Du befindest dich auf einer für Suchmaschinen optimierten Archive-Page!
Check diesen Beitrag auf unserer richtiger Page in schönem Design unter : bligg haters=neider?

dynamikee
28.09.2004, 15:26
mir sich ufgfaue dass de Bligg vo zimlech viune ghasst und kritisiert wird. i cha^s nid verstah, obwou i säuber o äs paar kritikpünkt ha bim bligg, aber aues in auem findi glich dass är einä vo dä beschtä ir schwiz. möges aui Bligg hater im nid gönnä wiu är so viu erfoug het , oder was heit ir für gründ?

deefac
28.09.2004, 15:29
aso i hasse ihn nid, aber i würd de "erfolg" andere ch mcs meh gönne

dynamikee
28.09.2004, 15:31
wiso würdsch de dr erfoug anderne mc's meh gönnä? dr Bligg het us mire sicht sehr viu bewegt im schwizer rap

Pablo Escobar
28.09.2004, 15:31
Original geschrieben von dynamikee
mir sich ufgfaue dass de Bligg vo zimlech viune ghasst und kritisiert wird. i cha^s nid verstah, obwou i säuber o äs paar kritikpünkt ha bim bligg, aber aues in auem findi glich dass är einä vo dä beschtä ir schwiz. möges aui Bligg hater im nid gönnä wiu är so viu erfoug het , oder was heit ir für gründ?

ich BENIID ihn nit
ich HATE ihn nit
ich LIEB ihn nit
ich LOS ihm eifach nit gärn zue!

ich find scho die alte bligg'n'lexx sache nit so dope...aber das isch jo asichtssach!!!

was wär d'wält ohni haters???

peaze

zeusel
28.09.2004, 15:32
pablo, word.

deefac
28.09.2004, 15:34
wiso würdsch de dr erfoug anderne mc's meh gönnä? dr Bligg het us mire sicht sehr viu bewegt im schwizer rap

er het vilech ch rap chli meh populär ide medie gmacht, aber mir gfaut si scheiss eifach nid...nelly het vilech in amerika o vil für e midwest gmact aber trozdem isch si sound beschisse und i würd nüt vo ihm chaufe

slang!head
28.09.2004, 15:49
sin sstyle het sich gänderet: vom BNL-Style zum "ich-mach-es-viedo-mit-em-KoolSavas-und-bi-drum-de-bescht-MC-i-de-Schwiiz-style"

dynamikee
28.09.2004, 15:56
Original geschrieben von **slang!head**
sin sstyle het sich gänderet: vom BNL-Style zum "ich-mach-es-viedo-mit-em-KoolSavas-und-bi-drum-de-bescht-MC-i-de-Schwiiz-style"

das stimmt, är isch scho en ''gängschter'' wordä. das stört mi zum bispiu o a im, aber das allei findi isch nid ä grund um ihn zhassä!

gunner
28.09.2004, 16:02
chlinä tipp zum "gängschter"-gerede-und-gehabe: nämäz nöd z'ernscht...!

;)

struubiskillz
28.09.2004, 16:13
enthalt mi jez minrä meinig, ha scho mit em EKR und em Lukee über das gredet, jo und muess sage Gangster sic hdä wohl z letscht... vo wäge streets und soooo

Aurel
28.09.2004, 17:01
also au wenn sich sini lyrics und istellige teilwiis chli verändert hend, technisch gseh für mich nachwievor de beschti mc im land.

snub
28.09.2004, 17:02
höhö ich bin voll de insider und känn voll die 'krasse' lüüt... :rolleyes:

nei aber im ernscht, ich finde sone dis(s)kussion bringts eifach nöd, hate 'em or love 'em.. ;)

rm
28.09.2004, 18:07
naja aso ghatet, d fans vo früner werded halt nömme sovill mitem afange chönne, so wie ich zB aber hate würi nöd grad sege. villich au nur nied.....

Al Bana
28.09.2004, 18:13
Original geschrieben von Pablo Escobar
ich BENIID ihn nit
ich HATE ihn nit
ich LIEB ihn nit

ich find scho die alte bligg'n'lexx sache nit so dope...aber das isch jo asichtssach!!!

peaze

hmm... word! i schliess mi zeusel aa...!

auso di aute bligg'n'lex.. i kenne itz nid so viu, aber ha doch z'gfüu 's isch easy teilwiis!!

@ aurel: naja dr bescht mc im land? villech ir elite rhymetechnisch gseh, aber würk nid dr bescht ---> übr gschmack laat säch la striite

Cwik
28.09.2004, 18:25
er hat villicht sin style gänderet und isch halt nömä so underground wie früener aber ich bin dr meinig das er repekt verdient will er doch no recht viil für d'szene und ch-rap gmacht hat. er hat scho im 95zgi freestyles uf d'züri slang platte kickt und isch det technisch wiiter gsi als viilne mc's hüt zu tags sind. er hat könne mitem King kool savas schaffe und d'liks!!! Ich glaub viil lüt da inne würdet alles ge zum so öppis könne s'mache!!! Also schlüss ich drus das doch viil niidisch uf ihn sind! Ich find zwar au nömä alles vo ihm de burner aber respektier ihn als künschtler für das wo n'er scho erreicht hat, nämli viil meh als die meischte heads i de schwiiz. oder nöd?

Cwik
28.09.2004, 18:31

würd ich au hoffe.
1. bnl gihts ja nömä.
2. jede mc entwicklet sich.
3. nur will er es feat. mitem savas macht muess mer en nöd hate. ich finds kool das "ch" und "de" rappers öppis zämä machet. So wird "de" uf eus ufmerksam und es bildet sich connections. chan eus nur guet tue.
nüd für unguet aber ich find dini ussag recht ignorant.

Danielsson
28.09.2004, 18:38
Original geschrieben von Aurel
also au wenn sich sini lyrics und istellige teilwiis chli verändert hend, technisch gseh für mich nachwievor de beschti mc im land.

:hmmm: du hesch dr Diens vergässe.

I finge dr Bligg no easy, aber äs Poster vo ihm hani glich nid im Zimmer...

piiiis

Lartscho
28.09.2004, 18:44
Original geschrieben von deefac
er het vilech ch rap chli meh populär ide medie gmacht, aber mir gfaut si scheiss eifach nid...nelly het vilech in amerika o vil für e midwest gmact aber trozdem isch si sound beschisse und i würd nüt vo ihm chaufe

wörd, du redsch mer us dr seele :D

breach
28.09.2004, 20:40
Ja alli wo de Bligg nöd guet findet sind Haterz. Im Swiss Rap isch eh jede wo nöd zu jedem neue Album "Yeah huere Geil" seit, en Hater.

Early80s
28.09.2004, 21:04
wieso Gängster?
Ich han de Typ scho mit Flip-Flop's und rosa Shirt gseh umelaufe....HAHA:D

Glich wie sin Buddy Savas...Die besten Zeiten sind vorbei...leider...

Stinkyfingaz
28.09.2004, 21:16

WORD und zudem schriibt er sini teggscht nöd elei, so arm......

mc rassko
28.09.2004, 21:29
das isch immer so wer erfolg hät hät automatisch meh haters

aDidoN
28.09.2004, 21:44
ig bine bli doppu g:o hater:bluepunk: ...:rolleyes:

breach
28.09.2004, 22:03
Original geschrieben von mc rassko
das isch immer so wer erfolg hät hät automatisch meh haters

scho? sind das the original street smartz by rassko?

rm
28.09.2004, 22:08
Original geschrieben von breach
scho? sind das the original street smartz by rassko?

damn homie, hesch chli problem mitem thema? schrieb gschieder mal öppis gschieds als di ganz ziet nur ummeblödele....

breach
28.09.2004, 22:12
Original geschrieben von jaz-o
damn homie, hesch chli problem mitem thema? schrieb gschieder mal öppis gschieds als di ganz ziet nur ummeblödele....

damn homie, was für problem? was für es thema, homie? und homie, "gschieder mal öpis gschieds" schriebe chani ja dänn wänn usnahmswis en "gschiede" thread uftaucht.:D

homie

Aurel
29.09.2004, 08:07
Original geschrieben von Albaner

@ aurel: naja dr bescht mc im land? villech ir elite rhymetechnisch gseh, aber würk nid dr bescht ---> übr gschmack laat säch la striite

naja, technik hed ned unbedingt mit gschmack zue. flowmässig gfindsch wohl chuum eine, oder ganz wenegi, wo so versiert sind wie de bligg...

