Du befindest dich auf einer für Suchmaschinen optimierten Archive-Page!
Check diesen Beitrag auf unserer richtiger Page in schönem Design unter : Eanon - Fuck it!

Johnny Geil
03.05.2004, 20:14
Yo, isch das Lied als Maxi erhältich? Das isch u huere tight, laded das besser abe wänners nanig dunne händ!

asteriscsme
03.05.2004, 20:19
hehe ich fands anfangs auch ganz nett, vorallem unzensiert, für so pop mit fluchwörtern ;)
Aber die frauenversion is ganz und gar unfresh :-(
"Get off my dick" ist übrigens auch nicht ohne :rolleyes:

rm
03.05.2004, 20:28
ja eanon ist super, hab mir schon jegliche poster cedes und bravos gekauft wo ich ihn bestauenen kann...

:rolleyes:

tysha
03.05.2004, 20:39
nomme so
de TYP heisst EAMON... ned eanon..
und hett es ganzes album dusse.. und wenn das zensiert wär, denm würsch i jedem song sicher 50 piiipser ghöre..

asteriscsme
03.05.2004, 20:39
Original geschrieben von jaz-o
ja eanon ist super, hab mir schon jegliche poster cedes und bravos gekauft wo ich ihn bestauenen kann...

gut jaz dass du deshalb auch weist, dass er eamon heisst:p

PsyKez
03.05.2004, 23:40
was isch den das für eine?

mc rassko
04.05.2004, 11:10
das isch di grösst schwuchtle sitem robbie williams!!!

subtile
04.05.2004, 11:24
sicher besser als ken kaniff :p

Biggie
04.05.2004, 11:58

dito

Mora
04.05.2004, 12:18
F**k it.
chani da nur säge, findi definitiv e mischt.

nobra
04.05.2004, 20:40
hät das irgendwas mit rap ztue? ahh sorry hiphop ch forum = toy so alles hiphop.

asteriscsme
04.05.2004, 20:58
nobra arschlöcher haben in diesem Forum Maulkorbpflicht also pssccchhhtttttttttt!

nobra
04.05.2004, 21:02
halts maul
..

http://bearsndolls.homestead.com/files/maulkorb.jpg

asteriscsme
04.05.2004, 21:43
Sei mal Manns genug die Nachrichten die du mir verschickst nicht gleich wieder zu löschen, dann schaunwa weida....
:D

nobra
04.05.2004, 22:18
die pm hatte ne solche angst vor deiner schlechten laune die hat sich gleich selbst gelöscht. :rolleyes:

stand nur was isn los.

naja ich geh jetzt mal güggeli essen und bissl tv. villeicht kommt ja noch remon mit dem urknaller raw en diggity hardcore rap joint: f*zensur it.

schauder mir läufts kaltden rücken runter soviel hiphop inem einzelnen clip ist göttlich.

da bounct selbst ne meersau!

.kerYjameS
04.05.2004, 23:07
:p

ig han gescht supar extra bravo edition kouft mit xxl poster....
:hippie: :dance:

#ChRüSiMüSi#
04.05.2004, 23:19
de heisst doch EAMON? nöd? ..
aso ich find das lied huere schön.. de hät so ä schöni stimm...jaja so isch das:D

PsyKez
05.05.2004, 07:40
ich ha das nonie kört imfall...

hüppnoss
05.05.2004, 08:28
ich finds geil, text isch ok... und eigentli sötts dä fraue öfters gseit werde...

