Du befindest dich auf einer für Suchmaschinen optimierten Archive-Page!
Check diesen Beitrag auf unserer richtiger Page in schönem Design unter : werum börnt zug ned?

gängschter
28.09.2004, 14:25
Gofedelli,

das nimmt mi ez scho no wunder.

werum hend er zürcher, luzerner, bärner etc. so grandiosi konzert und partys am start und mer ned?

und wenn mal was lauft, hauet gliich all ab.

würed ier "ned-zuger" au mal i üses städtli cho go bounce wenn was geils wür laufe?

wär froh um feedbacks.

Was fehlt eu?

thnx, bless :hippie:

DeeFly
28.09.2004, 14:32
mach ä location klar und mir chömäd scho zu eu go party rockä. nur d promo müässtisch sälbär machä, da mir ja vo züri chömäd. dä rescht erledigäd mir, mäldsch di wännt mum häsch.

peace

hobgoblin
28.09.2004, 14:48
vo nem lozärner standponkt:

ech könne nome galvanik ond spennihalle,die esend jo werklech voll em scheiss ose!!!(kei ahnig wies met de busverbendige usgsed, d' stadtbahn werd euch denn jo au no entgäge cho, oder?). das esch eigentlech mol de hauptgrond.
den fählet plakat oder flyer. ech ha en lozärn nonie plakat/flyer vo verastalltige en zoog gse.
jo baar macht jo langsam au chli drock. also ech wörd mol säge es chond langsam

Kush
28.09.2004, 14:51
Original geschrieben von gängschter

werum hend er zürcher, luzerner, bärner etc. so grandiosi konzert und partys am start und mer ned?

villciht wells biz grösseri städt sin und d nochfrg grösser isch :wtf:

ahh übrigens basel hesch no vrgässä

pAme
28.09.2004, 14:55
du frogsch dech wieso zog ned börnt...hm...

jo lueg mou was för partys i de galsche odr so abgön...
wenn ine chonsch ond s gfühl häsch damn met mine 20i ghör ech do enne jo scho zom alte iise... ond meteme lange tischi gsehsch gägi di chicks jo us aus wörsch im pischi i usgang...
esch ned böhs gmeint abr esch doch so...

ech gsehne jedoch am ändi vom tunnel ganz fiin e liechtschimmer...

effedi ond co brenge zog scho wedr zom brönne...
nor ke angscht...smile

ond spötischtens wenn di rechtige acts done sen chömed ou wedr s paar go :dance: , :kiffer: ond rocke...

aso eifach abwarte

piis

Danielsson
28.09.2004, 14:56

würed ier "ned-zuger" au mal i üses städtli cho go bounce wenn was geils wür laufe?

Yo

1. I nimmä mau a, wöu Zug huärä wit isch und nüt speziells het ussert dr Boris Becker!!!
2. Bring mau öppis ds Stand und den gseh mir de witers!

piis

P.S. Biel hesch no vergässe, oder wo leit dr Dj Primo süsch no uf ir Schwiiz???:dance:

Pablo Escobar
28.09.2004, 15:00
Gofedelli,
....

nei

will alles eh scho in basel gsi isch...hehehe

2007 plattetaufi vo Dynamic Duo : Veni Vidi Vici in Zug...:D

Beatstar
28.09.2004, 15:03
worschinlech well zuger fuul send öppis zmache :P nei, ich denke zuger gönd eher au uf züri oder luzern.. isch jo beides ned sowit! aber wörd scho mol uf zug cho bounce wenn öppis lauft... schaffe jo in cham :P

sly saloon
28.09.2004, 15:05
muesch halt de finger usem arsch und chli cash i d fingere neh, denn chasch dini geile konzert und parties organisier.

also ich bi scho sit sibe nüme zzug im usganng gsi, aber do woni gsi bi isch so im 97 oder 99 oder so im galvanik am funkdoobiest gsi, das isch eis vo de geilste konzert gsi...für den son dooler chämt ich au jederzit wider ob...

Kush
28.09.2004, 15:05
Original geschrieben von Pablo Escobar
nei

will alles eh scho in basel gsi isch...hehehe

2007 plattetaufi vo Dynamic Duo : Veni Vidi Vici in Zug...:D

wennscho taufi vo vidi vivci veni

ohh L gön mr in zug in usgang dört hets alles so gängschter....

ich mein nur aldé, mit däm thread do machsch nid grad gueti wärbig, ich würd nach dem ich das gläsä ha erst rächt nid nach zug go.... denn gangi no liebr nach WIl ind d REMISE-....:wtf:

Danielsson
28.09.2004, 15:09
Original geschrieben von Kush

ich mein nur aldé, mit däm thread do machsch nid grad gueti wärbig, ich würd nach dem ich das gläsä ha erst rächt nid nach zug go.... denn gangi no liebr nach WIl ind d REMISE-....:wtf:

Stimmt, het öppis!
Macht mi nid würk a, nach Zug dsgo, wenn i ja scho weiss louft eh nüt und wenn, bisch mit 20gi ja schiins dr äutischt! puhhhh

guru
28.09.2004, 15:29
Original geschrieben von Danielsson
Yo

1. I nimmä mau a, wöu Zug huärä wit isch und nüt speziells het ussert dr Boris Becker!!!

piis

P.S. Biel hesch no vergässe, oder wo leit dr Dj Primo süsch no uf ir Schwiiz???:dance:

im riders... 20 november.. piiiiis:D

aDidoN
28.09.2004, 15:38
...aso ig weiss nur das zug nid bern isch;) :p :D :dance: ...

dynamikee
28.09.2004, 15:50
i bi sicher scho 5 mau vo bärn!!¨uf Zug gangä, numä wäg Konzärt wo in Baar oder in Zug ide Galvanik hei stattgfundä. Zug isch scho vou easy vo de konzärt här. aber wenn haut Luzern u Züri i de nöchi isch isch ja logisch dasme dert härä geit und nid in Zug firet!!

gängschter
28.09.2004, 15:54
thnx schomal für üchi feedbacks...genau das bruchts :D

au wenns villicht no krassi kritik wird geh i dem thread...never knows...das chan eim ja nur wiiterhälfe

wenn üch no was ifallt...nur wiiter mit euchne biiträg.

also, die wo wend...am 15te isch en winteropening party i de galsche. vvk gits au in winti und in lu-town

meh unter www.readytorock.ch.vu

villicht gseht mer sich ja det.

greezn:hippie:

Danielsson
28.09.2004, 16:14
Original geschrieben von guru
im riders... 20 november.. piiiiis:D

Mischt!!! :no: :p

gängschter
28.09.2004, 19:45
@hobgoblin: ja das mit de verbindige isch scho so en sach. Defür zahlsch fürd parkplätz nüt. Und schwierig zum finde sind d’spinni und galsche au ned. Abgläge isch doch guet. Zmittzt i de stadt hetteds üs scho lang die locations au no zue gmacht.
Aber suech der doch öpper wo fahrt. Snegscht mal chasch ja du denn fahre. Mached mier zuger au so wenn mer in usgang gönd. Und mer chönd ja nur wiiterweg.
:p

@kush: sorry wäge basel, stadt der skater.
Kännsch de friendship?
Und ja, das wäg em thread. Wett ja ned werbig mache, nur chli verschiedeni meinige ghöre. Nur so laht sich öppis ändere. Aight?

@pame: rächt hesch…i allne pünkt

@danielson: sorry für biel…dj primo…sorry, kei ahnig. Aber das laht sich sicher ändere ;)

@kackOr: ja, denn isch es schier es muss z’cho

@adidon: denn weisch ja scho mal zimli vill…lol

also leude...nochmals thnx

:hippie: :hippie:

Horni MC
28.09.2004, 20:00
werd i in Zug go luägä das wär s erst mol wo i in zug in ussgang goh!!!

chaib
28.09.2004, 20:12
Original geschrieben von Kush

.... denn gangi no liebr nach WIl ind d REMISE-....:wtf:

hähä geile siech.
aber gang lieber id grabehalle in sg selber, anstatt
uf wil :P isch aber au scho länger her sit was normals gloffe isch (denke do an looptroop, city nord usw... börner).
naja alles nix gege's SOCA gelle :)

ja böh... wenn was geils lauft chumi au uf zug....
schwiizwiit isch nixzwiit.... sägemers mol so...

adjö

FoS
28.09.2004, 20:29
mädel,was wotsh denn du ändere?
zug chash a wuchenänd nur shööntrinke.
in sache rap-konzert ishs aber glaub chly am choo (gäll sian?) aber ich mein was erwartish vo zug? d'lüüt wänd nume so krass kuhli gängschter hits ghöre a HIPHOPpartys wie im babylon. mit söttigne lüüt wo nur das wänd und anders nöd akzeptiered chash au nüt afange!
ich finde zug cha sho was (dänk a skk) aber zum teil lang mer eifach nur a chopf... leider ishs eso wenn du alleige gwüssi asprüch hesh mush du zu dine asprüch, wil uf zug chömeds nöd!! :D
aber wenigshtens hemmer en see und sowieso dr shönsht bahnhof vo dä shwiiz. :dance:

carpe
29.09.2004, 10:35

meh unter www.readytorock.ch.vu

hey cooli siite, respäkt.
a die party gangi glaub au mal go vrbiiluege ... smile.

bis denn ... jetzt gahts erst mal ab uf maturareis .. juhu ab in den süüden, haha.

Nacon
07.10.2004, 15:14
das isch äbe s pröblem, will mit 20gi scho alt bisch. das isch aber nume so will, die wo 18 sind mit em auto uf luzern oder züri gönd und drum so huere chlini z zug in usgang gönd. all die wo ned chönt wäg gah wills no keis auto händ oder s mami nonig so wiit wäg laht. ;)

guru
07.10.2004, 15:23
gli brennt zug wieder...