Aurel
29.09.2004, 08:08
Original geschrieben von Stinkyfingaz

wer denn? sini mueter? woher hesch de scheiss weder?

slang!head
29.09.2004, 09:20
Original geschrieben von Cwik
würd ich au hoffe.
1. bnl gihts ja nömä.
2. jede mc entwicklet sich.
3. nur will er es feat. mitem savas macht muess mer en nöd hate. ich finds kool das "ch" und "de" rappers öppis zämä machet. So wird "de" uf eus ufmerksam und es bildet sich connections. chan eus nur guet tue.
nüd für unguet aber ich find dini ussag recht ignorant.

Das het ja nüt mit dem z tue. Das isch sicher e cooli sach mit em savas zäme so was z mache. Warum ich sini records nüme chaufe sind de Style/Istellig woner jetz het, so aka "Ich bin de best MC ide Schwiiz".

Aurel
29.09.2004, 09:24
naja... also ebe, normalerwiis chan ich so lüüt au ned ernscht neh... aber wenn jetzt ebe en bligg oder ebe savas/samy das rappt, stimmt's halt irgendwie... aber klar, mehr chans au übertriibe...

Beatstar
29.09.2004, 09:25
heb d'fresse aurel :cool:

Aurel
29.09.2004, 09:28
Original geschrieben von kack0r
heb d'fresse aurel :cool:

bis ruhig du lukee fan... :D

Pablo Escobar
29.09.2004, 09:29

jo dänk....

und was isch mit em SHAPE ???
du banause :motz:

Mora
29.09.2004, 09:37
isch glaub echt no schwer usezfinde wer etz wirklich de beschti im land isch.

naja, grundsätzlich passt mir de savas ned so, aber ich fîndes guet, dass so en kollaboration usecho isch.
de bligg wege dem z kritisiere, find ech falsch. schliesslich het au de spooman sich es dütsches feature gholt, nämlich de samy deluxe.

BnL hani no sehr gern glost, aber scho bi normal het mir die stilrichtig wo er igschlage het, nüme so gfalle.
und odyssey isch keis schlechts album, mir gfallt nur de stil ned so. es würkt halt scho sehr protzig und provokant, aber das isch Bligg. Ech persönlich glaube ja ned, das er sich für de beschti haltet, es git eifach z viel gueti MC i de schwiz, als das eine eleige chönnt ufem trohn sitze.

Aurel
29.09.2004, 09:41
jo dänk....

shape isch dope, keine frage. aber teilwiis rappt er zu monoton und mängisch au chli off-beat... sini text säged mir allerdings scho meh zue...

Danielsson
29.09.2004, 09:47
Original geschrieben von breach
damn homie, was für problem? was für es thema, homie? und homie, "gschieder mal öpis gschieds" schriebe chani ja dänn wänn usnahmswis en "gschiede" thread uftaucht.:D

homie

Gäbet ihm äs Gwehr, däm Herr!

Shorty
29.09.2004, 09:55
Original geschrieben von Stinkyfingaz

da het er recht...en mitarbeiter kännt sin textlischrieber! han glaubt ich ghör nöd recht aber isch so!

zum bligg sälber mueesi säge, mir gfallt sin flow nöd würkli und er hät nüt speziells a de stimm. aber das isch mini meinig und wägedem bini no lang kein hater...guet villicht es bitzli aber niedisch bini nöd sowiet ich weiss.

:hater:

Pablo Escobar
29.09.2004, 10:02
e geile track vo bligg isch:

dä uf dr aoh family - chill ep....aber ich ha irgendwie dr name versifft...dört bringt dr bligg scho no geils züügs aber sini amigos uf däm track toppe ihn locker....

slang!head
29.09.2004, 10:07
Original geschrieben von Shorty
da het er recht...en mitarbeiter kännt sin textlischrieber! han glaubt ich ghör nöd recht aber isch so!

WHAT?!

Aurel
29.09.2004, 10:08

also nenn näme. söttegi aschuldigonge ohni fakte sind lächerlich...

Kush
29.09.2004, 10:12
jo dänk....

damn.... ihr mit eurem shape!! älle iim ruum züri isch rokator jowohl vill fresher als dr bligg.... mi meinig

Shorty
29.09.2004, 10:14
also nenn näme. söttegi aschuldigonge ohni fakte sind lächerlich...

kän blasse! ich chas mer uf jede fall vorstelle und öbs mer glaubsch oder nöd gaht mer am arsch verbi...aber ich han ja dis bild vom bligg nöd verwüeschte!

slang!head
29.09.2004, 10:16

WHAT?!

Aurel
29.09.2004, 10:17
kän blasse! ich chas mer uf jede fall vorstelle und öbs mer glaubsch oder nöd gaht mer am arsch verbi...aber ich han ja dis bild vom bligg nöd verwüeschte!

nei ich glaub so scheiss ned, wenns uf "ja min kolleg hed vo irgendwo ghört..."-story basiert.

Shorty
29.09.2004, 10:22
nei ich glaub so scheiss ned, wenns uf "ja min kolleg hed vo irgendwo ghört..."-story basiert.

ja nur ischs nöd vo mim kolleg cho sondern vo mim chef! und jetzt sägmer mal wiso en abteiligsleiter vom stift sött umepose!

Aurel
29.09.2004, 10:23
ja nur ischs nöd vo mim kolleg cho sondern vo mim chef! und jetzt sägmer mal wiso en abteiligsleiter vom stift sött umepose!

lol... ob jetzt understift oder abteiligsleiter, du chasch ja trotzdem ned säge wer, also würd ich chli vorsichtiger si mit so ussage...

PhrazeFive
29.09.2004, 10:27
sin sstyle het sich gänderet: vom BNL-Style zum "ich-mach-es-viedo-mit-em-KoolSavas-und-bi-drum-de-bescht-MC-i-de-Schwiiz-style" Das nennt mer ENTWICKLIG, obs REZESSIV isch oder nöd cha jede selber entscheide... Aber nur SCHLECHT isches au nöd... "homie"

Danielsson
29.09.2004, 10:27
lol... ob jetzt understift oder abteiligsleiter, du chasch ja trotzdem ned säge wer, also würd ich chli vorsichtiger si mit so ussage...

Shorty, do het dr Aurel "mau" rächt!:p

Beatstar
29.09.2004, 10:31
hey wah, die ewige bligg diskusione... hangts eu nonig zom hals us?! ich find de bligg au ned grad de hammer und trotzdem chanmer ihm wenigschtens echli anerkennig zeige well er heds doch scho recht wit brocht!

sell er doch mache was er wott, mir eschs schlossendlich kackegal! ahjo, bin ich wäg dem jetzt en bligg hater?! muhahaha

Pablo Escobar
29.09.2004, 10:39
Original geschrieben von Kush
damn.... ihr mit eurem shape!! älle iim ruum züri isch rokator jowohl vill fresher als dr bligg.... mi meinig

also auf jetzt

battle kush vs. shape

villicht burnsch en jo....:D

.....irgendwenn...

Shorty
29.09.2004, 10:41
lool...han au nöd nachem name gfrögt wills mir doch au scheissegal isch wil ich de näme eh scho lang wider verhängt het!

easy...gahn nachher mal nachem name go fröge dass ihr au glücklich sind...:p

Aurel
29.09.2004, 10:45
das wär mal en gueti idee... :p

Kush
29.09.2004, 10:48
also auf jetzt

battle kush vs. shape

villicht burnsch en jo....:D

.....irgendwenn...

pffff....

er ghört scho zu dä besserä, aber alli mini lüt sage shape ISHC DR BEST in CH---ich sag do halt NEI!!