PsyKez
05.05.2004, 08:50
ich ha mier das jetz abegladet
das isch datemüll und het si platz im papierkorb gfunde

mc rassko
19.05.2004, 21:43
hehe so arm. im viva teletext staht er sägi en rapper!!!:hmmm:

tysha
19.05.2004, 21:45
Original geschrieben von hüppnoss
ich finds geil, text isch ok... und eigentli sötts dä fraue öfters gseit werde...

jo umgekehrt au
darum gitts jetzt de song vo de

Frankee .. fuck you right back

fuxx
19.05.2004, 22:24
jo mit rap het das nüüd z tue. aber i finds lied isch nid schlecht und dä het no en gueti stimm.
was solls..

hmm i finds immer wieder luschtig, wemme so thread durreliest und denne eifach uff e hirnlose kommentar stohst und wenn me denne links denne uff d site lueg, gseht me dr name nobra, denne isch eifach alles klar.. :charhit:

guru one
19.05.2004, 23:04
Sorry, aber ich weiss äch nid was gwüssi Lüüt a dem Track gfindät... miner Meinig nach de härtischt Bullshit sit ölapalöma!:D

Greetz Guru One

Stinkyfingaz
19.05.2004, 23:08
Ich find de vo de frankee coll lasch die hett so e fröhlichi stimm aber singt da huere scheiss züüg wod dich ärgere söttsch drübe

Also klartext (:D): :confused: :confused:

jankin
20.05.2004, 00:15
Lüt geits euch eigetläch no guet odr sis nur die höche Ozon wärt wo euch chli benäble! SHIT!!! Irgend einisch chunt de no die ziit wo Britney Spears, Robbie Williams und Enrique Iglesias aus RAP agluegt wird. EAMON? he? Dir sit nüm ganz binang. Was isch etz dra so geil dass er so viu änglischi wörter bruucht wo nid zensiert si worde? Mit musik het das nüt ztüe!

Trinket es glas wasser und chömet zu vrstang!
SHIT!

Peace!

nobra
20.05.2004, 17:57
Original geschrieben von fuxx
denne isch eifach alles klar.. :charhit:

huresohn
meet me -try me.

big_samy
21.05.2004, 12:48
:lol: i hoffä ds isch ä verarschig... wener ä geili schtimm hät chönntmä nä ja in ruä la aber ds isch ja nid dr fau :still:

Danielsson
21.05.2004, 16:19
Auso i muäss säge i finde ds lied ou no recht easy!
Aber isch kei Hip Hop sondern (shit)-pop!

Wenn är Rapper wär würd ig ihn im Gägesatz zum Nelly sicher vorzieh!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

piis

Fletsch
21.05.2004, 16:30
Sho..git tuusig mal schlimmeri Sache als das Lied! Mich fasziniert eifach wie mer ohni Kastration so höch chan singe! :D

Danielsson
21.05.2004, 16:36
Original geschrieben von Fletsch
Sho..git tuusig mal schlimmeri Sache als das Lied! Mich fasziniert eifach wie mer ohni Kastration so höch chan singe! :D

WORD

Shidda
21.05.2004, 16:37
en luschtige

.kerYjameS
21.05.2004, 16:59
Original geschrieben von Fletsch

los mal matt, ish so franz rnb schwuchtle, s erscht mal wonis ghört han, hani umbedingt wöuä luege wer singt wil ig ha denkt wird die geilst shcnitte und nächer isches e maaa gsi haha gay+

Fletsch
22.05.2004, 19:31
Harr jetzt hani grad die neu Retourkutschä-Version gseh vo de Frau! bäm heissi chatz!! Und sie singt tüüfer als er! hehehe

Aber ich check nöd um was es da gnau gaht! Tüend die beide jetzt ihri beziehigs über Tracks usträge!? mhm..villicht findis ja im neue Bravo! haha :D

Juz_Fly
23.05.2004, 16:39
mann, mir gehen beie versionen auf den sack... aber frankees version kann man wenigstens noch hoeren... jetzt erst kapier ich was leude alles fuer geld machen... sich in der oeffentlichkeit blamieren, alte liebesgeschichten auffrischen etc... hihi, kurios.

