Du befindest dich auf einer für Suchmaschinen optimierten Archive-Page!
Check diesen Beitrag auf unserer richtiger Page in schönem Design unter : was neus vom projektli "8Bier²"

mc-emmsii
29.09.2004, 00:40
8 Bier² - Tino du bisch'n (http://homepage.sunrise.ch/mysunrise/simonder/8%20Bier%20-%20Tino%20du%20bischen.mp3)

Hoi zämee,
de beat isch nöd speziell, aber es gaht meh um de text. :) viel spass bim losää. und no fettiii probz an scruuuwii für die kewle cuts! peace

feedbacks sind selbstverständlich erwünscht.

8 Bier² - Tino du bisch'n (http://homepage.sunrise.ch/mysunrise/simonder/8%20Bier%20-%20Tino%20du%20bischen.mp3)

carpe
29.09.2004, 10:29
d`antwort uf die frag isch, de TINO!

wundaba, pochtmä!

isch würkli elegant, vorallem wenn mr de tino kännt .. hrhr.

juhuuuu

cut clitoria
29.09.2004, 10:35
jä jä, de tino :D

mc-emmsii
29.09.2004, 14:05
merci carpe! viel spass in valenzia! lueg uf di.

Hortkind
30.09.2004, 13:44
Positive Vibrationen!!!! Auf jedenfall ein sehr gelungener Track! TopProp!

Stimme(und Flow) erinnert mich irgendwie an zwei-drei Stellen an Klaus Eberhartinger von der E.A.V..

mc-emmsii
30.09.2004, 17:59
:) mesiii!

suschd no öpperd evtl verbesserigsvorschläg oder suschd was?

MCneil
30.09.2004, 18:14
Hei dr Tino möchti lehre kenne! hei aber würklech wär isch de das?! Dä Typ erinneret mi a mi säuber...aber ja cha mi o tüsche...:p

deTino
05.10.2004, 22:25
jo aso de tino da wär ich. :) hoi zäme

M.Y.T.H.
05.10.2004, 22:36
wo ni di track glost ha, isch numme immer wieder öppis über mis gsicht ghuscht, nähmlich :jaja:

:bolognais

mc-emmsii
06.10.2004, 21:15
do isch no der text :)

(c) 2004, 8bier² - Tino du bisch'n

de tino, de tino, spielt jede tag bingo isch aber besser als de flo und de zürichinderzoo er
hed es schloss us gold zmizd in rio de jenero. und en goldene colt, vo mercedes es velo.
egal was es isch, mach immer was er dir seid und wenn ned *uuh* denn duesch mir leid! -
ich bin für ihn am bastle grad en thron us elfebei, meined ihr ich mach nur eine nei im grundgno sinds zwei.
sin fernseh isch fett und so gross wie eues bett, aber ich schwöre er wett es plüsch vom feuerstein fred er
macht us wasser vom see de feinsti eukalyptus tee, chan chrieg beende nur mit wippe vode lende.
ab und zue nimmt mich de tino - mit i sis kino, mir lueged döde sin film, mitem robert de niro.
"el campino!" heisst sin bimbo, und sin bimbo das bin ich. schriebe gern über de tino und au gern dissich mich. "hö?!"

wer hed für sini schönheid en nobelpriis becho? wer cha de schwarzenegger und mike tyson glichzitig verschloh?
wer isch dur lava gschwumme und isch trotzdem no do? d antwort uf die frag isch: de tino!

ich wird gad mega geil wenn ich de tino alueg hey nei echt ohni scheiss! -- "jaja scho guet!" --
er hed es chlises bärtli! "obe wie und unde?!" er gseht us wie de brad pit "schön brun vode sunne!"
eifachd traumhaft sini stosschraft und wie elegand er erst sini schischa pafft. "ey voll krass!"
ja eh man ich schwör und verzell e kei faxe er laht seifeblase nur mit sine gedanke platze
chan flugzüg ebefalls so ide luft bewege und chan rückwärts jede satz uf jedi sprach übersetze
er chan - mit tier rede und mit ihne musiziere - er chan - im stah pisse wärend dem er tuet grilliere
underwasser blibt er stundelang ohni müeh und not, er gaht uf wolkene spatziere imene azug vo Joop er hed
wörter erfunde wie zum bispiel neurotisch - scho gwüsst das sie best kolleg de tüfel ade wand isch!?

by Simon

Stealthcross
11.10.2004, 17:00
yo, bin alwä bizle spot, aber ächt geile shit! vorallem dä beat gfallt mr :D wiiter so leutz! ächt big

liit viellicht au dra, wiene kolleg vo mir tino heisst, tja :)

mc-emmsii
12.10.2004, 00:19
oh viele dank :) han aber au echt lang gha am text.

FoS
20.03.2005, 18:48
*threadausgraberin* :D

dr track hani jo schomal bi eu im auto ghört... und jetzt ändlich au mal ufm pc...tegscht het witz, gfallt mer :)

sprüch zwüschedine findi geil gsetzt und cuts sind dr hammer...

"darf ich vorstellen,das ist mein mann:" "de tino" "klatschklatsch":D

ich erlaub mer bi dere glägäheit au no grad eui page z'erwähne:

klick für acht bier im quadrat (www.8bier.ch)

D-Glay
21.03.2005, 09:00
Isch voll nöd mis Ding. komische beat und de Mc hett e zimli helli Stimm. Denke da laht sich no vill mache. :jaja:

Greetz!