S einzig negative an ihm isch zu monoton und zwenig kranki text... zu seriös irgendwie (vorallem s neue züüg)---egal verstoht mi jo eh keine was ich mein

Aurel
29.09.2004, 10:50
pffff....

er ghört scho zu dä besserä, aber alli mini lüt sage shape ISHC DR BEST in CH---ich sag do halt NEI!!

S einzig negative an ihm isch zu monoton und zwenig kranki text... zu seriös irgendwie (vorallem s neue züüg)---egal verstoht mi jo eh keine was ich mein

oh doch, ändlich eine, wo chli ahnig hed... :D

Pablo Escobar
29.09.2004, 10:59
pffff....

nei gar keine checkts was du meinsch, mir sin alli zdumm! was geht?....

villicht hän dini lüt jo usnahmswiis mol rächt....;)

nei easy chill emol
ich find shape-lyrics todesgeil
du nit
also lömers...

peace dawg

Shorty
29.09.2004, 10:59
ahh okee...han mi grad uf de neuschti stand bracht! also de cheef kännt de pete penicka und hät ihn gmeint, aber nöd als schrieber sondern als featuring! strub wil de siech z'erscht gseit hät er kännt eine wo FÜR de bligg text schribet!

nunja...ich hoffe ihr verzeihed mir für die falsch information und wänn nöd...:whogivesa ;)

slang!head
29.09.2004, 11:05
ahh okee...han mi grad uf de neuschti stand bracht! also de cheef kännt de pete penicka und hät ihn gmeint, aber nöd als schrieber sondern als featuring! strub wil de siech z'erscht gseit hät er kännt eine wo FÜR de bligg text schribet!

nunja...ich hoffe ihr verzeihed mir für die falsch information und wänn nöd...:whogivesa ;)

LOL :p

poetical
29.09.2004, 11:07

:hmmm:

Shorty
29.09.2004, 11:08
:o :kiffer: :hippie:

min chef isch dschuld...er het glaub nöd so e ahnig! eimal het er behauptet hiphop-beats heged all de glich rhytmus...:D :rolleyes:

Aurel
29.09.2004, 11:12

LOL... "muesch's mir ja ned glaube"... :D

Shorty
29.09.2004, 11:14
ja aber sorry ich sorg ja wenigschtens chli für underhaltig!:p

sly saloon
29.09.2004, 11:16
ja aber sorry ich sorg ja wenigschtens chli für underhaltig!:p

de blig wür sich sicher köstlich amüsiere, wenn er grad am sörfe wär...:rolleyes:

Beatstar
29.09.2004, 11:22
:o :kiffer: :hippie:

min chef isch dschuld...er het glaub nöd so e ahnig! eimal het er behauptet hiphop-beats heged all de glich rhytmus...:D :rolleyes:

:gay:

boesbueb
30.09.2004, 23:16
also sorry, die Agression?????
isch de Aurel jetzt MODERATOR oder eifach nur en en chline Internet-Pimp?????
Dr Bligg macht nüt böses, är isch scho immer so gsi en chline Erfolgsmensch (mir säged dämm Yuppie)wo sich grad uff d'mainstreamlinie gworfe het wenns grad möglich gsi wär. S'isch völlig glich wär sini täggscht schribt, wär sin video mach, sis ziel isch immer gsi Erfolg z'ha. Dorum was hett sones Thema überhaupt z'sueche uff ere site wo behauptet reale schwizerchrüzlirap z'reportiere.
De Bligg chönnt au ame Superstarcontest teilnä und s'gliche mache (oder mache lo mit sich),
macht em nüt us, denn erfolg isch isch wichtig,
nit was me seit, 'me seit was d'lüüt (d'konsumschöfflis) wännd oder was de marketingfuzzi will, willer jo au es 'guets' produkt will generiere.
Dr Bligg het nüt z'säge, wie au, söller über Cüpliparties räppe???? Über gueti Nachtässe in immens tüüre Restaurants mit sim A&r......
wo ischer denn?
Het überall Angscht hiizgo.
Liebet en bitte, sisch dr erschti Popstar wo räppt, obwohl er nümme weiss über was....

boesbueb
30.09.2004, 23:21
Original geschrieben von boesbueb
Dr Bligg macht nüt böses, är isch scho immer so gsi en chline Erfolgsmensch (mir säged dämm Yuppie)wo sich grad uff d'mainstreamlinie gworfe het wenns grad möglich gsi wär. S'isch völlig glich wär sini täggscht schribt, wär sin video mach, sis ziel isch immer gsi Erfolg z'ha. Dorum was hett sones Thema überhaupt z'sueche uff ere site wo behauptet reale schwizerchrüzlirap z'reportiere.
De Bligg chönnt au ame Superstarcontest teilnä und s'gliche mache (oder mache lo mit sich),
nit was me seit, 'me seit was d'lüüt (d'konsumschöfflis) wännd oder was de marketingfuzzi will, willer jo au es 'guets' produkt will generiere.
Dr Bligg het nüt z'säge, wie au, söller über Cüpliparties räppe???? Über gueti Nachtässe in immens tüüre Restaurants mit sim A&r......
wo ischer denn?
Liebet en bitte, sisch dr erschti Popstar wo räppt, obwohl er nümme weiss über was....

boesbueb
30.09.2004, 23:36
ja das muss ich ehrlicherweise sagen:
boesbueb ist ein konto das auf gmx läuft.
also boesbub@gmx.com das Passwort ist 'altersheim' 8bei 8gen: boesbueb pass: altersheim

es erlaubt euch:
1: gescheite
2. böse
3: gemeine, das heisst die Auseinandersetzung fördernde
Beiträge zu schreiben

also gebt sorg zu diesem konto, sonst schliesst der IT den zugang.........

gruss an alle
hiphopculture...........

LAN
01.10.2004, 00:11
savas featuring... savas rappt ja scho geil, flowt wi drü aber verständlich = 0. ha ihm si part uf em bligg-album öppe 10 mau müesse lose bis is verstande ha, und ds chas ja nid si...

"bligg isch dr bescht mc" eui mueter isch dr bescht mc! :)

Aurel
01.10.2004, 08:29
Original geschrieben von boesbueb
wo ischer denn?

ehm... super ischtellig. haha... und mit sehr vell hintergrundwösse... big up!

breach
01.10.2004, 09:35
wo ischer denn?

:yourock: endlich mal eine wo's uf de punkt bringt

de typ wird zmitzt i de stadt brätscht und sini "homies" lueged zue...vo de andere strassesiite us:hippie:

DeeFly
01.10.2004, 09:59
dä bligg isch nun mal än guätä rapper. ob er gfallt oder nöd isch immer gschmacksach, aber wenn einä seit dä bligg isch nöd guät, hät är entweder kei ahnig, isch nidisch oder suscht behindärät.

ich mag mich an än uftritt im altä rohstofflager a dä josefsstrass erinnärä, im 97gi oder so, dä siäch hät brännt, und di meischtä da inä händ det nanig mal gwüsst was rap isch.

tja...

Pablo Escobar
01.10.2004, 10:28
Original geschrieben von DeeFly
dä bligg isch nun mal än guätä rapper. ob er gfallt oder nöd isch immer gschmacksach, aber wenn einä seit dä bligg isch nöd guät, hät är entweder kei ahnig, isch nidisch oder suscht behindärät.

tja...