mc-emmsii
23.05.2004, 16:45
ich finds eifachd billig.. typisch komerz, immer sgliche

die akkörd sind eifachd cheap united.
C - G - Am - F (und das ganze wieder vo vornä. immer sgliche) ohmann. das suckd höllisch!!! :mad:

Herr Gamus
23.05.2004, 16:57
.. aber d'Idee het zoge - Props ad Marketingabteilig.

han übrigens no vernoh dass 80% vo de Iinahme wo sini Ex überchunnt grad an Eanon oder wie au immer gönd, will er d'Urheberrecht het.
"Ironie ist, wenn man sie erklären muss." :D

Für tüüferi Diskussione bini nid bruuchbar, han no keis vo dene Leider ghört. Aber schiinbar hend d'Meersaue vom Nochbuur würkli bounced wo de Sound uf Viva glaufe isch...

zimmi
23.05.2004, 17:02
i ha dä track mal gseh, woni per zuefall wieder mal viva glueget han... und i mues sägä, i find en no ziemlich gedigä.. :)
dä vu dä frankee gfallt mer weniger guet...

normal losi zwor scho nöd so shit aber dä gfallt mer echt.. :)

freestyle-girl
24.05.2004, 12:56
finds vou scheisse!u iz singts no eini mit em genau glich beat u nur chli ä andere text!pinlech,pinlech!!!:echtschwu

dizz
24.05.2004, 13:09
wööörd! so en scheiss cha echt nur ener kastrierte pop schwuchtle ifalle.. und diä stimm..?! was söll das? und paar findet das no schön :stupid:
ich säg du nur no: "gleiches passt zu gleichem" "britney do hesch en neue spielkamerad" :gay:

Kush
24.05.2004, 13:19
IC HBI RICHTIG STOLZ UF MI, DASS ICH DÄ SIECH NIT KENN GESCHWEIGE DENN JE SCHOMOL ÖPPIS VO IHM GHÖRT HA!!

ABER MITTLERWIILÄ NÄHMTS MI DOCH NO WUNDER WAS DAS FÜRE SPASTI ISCH, ABER EBBÄ----FUCK IT!!!!

reezer
25.05.2004, 12:36
exklusiv am outside festival zu sehen (http://www.outsidefestival.ch) falls das jemand interessiert... aber wohl ehr weniger...

DoomLoop
25.05.2004, 13:57
Schiss uf dä !! De Typ isch elend Schwul!! Wieso werde so Threads nur ufgmacht? Schliessed das plz..Das brucht nur Webspace und het im international Hip Hop 0 Verlore :bluepunk:

iceripperin
25.05.2004, 15:07
git doch etz so ä antwort duruf ufs lied vo sonere frau!! hehe die hät sin beat gnoh!! d härti isch 80% vo de gäldiinahme für "ihres" lied bechunnt er!! :D naja... immerhin 20% ... :p

EphToDaRhyme
25.05.2004, 15:13
Original geschrieben von iceripperin
git doch etz so ä antwort duruf ufs lied vo sonere frau!! hehe die hät sin beat gnoh!! d härti isch 80% vo de gäldiinahme für "ihres" lied bechunnt er!! :D naja... immerhin 20% ... :p

De Maa weiss wie mä mit empanzipation Chole chan mache :)

4132
25.05.2004, 15:15
Original geschrieben von guru one
Sorry, aber ich weiss äch nid was gwüssi Lüüt a dem Track gfindät... miner Meinig nach de härtischt Bullshit sit ölapalöma!:D

Greetz Guru One

los ölapalöma in rueh!!!:D

nai sini stimm goht i.O...aber das als rap z bezeichne...

und dr song vo dere Frankee...

"bääääh, er het mi ineme lied disst, jetz singi "your sex was whack" do seht me um wases de Fraue immer goht...

PFUI für eamon..DOPPELPFUI für d Frankee...

Dirty Fifty
25.05.2004, 15:27
3-fachs pfui pfui pfui.. das du die ganzi gschicht und aui beteiligte und tegschtinhaute kennsch...