Mahatma Ganja
07.10.2004, 15:27
kuhli sach... aber für de flyer hett mer sich schochli meh müäh chönne gäh. isch ja ganz en miese grafiker am werch gsi:rolleyes:

diken
07.10.2004, 15:44
Original geschrieben von Mahatma Ganja
kuhli sach... aber für de flyer hett mer sich schochli meh müäh chönne gäh. isch ja ganz en miese grafiker am werch gsi:rolleyes:

PURIST!!!
im zämehang mit dem flyer dörfsch jetz also würkli kein grafiker nänne!
absolutely schwach.. gsehni da richtig: effedi organisiert das ganze? muess dene glaub mal en grafiker verbi schicke.
aber props fürs beatnuts booking!

guru
07.10.2004, 15:57
chömed abe.. wer isch wichtiger de flyer oder dband??

schissed doch uf de flyer .. shet halt schnell müesse ga..hehehheh:D

carpe
08.10.2004, 13:58
beatnuts? ide galvanik?! cha sich das lohne? sovill lüt passe da ja gar ned ine!

mached waser wännd... aber grösseri acts sind ide galsche scho öfters aakündigt gsi - und sälte sinds cho.

[kayoz]
08.10.2004, 14:09
Gofedelli,

wär froh um feedbacks.

Was fehlt eu?

beklag di ned...deför besch zwösche zöri ond lozärn ond chasch jedes weekend entscheide, i weli rechtig, dass ziehsch :D ond esch de no nöch...

seemaa
08.10.2004, 15:21
Original geschrieben von FoS
aber wenigshtens hemmer en see und sowieso dr shönsht bahnhof vo dä shwiiz. :dance:

und ein easy chleiderlade, weiss aber nümme wiener heisst, hät aber alles australischi markene, isch en easy typ wo det schafft und hät geile stuff

gängschter
11.10.2004, 02:45
Original geschrieben von seemaa
und ein easy chleiderlade, weiss aber nümme wiener heisst, hät aber alles australischi markene, isch en easy typ wo det schafft und hät geile stuff

ja de isch am see, d'ozy-factory meinsch, gäll.

breach
11.10.2004, 02:48
Adee Onslaught macht geili Jams z'Zug:kiffer:

gängschter
11.10.2004, 02:52
So leude,

jetzt gibt pardy. D'Galvanik wird wider emal börne.
Die wo gseit hend si chömed wenn öppis lauft...macht euch auf und kauft euch ein vvk-ticket. lohnt sich wirklich.

tschegg:

www.readytorock.ch.vu (http://www.readytorock.ch.vu)

:bouncecro

also, ich bin sicher dete.

und no en tip: tickets gits au uf:

http://www.twoleftfeet.ch

cya there :dance:

carpe
11.10.2004, 19:55
wird en luschtige friitig...

Leon
11.10.2004, 20:13
ciao zämää!

ich chume vom AG und chume eu am fritig go suportee! isch das nöd schön?:D :D

Nei ich liebe so boarderpoooaardys rocket eifach immer, egal wo und wänn!!:blingblin :blingblin
und d galvanik findi vom ruhm her rächt fett!:blingblin

also bis dänn!!

piiiis

pAme
13.10.2004, 18:04
aso moss do gad mou no metteile!

d galsche werd wedr börne!!!!
met all dene acts wo sech aabahne...

tscheggid http://www.effedi-prod.ch/4598.html
odr ou d agenda vo aight...

topf i de galsche am 6. November 04...werd fett!!!!
aso looo :no: ooos chömed of zog i d galsche ond gniessed e fette obe!

piis

Essaywhuman?!?
13.10.2004, 18:29
Original geschrieben von Danielsson
Yo

piis

im ryder's palace? :D

cemon
14.10.2004, 13:06
Gofedelli,

wär froh um feedbacks.

Was fehlt eu?

Ich bi vo Zug und de Grund isch:

1. Gasch i d'Galvanik oder i d'Spinnihalle ziehsch drs
Konzert ine mit immer de gliiche zugerschiisgrinde
(peace homeys) und nacher
Laufsch use und trampsch ine Chueflade. No Frage?!

2. D'Lüüt chömed scho wenn ine öpis guets bringsch. Sogar
uf Zug. Was MB1000 bewiese hät. Aber sorry, ich red da
vo öpis anderem als du und das isch au guet so.

3. Chund am 13.11.04 ned de P.Moos i d'Galvanik, sondern
diä ganzi Gleiszwei Crew und bringt es 1 1/2 stündigs
und bündigs Programm. Ich red no mit em Typ wo im Event
Kalender en Bullshit posted hät.

4. Isch de Iitrag villicht chli heftig gsi. NA UND?!