SO NE VOLLIDIOT.....damn

hey sorry mann was schnurrsch du zerst vo gschmacksach und 2 ziile wiiter "wenn me ihn nit guet findet het me kei ahnig, isch niidisch und sunscht behinderet"...

für di e grosses FUCK YOU

du muesch jo fetti störige ha...damn

und nomol für di:

Ich schiss uf dr bligg, will er mir nit gfallt, und ich bi mega niidisch uf ihn, will er so guet isch......hahahahahahahahahahahahahahahahahahaha :D jo dänk

sorry man aber mit däm was du grad ussegloh hesch, hesch di grad sälber für paralympics 2008 qualifiziert, HÜBI

Aurel
01.10.2004, 10:30
SO NE VOLLIDIOT.....damn

hey sorry mann was schnurrsch du zerst vo gschmacksach und 2 ziile wiiter "wenn me ihn nit guet findet het me kei ahnig, isch niidisch und sunscht behinderet"...

und nomol für di:

Ich schiss uf dr bligg, will er mir nit gfallt, und ich bi mega niidisch uf ihn, will er so guet isch......hahahahahahahahahahahahahahahahahahaha :D jo dänk

sorry man aber mit däm was du grad ussegloh hesch, hesch di grad sälber für paralympics 2008 qualifiziert, HÜBI

also wennmer ned richtig chan läse und die sache ned schnallt, söttmer lieber ruhig sii...
dasser technisch was ufem chaschte hed, dasser flowt, da chan niemer was degäge säge. allerdings waser reimt und uf was er reimt, das isch denn gschmackssach. verschtahsches jetzt au du?

und mit dim paralympics spruch hesch du dich disqualifiziert, und ned andersch...

smooth
01.10.2004, 10:37
mann ihr ch freaks.. send doch froh...get doch i jedem land, wo hiphop am wachse esch, immer en band wo vorriter esch (kommerz), aber darum werd szene hure puscht...hätte der s gfühl ,wenn bligg met emel, oder wer au immer das gsi esch, kei nummer 1 hit gha hätti, würde so vell ch videos laufe uf viva? und hätte der s gfühl, dass so vell ch acts underdesse doch einegi halle fülle..z.b brandhärd oder so...de ch hiphop wär um einigi schritt zurück wenns bligg ned geh hätti...und durch so lüt wie bligg, wärde anderi lüt ufmerksam uf ch hiphop und suche chli witer, das esch doch voll wonderbar....

Pablo Escobar
01.10.2004, 10:38
also wennmer ned richtig chan läse und die sache ned schnallt, söttmer lieber ruhig sii...
dasser technisch was ufem chaschte hed, dasser flowt, da chan niemer was degäge säge. allerdings waser reimt und uf was er reimt, das isch denn gschmackssach. verschtahsches jetzt au du?

und mit dim paralympics spruch hesch du dich disqualifiziert, und ned andersch...

jo aurel

au sini technik find ich nit geil....sorry man

verstohsch: SIE GFALLT MER NIT, ICH FIND SI NIT FLESHEND, got it aurel????
und nur will si 50% vo allne do ine flesht, muess si mi jetzt au fleshe, damit ich fett kolleg bi vo euch oder vo dir Mr. "Almost 5000" , oder was?
mega dämlich, dä schnurrt jo uf em tiefe niveau vo behinderet, also bekunnt er en grad back in sinere niveauklass!mongi
was isch mit dir???
"es isch gschmackssach was du guet findsch, aber wenns nit guet findsch bisch behinderet"... :wtf: ich ha sälte e dämlichere scheiss ghört

struubiskillz
01.10.2004, 10:42
dasser technisch was ufem chaschte hed, dasser flowt, da chan niemer was degäge säge.

wieso nid?! isch jo wohl au assichtssach.... ok ich kenn villicht nid gnueg vo ihm, aber das woni kenn flasht mi au voll nid.... aber kasch mr jo mol paar sache schicke, denn achti mi mol richtig druff......:hmmm:

Aurel
01.10.2004, 10:42
jo aurel

au sini technik find ich nit geil....sorry man

verstohsch: SIE GFALLT MER NIT, ICH FIND SI NIT FLESHEND, got it aurel????
und nur will si 50% vo allne do ine flesht, muess si mi jetzt au fleshe, damit ich fett kolleg bi vo euch oder vo dir Mr. "Almost 5000" , oder was?
mega dämlich, dä schnurrt jo uf em tiefe niveau vo behinderet, also bekunnt er en grad back in sinere niveauklass!mongi
was isch mit dir???
"es isch gschmackssach was du guet findsch, aber wenns nit guet findsch bisch behinderet"... :wtf: ich ha sälte e dämlichere scheiss ghört

junge... no einisch... wenn du ned verstahsch und posts ned richtig chansch läse oder intepretiere... denn lases si... isch am gschiidschte.
well wie gseid, ich erwart ned, dass du ihn voll fresh findsch, überhaupt ned. aber zell doch mal nur scho 3 mc's uf i eusem land, wo flowmässig versierter sind!? ich han s'gfühl, du kennsch grad mal "single" und "alles scho mal ghört"...

Aurel
01.10.2004, 10:43
Original geschrieben von struubiskillz
wieso nid?! isch jo wohl au assichtssach.... ok ich kenn villicht nid gnueg vo ihm, aber das woni kenn flasht mi au voll nid.... aber kasch mr jo mol paar sache schicke, denn achti mi mol richtig druff......:hmmm:

haha... chaufder s'"nahdisnah"-album... damit wär denn alles gseid.

und ja... alles isch au ned gschmackssach...

DeeFly
01.10.2004, 10:49
SO NE VOLLIDIOT.....damn

und nomol für di:

hahaha, aber susch bisch zwäg?? sötsch vilicht mal dä fett dildo, wo dir dis mami in arsch gstopft hät usänäh, scheisse mann, huärä luschtigä siäch!

Grumble
01.10.2004, 10:49
es ist doch jedes mal das gleiche...nicht nur bei bligg sondern generell im musikgeschäft.

die meist geachdeten sind auch immer die meist gehassten.aber sie werden wegen dem hass oder neid ganz sicher nicht weniger albem verkaufen.eher das gegenteil ist meistens der fall.also warum energie für so etwas verschenden?!

neid spielt sicher eine grosse rolle aber ich denke auch das angst auch eine grosse rolle spielt.nicht umsonst hätten wir immer diese dis(s)kussionen über komerz und hip-hop wird verkauft etc.

ich finde es gut dass man sich gedanken macht und auch dass man teilweise besorgt ist um die kultur aber ich denke auch das wir alles sleber in der hand halten und manchmal die dinge einfach laufen lassen sollten...

DeeFly
01.10.2004, 10:53
by the way, merci aurel, so undütlich hanimi anschinänd glich nöd usdruckt...

Pablo Escobar
01.10.2004, 10:56
ich BENIID ihn nit
ich HATE ihn nit
ich LIEB ihn nit

peaze

nomol für di du spasti 3 siite vorhär

Pablo Escobar
01.10.2004, 10:58
frässi

oder ich pimp di....bitch

Aurel
01.10.2004, 10:59
haha... arme siech.

smooth
01.10.2004, 11:05
well wie gseid, ich erwart ned, dass du ihn voll fresh findsch, überhaupt ned. aber zell doch mal nur scho 3 mc's uf i eusem land, wo flowmässig versierter sind!? ich han s'gfühl, du kennsch grad mal "single" und "alles scho mal ghört"...

ha ihn in zug vor mos def gseh...de bandito gringo nummero uno super fresstyler...also das esch jo wohl meh als schlecht gsi, vo flow nüt in sichet, texte na ja...vom super freestyle rede mer gar ned...als wenn ich de bligg ned würd kenne, hätt ich das eine vo de gröschte mongos gfunde wo ich jeh gseh ha...3 besseri rapper: shape rennie und stress

DeeFly
01.10.2004, 11:06
frässi

oder ich pimp di....bitch

ich mach ä wett du häsch naniä öpis produktifs für diä szenä gmacht, sucht würsch nöd so redä, oder du bisch eifach ersch 12i, whatever...wird erwachsä!

Pablo Escobar
01.10.2004, 11:07
haha... arme siech.

redisch vo dir?

man aurel, dini biiträg interessiere doch niemer!
schrib doch was du willsch, mit 5000 (drvo 4500 mit eim einzige satz oder wort)-biiträg uf aight bisch für mi eh nonplusultra vo arm....

