... alli schlöfer bitte aktiviere.

tha aight-national-asoziali Revolution begins now, ich wiederhole: alli schlöfer aktiviere, shqiptarinate übernähmet ez kontrolle. grossalbanie mitsamt schwizer kolonie wird gad usgruefe.

P-Flow
12.02.2007, 11:50
Original geschrieben von Hang_Mans_Joke
völlige scheiss!!
weder luschtig na unterhaltsam... eifach nur primitiv und scheisse! ihr sind doch sälber alles faschos!

...sehr logischi schlussfolgrig :rolleyes:

snub
12.02.2007, 11:50
Mer nännt mich au: "The Kleshfather".

Hang_Mans_Joke
12.02.2007, 12:22
Original geschrieben von P-Flow
...sehr logischi schlussfolgrig :rolleyes:

faschissmus isch doch Fremdehass also sogar hass gege e minderheit ufgrund ihrer nationalität, religion oder politische gsinnig, richtig?
d'verherlichung vonre tat wo e person debi umchund ufgrund vo sinre politische gsinnig isch also en befürwortig vom eigentlich verurteilte, oder?

musch mich korigiere wenns ned stimmt! ;-)

Bizzi
12.02.2007, 12:34
unterscheide lärne zwüsche abstammig und hütigem sprachliche gebruch.

was sind skinheads?

usserdem wird rächtes dänke verurteilt und de blocher als e bitch als person. wobi... nei, eigentlich ischs eifach nume lustig

Hang_Mans_Joke
12.02.2007, 12:41
scho guet...

ich find so sache scheisse, und basta!
han eigentlich gar kei luscht uf e diskussion. und scho gar nöd uf so en scheiss wie was isch skinhead und so...

langwiilt mich!

SeZ
12.02.2007, 13:12
shit, ich ha mi scho gfreut

shqiptarinate übernähmet ez kontrolle. grossalbanie mitsamt schwizer kolonie wird gad usgruefe.

HAHAHAHAHAHAHAHAHA, ich lach mer de arsch ab. so geil!

YouSuck
12.02.2007, 13:13
Original geschrieben von SeZ
shit, ich ha mi scho gfreut

hehe, dito..

Nette start id wuche wär das gsi...

piet
12.02.2007, 13:22
hehe geili gschicht :-) fuck blocher

P-Flow
12.02.2007, 13:32
faschissmus isch doch Fremdehass also sogar hass gege e minderheit ufgrund ihrer nationalität, religion oder politische gsinnig, richtig?
d'verherlichung vonre tat wo e person debi umchund ufgrund vo sinre politische gsinnig isch also en befürwortig vom eigentlich verurteilte, oder?

musch mich korigiere wenns ned stimmt! ;-)

da giz nix z'korrigieru.. dü lüögsch z'ganza eifach falsch a.

ich hassu der blocher nit wiler politiker isch oder wiler svp isch oder was öi immer.. ich hassu nu wiler in minu öigu als person as fertigs arschloch isch, n'machtbisässne aff wa nie gnüög berchunt und immer meh und meh wil, öi wenners nimme netig hengi! drum weri mer so as attentat öi scheiss egal.. udn öi wenns hert klingt: drum würdi mer so as attentat der mentag morgu verschönru.. nit wils blocher isch, sondern wils as arschloch isch.. und sowiit ich weiss, het das nix mit faschismus z'tüö, sondern nur mit hass gägunuber dera person wa mier persönlich gnüög grund derzüö gigä het..

Hang_Mans_Joke
12.02.2007, 14:10
hehe, geile dialekt! :D

ok!

scho guet...

ich find so sache scheisse, und basta!
han eigentlich gar kei luscht uf e diskussion.

langwiilt mich!

strangek
12.02.2007, 14:36
Original geschrieben von M.O.
...äs Lüt git wo sich ernsthaft frögäd öb das wahr sig, zeigt uf was beängstigend tüüfem Niveau s'Forum vo Aightgenossen.ch isch.

Dankä!

MO

Guetä CHer Räp isch uf www.rap.ch

word

Big_Chili
12.02.2007, 16:59
Die Shiptarinaten werden an die Macht kommen!!!

und jungs, en albaner wo selbstmordaschlag macht? das isch zu unrealistisch. aber er wär uf jede fall en held gsi.

Bizzi
12.02.2007, 17:08
Die Shiptarinaten werden an die Macht kommen!!!

und jungs, en albaner wo selbstmordaschlag macht? das isch zu unrealistisch. aber er wär uf jede fall en held gsi.

Wenn El Kaida endli checkt, dass sie de shipis kei jungfaue und ewigi läbe müend abüte im himmel, sondern en M tresh mit krasse felge, denn simmer am arsch da, pashazoten