4132
25.05.2004, 16:01
Original geschrieben von Dirty Fifty
3-fachs pfui pfui pfui.. das du die ganzi gschicht und aui beteiligte und tegschtinhaute kennsch...

hei ich bi e arme arbeitende...do lisisch sogar d Blick-site regelmässig duure...

und wennd dä song nur eimol hörsch kennsch dr ganzi teggscht uswändig....

solang öpper das lied mit ölapalöma verglicht(wo um einiges besser isch als dä crap)dörfi wohl d ölapalöma boys verteidige....:p

Dirty Fifty
25.05.2004, 16:26
du machsch mir angscht... :wtf: :D

4132
25.05.2004, 16:32
Original geschrieben von Dirty Fifty
du machsch mir angscht... :wtf: :D

aiight :p

subtile
25.05.2004, 16:41
Original geschrieben von reezer
exklusiv am outside festival zu sehen (http://www.outsidefestival.ch) falls das jemand interessiert... aber wohl ehr weniger...

stimmt... eher weniger :p

aDidoN
26.05.2004, 20:28
wiso redet mä über dä imene hiphopforum!?:stupid: :kotz:

the fouler
26.05.2004, 21:41

öööö en richtigä fän wiä ich... chaufsch dir s bravo au immer wäg em ja rule? :D :p

köbi
26.05.2004, 21:55
wär isch eanon?
cha öper dä dräck...äh...träck aus download zur verfüegig steue, würd mi no interessiere, nach au denä kommentar

Luusmailtli
26.05.2004, 21:59
Original geschrieben von Mora
F**k it.
chani da nur säge, findi definitiv e mischt. du saisch es..überzüggt mi absolut nid!cha nüt demit afo..sini hochi stimm,würkli mega poppig eifach und jo nitemol mit em text chan är sich rette,wenn är scho vo vornherein en mischt agit!:no:

yoruba
26.05.2004, 22:02
chan de seich nüm ghöreeeeeeeeeee..... wir i richtig aggro ehrlich... als het ehm öper id eier trätte.... isch wahrhaftig zum :kotz: cha etz fängs wüki jede en track usebringe egal wie shaize mer singt.... heilandsack!!!

Juz_Fly
28.05.2004, 12:00
dann sind wiruns ja fast alleeinig:daslied is schrott???:no:

lizzle mizzle
28.05.2004, 19:05
ich finde de siech echt scheisse...alsi vor allem siini stimm nervt langsam aber sicher, wil siis lied überall lauft...janu...

weedi
29.05.2004, 12:00
was het sone diskussion da drin z sueche.
de siech stresst. verchauft sin soul rnb kack als rap gangstzer scheiss.
huere billig. und de track vo cere frau wo ja sini ex fründin sii söll. haha huere billigi pr scheisse

Lance
03.06.2004, 12:58
was haet de typ mit rap ztue ? De isch sowas vo whack. Wenen gsehne chömedmer nu d'wort "Waschlappe und Windsack" in sinn... das haet aber gar nüt mit rap ztue. En hobbyangler. Wo chli zchli grate isch für sini achsohärti scheisse

Radical
03.06.2004, 13:09
Also mal ehrlich....ich find das Lied gar nöd so schlächt. Guet, sini oooouuu-oooouuu-Parts chänter weglah. Aber s Lied an und für sich isch guet gsunge, der Text isch iisi.

Nur will er das jetzt anschinend als Rap verchauft....Nelly verchauft sich au als Rap, und villi anderi au...und die Scheiss-Keep-it-Real-Kacke immer bi allem abzzieh findi langsam scho chli truurig!

Lance
03.06.2004, 13:12
Sorry aber ich los ja nöd nu hiphop und es isch mer wurscht wieners verchauft er isch eifach scheisse, egal weles label druf isch, das isch sonen waschlappe und tränesack. Pseudoultrahärt und ich nimmems überhaupt nöd ab.