Danielsson
01.10.2004, 11:07
haha... arme siech.

WORD

Pablo du siech bisch würk arm...!
Sonä shit hani scho lang nüm zämä gläse, aiaiai

Pablo Escobar
01.10.2004, 11:12
Original geschrieben von DeeFly
ich mach ä wett du häsch naniä öpis produktifs für diä szenä gmacht, sucht würsch nöd so redä, oder du bisch eifach ersch 12i, whatever...wird erwachsä!

nei no nie und 12i bini au,hey deebitch
ab so lüt wie dir sehn is nüm, kum und stell di denn wirsch vo mene "12jährige" usenandergnoh.

mir sin villicht nonig so wiit wie dir mit eurem pimpstern, was ich ehrlich gsait au fresh find, sogar sehr fresh, aber wennd meinsch muesch drmit go agäh uf www.toygenossen.ch und anderi vo obe abe aluege muesch au no biz älter wärde, bekunnsch en denn scho mol no...

wart nur

peace

Pablo Escobar
01.10.2004, 11:15
Original geschrieben von Danielsson
WORD

Pablo du siech bisch würk arm...!
Sonä shit hani scho lang nüm zämä gläse, aiaiai

oh nei han ich jetzt dini gfühl verletzt?

hehe...jetzt kömme si alli....ahahaha genau das maini.....

Aurel
01.10.2004, 11:17
Original geschrieben von smooth
ha ihn in zug vor mos def gseh...de bandito gringo nummero uno super fresstyler...also das esch jo wohl meh als schlecht gsi, vo flow nüt in sichet, texte na ja...vom super freestyle rede mer gar ned...als wenn ich de bligg ned würd kenne, hätt ich das eine vo de gröschte mongos gfunde wo ich jeh gseh ha...3 besseri rapper: shape rennie und stress

bin ebe leider ned am mos def gsi, aber döt heigersi tatsächlich elends gelost. hane no ned vell live gseh, allerdings damals mitem lexx heder au guet gfreestyled, im gegesatz zum lexx, hehe...und sini solo-show in frauefäld hedmer eigentlich au gfalle... guet, bin recht bsoffe gsi, aber egal... lol...

smooth
01.10.2004, 11:18
:D und es werd werdermol ziet für mis lieblings zitat:

:cool: ächti hiphop send befreundet und ned verfeindet

darum rede mer weder über de bligg und fegge ned blöd ume...pffffff

Aurel
01.10.2004, 11:19
redisch vo dir?

man aurel, dini biiträg interessiere doch niemer!
schrib doch was du willsch, mit 5000 (drvo 4500 mit eim einzige satz oder wort)-biiträg uf aight bisch für mi eh nonplusultra vo arm....

also es isch au ned i mim sinn, mit mine posts d'wält z'bewege junge... es isch ziitvertrieb. capische? und was ich für dich bin, gaht mir na meh am arsch verbii, haha... uf jede.

und "redisch vo dir"... lah dir doch wenigschtens chli originelli sprüch lah ifalle, höhö...

subtile
01.10.2004, 11:19
LOL zu dere diskussion und däm thread chani grad nur eins säge:

:hammer:

Beatstar
01.10.2004, 11:21
chicks with dicks!

DeeFly
01.10.2004, 11:25
nei no nie und 12i bini au,hey deebitch
ab so lüt wie dir sehn is nüm, kum und stell di denn wirsch vo mene "12jährige" usenandergnoh.

mir sin villicht nonig so wiit wie dir mit eurem pimpstern, was ich ehrlich gsait au fresh find, sogar sehr fresh, aber wennd meinsch muesch drmit go agäh uf www.toygenossen.ch und anderi vo obe abe aluege muesch au no biz älter wärde, bekunnsch en denn scho mol no...

wart nur

peace

ich säg eifach, das wänn du aktiv i dem business bisch, behandlich du anderi aktivi mit respekt. und bi dir märkt mär eifach das du nöd oder nanig i dem business bisch. das chan sich natürlich alles na ändärä, kei frag...

...aber hey, wännt vo usänand nä redsch, ich bin jedä mittwuch abig im partur in pfäffikä azträffä, chunnsch mal verbi.

stressfaktor_w
03.10.2004, 19:09
hey! isch ja irgendwie voll dä diss-thread gworde!
Und das alles wegem bligg?!
Find ihn selber no cool, klar gits besseri schwiizer mcs aber er isch glich nöd schlecht und wenn mal ä chli wöt abgroove isch er genau richtig!

t0aster
03.10.2004, 19:32
ja eh au bligg haters si huuuuuerä neider :stupid:

Sss-tAnneMan
03.10.2004, 20:03
Bligg....nun ja...!!!! Bringts scho nit, sini coole Disse...(BUndeSplaTZ-KonZäRt, :D

t0aster
03.10.2004, 20:33
Original geschrieben von Sss-tAnneMan
Bligg....nun ja...!!!! Bringts scho nit, sini coole Disse...(BUndeSplaTZ-KonZäRt, :D

shoo diä si sho fash legendär....und 2-linezz-pro-minutä-acapella-freestyle rockt haut sho huerä :D

christio
03.10.2004, 20:48
also ich finnu der bligg scho nu en coole siech!
är het öi viel fer de schwizer hip-hop gmacht und fer das sellti mu ihm dankbar si!z'nahdisnah-album chenti ewig losu!und uf um neuo hets öi es cooli tracks druf, wobi's ja hie es paare nit gfallt...aber äbu jedum schini meinig...

bligg forever!

peace

stressfaktor_w
03.10.2004, 21:16
ja, hammer s'neuä album au erscht grad kauft und bi eigentli no z'friedä dämit! die meischte tracks find i voll in ordnig! geili beats halt wie immer und d'texscht sin meischtens au no cool!

christio
04.10.2004, 09:40
Original geschrieben von stressfaktor_w
ja, hammer s'neuä album au erscht grad kauft und bi eigentli no z'friedä dämit! die meischte tracks find i voll in ordnig! geili beats halt wie immer und d'texscht sin meischtens au no cool!
genau!ich gibu en figg uf setigi wa da blöd uber de bligg wellunt ga schnurru!
ich fröiumi jedufalls scho uf de 22. november, der bligg z'thun im mokka!

bligg forever!

peace

stressfaktor_w
04.10.2004, 11:31

bligg forever!

Tja, ich gsehn ihn halt scho dä samschtig im xtra in zürich! wird sicher geil...
Find ihn au no än zwäge siech wen ihn au mal uf dä strass triefsch oder so!

howhigh
07.10.2004, 09:58
Bligg? hahhahaha, sorry aber das ich ja de wackest ass (usserm Dodo) wo jemals gseh han. Was sind das für Rhymes? Hüt morge de shit mittem Savas gshe..das ich wie wenn FC Hinderhof gege die brasilianische Nati spielt....
Fuck Bligg... ja und mini liebe... ich haten, will er fucking sellout isch,....und ich han au kei Problem im das direkt is Face zege....gell Bligg-Nutte, am Busta Rhymes in Wettinge hesch recht de schiss ide Baggies gha.... fucking industry-pussy.

"ich bin wieder solo!"
jaja nutte verzell
,ich überfahr di mit mim Polo....
biatch!

Shirona
07.10.2004, 10:19
Jetzt muess i gliich no grad mal öppis loswerde, zu däm Thema. Ich ha am letschte Friitig de iitritt gunne uf em Virus. Ich ha mi tierisch drüber gfreuit, well is eifach mal probiert han und well ich`s scho in Fraufeld gseh han.
Ich ha scho viel Kritik da inne gläse, aber öppis konstruktivs das chasch vergässe.
Ich muess eifach mal wegem Kommerz mal säge-
tz vo wäge !! Diä verzelled doch alli nur en Stuss,
bi me IItritt vo zwänz Stutz.
Und zum Howhigh : So vo wege Nutte und so,
hettsch Du sovieli Fraue, wärsch sicher au froh ??!! :cool:
Das isch für mich de Tipping Point !-
und jetzt rauch ich no en J.... :banana:
Peace-
bis am Freitag in Züri-City !!

Shirona
07.10.2004, 10:28
Ich ha ganz vergässe z`schriebe, wie geil das ich`s im Froschkönig gfunde ha !! Ich het fascht FreudeTräne übercho, wo au no plötzli de Stress us Lausanne isch cho !
Ich meine, da chamer ja echt nüd säge, für 20.- !! De Club isch voll Easy gsi und anschinend sind`s no beide ( Bligg und Misk) bis am drü bi de Lüt vorne gsi...
also no Gross-Kotz - i think !
Ich weiss ja nöd, aber diä wo münd schlegle, wells kei Argument me händ, sind doch eh die ärmste !! Söttet viellicht mal de 6003 Click Song lose- Nüme schleggle !!
Bös, aber ganz bös---bescheuert !
:rolleyes:
Miini Meinig. Aight.

Pablo Escobar
07.10.2004, 10:36
Original geschrieben von Shirona
.....
Miini Meinig. Aight.

dini meinig...aight!

sin
07.10.2004, 11:28
z erschtä und z letschä mau wo ig dr bligg gse ha isch bir iwehig vom bundeshuus gsi und denn isches zum glück gratis gsi schüsch wäri eh nid gange ...würd nid meh aus 5.- zahle für dä schiss... vorauem wenn z durchschnittsauter vom publikum öpä 12 isch ... und är nur scheisse verzeut

für nüt und wieder nüt ..

Flowz-eat??!!
07.10.2004, 11:34
Original geschrieben von sin
vorauem wenn z durchschnittsauter vom publikum öpä 12 isch ...

jo säb isch klar. croupiezz. da isch au s durchschnitts alter vo sektion.k.
i weisses nöd, i hanän jetzt scho paar mol gseh. muä sägä früähner ischer scho besser gsi. mitm lexx und so. guet dä häter jo jetzt au meistens wieder däbi. i find sini show, obwohl er krass ein uf gangsta macht, no zimmli unterhaltsam...:D
wa mi a ihm stört isch eifach, dass er immer über jedä abgfuckt scheiss äs lied macht. wo meistens kei sau interessiert.... "single"... isch mir doch scheiss egal öb jetzt dä wieder solo isch oder nöd. und er schriebt äs ganzes lied drüber... da interessiert genau wieder di 12 jährige groupies.

Flowz-eat??!!
07.10.2004, 11:37
er hät eifach äs qualitativ praktisch perfekts album usägeh!! s klarscht schwiizer album bis jetzt find i. und drum roult er halt au mengmol i minere aalag :)

slang!head
07.10.2004, 11:54
Original geschrieben von howhigh
"ich bin wieder solo!"
jaja nutte verzell
,ich überfahr di mit mim Polo....
biatch!

:D :D :D :D

Flowz-eat??!!
07.10.2004, 11:58
Bligg? Bligg-Nutte, am Busta Rhymes in Wettinge

bligg nuttä??:confused: :hmmm: :confused: nei, i magn au nöd speziell.... aber s busta z wettinge isch genial gsi.

howhigh
07.10.2004, 12:03
Shirona, bis doch ruhig wenn kei Ahnig hesch. Weisch babe mir sind nöd wie du mit Viva und dem Kack ufgwachse... wenn nur es butz anig hesch vo Rap und Rhymestruktur,
denn wüsstisch de Bligg isch en Riese-Bur
undwege nutte und so.... kein bezug zu prostituierte (damits au du verstasch), Nutte = Industry Biatch = wack
chaschders Bookmarke hahahahah.
yo slanghead.....word up

Nenn mit Weedhead, Junkie und Alcoholic
doch so Hünd wie de Bligg fütteri mit Frolic....

Al Bana
07.10.2004, 12:11
Original geschrieben von christio

bligg forever!

peace

hmm? hehe, i bi eine wo jedi wuuche mau im mokka isch und i ha ds nid gwüsst, und ä walliser seid mr was im möggu abgeit? es isch schreg - abr christio i bi 100% o drbii, nid das i ä grosse fan bi, abr so öppis muess me gseh..

YouSuck
07.10.2004, 12:13
hmmm.. ich gsehn das eigentlich neutral

So im Uusgang oder so chunt Bligg scho easy..

Aber de Weg i mini Headphones findet höchstens Bligg'n'Lexx

Die "alte" sache findi recht dope

christio
07.10.2004, 12:34
@albaner:tja, ich bi halt schwizwit informiert:D ja da bi schine date isch druf gsi das är am 22. november z'thun im mokka isch... äs git z'thun appa nur eis mokka oder?

peace

damir
07.10.2004, 12:43
Original geschrieben von YouSuck
So im Uusgang oder so chunt Bligg scho easy..

Muss ja en huere lächerliche Schuppe si wenn's CH-Rap (und dänn no bligg) anere Party laufe lönd.

Flowz-eat??!!
07.10.2004, 12:55

undwege nutte und so.... kein bezug zu prostituierte (damits au du verstasch), Nutte = Industry Biatch = wack
chaschders Bookmarke hahahahah.

@howhigh: het da a mi söllä gah????

howhigh
07.10.2004, 13:05
@amir hahaha, true... scho lang gföget was das für Gstalte sind wo de shit digged.

howhigh
07.10.2004, 13:09
@ Flow....er, de Blitch-Bigg isch det ide Crowd umeglungered und ein uf dicki hose gmacht und ich halt gmeint, er söll sich doch verpisse, das seg nüt für ihn da. Period.
aber was het de Ferris MC det sueche gha... passt öppe so zäme wie d Beginners als Vorgruppe zu Beastie Boys...

Flowz-eat??!!
07.10.2004, 13:16
@ Flow....er, de Blitch-Bigg isch det ide Crowd umeglungered und ein uf dicki hose gmacht und ich halt gmeint, er söll sich doch verpisse, das seg nüt für ihn da. Period.
aber was het de Ferris MC det sueche gha... passt öppe so zäme wie d Beginners als Vorgruppe zu Beastie Boys...

:D aha.... shiiiat! zimmli härt. cha mos grad vorstellä. wa dä ferris gmacht hät weissi au nöd. bi erscht geg dä schluss vo dä ferris show iitrudlet. dä stylewarz isch gad am turntableismä gsi.... genial. i has sowieso no lescher gfundä. ha dä ferris vor wettinge noniä gseh. aber äbä, ha mi meh über dä stylewarz gfreut (wiedermol)

YouSuck
07.10.2004, 13:22
Original geschrieben von damir
Muss ja en huere lächerliche Schuppe si wenn's CH-Rap (und dänn no bligg) anere Party laufe lönd.

Ich finds easy... was du devo denksch isch mir eigentlich glich..

howhigh
07.10.2004, 13:29
@YouSuck(dicks everyday?)

s Problem isch, de damir denkt - im Gegesatz zu dir.

YouSuck
07.10.2004, 13:35
hey das isch mini meinig...

Kein Grund für dich zum umeficke

howhigh
07.10.2004, 13:44
you suck...hmmmmm mir sind da nöd im Swingerclub drum fickt da au niemert ume. Wie gehabt.....
bidde hirn einschalden
auch bei euch in nidwalden.....har ahr ahr

YouSuck
07.10.2004, 13:50
Even your 2 dads love bligg...

Al Bana
07.10.2004, 13:55
Original geschrieben von christio
@albaner:tja, ich bi halt schwizwit informiert:D ja da bi schine date isch druf gsi das är am 22. november z'thun im mokka isch... äs git z'thun appa nur eis mokka oder?

peace

ja git nur eis, ä schiss schuppe irgendwie, abr trotzdäm es kultur zäntrum vo thun!

peace

howhigh
07.10.2004, 14:02
HAHAHAHA, du kicksch ja Orginal-Styles wie Pferdearsch.
Stay-Gay-Cuz-YOU SUCK-Dicks, lueg au da d Pussy het sich muet ahtrunke. hahaha. Oh mann Du bisch e Schande für Züri...aber, du bisch scho gnueg gstraft als Bligg-Fan...
damn! not only u suck, u swallow the whole shit....