Radical
03.06.2004, 13:16
Naja, isch halt gmackssach...mir gfallt's no...aber ich lose halt au kei Radio, gseh das nöd meh als wenn's guet chunnt eimal ide Wuche uf Viva......villicht macht's das us....

Doc.Schiwago
03.06.2004, 13:44
dä typ tönt wiä ä frau wo nöd singä chan, eifach nur lächerlich. find's nur peinlich wänn so öppis au no i dä charts (#1 dütschland usw) verträte isch. 12 - 14 jährigi pubertierändi buebe und meitschis ohni haar am sack resp. hüenerbruschtbsitzerinne wo chum eis wort änglisch chönd. sie ghöred s' wort fuck es paar mal drus usä und halted s' liäd für krass.

Morgens, halb 10 in Deutschland...(mögliches szenario)

Gabi: "komm anna, lass uns den refrain singen"

Anna: "das heisst hook, lass uns den hook singen. hast ja echt keine ahnung von hip hop"

Gabi: "sorry.." (guckt verlegen auf den boden und drückt einen pickel aus den sie erst gerade vor kurzem der eintretenden pubertät zu verdanken hat)

Anna: "achtung ... ... jezt kommt die hook:..."

Beide: "fuck (ganz besonders laute betonung auf dieses wort) wat ai sed, it dohnt mihn schit nau..."

*hardcoreabruptaufhöring* (isch ja au klar, bis uf dä "hook" chönds au nüt anderes)

i däm sinn... schöööööööös tägli no a alli rägeromantiker und all diä wo gärn schöns wätter gnüssen, s wird scho wider... irgendwänn ghört mär de name eamon nüme, allerhöchschtens als fluechwort oder beleidigung.

ps: äs härzlichs sorry-grüässli a alli annas und gabis, mir sind halt als erschtes diä näme in sinn cho.

Lance
04.06.2004, 17:19
Original geschrieben von Doc.Schiwago
dä typ tönt wiä ä frau wo nöd singä chan, eifach nur lächerlich. find's nur peinlich wänn so öppis au no i dä charts (#1 dütschland usw) verträte isch. 12 - 14 jährigi pubertierändi buebe und meitschis ohni haar am sack resp. hüenerbruschtbsitzerinne wo chum eis wort änglisch chönd. sie ghöred s' wort fuck es paar mal drus usä und halted s' liäd für krass.

Anna: "das heisst hook, lass uns den hook singen. hast ja echt keine ahnung von hip hop"

Gabi: "sorry.." (guckt verlegen auf den boden und drückt einen pickel aus den sie erst gerade vor kurzem der eintretenden pubertät zu verdanken hat)

Beide: "fuck (ganz besonders laute betonung auf dieses wort) wat ai sed, it dohnt mihn schit nau..."

*hardcoreabruptaufhöring* (isch ja au klar, bis uf dä "hook" chönds au nüt anderes)

i däm sinn... schöööööööös tägli no a alli rägeromantiker und all diä wo gärn schöns wätter gnüssen, s wird scho wider... irgendwänn ghört mär de name eamon nüme, allerhöchschtens als fluechwort oder beleidigung.

ps: äs härzlichs sorry-grüässli a alli annas und gabis, mir sind halt als erschtes diä näme in sinn cho.

haha

K
04.06.2004, 17:58
Original geschrieben von Doc.Schiwago

wörd!

Achill
04.06.2004, 18:10
Schribet was ihr wännd vo wäge Scheiss Lied un scheiss Text aber er verdient somit sehr sehr sehr viel GELD!!!!
Tja schön für ihn!

Fazit: Fuck it!:D :D :D :D :D :D :D

Doc.Schiwago
05.06.2004, 19:49
reg di nöd so fescht uf, ich han din lieblingsrapper nöd welä beleidige.

FUCK IT