YouSuck
07.10.2004, 14:09
Ich bin kein Bligg Fan...

Ich weiss gar nöd was du geg mich hesch...
Wär de Hund nöd schneller gsi, wär ich din Vater.. Also chli respekt bitte...

Was hesch du gegs sucke??... So wirsch du mal din Lebensunterhalt verdiene...

Ich muess aber echt säge, dasses mir zBlöd isch mit dir...

howhigh
07.10.2004, 14:23
Was ich geg dich han? Glock 19, Baseballbat, Pumpi, Flex....choose one biatch, aber e schöni recht links kombination langt bi dir. Ich chönt jetzt sege, dini zwei Katoys hetted dich besser am Lientuech abputzt, aber da ich weder Bliggfan bin, no ihn "easy" find wie sonen gwüsse You Suck (säg doch endlich was sugsch...Kameltidde oder was), chanich nöd uf das Niveau abe...got it, slut?

du bisch schwul, en Langwieler, en fucking schmock
drum losisch Bligg und zitiersch Aesop Rock...

Al Bana
07.10.2004, 14:30
Was ich geg dich han? Glock 19, Baseballbat, Pumpi, Flex....choose one biatch, aber e schöni recht links kombination langt bi dir. Ich chönt jetzt sege, dini zwei Katoys hetted dich besser am Lientuech abputzt, aber da ich weder Bliggfan bin, no ihn "easy" find wie sonen gwüsse You Suck (säg doch endlich was sugsch...Kameltidde oder was), chanich nöd uf das Niveau abe...got it, slut?

mau zur abwächslig ä thread wo im ne diss-dhit ändet? hehe wiiter so jungs :D

YouSuck
07.10.2004, 14:33
Original geschrieben von Albaner
mau zur abwächslig ä thread wo im ne diss-dhit ändet? hehe wiiter so jungs :D

ja, sorry.. de ander trottel het irgendwelchi problem...

howhigh
07.10.2004, 14:35
@albaner: hmmmm, prnzipiell scho...wobi isch luschtig, lauft ja nüd da uf de Arbeit.....
ABER wer was gegen Papa blablat
aus dessen Sack mach ich Eiersalat...

btw........Tahir R.I.P....... ernst gnueg?

@ yousuck....i never battle with victims...i play with 'em...harrr

YouSuck
07.10.2004, 14:44

Du bisch nur eine vo vielne, wos gfühl hend sie münd da chli umeficke...
Dich würd mer nöd mal inere selbsthilfe gruppe ernstneh...

Es erstuunt mich scho, das du s'Wort "zitiere" verwendisch..
So wies uusgseht machsch fortschritt ide sonderschuel...

Ich bin nöd uf Aightgenossen zum umeficke und blöd tue...

Irgendwenn verbütet dir s'Mami ufs Internet z'ga.. Denn isch fertig lustig...

YouSuck
07.10.2004, 14:47
@ yousuck....i never battle with victims...i play with 'em...harrr

HAHAHAHAHA... isch au besser so... Das chönt peinlich für dich werde.....

Aber so lang dis Mami dini Rhymes geil findet isch ja alles in Ordnig

howhigh
07.10.2004, 14:58
bisch schwul oder was schnurrsch immer vom umefigge
laht dich din Fründ Bligg nie obeligge?

tsss tsss tsss! Bisch en Fascho, hesch was geg Sonderschüler (thanks @ to Swiss Governement, i had a nice time in the chlilass-school), u suck u fucking Bonzekid.... oh boy, chum bring mal was wo Sunstanz het, will das ganze da het kei würklichi Relevanz, du Schwanz.

pass.....

howhigh
07.10.2004, 15:09
aso chum you suck....
spit your swallowed shit...
go ahead.....

YouSuck
07.10.2004, 15:20
tuet mer leid... d'spielstund isch leider verbi...

howhigh
07.10.2004, 15:24
oh boy was für e pussy, zerscht gross ahsage schwinge so ala peinlich und so, wenn ich geg dich baddle muesst und denn wie en fucked up Soi Dog de Pimpel ihzieh...true faggot
tja denn halt bueb, ich nimm dini bedingigslosi Kapitulation ah.... het mi au gwundered wär vomene BLIGG-FAN was tight's cho...u suck really! hahahaah

YouSuck
08.10.2004, 09:04
hahahahaha.... vor dir kapituliert...
So wiet chunts na... hahaha... du söttsch Komiker werde

Du bisch nöd mini 1. Wahl wenns um Ziitvertrieb gat...

Pablo Escobar
08.10.2004, 09:09
hüt am morge bin ich ufgwacht und ha ghofft dä thread isch scho zue oder nüm aktuell...aber nee :wtf:

howhigh
08.10.2004, 09:23
@yousuckalldayallnight....hahaha, ja easy looser, denn viel Spass mit dinere Gummitante. Isch ja bald Weekend, du Opfer.:afro: :afro: :afro: :afro:

YouSuck
08.10.2004, 09:52
Hahaha.. jöö das isch aber herzig...

Du söttisch chli weniger Sperma schlucke..
Aber du chasch ja nüt defür, das du de einzig i dim kollegechreis bisch wo schluckt...
Denn musch halt du dis gruusige gsicht anehebe:wixer:

drosselbart
08.10.2004, 09:54
finges eifach schaad dass d'musig vom bligg niä meh a diä sach ane chunt wiä z.B. diä erschti bligg'n'lexx! aber das isch e augemeini erschiinig- leider!

howhigh
08.10.2004, 10:05
mah you suck, du bisch schwul
findsch bligg und kublböck cool
nimmsch 24/7-365° dick is muhl
doch glaub mers dini geldproblem lönd sich au andersch löse.
De Mac suecht no e möse für hinder d fritöse...

nuff said.... I'm out this biatch!

YouSuck
08.10.2004, 10:14
Hahahaha... homo, hesch lang brucht für din Rhyme
Dini Bitches chömed vorwiegend usem Taub-blinde heim
Du hesch öppis gmeinsam mitem Bligg.. beidi sind solo
Aber ersch isch hetero.. du bisch en homo
Hetet dini Eltere vor ca. 14 jahr es kondom gna
Müesst ich mich jetzt nöd mit dir Faggot umeschla
Ich muess mich glaub na vorstelle, youSuck, gestatte..
Wär de Hund nöd schneller gsi, wär ich hüt din Vater..
Jetzt isch denn bald weekend, denn gib ich mir d'Kante
das endet imene gang-bang, gfeatured sini dini Muetter und Tante...
In Züri gseh di am bode ligge.. mit verwixter fresse
HowHigh... das ischen Poser..chönd de Name vergesse..

howhigh
08.10.2004, 10:18
pfrrrrrrrrrrrrr.....oh boy, lern bidde bidde bidde bidde mal rhyme....oder lueg wenigstens das Endige stimmed...oh boy, oh toy. würd das mal bidde öpper anders bewerte...
ich cha nüme hahahahah hahahahaha.

das hani ja erscht jetzt gseh....du recyclisch dini eigene lines...hahaha, du dumme Depp...

YouSuck
08.10.2004, 10:21
jaja... schön hesch freud dra

howhigh
08.10.2004, 10:27
nöd nur ich, mir lached eus das kollektiv de Ranze ab....

Dis Spektrum
isch beschränkt uf de Rektum
wie schoggistich
check s doch endli: "Rap ist nix für dich"

executivet
08.10.2004, 18:43
howhigh, ich ha mal chli dini posts mitverfollgt, du schiinsch ganz en schlaue kerl z'sii. echt originel, du bisch genau so e internet forum schwuchtle wie all andere, versuech doch mal konstruktiv z'sii. du bisch eine vo dänne chliine hip hop nazis wo sit 1997 räp lossed und s gfüühl hät das er de grööscht isch, haddeeehaaaw-haha.
häsch scho mal was gleischtet usser chline picklige jungs mit dinere angebliche "glock 19" (ich ha luut useglached wo ich das glässe han) z'drohe? dumb fuck

too stoned
08.10.2004, 18:54
pfrrrrrrrrrrrrr.....oh boy, lern bidde bidde bidde bidde mal rhyme....oder lueg wenigstens das Endige stimmed...oh boy, oh toy. würd das mal bidde öpper anders bewerte...
ich cha nüme hahahahah hahahahaha.

das hani ja erscht jetzt gseh....du recyclisch dini eigene lines...hahaha, du dumme Depp...

ehmm...sorry aber din rhyme find i no wesentlich schlächter als am you suck sine...also wer cool uf schwul reimed muess glaub ned gross go di andere fertig mache si chönne ned reime
:wtf:

Stylebock
09.10.2004, 13:21
haha, neua Opfer-Thread oder was? gohts do um da Bligg? oder um sini Haters? oder um was? ... lol iar tüand miar laid...machend as Live-Battle...denn gsehnder dasser beidi kai Ahnig hend...

MCneil
09.10.2004, 13:30
mah you suck, du bisch schwul
findsch bligg und kublböck cool
nimmsch 24/7-365° dick is muhl
doch glaub mers dini geldproblem lönd sich au andersch löse.
De Mac suecht no e möse für hinder d fritöse...

nuff said.... I'm out this biatch!

Muahahahahaha! du bisch mr no es schlitzohr...wo hesch du so glehrt flueche:eek:

drosselbart
09.10.2004, 13:49
eigentlich ischs eso dasmä übrs thema schnurret im thread u nächär mit dr ziit imer wiä meh umäfigget wöu mäh haut verschiednigi meinigi het! u wenn das konstruktiv würd passierä chämtmä ou wîter, doch wenns haut ständig ines masslosses gedissä usartet ischs eifach nur schaad!

peace, i'm out...

DeeFly
09.10.2004, 14:41
Original geschrieben von YouSuck
Hahahaha... homo, hesch lang brucht für din Rhyme
Dini Bitches chömed vorwiegend usem Taub-blinde heim
Du hesch öppis gmeinsam mitem Bligg.. beidi sind solo
Aber ersch isch hetero.. du bisch en homo
Hetet dini Eltere vor ca. 14 jahr es kondom gna
Müesst ich mich jetzt nöd mit dir Faggot umeschla
Ich muess mich glaub na vorstelle, youSuck, gestatte..
Wär de Hund nöd schneller gsi, wär ich hüt din Vater..
Jetzt isch denn bald weekend, denn gib ich mir d'Kante
das endet imene gang-bang, gfeatured sini dini Muetter und Tante...
In Züri gseh di am bode ligge.. mit verwixter fresse
HowHigh... das ischen Poser..chönd de Name vergesse..

hähä, voll geil!

JayJay
14.10.2004, 09:55

isch haut vo züri ;)

hane nur mau z'bern ufem bundesplatz gseh und da hani eifach müesse sägä, dä flowt huärä nid... vor auem dä freestyle woner het wöue mache, huärä schlecht...

ig gloube mini grosmueter hät schnäuer gräppet...

Strike Da Mic
14.10.2004, 18:46
Ich segs so: De Bligg hets im Griff, das findi relativ klar. Aber er isch eifach verdammt inkonsequent. Uf "Normal", im Song "Pisackers" seit er "Ich han nöd gseit ich seg de gröscht ich halt mich au nöd für de bescht". Und uf de neue Schiibe uf "King Size": "FUCK ich sött nüme sölle sege wer de bescht isch" ... ihm isch eifach de Erflog zu chopf gstiege, was er uf sine Reims völlig übertribe bewiist. Somit nimmt er i sine Text e relativ chindischi Form a.
Mini Meinig.

drosselbart
14.10.2004, 21:56
[QUOTE]Original geschrieben von JayJay
isch haut vo züri ;)

hane nur mau z'bern ufem bundesplatz gseh und da hani eifach müesse sägä, dä flowt huärä nid... vor auem dä freestyle woner het wöue mache, huärä schlecht...

ig gloube mini grosmueter hät schnäuer gräppet... [/QUOT

@jayjay

aight junge aight!!!! i hoff du weisch dass das dr lyrisch gott isch uf dim avater u einä vo minä absolutä lieblings-mcs?????

peace

(check mini line ungä, diä sättdr vlicht bekannt vorcho!!!)=

JayJay
18.10.2004, 09:29
Original geschrieben von drosselbart
[QUOTE]Original geschrieben von JayJay
isch haut vo züri ;)

ig gloube mini grosmueter hät schnäuer gräppet... [/QUOT

@jayjay

aight junge aight!!!! i hoff du weisch dass das dr lyrisch gott isch uf dim avater u einä vo minä absolutä lieblings-mcs?????

peace

(check mini line ungä, diä sättdr vlicht bekannt vorcho!!!)=

sure....

one of the greatest in the game...

"The stage is clear for me to rock it
So I snatch the mic like a Brooklyn nigga does a pocket
Clear the throat, to perform the art
to treat the stage like a movie ticket and rip it apart"

howhigh
18.10.2004, 17:54
lustig ihr tantene. Isch doch schön, ich gib eu Hünd en chnoche und jede will es Stuck devo....hahahah.
Ihr scheiss manipulierbare Pissers. hahahha.
So chömed, wer hat noch nicht, wer will nochmal...

:kiffer:

JayJay
19.10.2004, 10:41
lustig ihr tantene. Isch doch schön, ich gib eu Hünd en chnoche und jede will es Stuck devo....hahahah.
Ihr scheiss manipulierbare Pissers. hahahha.
So chömed, wer hat noch nicht, wer will nochmal...

:kiffer:

STOP, it hurts!!!!

ungloublech so lüt...

egal öb du so bisch oder mit denä komische sprüch nur wosch provoziere.. äs zügt beides vo dummheit!!!

OUT!

howhigh
19.10.2004, 16:53
schön gseith Bureburscht. Ich weiss in Bern East sind die bsunders intelligente dihei.....but it ain't my fault.....har har ahr

executivet
19.10.2004, 18:07
scho zrugg us de feriä? und immer no am hate?
schaad das der kurt & de motion man s konzert abgseit händ, susch hettemer eus endlich kenneglernt...
how sick? so sick that you can suck my d...

howhigh
20.10.2004, 11:32
Ciao Suesse, i dem Fall au sonen digge Bliggfan...guet wenigstens duets ohni Hirn au nie weh...ein Vorteil hets. har ahr ahr
Schade wege Diesel Trucker...aber easy chunsch as Bushido & Azad... ich gib der gern mal e Kostprobe...
1 vs 1, cuz
fucking with me it's a straight sewaside (oder für die ganzgebildete ....suicide) hahaha, du opfer
damn das Forum sött Comedycentralswiss heisse... ur faggots are funny.

JayJay
20.10.2004, 14:25
schön gseith Bureburscht. Ich weiss in Bern East sind die bsunders intelligente dihei.....but it ain't my fault.....har har ahr

jedesmau wenn du wider so ä diss da ine schribsch merkt me immer wie meh, das eigentlech äm ganze nur wosch uswichä und z'houptzil vo dir isch d'lüt hie inne blöd a z'figgä.....

übrigens ischs rächt arm so veralgemeinerigä z'bruche für öper z'disse, aber ds wirsch du (vilech) o no mau lehre, wenn us dim baby-gangster-alter use chunsch - wasi mittlerwilä chli bezwiflä!

aber mit lüt wie dir umzga isch vo däm här rächt easy, da si sech i ihrerä dummheit säuber dissä... aso gschider lasssi...

OUT

Stuff
24.10.2004, 16:19
Minere Meinig noch isch dr Bligg technisch eine vo dä beschte Rapper in dr Schwiz! d'Art und Wiis wie är sis Ding durezieht find ich aber au nich ok, aber wenn är dä Wäg will ischlo chönne mir jo so tolerant si und das akzeptiere, oder?
Peazz
Stuff